Witam :) Pobór prądu ma wynosić około 0,02A do 0,05A Jaki masz samochód? Sprawdź pobór prądu jak wszystko masz wyłączone, światło oświetlenia też (czujnik maski z przodu też wciśnij), i możesz poczekać około 0,5h jak masz nowy samochód (inne układy pobierają do 0,5h). Wyciągnij radio i sprawdź ponownie Napisz jaki model i z jakiego rocznika?
Na moje oko jest to starsza SV na gaźnikach, ale bez różnicy, 1,3A to nie dużo jak na wyłączonym jest prawie 0 to wg mnie nie ma usterki.
Odłącz przewody od alternatora i wtedy sprawdz na akumulatorze czy tez pobiera taki duży prąd jak nie to jak wyżej fachowiec juz napisał alternator do naprawy:|
Może być stacyjka, jej obwód można sprawdzić na skrzynce bezpieczników. Jaki dokładnie jest bezpiecznik i ile lat ma samochód?
W kostce kamerki masz stały plus. Podłącz ją pod plus po zapłonie i się problem rozwiąże. Jak to kamera cofania to zasilanie weź z światła cofania.
https://as-pl.com/p/A3007 L to kontrolka + to prąd po zapłonie (stacyjka) lub do prądu rozrusznika (jeśli masz hebel). Masę i prąd stały już masz.
Mianowicie, szukam prądu na elektromagnes gaszenia, lecz problem jest taki, że większość prądu po zapłonie gaśnie podczas odpalania i wtedy mi się zaciąga elektromagnes gaszenia, Prąd który zasila silnik, np sterownik czy cewkę zapłonową, zawsze musi być bo jak byś odpalił? To na pewno. A co do instalacji to trzeba poszukać jakiego schematu.
No nie bardzo ci to wytłumaczył. Kiedy alternator nie pracuje na styku D+ nie ma masy lecz jest zasilaniem regulatora napięcia, dlatego żaróweczka świeci to jest obciążenie regulatora zasila tym prądem wirnik a tym samum szczątkowy magnetyzm wirnika dlatego się mówi że to prąd wzbudzania, to jest bardziej złożone niż myślisz. A kiedy alternator pracuje...
Witam. W mojej Octavi 2.0 2006 wystąpiły dokładnie takie same usterki jak opisane w temacie z pyknięciem i spadkiem napiecia w tym samym momencie. Pobory prądu bardzo podobne jak w poście i zachowanie samochodu takie samo. Odłączałem podzespoły, sprawdzałem okablowanie na przejściach drzwi i klapy bagażnika. Wszystko wygląda dobrze. Znalazł ktoś rozwiązanie...
Wiecie co jest najdziwniejsze ? że po mechanicznym załączeniu przekaźnika (w bezpiecznikach pod maską) uruchamia się zapłon, a po załączeniu drugiego rozrusznik i auto chodzi. Niestety jak puszczę 1 przekaźnik auto gaśnie i wszystko na desce. Dlatego wydaje mi się, że poszedł centralny moduł zasilania :/ ponieważ nie przekazuje napięcia ze stacyjki...
Więc sprawdź czy na postoju coś Ci nie pobiera prądu z akumulatora. Bo i skąd prąd miał by płynąć, jak nie z akumulatora? Jak masz multimetr w domu, to bierz go w dłoń i sprawdź czy nie masz w aucie "złodzieja prądu" Zmierz też multimetrem kostkę od alternatora, czy na wyłączonym zapłonie coś nie podaje na nią prądu przypadkiem. Jak nie masz multimetru,...
Samo sprawdzenie rezystancji omomierzem nie powie o sprawności cewki WN. Konieczne jest dodatkowo pomierzenie indukcyjności uzwojeń, co pomoże określić czy uzwojenie nie ma zwarć międzyzwojowych. Mogą pojawić się jeszcze wewnętrzne przebicia, a to wymaga podłączenia cewki w normalny układ pracy. Cewka pracuje w zapłonie iskrownikowym, bateryjnym czy...
Bezpiecznik f42 zasilany z przekaźnika nr 11 w skrzynce bezpieczników nad nogami kierowcy (drugi od lewej najniższa półka). Przekaźnik opisany jako odciążenie styku X. Z przekaźnika wychodzi kabel czarny żółty, sterowany z kostki stacyjki bezpośrednio po zapłonie (15).
