Po prostu nie zmierzy - będzie przekroczenie zakresu, nie uszkodzi się.
Bedzie to w granicach ok. 250-300A
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Sprawdzić pobór prądu przez rozrusznik. Rozrusznik raczej do regeneracji.
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
Przekaźnikiem nie można odłączyć zasilania głównego, ponieważ pobór prądu przez rozrusznik to grubo ponad 100 A
W 15 minut akumulator sprawny może się rozładowac jak ma duży pobór prądu np.kręcąc rozrusznikiem .Sprawdź akumulator pod obciążeniem ,może problem tkwi w środku akumulatora .
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Witam klubowiczow :) mam problem czy ktos moze mi powiedziec jak mozna sprawdzic pobor pradu przez rozrusznik prosze o pomoc, bo moj golfik 1.9 tdi asz siezko pali i ponos moze to byc wina rozrusznika :(:( Pilne !!!
Kolego jak w przedszkolu: 1. Nie ma różnicy w ładowaniu akumulatora gdyż tym zajmuje się regulator napięcia znajdujący się w alternatorze. 2. Przy ubytku napięcia przy rozruch względem ładowania jest duży pobór prądu do rozrusznika. 3. W przypadku zastosowania grubszego przewodu od alternatora do akumulatora nic się nie zmieni, poza średnicą przewodu....
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
To w takim razie następne moje pytanie dotyczy poboru prądu rozrusznika. Wiadomo że współczesne akumulatory charakteryzują się bardzo dużym prądem rozruchowym. Jaki jest przeciętny pobór prądu rozrusznika w samochodach ciężarowych?
Duży spadek napięcia-słaby akumulator albo duży pobór prądu rozrusznika.
Zmierzyć pobór prądu rozrusznika.
Ok, sprawdzę to, zmierzę cęgowym miernikiem pobór. Jaki powinien być prawidłowy pobór prądu rozrusznika przy tym silniku ???
A czy któryś z was słyszał o pomiarze poboru prądu przez rozrusznik ?
Sprawdź pobór prądu z akumulatora bo jakieś podejrzane...
A czy może być to spowodowane np dużym poborem prądu przez cewkę elektromagnesu?
Nie wiem, czy to dobry pomysl, rozrusznik ma dużą silę przy dużym prądzie, ale raczej ulegnie spaleniu... Za "bobasa" konstruowalem gokarta (wg książki) napędzanego rozrusznikiem z "malca" i pisalo tam, że może pojeździć przez jakas chwilę, bo innaczej rozrusznik ulegnie uszkodzeniu. Nie wiem jak ma się to do dzisiejszych rozrusznikow, ale przeciez...
Kolega był uprzejmy zmierzyć spadek napięcia przy obciążeniu. Wynik tych pomiarów sugeruje dwie możliwe rzeczy. 1. nie wydolne prądowo ogniwa, zużyte. Mogą służyć co najwyżej do latarki. 2. zbyt duży pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik. To można zmierzyć amperomierzem wyposażonym w bocznik lub amperomierzem cęgowym do pomiaru prądu stałego. Dodano...
Zmierzyć zasilania rozrusznika a jeśli ok to pobór prądu przez rozrusznik... pozdr
e rozrusznik ciężko chodzi, tzn. że ma duży pobór prądu przy kręceniu Rozrusznik zawsze ma duży pobór prądu przy kręceniu - ot, taka natura tego sprzętu. czy może być, że pobiera prąd na postoju Nie może być. uże pobory prądu uszkadzają akumulator, który samoistnie szybciej się rozładowuje To akurat prawda, ale jeżeli wymieniałeś już 2 razy akumulator,...
Do jakiej wartości siada napięcie na sterowniku silnika w momencie kręcenia? Jaki jest pobór prądu przez rozrusznik w momencie kręcenia - szczególnie w pierwszych 2 sekundach?
Bezpośrednio do instalacji masz włączony alternator i rozrusznik.
Naładuj akumulator. Zmierz spadki na przewodach. Zmierz pobór prądu rozrusznika. To chyba wszystko. Encyklopedię zaraz napiszecie. :D Nie wiem który tam dokładnie rodzaj rozrusznika, ale to wygląda że to w nim problem. Jak to ten z wysuwanym bendixem bez podpory to koniecznie zwróć uwagę na tuleję bendixa. Oczywiście resztę części też.
