To nie akumulator "daje" prąd tylko rozrusznik "pobiera" - nic się nie uszkodzi.
na wyłaczonym kluczyku moga pobierać prąd: alternator, rozrusznik, światła awaryjne, postojowe, radio, alarm, światła oświetlenia wnetrza. sposób sprawdzania rozrusznika i alternatora - odkręcić głowne przewody zasilające. pozostałe jak ci kolega powyżej poradził
Daj sobie spokój z tymi stabilizatorami, czy wiesz jaki prąd pobiera rozrusznik? Naładowany akumulator kwasowy, żelowy ma 12.3-12.6 V a nie 14. Podłącz żelówkę i sprawdź.
Ja bym zaczął od zbadania prądu pobieranego przez rozrusznik w trakcie zapalania i przy okazji do jakiej wartości spada napięcia na aku podczas tego pomiaru.
Witam, jaki powinien pobierać prąd rozrusznik przy uruchamianiu silnika 1,9 TDI. U mnie jest on około 250 -290 Amper. Czy to nie jest za dużo? Czy to może wskazywać na uszkodzenie łożysk ślizgowych?
Uzwojenie wciągające w bendiksie może pobierać 40 lub nawet trochę więcej amper. Podobne wartości prądu pobierają/ły/ rozruszniki od Ursusa,Stara i innych podobnych pojazdów. W Twoim rozruszniku po prostu wypaliły się styki główne i dlatego nie podają prądu na rozruch.Naprawiałem to uszkodzenie w ten sposób,że przy pomocy tokarki odcinałem tył elektromagnesu...
Jest to amperomierz,którym mierzymy duże prądy. Dodano po 2 Można zmierzyć jaki prąd pobiera rozrusznik.
Słuchaj napięcie może i jest ale prądu nie ma,a to prąd kręci.A to co ci cyka to elektromagnes z rozrusznika-on pobiera mało prądu i mu starcza,ale rozrusznik potrzebuje dużo prądu,a twój akumulator go nie ma.Pożycz od sąsiada na chwile i spróbuj z dobrym akumulatorem.
" jaki powinien pobierać prąd rozrusznik przy uruchamianiu silnika 1,9 TDI. U mnie jest on około 250 -290 Amper." Zobacz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Zmierzyć spadki napięć pomiędzy masą silnika a SŁUPKIEM(nie klemą!) akumulatora, drugi pomiar to napięcie na dodatniej śrubie rozrusznika, w czasie pracy. Trzeci pomiar, prąd pobierany przez rozrusznik. Od razu będziemy wiedzieli co jest uszkodzone, akumulator, rozrusznik czy przewody pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem. Twoim problemem zapewne są...
Wiem że odgrzewam czteroletniego kotleta , ale w moim przypadku (taki sam wóz) błędy zapisują się zawsze podczas rozruchu, winą jest słaby akumulator albo za duży prąd pobierany przez rozrusznik. Jeśli odpalam go z drugą baterią podłączoną kablami problem nie występuje.
Od dawna twierdzę że mechanik mający do czynienia z samochodem zwłaszcza dieslem powinien posiadać oczywiście dla wygody i szybkiej oceny -miernik cęgowy DC z zakresem min 600A a najlepiej 1000A w zależności z jakim samochodem ma do czynienia. Jaki prąd pobiera rozrusznik?
Świecę nawet wszystkie pobierają mniej prądu niż rozrusznik.
Nie jest ważne czy to będzie 1-faz czy 3-faz transformator. Ważne jest aby trafo było na tyle duże(takiej mocy) abyśmy mogli pobrać z niego prąd w granicach prądu jaki pobiera rozrusznik w czasie rozruchu samochodu. Wiadomo że prąd pobierany będzie zależał od stanu naładowania akumulatora. Jeśli akumulator będzie prawie rozładowany to ten prąd będzie...
