Dodatkowo napisze że w tym samochodzie jest wspomaganie hydroelektryczne, które ma też duzy pobór pradu zaraz po starcie... i się nadłada pobór świec żarowych i wspomagania... A ilu amperwoy masz ten alternator???
jeżeli będzie ponad 70A to sprawne wszystkie. Mowa o zimnych świecach, zaraz po włączeniu, gorąca pobiera około 12A
I musi działać? Nie znam prądu świecy, więc nie mogę zapewnić.
Niestety a może stety ale teraz świece żarowe i sterownik to nie jak kiedyś teraz sygnał obciążenia idzie PWM i sterownik widzi wszystko przerwę na świecy czy też zbyt duży pobór prądu
Akurat taka świeca jak pokazałeś w linku, w starym klekocie VW, to na bank ciągnie około 20A, po rozgrzaniu spada do 8-12A, ale nie znużona w cieczy.
Wg tis: Opis obwodu/układu Moduł świec żarowych jest wbudowany w moduł sterujący silnika (ECM) i jest urządzeniem półprzewodnikowym, które uruchamia świece żarowe. Temperatura i pobór mocy regulowane są w szerokim zakresie, aby spełnić wymagania wstępnego podgrzewania silnika. Wstępny czas załączenia świec żarowych zmienia się w zależności od napięcia...
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Taki pobór to jedna świeca żarowa ew. tylna szyba, lusterka.
uważam żę wydajnością i poborem prądu
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Witam! Jak co roku przed zimą sprawdzam stan świec żarowych w aucie jak w tytule. Sprawdzam je multimetrem ( amperomierzem)podłączając na " krótko " bez wymontowywania z silnika.Co roku miałem podobne wskazania. A mianowicie bezpośrednio po podłączeniu wskazania na wszystkich świecach 14 A i potem szybki spadek - 12 -10 itd. W tym roku świece mnie zaskoczyły...
dziękuje za podpowiedz tak to 80 A bezpiecznik wyjęcie bezpiecznika od podgrzewania paliwa nic nie zmieniło więc zabrałem się za sprawdzenie świec żarowych po zdjęciu kapturków pobór prądu spadł do 0.06 A wydaje mi się że to jeszcze za duży pobór , zastanawia mnie czy moduł świec żarowych nie robi tego bałaganu posprawdzam jeszcze wszystko dokładnie
Może, zwyczajnie uszkodzony jest przekaźnik. Sprawdź, czy masz napięcie na świecach żarowych.
W Mercedesach CDI również jest montowany taki podgrzewacz, jednak nie ze względu na eksport na wschód (bo tam auto bez podgrzewacza też znajdzie amatora :D ) jednak z powodu wysokiej sprawności silnika, co powoduje jego przedłużone nagrzewanie. Jednak w takim wypadku zastosowany jest olbrzymi alernator o chłodzeniu wodnym (!) i dużo, dużo większej wydajności...
Pobór prądu świecy żarowej do 10-15A... Tak wyczytałem w necie. Po kilku godzinach A gdyby zastosować triaka lub jakiegoś FETa? Świeca zasilana jest przez jakiś duży rezystor drutowy.(dużej mocy)
Trzeba sprawdzić pobór prądu przez świece żarowe i wentylator. Włącza się tryb oszczędzania energii. Czy stojan alternatora się grzeje ?
A nie pomyślałeś, że zamiast umieszczać tu kawałki filmików, to coś sprawdzić? Zasilanie na świece, jak zaszalejesz to i oporność świecy z poborem prądu.
Nie sprawdzaj napięcia, skombinuj amperomierz cęgowy DC i zmierz prąd. Czasem maja wspólne zasilanie - wtedy od strony zasilania co świeca prąd będzie mniejszy o prąd poprzedniej. Jak trudny dostęp, można zapiąć na przewodzie od akumulatora tylko wcześniej zmierzyć pobór bez grzanych świec, potem ze świecami i odjąć.
