Po prostu nie zmierzy - będzie przekroczenie zakresu, nie uszkodzi się.
Bezpośrednio do instalacji masz włączony alternator i rozrusznik.
Bedzie to w granicach ok. 250-300A
Sprawdzić pobór prądu przez rozrusznik. Rozrusznik raczej do regeneracji.
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
Nie wiem, czy to dobry pomysl, rozrusznik ma dużą silę przy dużym prądzie, ale raczej ulegnie spaleniu... Za "bobasa" konstruowalem gokarta (wg książki) napędzanego rozrusznikiem z "malca" i pisalo tam, że może pojeździć przez jakas chwilę, bo innaczej rozrusznik ulegnie uszkodzeniu. Nie wiem jak ma się to do dzisiejszych rozrusznikow, ale przeciez...
moim zdaniem to rozrusznik za duży pobór prądu do wymiany .Akumulator sądze ok .2 eskorty i teraz scorpio ale ef 2.0
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Tutaj najlepiej sprawdzi się miernik cęgowy. Wtedy nawet prąd rozrusznika zmierzysz.
Na sam pierw warto by sprawdzić czy wgl rozrusznik działa. Do rozrusznika, bezpośrednio, powinien iść min 1 gruuuby kabel. To będzie + (zwłaszcza jeśli jest to kabel czerwony). Drugi kabel, zwykle czarny to -, jednak jego może nie być, gdyż masę może sobie ciągnąć bezpośrednio z obudowy. Podłącz rozrusznik bezpośrednio do akumulatora i zobacz czy zakręci...
e rozrusznik ciężko chodzi, tzn. że ma duży pobór prądu przy kręceniu Rozrusznik zawsze ma duży pobór prądu przy kręceniu - ot, taka natura tego sprzętu. czy może być, że pobiera prąd na postoju Nie może być. uże pobory prądu uszkadzają akumulator, który samoistnie szybciej się rozładowuje To akurat prawda, ale jeżeli wymieniałeś już 2 razy akumulator,...
Przekaźnikiem nie można odłączyć zasilania głównego, ponieważ pobór prądu przez rozrusznik to grubo ponad 100 A
A czy któryś z was słyszał o pomiarze poboru prądu przez rozrusznik ?
Na początek radził bym sprawdzić rozrusznik pod wględem sprawności zwarć wirnika jakość komutatora , długość szczotek , możliwe uszkodzenie łożysk w rozruszniku może być powodem dużego pobór prądu przy rozruchu spadki napięć są istotne na przewodach rozrusznika a akumulatora sprawdź połączenia masy rozrusznika i ogólnie masy sprawność solenoidu bendiksa...
W 15 minut akumulator sprawny może się rozładowac jak ma duży pobór prądu np.kręcąc rozrusznikiem .Sprawdź akumulator pod obciążeniem ,może problem tkwi w środku akumulatora .
Sprawdź pobór prądu z akumulatora bo jakieś podejrzane...
Jeżeli wirnik na zwiększone opory na tulejkach - "łapie go" - to jak najbardziej - rozrusznik będzie miał większy pobór prądu.
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Zmierzyć zasilania rozrusznika a jeśli ok to pobór prądu przez rozrusznik... pozdr
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
Kolego jak w przedszkolu: 1. Nie ma różnicy w ładowaniu akumulatora gdyż tym zajmuje się regulator napięcia znajdujący się w alternatorze. 2. Przy ubytku napięcia przy rozruch względem ładowania jest duży pobór prądu do rozrusznika. 3. W przypadku zastosowania grubszego przewodu od alternatora do akumulatora nic się nie zmieni, poza średnicą przewodu....
Zmierzyć pobór prądu rozrusznika.
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
To zanim coś zaczniesz mieć na myśli to przeczytaj definicję co to jest remont. A coś na temat tego rozrusznika powiesz, pokażesz, może jakieś pomiary przedstawisz. Do ilu napięcie spada na akumulatorze, na rozruszniku ile wtedy wynosi pobór prądu.
Ja bym zastosował siłownik od centralnego zamka .... też na 12v i o wiele mniejszy pobór prądu ..... .
