Do 30 mA jest ok. Powyżej nie. Niektórzy naciągają granicę do 50 mA ale to już w "prądożernych " furach.
Ja miałem to samo, zepsuł się przekaźnik kontroli świec, robił zwarcie.
A nie nosisz kluczyka w kieszeni? Nie wiem jak w tym pojeździe jest to rozwiązane ale różnie to może bywać. Radio oryginalne? Jakiś subwoofer nie jest podłączony?
W osobowym po zazbrojeniu alarmu i gdy on uśnie to pobór wynosi około 20 mA do 50 mA czyli 0,02 A do 0,05 A.
Za dużo koledzy, minimum 100mA musicie zejść w dół
Niezrozumiała jest rola przewodu różowego ACC. Dlaczego wymaga podpięcia pod ACC, po prostu jest on tylko potrzebny jeśli czujniki montujemy na przód. Spróbuj połączyć go z przewodem od wstecznego, po prostu skręć razem te dwa przewody i na tył to wystarczy..
Bo podejrzewam, że nie ma innego sposobu sprawdzenia kabla, niż naoczny. Jest trzeba mieć multimetr i sprawdzić rezystancję przy odłączonym zasilaniu lub sprawdzić napięcie pod obciążeniem na odbiorniku.
pobór pradu na postoju (wyłączony kluczyk/swiatła/radio ...... ewentualnie uzbrojony alarm) to \są miliampery czyli jeden kabelek do COM a drugi do mA, a pokrętło w sekcji A na 200mA a gdyby było za dużo na 20mA tylko nic nie właczaj w samochodzie w trakcie pomiaru bo uwalisz "miernik" no i podłaczenie szeregowe - czyli odłączyć kleme z aku i miernik...
miałem cos takiego w Altei winny był moduł komfortu w drzwiach kierowcy trzeba było naprawić wade fabrycznał wylutować z modułu jakiś chyba rezystor,odłacz drzwi kierowcy i zobacz .
0,09A na wlaczonym alarmie to niejest za duzy pobor.zreszta 140mA dla akumlatora to nie tragedia.poprostu konczy sie akumlator.na wylaczonym alarmie ciagnie wiecej bo zasilany jest przekaznik.
Położenie bezpiecznika w gnieździe - dla prądu - nie ma istotnego znaczenia. Natomiast pozostałe symptomy wskazują na uszkodzone lub źle podłączone radio. Jeżeli samochód posiada instalację LPG, to również sterownik pobiera prąd, jeżeli zasilanie nie jest rozłączane przez stacyjkę. Proponuję obejrzeć filmik, który co nieco wyjaśni, w temacie podłączenia...
Co jeszcze zasila ten czarny sprawdź. Wzmacnacz anteny dokładany może być np. lub moduł domykania szyb. Trza ryć. Ma być max. 0,05A
Po jakim czasie sprawdzasz ten pobór prądu?
To jakieś 35W. Sama lampka w posdufitce to chyba 15 czy 20W. Pobór jak najbardziej prawidłowy.
w pierwszej fazie po zamknieciu samochodu moze tyle pobierac,to normalne. W zasadzie pobor pradu powinno sie mierzyc w tym samochodzie po ok 30 min od zamkniecia(tzw usypiajaca elektronika). Najpierw skorzystaj z rad Norberta.
Witam! Napisz na priv to podeśle.
A sprawdzałeś czy przewody się gdzieś nie zwierają i sprawdź jaki wynik będziesz miał jak odłączysz radio
Po podłączeniu amperomierza musisz mierzyć minimum 10 minut. Nieważne, ile był wyłączony. Zapinasz amperomierz, zamykasz obwód, wszystkie sterowniki wtedy wstają i po kolei po jakimś czasie idą spać. Choć pomiar może być prawidłowy. 0,35A *24 daje ok 8,5 amperogodziny na dobę, po trzech dniach raczej nie zapali.
Zamknij auto, zamknij centralnym zamkiem, łącznie z zaryglowaniem zamka maski, następnie odczekaj kilka minut i obserwuj jak zmienia się pobór prądu.
Witam serdecznie. Podłącz w szereg amperomierz i zmierz pobór prądu. Jak jest powyżej 0,1 A to wyciągaj bezpieczniki po kolei aż spadnie. Zauważ po wyjęciu, którego bezpiecznika spadł pobór prądu i zainteresuj się odbiornikami z niego zasilanymi. Mogę podpowiedzieć , że syrenka od autoalarmu jak ma własne zasilanie( po zdjęciu klemy wyje) może nieźle...