Jak sprawdzałem działanie przekaźnika świec żarowych w innym samochodzie, przekaźnik starego typu bez kontroli poszczególnych świec, to przy włączeniu zimnych wszystkich czterech był pobór 50 A. Po rozgrzaniu świec prąd powinien spaść, myślę że do 20–30 A. Tyle powinien wyciągnąć alternator 70 A przy średnich obrotach silnika. Po wskazaniach miernika...
Konia z rzędem temu, kto na podstawie wskazania omomierza odróżni zwarcie od normalnie działającej świecy. Przy 10A poboru opór zdrowej świecy 1,2Ω ... jeśli będzie 20Ω to znaczy, że coś kuleje... Sam podałeś poprawną wartość ;)
A skąd świece? Może być tak, że w gotowych rozwiązaniach (motoryzacja) wypełnienie jest zmienne w czasie, tzn. maleje z czasem. Na pewno pobór prądu dla świec żarowych tych klasycznych 11V nie jest stały, maleje. Więcej nie pomogę, bo nie wiem.
Witam. U mnie padł moduł świec żarowych,
To że dochodzi napięcie do świec nie oznacza wcale że świece grzej. Sprawdzi pobór prądu przez każdą ze świec.
Chłopy przecież tabela jest prosta a dane oczywiste a Wy chyba doktorat z tego będziecie robić!!!!! Kolumna dziewiąta podaje pobór mocy całkowitej silnika i świecy żarowej do odpalenia na czas 1.5minuty tam pisze wyraźnie . Kolumna 10 podaje moc silnika wentylatora - no i całe mecyje z kolumnami. Pozdrawiam wszystkich webastomanów !!!!
Wyjmij jeszcze przekaźnik świec żarowych.
Możesz dokładniej opisać?? bo przy takiej temperaturze to świece grzać nie będą w sensie nie bedzie załączony przekaźnik przez co nie sprawdzę poboru prądu
Dalej jest problem, sprawdziłem amperomierzem cęgowym i pobór każdej ze świec żarowych na pracującym silniku : ok 5A. po ok 5 minutach taki sam pobór, przekaźnik nie rozłączył - odpiąłem przekaźnik i nagrzałem silnik do temperatury 90stopni, podpiąłem przekaźnik i dalej załączył styki i nie odpuszcza. Wcześniej zrobiłem jeszcze inną próbę odpiąłem od...
Witam, tak jak w temacie szukam rozwiązania by móc sterować ręcznie świecami które są zasilane napięciem 4.4 V i pobór jednej świecy max.20A (silnik v6) Całkowicie pomijając sterownik świec żarowych. Może ktoś przerabiał podobny temat?
Witam, mam namyśli świece do ZI a nie żarowe, mam na mysli jak prąd świecy zależy od prędkości obrotowej, max 3.4 [A] przy około 8 obr/min. Świece żarowe mają pobór nawet rzędu setek amperów. Pozdrawiam
Miałem ALHAMBRE 2002r . Miała ogrzewanie postojowe , tego nie można wyłączyć do momentu ośiągnięcia temperatury.Nie pisałeś jak długo miga i czy odpala palenisko?? (pobór prądu przez świece żarową).
Podstawowy problem to grzanie świecy żarowej, do tego chyba nawet 15A może być mało. Pobór prądu podczas pracy nie będzie przekraczał 2A więc może dobrym rozwiązaniem było by zastosowanie dwóch akumulatorów żelowych 12V 7Ah, połączonych szeregowo, doładowywanych przetwornica np. 12/24 4A.
Akurat w B5 łatwo jest sprawdzić czy chodzi o prąd płynący z alternatora/ rozrusznika do akumulatora (czarny, gruby kabel przy klemie +), czy prąd pobierają świece żarowe i grzałki nurnikowe po uruchomieniu silnika, ten pomiar wykonujemy na czerwonym kablu przy klemie + akumulatora Ps. 4 świece żarowe i 3 grzałki nurnikowe (również świece żarowe), każda...