Dla akumulatora najważniejsze jest jego prawidłowe użytkowanie. . Tak. Bo potem są przypadki i gadki typu :ale tera robio dziadostwo ,panie kiedyś to kurła robiły baterie a tera to złom. Ale że auto pobiera prąd,rozrusznik zajechany ,ładowanie słabe, i granie na wzmacniaczach na postoju to już nie ma wpływu.
Czy ten przekaźnik dla rozrusznika jest przystosowany do prądów jakie pobiera rozrusznik ? Czy nie warto też pomyśleć o optoizolacji dla tego przekaźnika ?
Witam Myślę że jest zima i rozrusznik pobiera większy prąd co powoduje zmniejszenie napięcia na akumulatorze poniżej progu zadziałania automatyki Naładuj akumulator do pełna i spróbuj. Jerzy
traci komunikacje bo napięcie w instalacji spada(pobiera prąd rozrusznik) mialem problem taki jak Ty winny był czujnik cisnienia paliwa.Pokazywał fałszywe dane.
1. Są to przetwornice o mocy znamionowej 500W które przez dość krótki okres czasu mogą wydać te 1000W jednak nie jest możliwa praca ciągła z urządzeniem powyżej 500W (przetwornica ulegnie uszkodzeniu). 2. Prąd pobierany przez taką przetwornice obciążoną urządzeniem o mocy ok. 1000W wyniesie ok. 80A czyli trochę mniej od prądu jaki pobiera rozrusznik...
Napisz ile pobiera prądu rozrusznik,sprawdz mocowanie i styk mocowania od klemy do karoserii samochodu i silnika
Nie da się. Nie da się określić prądu pobieranego przez rozrusznik. Umówmy się że mówimy o silnikach benzynowych o pojemności 1000cm³. Prąd rozruchowy będzie zależał od stopnia "zużycia" danego silnika (panewki, pierścienie, kompresja itd itp) a przede wszystkim od gęstości oleju (czyt: temperatury ). Na przykład: mierząc baaardzo starego golfa...
Podepnij woltomierz do akumulatora i sprawdz napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na to, że rozrusznik pobiera za duży prąd. Duży spadek napięcia powoduje, że wszystkie urządzenia wariują. Zdarza się, że rozrusznik w kiepskim stanie elektrycznym lub mechanicznym tak się zachowuje (Twój chyba blokuje się mechanicznie).
Jest tam mechaniczny wtrysk. akumulator podmieniałem.auta na razie nie mam to nic nie sprawdzę. Nie sądzę by to był automat. Z czego ma pobierać prąd?? rozrusznik musiał by iść po zębach lub kręcić się z silnikiem jakby nie odbił.
Bez problemu mozna oszacowac samemu: P=U*I czyli I= P / U (moc podzielona przez napiecie) Takie prady dotychczas kojarzyly sie z rozrusznikiem w samochodzie...
Trzeba mierzyć prąd pobierany przez rozrusznik, konkretnie skoki prądu, wzrost i zanik. Pomocny będzie ten sprawdzony w praktyce przez wiele lat układ: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55...
Jaki prąd pobiera podczas kręcenia?
Jeżeli chcesz mieć pewność że to wina rozrusznika to spróbój go podłączyć pod inny akumulator (niezależny) przekręć stacyjkę i wtedy próbój włączyć rozrusznik zasilany z innego akumulatora. Jeżeli odpali to masz pewność że rozrusznik pobiera za dużo prądu z aku.
Prąd rozrusznika nie może iść przez stacyjkę i przycisk. Podejrzewam, że tam rozrusznik pobiera ponad 100A, nic więc dziwnego że ci pali stacyjkę i przycisk. Przyciskiem normalnie sterujesz elektromagnesem (solenoidem) rozrusznika, którego twierdzisz że nie masz u siebie. Możesz prąd puścić przez jakiś 'hebel' jak w traktorach do rozłączania prądu i...
