Bedzie to w granicach ok. 250-300A
Sprawdzić pobór prądu przez rozrusznik. Rozrusznik raczej do regeneracji.
Po prostu nie zmierzy - będzie przekroczenie zakresu, nie uszkodzi się.
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
Przekaźnikiem nie można odłączyć zasilania głównego, ponieważ pobór prądu przez rozrusznik to grubo ponad 100 A
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Kolego jak w przedszkolu: 1. Nie ma różnicy w ładowaniu akumulatora gdyż tym zajmuje się regulator napięcia znajdujący się w alternatorze. 2. Przy ubytku napięcia przy rozruch względem ładowania jest duży pobór prądu do rozrusznika. 3. W przypadku zastosowania grubszego przewodu od alternatora do akumulatora nic się nie zmieni, poza średnicą przewodu....
W 15 minut akumulator sprawny może się rozładowac jak ma duży pobór prądu np.kręcąc rozrusznikiem .Sprawdź akumulator pod obciążeniem ,może problem tkwi w środku akumulatora .
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Do jakiej wartości siada napięcie na sterowniku silnika w momencie kręcenia? Jaki jest pobór prądu przez rozrusznik w momencie kręcenia - szczególnie w pierwszych 2 sekundach?
Kolega był uprzejmy zmierzyć spadek napięcia przy obciążeniu. Wynik tych pomiarów sugeruje dwie możliwe rzeczy. 1. nie wydolne prądowo ogniwa, zużyte. Mogą służyć co najwyżej do latarki. 2. zbyt duży pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik. To można zmierzyć amperomierzem wyposażonym w bocznik lub amperomierzem cęgowym do pomiaru prądu stałego. Dodano...
Zmierzyć zasilania rozrusznika a jeśli ok to pobór prądu przez rozrusznik... pozdr
Wypalenie styków... Czego? Obecnie masz monitory poboru prądu wzbudzenia rozrusznika. Nie tylko realizowane poprzez bezpiecznik. Prąd wzbudzenia rośnie, gdy rozrusznik kończy żywot, więc do wyjęcia i naprawy. A cała reszta to...
A czy może być to spowodowane np dużym poborem prądu przez cewkę elektromagnesu?
A czy któryś z was słyszał o pomiarze poboru prądu przez rozrusznik ?
Jaki jest pobór prądu w spoczynku? Jaki jest pobór prądu przez rozrusznik?
Sprawdź pobór prądu przez rozrusznik i popraw masy. pozdrawiam
Alternator 120A na wolnych odda może 30A a może i nie. Nie chodzi tu o to jak długo i jak dużo. Chodzi o to że to nie dizel a benzyna czyli aku jest mniejszy. Zastanów się dlaczego w dizlach aku jest większy i wcale nie chodzi o pobór prądu przez rozrusznik.
Witam... Problem polega na trudności w odpaleniu w momencie kiedy silnik jest zagrzany. W serwisie diagnostyka nie wykazała żadnego błędu. W innym warsztacie sprawdzono pompę wysokiego ciśnienia i wtryski , dwa z nich trochę się podwieszały i były momenty ,że ciśnienie na listwie narastało skokowo generalnie stwierdzono, że wszystko od biedy ujdzie...
Ja bym zastosował siłownik od centralnego zamka .... też na 12v i o wiele mniejszy pobór prądu ..... .
Witam!Bardzo dziękuję a sugestie. Na stole połączyłem go w następujący sposób:(-) akumulatora z masą rozrusznika (+) aku z jedną śrubą na elektromagnesie 2-ga sruba połączona ze stojanem i i jest jeszcze wyjście (+) z elektromagnesu.połączyłem przewód i nim dotykalem do(+) aku. Gdzie jest błąd? ldomal
W takim razie źle zmierzyłeś pobór prądu.
Objawy wskazują na problemy z rozruchem. Skora na kable tez nie działa to nie akumulator tylko problemy w zasilaniu rozrusznika. Może zgnił jakiś kabel? Może problem ze stykiem na rozruszniku? Jeżeli gaśnie wszystko przy odpalania to styk - pobór prądu przez rozrusznik jest duży i napięcie spada z powodu dużych spadków napięcia.
Sprawdź pobór prądu z akumulatora bo jakieś podejrzane...
Teraz sprawdzenie ładowania i poboru prądu przez rozrusznik. Możliwe, że właśnie on doprowadził do zniszczenia akumulatora.