To za dużo około 5 wat . sprawdź żarówke w bagażniku, pod maską w schowku itp. Powinno być nie więcej jak 0,02-0,05 A
Między + akumulatora a kabel dochodzący do plusa wpinam amperomierz cyfrowy na zakresie 20A. Pokrywa silnika i bagażnika - zamknięte. Samochód zamknięty pilotem. Szyby w przednich drzwiach otwarte na max. Drzwi przednie zamknięte (lub otwarte a pomiary dopiero po ponownym uśpieniu samochodu)
Miernik jaki posiadam przy próbie pomiaru prądu na postoju pokazuje jakiś błąd(wykonuje pomiar prawidłowo) http://img236.imageshack.us/my.php?image... Jak to miernik pokazuje błąd? Co jest na wsywietlaczu? Jezeli pokazuje jedynke, tzn. ze przekroczyles zakres
Witam, czy udało się rozwiązać problem?
jedyne co w passacie mam nie oryginalne to centralny zamek Odłącz go i zrób pomiar. Radio nic nie pobiera (podpięte pod stacyjkę) Podpięty + (zasilanie), a kabel zasilający podtrzymanie pamięci, masz podłączony chyba na stałe.
(at)drunek z bezpiecznikiem 29 pobór 2A A bezpiecznik 30 około 3A oczywiście mierzone po 40 minutach od zamknięcia auta, dodam że strasznie grzeje się czarny przekaźnik, który znajduje się w bagażniku. https://obrazki.elektroda.pl/1420091800_...
Napięcie wzrosło do 14,8 V I tak ma być. Zanim doczytałem prąd zmierzyłem ponownie w ten sam sposób 🫣 i bez zmian 1,37 A. Zmieniło się po wymianie napięcie. Kupię cęgowy i zmierzę albo wrzucę kable i zapasowy Aku do bagażnika i użytkując pojazd zobaczę co się będzie działo. W jakim celu? Dodano po 9 Czy te 1,37A to pobór prądu na postoju?
Należy czekać do momentu wyłączenia się całkowicie elektroniki. Czas czekania w zależności od marki, modelu i wyposażenia może sięgać nawet do 30 - 40 minut. https://dobreakumulatory.pl/news/2-porad...
Przez pierwsze ok. 5 min pobór 5 A, potem 0,00 albo 0,01-0,02, tak skakało co jakiś czas. https://obrazki.elektroda.pl/5970696800_... https://obrazki.elektroda.pl/3485604200_... https://obrazki.elektroda.pl/5714434600_... https://obrazki.elektroda.pl/7940513100_...
Może najpierw podłącz amperomierz do akumulatora poczekaj 5 -10 min min aż wszystko się wyłączy. Zwróć uwagę żeby czujnik otwarcia klapy zablokować jak występuje. Dopiero taki pomiar da ci faktyczny pobór prądu. Nawet radio potrzebuje wejść w tryb uśpienia do 5min. (Spotkałem się z autami co po 20min wszystko dopiero się wyłączała w aucie.) Może któryś...
Branie prądu przez akumulator na poziomie 0,14A jest w granicach normy uwzględniając granicę błędu miernika. Może to być podtrzymanie zegarka, alarmu lub immo jeśli jest. Kolega chyba żartuje. Taki pobór prądu na postoju jest co najmniej 3x za wysoki.A jeśli miernik ma taka granice błędu to lepiej go oddać do utylizacji a w najlepszym wypadku bateria...
Rozebrałem drzwi i co udało mi się ustalić to to że ginie gdzieś na samym końcu wiązki przy mechanizmie centralnego zamka. Natomiast uszkodzeń izolacji na tej wiązce nie znalazłem. Zdiołem starą izolacje z kawałka wiązki około 10 cm Do ostatniej kostki(centralnego zamka)i zaizolowałem każdy kabelek oddzielnie izolacją plastikową i jeszcze raz wszystkie...
Spróbuj bo to czesta przyczyna w róznych autach
Witam corsa D 1,0 pobór prądu 0,40A na postoju po 1 godzinie ,gdy wyjmę przekaźnik sterowania silnika pobór spada do 0,01A .Problem w tym iż ten przekaźnik się nie załancza ,wystarczy ze jego cewka jest podpięta pobór wzrasta ,przekaźniki zmieniane , w czym problem ???