Trochę się powtórzę z tym co mówili przedmówcy. Jest gdzieś słaby kontakt przewodów od akumulatora. Zacznij od sprawdzenia klem a później sprawdź oczka tych przewodów w kontakcie z masą samochodu a później oczko plus na rozruszniku. Możesz też mieć uszkodzony rozrusznik, który pobiera za dużo prądu (robi zwarcie ) np przez zacieranie. Możesz sprawdzić...
Proponowałbym sprawdzić rozrusznik. Zbyt wolno kręci lub/i pobiera zbyt duży prąd przy rozruchu, skoro na prostowniku z boosterem odpala normalnie.
Zmierz napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem dobrze by było zmierzyć prąd pobierany przez rozrusznik.
Do Perkinsa 4-cylindrowego pasuje rozrusznik planetarny chyba od C-385. Kupiłem taki rozrusznik w Agromie koszt ok. 300 zł. Rozrusznik planetarny kręci szybciej i pobiera mniej prądu. Teraz jeszcze taki rozrusznik kupiłem do Bizona. Pompy w silnikach Perkinsa są wrażliwe na zapowietrzanie.
Ile masz rano? Jaki spadek przy kręceniu? Ile dochodzi do rozrusznika? Jaki prąd pobiera rozrusznik? Jaki upływ do instalacji?
180A wydaje mi się rzeczywiście małym prądem biorąc pod uwagę, że fabrycznie auto ma montowany akumulator ok. 550-600A, ale najwyraźniej tak musi być, skoro pali bez problemu. Koledzy tłumaczyli Tobie, że natężenie prądu pobieranego przez rozrusznik a prąd rozruchowy akumulatora to dwie różne rzeczy. W dużym uproszczeniu: prąd rozruchowy akumulatora...
Panowie mam problem, zaczela sie zima i zaczely sie problemy - auto nie odpala bo jest problem z ładowaniem akumulatora. Wymieniłem dziś regulator, szczotki już tego wymagały - ładowanie na alternatorze (na grubym przewodzie +) wynosi 14,4V - jednak do akumulatora dochodzi juz tylko 13,2V - szukałem wszedzie czysciłem klemy, mase, styki - i nic. Dziś...
Prawdopodobnie masz racje. Przy starcie, prad pobierany przez rozrusznik wynika : 1. Napiecia bateri, nie nominalnego,lecz rzeczywistego przy dawanym pradzie, 2. Opornosci uzwojen rozrusznika, 3. Spadku napiecia na szczotkach (ok. 2 V) Tak wiec wynosi (Vak-2V)/Rrozrusznika Pozd. Kazik
gdyż nie znalazłem takiej przeznaczonej do samochodu Nic dziwnego, kto by chciał płytę, co pobiera prąd jak rozrusznik. Wiec odpowiedz, ile można kręcić rozrusznikiem na akumulatorze? I czy ten czas starcza, by coś ugotować albo usmażyć. Na alternator nie licz, na jałowym osiągają 500 W. Może dobrze kombinujesz, ale idź raczej w agregat prądotwórczy...
Gdy miałem problemy z rozruchem mojej Kawasaki EL250 zmierzyłem między innymi prąd pobierany przez rozrusznik, największa wartość jaką zanotowałem to 40A, mniej niż 30A nie było nigdy.
Przeciętny rozrusznik pobiera ok 70A Stare rozruszniki np. w fiacie 125p pobierały trocze więcej 125A. Spokojnie możesz obciążyć akumulator prądem 10A w ciągu 20min zostanie wypompowane z akumulatora ok 3,5Ah (straty na rezystancji wewn. aku. która rośnie przy niższych temp.) Przy okazji podgrzejesz wnętrze aku. i odpalenie silnika przyjdzie łatwiej,...
Witam. Jeżeli w czasie uruchamiania rozrusznika nie przygasają światła, oznacza to, że rozrusznik nie pobiera prądu. Sprawdź połączenia rozrusznika ale chyba trzeba wymontować rozrusznik. Pozdrawiam.