A pro po poboru prądu przez rozrusznik ?? Spróbuj założyć cylinder 90 cm³ do skuterka , wtedy zobaczysz ile pobiera !? :|
mam 4 świece spalone ale to nie ma moim zdaniem wpływu na działanie rozrusznika Czemu nie wymienisz? Podmień akumulator na noc. Sprawdz pobór prądu przez rozrusznik.
Nie wiem, czy to dobry pomysl, rozrusznik ma dużą silę przy dużym prądzie, ale raczej ulegnie spaleniu... Za "bobasa" konstruowalem gokarta (wg książki) napędzanego rozrusznikiem z "malca" i pisalo tam, że może pojeździć przez jakas chwilę, bo innaczej rozrusznik ulegnie uszkodzeniu. Nie wiem jak ma się to do dzisiejszych rozrusznikow, ale przeciez...
Pewnie spada napięcie w instalacji z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik.
Zmierzyć cęgami pobór prądu na rozruszniku. Na ciepło i na zimno.
Witam klubowiczow :) mam problem czy ktos moze mi powiedziec jak mozna sprawdzic pobor pradu przez rozrusznik prosze o pomoc, bo moj golfik 1.9 tdi asz siezko pali i ponos moze to byc wina rozrusznika :(:( Pilne !!!
Nie tak istotne, ile akumulatory mają Ah, a jaki mają prąd rozruchowy! Pobór prądu przez rozrusznik był mierzony ("cęgami")?
To w takim razie następne moje pytanie dotyczy poboru prądu rozrusznika. Wiadomo że współczesne akumulatory charakteryzują się bardzo dużym prądem rozruchowym. Jaki jest przeciętny pobór prądu rozrusznika w samochodach ciężarowych?
Podstaw inny akumulator i sprawdź . Jeśli będzie to samo to problem z poborem prądu przez rozrusznik , ale obstawiam kiepski akumulator pomimo pomiarów .
Wygląda na nie naładowany akumulator. Jakim miernikiem sprawdzałeś akumulator? To że napięcie jest prawidłowe na zaciskach akumulatora nie oznacza że jest sprawny. Do akumulatorów służą specjalne przyrządy pomiarowe mierzące napięcie na akumulatorze pod dużym obciążeniem jakim jest przepływ prądu przez rezystor w przyrządzie. Cykanie jak nazywasz na...
Niewiem czy niepada ci moduł.Chyba że napięcie na cewkę jest za niskie w czasie kręcenia rozrusznikiem co wskazywałoby na kostkę stacyjki. Raczej na sam rozrusznik (tulejki), przy niełączącej kostce stacyjki nie włączysz rozrusznika, nie ma to nic wspólnego z poborem prądu przez rozrusznik. Sprawdź przerwy na świecach i profilaktycznie (na próbę) zmniejsz...
Postaram się zrobić dialize rozrusznika i jeśli okaże sie , że jest on wadliwy to powale teorie wszystkich specjalistów z woj. Łódzkiego. Ps.A jesli wzmocnie prad prostownikiem na akumulator i wzmocnie go tym sposobem to uzyskam oczekiwany efekt i wyeliminuje zbyt duży pobór prądu przez rozrusznik?
e rozrusznik ciężko chodzi, tzn. że ma duży pobór prądu przy kręceniu Rozrusznik zawsze ma duży pobór prądu przy kręceniu - ot, taka natura tego sprzętu. czy może być, że pobiera prąd na postoju Nie może być. uże pobory prądu uszkadzają akumulator, który samoistnie szybciej się rozładowuje To akurat prawda, ale jeżeli wymieniałeś już 2 razy akumulator,...
no niesciagajac klem i na woklnych obrotach miernik wskazuje 13,58 a przy troszke wyzszych 13,70.Jak zmierzyc pobór prądu przez rozrusznik???
Więc pozostaje się jeszcze pomiar poboru prądu przez rozrusznik. Mógłbyś dołączyć wydruk z testera podający sposób badania akumulatora?
Temat pamiętam z przed wielu lat : Jeżeli tulejki w rozruszniku są mocno zużyte , wtedy zwiększa się pobór prądu przez rozrusznik i jest zbyt mało dla cewki zapłonowej . Wymienić rozrusznik lub tylko tulejki / łożyska ślizgowe /. To uzasadnia też dlaczego łatwo odpala " na pych "
Ok, sprawdzę to, zmierzę cęgowym miernikiem pobór. Jaki powinien być prawidłowy pobór prądu rozrusznika przy tym silniku ???
