Bzdury kolego piszesz. Podłączyć prawidłowo radio, włączyć zapłon i poczekać aż SAFE zmieni się w 1000, wpisać kod i zatwierdzić klawiszami > <. Żadnego wciskania AS ani TP. SławeK
Bezpiecznik 42 z boku deski, ma być tam biały bezpiecznik 25A. Włączasz zapłon gdy sprawdzasz radio? Czy na przewodzie czerwonym i żółtym masz napięcie jak włączysz zapłon?
Oryginalne radio najpewniej po szynie CAN wie czy włączony jest zapłon.
Nie mogę sobie poradzić z problemem, więc opiszę go na forum - może jest jakaś prosta metoda na jego rozwiązanie, której nie znam :) Nie wiedziałem gdzie umieścić tego posta, więc dałem go do CA. Samochód: Polonez (wtrysk + instalacja gazowa) Sprzęt: aku Weber 55 Ah (roczny), radio z cd, wzmacniacz ok. 2x30 - 2x35w (TDA7377 z przetwornicą) zasilający...
Witam.Radyjko podłączone i ładnie gra-nawet bardzo ładnie. Jest kilka problemów: 1.Wtyczka od anteny radiowej do philipsa ccrt700 jest inna jak do pioneera DEH-2900MP.Wymagana albo przejściówka albo przeróbka. 2.Pioneer nie działa na wyłączonej stacyjce bez kluczyka.Philips działał.Co to może być?Żeby radio gralo trzeba uruchomić zapłon. Wyczytałem...
Podłącz radio, włącz zapłon i sprawdź czy nas czerwonym i żółtym masz zasilanie.
Z pomocą np. multimetru (lub układu z żarówką) rozszyfrujesz styki stacyjki. Środkowy (grubszy), to plusowy z akumulatora, I pozycja może być np. tylko radio, II zapłon a III i ostatnia pozycja "sprężynująca", to uruchamianie rozrusznika.
Wychodzi na to że RED/WHITE to zasilanie. Cinche to CD IN lub LINE OUT. Pozostałe przewody w kostce to głośniki przy czym są do czterech głośników parami (lewy + prawy): (GREEN + GREY) i (GREEN/BLACK + GREY/BLACK) - masa jedna wspólna BLACK (czarny). Tylko nie widzę masy od zasilania ale wychodzi na to że podłączasz również do czarnego przewodu. Tylko...
Zdejmij lewy próg kierowcy i na lewym słupku jest wielka kostka,czarny gruby,to po zapłonie,jak coś bliżej,to zapalniczka ma dodatkowy cienki kabelek,czarny,do podświetlenia,zawyczaj zawiniety nie uzyty-wersje dla niepalacych.tylko jest cienki
Dźwięk do wzmacniacza nie idzie żadnym can, em, sygnał z radia podawany jest złączem C, piny opisane jako line out. Sieć CAN w aucie obsługuje w oryginalnym radiu zapłon, podświetlenie, sygnał prędkości, treść nformacji na fis, ie, sterowanie z kierownicy itp
Dokładnie ;) i nic nie naciskać , zapłon włączony A potem :arrow: po prosty wprowadź właściwy kod
plus za stacyjką dochodzi do styków przekaźnika; normalnie rozwartych ( czyli jak przekaźnik nie jest załączony << nie ma na nim napięcia >> to styki są rozwarte ). do przekaźnika dochodzi także napięcie z radia sam. przez diode. jesli tam pojawi sie napięcie to przekażnik zadziała i zewrze swoje styki w tym styk pomocniczy czyli + ze stacyji...
po pierwsze sprawidzić ile radio bierze prądu gdy dany jest plus tylko na samą pamięć. (oryg. +30 radia, mem.) Gdy jest duża zmiana to podłączyć radio pod zapłon i tak je sterować. Nie ma innej opcji.
Poszukaj pod kokpitem kabelka (np. podświetlenie popielniczki , zapalniczki itp?) na którym pojawia się i potem znika napięcie po przełączeniu kluczyka i pod niego podłącz kabelek potrzebny Ci do kostki ISO radia.