Cewka automatu rozrusznika pobiera znaczny prąd,to normalne.Jeżeli słychać automat rozrusznika ,to jedynie pozostaje sprawdzenie przejścia na głównych stykach automatu.Może być że na głównych stykach nie ma przejścia,to łatwo sprawdzić kontrolką z żarówki.Jeżeli napięcie dochodzi na gruby styk i przechodzi do rozrusznika, to sprawdź czy gruby przewód...
Na chwilkę to nic mu się nie powinno stać . Rozruszniki maja mniejszą rezystancję i pobierają dużo więcej prądu . Nie mówiąc w zimę co się dzieje i jakie jest zapotrzebowanie na prąd .?? Ale po odpaleniu auta od razu jest ładowany . :|
Spadki napięcia na przewodach mogą mieć spore znaczenie. Kłania się prawo Ohma - małe oporności przy dużym prądzie pobieranym przez rozrusznik potrafią dać spore spadki i zbyt małe napięcie na zaciskach rozrusznika. Punkty masy dobrze jest zweryfikować.
Oczywiście jakie jest napięcie podczas próby rozruchu, jaki prąd pobiera rozrusznik to tajemnica?
Ja też nie wiem jaki prąd pobiera motocyklowy rozrusznik, napięcie 14,4V by pasowało, o ile prymitywny motocyklowy regulator nie przekroczy tego napięcia.
Ech te fiatowskie rozruszniki. Ciężkie są na akumulator. Są to rozruszniki bez przekładni planetarnej. Pobierają dużo prądu. W twoim przypadku konieczna jest wymiana tulejek. Od razu szczotki, przeczyścić rowki na komutatorze ostrym nożykiem. Przed złożeniem wato tulejki pomoczyć w oleju z 12 godzin i maznąć lekko smarem ceramicznym, albo białym. Obejż...
Najprościej wymienić rozrusznik na nowy. Rozruszniki przy chińczykach są dosyć tanie i raczej odporne na działanie po czyszczeniu itd.( gdy im już coś wcześniej dolegało). Warto też sprawdzić przewod + między rozrusznikiem a przekaźnikiem i między przekaźnikiem a akumulatorem. Przy wymianie rozrusznika zalecałbym również wymienić przekaźnik rozrusznika...
wtrące swoje trzy grosze , aku 60Ah do diesla to trochę za mało(teraz takie daje się do benz.), wspominasz jeszcze że ma ładnych parę lat ....zwróć uwagę jeszcze jaki jest jego prąd jednominutowy(rozruchu) bo jeśli ma mniej niż 450A (to bardzo ważne w dieslu, najlepiej żeby miał ok.600A) to wszystkie te okoliczności sugerują jego wymianę na nowy ........
Policz sobie "najsampierw" ile to będzie prądu pobierało... ...czy po nocy zostanie wystarczająca ilość prądu dla rozrusznika.
Gdzieś będziesz miał przekaźnik odciążający. To przekaźnik który rozłącza urzadzenia w samochodzie które pobierają prąd, tak żeby rozrusznik w momencie odpalania miał jak najwiecej dostępnej energii. Może to z tym przekażnikiem masz problem? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=...
Kolego skąd żeś takie bzdury wyłapał, po pierwsze w żadnym aucie nie ma bezpiecznika na rozrusznik ,W dieslu prąd pobierany przez rozrusznik w zimę może dojść nawet do 1000A. Więc daj sobie spokój z bezpiecznikiem a na alternator też nie zakładaj bezpiecznika bo nie ma potrzeby.
Rozrusznik taki wg opisów znalezionych w internecie przy mocy 2,5kW w rozruchu pobiera prąd 50A, a zwykły rozrusznik o tej samej mocy ~150A. Zwykły silnik na prąd stały pobiera przy rozruchu też ~50A. Nie wiem, jak wygląda później pobór prądu w trakcie pracy takiego rozrusznika. Czy taki rozrusznik może służyć za silnik?