W grupie aut Vag, najczęstrzą przyczyną poboru prądu na postoju jest uszkodzenie mikrowłaczników w zamkach drzwiowych (moduł komfortu nie "usypia" systemu jeżeli nie widzi położenia zamków drzwi. Sprawdź czy oświetlenie wnętrza reaguje na wszystkie drzwi.
Podstawa sprawdzić ładowanie i pobór prądu na postoju
Kabina kierowcy czyli BSI.
auto elektronik stwierdził że prąd na postoju pobiera sterownik LPG prins ECM VSI - 4 który jest pod naską. Po odłączeniu go problem z poborem prądu znika. Twierdzi że problem leży chyba jak mówi w rozkodowaniu/rozprogromowaniu się go i pewnie trzeba na nowo go zaprogramować/skonfigurować gdyż jego pobór prądu nie zanika na skutek działającej pamięci...
Przede wszystkim podczas mroźnych dni jakie mieliśmy ostatnio pojemność akumulatora spada drastycznie więc to, że akumulator się rozładował przez zbyt duży pobór prądu podczas postoju miało w sumie niewielki wpływ. Należy znaleźć przyczynę takiego poboru prądu i ją usunąć, dopuszczalny prąd to około 50 mA. Na przyszłość lepiej odłączyć akumulator całkowicie...
No wlasnie sluszna uwaga ale webasto sie nie uruchamia wcale (pokazuje zwarcie pompy obiegowej na przewodzie +) przewietrzanie jest wylaczone. Sluszna uwaga jak najbardziej jednak nie w tym wypadku. Dziekuje wszystkim za sugestie jednak przychyle sie do wymiany regulatora napiecia gdyz akumulator zdaje sie pracowac na resztce pradu ciagle. Nawet po...
Który wsad Pan wgrał? kod musiałem wpisać tylko za pierwszym razem. Ponownie będzie potrzebny tylko po zaniku zasilania radia. W radiach z aktywnym CAN-em ten problem nie występuje - komputer pokładowy "pamięta" swoje radio. Pobór prądu tak oszukanego radia jest zazwyczaj na poziomie do kilku mA. Dokładne informacje da pomiar dla tego konkretnego modelu...
Właśnie myślałem o.tym. module.lecz nie mogę go namierzyć w samochodzie gdzie się on znajduje ? Dodano po 2 Moduł wyjęty pobór jest nadal 0.7 . Po wyciągnięciu bezpieczników od lamp spada czy moduł ma rozłączyć lampy przejść w stan czuwania ?gdzieś na forum znalazłem że moduły są wadliwe mój ma oznaczenie 1ko 907530f lecz. Nie mogę już odnaleźć tamtego...
Kris to mam rozumieć że u mnie jest za duży pobór? Bo nie bardzo się w tym orientuje :oops:
Raczej nie sądź żeby cos się nagle po zamknieciu auta uruchamiało po 5 czy 10 minutach, (a może jest cos takiego?) Wątpliwa sprawa, ale wykluczyć tego nie można... Jaki masz akumulator i silnik? 0.10 A to jest 100mA czyli spokojnie po trzech dniach wysiorbie aku. 100mA to TYLKO 7,2Ah przez 3 doby.
Na tym bezpieczniku jest:oświetlenie przy wsiadaniu,alarm,centralny zamek oraz podnośniki szyb.
Ali złom ale tester pokaże ci lepiej jak zostawisz go ładowarce z napięciem końcowym 16,1-16,4 na całą noc. Ali, czy Aku? :D W załączniku podano, aby nie przekraczać 14,4 V (Exide Excell Eb620) "używałem hitu za czasów zsrr (sprawny transformatorowy) i kilku dniach to samo było. Warto w takim przypadku zmierzyć pobór prądu podczas postoju samochodu...
Jeśli Twoje urządzenie będzie zamontowane na stałe, to nie widzę potrzeby dublowania akumulatorów. Na znanym portalu aukcyjnym można niedrogo zakupić regulowane przetwornice obniżające napięcie. Nie zapomnij o odpowiednio dobranym bezpieczniku w zasilaniu całości. Pobór prądu na postoju nie powinien przekraczać 20mA.
Oj, było, było. Alternator zobacz.
Skoro masz ładowanie i pobór prądu w normie a auto po postoju nie odpala to wskazuje to na akumulator.Aby mieć 100% pewności należy mieć przyrząd do testowania akumulatorów.
