Cześć obrotomierz od poloneza powinien zadziałać, jak praktycznie każdy obrotomierz z silnika 4cylindrowego podłączany pod cewkę. pozdrawiam Dawid
Nie podłączaj nic do tych przewodów. Jeden z nich to tzw."odma" silnika (odpowietrzenie), natomiast drugi służy do odprowadzenia paliwa z gaźnika podczas jego usterki np. w czasie zacięcia się zaworka lub dziurawym pływaku. Nadmiar paliwa wycieka na zewnątrz (pod pojazd).
Podłączenie jest dziecinnie proste: do rozrusznika podłączasz się tak, jak się podłączyłeś. nie zapomnij o porządnej masie na obudowę silnika! Dodatkowo podajesz jedynie plus na cewkę zapłonową, którą z drugiej strony spinasz z wyjściem aparatu zapłonowego. I w sumie silnik powinien ruszyć. Możesz mieć jeszcze elektrodyszę w gaźniku. Ją też zasilasz...
Według tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... to będzie piąty moduł od góry, więc żółto zielony to impulsator, czerwony to cewka WN, czarny masa, czarno-biały gaszenie (po zwarciu do masy), czerwono-żółty to cewka zasilająca CDI. Z prądnicy, zielony to masa, czarno-czerwony zasilanie CDI, niebiesko-biały to impulsator. Biały i żółty...
Silnik będzie zaskakiwał na pierwszym i drugim cylindrze i strzelał w gaźnik i tłumik na trzecim i czwartym. Może i nawet będzie pracował w dużymi wibracjami, ale po pierwszym strzale w gaźnik zgaśnie.
Jeśli ta rurka idzie do silnika to pewnie odma i podłącza się ja do filtra powietrza
Linkę idącą od manetki podłączasz do przepustnicy gaźnika lub jej dźwigni, zależnie od modelu gaźnika i rodzaju linki, kable idące z silnika będą ci służyć do włączania lub wyłączania zapłonu tak samo musi być podłączone jak w kosie, trzeba zobaczyć jak to jest podłączone oryginalnie. W kosie masz przełącznik on/off i ustawiając go w odpowiedniej pozycji...
Układ zapłonowy jest ten sam , gażnik wstawiasz razem z silnikiem i podłączasz tylko filtr powietrza i to wszysko, resztę przewodzików od Aisana demontujesz. Powodzenia - prosta zamiana !
Przewróć gaźnik do góry pływakiem, i zmierz odległość od krawędzi gaźnika do górnej płaszczyzny pływaka, powinna wynosić 17mm. Alternator podłączamy do dwóch skrajnych styków. Pierścienie, od góry, zakładamy wypukły, niżej płaski. Ten płaski ma po wewnętrznej stronie ścięcie i dajemy je do góry. Sprawdź szczelinę "zamka" pierścieni, na obu cylindrach....
Witam .Proszę bardzo. A masz do tego opis poszczególnych elementów? Bo nie wszystko rozumiem. Na przykład to oznaczone numerami 13, 21, 18, 19, 5? Przecież w tym silniku nie ma nic, żadnych elektrozaworów. Zasilanie na cewkę WN. Z drugiej strony cewki na przerywacz i tyle. A do gaźnika nic się nie podłącza?
Ten drugi wężyk z tego co pamiętam do szedł gdzieś tam do silnika to pewnie będzie tak jak pisałeś do kartera silnika. 1.A nie da się jakoś sprawdzić sprężarką albo jakoś podciśnieniem czy jest sprawny ? bo silnika już niema został mi się tylko ten gaźnik 2.JUŻ KOMBINOWAŁEM i wziąłem strzykawka z benzyna i wstrzyknąłem tam gdzie był wężyk co szedł od...
ad. 1. Gdzie konkretnie podłączasz ten miernik/żarówkę? Jedną z ważniejszych zalet zapłonu elektronicznego jest to, że nie pozostawia zasilania na cewce gdy silnik nie pracuje. Dioda LED z rezystorem 1k wpięta w miejsce uzwojenia pierwotnego cewki powinna migać podczas kręcenia rozrusznikiem. ad. 2. To niebieskie to Nanoplex, czyli moduł zapłonowy,...
Nie przypominam sobie żeby w potrójnej wtyczce były trzy kable, ale jak jest to będzie to masa. To telepanie to może być wina złej regulacji gaźnika. Sprawdzałeś dysze, gaźnik ma zawór podłączany pod napięcie? Co to za pompka?