Jeżeli wirnik na zwiększone opory na tulejkach - "łapie go" - to jak najbardziej - rozrusznik będzie miał większy pobór prądu.
Ja bym zastosował siłownik od centralnego zamka .... też na 12v i o wiele mniejszy pobór prądu ..... .
Tutaj najlepiej sprawdzi się miernik cęgowy. Wtedy nawet prąd rozrusznika zmierzysz.
Na sam pierw warto by sprawdzić czy wgl rozrusznik działa. Do rozrusznika, bezpośrednio, powinien iść min 1 gruuuby kabel. To będzie + (zwłaszcza jeśli jest to kabel czerwony). Drugi kabel, zwykle czarny to -, jednak jego może nie być, gdyż masę może sobie ciągnąć bezpośrednio z obudowy. Podłącz rozrusznik bezpośrednio do akumulatora i zobacz czy zakręci...
Wypalenie styków... Czego? Obecnie masz monitory poboru prądu wzbudzenia rozrusznika. Nie tylko realizowane poprzez bezpiecznik. Prąd wzbudzenia rośnie, gdy rozrusznik kończy żywot, więc do wyjęcia i naprawy. A cała reszta to...
Na początek radził bym sprawdzić rozrusznik pod wględem sprawności zwarć wirnika jakość komutatora , długość szczotek , możliwe uszkodzenie łożysk w rozruszniku może być powodem dużego pobór prądu przy rozruchu spadki napięć są istotne na przewodach rozrusznika a akumulatora sprawdź połączenia masy rozrusznika i ogólnie masy sprawność solenoidu bendiksa...
moim zdaniem to rozrusznik za duży pobór prądu do wymiany .Akumulator sądze ok .2 eskorty i teraz scorpio ale ef 2.0
Sprawdź pobór prądu przez rozrusznik i popraw masy. pozdrawiam
W takim razie źle zmierzyłeś pobór prądu.
sprawdź krancówkę bagażnika (miałem taki przypadek kiedy była zamoczona), sprawdź też krańcówki drzwi. Żaróweczka w podświetleniu zapalniczki nie powinna mieć wpływu na pobór prądu.
Witam!Bardzo dziękuję a sugestie. Na stole połączyłem go w następujący sposób:(-) akumulatora z masą rozrusznika (+) aku z jedną śrubą na elektromagnesie 2-ga sruba połączona ze stojanem i i jest jeszcze wyjście (+) z elektromagnesu.połączyłem przewód i nim dotykalem do(+) aku. Gdzie jest błąd? ldomal
piszesz że przetoczyłeś komutator a czy po przetoczeniu żłobkowałeś go,bo jeśli nie to stąd ten duży pobór prądu.
Liczymy więc, zakładam pobór prądu rozrusznika 300A. Czas odpalania auta to około 2 sekund maks. Więc z prawie pełnego akumulatora ( prawie bo coś tam miliampery na postoju brało no i chłodno ) wybraliśmy 300As co daje w przybliżeniu niecałe 2Ah. Czyli ładowanie akumulatora prądem 2A przezgodzinę jazdy. To wielkie uproszczenie ale nawet wstarym polonezie...
Objawy wskazują na problemy z rozruchem. Skora na kable tez nie działa to nie akumulator tylko problemy w zasilaniu rozrusznika. Może zgnił jakiś kabel? Może problem ze stykiem na rozruszniku? Jeżeli gaśnie wszystko przy odpalania to styk - pobór prądu przez rozrusznik jest duży i napięcie spada z powodu dużych spadków napięcia.
Zmierzyć cęgami pobór prądu na rozruszniku. Na ciepło i na zimno.
mam 4 świece spalone ale to nie ma moim zdaniem wpływu na działanie rozrusznika Czemu nie wymienisz? Podmień akumulator na noc. Sprawdz pobór prądu przez rozrusznik.
To zwykły przekaźnik - jak wsadzisz taki z Poloneza to tez będzie działać. Nie może być powodem palenia bezpiecznika. Sprawdź pobór prądu przez cewkę wlacznika elektromagnetycznego na rozruszniku. W Vito (podobny diesel) kilka razy trafiłem na zwarcie międzyzwojowe tej cewki co powodowało zwiększony pobór prądu i palenie bezpiecznika.