Pobór prądu na postoju z reguły mieści się w 20mA (0,020A). Jeżeli u ciebie jest faktycznie 180mA to jest to stanowczo za dużo. Mój poprzednik ma rację i tam należy szukać przyczyny usterki.
elektryk coś wspomniał, że przy moim jeżdżeniu 6km w jedną stronę i z powrotem do pracy akumulator się po prostu nie doładowuje i to może być problem...tylko że znam osoby jeżdżące jeszcze mniej i nie mające takiego problemu Zgadzam się, u nas czasem polo siostry stoi po trzy tygodnie samo a potem pali "do strzała". Ja jednak sprawdziłbym pobór prądu...
Tylko musi minąć kilka minut aż moduły zostaną uśpienia i wtedy spadnie pobór prądu. Kolega wyżej ma rację. No ale jak masz dużo pieniędzy to wymieniaj po kolei.
mam broble z ciągle rozładowującym się akumulatorem, napewno to nie jest wina alternatora jest na bank sprawny (szczotki i ślizgacze - ok), amperomierz pokazuje mi przy włączonym tylko silniku 5A - czy to normalne?
Dzięki Emeryt2. Już to przerobiłem i faktycznie dwa bezpieczniki pozycja 21 i 25 jak je wyjmę pobór prądu spada do zera. Jeden odpowiedzialny za podświetlenie i zegarek a drugi no właśnie, drugi odpowiada min. za wentylator od nawiewu powietrza. Aten wentylator jest załączany przekaźnikiem który jak się okazuje pracuje cały czas czyli jest załączony...
Czyli summa summarum wyjęcie panelu może skutecznie ograniczyć zużycie? Jestem nauczony wyjmowania panelu, więc jeśli jest to skuteczna metoda, to nie będę póki co się bawił w podciąganie stałego 12V ze stacyjki.
Na podłodze (pod wykładziną podłogi) pod fotelem kierowcy sucho? Rok temu miałem parę pośniedziałych kabli, które reanimowałem, poza tym sucho jak pieprz.
Czyli problem nie rozwiązany. Cały czas coś kradnie prąd. Zostaw auto na dłużej i będzie to samo. Napisałeś że wypiąłeś wtyczki z modułu komfortu i bez zmian ale jakim cudem miga Ci dioda skoro ona jest sterowana z modułu komfortu?
Z osobistych doświadczeń - podobny przypadek. Powód - przekaźnik załączający pompę paliwową "skleił się" i pompa cały czas działała. Niech kolega dokona pomiaru prądu na postoju "z" i "bez" owego przekaźnika. Tak na wszelki wypadek.
Dokładnie ja mam to samo, tez te same bezpieczniki wyłączyłem i spadło do 0.05A a wcześniej miałem 1,5A O_o. Dlaczego auto nie usypia tej nawigacji i tej kolumny kierowcy. Radio również jest "pod napięciem" w sensie mogę włączać guzikiem i wyłączać kiedy chce, pomimo ze kluczyk został wyjęty nawet 1h temu. Pierwszy raz coś takiego mam, a auto już długo...
Ile????, to chyba furę masz z 10-11/2024r. - hehehe, przecież upływność kabli więcej zabiera, nie miało być 30mA? Tu nie ma mowy o pomyłce 3mA. Jak mierzysz po zamknięciu z kluczyka drzwi i maski zamknięte, zamki zaryglować np wkrętakiem, żeby były w pozycji zamkniętej, uważaj czy nie masz jeszcze jakiegoś mikro wyłącznika na masce. Najlepiej wyprowadź...
Na początek zacząć od alternatora.
Oba marne ale lepszy ten PIROTEC jest szansa że podziała, ten drugi przy tak rozładowanym akumulatorze może nie dać rady, widziałem go w środku nadaje się do ładowania akumulatorów w skuterach. Gdyby napięcie było poniżej 11V wtedy można się martwić. Dziwne jest że po tygodniowym postoju nie zakręcił mimo że jak mówisz nie ma roku, także albo był niedoładowywany...