Zasilanie po zapłonie znajdziesz w kostce stacyjki.Niebieski z czarnym. W bezpiecznikach też powinno być.(także niebieski z czarnym) Bezpiecznik 16( uchwyt bezpieczników B) W kostce do bordnetza też jest. Radio podłącz pod zapłon- nie będzie rewelacji ale nie trzeba pamiętać o wyłączeniu.
(at)justka80 z racji dużej powierzchni ścieżki, czy czasem: + 12V (zapłon) nie powinien być podłączony do tego wyprowadzenia ?. :cry:
Mam podłączone od stacyjki radio.(żeby suchać radia musze włączyć zapłon) Jak zrobić żeby radio grało niezależnie( bez włączonego zapłonu)?? (??) - ozdobnik?
nie ma takiej opcji aby na +12 po stacyjce było zasilanie cały czas, albo tak jak kolega pisze jest przejściówka albo ktoś obciął gdzie kabelek i podłączył pod niego stały plus aby radio właśnie grało na wyłączonym zapłonie patrz np. taxi (każdy ma tak podłączone bo oni przez wiekszosc czasu w aucie maja wyłączony zapłon)
w dodatku swiruje mi miernik (zolty 7.17V a na wlaczonym 6.53V) czerwony 7.03V a na wlaczonym 8.76V ogolnie napiecie nie wzrasta powyzej 9 V Baterie w mierniku wymieniłeś? Radzę miernik zostawić w spokoju a sklecić sobie prosty próbnik z żarówki 12V/2W z przylutowanymi przewodami. Radio odłącz, jeden z przewodów próbnika żarówkowego połącz z masą,...
Witam Podłączyłem radio tak jak powinno być podłączone Po pierwsze podaj typ radia. Po drugie, jak to radio podłączyłeś? Czy jak wyłączysz zapłon, to na radiu nadal masz zasilanie? Pozdrawiam
Witam Jak podłączyć zapalniczkę pod radio żeby po włączeniu radia działala zapalniczka? Teraz działa gdy włączę zapłon. Opel Vectra B radio fabryczne
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
No więc" środkowa część to głośniki po kolei prawy tył, prawy przód, lewy przód, lewy tył. a na dole to 1 z prawej u góry (na obrazku) + zasilania 1 z prawej na dole to masa czyli - 2 z prawej na dole to podświetlanie a 3 z prawej na dole to włączanie po przez zapłon. te na samej górze to do wyświetlacza
bezpieczniki sprawdź bo jeżeli koleś przecinał przewody razem to zrobił skwarę na instalacji . układ instalacji radia zapalniczki i oświetlenia jest w Sience zintegrowany a zasilanie jest czerpane z listwy bezpieczników. i jezeli wystąpi zwarcie na jakimkolwiek z opisanych elementów to bezpiecznik jako zabezpieczenie sie przepala. jezeli zamontowano...
Weź do ręki miernik i zlokalizuj bezpieczniki na których pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki. Wybierz taki do którego doprowadzony jest w miarę gruby przewód i podepnij się pod niego. Najlepiej dopnij się przed bezpiecznikiem a na dołożony przewód załóż bezpiecznik 10A. Z kostki ISO wypnij lub odetnij niepotrzebny Ci przewód a w jego miejsce...
Witam kupiłem pande i radio pioneera i podłaczyłem pod kostki radio gra ale tylko i wyłącznie jak mam przekręcony kluczyk na zapłon jak jest kluczyk na zero to wtedy nie gra. Jakie kablki trzeba pozamnieniac zeby radio działało tylko przy włożonym kluczyku i bez przekręcania w pozycje zapłon. Dziękuje za odpowiedź
Oczywiście. Tam można zamieniać.
