Na moje oko jest to starsza SV na gaźnikach, ale bez różnicy, 1,3A to nie dużo jak na wyłączonym jest prawie 0 to wg mnie nie ma usterki.
https://as-pl.com/p/A3007 L to kontrolka + to prąd po zapłonie (stacyjka) lub do prądu rozrusznika (jeśli masz hebel). Masę i prąd stały już masz.
https://as-pl.com/pl/p/A6025 S - prąd stały Ig - prąd po zapłonie Któregoś nie masz.
Czujnik 4 pin, więc musisz mieć 2razy prąd po zapłonie na czujniku. Chyba dwa zewnętrzne piny.
Witam :) Pobór prądu ma wynosić około 0,02A do 0,05A Jaki masz samochód? Sprawdź pobór prądu jak wszystko masz wyłączone, światło oświetlenia też (czujnik maski z przodu też wciśnij), i możesz poczekać około 0,5h jak masz nowy samochód (inne układy pobierają do 0,5h). Wyciągnij radio i sprawdź ponownie Napisz jaki model i z jakiego rocznika?
Da się to w jakiś sposób obejść Owszem, ale wymagało by to sporej ingerencji w oryginalna instalację pojazdu. czy byłoby bardzo niewskazanym ewentualne zostawianie sprzętu w takich gniazdkach ze stałym dopływem prądu? Bez dramatów - to ma tak znikomy pobór prądu, że wpływ na rozładowanie akumulatora był by widoczny po dwóch tygodniach bezczynnosci...
Mianowicie, szukam prądu na elektromagnes gaszenia, lecz problem jest taki, że większość prądu po zapłonie gaśnie podczas odpalania i wtedy mi się zaciąga elektromagnes gaszenia, Prąd który zasila silnik, np sterownik czy cewkę zapłonową, zawsze musi być bo jak byś odpalił? To na pewno. A co do instalacji to trzeba poszukać jakiego schematu.
Sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym zapłonie, znaleźć element który ten prąd pobiera-ot cała zagadka
Centralka ma trzy złącza, w złączu 10 pinowym na pinie nr:2 kolor fioletowo biały jest prąd po zapłonie, na pinie nr:3 kolor pomarańczowo biały jest stały prąd, na pinie nr:1 kolor czarny jest masa, w złączu 26 pinowym na pinie nr:21 kolor czarny jest masa, w złączu 20 pinowym na pinie nr:19 kolor niebiesko pomarańczowy jest prąd po zapłonie. Są to...
W sterowniku świec na pin5 czerwony-zółty prąd po zapłonie pin 6 brązbiały do ECU pin a70 pin 12 fiolet biały do ECU pin a16(tojest komunikacja LIN)
Bezpiecznik ma dwie możliwości montażu właśnie na stały prąd i po zapłonie. Przyjrzyj się dobrze.
Witam Kolego według autodaty zasilanie do nawigacji jest nastepujące: czerwono-niebieski z bezp. F37 (prąd stały) czarno-niebieski z bezp. F31 (prąd po zapłonie) czerwono-niebieski z bezp. F43 (prąd ze stacyjki) Powodzenia :)
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Najprawdopodobniej przypaliło BSI, może być sytuacja że upaliło w BSI ścieżke, trzeba ją wyjąć rozebrać i obejrzeć, jak nie znajdziesz usterki to podaj po bezpieczniku na przednią zapalniczkę prąd po zapłonie i obie powinny działać, nie koniecznie trzeba szukać usterki do tego typu rzeczy można zrobić konkretne obejście.
i co zrobiłeś?
Może być stacyjka, jej obwód można sprawdzić na skrzynce bezpieczników. Jaki dokładnie jest bezpiecznik i ile lat ma samochód?