Zmierz pobierany prąd przez rozrusznik, może tuleje trzymają.Kręci żwawo? Akumulator jeśli nie trzyma napięcia przynajmniej 12,2V po załadowaniu ,mierząc np. na następny dzień to jest już szrot. Jeśli akumulator padł całkowicie po czterech latach to znaczy że nie był odpowiednio traktowany.
Potrzebny mi amperomierz do pomiaru np. prądu pobieranego przez rozrusznik lub prądu ładowania akumulatora w samochodzie. Chciałem zastosować mały przełącznik Ac/Dc. Wiem że przy pomiarze AC muszę pominąć mostek prostowniczy (chciałem go zmostkować na zakresie DC) ale nie potrafię go zlokalizować w tym mierniku
Czy ta wyciągarka musi być na 12 V tzn czy zasilanie jest pobierane z auta? Nie mam pojęcia jaki prąd pobiera rozrusznik ale patrząc na akumulator to prąd rozruchu to nawet 400A więc trzebaby przerobić ten schemacik http://www.elektroda.net/dla_domu/schema... zastosować elmenty końcowe na kilkaset amper ale czy...
Tak bez żadnych, nawet zgrubnych pomiarów pojemności akumulatora, prądu pobieranego przez rozrusznik od razu diagnoza "rozrusznik się skończył"? Co to za prostownik i akumulator który potrafi naładować się w 3 minuty?
Wymienione świece na nowe, podmieniony moduł świec - bez zmian. Po co? Nie podałeś żadnych ale to żadnych danych, na podstawie których by można było ,chociaż domyślać się co jest nie tak. Jak rośnie ciśnienie na szynie,spadek napięcia aku,prąd który pobiera rozrusznik,czy jest sterowanie wtryskiwaczami,synchro wał wałek itd . To czy rozrusznik był...
Można, ale będzie pobierał tyle prądu co rozrusznik i właściwie po co? Żeby szyby popękały?
Prąd pobierany przez rozrusznik można zmierzyć, obroty odczytać testerem diagnostycznym, także nic nie trzeba naprawiać/wymieniać w ciemno.
Jaki prąd pobiera rozrusznik? Jaki masz spadek napięcia w sieci?
Raczej to normalne bo rozrusznik pobiera znaczny prąd i napięcie spada i resetuje ci radio. Chyba że masz inną instalację bo skutery to nie tylko bez rozrusznika ale i bez akumulatora się produkuje.
Dobry akumulator tak szybko nie padnie, uwierz mi. Co do przewodu to do rozrusznika albo akumulatora. Gruby musi być bo raz że mogą być tam duże prądy ładowania, dwa że przy rozruchu rozrusznik pobiera znaczny prąd sięgający kilkuset amperów (nawet 300A i więcej zależnie od rozrusznika/silnika etc).
Ten temat widziałeś? Może nie całkiem to samo, ale poczytać warto: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... W twoim przypadku genialnej rady nie ma: Pomiary i jeszcze raz pomiary. Głównie spadki napięcia na przewodzie plusowym i minusowym. Czyli przykładamy jedną badawkę miernika do czopu plusowego akumulatora (koniecznie do CZOPU - a nie...
Ja bym na twoim miejscu zasilił to przez jakiś stabilizator 12V... Przecież w samochodzie masz z akumulatora prąd... a to nie jest zasilacz niestabilizowany. Co do pobieranego prądu, przecież rozrusznik w samochodzie (maluchu :) ) pobiera ok 50A, a odbiornik radiowy będzie pobierał tyle ile mu trzeba...
Powykręcaj świece z samochodu i zobacz jak zapiernicza na rozruszniku,prądu też wtedy nie pobiera jakiegoś super dużego,do krótkotrwałego uzycia nawet mały rozrusznik wystarczy. Więc zrob test - wykręć świece włącz 1 bieg i spróbuj kręcić rozrusznikiem. Zobacz jak szybko będziesz jechał... Nie trzeba magicznej wiedzy ale odrobinę zdrowego rozsądku.