1) trudno Ci to będzie opanować 2) napięcie na zaciskach akumulatora spada bo jest mocno obciążony poborem prądu przez rozrusznik. Jedynym rozwiązaniem będzie zainstalowanie kondensatora.
Przekaznik jest ok na 80 % jak podlacze aku od auta kreci jak szalony To o niczym nie świadczy, pobór prądu nieobciążonego rozrusznika to ułamek prądu roboczego.
Oznacza to że zawór ma zasilanie więc problem w pompie lub może zawór uszkodzony. Żarówka przygasa bo spada zasilanie z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik. Odczytaj błędy ze sterownika silnika. To że masz paliwo w rurkach i odpycha palec nie oznacza że ciśnienie jest na tyle wysokie by otworzyć wtryskiwacze.
Można zmierzyć bez cęgowego( ja posiadam amp. cęgowy). Mierzymy volty na akumulatorze w czasie kręcenia rozrusznikiem - spadek po niżej 10V świadczy o złym akumulatorze, gdy napięcie nie spadnie poniżej tej wartości, a rozrusznik wolno kręci świadczy o za dużym poborze prądu przez rozrusznik. Akumulator musi być odpowiedni do twojego auta. Pozdrawiam.
przy zimnym silniku jest większy pobór prądu przez rozrusznik co powoduje spadek napięcia na centralce od gazu i powoduje przełączenie na benzynę trzeba podłączyć do centralki stabilniejszy plus po zapłonie
Chyba troszkę się z poborem prądu przeliczyłeś. Rozrusznik zimą potrafi wziąć grubo ponad 400A! np Mercedes 240D wg danych fabrycznych - 600Amperów.
1 volt nie może mieć wpływu na pracę.Sprawdź połączenia w samochodzie czy głośniki nie mają zwarcia z masą.Podczas rozruchu jest duży pobór prądu przez rozrusznik stąd wyłączanie.
spadek napięcia spowodowany jest poborem prądu przez rozrusznik + długie przewody zasilające pompę pompa powinna mieć jeszcze wystarczającą wydajność przy 10 v
Sprawdź akumulator. I pobór prądu. Do tego rozrusznik i przewody.
Są cztery przewody: Czerwono brązowy- 11V Brązowy- 11V Czarno czerwony- wychodzi na to ze to masa fioletowy(cienki)- Na tym pokazuje mi zawsze o 0,3V mniej niż na plusach Przy rozruchu, na wszystkich przewodach napiecie spada do ok 8 ze względu na pobór prądu przez rozrusznik
Witam! Chyba mnie nie bardzo zrozumiałeś, może, więc inaczej, jakiej mocy jest rozrusznik dwunasto woltowy, a jakiej dwudziesto 24-cztero woltowy? a z tego wyliczymy prąd poboru Pozdrawiam
Duży spadek napięcia-słaby akumulator albo duży pobór prądu rozrusznika.
Witam jeżeli cewka to musiałyby uszkodzić się dwie w taki sam sposób ponieważ są dwie ,natomiast czujnik temp. dla pomiaru KTSem pokazuje prawidłową temp. pomiar poboru prądu przez rozrusznik również wykonany i jest ok.
To zwykły przekaźnik - jak wsadzisz taki z Poloneza to tez będzie działać. Nie może być powodem palenia bezpiecznika. Sprawdź pobór prądu przez cewkę wlacznika elektromagnetycznego na rozruszniku. W Vito (podobny diesel) kilka razy trafiłem na zwarcie międzyzwojowe tej cewki co powodowało zwiększony pobór prądu i palenie bezpiecznika.
witam radio grało bez problemu latem gdy było ciepło natomiast gdy przyszło zimno zaczęły się problemy aż do dzisiaj.Mam Hondę Civic 2.0 TDI być może problem tkwi przy poborze prądu przez rozrusznik?
Na początek radził bym sprawdzić rozrusznik pod wględem sprawności zwarć wirnika jakość komutatora , długość szczotek , możliwe uszkodzenie łożysk w rozruszniku może być powodem dużego pobór prądu przy rozruchu spadki napięć są istotne na przewodach rozrusznika a akumulatora sprawdź połączenia masy rozrusznika i ogólnie masy sprawność solenoidu bendiksa...