Czyli co, odłączasz gaźnik, podłączasz rurę ze słoika i twierdzisz, że silnik będzie działał? Ale jeśli tak twierdzisz, a tego nie wypróbowałeś, to ty przedstawiasz "teoretyczną wiedzę". A ile tego gazu wytworzył generator zasilany z jednego alternatora? Bo nie podałeś ilości, tylko domniemanie, że to by wystarczyło dla 2 silników od pilarek, a ja na...
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
Nie ma w tych traktorach kraników, sąsiad tez ma podobny model i też nie ma kranika. A jak działa taki kranik podciśnieniowy ? Tzn chodzi mi o jego montaż bo widzę ze maja one rurkę I co z tą rurką się robi gdzie do ją podłącza ? I jaka jest pewność takiego podcisnieniowego kranika ze nie przepuści ? 😜
Nie ma w nim śrub regulacyjnych bo je wykręciłem. O nie też chodzi. Nie ma w nich uszczelek ani pierścieni. Żadnych Tak ma być. podgrzewanie mieszanki. A właściwie jej brak. Do złącz do podgrzewania jest wężyk. Tylko że on zwiera te 2 złącza. Więc mieszanka nie jest podgrzewana. Jeżeli skuter chłodzony cieczą to można usunąc zworę z gaźnika i podłączyć...
Cześć. Posiadam Mercedesa W114 rok 1972, silnik 2,8 benzyna na dwóch gaźnikach. Układ zapłonowy składa się z cewki, dwóch rezystorów, kopułka, przerywacz, kondensator. Pytanie, w które miejsce podłączam kondensator, przewód zielony? Samochód przyjechał z odłączonym kondensatorem. Którą śrubę odkręcić i przykręcić przewód od kondensatora? Dziękuję.
W tym aparacie nie ma przerywacza ,ma już moduł zapłonowy.Sprawdził bym tak jak pisze kol.teskot ustawienie zapłonu,prawidłowe podłączanie przewodów wysokiego napięcia(kolejność 1,3,4,2) ,kopułkę(a w niej węglik) i palec.
pompka tez wymieniana była, nikt na pewno sie nie podłącza, tankuje na różnych stacjach wiec to juz jest chore, zostaje jedynie wymiana całego silnik. .
Może lewe powietrze gdzieś sie dostaje. Jeżeli synchro dało sie zrobić na pewno nie jest to lewe powietrze, Z moich przypadków to żle po podłączane przewody podciśnieniowe (gaźniki,ekologia,odma),nie szczelna puszka filtra powietrza ewentualnie regulacja zaworów.
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
Jeszcze ja mam pytanie: Na schemacie widzę, że układ podpina się też pod pompę paliwa, a co zrobić jak w moim aucie jest mechaniczna? Oczywiście mogę wymienić na elektryczną, jednak nie będzie to dedykowana pompa pod mój silnik i wogóle... Z drugiej strony widzę że niektórzy podłączają to pod gaźnik do starszych aut, gdzie tez jest raczej mechaniczna...
Modyfikacje wydechu mają wpływ na skład mieszanki. Musiałbyś powkręcać piloty w gaźnikach aby zubożyć skład mieszanki biegu jałowego. Sprawdzić na ile są wykręcone i wstępnie wkręcić o 1/2 obrotu. Silnik 700/800 cm³ raczej nie potrzebuje znacznego otwierania przepustnicy, więc ustawienie pilotów ma duży wpływ na pracę silnika i zużycie paliwa. Najlepiej...
Witam. Do czujnika tęp. podłącz z jednej strony plus przez bezpiecznik, sygnał z czujnika do cewki przekaźnika, cewkę z drugiej strony do masy. Przez bezpiecznik zasilanie z akumulatora do styku przekaźnika, do drugiego styku wentylator. Alternator: wyprowadzenie B + do akumulatora, kontrolkę ładowania z jednej strony do stacyjki( razem z zapłonem)...
Witam. Mam kilka pytań odnośnie reduktorów i ich zastosowania w silnikach zasilanych gaźnikami. - w jakim miejscu podłączamy rurkę sterującą w reduktorze podciśnieniowym (zdjęcie nr 1), tzn czy pomiędzy gaźnikiem a filtrem powietrza, czy pomiędzy gaźnikiem a głowicą; - czy reduktor na zdjęciu nr 2 jest reduktorem elektrycznym, i na jakiej zasadzie on...