Jest jeszcze ciepło, zapalać będzie w miarę dobrze. Posprawdzaj świece żarowe mianowicie ich pobór prądu amperomierzem cęgowym. Tak się sprawdza świece, nie woltomierzem ;) Jeśli świece sprawne szukaj przyczyny w przekaźniku świec.
Aż sobie policzyłem: 1,16Wh potrzeba aby podgrzać litr wody. zakładamy że mamy 2L wody. temperatura z -5 do 20'C Grzałka z dwóch świec żarowych 2*180W - pobór prądu około 30A żadnych strat nie liczę. 1,16Wh*2L*25C'=58Wh Grzałka da nam 360W 58Wh = 360W / 580s Wychodzi że temperatura zostanie osiągnięta w ciągu niecałych 10 minut. ps. Mata grzewcza z...
Więc tak. Dobrałem się wczoraj do auta. Ten przewód ,o który mi chodziło zasila przekaźnik świec żarowych. Po jego wypięciu pobór zmalał do wartości nominalnej. Muszę sprawdzić czy uszkodzony jest przekaźnik czy świeca, może dziś. Jeśli to świeca trzeba jechać na warsztat, jeśli przekaźnik to się ucieszę bo wymiana to chwila. Co do błędów pozostałych....
obudową dotykarz do masy a końcówkę na przewód do +12V i powinno "iskrzyc" (pobór prądu )
Czy w Berlingo 2.0 HDI z 2001 r można zdiagnozować stan świec żarowych bez ich wykręcania, np przez odczyt poboru prądu świec z ECU, BSI ? Krzysztof
Do rozrusznika się nadaje. Do świec raczej mniej, mają większy pobór prądu niż cewka rozrusznika.
Wielkość kół napędowych nie zmieniła się? Pobory prądu mierzone, dogrzewanie świecami żarowymi wykluczone? Nie rozumiem pomiaru oporności, co mierzyłeś.
Świeca żarowa, tylna szyba. Nic innego nie generuje takich poborów bez efektów wizualno- dzwiękowych.
Witam, ja miałem taki problem silnik 1,7DTL. Po wymianie mostka prostowniczego mineło 2 tyg. Później alternator wysiadał na gorącym silniku. Co ciekawe jak ostygł bylo ładowanie. Diody były ok, luty były poprawiane. Nie pomogło. Wymieniłem ponownie mostek wraz z regulatorem. MIneło 2 tyg i narazie wszystko jest ok. Na forum znalazłem, że przyczyną częstych...
Możesz mieć zwartą do masy którąś ze świec. Sprawdź pobór prądu każdej z osobna.
Witam Kolegów . Proszę o pomoc , świece żarowe nie wyłączają się - rozładowuje się akumulator - pobór ok.2,5 A. Być może to sklejony przekaźnik - gdzie go szukać ? A może coś innego. Gdy rozłanczam kleme słysze pyknięcie przekaźnika .
ociz ze schematów widać, że masa jest stała na 7 pinie Rzeczywiście, z przyzwyczajenia już spojrzałem na schemat DTL. Przepraszam za wprowadzanie w błąd. Steruje masą na pinie 9 a na 6 sprawdza pobór prądu przez świece.
A jak się maja świece żarowe nie grzeją cały czas bez względu na temp. silnika? Wyrzucił jakieś błędy po podpięciu kompa?
Te bezpieczniki nie zaśniedziały przypadkiem? bo od świec to musi być dobry kontakt (duży pobór prądu)
Witam jestem Paweł i mam jedno pytanie, chciałbym stworzyć projekt w arduino. Polegał on będzie na elektrycznym dogrzewaniu auta za pomocą świec żarowych. Każda ze świec będzie miała pobór prądu ok 20A a przekazniki są najczęściej do 10 i tak się zastanawiam czy mogę użyć czegoś innego niż przekaźnik. Dopiero rozpoczynam zabawę z arduino. Świece mają...