Teraz sprawdzenie ładowania i poboru prądu przez rozrusznik. Możliwe, że właśnie on doprowadził do zniszczenia akumulatora.
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Pewnie spada napięcie w instalacji z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik.
Alternator 120A na wolnych odda może 30A a może i nie. Nie chodzi tu o to jak długo i jak dużo. Chodzi o to że to nie dizel a benzyna czyli aku jest mniejszy. Zastanów się dlaczego w dizlach aku jest większy i wcale nie chodzi o pobór prądu przez rozrusznik.
Też w cuda samochodowo-instalacyjne nie wierzę :P Pobór pradu nie jest zwiększony. Napisz coś więcej- jak mierzyłeś, co znaczy "pobór"- jaki masz przepływ prądu do i z akumulatora? Rozrusznik (jego elektromagnes) sprawdzony, "czysty"? V.
Witam! Chyba mnie nie bardzo zrozumiałeś, może, więc inaczej, jakiej mocy jest rozrusznik dwunasto woltowy, a jakiej dwudziesto 24-cztero woltowy? a z tego wyliczymy prąd poboru Pozdrawiam
A pro po poboru prądu przez rozrusznik ?? Spróbuj założyć cylinder 90 cm³ do skuterka , wtedy zobaczysz ile pobiera !? :|
Cudów nie ma....rozrusznik potrzebuje diagnostyki. Tak więc po pierwsze to amperomierzem cęgowym zmierzyć pobór prądu rozrusznika podczas pracy. Po drugie równolegle zmierzyć spadek napięcia akumulatora podczas jego pracy. Ale w ciemno to bym ten rozrusznik wymontował z auta rozłożył go , wyczyścił i nasmarował , i wtedy go do elektryka i niech go puści...
A jaki jest pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i uzbrojonym alarmie?
Jakiś komentarz co do poboru prądu? Zależy od auta, modelu rozrusznika i jego stanu technicznego. Z mojej praktyki od 80A do 400A. Czy kondensatory dadzą radę? https://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3...
napisz do czego chcesz ten rozrusznik wykorzystać - chodzi o pobór prądu i czy rozrusznik wogóle podoła zadaniu do którego chcesz go użyć
Niewiem czy niepada ci moduł.Chyba że napięcie na cewkę jest za niskie w czasie kręcenia rozrusznikiem co wskazywałoby na kostkę stacyjki. Raczej na sam rozrusznik (tulejki), przy niełączącej kostce stacyjki nie włączysz rozrusznika, nie ma to nic wspólnego z poborem prądu przez rozrusznik. Sprawdź przerwy na świecach i profilaktycznie (na próbę) zmniejsz...
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
Nie tak istotne, ile akumulatory mają Ah, a jaki mają prąd rozruchowy! Pobór prądu przez rozrusznik był mierzony ("cęgami")?
Sprawdź akumulator. I pobór prądu. Do tego rozrusznik i przewody.
Proponuję zmienić mechanika. Nie wiem jak w E34, ale w E36 2,5tds po przekręceniu kluczyka zimą pobór prądu wynosił do 140A. I nie mówię o rozruszniku bo przy kręceniu rozrusznikiem brakło zakresu na 400A cęgach. Chciałbym zobaczyć akumulator, w którym przy takim obciążeniu napięcie nie spadnie poniżej 12V. Akumulator w bagażniku? Bo jeśli tak to dojdzie...
ale miernik dziala to jak mam ten pobór zmierzyć? Szeregowo. włączasz się po jednej (TYLKO JEDNEJ) stronie miernikiem pomiędzy klemę a styk akumulatora -oczywiście, klema ma być odłączona od akumulatora. Jak już będziesz siedział, jak to jest szeregowo, to najlepiej skonfiguruj miernik do pracy na zakresie 10 lub 20A (pewnie taki zakres masz w mierniku)....