Co raz mniej takich, ale fajnie czasami przy gaźniku pogrzebać Pewnie że fajnie, tym bardziej że są gaźniki których poprawna regulacja jest sztuka, tam nie ma podłączanego komputera i ustawiania czasu i kąta wtrysku na ekranie monitora. Bez gruntownej znajomości budowy i zasady działania nie nada.
Kolego Gunslinger bzdury piszesz. Na pierwszym zdjęciu to odma i ma być połączona z filtrem powietrza. Na drugim to przelew gaźnika i nie podłącza się go nigdzie, oryginalnie jest tam kawałek wężyka w kształcie kolanka. Nie jest to żadne ssanie.
Witam,mam problem z fiestą a dokładnie z silnikiem,czasami dzieje się tak,że jak odpalę to po przejechaniu około 50 metrów silnik potrafi zgasnąć i próba odpalenia nic nie daje silnik się zalewa paliwem.po odłączeniu wtryskiwacza i zakręceniu rozrusznikiem kilka razy strzeli w gaźnik podłączam wtrysk i odpala bez problemu i cały dzień jest spokój, następnego...
No to powiedz mi od czego jet ten zaworek na dole gdzie sie go podłącza i ten kabel który wchodzi do gaźnika z dołu. A i czujniki temperatury są 3 dwa przy silniku dwa na przewodze chłodniczym (jeden nie podłączony) Jeszcze w zegarach jest jakiś układ z trzema nóżkami, do czego ? A jak ładowanie podpiąć jak w zegarach nie ma żarówki same ledy ? Myślisz...
Pierwsza sprawa to ten silnik pływa w paliwie, rzekłbym, że jest zatopiony. Zalewałem go już od góry ale to nic nie dało...ciągnąłem cala obudowę filtra wraz z dolotem i nalałem mu ze 2 setki w gaźnik przytrzymałem ręka a kolega kręcił w tym czasie ja odsuwałem rękę z gaźnika tak aby złapał powietrza wypił wachę Prosty sposób na unieruchomienie silnika,...
Porządny zasilacz powinien mieć warystory na wejściu. bałbym się podłączać/odłączać inne obciążenia podczas pracy, właśnie przez wahania napięcia, które to powoduje. I tu jest clue sprawy!!! Szczególnie chodzi o zdjęcie jakiejś części obciążenia. Zanim zareaguje AVR, a jeszcze później mechaniczny regulator RPM silnika przez przymknięcie przepustnicy...
no ale próbowałeś ze śrubą i ODŁĄCZONĄ sondą lambda? jak nie to spróbuj, zobaczysz że będzie ładnie pracował jak na benzynie, jak jeździsz na benzynie to sygnał sondy można dać przez przekaźnik załączany elektrozaworem LPG i odłączający sondę tak samo dokładnie jak odłączany jest wtryskiwacz, ja tam po prostu odłączyłem całkiem sondę bo benzyny to używam...
Dzięki śliczne za schemat, podłączyłem na szybko i działa :) mój błąd polegał na tym że podłączałem regulator za stacyjką czyli na obiegu instalacji dlatego silnik nie gasł. Gaszak podłączyłem przez przełącznik ale będzie działał jak będzie zmasowany na stałe. Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie i pomoc :)
Witam Wymieniałem w cinguecento 700 z gaźnikiem aisana szklanki popychaczy zaworów. Silnik odpalił ale nie chciał chodzić na wolnych obrotach. Wykręciłem więc gaźnik i wyczyściłem. Po tych czynnościach zapalam i silnik łapie i zaraz gaśnie tak jakby brakowało mu paliwa oraz zauważyłem że bije mu powietrze w gaźnik. Podejrzewam że sprężyny zaworowe są...
witam "śluz" czyli prawdopodobnie olej wydostający się np. z korka oleju oraz filtra powietrza jest spowodowane złym założeniem pierścieni A korka oleju nic nie idzie jest czysty, wycieków też nie ma. Co do gaźnika on jest suchy bo przewodów nie podłączałem. To jest wydmuchiwane podczas pracy silnika na zewnątrz... Dodano po 4 Standard w tych autach,...
Chyba poraz kolejny przeceniam forum elektrody... Gaźnik ok nic tam się nie zacina o lekko chodzi, nawet był podmieniany na inny - nie tu tkwi problem. Moc prądnicy to 2,5kW a obciążenie które podłączam to 1500W (rezystancyjne) - nie robi to na silniku żadnego wrażenia. Po prostu nie reguluje tak jak powinien. Najczęściej te silniki montowane są z prądnica...