Pomoc w tym temacie nie jest trudna. Wystarczy systematyczność w czynnościach i umiejętność analizowania wyników swojej pracy. Podanie napięcia na fioletowy przewód sprawdza poprawność funkcjonowania rozrusznika,jak i jego zasilania. Problem braku kręcenia leżeć może w stacyjce,pozycjonerze,przewodach,module przekaźników. Świece żarowe : sprawdzić zasilanie...
Kontrolka świec działa normalnie. Dodano po 3 A może podłączyć świece przez amperomierz i sprawdzić pobór prądu.
Kolega Seweryn dobrze mówi ,płomieniówka byłaby bardziej korzystna.Mniejszy pobór prądu chociaż.
Witam Mam pytanie o prąd pobierany przez świece żarowe w moim przypadku mówimy o świecach : NGK Y-741U według producenta prąd to 5A, podczas moich pomiarów cegami na aucie wychodzi że pobór to 10-10,5 A na szybko sprawdzenie w internecie i kilka osob pisało, że też takie 5A świece przy pomiarach pobieraja około 10A Ktoś może to wyjaśnić?
Obecnie norma to 50-70 mA. Ważny też jest sposób pomiaru. Często zdjęcie klemy powoduje, że pobór prądu wraca do normy. Należy włączyć i wyłączyć zapłon i dopiero mierzyć pobór, bez rozłączania obwodu. Włączanie zapłonu z szeregowo wpiętym amperomierzu nie jest dobrym pomysłem, zwłaszcza w dieslu, jak włączy grzanie świec żarowych.
Witam Mam problem z naprawą samochodu Alfa Romeo 1.9 JTD 1999r 77KW. Samochód ma kłopoty z rozruchem na zimnym silniku. Podłączyłem samochód pod FIAT ECU SCAN i odczytałem błędy. http://obrazki.elektroda.net/78_12878444... Był błąd P0380 więc sprawdziłem świece żarowe i wymieniłem komplet (trzy były spalone). Niestety problem nie ustąpił :(....
Jesli rozrusznik kręci wałem "żwawo" tak jak w ubiegłym sezonie to można pokusić się o podlanie nafty na tłoki i poczekać ze dwa dni niech podziała. Przy okazji szczelność sprawdzisz, jak szybko będzie ubywać. Powinna przynajmniej noc nie wyciec. Najlepiej tłoki ustawić w środkowej pozycji. Jak słabo kręci to albo podstawić drugi akumulator albo rozrusznik...
Świece są diagnozowalne, migało by ci na liczniku od spalonej. Chyba że sam sterownik padł, tak czy inaczej zanim bym się uj.....ł wymianą świec najpierw bym pomierzył pobór prądu i upewnił że warto pół dniówki zainwestować w naprawę.
Spróbuj odłączac po jednej świecy po kolei,może któraś ma za duży pobór prądu no i ta co jest niewymieniona jest pod znakiem zapytania.Zawsze wymienia się wszystkie.Szkoda że niemasz czym pomierzyć bo to by wiele rozwiązało.Jeżeli przewody się grzeją to napewno pobór prądu jest za duży i za długi a o zwarciu niema mowy bo,by spaliło bezpiecznik.Spradzenie...
Ale Ty mi mówisz o świece żarowe jaki mają pobór. Teraz tego nie sprawdzę bo mam za duży miernik cęgowy i mi sie nie zmieści tam gdzie są świece. A jak zapnę cęgówkę na przewód idący do rozrusznika to jaki pobór powinien mieć podczas rozruchu?
Dzień dobry , witam wszystkich forumowiczów. Od pewnego czasu mam uciążliwy problem z corsą a mianowicie coś kradnie prąd na postoju. Przed wyjęciem bezpiecznika który odpowiada za światełka awaryjne , radyjko itd . Multimetr pokazuje pobór prądu rzędu 0,50 A . Po jego wyjęciu nagle pobór spada na 0,15 A . Po wyjęciu bezpiecznika od świec żarowych pobór...
Weź amperomierz i zmierz pobór prądu 15A na 1 świece.