Co rozumiesz pod pojęciem akcesoriów samochodowych? Pobór prądu? Wystarczy sprawdzić jakim bezpiecznikiem są zabezpieczone. Rozruszniki pobór prądu 30-100 Napięcie w instalacji samochodowej wacha się od 12-14,3 V. Przy rozruchu może spadać nawet do 9V. Amperomierz zależy od twojego gustu i precyzji pomiarów jakich chcesz dokonywać.
piszesz że przetoczyłeś komutator a czy po przetoczeniu żłobkowałeś go,bo jeśli nie to stąd ten duży pobór prądu.
A jaki jest pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i uzbrojonym alarmie?
1.56Ah to proste 65mA=0,065A taki prąd pobierany przez jedną godzinę daje nam 0,065Ah jak pomnożymy to przez 24 godziny to mamy 1.56Ah i taki właśnie prąd czerpią odbiorniki w Twoim aucie w ciągu doby. Po 10 dniach będzie już 11,56Ah co stanowi już dość duży ubytek pojemności akumulatora. Proponuję sprawdzić czy z rozrusznikiem jest wszystko ok. Pozdrawiam
A czy może być to spowodowane np dużym poborem prądu przez cewkę elektromagnesu?
Rozrusznik za duży pobór prądu .
Zwróć uwagę na dokładne dokręcanie klem na trzonkach akumulatora.Instalacja samochodowa jest niskowoltowa więc przy uruchamianiu rozrusznika pobór prądu z akumulatora wynosi kilkaset Amper w zależności od mocy rozrusznika i może nastąpić łuk między trzonkiem akumulatora a niedokręconą klemą i może nastąpić wybuch zgazowanego akumulatora a w konsekwencji...
W czasie kręcenia rozrusznikiem jest tak potężny pobór prądu rzędu od 100A do 500A i więcej zależnie od wielkości silnika, oporów jego, kompresji że nie ma się co dziwić że takie spadki napięć występują. Niektóre firmy nawet tako konstruują swoje auta że radio, swiatła i niektóre odbiorniki są wyłączane specjalnie w czasie kręcenia rozrusznikiem. A...
Kolega był uprzejmy zmierzyć spadek napięcia przy obciążeniu. Wynik tych pomiarów sugeruje dwie możliwe rzeczy. 1. nie wydolne prądowo ogniwa, zużyte. Mogą służyć co najwyżej do latarki. 2. zbyt duży pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik. To można zmierzyć amperomierzem wyposażonym w bocznik lub amperomierzem cęgowym do pomiaru prądu stałego. Dodano...
To w takim razie następne moje pytanie dotyczy poboru prądu rozrusznika. Wiadomo że współczesne akumulatory charakteryzują się bardzo dużym prądem rozruchowym. Jaki jest przeciętny pobór prądu rozrusznika w samochodach ciężarowych?
Odłącz jeszcze alternator wraz z rozrusznikiem i wtedy sprawdź pobór prądu. Żadne dodatkowe bajery w aucie ?
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
Akumulator szrot albo pobór za duży. Rozrusznik weźmie ze 100A
Ale o traktorku i jego instalacji elektrycznej nic nie wiemy? A rozrusznik ma zapewne większy pobór prądu. Może bardziej by się sprawdził model z zewnętrznym bocznikiem 100A W jakim celu dokonywać pomiar prądu na zasilenie rozrusznika? Domyślam się, że kolegę interesuje instalacja niskoprądowa i w dużym stopniu wystarczy pomiar napięcia..
sprawdź krancówkę bagażnika (miałem taki przypadek kiedy była zamoczona), sprawdź też krańcówki drzwi. Żaróweczka w podświetleniu zapalniczki nie powinna mieć wpływu na pobór prądu.
napisz do czego chcesz ten rozrusznik wykorzystać - chodzi o pobór prądu i czy rozrusznik wogóle podoła zadaniu do którego chcesz go użyć
Witam klubowiczow :) mam problem czy ktos moze mi powiedziec jak mozna sprawdzic pobor pradu przez rozrusznik prosze o pomoc, bo moj golfik 1.9 tdi asz siezko pali i ponos moze to byc wina rozrusznika :(:( Pilne !!!