Wyrzuć tego starocia, poszukaj gaźnika z mechanicznie otwieraną przepustnica drugiego przelotu - z oznaczeniem 34DCHD, bądź z Poloneza - S2C z zaworem ZHS. Ten prezentowany przez Ciebie, montowany był do bodaj 1983roku - najstarszy typ, najbardziej paliwożerny. Króciec 1 podłączany był do podciśnieniowego regulatora zapłonu, króciec do do cienkiej rurki...
Właściwie każdy ma troche rację, ale to zależy od silnika. Jeżeli jest to nowszy silnik to jest tak, jak napisał kolega krzych41. Jeżeli starszy, bez katalizatora i układu kontroli spalin. Jest to tylko zawór biegu jałowego (wolnych obrotów), podłączany pod plus zasilania, po stacyjce, czyli działa tylko jak przekręcony jest kluczyk i włączony zapłon....
I dokładnie taki silnik mam tylko że nie ma nigdzie wtyczek żeby to podłączyć. Wie ktoś może gdzie do ma być podłączone. przy gażniku nie ma miejsca zeby podłączyć jakąkolwiek wtyczkę od tego komputera. Mam gaźnik pierburg 2E2. Jest jeszcze jedna rzecz moim zdaniem ten silnik nie chodzi tak jak powinien. Myślę że to może być związane z tym. Prosił bym...
Witam!:) "Sprawdziłem te elektrozawory z tyłu i ten oznaczony na zdjęciu numerem 1 "pyka" jak podłączam do niego prąd a ten oznaczony numerem 2 nie robi nic. " -Jak sprawdziles? Silnik dalej zmienial obroty? Albo czytaj posty albo nic z tego nie bedzie.Pozdrawiam.Stefan.
Odnośnie współpracy PV i agregatu - jak najbardziej jest to możliwe i sensowne, trzeba tylko zamontować na zasilaniu domu licznik energii spięty z falownikiem poprzez łącze modbusowe czy tam inne dedykowane dla danego producenta. Trzeba wybrać opcję tzw. blokady wypływu energii do sieci. Wtedy agregat będzie traktowany jako sieć zewnętrzna (będzie...
Co do gaźnika - mam model K62C 26mm. Sprawdzę jak na nim będzie jeździł motor, bo mam też pod ręką gaźnik od CZ 175. Powiem Ci na którym będzie lepiej brykał ;) Zauważyłem, że z mojego silnika strasznie wycieka olej z prawej strony silnika - zostawiłem go na noc pochylonego i dość dużo wyciekło. Wiesz czy wystarczy tylko zasilikonować szpary pod silnikiem?...
Z fabrycznej wiązki wystarczyło podłączyć tylko jeden czujnik - czujnik położenia wału, koszt byłby 0zł bo go miałeś (zarówno czujnik jak i komputer), a tak musiałeś kupować drogie czujniki i przerabiać koło foniczne. Szczerze to jest Nanoplex, Digiplex - pasują jak ulał do takich zastosowań, są gotowe, z modułu wychodzi 5 kabelków, żadnych czujników,...
daj chociaż zdjęcie spod maski żeby wiadomo było o jakiej konkretnie instalacji gazowej rozmawiamy bo jest ich mnóstwo, ale coś mi się wydaje, że coś skaszaniłeś przy składaniu tego parownika, na początek sprawdź czy gaz nie syczy z króćca podsiśnieniowej regulacji membrany (taki cienki wężyk od parownika) jak go odłączysz i to czy tamtędy gaz nie syczy,...
Witam! Wszedłem w posiadanie uszkodzonego silnika o oznaczeniu 139fmb, który ma pęknięty klawisz klawiatury rozrządu i coś ze skrzynią biegów (pierwszy bieg coś nie wchodził podobno). Silnik jest cały, kompletny, z gaźnikiem, rozrusznikiem. Czy do jego uruchomienia potrzebny jest moduł zapłonowy oprócz cewki? Zauważyłem że pod deklem od strony magneta...
Tym elementem może być elektrozawór "ssania". Jeśli zalewa się to może znaczyć że się podwiesił i jego odpinanie niewiele pomoże. Działa tak że gdy silnik w fazie rozruchu - wciąga iglicę i otwiera dopływ dodatkowego paliwa. Spoczynkowo - bez prądu powinien być zamknięty. Jeśli się "zawiesił" i jest stale otwarty lub - dostaje sygnał ze ma być otwarty...