Weź zapłon ze stacyjki
Witam, Zamieniłem niedawno orginalne radio Opla na nowszej radyjko CD. Tylko teraz mam pytanie - radio mogę włączyć tylko wtedy gdy załączony jest zapłon. Co trzeba zrobić, aby radio dało się włączyć bez zapłonu?
Musisz zamienić przewody we wtyczce ISO. Teraz masz podłączone "memory" poprzez zapłon i dlatego się resetuje. Polecam lekturę: http://studio24.prv.pl/ dział kablomania.
Skoro pisze "Ignition" tłumacząc na nasze "zapłon", to prawdopodobnie ten kabelek będzie odpowiedzialny za włączenie radia przy zapłonie.
bo włącza się tylko wtedy jak włączony jest zapłon w aucie Po wyłączeniu zapłonu radio gaśnie i nie można go włączyć. A zasilanie do radia dochodzi przy wyłączonym zapłonie?
5 SAFE czyli pozostało 5 prób do wpisania kodu. Zaczekaj około 42 minuty na włączonym radiu nic nie naciskając :arrow: przejdzie w tryb wpisywania kodu. Gdy wpiszesz zły czas wydłuży się x2 :arrow: pojawi się 4 SAFE. Muszą być podłączone na stole 2 plusy lub w aucie włączony zapłon.
Kolego sprawdź zawór regulacji ciśnienia na listwie CR. Jest mało możliwe, żeby w railu utrzymywało się do rana 50 barów. Albo nawet mniej. Zamiast na regulatorze ciśnienia skupiłbym się raczej na czujniku. Zresztą można zrobić prostą próbę: podłączyć rano tester, włączyć zapłon, sprawdzić ile ciśnienia jest w railu i następnie poluzować którąś ze...
Szukasz przewodu od zapłonu i masz napięcie dopiero jak kluczyki przekręcisz na zapłon.
Witam. Mam mały problem z podłączeniem radia do samochodu. Żółty - zapłon Czerwony - akumulator Na początku resetowało mi się za po każdym wyjęciu kluczyka. Zgodnie z instrukcją zmieniłem kabelki i podłączyłem czerwony z żółtym i odwrotnie. Wszystko było ok. Później postanowiłem zrobić tak, żeby radio grało bez zapłonu. Żółty i czerwony z radia podłączyłem...
Taka fotka niczego nie podpowie. Sprawdź, czy masz podłączony pin 16 i czy jest tam +12V - radio musi być podłączone, zapłon wyłączony. https://obrazki.elektroda.pl/2439037100_...
Podłączyłem drugą mase PIN 11 radio działa super a gdy włączę zapłon wyłącza się. Masa podłączona w PIN 11 i PIN 12 a w PIN 15 napięcie stałe. Jakieś rozwiązanie ?
Z tego co pamiętam, to w Golfie 5 włącznik napięcia ACC skojarzony jest z ryglem blokady kierownicy Załączenie ACC następuje po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon a wyłączenie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Tak więc aby radio grało po wyłączeniu zapłonu wystarczy nie wyjmować kluczyka ze stacyjki.
wyłączyć zapłon miernikiem znaleźć +12V podłączyć radio i po bólu.
Gdy tylko włączę zapłon Tu alternator nie ma wiele do gadania. Nie masz podlaczonej w gnieździe zapalniczki jakiejś ładowarki? Z samego auta nie bardzo ma co zakłócać odbiór. Można spróbować podłączyć radio na stole. To sporo podpowie
Co będzie niszczyć akumulator. Podłączenie radia bez zapłonu.
po podłączeniu radia i włączeniu radio wołało kod,gdy włączyłem zapłon radio zaczęło grać,kodu chyba nie potrzebowało
Bo nie wolno zwierać - można z jednego plusa stałego /który jest cały czas/ podać na 2 styki a drugi po stacyjce zostawić wolny Są do tego w sprzedaży takie redukcje ISO na ISO ;) bo nieelegancko ciąć instalacje
Jeśli jest dobrze podłączone w samochodzie to włącz zapłon, inaczej masz coś nie tak, albo z podłączeniem albo z radiem. SławeK
Nie wiem co to za pojazd. Ale. Po co tak sobie wszystko tak komplikować z tymi wyłącznikami, załącznikami oznaczonymi jako P? Według mnie są one zupełnie nie potrzebne, zupełnie zbędne. Bo na przykład taki wideorejestrator. Pobór prądu przez takowy może być praktycznie pomijalny, praktycznie dla każdego pojazdu. Czyli zamiast wyłącznika, warto poszukać...