Akumulator szrot albo pobór za duży. Rozrusznik weźmie ze 100A
Podstaw inny akumulator i sprawdź . Jeśli będzie to samo to problem z poborem prądu przez rozrusznik , ale obstawiam kiepski akumulator pomimo pomiarów .
no to zabiliście mi ćwieka tymi dwoma akumulatorami. chyba zacznę szukać miejsca na drugi aku. dziękuję WSZYSTKIM za zainteresowanie tematem. aha jeszcze jedno pytanie,czy ten drugi aku można podpiąć pod przewody zasilania wzmacniaczy? dlaczego pytam? jeżeli nie udało by mi sie zalogować akumulatora w przedziale silnika to będę zmuszony go umieścić...
Nie 11 tylko poniżej 10A! Aku w SC przeważnie to 40-50Ah. Łatwo policzyc że zostaje Ci 10-20Ah co przy poborze prądu rozrusznika z samochodu o pojemności 0,9 lub 1,1l jest duuużym zasobem energii. Tymbardziej że mowa o uruchomieniu rozgrzanego samochodu (rzadki olej itp). W dodatku nie pozostałe Ah się liczą tylko raczej Asec. A kiedy Ty zaglądałeś...
Witam... Problem polega na trudności w odpaleniu w momencie kiedy silnik jest zagrzany. W serwisie diagnostyka nie wykazała żadnego błędu. W innym warsztacie sprawdzono pompę wysokiego ciśnienia i wtryski , dwa z nich trochę się podwieszały i były momenty ,że ciśnienie na listwie narastało skokowo generalnie stwierdzono, że wszystko od biedy ujdzie...
Temat pamiętam z przed wielu lat : Jeżeli tulejki w rozruszniku są mocno zużyte , wtedy zwiększa się pobór prądu przez rozrusznik i jest zbyt mało dla cewki zapłonowej . Wymienić rozrusznik lub tylko tulejki / łożyska ślizgowe /. To uzasadnia też dlaczego łatwo odpala " na pych "
no niesciagajac klem i na woklnych obrotach miernik wskazuje 13,58 a przy troszke wyzszych 13,70.Jak zmierzyc pobór prądu przez rozrusznik???
To może być wina albo rozrusznika albo akumulatora nic innego nie jest w stanie przejąć takiego prądu Dodam jeszcze że rozrusznik zawsze powoduje znaczny spadek napięcia i pobór "całego prądu".
Rozrusznik za duży pobór prądu .
Więc pozostaje się jeszcze pomiar poboru prądu przez rozrusznik. Mógłbyś dołączyć wydruk z testera podający sposób badania akumulatora?
Przekaznik jest ok na 80 % jak podlacze aku od auta kreci jak szalony To o niczym nie świadczy, pobór prądu nieobciążonego rozrusznika to ułamek prądu roboczego.
Do rozrusznika się nadaje. Do świec raczej mniej, mają większy pobór prądu niż cewka rozrusznika.
Zajechany rozrusznik niema mocy pewnie występują w nim przebicia jeżeli na odprężniku tylko daje rade.Miernik i zbadać pobór prądu jaki bierze rozrusznik .Oczywiście jeżeli jest 100% pewny akumulator.
Można zmierzyć bez cęgowego( ja posiadam amp. cęgowy). Mierzymy volty na akumulatorze w czasie kręcenia rozrusznikiem - spadek po niżej 10V świadczy o złym akumulatorze, gdy napięcie nie spadnie poniżej tej wartości, a rozrusznik wolno kręci świadczy o za dużym poborze prądu przez rozrusznik. Akumulator musi być odpowiedni do twojego auta. Pozdrawiam.
1.56Ah to proste 65mA=0,065A taki prąd pobierany przez jedną godzinę daje nam 0,065Ah jak pomnożymy to przez 24 godziny to mamy 1.56Ah i taki właśnie prąd czerpią odbiorniki w Twoim aucie w ciągu doby. Po 10 dniach będzie już 11,56Ah co stanowi już dość duży ubytek pojemności akumulatora. Proponuję sprawdzić czy z rozrusznikiem jest wszystko ok. Pozdrawiam
Uparliście się na ten element a on zapewne jest sprawny i spełnił swoje zadanie wyłączając przekaźnik rozrusznika w momencie spadku napięcia w instalacji wywołanym zbyt dużym poborem prądu przez rozrusznik. Ten element pośredniczy tylko w sterowaniu elektromagnesu przekaźnika rozrusznika, więc musi wytrzymać prąd cewki tego przekaźnika a nie prąd rozrusznika....