Założyłem z góry że samochód musi poprawnie pracować bez instalacji gazowej, dlatego też nic o tym nie pisałem. Oczywiście na czas zlokalizowania usterki instalacja gazowa została odłączona. Wszytko podłączam tak jak było przed zamontowaniem instalacji gazowej. zastosuj (z rozwagą) samostart Co masz dokładnie na myśli? Przed chwilą uruchomiłem silnik,...
Nie wiem, czy ta sprawa jest nadal aktualna, ale może komuś pomogę swymi spostrzeżeniami. Jeśli tego typu agregat nie odpala, to należy ustalić, czy silnik ma (wyraźną) iskrę, a jeśli ją ma, to czy podczas uruchamiania rozrusznikiem zalewa świecę, czy jest ona sucha. Gdy świeca będzie sucha, to na próbę przez otwór po świecy można wlać ok. 1 cm 3 benzyny...
Po tak na razie błądzimy. Teraz już wiemy co masz i po co potrzebne. Układ masz ok. Tranzystor npn (np bc337) podłączasz : emiter do minusa, kolektor do cewki przekaźnika (drugi koniec cewki do +12V ) a bazę do minusa diody na płytce i dodajesz rezystor 1k w miejsce diody na płytce. Przekaźnik ze stykami rozwiernymi musi być bo te ci są potrzebne....
W CC 900 czujnik ten nie znajduje się w bloku, tylko bodajże w termostacie o ile dobrze pamiętam. I tak, należy go zmienić z bimetalowego na rezystacyjny. Też jest na 1 pin, wymiana jest prosta po prostu wykręcasz stary, wkręcasz nowy i podłączasz przewód. W termostacie masz do układu wtryskowego (jeśli CC na wtrysku jest, jak na gaźniku to jest tam...
Znajomy ma gaz w gruchocie, to nieraz zapala pół godziny. Potem podłącza bezpośrednio zasilanie do parownika i zapala, czeka aż się płyn zagrzeje, odłącza i w drogę To chyba ma instalację pierwszej generacji albo auto na gaźniku. Tutaj żadnych problemów nie ma ;) Albo ustaw wolne obroty na 1200 i zapomnij o problemie. Czym mu podnieść? Komputer reguluje...
Jeśli się zdecydujesz już na gaz, to najlepiej będzie chodził na zestawie AL 600 - jeżeli to jest gażnik lub punktowy, bo AL 700 nie ma sensu montować jest droższy a i tak nie wykorzystasz wszystkich funkcji raczej stosuje sie go do pełnego wtrysku. Różnica miedzy nimi jest taka że AL 600 podłączasz do testera, a AL 700 do kompa. Ten drugi ma więcej...
czy tak się powinien zachowywać to nie wiem ale pewnie przewód od sygnału obrotów albo nie jest wcale podłączony (mógł go odłączyć mechanik w obawie przed uszkodzeniem modułu - sam miałem kilka takich przypadków) albo ma przerwę albo jest uszkodzona centralka (przełącznik gaz/benz) i stąd cała awaria moja propozycja jest taka żebyś owego przewodu nigdzie...
Witam, prosiłbym o radę odnośnie silnika w Piaggio x9 125cm3, otóż sprawa wygląda tak że zakupiłem go w takim stanie że silnik odpalał, jeździł ale przy odpalaniu i próbie ruszenia były zgrzyty/stuki podobne jakby bendiks nie chciał się zazębić w zębatkę rozruchową na wale.. Wymieniłem obie te części, i dalej to samo, wyjąłem i włożyłem rozrusznik i...
Sprawdzę dzisiaj długość iskry, ale nie mam możliwości szybkiego zbudowania stroboskopu podłączanego do wysokiego napięcia. Zasilanie cewki zapewnia magneto wytwarzające prąd zmienny, którey jedną połówką ładuje kondensator w module zapłonowym, a drugą powoduje jego rozładowanie i skok napięcia na cewce. Dlatego wydaje mi się że podłączenie diody do...
Witam wszystkich. Jakiś czas temu zrobiłem ruraka z malucha, ładnie wszystko działało tylko trochę brał olej i dymił spalinami z korka oleju i z gniazda bagnetu ( silnik był w nie najlepszym stanie gdy kupiłem malucha - dawcę :) za 100 zł :) Ostatnio postanowiłem wymienić domniemana przyczynę czyli pierścienie tłokowe, dziś od południa wytrwale pracując...