Właśnie - to sugeruje problemy ze stykiem. Rozrusznik pobiera duży prąd i każda rezystancja ma wpływ.
Witam. A włącznik elektromagnetyczny rozrusznika nie pobiera za dużo prądu.
A wiec tak po 11 godzinach ładowania fakt to za mało poszedłem włozyłem akumulator do auta światła wszystkie swiecą itp radio gra. ale Bardzo słabo kręci rozrusznikiem. Wiem ze najwiecej prądu pobiera rozrusznik. czyli akumulator w jakimś tam stopniu się naładował?
Nabyłem miernik, więc informuję o pomiarach. Ciągnik T-25. Prąd pobierany przez rozrusznik magneton (bez odprężnika): 290-300A. Ciągnik zapala po 1-2 sekundach. Po wstawieniu ponownie standardowego rozrusznika prądy wyglądają następująco: kręcenie przy wyciągniętym rozruszniku: 210-225A. Po wciśnięciu odprężnika rozrusznik zatrzymał się pobierając 570A....
No to silniczki za słabe, mam też rozrusznik, jak go kiedyś podłączyłem do tego ramienia to machnął tym hantelkiem jakby nic nie ważył, ale za duży prąd pobiera, czy może ten prąd rozruchowy jest na początku i rozrusznik też potem pobiera mniejszy prąd ? (podłączałem go do akumulatora 12 V 170 Ah).
Zmierzyłem prąd na postoju. Ponad 1A. Czy jest sposób aby sprawdzić czy ten prąd pobierany jest przez rozrusznik? Może idzie do rozrusznika przez jakiś bezpiecznik?
Wyjąłem rozrusznik, sprawdziłem, że nie ma przebicia, tulejki są ok. Wszystko działa, tylko przy podłączeniu przewodami do akumulatora przez "dotyk" pobiera bardzo duży prąd i wolno kręci. Podejrzewam, że na komutatorze nastąpiło zespawanie zwojów. Jak to można sprawdzić, że obieg jest skrócony? Mam tylko multimetr
zwykle podłącza się w ten sposób że mierzy on cały prąd pobierany z aku bez rozrusznika i widać wtedy czy alternator ładuje, czy więcej bierzemy itp.
wyrobiona tulejka rozrusznika - ta w obudowie skrzyni biegów- może powodować że rozrusznik będzie pobierał bardzo dużo prądu.
Witam! Problem z odpaleniem to : 1/brak iskry 2/brak paliwa 3/zle ustawiony zapłon Sprawdz świece zapłonowe, wykreć i oczysc, podłącz do przewodu i sprawdz jaka jest iskra (będziesz tez miał odpowiedź czy moduł zapłonowy jest dobry i cewka zapłonowa). Dodatkowo proponuję sprawdzic pojemnośc akumulatora, zrealizujesz to poprzez kontrolne rozładowamie...
W samochodzie między akumulatorem a rozrusznikiem nie ma bezpiecznika. To dlatego, że rozrusznik pobiera prąd na poziomie wydajności prądowej akumulatora, więc już nie ma co zabezpieczać.
Jak w temacie, czy da się zmierzyć w jakis domowy sposób prąd jaki pobiera rozrusznik? np. biorąc pod uwagę przekrój i długość przewodów zasilających rozrusznik i sprawdzając na nich spadek napięcia ?? pozdrawiam!
Jakie napięcie na rozruszniku, jaki prąd pobiera. Ręcznie kluczem idzie go obrócić? Podejrzewam że tak. Więc raczej uszkodzony wirnik w rozruszniku. Sprawdź.