No właśnie sprawdzałeś tak jak napisałem?
Przy starym radiu masy nie masz jako przewodu, musisz podciągnąć. Za masę robi obudowa. Plus stały masz pierwszy pin od środka radia, Plus po zapłonie masz na drugim pinie od zewnętrznej części radia. Do sprawdzenia kontrolką. Prz nowym radiu masz czarny masa, żółty plus stały(pamięć), czerwony plus po zapłonie.
Albo kolega źle zrozumiał włączenie radia, na 11 minut, trzeba je podłączyć włączyć zapłon, oraz włączyć radio trzymając klawisz As a do momentu piknięcia w głośnikach i wtedy odczekać 11 minut.
Witam. Posiadam w samochodzie (Alfa 147) radio Alpine 72BT i aktualnie mam podłączone tak że włączyć i wyłączyć muszę sam, wiem że można zrobić też pod stacyjkę ale wtedy na postoju żeby włączyć radio będę musiał mieć włączony również zapłon. Moje pytanie brzmi teraz tak czy dało by radę zrobić tak aby radio włączało się z zapłonem i gasiło i jednoczenie...
I co w związku z tym? Dostałeś opis bezpieczników w skrzynkach bezpiecznikowych Twojego samochodu. To nie jest forum użytkowników Alfa Romeo Mito ! Musisz się trochę zaangażować, jeżeli chcesz podłączyć radio samodzielnie. Użyj probówki z żarówką oraz opisu z linku i sprawdź na których bezpiecznikach pojawia się napięcie po "przekręceniu stacyjki w...
O ile wiem, to w Peugeotach, poza tymi zupełnie "przedpotopowymi" jest jednak obwód ACC (pierwsza pozycja stacyjki). Napięcie "po stacyjce" oczywiście zawsze pojawia się po przekręceniu stacyjki (nie koniecznie trzeba włączać zapłon). Jedne radia mają możliwość ich włączenia przy takim podłączeniu, inne nie. Taką możliwość mają m. in. radia fabryczne...
Witam.Mam w aucie opel corsa B świeżo zamontowane radio sony cdx-gt222 i po jakiejś godzinie grania na postoju bez włączonego silnika rozładowuje mi całkowicie akumulator. radio mam podłączone pod zapłon a kabel żółty mam połączony z czerwonym a czerwony z żółtym i jeszcze idzie kabel czarny czy coś zmienić w tym okablowaniu żeby było inaczej ale chyba...
Jeżeli martwe, nic nie ma na wyświetlaczu to sprawdź bezpieczniki, jeżeli są ok to wyjmij radio odczekaj ok. 15 min. i podłącz ponownie, ważne żeby zapłon był wyłączony. Poproś kogoś o pomoc bo możesz sobie nie poradzić. Wklej zdjęcie radia.
Witam, mam Seata Ibize 94 rok 1.4. Posiadałem w nim radio Philipsa na kasety, było wszystko, ładnie grało, działało. Kupiłem od kolegi radio Sony, które u niego normalnie grało i działało, u mnie gdy podłącze kostki samoczynnie zapala się zapłon w samochodzie, radio chodzi, muzyka gra, tylko nie wiem dla sam zapala się zapłon po podłączeniu kostek....