Koledzy radio chodziło w masterze i nie raz było w trasie na Włochy. Tyle, że to disel a golf benzyna gaz. Co do tego buczenia to podłączałem dziś pod drugi akumulator (czyli poza instalacją auta) i zakłócenia są takie jak były. Przełożyłem antenę (Lemm MAGNUM AT71) do golfa i zakłócenia takie same. Przełożyłem radio (Alan 87) zakłócenia mniejsze ale...
kiedyś wpadł mi w rece taki opis regulacji "bez przyrządowej" REGULACJA CZUŁOŚCI (odpowiednik poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika:) ) -tym regulujesz ciśnienie w IIgim stopniu reduktora. Powinno być wyregulowane minimalnie powyżej ciśnienia atmosferycznego. A robi sie to tak: odłączasz waz prowadzący gaz z reduktora do miksera i podłączasz do...
Witam!! mam problem z wolnymi obrotami, mianowicie chodzi na nich może trzy sekundy poczym gaśnie a na wyższych pracuje normalnie, chociaż przy mocniejszym deptaniu gazu podczas jazdy słyszę stuki chyba zaworów. Oczywiście objawy te dotyczą benzyny bo na gazie chodzi elegancko. Jest możliwość sprawdzenia w jakiś prosty sposób co to może być bez podłączania...
enhaced: no to słabo z praktyką, ja tam ustawiam wszystkie swoje instalacje bez żadnych mierników i mi pięknie samochody pracują i na wolnych i na wysokich obrotach na 1gen i np Astra 1.6 8v kombi spalanie 10l gazu w mieszanym cyklu miasto/trasa, Astra 1.6 8v w automacie 13l gazu/100km Moja astra G 16szr miała II generację Stag XL ale niestety nie...
Witam, od kilku dni mam problem ze skuterem moto - magnus carave 2009r. 4T 80ccm poj. silnik się dusi, przerywa u tzw ."fachowca" stwierdzono, że problemem jest cewka wyzwalająca (ta z fajką) wymienił ją i było dobrze, pojechałem do domu, jednak wieczorna przejażdżka zakończyła się niemiłą niespodzianką tzn. po przejechaniu 14 km silnik w pewnym momencie...
Może podsumuję. Otóż agregat to maszyna asynchroniczna. Oznacza to że gaźnik stara się utrzymać równe obroty wału, niezależnie od obciążenia. Wał napędza prądnice, którą zapewne jest dwubiegunowy silnik. Oznacza to że jeden obrót to jedno pełne przejście sinusa. To jaki jest to przebieg zależy od jakości uzwojenia, ale nie jest to ani ząbkowany ani...
Witam, mam agregat Einhell STE 2000. http://obrazki.elektroda.pl/8042890200_1... Został on kupiony w 2008 roku. Pracował może 20 godzin licząc do wczoraj. Kiedyś został pożyczony i został mu wtedy rozregulowany(gaźnik). Na słuch udało mi się go ustawić, lecz coś z tym agregatem jest nie tak. Obroty ma dość wysokie(pracuje jak kosiarka),...
Przyrząd typu Bosch, stosowany był do sprawdzenia, napięcia konta przerywacza, dobroci styków przerywacza/ lewe pokrętło./ Prawe do sprawdzania i regulacji obrotów silnika.Mając taki obrotomierz mogliśmy wyregulować gaźnik. zmniejszając obroty silnika a zwiększamy obroty powietrza. /prawym przełącznikiem ustawiało się na ilość cylindrów 4 lub 6 jaki...
Witam! Może nie do końca w tym dziale ale zasada działania silnika zaburtowego myślę nie różni się od działania silnika w samochodzie. Otóż mam taki kłopot; zakupiłem silnik zaburtowy Mercury 50HP 1989 rok produkcji. Przed sprzedażą silnik odpalony chodził jak zegarek. Silnik kupiłem bez urządzenia sterującego (manetki) - sprzedający zostawił sobie...
Witam. Potrzebuję wiedzy jak zamontować i wyregulować parownik Lovato electronic w Polonezie 1.6 GLE - gaźnik. Zasadniczo problem dotyczy jakiegokolwiek gaźnikowca, niekoniecznie Poloneza. Posiadam parownik STAR-GAS podciśnienie - regulacje na nim przeprowadzałem wielokrotnie i wiem co jest do czego. Ale muszę go wymienić bo STAR-GAS kończy już swój...
Próbuje ustawić zapłon lecz mam trochę pytań, bo u mnie na kole jest jedno nacięcie a w książce "Jeżewskiego" aż 3, Sprawdzałem też w instrukcji silnika przemysłowego, lecz tam nic o ustawianiu zapłonu nie znalazłem. Przeglądałem również YouTube i tam również 3 nacięcia na kole. Może ktoś miał styczność z jednym nacięciem i upewni mnie w tym co robię....