150mA to dużo ale bez tragedii. Jeździsz na krótkich odcinkach i to jest problem. Samochód nominalnie ma pobór 30mA, ale przeciętny alarm to kolejne 20-40mA, radio w stanie czuwania to jakieś 10-20mA. Żeby sobie uzmysłowić o prądach jakiego rzędu mówimy to jedna dioda LED to 15-20mA. Ja bym zaczął od poprawienie ładowania ma być 14,3-14,4V, 13,8V to...
Elektromagnes ma 2 uzwojenia, do zadziałania (wciągnięcia rdzenia) potrzebuje masy, którą dostaje przez silnik rozrusznika
Przy tym napięciu powinien normalnie kręcić i nic nie powinno się dziać. Przy zwarciu rozrusznika (bardzo dużym poborze prądu) napięcie drastycznie by spadło. :|
Bardzo przypuszczam że dioda jest uszkodzona,oddaj alternator a nie rozrusznik do reklamacji. Oczywiście regenerowałem alternator nie rozrusznik. Czeski błąd.
To może być wina albo rozrusznika albo akumulatora nic innego nie jest w stanie przejąć takiego prądu Dodam jeszcze że rozrusznik zawsze powoduje znaczny spadek napięcia i pobór "całego prądu".
To zwykły przekaźnik - jak wsadzisz taki z Poloneza to tez będzie działać. Nie może być powodem palenia bezpiecznika. Sprawdź pobór prądu przez cewkę wlacznika elektromagnetycznego na rozruszniku. W Vito (podobny diesel) kilka razy trafiłem na zwarcie międzyzwojowe tej cewki co powodowało zwiększony pobór prądu i palenie bezpiecznika.
Wsadź jeszcze kondensator, dobijesz akumulator do reszty, to pukadło nie potrzebuje kondensatora. Zajmij się lepiej instalacją auta, głównymi połączeniami masowymi i plusowymi, zaciski alternatora, rozrusznika, punkty masowe i same klemy akumulatora
Witam! Chyba mnie nie bardzo zrozumiałeś, może, więc inaczej, jakiej mocy jest rozrusznik dwunasto woltowy, a jakiej dwudziesto 24-cztero woltowy? a z tego wyliczymy prąd poboru Pozdrawiam
Też w cuda samochodowo-instalacyjne nie wierzę :P Pobór pradu nie jest zwiększony. Napisz coś więcej- jak mierzyłeś, co znaczy "pobór"- jaki masz przepływ prądu do i z akumulatora? Rozrusznik (jego elektromagnes) sprawdzony, "czysty"? V.
Proponuję zmienić mechanika. Nie wiem jak w E34, ale w E36 2,5tds po przekręceniu kluczyka zimą pobór prądu wynosił do 140A. I nie mówię o rozruszniku bo przy kręceniu rozrusznikiem brakło zakresu na 400A cęgach. Chciałbym zobaczyć akumulator, w którym przy takim obciążeniu napięcie nie spadnie poniżej 12V. Akumulator w bagażniku? Bo jeśli tak to dojdzie...
Skoro wyjmowałeś bezpieczniki i jest bez zmian to odłącz + z alternatora, jak będzie dalej pożerać prąd to spróbuj to samo z rozrusznikiem.
Jakiś komentarz co do poboru prądu? Zależy od auta, modelu rozrusznika i jego stanu technicznego. Z mojej praktyki od 80A do 400A. Czy kondensatory dadzą radę? https://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3...
Z tego co piszesz mogą być tylko problemy z przewodem plusowym. Możesz mieć zły styk ma samym alternatorze lub na rozruszniku. Przewód + od alternatora jest poprowadzony do rozrusznika i dalej do akumulatora. Dlaczego taki wniosek? Po załączeniu obciążenia napięcie na zaciskach akumulatora spadło za dużo. Pomiary pokazują że na drodze masy od alternatora...
prostownik byl podlaczony na 5 min anie podlaczony przez noc... moje wskazania na prostowniku pokazuja po prekreceniu kluczyka tak jakby sie zrobilo zwarcie na + i - na aku..