Przy prawidłowym podłączeniu plusów logika zapłonu tak działa że radio wyłączone kluczykiem po ponownym włączeniu kluczyka się włączy a wyłączone najpierw wyłącznikiem a potem wyjętym kluczyku nie włączy się z kluczkiem, pamięta jak było wyłączone. Czytam i wnioskuję że masz problem z instalacją stacyjki... "nasi tu byli...". To proste obwody ale trochę...
mam problem z radiem w samochodzie , a mianowicie gdy jest podłączone i gra włanczam zapłon i odpalam samochód , radio w tym momencie na chwilke się wyłancza i włancza ale niema dzwięku w głośnikach. muszę wtedy odłączyć je i podłączyć jeszcze raz. co to może być czy ktoś się na tym zna? mo że jest jakiś przekaźnik ??? proszę o pomoc adres kontaktowy...
Jest problem z ww samochodem rocznik 89. Jak włączę światła to włącza się zapłon. Podłączyłem radio i zaczęły się dziwne rzeczy. Autko jeżdzi tylko z tymi światłami jest problem. Domyśla, się że to jest jakieś zwarcie ale może ktoś miał taki przypadek i w przybliżeniu poda ewentualne miejsce gdzie takie coś się mogło stać.
Napięcie takie jest gdy silnik zgaszony a kluczyk włączony zapłon . światła czasem lekko przygasają .
Podłącz się pod te rozprute kable. Zmierz na wyłączonym włączonym i podczas rozruchu z podpiętym i bez radiem. Ale zanim to zrobisz włącz zapłon i dopiero podepnij radio jeżeli zadziała od razu jesteśmy w domu , zmież tylko z podłączonym radiem podczas uruchamiania rozrusznika.
Witam zakupiłem radio 2 din jakiś chińczyk za 200 zł, po podłączeniu radia (2 kostki) i przełączeniu zapłonu radio włącza się ale wyświetla się napis kamera cofania, gdy zapłon jest na tzw. pierwszym ząbku radio normalnie się włącza można nim normalnie operować itd. Co robić? Coś w kostkach trzeba zmienić czy może softa trzeba wgrać? Gdy kamera będzie...
W takim razie podłącz bo zapewne dlatego po włączeniu zapłonu znika obraz.
Moje radio długo się wyłącza ręcznie, a chce żeby wyłączało się razem z zapłonem. Dodano po 35 Znalazłem schemat i pokazało mi że po zapłonie w stacyjce jest czarny przewód (15) wpiąłem go w czerwony przewód w kostce iso i mam cały czas zapłon :/ Znalazłem zły schemat czy co, bo nie rozumiem o co tu chodzi :/
Ja wiem co miał na myśli ociz :) aby podłączyć pod stacyjke tzn. pod przewód w którym zasilanie pojawia sie dopiero po ustawieniu kluczyka w pozycję "zapłon" :) W ten sposób rozwiążesz problem wyłączania radia (wyłącznika przez Ciebie zamontowanego). Owszem ograniczy Cie to niestety do korzystania z radia tylko na włączonym zapłonie ale ma to w ostateczności...
Wszystko robisz dobrze, po wpisaniu kodu można trzymać 3-4 sekundy i powinno "załapać". Myślę, że nie masz podłączonego +12V w dwóch miejscach do złącza radia (jeśli radio jest podłączone w samochodzie, to przekręć kluczyk na zapłon). Rysunek złącz powinien być na deklu. Pozdrawiam.
Dziękuję Błażej :) mam jeszcze jedno pytanie. Czy jak podłączę radio pod zasilacz to czy wystarczy że do iso podłączę:żółty i czarny? (żółty - akumulator, czarny-masa) Czy może też powinienem podłączyć sterowanie zasilaniem (niebieski) i czerwony czyli zapłon? Pozdrawiam
Witam Mam pytanie skąd podciągnąć przewód do radia by po wyjęciu kluczyka ze stacyjki Fiata Seicento wyłączało się radio?? Wcześniej podłączyłem do "+ " od podgrzewania szyb lecz to jest źle ponieważ muszę mieć cały czas zapłon włączony by radio mi grało, a to jest szkodliwe dla cewki Wyłączanie
przewody od głosników raczej będą poskręcane Głosniki sprawdz bateryjka będzie słyszalne pukanie Próbówka w ręke i sprawdz gdzie stałe zasilanie krokoylek podepnij do masy zapalniczki jesli brak to moze być spalony bezpiecznik Włacz zapłon i sprawdz gdzie pojawia sie plus Zostanie jeden przewód prawdopodobnie bedzie to masa schemat kostki iso znajdziesz...