W punto 1,3 multijet 75 KM zaczeła migać kontrolka świec żarowych Okazało się ze jest spalona jedna swieca. Wymieniłem i przez tydzień było ok Po tygodniu problem wrócił okazało sie że jest spalona jeszcze jedna swieca. Lecz po wymianie kontrolka nie przestaje migac. Sprawdzilem świece wszystkie są dobre, a kontrolka nadal miga po odpaleniu i samochód...
Ja powrócę do kwestii pobieranej energii przez ogrzewanie postojowe. Webasto spalinowe na rozruchu (rozpalaniu) grzeje świece żarową - co generuje większy pobór prądu nawet do 20A, po ustabilizowaniu spalania prąd pobieramy spada do poziomu prądu wentylatora (ci co znają konstrukcje i działanie wiedzą, chętnych na więcej info odsyłam go Google).
Sprawdz pobór prądu na wtyku przekaźnika,najprostsza metoda diagnostyki świec.
A świeca żarowa to jest potrzebna kiedy jest już ciepło? Właśnie dyskutowaliśmy o maksymalnych poborach prądu, czyli raczej w zimie. A prąd świecy na zimno to właśnie 20A. Miernika nie ma potrzeby zmieniać, jest OK. Podałem ten prąd, aby porównać ile może wziąść rozrusznik, skoro świece pobierają w pierwszej chwili 4 x 20A.
Podgrzewacz filtra paliwa lub grzałki nurkowe jeśli występuje. Często w Oplu pada moduł świec żarowych łatwo go odłączyć.
co do nowych instalacji to przewody są jak włoski żałują na miedzi A jaki tam jest pobór prądu ? grubsze przewody są potrzebne tylko do rozrusznika i świec żarowych.
U znajomego w mercedesie (diesel, taksówka) przyczyną takich problemów był automat od świec żarowych - tak on przynajmniej stwierdził.
Dopiero jak temperatury na dworzu spadna to sie dzieje. I to jest właśnie efekt druciarstwa. Jak się robi zimno silnik jest podgrzewany (układ chłodzenia) świecami żarowymi, do tego dogrzewanie świec żarowych i robi się całkiem duży pobór prądu. Nie parzy ten drucik po odpaleniu?
Warto też odłączyć moduł świec żarowych jezeli ma zwarcie wewnątrz też bedzie żarło prąd.
Wymień koło pasowe na alternatorze, bo po prostu ślizga po nim pas. I nie rób w konia, bo astra F to nie DTL, sam myślałem że chodzi o G i dlatego napisałem o kole dwumasowym. Tak się składa że mój samochód , to właśnie OPEL ASTRA F 1.7 DTL X17DTL DIESEL z 1994 roku , nie robię w konia , zachowuję się całkiem poważnie GOŚCIU . Koło pasowe można wymienić...
Srawdź pobór po 30-40 minutach jak uśpi się komfort,ładowanie i czy świece żarowe rozłącza po odpaleniu (może nie doładowany akumulator).
80a starczy na 100% .vw ma taki i śmiga.Sprawdz świece tzn. ile poboru na kaźdej z osobna.Czy zwarcia nie ma.
a widzialeś taki bezpiecznik spalony? może chwilowo lączyć Tak szczególnie przy takim poborze prądu.Bzdury.
Odłącz świece żarowe i próbuj. Jak odłączę świece żarowe to tak jak już wcześniej pisałem nie ma tego terkotania, kręci ale to może dlatego, że nie ma poboru prądu na świece i akumulatory dają radę na sam rozrusznik.
Cóż, panowie teoretycy nigdy nie spotkali się z przewodem 10 czy 16mm2 łączącym 110A alternator z instalacją pojazdu, albo 4 świecami żarowymi, o poborze 7A każda podłączonych przewodem 4mm2, ew. 2x1,5mm2 i zabezpieczonych bezpiecznikiem 50A.