Teoretyczne przeliczając amperogodziny akumulatora i pobór prądu 0,25A wydawało by się że bez problemu powinno być. A jednak w praktyce jest inaczej. Nie dalej jak wczoraj walczyłem z podobnym przypadkiem. Identyczny pobór na postoju , a dokładnie to 0,24A, prawie nowy akumulator i po pełnym naładowaniu 2 dni niezbyt intensywne jazdy i odmowa współpracy...
witam mam pytanie posiadam samochód audi a4 b5 i dziwna sprawa auto gubi prąd a wiec : naładowałem akumulator podłączyłem do samochodu pokazywał 12.55V rano sprawdzam pokazuje 12.23V sprawdzam miernikiem i pokazuje na poborze 0.09A to chyba dużo? nie wiem ile powinno być ? co może zjadać mi akumulator ?
W połączeniu równoległym wszystkie akumulatory maja takie samo napięcie, więc nie ma ryzyka że coś nie będzie, przeładowane albo niedoładowane. Problem w połączeniu równoległym jest gdzie indziej, jeśli kiedy jeden z akumulatorów w wyniku zużycia będzie miał duże samorozładowanie rozładuje pozostałe cztery doprowadzając do ich uszkodzenia i "BMS" nie...
Witam , Złompel Astra G 1,6 8V 84KM . Na postoju coś kradnie prąd rzędu 0,25 A . Metodą chybił - trafił , wyciągając kolejno bezpieczniki , wyszło na f28 ,oświetlenie wnętrza . Po wyjęciu bezpiecznika pobór prądu spada do 0,1 A , czyli jeszcze za dużo ale ewidentnie główny złodziej prądu jest w oświetleniu kabiny . Wyjąlem wszystkie , zarówki ale to...
To na zdjęciu to nie jest Moduł komfortu,tylko Centralna elektryka!Kanał 09 nie46. A np:Jak odepniesz klemkę i po ok 30 sek ją podłączysz ją z powrotem to nie mignie ci kierunek i nie drgną ci wycieraczki na moment?
autoalarm i inne pierdoły elektroniczne , zegar etc..etc...
Cześć, Mam problem z Ducato 2,3 Multijet 2012 r. Pobiera prąd na postoju i rozładowuje akumulator. Akumulator 2,5-letni. Na postoju 0,25 A. Doszedłem, że złodziejem jest bezpiecznik F36, gdyż jak wyjmę, to wartość spada do 0,04 A. Odłączyłem radio i nadal 0,25 A. Gdzie mam jeszcze szukać problemu, żeby zejść do 0,04 A? Pozdrawiam, Marek
Golf 4 1.9 tdi Hej mam pytanie, bo mam pobór prądu na postoju 0.31A, lecz jak wypnę kamerkę samochodową z wtyczki w bagażniku to spada do 0.13A Czy ta zapalniczka usypia się po jakimś czasie (Od momentu połączenia miernika czekałem około 5minut) Aczkolwiek aby zbić do 0.01A muszę wypiąć przełącznik od świateł (jest on nieoryginalny z funkcją automatycznych...
dziękuje za podpowiedz tak to 80 A bezpiecznik wyjęcie bezpiecznika od podgrzewania paliwa nic nie zmieniło więc zabrałem się za sprawdzenie świec żarowych po zdjęciu kapturków pobór prądu spadł do 0.06 A wydaje mi się że to jeszcze za duży pobór , zastanawia mnie czy moduł świec żarowych nie robi tego bałaganu posprawdzam jeszcze wszystko dokładnie
To był bezpiecznik świateł.
Mój Passat na postoju, po "wyciszeniu" przez komputer, pobiera ok 0.8 a nawet i więcej. Oczywiście sprawdziłem to symulując zamkniętą maskę, drzwi. Czasami (po odpaleniu, zgaszeniu, ponownym zamknięciu) pobór spada do prawidłowego 0,04. - dzieje się tak za m/w piątym, siódmym razem). Wyjmowałem po kolei wszystkie bezpieczniki z obu skrzynek w desce...
Dzisiaj mierzyłem prąd po kilkunastu minutach po zamknieciu autka, wynik ? - 4 mA :) Więc elektryka ogólnie śmiga dobrze, o dziwo po całej nocy na aku mam 12,85 V , więc rewelka, czasami rozrusznik się blokuje tak jakby, ale dzisiaj na 6-7 odpaleń tylko raz mi że tak powiem zakręcił jakby mu sie nie chciało, pozostałe próby tak jakby wszystko było ok...
Z Alfą tak jak z Lidlem , co tydzień to coś nowego. Z Twojego opisu wynika ,że masz pobór prądu i cos kradnie prąd z akumulatora. Sprawdz upływność amperomierzem.