Uparliście się na ten element a on zapewne jest sprawny i spełnił swoje zadanie wyłączając przekaźnik rozrusznika w momencie spadku napięcia w instalacji wywołanym zbyt dużym poborem prądu przez rozrusznik. Ten element pośredniczy tylko w sterowaniu elektromagnesu przekaźnika rozrusznika, więc musi wytrzymać prąd cewki tego przekaźnika a nie prąd rozrusznika....
dostałem propozycję od znajomego diagnosty, abym przyjechał do niego i zostawił na noc auto przy temperaturach -10 zeby zobaczył pobór prądu przez rozrusznik Byłem u niego jak było +8 z rana to mówi ze wyniki były dobre, więc zaprosił mnie jak będzie trochę zimniej.
Może stacyjka, może za duży pobór prądu przez rozrusznik, spróbuj odpalić z pominięciem stacyjki, zewrzyj przewody na krotko pod stacyjką, lub włącz zapłon a rozrusznik wystartuj dodatkowym przewodem od elektromagnesu do plusa akumulatora. Zobacz co będzie się działo.
Bezpośrednio do instalacji masz włączony alternator i rozrusznik.
sprawdź krancówkę bagażnika (miałem taki przypadek kiedy była zamoczona), sprawdź też krańcówki drzwi. Żaróweczka w podświetleniu zapalniczki nie powinna mieć wpływu na pobór prądu.
Jakiś komentarz co do poboru prądu? Zależy od auta, modelu rozrusznika i jego stanu technicznego. Z mojej praktyki od 80A do 400A. Czy kondensatory dadzą radę? https://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3...
Witam, Dzieje się tak bo: - 12,5V napięcie na akumulatorze - 11,5V podczas rozruchu napięcie na akumulatorze spada z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik - 14,5V działa alternator, który ładuje akumulator. Pozdrawiam, Przemek
Może masz za duży pobór prądu przez rozrusznik - i to wykończyło akumulator. Ja mam akumulator Budget już 3 rok i nie powiem na niego złego słowa - kręci jak oszalały, zawsze auto pali. Budgety są (może były) składane w zakładzie Centra - to raczej źle o nich nie świadczy.
Witam, nie wiem jaki to prostownik używaliście do odpalania ale tak nie można robić, chyba, że będzie to prost. z rozruchem. Zwykły mały prostownik może ulec uszkodzeniu poprzez zwiększony pobór prądu przez rozrusznik i tym samym układy w motocyklu jak i akumulator mogą być potraktowane prądem przemiennym , co nie jest dla nich obojętne. Dobrze by było...
moim zdaniem to rozrusznik za duży pobór prądu do wymiany .Akumulator sądze ok .2 eskorty i teraz scorpio ale ef 2.0
To przekaźnik do wymiany i po sprawie. Ale jeśli po naładowaniu akumulatora rozrusznik będzie dalej wolno kręcił, to może być oznaką jego uszkodzenia, które to spowodowało uszkodzenie przekaźnika (nadmierny pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik).
Nie odpala czyli co robi? Wolno kręci, nie kręci wcale, automat chociaż bendix wciąga? Może w ogóle nie dostaje napięcia na automat rozrusznika (wsuwka 50)? Albo automat nie załącza napięcia na rozrusznik? Sprawdź czy po zastartowaniu masz napięcie na złączu 50 rozrusznika, a jeśli tak to czy na dolnej śrubie automatu masz wtedy +12V. Ja bym obstawiał...
Zajechany rozrusznik niema mocy pewnie występują w nim przebicia jeżeli na odprężniku tylko daje rade.Miernik i zbadać pobór prądu jaki bierze rozrusznik .Oczywiście jeżeli jest 100% pewny akumulator.
Kolega, z braku wiedzy, zadaje pytania,na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ważny jest stan akumulatora, pojemność rzeczywista, pobór prądu przez rozrusznik, czy to silnik benzynowy, czy wysokoprężny, stan instalacji elektrycznej auta. Jedyne badania napięcia, które cokolwiek wnosi, to badanie pod obciążeniem. Tylko to też zależy, np od temperatury....
napisz do czego chcesz ten rozrusznik wykorzystać - chodzi o pobór prądu i czy rozrusznik wogóle podoła zadaniu do którego chcesz go użyć
Do rozrusznika się nadaje. Do świec raczej mniej, mają większy pobór prądu niż cewka rozrusznika.
Też w cuda samochodowo-instalacyjne nie wierzę :P Pobór pradu nie jest zwiększony. Napisz coś więcej- jak mierzyłeś, co znaczy "pobór"- jaki masz przepływ prądu do i z akumulatora? Rozrusznik (jego elektromagnes) sprawdzony, "czysty"? V.