Uparliście się na ten element a on zapewne jest sprawny i spełnił swoje zadanie wyłączając przekaźnik rozrusznika w momencie spadku napięcia w instalacji wywołanym zbyt dużym poborem prądu przez rozrusznik. Ten element pośredniczy tylko w sterowaniu elektromagnesu przekaźnika rozrusznika, więc musi wytrzymać prąd cewki tego przekaźnika a nie prąd rozrusznika....
Do jakiej wartości siada napięcie na sterowniku silnika w momencie kręcenia? Jaki jest pobór prądu przez rozrusznik w momencie kręcenia - szczególnie w pierwszych 2 sekundach?
WItam! W moim samochodzie (Ford Escort) bardzo szybko rozładowuje się akumulator, który jest niemalże nowy. W samochodzie jest wbudowany fabrycznie zegarek lcd i wskaźnik paliwa, oba działają cały czas. Dodatkowe urządzenia to radio, cb i centralka od pilota do centralnego zamka. Pytanie jest takie: Jak sprawdzić jaki jest pobór prądu w samochodzie,...
Nie znam sie na rozrusznikach ale pobór prądu przy samym starcie moze być większy. Może dać jakieś duże pojemności po tych diodach. A zasiłki jak są dobrze zrobione to sie nie spalą tylko wyłączą.
Duży spadek napięcia-słaby akumulator albo duży pobór prądu rozrusznika.
Ja bym sprawdził rozrusznik. Pobór prądu duzy. Jest to doysc czesta przyczyna jeśli idzie o szybkie rozładowania akumlatora. Nastepuje zwarcie w stykach i problem gotowy. pozdrawiam A w których stykach kolego? Bo w takim rozruszniku to kilka ich jest... Heh, płakać? 0,18A to sporo, ale nie tyle żeby przy pokonywanym dziennym dystansie jak napisałeś...
koduje się w A6 z tego co mi wiadomo, w A4 się nie koduje bo nie ma modułu akumulatora... rozrusznik jest podpięty do sieci pokładowej, przecież jak mierze bezpośrednio pobór prądu przy akumulatorze, to wyszłoby czy rozrusznik pobiera jakiś prąd??? czy chodziło Ci o pobór prądu podczas kręcenia?? rozrusznika bym się nie czepiał na starym aku było dobrze,...
witam problem bardzo częsty i każdy coś z tym robi , ja na początek sprawdzam aku , obroty rozrusznika i pobór prądu podczas rozruchu (fsa i nie tylko ma taka funkcje) jak to jest ok to ciśnienie na pompie . Jeśli chodzi o mapy to trzeba powiedzieć prawdę że to raczej pompowtryski nie maja dawek co kwalifikuje je do naprawy jeśli chodzi o zwykłą pompe...
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Ja bym się zastanowił jednak nad akumulatorem. W którym momencie gasną kontrolki? Jak przekręcasz stacyjkę do odpalenia? Jak sprawdzałeś akumulator? Chyba że masz zwarcie w rozruszniku ,ze jest pobór prądu ale nie kręci, ale raczej wtedy leciałyby bezpieczniki.
Ok, sprawdzę to, zmierzę cęgowym miernikiem pobór. Jaki powinien być prawidłowy pobór prądu rozrusznika przy tym silniku ???
Akumulator do wymiany, można spróbować go reanimować. Podaj model akumulatora. Czy posiadasz tradycyjny prostownik, nie jakąś elektroniczną ładowarkę z lidla itp? Na zimę najlepszym rozwiązaniem będzie zakup nowego żeby mieć święty spokój, następnie sprawdzenie ładowania w samochodzie i pobór prądu w spoczynku. Jaki to samochód?
Objawy wskazują na problemy z rozruchem. Skora na kable tez nie działa to nie akumulator tylko problemy w zasilaniu rozrusznika. Może zgnił jakiś kabel? Może problem ze stykiem na rozruszniku? Jeżeli gaśnie wszystko przy odpalania to styk - pobór prądu przez rozrusznik jest duży i napięcie spada z powodu dużych spadków napięcia.