Kolego Cycek666 Włącznik rozrusznika (elektromagnes) pobiera znacznie większy prąd (na cienkim kabelku) niż powinien. Jest to pewne, bo przepala bezpiecznik - o czym sam napisałeś. Przejdźmy do najprostszych zależności w elektrotechnice: co powoduje zwiększony prąd w przewodzie? Powoduje ZWIĘKSZONY SPADEK NAPIĘCIA! Mówiąc bardziej przystępnie: jeżeli...
jeżeli odpala wtedy, kiedy dostaje więcej prądu (drugi akumulator) to jest sprawa prądu przy rozruchu. rozrusznik pobiera bardzo dużo prądu. Jeżeli wymiana przewodów nic nie pomoże to wykręć rozrusznik i zobacz czy na tulejach nie ma luzów. koszt naprawy (we własnym zakresie) to do ok. 50 pln zależy ile ma tulei.
Sprawdz jeszcze jaki prąd pobiera rozrusznik bo jesli będzie miał wyrobione tulejki wirnik i duże opory kręcenia to najlepszy akumulator szybko padnie
Żadne. Prosta odpowiedź. Przekroczenie parametrów powoduje wyłączenie się kompresora a nie zmniejszenie ciśnienia czy obrotów. Jak później brak możliwości rozruchu czas przejrzeć elektrykę czy wszystko jest dobrze podłączone i sprawdzić sam układ rozruchu czy rozrusznik kręci na krótko, jakie prąd pobiera czy silnik można obrócić. Jeżeli na krótko rozrusznik...
Oby faktycznie to pomogło, jutro na noc też go pod pierzynę wezmę i prądem popieszczę - niech czuje, że mi zależy. Może by tak sam elektrolit w butelkach brać do domu? nie trzeba by dżwigać ołowiu :D - ja bym nie nosił, ostatecznie 1 raz i wymiana. Rozrusznik sprawdzisz dość dokładnie, zakładając pewną baterię i kręcąc na mrozie- tylko tak w warunkach...
Panowie Auto chodzi jak laleczka przyczyna jeszcze leżała w rozruszniku tyle pobierał prądu na rozruch że inne sterowniki wariowały.
A nie pomyślał Kolega co będzie gdy będzie nieco niższy poziom oleju, kontrolka świeci się, ale jeszcze jest to nie grożne dla silnika? Poco te kombinacje, nic w tym względzie nie zastąpi kontroli prądu pobieranego przez rozrusznik.
Nie, alarm powinien najzupełniej normalnie działać. Jedyne co mogło się przytrafić to uszkodzenie styków przekaźnika, jeśli odcięcie było podłączone do obwodu, który pobiera bardzo dużo prądu (rozrusznik).
A sprawdzałeś czy jest iskra na gorącym silniku?A moze rozrusznik pobiera na tyle duży prąd?Jak sie nagrzeje to tuleje w rozruszniku sie rozszerzają i mogą stawiać zbyt duży opór i dlatego pobiera zbyt duży prąd
Elektromagnes rozrusznika pobiera prąd rzędu około 10A.W obwód elektromagnesu wepnij amperomierz i już będziesz miał pomiar.
To że świece biorą dużo prądu to może i ok ale żeby napięcie nie wzrosło to już nie jest ok. Świece przecież nie pobierają tyle prądu co rozrusznik. Wygląda to na brak ładowania. Winny może być regulator, kontrolkę zgasi ale napięcie da za niskie lub w ogóle.
Nasz wózek bułgar z 4 cylindrowym perkinsem zimuje na zewnątrz. Przez kłopoty z paleniem spalił się rozrusznik dlatego kupiliśmy nowy z przekładnią planetarną od ciągnika C385. Pasuje idealnie, pobiera mniej prądu i szybciej kręci.Koszt takiego rozrusznika to 300zł.
przyjrzę się rozrusznikowi który najwidoczniej będzie świrował Jest takie coś jak cęgowy miernik prądu. Pomierz na głównym kablu rozrusznika prąd pobierany w czasie rozruchu i może dużo się wyjaśni. Sto lat temu miałem podobny problem w "kancioku"/"kredensie" - starsi wiedzą o czym piszę :) i się okazało, że rozrusznik miał zatarte panewki i pobierał...