Odłącz przewody od alternatora i wtedy sprawdz na akumulatorze czy tez pobiera taki duży prąd jak nie to jak wyżej fachowiec juz napisał alternator do naprawy:|
Sprawdź ładowanie i napisz ile ma lat akumulator. Jeżeli masz amperomierz to zmierz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Wiecie co jest najdziwniejsze ? że po mechanicznym załączeniu przekaźnika (w bezpiecznikach pod maską) uruchamia się zapłon, a po załączeniu drugiego rozrusznik i auto chodzi. Niestety jak puszczę 1 przekaźnik auto gaśnie i wszystko na desce. Dlatego wydaje mi się, że poszedł centralny moduł zasilania :/ ponieważ nie przekazuje napięcia ze stacyjki...
no niestety ale radioodbiornik mialem na tapecie jako pierwszy. Wymontowany i lezy z boku , panel climatronik tez. Jesli chodzi o lampke podsufitowa to sterowana jest z modułu comfort. Owszem wypinam od niego kosc i napiecie spada z omawianego przypadku 0,70 a po chwili spada na 1,1 i tak trzyma.Czyli tem modół tez wydaje sie dobry. Jak jest całkowicie...
Wiele Autosanów obsługiwałem ale nigdy nie było problemu z doładowaniem akumulatorów .Alternatory G 1000 czy G 2000 mają taką wydajność że zpowodzeniem doładowują akumulatory nawet 200Ah. Ładowanie nawet na biegu jałowym silnika przy pełnym oświetleniu i włączonych dmuchawach powinno być 28,2V Jaki masz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie.
Sprawdź jaki masz pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach. Może być taka sytuacja że coś pobiera cały czas prąd i rozładowuje akumulator np. Radio.
Zmierz prąd jaki pobiera urządzenie. Środkowy bolec przez amperomierz do plusa akumulatora a zewnętrzna część do masy i będzie wszystko jasne. Jak jest kiepsko zrobione to może jakiś prąd brać. Akumulator potrafi rozładować nawet 5-co watowa żarówka jeśli będzie włączona przez kilka dni. U mnie jest lepiej bo w jednym gniazku mam prąd dopiero po zapłonie...
Właśnie posiadam cały nowy zestaw. Jest w nim taki właśnie sterownik ale pod co go podpiąć aby prąd dostawał tylko przy zapalonym silniku. Przy zapalonym silniku czy przy włączonym zapłonie ? ;) Bo jak to drugie, to próbnik 12V i lecisz po bezpiecznikach... (ostatecznie nawet w radiu masz plus po zapłonie).
Witam. W mojej Octavi 2.0 2006 wystąpiły dokładnie takie same usterki jak opisane w temacie z pyknięciem i spadkiem napiecia w tym samym momencie. Pobory prądu bardzo podobne jak w poście i zachowanie samochodu takie samo. Odłączałem podzespoły, sprawdzałem okablowanie na przejściach drzwi i klapy bagażnika. Wszystko wygląda dobrze. Znalazł ktoś rozwiązanie...
Zostaw zielony w spokoju (na obecną chwilę) bo raczej masz większy problem. Objawy wskazują na późny zapłon lub niesprawne wtryskiwacze. Żeby nie narobić sobie biedy najpierw sprawdź rozrząd bo pewnie nigdy nie wymieniany i pewnie pasek przeskoczył. Nie męcz tego silnika bo jak przeskoczy dalej to głowica do roboty. Ten dynks z zielonym kabelkiem to...
Witam! Akumulatora bym nie wymieniał, bo w mojej ocenie to niepotrzebna strata ok. 200 zł. Możesz sprawdzić ten który masz w sklepie z akumulatorami (za darmo). Poświęcił bym nieco czasu i znalazł to urządzenie które pobiera ten prąd (jeżeli zależy Ci na tym aby pobór prądu przy wyłączonym zapłonie wynosił 0[A].
Spróbuj, nic nie tracisz
Tak rozłącza się prąd ale po około 20 sekundach, a następnie po 10 sekundach can bus robi test, na około 20 sekund. Musze wpiąć się przewodem sygnałowym do sterowania oświetlenia. Tylko że to sterowanie jest połączone z sygnałem włącz oświetlenie. Chodzi o to żeby sterowanie było po zapłonie i po wyłączeniu zapłonu nie paliło się światło. A przez ten...
PinyECU Prąd stały 2g4 Po zapłonie 3c3 Przekaźnik sytemowy z 2j3 masa,a ten podaje na 1e3,1f2, 1f3 Masy 3h4,3g4,1c4,1h3 CAN 3a3,3a4 Liczba na początku to wtyczka, ale nie opisano kolejności.