Sprawdź ładowanie i napisz ile ma lat akumulator. Jeżeli masz amperomierz to zmierz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Możesz pod kierunki, wycieraczki, albo nawet ogrzewanie szyby, obie rzeczy bardzo mało prądu biorą i raczej mają odłączone zasilanie po stacyjce wszystkie . Możesz również dostać się do gniazda zapalniczki i od spodu podpiąć kable do jednego i drugiego. Ja tak miałem w Toyocie rejestrator podpięty.
Zmierz prąd jaki pobiera urządzenie. Środkowy bolec przez amperomierz do plusa akumulatora a zewnętrzna część do masy i będzie wszystko jasne. Jak jest kiepsko zrobione to może jakiś prąd brać. Akumulator potrafi rozładować nawet 5-co watowa żarówka jeśli będzie włączona przez kilka dni. U mnie jest lepiej bo w jednym gniazku mam prąd dopiero po zapłonie...
Sprawdź jaki masz pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach. Może być taka sytuacja że coś pobiera cały czas prąd i rozładowuje akumulator np. Radio.
A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
Odpiszę w tym temacie: rozwiązanie żeby pobrać napięcie z niebieskiego przewodu stacyjki sprawdziło się w 100%. Jest tak jak chciałem. Radio włącza się po przekręceniu kluczyka a wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli chcę słuchać na postoju to aby włączyć radio wystarczy włożyć kluczyk i przekręcić na chwilę w pozycję zapłonu a następnie...
Witam! Akumulatora bym nie wymieniał, bo w mojej ocenie to niepotrzebna strata ok. 200 zł. Możesz sprawdzić ten który masz w sklepie z akumulatorami (za darmo). Poświęcił bym nieco czasu i znalazł to urządzenie które pobiera ten prąd (jeżeli zależy Ci na tym aby pobór prądu przy wyłączonym zapłonie wynosił 0[A].
Cześć Jaka wg Was tu powinna być neonówka - załączam kawałek schematu. Taka jaką masz. Neonówka jest lampą wyładowczą, większość ma napięcie zapłonu od 60V, ważne aby po zapłonie ograniczyć prąd przez nią płynący. Układ zasilany jest bezpośrednio z transformatora odrębnym do tego celu uzwojeniem 100V. Ze schematu wynika, że nie całkiem bezpośrednio,...
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Zasilanie licznika można dać po zapłonie i też będzie dobrze, czasem robiłem tak w autach budowlanych.
Odłącz przewody od alternatora i sprawdź pobór prądu bez włączania kluczykiem stacyjki.
Napięcie po zapłonie jest wykorzystywane np. do ABS ( tak są takie przyczepki ). Jeśli podłącze tam akumulator w przyczepie to diody Schotkiego skutecznie ograniczą mi prąd ładowania do 10A? Diody nic nie ograniczą, prędzej pójdą z dymem. Należałoby użyć diody shottky np. z zasilacza ATX ( ma mniejszy spadek napięcia niż zwykła krzemowa), na prąd większy...
1. UPS - zasilacz awaryjny zasilany baterią akumulatorów. Akumulatory najczęściej kwasowo ołowiowe z elektrolitem w postaci żelu. 2. Pobór mocy przy zapłonie 1kW, pobór energii 128Wh. Nie podałeś jaką moc mają pompy obiegowe, które też trzeba zasilać. Zasilacz musi mieć dość energii do ciągłego napędzania pomp i sporadycznego zapłonu paliwa w kotle....
Skoro sprawa się tyczy samego radia i poboru prądu przez nie to po co mierzyć przy akumulatorze? Po pierwsze jeśli podłaczysz się na wejściu do radia będziesz miał dokładniejszy wynik. Druga sprawa to po co tak podłaczać radio? Jeśli podłączysz po zapłonie większość samochodów ma tak że radio dalej gra nawet po zgaszeniu samochodu a gaśnie jak wyjmiesz...
Martwi mnie tylko jedna rzecz a mianowicie ten pobór prądu na włączonym heblu 460 mA jaki pobiera ten elektrozawór.Ale wychodzi na to że tak ma być. Nie ma być na nim po włączeniu hebla prądu !!! ostatni raz pisze .....po wyłączeniu zapłonu ma pojawić się zasilanie ze stacyjki na bezpieczniku F110 z niego na punkt "P" przekaźnika zwłocznego i wtedy...