Tak już doszedłem że na prawo od kluczyków, za szybko patrzyłem i uznałem rozrusznik za prądnice i jajca wyszły. Na początek zmierz amperomierzem pobór prądu z akumulatora (ustaw zakres 10A) po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon - nie odpalaj go wtedy bo spalisz amperomierz....
na wyłaczonym kluczyku moga pobierać prąd: alternator, rozrusznik, światła awaryjne, postojowe, radio, alarm, światła oświetlenia wnetrza. sposób sprawdzania rozrusznika i alternatora - odkręcić głowne przewody zasilające. pozostałe jak ci kolega powyżej poradził
Bezpieczniki wypinałem, przekaźniki również. Nic się nie zmieniło. Po odłączeniu alternator pobór spada do 0.09 A. Będę musiał jeszcze zobaczyć rozrusznik.
Jak sprawdzić czy rozrusznik dobrze kręci i jest w pełni sprawny? Zmierzyć obroty silnika podczas pracy rozrusznika i pobór prądu przez rozrusznik. Napięcie spoczynkowe akumulatora wynosi 12,7V/12,8V Napięcie spoczynkowe nie świadczy o stanie akumulatora. Mocno zasiarczony akumulator ma prawidłowe napięcia spoczynkowe ale podczas rozruchu nie jest...
Aku dziś cały dzień ładowany. Na włączonym zapłonie elektryczne szyby pracują, światła świecą. Po przekręceniu kluczyka na rozruch wszystko na desce gaśnie, rozrusznik nie kręci. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A.
1 to jak wyżej kolega syrius32 to zapłon, 2 to rozrusznik. Na 1 odpalisz auto na "pych", wszystko dostaje zasilanie i jest przygotowane do jazdy. I taki pobór prądu jest jak najbardziej prawidłowy dla pozycji 1. Pomijając co ma pozycja "zapłon" do rozładowywania się akumulatora, skoro wyłączone auto ma pobór prądu w normie?!
Za rozładowywanie stawiał bym na zużyty alternator lub problem z rozrusznikiem . Warto sprawdzić pobory prądu w instalacji
Wypalenie styków... Czego? Obecnie masz monitory poboru prądu wzbudzenia rozrusznika. Nie tylko realizowane poprzez bezpiecznik. Prąd wzbudzenia rośnie, gdy rozrusznik kończy żywot, więc do wyjęcia i naprawy. A cała reszta to...
producent zamontował rozrusznik o mocy 1,2 KW co przy napięciu 12V daje około 100A poboru prądu. Niestety przy próbie odpalenia rozrusznik robi :"pyk" i BMS odłącza zasilanie. I nic dziwnego. Bo te 100A to w czasie pracy silnika rozrusznika. Prąd startowy łatwo oszacować mierząc rezystancję rozrusznika. Pewno wyjdzie z 500A przez kilka milisekund....
Do rozrusznika się nadaje. Do świec raczej mniej, mają większy pobór prądu niż cewka rozrusznika.
W takim razie źle zmierzyłeś pobór prądu.
Sprawdź pobór prądu przez rozrusznik i popraw masy. pozdrawiam
do wymiany rozrusznik i sprawdź pobór prądu podłącz amperomierz szeregowo w układ niepowinno być wiecej niż 0,05 A i oczywiście sprawdź ładowanie min 13.8 V
Może Ci rozrusznik działa pomimo odbicia od koła zamachowego.
Podłącz amperomierz i wyjmuj kolejno bezpieczniki, stwierdzisz w którym obwodzie jest pobór. Jeśli po wyjęciu wszystkich bezpieczników prad nadal popłynie to alternator albo rozrusznik.
Dla potomnych. Pobór prądu w czasie uruchamiania silnika Tohatsu 20KM z rozrusznika = +/- 60A . Zmierzone . Do zmkniecia, dziękuję.
Masz ACC... tylko fabryczne radio (Blaupunkt/Grundig/Sony) miało zamienione przewody ACC i BAT (czyli 12V po stacyjce i 12V z aku). ACC to jest takie 12V po stacyjce, tylko że nie jest to zapłon - pojawia się po włączeniu zapłonu ale znika dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki a nie od razu po wyłączeniu zapłonu (za to jest odłączane w momencie pracy...