Radio ma być podłączone do zasilania i włączone, zapłon też powinien być włączony, inaczej radio samo się wyłączy. Po wpisaniu 3x błędnego kodu dostałeś karę (1 godzina lub 2 czekania) na przypomnienie prawidłowego kodu. Aby radio odliczało karę musi być podłączone do zasilania. Radio odłączone od zasilania nie działa i nie potrafi odliczyć kary.
Musisz mieć podłączone radio z dwoma + lub w samochodzie włączony zapłon przez ok godzine po tym czasie pokarze się code
A ja radzę powtórne odłączenie akumulatora (minusowa klema) na około 20 minut. Po podłączeniu akumulatora włącz zapłon, jeśli radio się nie uruchomi, to włącz je przyciskiem, następnie wyłącz zapłon i wyciągnij kluczyk. Po ponownym włączeniu zapłonu, radio powinno się uruchomić nie prosząc o kod. Zdarza się czasem, że trzeba kilka razy wyłączać i włączać...
Po podłączeniu radia włączając zapłon brak dźwięku w głośnikach. Muszę wtedy wyciągnąć radio i na krótko podpiąć głośnik pod kostkę ISO. Wystarczy, by po podłączeniu do instalacji w samochodzie wszystkie głośniki grają. Za każdym razem muszę wykonywać tą czynność, żeby z głośników wydobywał się dźwięk. Dodam, że radio jest sprawne bo sprawdzałem w niejednym...
Witam . Ostatnio zakupiłem radio z chin , 2 din na Androidzie.Model radia ML-CK 1018. Problem polega na tym ,że radio ma przewód illumination , który po podłączeniu nie podświetla przycisków. Sprawdziłem również miernikiem czy prąd w ogóle dochodzi do kostki ISO ,otóż okazało się że podczas regulacji potencjometrem mocy świecenia zegarów prąd wynosił...
Zapłon włączyłeś?
albo zobacz przy bezpiecznikach czy nie ma nigdzie wolnego +12, tylko uważaj żebyś sie nie podpiął pod jakiś obwód bo jak włączysz radio to może Ci bezpieczniki palić, a jak nie jesteś pewien gdzie radio podłączyć to najlepiej pociągnąć nowy przewód od akumulatora
Problem jest taki, ze bierzesz się za robotę kompletnie bez pojęcia. Weź sobie kup próbnik 12 woltowy z żaróweczką za parę groszy i wtedy sprawdzaj. Miernik tego typu oszukuje, bo gdziekolwiek jest jakaś niewielka upływność w instalacji choćby z powodu wilgoci, już nie wskaże ci dokładnie. Na początek potrzeba trzy przewody do radia - zasilanie zawsze...
Podłączyć można bez strachu, będzie zapłon, podświetlenie i wsteczny(chyba tylko do kamerki) ale sygnału GALA nie osiągniesz, dziwne bo w CANie informacja leci.
Dziękuję za zainteresowanie ;-) Jeśli chodzi o zasilanie to jest ok. Po podłączeniu kostki zasilania radio się włącza jeśli przekręcę zapłon. Jeśli go zgaszę to radio nadal jest włączone, a gaśnie dopiero kiedy wyciągnę kluczyk. Problem leży właśnie w podłączeniu wyjść głośnikowych radia bo nie wiem do których kabli. Jest Bora z 1999 roku z silnikiem...
Radio podłączone w aucie tylko że zasilanie z zewnętrznego zasilacza żeby zapłon nie był cały czas włączony mineło już 30 godz i bez rezultatu!