Pobór prądu niedopuszczalny!! Pozdrawiam.
Postaram się zrobić dialize rozrusznika i jeśli okaże sie , że jest on wadliwy to powale teorie wszystkich specjalistów z woj. Łódzkiego. Ps.A jesli wzmocnie prad prostownikiem na akumulator i wzmocnie go tym sposobem to uzyskam oczekiwany efekt i wyeliminuje zbyt duży pobór prądu przez rozrusznik?
To przekaźnik do wymiany i po sprawie. Ale jeśli po naładowaniu akumulatora rozrusznik będzie dalej wolno kręcił, to może być oznaką jego uszkodzenia, które to spowodowało uszkodzenie przekaźnika (nadmierny pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik).
1) trudno Ci to będzie opanować 2) napięcie na zaciskach akumulatora spada bo jest mocno obciążony poborem prądu przez rozrusznik. Jedynym rozwiązaniem będzie zainstalowanie kondensatora.
Klemy mogą robić się lekko ciepłe jeśli jest duży pobór prądu. W przypadku rozrusznika ten pobór jest bardzo duży. Twój mechanik więc z niczym zbytnio nie ściemniał. No.. może jedynie z tym słabnięciem może coś nie pasować. Ale prawdopodobnie spowalnia go kompresja silnika. Nie słyszałem ani nie widziałem tego u Ciebie więc trudno powiedzieć
Chyba troszkę się z poborem prądu przeliczyłeś. Rozrusznik zimą potrafi wziąć grubo ponad 400A! np Mercedes 240D wg danych fabrycznych - 600Amperów.
przy zimnym silniku jest większy pobór prądu przez rozrusznik co powoduje spadek napięcia na centralce od gazu i powoduje przełączenie na benzynę trzeba podłączyć do centralki stabilniejszy plus po zapłonie
producent zamontował rozrusznik o mocy 1,2 KW co przy napięciu 12V daje około 100A poboru prądu. Niestety przy próbie odpalenia rozrusznik robi :"pyk" i BMS odłącza zasilanie. I nic dziwnego. Bo te 100A to w czasie pracy silnika rozrusznika. Prąd startowy łatwo oszacować mierząc rezystancję rozrusznika. Pewno wyjdzie z 500A przez kilka milisekund....
1 volt nie może mieć wpływu na pracę.Sprawdź połączenia w samochodzie czy głośniki nie mają zwarcia z masą.Podczas rozruchu jest duży pobór prądu przez rozrusznik stąd wyłączanie.
spadek napięcia spowodowany jest poborem prądu przez rozrusznik + długie przewody zasilające pompę pompa powinna mieć jeszcze wystarczającą wydajność przy 10 v
Miernik cęgowy i pobór prądu w obwodzie rozrusznika, do tego napięcia bezpośrednio zmierzyć na rozruszniku w czasie jego "pracy". Drugi sposób, pomiar spadków napięcia między akumulatorem a zaciskami rozrusznika. To da dostateczną wiedzę co do możliwej usterki.
Akumulator do wymiany, można spróbować go reanimować. Podaj model akumulatora. Czy posiadasz tradycyjny prostownik, nie jakąś elektroniczną ładowarkę z lidla itp? Na zimę najlepszym rozwiązaniem będzie zakup nowego żeby mieć święty spokój, następnie sprawdzenie ładowania w samochodzie i pobór prądu w spoczynku. Jaki to samochód?
Oznacza to że zawór ma zasilanie więc problem w pompie lub może zawór uszkodzony. Żarówka przygasa bo spada zasilanie z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik. Odczytaj błędy ze sterownika silnika. To że masz paliwo w rurkach i odpycha palec nie oznacza że ciśnienie jest na tyle wysokie by otworzyć wtryskiwacze.