Obok masz radio tam możesz wziąć na stałe zasilanie
Z kostki stacyjki wychodzą cztery przewody. Na obu żółtych kablach ma być prąd po zapłonie.
Odłącz przewody od alternatora i sprawdź pobór prądu bez włączania kluczykiem stacyjki.
Na pinie 1 powinien być chyba prąd po zapłonie
Tylko kontrolki, ewentualnie radio, klima jak nie jest do końca wyłączona. :D Podpiął bym miernik, ale boje się o zakres. Aż taki duży pobór prądu nie jest na pewno mniej niż 10 A. :D
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Dlaczego zeżarło prąd, skoro przy wyłączonym zapłonie klimą nie pracuje Zostawiłeś podłączoną do akumulatora cewkę sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki, ona pobiera ok 5A, po niecałych 10 godzinach masz akumulator 50Ah rozładowany do zera
Witam piszę pierwszy raz na tym forum i proszę o wyrozumiałość. A więc podczas jazdy silnik w pewnym momencie zaczął szarpać po jakiś 300 m na skrzyżowaniu gdy próbowałem ruszyć silnik zgasł jak i cała deska rozdzielcza, radio, sterowanie nawiewami. Po oględzinach wyszło, że po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu auto nie reaguje, nie zapalają się...
Witam.Mam takowe pytanie.Potrzebuję się podpiąć pod stacyjkę ażeby uzyskać prąd z akumulatora.Mianowicie żeby prąd płynął/był po włączeniu zapłonu.Mam tak 5 kabelków: 1.Czerwony 2.Czerwono-żółty 3.Żółty 4.Zielony 5.Szary Tego szarego raczej bym wykluczył bo z każdym innym wyżej wymienionym kablem powodowało rozruch silnika:) Dzisiaj próbowałem z żarówką...
Wystarczy dioda LED migająca i opornik 850 - 1000 Ω . Plus diody do stałego plusa z akumulatora a minus pod pin stacyjki, na którym pojawia się prąd "na zapłonie", zwykle oznaczonym "15". Mechanizm jest prosty: bez włączonego zapłonu prąd idzie ze stałego plusa, przez LED do urządzeń podpiętych do styku stacyjki i przez nie do masy. Napięcie odkłada...
L do jednego styku żarówki do drugiego styku żarówki prąd stały jeśli na próbę po zapłonie jeśli w pojeździe
Transmiter ma tak mały pobór prądu, że możesz śmiało podłączyć.
Obojętnie. Dodano po 2 Według schematu 1 to masa z ECU, dwa to prąd po zapłonie (+12V) kolorów nie mam, ale mimo wszystko obojętnie to tylko cewka bez diody.
(at)puchalak Myślałeś może o tzw glow wire tudzież paskach LED ale ciągłych (bez widocznych punktów)? To znacznie upraszcza sprawę bez nadmiernego komplikowania i pozwala zachować wymaganą estetykę. Jeśli dalej chcesz neonówki to pamiętaj że sporo nowych neonówek jest napełniana mieszanką gazów której jednym z elementów jest radioaktywny Krypton 85...
Tak czy inaczej nie dostaniesz już takiego samego urządzenia eetam SEO SYMPHONY jest dostępny bez problemu
Witam . Jak podpowiada Kolega Sosarek ,wstaw diodę 5A na przewodzie który idzie ze stacyjki.Przewód z dodatkowego wyłącznika podłącz za diodą.
We wtyczce jest na jednym pinie cały czas prąd, po zapłonie nie ma nic. Dodano po 57 Właśnie w tym tkwi problem, odcięło zasilanie środka całkiem, a bezpieczniki posprawdzane wszystkie.
Odpiszę w tym temacie: rozwiązanie żeby pobrać napięcie z niebieskiego przewodu stacyjki sprawdziło się w 100%. Jest tak jak chciałem. Radio włącza się po przekręceniu kluczyka a wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli chcę słuchać na postoju to aby włączyć radio wystarczy włożyć kluczyk i przekręcić na chwilę w pozycję zapłonu a następnie...
Witam. Jaki powinien być pobór przy włączonym zapłonie na załączonym zdjęciu widać co wskazuje u mnie miernik.