Witam, Generalnie problem polega na tym, że nie grają mi tylne głośniki oraz subwoofer. Wyczytałem, że problem może polegać na tym, że radio jest niepoprawnie zakodowane. Podłączyłem miniVAG do gniazdka diagnostycznego, włączyłem radio oraz zapłon, rozpocząłem diagnostykę, przez chwilę pojawiło się na wyświetlaczu "DIAGNOSE", po całym procesie w interfejsie...
Radio z yarisa. Przed chwilą skończyłem montować do niego BT i modyfikować filtry na dolne pasmo. Schemat jest wiec piny podam. Kostka w aucie niebieska? Dodano po 2 Pin 3 acc plus po stacyjce Pin 4 batt stały plus z aku Pin 7 masa 1015705
U mnie w modelu SC 202 (C) jest tak, że włącza się samo po załączeniu zapłonu jeżeli działało podczas wyłączania zapłonu. Jeśli było wyłączone radio przed wyłączeniem zapłonu to przy wyłączonym zapłonie mogę je włączyć przyciskiem. Może to trochę skomplikowanie brzmi, ale tam są tylko dwa kable od zasilania z czego jeden jest bezpośrednio pod akumulator,...
Cześć. Udało mi się załatwić oscyloskop a więc pomiar wygląda następująco: Wiązka gdzie podłączone jest radio (oryginalna) włączony zapłon- 12,33V Rozruch- 00,51V A więc na oscyloskopie widać dokładnie że ta wiązka jest odłączana podczas rozruchu. Na pewno nie jest padnięty akumulator: włączony zapłon- 12,30V Rozruch- 11,56V Czyli sprawa jest prosta....
radio samochodowe z podłączonym wzmacniaczem mogę uruchomić bez zapłonu.. potrzebuję zrobić tak żeby do uruchomienia radia niezbędny był zapłon
mam w skodzie radio sony cdxgt20 na początku było podłączone tak że musiał być włączony zapłon czyli czerwony z czerwonym żółty z żółym przepiołem czerwony żeby można było włączyć radio bez zapłonu ale jak zrobić żebym mógł włączać radio bez zapłonu a żeby sie wyłączyło po zakończeniu jazdy i wyłączeniu kluczyka ze stacyjki
Nie jest to filtr do tego celu. Masę radia masz przecież połączoną z masą samochodu. (przynajmniej powinna być jak najkrótsza droga połączenia) Ten filtr jest symetryczny. Wykorzystałbyś tylko jego połowę. Przewodem minusowym i tak prąd nie popłynie, gdyż zapewne masa łączy się z karoserią dużo wcześniej. Tutaj bardziej wskazany byłby filtr niesymetryczny...
Witam mam taki problemik radio mi się spierd... wsadziłem starego soniacza cdx l450 i jak przełączam na zapłon wysuwa mi płytę, nawet jak jej niema! co jest nie tak ? I pytanko 2 kupiłem kostkę iso i są 2 kable (luźne) z tego co kojarzę to brązowy i różowy na który dać zasilanie by radio działało bez zapłonu
Kolego ale zauważ, że nie wiemy co dokładnie chcesz osiągnąć? Jakie przeróbki Cię interesują? Co chce osiągnąć to chyba jasne - chce by radio dało się uruchomić po przekręceniu kluczyka na pierwszą pozycję (pozycja druga to włączony zapłon, pozycja trzecia - włączony rozrusznik).
Witam! Kupiłem radio (takie jak w temacie) ale mam problem z podłączeniem. Podłączyłem kostkę która była w zestawie, ale działa tylko po przekręceniu zapłonu, czy jest możliwość podłączenia aby działało bez zapłonu.
Dzień dobry. Jestem tu nowy i nie mogłem znaleźć takiego tematu, więc dodaję i liczę na pomoc bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek. Poszukuję pomocy z radiem JVC KD-R 301. Mianowicie chodzi o to, że rozbierałem konsole środkową w Opolu astrze w celu wymiany żarówek i musiałem odłączyć radio, po złożeniu i podłączeniu wszystkiego radio włączyło...