Wsadź jeszcze kondensator, dobijesz akumulator do reszty, to pukadło nie potrzebuje kondensatora. Zajmij się lepiej instalacją auta, głównymi połączeniami masowymi i plusowymi, zaciski alternatora, rozrusznika, punkty masowe i same klemy akumulatora
To zanim coś zaczniesz mieć na myśli to przeczytaj definicję co to jest remont. A coś na temat tego rozrusznika powiesz, pokażesz, może jakieś pomiary przedstawisz. Do ilu napięcie spada na akumulatorze, na rozruszniku ile wtedy wynosi pobór prądu.
Dla potomnych. Pobór prądu w czasie uruchamiania silnika Tohatsu 20KM z rozrusznika = +/- 60A . Zmierzone . Do zmkniecia, dziękuję.
Wymontuje i sprawdze w tym tygodniu stan rozrusznika, na dzień dzisiejszy najbardziej go podejrzewam Nie mierzyłem poboru prądu rozrusznika poniewaz nie posiadam miernika który potrafi zmierzyć do 150 Amper prądu stałego, ten który mam ma mniejszy zakres i nie chce go uszkodzić. Mocowanie klemy do karoserii samochodu i silnika sprawdziłem jest ok Jezeli...
Witam jeżeli cewka to musiałyby uszkodzić się dwie w taki sam sposób ponieważ są dwie ,natomiast czujnik temp. dla pomiaru KTSem pokazuje prawidłową temp. pomiar poboru prądu przez rozrusznik również wykonany i jest ok.
witam radio grało bez problemu latem gdy było ciepło natomiast gdy przyszło zimno zaczęły się problemy aż do dzisiaj.Mam Hondę Civic 2.0 TDI być może problem tkwi przy poborze prądu przez rozrusznik?
Są cztery przewody: Czerwono brązowy- 11V Brązowy- 11V Czarno czerwony- wychodzi na to ze to masa fioletowy(cienki)- Na tym pokazuje mi zawsze o 0,3V mniej niż na plusach Przy rozruchu, na wszystkich przewodach napiecie spada do ok 8 ze względu na pobór prądu przez rozrusznik
W czasie kręcenia rozrusznikiem jest tak potężny pobór prądu rzędu od 100A do 500A i więcej zależnie od wielkości silnika, oporów jego, kompresji że nie ma się co dziwić że takie spadki napięć występują. Niektóre firmy nawet tako konstruują swoje auta że radio, swiatła i niektóre odbiorniki są wyłączane specjalnie w czasie kręcenia rozrusznikiem. A...
Słychac tylko cykanie rozrusznika, kontrolki gasna przy próbie odpalenia. Rozrusznik nie kręci. Skoro kontrolki gasną, to wskazuje na duży pobór prądu. Pewnie uszkodzony sam rozrusznik, być może tuleje.
Wygląda na nie naładowany akumulator. Jakim miernikiem sprawdzałeś akumulator? To że napięcie jest prawidłowe na zaciskach akumulatora nie oznacza że jest sprawny. Do akumulatorów służą specjalne przyrządy pomiarowe mierzące napięcie na akumulatorze pod dużym obciążeniem jakim jest przepływ prądu przez rezystor w przyrządzie. Cykanie jak nazywasz na...
Rozrusznik rozbierałem czyscilem żadnych uszkodzeń nie widać po prostu chce wykluczyć wszystkie możliwe opcje zanim rozbiorę silnik kompresja niby jest taka sama na ciepłym czy zimnym ręką idzie obrócić pobór prądu przy uruchomieniu rozrusznika spada z 12.6 do 8.6 czy to jest ok czy szukać dalej akumulator też nowy
Może stacyjka, może za duży pobór prądu przez rozrusznik, spróbuj odpalić z pominięciem stacyjki, zewrzyj przewody na krotko pod stacyjką, lub włącz zapłon a rozrusznik wystartuj dodatkowym przewodem od elektromagnesu do plusa akumulatora. Zobacz co będzie się działo.
rozrusznik pobór prąd skoda pobór prąd rozrusznik pobór prąd przez rozrusznik
zmywarka siemens drzwi otwierać falujące niskie obroty kosiarka moduł zasilający bosch
lista banków pralka samsung zawiesza
Diora WS-502 – czy mostek prostowniczy 6A wystarczy do wzmacniacza? Serwisant komputerowy a spyware – keylogger, RAT, Agent Tesla, RedLine, DarkComet, mSpy