W aucie nie ma alarmu, był kiedyś zewnętrzny moduł ale mnie denerwował i wypiąłem kostki z niego i teraz jest nieaktywny. Był do niego osobny pilot i nie ma nic wspolnego z obecnym centralnym i immobilazerem. Poszukałbym dalej ale nie bardzo wiem gdzie...
Witam Mam dalej przeboje z aku. Mam półroczny akumulator Varta silver dynamic 74 Ah jak pisałem wyżej. Akumulator nowy więc nigdy mnie nie zawiódł. Byłem tydzień na wakacjach i nie używałem auta Opel Vectra 2,2 DTI Po przyjeździe z ciekawości i z nudów sprawdziłem napięcie na aku bo jakoś wolno centralny otworzył drzwi i okazało się że napięcie na aku...
A co za problem sprawdzić co pobiera? Multimetr jakikolwiek posiadasz? tak posiadam
Witam, Od pewnego czasu walczę z Audi A3 8P z 2003 roku. Problem jaki nęka auto to nadmierne rozładowywanie akumulatora na postoju. Po zamknięciu auta ( zamknięcie drzwi oraz maski) prąd spada do ok. 500 - 300 mA. Podczas takiego postoju co jakiś czas występują skoki poboru do ok. 800 mA. Czasami raz na kilka zamknięć/ uruchomień auta pobór prądu spada...
Miałem kiedyś podobny przypadek. Winowajcą okazała się elektronika siłownika podnoszenia szyby kierowcy.
Pobór prądu na postoju jes 0.07A. Tyle ze aku po zgaszeniu ma tylko 12.5v. W drugim aucie starszej daty jest 13.5.v. Aku sprawny 100% zmieniałem z innym autem.
Źle słyszałeś, nie odciąć ale połączyć dwa pod jedno zasilanie (pod akumulator) Jest to niekorzystne ze względu na ciągły pobór prądu i może się okazać że po paru dniach postoju mogą być problemy z uruchomieniem auta.
czy w silniku centralnym, w kasecie, przy hamowaniu poprzez naciśnięcie pedałami do tyłu silnik wyłącza napęd? A może nawet powoduje hamowanie? Odpowiedź będzie różna w zależności od sytuacji. Kręcenie korbami pedałów rozpoznawane jest przez czujnik (określany skrótowcem PAS). Ten wysyła informację do sterownika "z prośbą" o uruchomienie napędu. Sterownik...
Temat jak najbardziej na czasie, moje stare autko Mondeo Mk1 na postoju ma pobór prądu około 220mA. Mimo że wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki, przekaźniki, odłączyłem radio, zegarek w kabinie, wszystkie kastki od alarmu, centarlnego zamka, alternator - upłuwu prądu nie znalazłem i tak męczę się, jak tylko mam możliwość to prostownik podłączam. Alternator...
A co z systemem audio? Nie jest nic kombinowane... np. jakiś sub?
Mam już wszystko odłączone radio itp. Pozostał mi tylkko alternator (który już też odłączyłem) i rozrusznik. Martwi mnie ten pobór prądu kiedy mam podłączony + z akumulatora do alternatora. Dzisiaj chce podładować akumulator i zostawić go odłączony (-) zobacze czy do rana sie rozładuje jak tak to akumulator też chyba bedzie do bani.
Nawet na postoju napięcie ładowania powinno być min 13,5 V , jednak obciąż go światła itp. Zmierz pobór prądu gdy zamkniesz auto po ok 10 minutach.
Hej, mam problem polegający na rozładowywaniu akumulatora na postoju w Skoda Octavia II 2004. zmierzony pobór prądu na klemie + akumulatora to ok 0,70A skaczące co chwilę na 0.90A. Co do diagnostyki komputerowej w silniku są tylko dwa błędy - klapy gaszącej i jeszcze jakiegoś czujnika. Reszta modułów wygląda, że brak błędów: bordnetz, gateway, radio,...