Zastanawia mnie ten 4-13W, który podesłałeś. Jak on dobiera prąd? Nie widzę tam żadnych switchów, a jednak 13W to sporo więcej niż 4W - nie rozwali świetlówki? Rury katalogowo mają napięcia i prądy pracy po zapłonie: 4W T5 29V 0,17A 6W T5 42V 0,16A 8W T5 57V 0,145A 13W T5 90V 0,17A Jak widać prąd niewiele się zmienia w zależności od rury. Zdecydowanie...
No to sprawdziłem i od Aku jest prąd a po zapłonie nie ma.
Więc sprawdź czy na postoju coś Ci nie pobiera prądu z akumulatora. Bo i skąd prąd miał by płynąć, jak nie z akumulatora? Jak masz multimetr w domu, to bierz go w dłoń i sprawdź czy nie masz w aucie "złodzieja prądu" Zmierz też multimetrem kostkę od alternatora, czy na wyłączonym zapłonie coś nie podaje na nią prądu przypadkiem. Jak nie masz multimetru,...
Sygnał Remote wymaga znacznie niższych prądów niż 20A ;) Skoro zapalniczka działa po zapłonie możesz z niej podebrać + dla REM.
Ostatnio podmieniałem radio na Ori w Touran ale rocznik 2006, prąd po zapłonie był w panelu klimatyzacji ostatnia wtyczka od lewej kabel czarny -niebieski.
Kostka AD1 po zapłonie prąd jest kostka BM3 i M4 prądu brak (chyba że zrobię zworke na przekaźniku prąd jest) na cienkich kablach jest prąd cały czas. D3 po zapłonie jest... Przekaźniki w innym aucie działają...
Na trzypinowej wtyczce musisz mieć prąd po zapłonie więc szukaj w kablu od bezpiecznik do wtyczki.
W takim razie zbuduj układ z żarówką na prąd po zapłonie i tak to zostaw. Pewnie jak sam dobrze wydedukowałeś walnięty będzie moduł.
udalo sie zajsc do okolo 100 mA, sam alarm wsatanie spoczynku wcina 25mA radio drugie tyle. Czy to juz wystarczy???? Bo nizej juz sie chyba nie da.
Centrala jest w syrenie. Sprawdz przekazniki na lewym nadkolu (komora silnika) , tam mozesz miec cały problem (przekażnik od prądu po zapłonie )
Jeśli w samochodzie nie posiadasz wyprowadzenia po zapłonie, to czerwony podłącz razem z żółtym, ale według rysunku powyżej wynika, że Acc+ to prąd po zapłonie, a B+ to stały prąd, Gnd to masa, czyli czarny przewód.
Cześć Jaka wg Was tu powinna być neonówka - załączam kawałek schematu. Taka jaką masz. Neonówka jest lampą wyładowczą, większość ma napięcie zapłonu od 60V, ważne aby po zapłonie ograniczyć prąd przez nią płynący. Układ zasilany jest bezpośrednio z transformatora odrębnym do tego celu uzwojeniem 100V. Ze schematu wynika, że nie całkiem bezpośrednio,...
Witam, kupiłem niedawno mercedesa w126 coupe i staram się go przywrócić do stanu używalności. Możecie powiedzieć jak naprawić nie działające szyby elektryczne i fotele? Sprawdziłem i przeczyscilem bezpieczniki i przekaźniki. Sprawdziłem i nawet po przekręceniu stacyjki nie dochodzi prąd do sterowania szybami i fotelami w kabinie przy przełącznikach....
Czego brakuje na przekaźniku? Masa z Ecu czy prąd po zapłonie?
No nie bardzo ci to wytłumaczył. Kiedy alternator nie pracuje na styku D+ nie ma masy lecz jest zasilaniem regulatora napięcia, dlatego żaróweczka świeci to jest obciążenie regulatora zasila tym prądem wirnik a tym samum szczątkowy magnetyzm wirnika dlatego się mówi że to prąd wzbudzania, to jest bardziej złożone niż myślisz. A kiedy alternator pracuje...
Przeszukałem kilka for szukając odpowiedzi na pytanie jaki powinien byc pobór prądu przy wyłączonym zapłonie w samochodzie. U siebie mam 0,15 A i zastanawiam się czy to nie za dużo.
Dodam, że na kostce głównej w samochodzie, na wyłączonym zapłonie, jest prąd na żółtym i czerwonym kablu 12 V, na czarnym jest -.
