Np.może to być przewód zasilania cewki zapłonowej.
światła do jazdy dziennej maja zgasnąć po włączeniu postojowych (podobno) więc podłącz pod postojowe. Jeżeli chodzi o stacyjkę to nie musi być podłączone bezpośrednio pod stacyjkę. Wystarczy podpiąć pod przewód gdzie pojawia się zasilanie po stacyjce - zasilanie ECU, zasilanie cewki zapłonowej itp.
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Pozwólcie, że zadam jeszcze jedno pytanie: Podłączenie przekaźnika, o którym pisze "primera": sterowanie przekaźnikiem z czerwonego kabla (od modułu zapłonowego), a załączany przewód czerwono-czarny (z akumulatora), czy tak?
Jawa ma chyba zewnętrzną cewkę zapłonową więc wydaje mi się,że impuls bez problemu można złapać z zacisku cewki zapłonowej tego do którego dołączony jest przewód idący od silnika. Tak byłoby łatwiej podłączyć i nie trzeba dekla zdejmować. Jeśli źle myślę to poprawcie
Najpierw sprawdź czy cewka i reszta jest w porządku. Jeśli masz 100% pewności gdzie ma być przewód z przerywacza to do drugiego zacisku cewki podaj "+" prosto z akumulatora i spróbuj uruchomic silnik. Jesli zapali to ok, jesli nie to masz problem z cewka lub z przerywaczem, chyba że aparat zapłonowy jest szrot. To bezpośrednie podłączenie możesz zrobic...
Ostatnio przekładałem w Felicji licznik bez obrotościomierza na licznik z obrotościomierzem i zagadało, po podpięciu kostek obrotomierz ruszył. W faworitce może być inaczej, ale starczy zlokalizować w liczniku pin impulsu wychodzący z licznika i podłączyć go za pomocą dodatkowego przewodu do cewki zapłonowej do zacisku 1.:|
Witam. Nie podważam wiedzy i doświadczenia wyżej wypowiadających sie kolegów ale moim zdanim podłączenie plusa po kluczyku w inne miejsce rozwiąże problem. Jeśli pamięć mnie nie myli to W Giego przewód po stacyjce biegnie z wiązka do rozcięcia wtryskiwaczy benzynowych. I tam prawdopodobnie jest podłączony. Ciachnij go przy samym lucie. Izolacja zabezpiecz...
Witam. 15 podpiąć do cewki zapłonowej (do opornika-kostka na cewce),drugi przewód do bezpiecznika nr2.
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
po podłączeniu cewki jak wyżej pisałem nie ma iskry.Sterownik sprawny impulsy daje na pinie 71 i 78
Thomasch tam jest moduł zapłonowy w jednej obudowie z cewką. Najprostsza diagnoza to podłączasz kontrolkę DIODOWĄ między czany(+) i zielony(k) przewód i po kręceniu rozrusznikiem dioda ci miga.
skoda przewód zapłonowy podłączyć przewód zapłonowy przewód zapłonowy przewód zapłonowy
obroża elektryczna lampka świeca żarowy passat silnik krokowy civic
nawadnianie trawnika virago xv535
Wnętrze gramofonu CEC BD-5200: szczegóły i komponenty Record STM 21 Control Module for Record System 20/21 Sliding Doors – Features, Variants, Faults