Rozrusznik wyczyszczony, nasmarowany, poskładany, pracuje niemalże bezgłośnie, aż miło. Dziękuję za pomoc. Temat uważam za zamknięty. Przy okazji kilka drobnych spostrzeżeń dla potomnych, którzy będą walczyli z takim problemem. Dość trudno odkręcić jedną z dwóch śrub mocujących rozrusznik do korpusu silnika (tę z utrudnionym dostępem, ukrytą przed ciekawskim...
Bezpośredni wtrysk:?::?::?: w Yugo:?::?::?: Jak nie zobaczę to nie uwierzę. Może chodzi zwykły wielopunkt:?: Jakby nie było trochę przegięli. Moim zdaniem cena instalacji z montarzem <2000zł. Różnice cenowe to różnica ceny sterownika + emulator sondy lambda. Te nowsze mają silnik krokowy(wchodzi w komplet sterownika) montowany pomiędzy reduktor(parownik)...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Witam. Od miesiące męczę falowanie obrotów. Nie wiem czy to wina LPG czy BP. Więc od początku. Mam gaz od 3 lat i zrobiłem na nim 40kkm. Jest to kme bingo-m na miekserze i aculatorze. Silnik to 1.8 8v 90km monowtrysk boscha. Rozkręciłem cały dolot do bloku silnika. z racji, że nie mogłem dostać uszczelek nowych pod przepustnice kupiłem nowe od poloneza...
Gdzie dokładnie ( gdzie + i gdzie -) podłączałeś miernik mierząć napięcie na cewce w czasie jazdy? Plus tam gdzie idzie zasilanie do cewki (na wysuwkę z cewki na którą nakłada się nasuwkę z przewodem zasiającym) a masę do śruby którą cewka jest przykręcona do budy. Pomiary to na obciążeniu (na swiatłach)11,5-11,7V a bez obciażenia 12,2-12,4V a przy...
Moje uszanowanie, nowy nabytek - używany quad E-TON 150cm³ 2003. Podczas przejażdżki w pewnym momencie zaczął przerywać/dławić się i po 10 sekundach zgasł. Paliwo do gaźnika dopływało. Po odholowaniu do domu odpalił od razu. Ponownie pojechaliśmy, jeździłem spokojnie i taka sama sytuacja. Odholowaliśmy znowu i już nie odpalił. Z racji braku klucza...
Gdzie jest zapłon dokładnie zobaczysz podłączając lampe stroboskopową. Sprawdź czy nie ścioł sie klin na kolemagneta.
Z taką iloscią elektroniki proponuje zrób coś z cewką zasilanie lub sygnał z modułu rozrusznik można dodatkowo.
Czerwony dość gruby przewód we wiązce do tyłu auta to włączanie "elektromagnesu" rozrusznika. W zależności od tego czy zostaje ten "Maluchowski" czy raczej będzie ten z Uno. Z wiązki auta wychodzi też pomarańczowy - to zasilanie zapłonu. I tu kończy się kompatybilność. Cały układ zapłonowy trzeba przełożyć z Uno i tylko ten pomarańcz zostaje jako zasilanie....
witam mam peugeota 306 1.4 Rx w gazie i sporo mi pali jak na taki maly silnik. Mam interfejs i oprogramowanie do sterownika bingo m. Chciałbym wyregulora sam gaz czy mógłby mi ktoś udostępnic jakis instruktaz jak to zrobic co poustawiac itp??? REGULACJA REDUKTORA LPG I–II GENERACJI Reduktor I i II generacji powinien mieć dwie śruby regulacyjne...
Nie lepiej zmodyfikować mapę wtrysku? Czytając to myślałem, że zobaczę motocykl 2T, albo zabytek na przerywaczu mechanicznym i gaźniku, a nie Mercedesa... Zapomnij o przekaźnikach, bardziej układ scalony oparty o tranzystory, taki przekaźnik ma taki czas przełączenia, żeby Ci te obroty jeszcze spadły na biegu jałowym, a i błędów będzie sypać o niesprawnym...
Kupiłem ostatnio agregat Fogo z silnikiem Mitsubishi GT600. Nie znam się na silnikach, wiem tylko tyle co wyczytałem w instrukcji. Jest to silnik czterosuwowy, jednocylindrowy. Sprzedawca zalał mi go olejem SAE30, natomiast w instrukcji przeczytałem, że do tego silnika należy stosować olej SAE10W-30 lub SAE10W-40, a SAE30 do silników dwucylindrowych....