Po dłuższym kręceniu widać trochę dymu z rury mimo że nie odpalił. Wydaje mi się że troche wolno kręci rozrusznik-jest po regeneracji. Wymieniał go poprzedni właściciel. Proszę o odpowiedz]Link Sugeruje wymianę aku :idea: lub jego dobre naładowanie ,ale skoro nie trzyma to raczej wymiana ,francuz potrzebuje dobrego mocnego aku ,Swiece żarowe mają spory...
To, że napięcie spada po przekręceniu kluczyka to normalne bo załączają się świece żarowe i inne urządzenia, pobór prądu może wówczas dochodzić do 60 i więcej amperów. Normalne napięcie przy rozruchu też spada czasem poniżej 8V. Napisz coś więcej, nie odpala to znaczy, że co? Kręci ale nie ma siły odpalić czy w ogóle nie kręci? Przepraszam, nie doczytałem....
Witaj kolego jest to prosty przypadek kiedy nie wszystkie świece działają,sprawdz je po kolei rozłączając i sprawdzajac oporność lub przewodem plusowym do każdej po kolei brak poboru oznacza uszkodzenie.Pozdrawiam.
Witam Mam pytanie , czy świeca żarowa może pracowac w wodzie ? Chciał bym podgrzewac studnie , ponieważ codziennie potrzebuje z niej korzystac a ona zamarza jak wiadomo ( jest zima) Teraz pytanie czy jak bym zatopił 3 świece na 30 min to czy by sie troszke podgrzało Czy nie było by żadnego zwarcia , bo wlasnie nie wiem czy świece żarową można zatopić...
Jeżeli mierzyłeś amperomierzem cęgowym i pobór prądu był równy zeru a instalacja elektryczna jest sprawna i w chwili pomiaru prądu było napięcie to masz uszkodzone wszystkie świece żarowe (4 szt).
Sa ok,a pobór maja taki sam kazda jedna ?
proszę zweryfikować czy dobrze rozumiem, muszę odpiąć listwę zasilającą i w obwodzie świeca - akumulator sprawdzić indywidualnie dla każdej pobór prądu czy tak ? a jeśli świeca będzie uszkodzona pobór prądu będzi znacznie mniejszy czy tak ?
Test komputerowy wykazał dwie przepalone świece. Pomiar kontrolką z żarówką wykazał, że wszystkie świece są dobre. Pomiar na pobór prądu wykazał, że dwie świece mają zwarcie wewnętrzne. Tak wygląda przekaźnik świec żarowych wewnątrz: przepalone są dwa wyjścia na świece. http://img685.imageshack.us/img685/4068/...
Wstępnego podgrzewania powietrza tu ponoć nie ma. Czasem montowano w silnikach grzałki, ale w CDI nie ma potrzeby. Odłącz jeszcze świece. Sterowniki świec żarowych padały tutaj, tylko że wtedy nie grzały w ogóle. Może to inny przypadek ;)
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Jeśli akumulator jest w dobrej kondycji to > dokładnie sprawdzić obwód zasilania świec żarowych. Użycie miernika uniwersalnego i tak jest dalej wskazane.
Piszesz, że świece rozgrzewają się do czerwoności ale czy dostają one napięcie gdy masz wkręcone do silnika. Czasem świece sprawne,a zawodzi przekaźnik albo czujnik temperatury odpowiadający za załączenie. Najlepiej sprawdzić żarówką lub amperomierzem pobór prądu na świecach.
Co prawda każdy ma swoje sposoby ale jeden z nich to odłącz od listwy zasilającej świece żeby każda była osobno. Następnie podłącz w szereg amperomierz ( z jednej strony do plusa akumulatora a z drugiej do świecy żarowej ,oczywiscie na chwilkę). Pobór prądu w początkowej fazie to około 10 do 15 amper i z upływem czasu spada. Na wszystkich powinno być...