Niewiem czy niepada ci moduł.Chyba że napięcie na cewkę jest za niskie w czasie kręcenia rozrusznikiem co wskazywałoby na kostkę stacyjki. Raczej na sam rozrusznik (tulejki), przy niełączącej kostce stacyjki nie włączysz rozrusznika, nie ma to nic wspólnego z poborem prądu przez rozrusznik. Sprawdź przerwy na świecach i profilaktycznie (na próbę) zmniejsz...
Temat pamiętam z przed wielu lat : Jeżeli tulejki w rozruszniku są mocno zużyte , wtedy zwiększa się pobór prądu przez rozrusznik i jest zbyt mało dla cewki zapłonowej . Wymienić rozrusznik lub tylko tulejki / łożyska ślizgowe /. To uzasadnia też dlaczego łatwo odpala " na pych "
Klemy mogą robić się lekko ciepłe jeśli jest duży pobór prądu. W przypadku rozrusznika ten pobór jest bardzo duży. Twój mechanik więc z niczym zbytnio nie ściemniał. No.. może jedynie z tym słabnięciem może coś nie pasować. Ale prawdopodobnie spowalnia go kompresja silnika. Nie słyszałem ani nie widziałem tego u Ciebie więc trudno powiedzieć
Jak kolega stwierdził że nie ma poboru prądu?
Do sprawdzenia rozrusznik, czytałem, że kręci dobrze.... Pobór prądu plus obroty, podasz to będzie wiadomo.
Zajechany rozrusznik niema mocy pewnie występują w nim przebicia jeżeli na odprężniku tylko daje rade.Miernik i zbadać pobór prądu jaki bierze rozrusznik .Oczywiście jeżeli jest 100% pewny akumulator.
Jak z tego równania wynika zwiększenie pojemności musi pociągnąć zwiększenie choćby jednej danej po prawej stronie Nadal kolega błądzi jak dziecko we mgle. :D Wzór jest prawidłowy tylko mówimy o dwóch różnych rzeczach. Kolega uparcie twierdzi, że większy akumulator wymaga dłuższego ładowania i ma rację w przypadku gdy rozpatruje dwa akumulatory rozładowane...
Sprawdź akumulator. I pobór prądu. Do tego rozrusznik i przewody.
Zmierzyć cęgami pobór prądu na rozruszniku. Na ciepło i na zimno.
rozrusznik robił duży pobór prądu Z tym się mogę zgodzić, chociaż sądziłem że ta przypadłość tyczy się raczej benzynowców... wytwarzał pole magnetyczne, które zaburzało wskazanie czujnika położenia wału O tym nie słyszałem. Czy koledzy fachowcy od elektryki/elektroniki, mogą to potwierdzić? Czy też z powodu bardzo dużego poboru przez wyeksploatowany...
Słychac tylko cykanie rozrusznika, kontrolki gasna przy próbie odpalenia. Rozrusznik nie kręci. Skoro kontrolki gasną, to wskazuje na duży pobór prądu. Pewnie uszkodzony sam rozrusznik, być może tuleje.
Można zmierzyć bez cęgowego( ja posiadam amp. cęgowy). Mierzymy volty na akumulatorze w czasie kręcenia rozrusznikiem - spadek po niżej 10V świadczy o złym akumulatorze, gdy napięcie nie spadnie poniżej tej wartości, a rozrusznik wolno kręci świadczy o za dużym poborze prądu przez rozrusznik. Akumulator musi być odpowiedni do twojego auta. Pozdrawiam.
Witam.Może trzeba poszukać rozrusznika mającego magnesy zamiast uzwojeń na stojanie. Mniejszy pobór prądu większa moc. Pozdrawiam.
Witam, czy znalazłeś może co powodowało taki pobór prądu, mam taki sam przypadek i także wyjęte były wszystkie bezpieczniki przekaźniki odłączony rozrusznik alternator i dalej tak jak u zakładającego temat, wiem że temat z 2008 ale może ktoś zna rozwiązanie.
pobór prąd rozrusznik skoda pobór prąd rozrusznik pobór prąd przez rozrusznik
sterowanie deskorolka prowadnica piła stołowy schemat podłączenia włącznika światła
Siłownik otwierający nie wsuwa się: przyczyny i diagnostyka Buczenie zmywarki Bosch podczas pracy - przyczyny i rozwiązania