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Dziękuję za odpowiedz. Nie pytam dlaczego bo z grubsza mam świadomość ryzyka podłączania dodatkowych urządzeń w istniejącą wiązkę. Miałem kilka samochodów, w każdym robiłem gniazdko do CB, czy do lodówki w bagażniku. Czasem nie trzeba zaglębiać się w teorię by zrobić coś dobrze "na chłopski rozum" Jednak jak pisałem gniazdko to element "tjuningu" który...
Witam Zachęcony Waszymi opisami, postanowiłem samodzielnie przerobić mój agregat. Ordynarna chińszczyzna za 350 zł kupiona w markecie. Znalazłem nawet później w innym markecie taki sam za 300 zł. http://obrazki.elektroda.pl/4348741200_1... Wygląda prawie identycznie jak ten z początku tego wątku. Na Allegro jest dostępnych kilka wykonań...
Witam ! Pracę sondy ( jeżeli jest dobra) , można zaobserwować po pracy przesłony wstępnej gaźnika - często nazywanej przesłoną ssania . Po rozgrzaniu silnika , na wolnych obrotach widać wyraźnie jak przesłona pracuje . W miarę zubożania mieszanki przesłona się przymyka gdzie po chwili uchyla się . Podłączając tester sondy w układ można to ładnie porównać...
Tu może być zarówno problem z gaźnikiem, jak i z zapłonem. Co do gaźnika to należy wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej, sprawdzić dyszę główną. Można ściągnąć górny wlot z filtra powietrza i przy użyciu lusterka!!! (mało miejsca ale może też walnąć ogniem w gaźnik ) sprawdzić czy podczas dodawania gazu jest rozpylane paliwo. Jeśli tak, to...
Do interfejsu instalacji II gen (Bingo, Autronic itp) na 100% działa kabel COM od Siemensa. Wystarczy tylko do płytki w puste miejsce z oznaczeniem V podać 5V (tak jakby producent przewidział :)). Nie żadne 12, jak niektórzy robili paląc MAXA:) +12V występuje w gnieździe diagnostycznym i można to zostawić niepodłączone. Ja +5V uzyskałem podłączając...
Tu masz wszystko: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pag...
Witam może ktoś obeznany w gażnikach do 2T co i gdzie tu podłaczyć ?
Witam ja bym raczej ne zwierał tych przewodów (czerwony i niebieski) wg pdf strona 36 ryc.K12 to raczej są przewody do oświetlenia ,wtyk 7 i kontra wtyk 4.(lighting ). Warto by sprawdzić czy jest napięcie na tych przewodach, po podłączeniu akumulatora tak jak kolega podłączał wcześniej. A co do odpalania jeśli gaznik jest czysty i wszystkie kanały drożne...
Prosze o pomoc w podpieciu obrotomierza, obrotomierz pochodzi ze sportinga, w samochodzie mam zamontowany silnik 0.9 na gazniku, podpinalem obrotomierz pod kabel impulsowy wychodzacy z modulu, ale niestety wskazania sa bledne, czy istnieje jakas inna mozliwosc podlaczenia tego obrotomierza?
Witam:) Mam możliwe,że to banalne pytanie:0 Mianowicie dostałem od kolegi kompletny silnik z tico. Wszystko pięknie ładnie z osprzętem. Z wyjątkiem jednej rzecz0,y jest parę wężyków od gaźnika nie przypiętych, a niektórych nie ma i prosiłbym o zdjęcia z możliwie każdej strony gaźnika i okolic gdzie biegną te wężyki lub jakiś konkretny schemat. Mam książkę...
Jak ktoś ma to bardzo proszę o użyczenie. Pozdrawiam.
(...) e trzeba było palcem naciskać taka gałkę teraz normalna manetka jest przekręcana. Ale quad nie chce odpalić. Wymieniłem świece na nową i nic. Quad jest odpalany na szarpak. Gaźnik ma jedną śrubkę do regulacji. Kręciłem nią i nic. Paliwo lałem pod świece i też nic. Ktoś mi pomoże bo nie mam już siły na to Witaj! Rozumiem, że masz problem z uruchomieniem...
podłączanie gaźnika skuter podłączanie silnika schemat podłączanie silnika trójfazowego
wspomaga pompa skoda pilot żarówki schemat przewodów paliwa
blokowanie numeru telefonu radio figaro
Rootowanie radia Isudar - jak uzyskać uprawnienia? Kompatybilność płyt głównych E93839 GA0404 i GA0403