Pobór prądu niedopuszczalny!! Pozdrawiam.
na allegro jest wiele urządzeń nazywanych zwornicami wykonują one testy Rodzaje testów : - test oporowy na zachowanie akumulatora pod obciążeniem - test stanu naładowania akumulatora - test poboru prądu przez rozrusznik (przy rozłączonym zapłonie) - test ładowania przy uruchomionym silniku Czy to tylko chwyt reklamowy czy rzeczywiste narzędzie pomagające...
Na sam pierw warto by sprawdzić czy wgl rozrusznik działa. Do rozrusznika, bezpośrednio, powinien iść min 1 gruuuby kabel. To będzie + (zwłaszcza jeśli jest to kabel czerwony). Drugi kabel, zwykle czarny to -, jednak jego może nie być, gdyż masę może sobie ciągnąć bezpośrednio z obudowy. Podłącz rozrusznik bezpośrednio do akumulatora i zobacz czy zakręci...
sprawdziłęm kontrolką i wydaje mi się, że właśnie brubszy kabel biało/czerwony jest +12 V w skrzynce pod kierownicą, po wyłączeniu kluczyka napięcie jest a podczas odpalania lekko przygasa ale to chyba normalne duży pobór prądu przez rozrusznik. Jak ktoś wie dokładnie czy mam racje to prosze napiszcie bo nie chciałbym się podłączyć pod jakieś inne urządenie.
piszesz że przetoczyłeś komutator a czy po przetoczeniu żłobkowałeś go,bo jeśli nie to stąd ten duży pobór prądu.
Naładuj akumulator. Zmierz spadki na przewodach. Zmierz pobór prądu rozrusznika. To chyba wszystko. Encyklopedię zaraz napiszecie. :D Nie wiem który tam dokładnie rodzaj rozrusznika, ale to wygląda że to w nim problem. Jak to ten z wysuwanym bendixem bez podpory to koniecznie zwróć uwagę na tuleję bendixa. Oczywiście resztę części też.
Akumulator był sprawdzany u dwóch mechaników urządzeniami do testowania i za każdym razem poziom naładowania i siła rozruchu były w porządku jak również pobór prądu przez rozrusznik. Test na samochodzie sąsiada był dla świętego spokoju(coś nie mam zaufania do tych elektronicznych ustrojstw) tym bardziej ze to silnik 2,4 z akumulatorem 110Ah a mój ma...
Kolega narzeka na słabe kręcenie rozrusznika z rana w clio diesel. Akumulator sprawdzony testerem, prąd rozruchowy bdb. Rozrusznik po wyciągnięciu nie wzbudził we mnie podejrzeń, kręci niby normalnie. Mierzony miernikiem cęgowym na rozruchu bierze ok 200A czyli niby OK. Jedyne co wydaje mi się podejrzane to pobór prądu przez rozrusznik ale dopiero po...
Bo może spadać napięcie na akumulatorze zasilające inne układy niezbędne do odpalenia silnika. Rozrusznik jest chyba największym konsumentem energii w samochodzie, bez niego napięcie nie przysiada, i na pych "normalnie" pali - np dla uzmysłowienia, 100A poboru prądu przez rozrusznik razy 12V robi nam 1200W. Akumulator nie ma nieograniczonych możliwości......
Klemy mogą robić się lekko ciepłe jeśli jest duży pobór prądu. W przypadku rozrusznika ten pobór jest bardzo duży. Twój mechanik więc z niczym zbytnio nie ściemniał. No.. może jedynie z tym słabnięciem może coś nie pasować. Ale prawdopodobnie spowalnia go kompresja silnika. Nie słyszałem ani nie widziałem tego u Ciebie więc trudno powiedzieć
Witam. Mam problem z moją Toyotą (benzyna 1,4, 2004 r - mały przebieg). Akumulator jest OK, klemy czyste, a zdarza się, że przy próbie uruchomienia (przekręcenie kluczyka) wszystkie lampki wskaźników gasną (duży pobór prądu) ale rozrusznik nie kręci (martwy). Za drugą próbą nieraz zaskoczy, a nieraz za trzecim razem. Co może być tego przyczyną. Będę...
Jeżeli wirnik na zwiększone opory na tulejkach - "łapie go" - to jak najbardziej - rozrusznik będzie miał większy pobór prądu.