Czarno-biały to prąd "po zapłonie" (tzw. "15"), na zielono-niebieski przychodzi sygnał sterujący PWM ze sterownika silnika. PWM to prostokątny sygnał o zmiennym wypełnieniu. Wielkość wypełnienia odpowiada wysterowaniu silnika wentylatora.
Jak masz miernik zmierz jaki jest pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie.
na czerwonym (+) mam po przekręceniu stacyjki zanik napięcia Na samym bezpieczniku napięcie też siada?. Uszkodzony jest przewód przed, albo za bezpiecznikiem.
problem rozwiązany jedno z zasilań ze stacyjki nie wychodziło mostek na prądzie po zapłonie do panelu sterującego i wszystko gada
Z tego co widzę to jest tu prąd stały na przewodzie czerwono-białym i prąd po zapłonie na przewodzie czarnym. Po włączeniu zapłonu są oba te prądy?
Ten z nr 18 odpowiada za prąd po zapłonie - np. dmuchawa i klimatyzacja, ten bez numeru to najprawdopodobniej przekaźnik 109 - przekaźnik który uruchamia prąd na elementy elektryczne silnika. Jeśli grzeją się zbyt mocno zmień je na początku, jeśli nie pomoże trzeba wymienić skrzynkę bezpieczników. Generalnie nie martw się zbytnio - po prostu zrób mu...
Aku dziś cały dzień ładowany. Na włączonym zapłonie elektryczne szyby pracują, światła świecą. Po przekręceniu kluczyka na rozruch wszystko na desce gaśnie, rozrusznik nie kręci. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A.
Zwykła dioda, tam nie ma dużego prądu, to tylko przewód sygnałowy.
Weź kontrolkę do ręki i zmierz na którym przewodzie pojawia się prąd po zapłonie. Jak znajdziesz ten kabel to to dołącz do niego drugi kabelek i podłącz do przycisku i tyle. :)
W jaki sposób to zrobić najprościej? Zamykasz samochód pilotem, czekasz ok.10 minut, podłączasz amperomierz cęgowy. https://obrazki.elektroda.pl/7593551900_... W zależności od wskazania - albo wszystko jest ok, albo szukasz zawyżonego poboru prądu przez wyciąganie kolejnych bezpieczników i obserwację wskazania amperomierza. Jeżeli...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... 15888 - Terminal 15 U1405 00 [137] - Implausible signal [Unplausibles Klemme 15 (Zündungssignal)] Niewiarygodny sygnał zacisku 15 (prąd po zapłonie/przekaźniku). Wiązka, moduł wspomagania, napięcia zasilania, może akumulator lub alternator.
A jaki jest pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i uzbrojonym alarmie?
Witam. Zastanawiam się jak zrobić stały prąd na gnieździe zapalniczki. Aktualnie mam po zapłonie. Samochód Iveco Daily 2021r.
Uważam że usterka jest na tylnej wiązce tzn. przez światła pozycyjne prąd się dostaje na światło stopu które jest po zapłonie, przed włącznikiem stopu.P
Ok dzięki za pomoc. Ostatnie pytanie odnośnie cewki gaszenia. Cewka gaszenia ma 2 uzwojenia.Mocniejsze ma dostać prąd tylko w momencie rozruchu silnika żeby wciągnąć rdzeń.Drugie słabsze ma prąd po zapłonie i ma za zadanie utrzymać rdzeń w pozycji wciągniętej. Pytanie które uzwojenie jest mocniejsze? Jak to sprawdzić?
Wykluczyłeś lewy pobór prądu ? Tj zwarcie,wideo rejestrator czy ładowarkowa do GSM ? Jaki jest pobór prądu na wyłączonym zapłonie ?
Ale wtedy muszę podłączyć przetwornice przez przekaźnik na krótko przykładowo pod prąd po zapłonie, a sterowanie przekaźnikiem do ogyginalnej wiązki od świateł tak?
W części aut światła stop święcą przy wyłączonym zapłonie, w części nie. Nie ma obowiązku, żeby się świeciły przy wyłączonym zapłonie.
Do świetlówek małej mocy - do 15 W od zawsze stosowałem "zimny zapłon" zasilacz w układzie podwajacza napięcia z pojemnościowym ogrzniczeniem prądu po zapłonie.