Co do przewodu 4 to się domyślam, że to przewód zasilający cewkę podczas rozruchu silnika z ominięciem rezystora (na podstawie schematu i tego co napisał kolega (at)abart64 ). Ale wszystko musisz sam zweryfikować (ja niema tego pod ręką), więc sprawdzaj i pisz co wychodzi. Przewód 1 to 12V po zapłonie jest podłączony do jednego zacisku rezystora a do...
Najlepiej byloby miec schemat jak i z kad dochodzi zasilanie na te wentylatory i przez jaki przekaznik przeszukalem neta i nic nie znalazlem niestety na ten temat. Jeśli nie dochodzi plus po zapłonie i sprawdziłeś obydwa bezpieczniki to sprawdź przekaźnik w skrzynce bezpieczników pod maską. Jeśli jest tam 9 gniazd na przekaźniki to powinien być to...
Na wyłączonym zapłonie i przy wyłączonych wszystkich odbiornikach zdejmij klemę "—" akumulatora (uwaga na kodowane radio czy alarm - mogą być problemy) i wepnij miernik ustawiony na pomiar prądu DC szeregowo między odpiętą klemę a biegun aku. Miernik powinien ci wskazać prąd jaki pobiera instalacja z aku. Jeśli wynosi kilkaset mA albo więcej to...
zgasło światełko na podsufitce. Po sprawdzeniu okazało się, że zegarek na desce rozdzielczej również nie działa, centralny działa z przycisku w środku, ale tylko na zapłonie. Po przekręceniu kluczyka na pierwszą pozycję (ACC) nic się nie dzieje, lecz na zapłonie szyby centralny właśnie działają,(radio, lampka na podsufitce nie działają w ogóle) Masz...
Witam piszę pierwszy raz na tym forum i proszę o wyrozumiałość. A więc podczas jazdy silnik w pewnym momencie zaczął szarpać po jakiś 300 m na skrzyżowaniu gdy próbowałem ruszyć silnik zgasł jak i cała deska rozdzielcza, radio, sterowanie nawiewami. Po oględzinach wyszło, że po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu auto nie reaguje, nie zapalają się...
Cześć. Akurat świetlówkami zajmuje już się długi okres czasu i obserwuję ich zachowanie doszedłem do wniosku ze dzisiejsze kompakty to g.. nie świetlówki jeśli chodzi o trwałość elektrod. Wiadomo, że każdy chciałby mieć światło od razu jak przekręca kontakt.. więc producenci robią zapłon na zimno... efekty zapłonu na zimno są znane każdemu. W domu mam...
Akumulator kupiony nowy wczoraj, stan ładowania przy włączonych wszystkich odbiornikach światłach itp. napięcie wskazuje 13.70V Czyli mam zmierzyć pobór na odpalonym silniku ?
Witaj Nie napisałeś dokładniej co to za motocykl. Czy stara MZ 250 ES, TS, czy ETZ. Główna różnica - napięcie zasilania, oraz możliwość zainstalowania modułu nadajnika hallotronowego. Temat przerabiałem temat dosyć wnikliwie. Jeździłem ETZ 250 przez ponad 10 lat (wciąż ją mam, ale do sprzedania - teraz mam Hondę :)) Opracowałem nawet mikroprocesorowy...
Alterntor bosch czy Valeo??
JAk stało nieruszane to pewnie zamokła cewka... Przy włączonym zapłonie na styku + cewki powinno byc pełne 12V Sterowanie przychodzi w zależnosci od rozwiązania ale zwsze masą na drugi koniec uzwojenia i w chwili zaniku prądu ( znikniecie minusa ) powinna pojawić się iskra. Nie pamiętam jak to było w nissanie ( miałem primerę z 1992) ale sterowanie...
Ja bym koledzy tak tego tematu nie trywializował. To nie jest tylko podniesienie napięcia przy rozruchu, bo mamy tu do czynienia z układem RLC i teoretycznych zawiłości jest tu znacznie więcej, niż się wydaje. Coś mi się kołacze, że w takim połączeniu dochodzi do wydłużenia czasu trwania iskry, ale łeba za to nie dam sobie uciąć. Tematy w internecie...