Rozrusznik rozbierałem czyscilem żadnych uszkodzeń nie widać po prostu chce wykluczyć wszystkie możliwe opcje zanim rozbiorę silnik kompresja niby jest taka sama na ciepłym czy zimnym ręką idzie obrócić pobór prądu przy uruchomieniu rozrusznika spada z 12.6 do 8.6 czy to jest ok czy szukać dalej akumulator też nowy
Miernik cęgowy i pobór prądu w obwodzie rozrusznika, do tego napięcia bezpośrednio zmierzyć na rozruszniku w czasie jego "pracy". Drugi sposób, pomiar spadków napięcia między akumulatorem a zaciskami rozrusznika. To da dostateczną wiedzę co do możliwej usterki.
Jak sprawdzić czy rozrusznik dobrze kręci i jest w pełni sprawny? Zmierzyć obroty silnika podczas pracy rozrusznika i pobór prądu przez rozrusznik. Napięcie spoczynkowe akumulatora wynosi 12,7V/12,8V Napięcie spoczynkowe nie świadczy o stanie akumulatora. Mocno zasiarczony akumulator ma prawidłowe napięcia spoczynkowe ale podczas rozruchu nie jest...
producent zamontował rozrusznik o mocy 1,2 KW co przy napięciu 12V daje około 100A poboru prądu. Niestety przy próbie odpalenia rozrusznik robi :"pyk" i BMS odłącza zasilanie. I nic dziwnego. Bo te 100A to w czasie pracy silnika rozrusznika. Prąd startowy łatwo oszacować mierząc rezystancję rozrusznika. Pewno wyjdzie z 500A przez kilka milisekund....
Witam. Potrzebuje wykonywać pomiarów prądu stałego rzędu 200-600A i zapis przebiegu pomiaru na wykresie. Konkretnie chodzi mi o pomiar (wykres) poboru prądu przez rozrusznik samochodów osobowych. Pomiar nie musi być idealnie dokładny, myślę o dokładności do ok 15-20A (jak uda się dokładniej to byłoby super). Czy możecie mi zaproponować (w miarę możliwości...
w sytuacji, gdy w stanie jałowym na wyjściu prostownika mamy powiedzmy 12 V? Jeśli takie napięcie ma jako wspomaganie rozruchu, to nie uszkodzi, ale zazwyczaj prostownik przełączony w pozycję rozruch ma wyższe napięcie niż 12 V. Dodatkowo niektóre mają regulację napięcia wyjściowego i jeśli zostanie ustawione za wysokie napięcie i dodatkowo"podkręcone"...
Dla potomnych. Pobór prądu w czasie uruchamiania silnika Tohatsu 20KM z rozrusznika = +/- 60A . Zmierzone . Do zmkniecia, dziękuję.
W mojej megi objawy podobne - rano lub podłuższym postoju tragedia odpalała za drugim, trzeci , a nawet za czwartym razem . Wszyscy na forum piszą o spraw dzaniu świec, uszczelnianiu przewodów paliwowych itd. W moim przypadku powodem tych przypadłości był zdychający rozrusznik. Fachman, który go naprawiał stwierdził, że powinno się go regenerować co...
co do rozrusznika to aby nie dreptać w miejscu trzeba zrobić chociażby podstawowe pomiary i sprawdzić podczas rozruchu auta czyli pod obciążeniem: 1.obroty silnika-minimum 170obr/min 2.spadek napięcia na klemach akumulatora-napięcie na klemach powyżej 9,5V 3.napięcie bezpośednio na zaciskach rozrusznika(masa z korpusu a plus za włącznikiem elektromagnetycznym-"automat")-napięcie....
A jaki jest pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i uzbrojonym alarmie?
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
Polecam elektromagnesy do elektrycznego otwierania bagażnika w oplach np Rekord, Omega. Budowę mają jak automat od rozrusznika, ale za to "normalny" pobór prądu. Automat rozrusznika ma najczęściej dwa uzwojenia - wyrzucające i podtrzymujące. Wyrzucające pobiera nawetkilkadziesiąt A. Skok tego ustrojstwa to ok 1,5, 2 cm - a siłę mają na pewno większą...
rozrusznik pobór prąd pobór prąd rozrusznik pobór prądu przez rozrusznik
falujące niskie obroty kosiarka wariuje klawiatura maluch dysza wolnych obrotów
kukirin prędkość lista kanałów
Zbyt duży prąd spoczynkowy lewego kanału wzmacniacza - możliwe przyczyny Klawisz Auto w BMW 5 E39 1999 - Funkcje i Działanie