Np.może to być przewód zasilania cewki zapłonowej.
światła do jazdy dziennej maja zgasnąć po włączeniu postojowych (podobno) więc podłącz pod postojowe. Jeżeli chodzi o stacyjkę to nie musi być podłączone bezpośrednio pod stacyjkę. Wystarczy podpiąć pod przewód gdzie pojawia się zasilanie po stacyjce - zasilanie ECU, zasilanie cewki zapłonowej itp.
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Pozwólcie, że zadam jeszcze jedno pytanie: Podłączenie przekaźnika, o którym pisze "primera": sterowanie przekaźnikiem z czerwonego kabla (od modułu zapłonowego), a załączany przewód czerwono-czarny (z akumulatora), czy tak?
Jawa ma chyba zewnętrzną cewkę zapłonową więc wydaje mi się,że impuls bez problemu można złapać z zacisku cewki zapłonowej tego do którego dołączony jest przewód idący od silnika. Tak byłoby łatwiej podłączyć i nie trzeba dekla zdejmować. Jeśli źle myślę to poprawcie
Najpierw sprawdź czy cewka i reszta jest w porządku. Jeśli masz 100% pewności gdzie ma być przewód z przerywacza to do drugiego zacisku cewki podaj "+" prosto z akumulatora i spróbuj uruchomic silnik. Jesli zapali to ok, jesli nie to masz problem z cewka lub z przerywaczem, chyba że aparat zapłonowy jest szrot. To bezpośrednie podłączenie możesz zrobic...
Ostatnio przekładałem w Felicji licznik bez obrotościomierza na licznik z obrotościomierzem i zagadało, po podpięciu kostek obrotomierz ruszył. W faworitce może być inaczej, ale starczy zlokalizować w liczniku pin impulsu wychodzący z licznika i podłączyć go za pomocą dodatkowego przewodu do cewki zapłonowej do zacisku 1.:|
Witam. Nie podważam wiedzy i doświadczenia wyżej wypowiadających sie kolegów ale moim zdanim podłączenie plusa po kluczyku w inne miejsce rozwiąże problem. Jeśli pamięć mnie nie myli to W Giego przewód po stacyjce biegnie z wiązka do rozcięcia wtryskiwaczy benzynowych. I tam prawdopodobnie jest podłączony. Ciachnij go przy samym lucie. Izolacja zabezpiecz...
Witam. 15 podpiąć do cewki zapłonowej (do opornika-kostka na cewce),drugi przewód do bezpiecznika nr2.
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
po podłączeniu cewki jak wyżej pisałem nie ma iskry.Sterownik sprawny impulsy daje na pinie 71 i 78
Thomasch tam jest moduł zapłonowy w jednej obudowie z cewką. Najprostsza diagnoza to podłączasz kontrolkę DIODOWĄ między czany(+) i zielony(k) przewód i po kręceniu rozrusznikiem dioda ci miga.
skoda przewód zapłonowy podłączyć przewód zapłonowy przewód zapłonowy przewód zapłonowy
suszarka naprawa drzwi schematy odbiornik radiowy reklamacja dysku
zawieszanie komputera zawieszanie komputera
Krups EA89: Nietypowa rezystancja czujnika NTC i temperatura espresso Prąd podkładu a przydźwięk w układach audio