Dławik zmniejsza stromość narastania prądu w chwili wystąpienia zwarcia, dzięki czemu bezpiecznik na dłuższy czas na zareagowanie. Typowa jego wartość to 220..330uH. Chyba łatwiej jest wymienić spalony bezpiecznik niż triak? -dokładnie tak. Wielokrotne przekroczenie przy zapłonie łuku dopuszczalnego di/dt załatwia przepalanie struktur o nawet kilkakrotnie...
Przeszukałem kilka for szukając odpowiedzi na pytanie jaki powinien byc pobór prądu przy wyłączonym zapłonie w samochodzie. U siebie mam 0,15 A i zastanawiam się czy to nie za dużo.
Jaki masz tam od tego bezpiecznik 20A?
Te "ognie" to wyładowania koronowe. Jeśli chodzi o odległość zapalania łuków z ZVS tudzież napięcie wyjściowe, jest to zależne jak dobierzesz układ LC i jakie masz zasilanie. U mnie zapalają się koło 3cm, dałoby radę więcej ale trzeba by je zalać olejem + nie chcę ryzykować uszkodzenia wyselekcjonowanej parki której teraz używam... Podobne efekty (jeśli...
udalo sie zajsc do okolo 100 mA, sam alarm wsatanie spoczynku wcina 25mA radio drugie tyle. Czy to juz wystarczy???? Bo nizej juz sie chyba nie da.
Tak rozłącza się prąd ale po około 20 sekundach, a następnie po 10 sekundach can bus robi test, na około 20 sekund. Musze wpiąć się przewodem sygnałowym do sterowania oświetlenia. Tylko że to sterowanie jest połączone z sygnałem włącz oświetlenie. Chodzi o to żeby sterowanie było po zapłonie i po wyłączeniu zapłonu nie paliło się światło. A przez ten...
Witam. Przedstawiam wam test modułu zasilania parkingowego kamer samochodowych model P1238 USB type C. Jak działa taki moduł? Podaje na stałe zasilanie 5V przez złacze USB-C, ale oprócz tego na jednym z dodatkowych pinów podaje 5V sygnalizujące włączony zapłon. Dodatkowo w przypadku spadku napięcia akumulatora poniżej 11.85V odłącza zasilanie do kamery....
Moim zdaniem złodziejem prądu jest chłodnica EGR, a konkretnie pompa, która się tam znajduje. Kradzież prądu następuje tylko wtedy, jak otwieram drzwi jakiekolwiek, pompa idzie około 14-15 minut, oczywiście na wyłączonym zapłonie to się dzieje. Jestem umówiony w ASO 10.04.25, ale już dziś mi powiedzieli, że to wina raczej mojego użytkowania. Wchodziłem...
Witam wszystkich serdecznie! Mam taki problem z Citroenem Berlingo B9. 1.6Vti. Pewnie to będzie odgrzewanie kotleta, ale przeczytałem już wszystko dostępne i obejrzałem sporo filmów w tym zakresie. I brak mi pomysłów (((. Walczę od 2 miesięcy z przerwami z ADS-em w tym aucie. Błąd C1385. Ale po kolei, bezpieczniki sprawdzone, małe, duże, masy poczyszczone,...
Ja wiem, że bezpiecznik 41 to tylnej wycieraczki, tylko pytałem czy na zapłonie powinno być na nim napięcie, czy nie powinno go być i czy obieg prądu jest taki, że idzie z bezpiecznika 50A do przekaźnika styku X a z przekaźnika poprzez bezpiecznik 41 do wycieraczki, chodzi mi czy między bezpiecznikiem 50A a bezpiecznikiem 41 jest przekaźnik ? czyli...
Ale nadmierny pobór prądu z akumulatora mierzy się na wyłączonym zapłonie i zazwyczaj dopiero po kilku minutach kiedy wszystkie odbiorniki powinny być wyłączone bądź być w stanie uśpienia. Prąd pobierany wtedy z akumulatora powinien się mieścić w max 0.08A w przypadku samochodów z dużą ilością elektroniki.
pobór prądu zapłonie pobór prądu wyłączonym zapłonie dźwięk zapłonie
wlacznik termiczny option table samsung modem alcatel onetouch
goodram pendrive wzmacniacz antenowy schemat
Przycisk LOGIC w Toyocie Yaris 2006 - funkcje i zastosowanie Zwarcie do plusa w przełączniku pamięci Renault Megane