Po objawie wygląda na sterownik blokady kolumny kierownicy, jest to część ukł.immo i najlepiej podjechac do aso.Diagnostykę można "obudzić"włączając na chwilę flash( światła długie),chociaż nie zawsze to pomaga.
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
Masz za stary moduł komfortu do tego radia, trzeba wymienić na nowszy. A nie da się tego jakoś obejść ? Radio ma zewnętrzny dekoder CAN który w każdej chwili można wymienić Radio do działania nie wymaga tego dekodera Można po prostu mu odcinać prąd po zapłonie
Może to być płytka od guzików kierowcy? I jak to sprawdzić, ponieważ rozebrałem i na pierwsze spojrzenie wszystko gra, tyle że dostaję prąd nawet przy wyłączonym zapłonie, przynajmniej czasami. Dodano po 59 Przynajmniej opuszczanie, a podnoszenie to zależy.
Cześć, tak uporałem się, winny był nadłamany przewód który idzie do rozrusznika. Jaki masz dokładnie objaw ? Jeśli masz multimetr lub kontrolkę to sprawdź przekaźniki (pod dywanikiem pasażera na wysokości stóp jeśli dają prąd po zapłonie to idź dalej do komory silnika, dojście jest fatalne ale do ogarnięcia temat. Daj znać jak Ci poszło
Bezpiecznik f42 zasilany z przekaźnika nr 11 w skrzynce bezpieczników nad nogami kierowcy (drugi od lewej najniższa półka). Przekaźnik opisany jako odciążenie styku X. Z przekaźnika wychodzi kabel czarny żółty, sterowany z kostki stacyjki bezpośrednio po zapłonie (15).
Musisz sprawdzić chyba sam.Z tego co pamiętam chwilowy prąd przy zapłonie przekraczał 300mA,ale mysle że to zależy od modelu.W każdym razie ,bez stabilizatora na ok 1.5 v nie ruszył za chiny
wyjmij radio i sprawdź fizycznie czy na kostce zasilającej jest stały prąd i prąd po zapłonie jak nie to trzeba go znaleźć
I wtedy jak zapomnisz (np. zostawisz na pauzie albo przyciszone) to akumulator się wyczerpie - dlatego standardowym domyślnym rozwiązaniem jest radio grające tylko na "zapłonie".
Jutro sprawdzę na schemacie bo może się mylę ale jeżeli jest cieńki czarny lub niebiesko czarny z tego co pamiętam to musi tam być prąd po zapłonie
Ja bym jeszcze sprawdził przewody i kostkę stacyjki lubią pękać luty przez wyłamywanie kierownicy do przodu. Sama kostka stacyjki też może być przyczyną ale najpierw trzeba wychwycić moment i spróbować pomierzyć gdzie to napięcie faktycznie jest a gdzie go nie ma.
A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
Podnoszenie jest fabrycznie. Działa tak że po przyjeździe gdy zgasze auto i zanim otworze drzwi to szyby jeszcze działają przez 2 min lub do otwarcia drzwi... Gdy otworze drzwi to odcina całkowicie prąd. Wczoraj sprawdzałem kable wszystkie są w stanie idealnym. Sprawdzałem prąd w kostce od silniczka i jest tak. Bez zapłonu na zamkniętych drzwiach na...
Coś to nie tak, bo przekaźnik j59 zapina tez zasilanie na bezpieczniki 40 42 i 49. Czyli np. dmuchawa i przednie wycieraczki. Nic nie wspominasz że tego brakuje czyli przekaźnik i jego sterowanie muszą być dobre. Na pewno odpalasz silnik do szukania tego prądu na f41 ? Już było pisane że przekaźnik uruchamia silnik, czyli praca silnika.
Pobór prądu na wyłączonym zapłonie max.ma być 0,05A .
pobór prądu zapłonie pobór prądu wyłączonym zapłonie dźwięk zapłonie
pilot pioneer wzmacniacza pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot centralny zamek kierunkowskazy
philips senseo stacja transformatorowa
Jaśniejszy obszar na ekranie laptopa - przyczyny i rozwiązania Symbol 250+ na lampie radiowej "magiczne oko"