Z tym, że aku AGM 14Ah ma mniejszy prąd od li poli które wskazałeś to się nie zgodzę. Akumulator AGM o tej pojemności ma prąd 200A ale jest to GWARANTOWANY prąd rozruchowy mierzony wg odpowiedniej normy w temp. -18st. Oznacza to, że w lepszych warunkach (np. temp. około 0st.) taki akumulator bez trudu może dać prąd rozruchowy pare razy większy od gwarantowanego....
Być może akumulator do wymiany, jakiś nieautoryzowany pobór prądu na postoju lub uszkodzony rozrusznik pobiera zbyt duży prąd.
Brudny zacisk na akumulatorze może być przyczyną takiego zachowania. Podczas startu rozrusznik pobiera bardzo duży prąd i jeśli kontrolki aż gasną to od tego właśnie bym zaczął. Można też przy pomocy drugiej osoby sprawdzić czy podczas próby odpalania któraś klema się nie grzeje. Najlepiej jednak dla pewności oczyścić porządnie klemy i zaciski i posmarować...
koduje się w A6 z tego co mi wiadomo, w A4 się nie koduje bo nie ma modułu akumulatora... rozrusznik jest podpięty do sieci pokładowej, przecież jak mierze bezpośrednio pobór prądu przy akumulatorze, to wyszłoby czy rozrusznik pobiera jakiś prąd??? czy chodziło Ci o pobór prądu podczas kręcenia?? rozrusznika bym się nie czepiał na starym aku było dobrze,...
1. szczotki rozrusznika i ich obsady 2. styki wyłącznika rozrusznika (tzw. automat) 3. przednia tuleja łożyska wirnika rozrusznika. 4. klemmy na akumulatorze Jeśli to wszystko będzie OK to powinno kręcić bez problemu. Aku rozładowuje długie kręcenie, chyba że alarm tyle pobiera prądu. A rozrusznik ma pewnie swoje lata, jak i reszta autka. 14 lat swoje...
(at)kris8888 Niekoniecznie bo miałem już takie sytuacje że styk był częściowo wypalony i jego powierzchnia styku buła za mała aby był w stanie przepuścić odpowiednio duży prąd i rozrusznik kręcił tak jakby chciał a nie mógł. Po wymianie elektromagnesy problem znikał. (at)wezuwiusz3 Patrz wyżej to nie cewka pobiera duży prąd tylko styk nie jest w stanie...
Błąd czujnika połpżenia wału może się pojawiać, bo niesprawny rozrusznik pobiera za dużo prądu i spada napięcie. Zobaczysz, że po wymianie rozrusznika będzie dobrze :)
Sprawdź czy światełka ci się wykańczają- w bagażniku może palić się światło . Ale pobór 0,02- 0,04 jest w normie . Akumulator powinien trzymać prąd bardzo długo . Chyba że rozrusznik pobiera za dużo prądu
Napięcie 10.5 V wskazuje że siadło napięcie na jednej z cel akumulatora. Widocznie Twoja Centra kończy żywot, skoro na akumulatorze mechanika działał dużo dłużej. Zmierz miernikiem cęgowym prąd jaki pobiera rozrusznik podczas rozruchu. Nie napisałeś jaki silnik masz, przy Dieslu nie powinno to być więcej niż 350 A.
prąd pobierać rozrusznik pobierać rozrusznik prąd prąd pobierać rozrusznik skuter
excel losować liczba rozdzielenie sygnału dekodera vectra schemat buderus
philips saeco xsmall baterie makita
Lokalizacja sterownika silnika w Xsara Picasso 2.0 HDi 2004 Samsung S7 Edge - Ekran dotykowy nie reaguje