Mam Scenic 3 benzynowy, z akumulatorem Varta Silver Dynamic AGM, dziś rano, po nocy, 12,44 V, po włączeniu zapłonu 12,37 V - mierzone na biegumach dobrym miernikiem :D . Spadek napęcia po włączeniu zapłonu jest u Ciebie moim zdaniem zbyt duży. Przyczyną może być: - stan akumulatora, - duży pobór prądu po włączeniu zapłonu - np świece żarowe - nie piszesz...
Według mnie najlepszy i najprostszy sposób to amperomierz cęgowy. Można porównać pobór prądu na każdej ze świec i na tej podstawie określić która jest wadliwa.
Albo gdzieś zwarcie na wiązce albo coś masz włączone. I to na pewno nie świece żarowe.
Widzę , że nie bardzo łapiesz. Nie ma żadnych świec neonowych , to żart. Gdyby załączały się świece żarowe to pobór prądu byłby rzędu kilkadziesiąt amperów , a Ty piszesz 25mA. Gdzie i jak mierzyłeś ten pobór prądu po wyłączeniu kluczyka i zamknięciu drzwi. Po prawej stronie pasażera , jest komputer i moduł komfortu , odpowiedzialny za zamki , szyby...
Bo szkoda akumulatora męczyć całą noc. Bez przesady, to są minimalne pobory prądu. Najwięcej pobiera przy starcie jak świecę żarową grzeje. Prawidłowo zamontowane nie wyłączy się( zgaśnie) tylko zejdzie na podtrzymanie( minimalna moc grzewcza). Tak z ciekawości; jakie to auto?
Chcę je sprawdzić, ale tyle różnych wersji, jeśli chodzi i rezystancję krąży w sieci, że już nie wiem co myśleć. Świece sprawdza się na pobór prądu a nie rezystanację bo ta się zmienia. Zimna ok 20A po pierwszym podłączeniu.
I co ustaliłeś coś ? Walczę z tym samym już drugi dzień i nic. Też odłączałem wszystko co już chyba możliwe i nadal jestem w du...ie. Gdzie się znajdują kostki od zegarów? czy gdzieś za zegarami ich szukać? i przekazniki od np. świec żarowych?
Świec żarowych nie sprawdza się omomierzem, oporność tanich przewodów pomiarowych może być większa niż oporność świecy, jak masz świece 12V sprawdź amperomierzem. Jak masz 5V 2-3 sekundowy pomiar ich nie zabije. Pobór prądu w zależności od typu to około od 10 do 20 amper.
Trza się dłużej poprzyglądać w ten pobór możliwe że skoczy czasami wyżej i stąd problemy
W takiej sytuacji akumulator to już złom. Miałem podobną sytuację rok temu, świeca żarowa dostała częściowego zwarcia (pobór prądu ok. 40A) - tranzystor w sterowniku dostał zwarcia, bezpieczniki wytrzymały, ale akumulator do wymiany, bo rozładowany do 9V. Podładowanie prostownikiem przywróciło 13V , ale akumulator padał przy jakimkolwiek obciążeniu.
kąt wtrysku jest ustawiony na 3.8 do 4.0 Dodano po 3 a może być to wina pompy wtryskowej ze tak właśnie ciężko jest go odpalić?? bo mam tez do zrobienia rozrusznik bo mi podczas odpalania przystawia trochę i ma duży pobór prądu i czy to tez ma wpływ na odpalenie silnika??
Czyli najprościej rozłączyć wszystkie i sprawdzić pobór prądu. Ewentualnie oporność aby sprawdzić czy nie jest wogóle przepalona. A pobór prądu aby sprawdzić ich sprawność?
sterownik świec żarowych przewody świec żarowych kontrolka świec żarowych
excel porównywanie kilku kolumn kupić tranzystory 2sc2166 wyprowadzenie wzoru indukcyjność
kleopatra przestrojenie infinity 1250w
Kody błędów lodówki Liebherr - diagnostyka i rozwiązania Ładowanie akumulatora 18V Li-ion wiertarki ładowarką 21V – kompatybilność, bezpieczeństwo, marki Bosch, Makita, Ryobi