Dzień dobry, Pobór prądu (150 mA) przez czytnik karty na postoju. Czy ktoś miał taki problem? Dziękuję
Witam. Auto jak w temacie - pacjent świeżo kupiony zza gramanicy, pobór prądu na postoju z zamkniętym autem 1.1A. Okazuje się, że po wyjęciu bezpiecznika nr. 1 od klimy ( dwustrefowa, automatyczna) wszystko wraca do normy. Dodatkowym objawem w trakcie poboru prądu są świecące ciągle przycisk od awaryjnych i podświetlenie przełączników obok włącznika...
zostaw w spokoju tę żarówkę rurkową, wepnij amperomierz szeregowo między słupek akumulatora a odpiętą klemę i sprawdź jaki jest pobór po np. 15 minutach od podpięcia. Podaj wynik. Oczywiście bez kluczyka w stacyjce i z zamkniętymi wszystkimi drzwiami. A 5-cioletnich akumulatorów już kilka wymieniłem w tym sezonie, więc znowu aż tak nie wierz w jego...
sprawdzilem wczoraj jaki jest pobor pradu na postoju gdy wszystko jest wylaczone i wyjety kluczuk, centralny nie aktywny. okazalo sie, ze jest az 280mA!! po zamknieciu auta z pilota spada do 150mA(wyglada na to, ze wtedy jest cos odlaczane). szukac usterki czy to normalne, ze na postoju jest 0,3A a po zamknieciu centralnekgo - 0,15A?? samochod to vectra...
Tak, przerywałem obwód. Generalnie chodzi mi o to, czy faktycznie taki pobór prądu 0,07 A na postoju jest ok, czy nie? Gdzieś wyczytałem, że dopuszczalny to do 0,05 A, a powyżej to już trzeba szukać problemu nadmiernego rozładowywania, więc zacząłem szukać, a może nie powinienem się martwić?
Czy to jest normalne, czy może to uszkodzenie. Każdy przekaźnik po wyłączeniu wszystkiego i w kazdym samochodzie ma byc zwolniony. Tylko taka cewka to pobór prądu czasami i 200mA. Ustal, od czego jest ten przekaźnik, i co go aktywuje.
Witam ja bym zrobił tak: podłączył bym amperomierz i sprawdził ile pobiera to auto prądu jak jest wyłączone oczywiście, powiedzmy, że pobiera 4A ( w moim golfie pobiera 0,1A) i patrząc na miernik odłączaj bezpieczniki i w chwili jak przy odłączeniu któregoś z bezpieczników pobór spadnie znaczy to ze to to urządzenie działa nie tak jak trzeba oczywiście...
Nie znam parametrów Rovera ale 0,21 przed "uśpieniem" raczej w normie - w niektórych pojazdach sięga 0,3. Wynik 0,1 (jeżeli dalej już nie maleje) to zbyt dużo, nie powinno być więcej niż 0,05 (50 mA)
Odpiszę w tym temacie: rozwiązanie żeby pobrać napięcie z niebieskiego przewodu stacyjki sprawdziło się w 100%. Jest tak jak chciałem. Radio włącza się po przekręceniu kluczyka a wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli chcę słuchać na postoju to aby włączyć radio wystarczy włożyć kluczyk i przekręcić na chwilę w pozycję zapłonu a następnie...
No to musisz poobserwować pobór prądu w ciągu kilku dni. Proponuję wystawić warty przy samochodzie i ciągle obserwować wskazania amperomierza. :D A tak poważnie, nie masz tam zamontowanych jakichś podejrzanych wynalazków?
Witam wszystkich, mam pytanko czy może coś albo ktoś w tym temacie pomoże? chodzi o pobór prądu na postoju , mierzyłem miernikiem i wychodzi pobór 0.16 i to mi zrzera przez noc aku, ( wyswietla na wyswietlaczu że aku słaby) wyciągałem bezpieczniki i znalazłem winowajce 2 bezpieczniki żrą prąd jeden bezpiecznik nr.12 pobór 0.10 i drugi nr.25 pobór 0.06...
Iso-, przepraszam, Istotnie, 150mA to sporo. to 2 Waty przy 12V Dla porównania Mercedes 190E bierze 40mA, co już jest znośne. a co można żądać od aku? np. 80 Ah daje 500 godzin postoju przy 160mA, czyli 20 dni od pełnego w 100% około 10 dni postoju i ruszasz z 50% a na zimnie - z 30% Mam takie doświadczenie, że akumulator padł po nocy w garażu, ponieważ...
pobór prądu postoju samochodów pobór prądu postoju pomiar pobór prądu postoju punto
beacon bluetooth chorus grundig spalony akumulator
pobór prądu postoju trzaski głośniki wzmacniacz
Strojenie radia Aiwa CX: automatyczne i manualne metody Schemat zasilacza 42V do hulajnogi elektrycznej