Ok, kupiłem używane radio o identycznym modelu co moje: RENRAT 121-52 i tym samym numerze części. Podłączyłem, ale nic nie pojawiało się na wyświetlaczu od radia, podłączyłem stare radio i dalej się nic nie pojawia. Kostki podłączyłem prawidłowo, z resztą inaczej się nie da. Jak włączam zapłon to wyświetlacz pokazuje godzinę więc spalony nie jest. Jedynie...
Jakie radio fabrycznie miałeś tam wsadzone ? https://obrazki.elektroda.pl/2098864000_... O ile się nie mylę będzie to tak: Gruby czerwony = ACC / Zapłon Gruby brązowy = Masa / GND czerwony = zasilanie anteny szaro/niebieski = ILL / podświetlanie szaro/biały = K-Bus zielono/biały = GALA (funkcja im szybciej się jedzie tym radio głośniej...
mam ten sam problem radio wyłącza się nawet gdy jest po postoju nie używane i gdy jest ciepło na dworze oraz gdy słucham głośno muzyki. Podłączone jest ok. Żółty na plus aku, czerwony przez zapłon. Masa do masy. Napięcia też sprawdzone w normie. Co może być przyczyną? Czy coś jeszcze można sprawdzić? Pozdro
Kupiłem radio na allegro TRD 9016 made in china. Podłączyłem i sprawa wygląda tak: gdy mam włączony zapłon radio fajnie chodzi, dobrze wszystko słychać ale gdy odpalam silnik chodzi bardzo cicho, nie reaguje gdy daje głośniej lub ciszej, chodzi tak samo prawie go nie słychać. W czym problem, prosze o pomoc
Sprawdz czy na tym niebieskim po wyciągnięciu kluczyka zostaje napięcie - pewnie nie i dlatego ci ginie. Musisz poprowadzić jeden przewód od akumulatora jako nap. podtrzymania pamięci. W philipsie pewnie zapisywało w pamięci nieulotniej i dlatego po wyciągnięciu kluczyka ustawienia zostawały.
Witam posiadam hondę FR-V z 2006r 2.2 diesel. Problem jest taki ze nie można zgasić auta bo nie reaguje na przekręcenie stacyjki na 0. Zachowuje się tak jakby zapłon był cały czas włączony. Zdemontowałem cala stacyjkę łącznie z immo, wtyczki odpięte ale dalej kontrolki na liczniku się zapalają po podłączeniu akumulatora tak jak by był przekręcony kluczyk...
To nie podłączaj tego pomarańczowego z kostki ISO, dwa żółte podłącz do plusa, który jest przed włączeniem zapłonu, a czerwony do plusa po włączeniu stacyjki
Witam. Posiadam radyjko tti 770 z anteną emmerson w golfie trzecim 1.4 benzyna z gazem z 94 roku. Mój problem polega na tym iż po przekręceniu kluczyka na zapłon pojawiają się szumy(po odpaleniu silnika są takie same) i są dość bardzo dokuczliwe (oczywiście radio CD, wycieraczki, dmuchawa itp powyłączane, sam zapłon). Gdy zapłon wyłączony jest bajka....
Witam. Posiadam radioodtwarzacz PHILIPS 565, który jest już wiekowym sprzętem, ale który był już w kupionym przeze mnie aucie (mitsubishi colt '93). Problem polega na tym ze pamięć stacji radiowych ginie po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki (ale nie wyłączając radia). Jeśli w ciągu ok. minuty znów włączę zapłon to pamięć jeszcze się utrzymuje, ale jeśli...
podłączyć radio zapłon skoda podłączyć zapłon skoda podłączyć przewód zapłon
wentylator lodówka gorenje pomiar tłumienia kabla hollywood nightline
samsung ue55mu6272 łącznik zwierny
Przyciski w płycie indukcyjnej nie działają - przyczyny Czajnik elektryczny: pienienie wody i wyciek