Gaźnik nie zatkany poziom paliwa sprawdzony, tam masz elektronik zapłon?
Wszystkie z zielonym i do masy, może być to sam silnik. Stacyjka będzie gasiła zapłon podając masę na czarny przewód, oryginalnie w DT125 jest chyba odwrotnie.
Ten silnik jest kompletny, nie potrzebujesz zewnętrznej cewki. Cały zapłon jest osadzony na czopie wału. Widać na zdjęciu fajkę, przewód WN, świecę. Jak się nie mylę to taki sam jest w mini corsie córki. Pozdrawiam
Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Czerwony jest od świateł, biały od ładowania akumulatora, gruby czarny idzie do fajki a następnie na świecę. Do gaszenia musisz podłączyć nowy kabel do przerywacza i przy styknięciu z masą motor zgaśnie.
15 zasilanie, ten przewód od cewki 1 cewka zapłonowa, tam gdzie był przerywacz masa wiadomo Przerywacz to ten przewód z platynek, który wcześniej szedł na cewkę zapłonową.
Powinno być tak: http://obrazki.elektroda.pl/3364095500_1... A jest tak.... http://obrazki.elektroda.pl/6355673000_1... Pytanie konkursowe: Gdzie jest kondensator? Pytanie drugie: który to przewód fazowy (poza kolorami, one mnie nie interesują)? Nie podoba mi się także podłączenie przewodów w oprawce, proszę o lepsze...
Co do przewodu 4 to się domyślam, że to przewód zasilający cewkę podczas rozruchu silnika z ominięciem rezystora (na podstawie schematu i tego co napisał kolega (at)abart64 ). Ale wszystko musisz sam zweryfikować (ja niema tego pod ręką), więc sprawdzaj i pisz co wychodzi. Przewód 1 to 12V po zapłonie jest podłączony do jednego zacisku rezystora a do...
Zerknij tu prosty schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Ta `` śrubka `` z niebieskim przewodem to czujnik oleju. Tu jak go uruchamiać http://porady.grizli.pl/uruchomienie-sil...
obwód nr1 powinien być podłączony pod zapłon .zamień kabelki w tym obwodzie.
Pod styki 1 albo 2 podłączasz aparat zapłonowy, a pod 3 i 4 podłączasz kondensator i ten przewód z instalacji w którym masz +12v jak przekręcisz kluczyk, chyba niebieski przewód...
w dodatku swiruje mi miernik (zolty 7.17V a na wlaczonym 6.53V) czerwony 7.03V a na wlaczonym 8.76V ogolnie napiecie nie wzrasta powyzej 9 V Baterie w mierniku wymieniłeś? Radzę miernik zostawić w spokoju a sklecić sobie prosty próbnik z żarówki 12V/2W z przylutowanymi przewodami. Radio odłącz, jeden z przewodów próbnika żarówkowego połącz z masą,...
a nie podłączyłeś pod zapłon wyjście ACC zamiast stałego + zapłonu?
Istne ,,Sculptur's in the Shitt" :cry: - 1. Cewka ,,butelkowa" podłączona do białego przewodu i do masy, przerywacz z kondensatorem pozostawiony bez zmian. Przewód WN odcięty i odpowiednio zaizolowany. Otrzymasz zapłon iskrownikowy o stopniach rozdzielonych. Czy o to ci chodzi ? Aby kabel wysokonapięciowy nie wychodził z osłony magneta, tylko ,,rasowo"...
Czyli 1 na cewce to czerwony a 2 to zielony przewód? tak powinna byc iskra, a z czego ta cewka?
Twój "fachowiec" zapomniał podłączyć różowy przewód z centralki (+ po zapłonie). Podłącz go i wszystko zatrybi.
Schemat tego podłączenia poproszę. Zdaje się, że obrotomierzem zablokowałeś zapłon. Zwarł do masy przewód gaszenia.
http://obrazki.elektroda.pl/9839134100_1... Dodano po 1 Witam Podłączenie transoptora do układu zapłonu i połączenie dwóch układów razem pokazuje dokładnie załączony przeze mnie powyżej rysunek . Przewód "+" zasilania zapłonu należy podłączyć w miejsce tam , gdzie była poprzednio zasilana cewka zapłonowa używana w zapłonie konwencjonalnym...
To najpierw włącz alarm a później zapłon. To zabezpieczenie na włączenie zapłonu.
Ja wiem co miał na myśli ociz :) aby podłączyć pod stacyjke tzn. pod przewód w którym zasilanie pojawia sie dopiero po ustawieniu kluczyka w pozycję "zapłon" :) W ten sposób rozwiążesz problem wyłączania radia (wyłącznika przez Ciebie zamontowanego). Owszem ograniczy Cie to niestety do korzystania z radia tylko na włączonym zapłonie ale ma to w ostateczności...
Jeżeli dobrze pamiętam plus po zapłonie to gruby czarny . ( w razie czego neonówkę podłącz pod masę , wepnij się w przewód i włącz zapłon -powinna zaświecić )
No u mnie jest on nie podłączony ale i tak działa czy to jak zapłon jest włączony czy wyłączony
Witam Chce sobie samemu podłączyć jakąś blokadę (np: multiblok). ALe nie za bardzo wiem jaki kolorek odciąć (chciałbym odciąć jakiś zapłon, lub "+" po stacyjce. Może ktoś łopatologicznie wytłumaczy gdzie zrobić odcięcie? Pozdrawiam
biały kabelek w tym alarmie musisz podpiąć do kabla na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a dwa zielone to pewnie chodzi ci o wyjście styków przekażnika blokady zapłonu to już musiałby ktoś bardziej zorientowany opisać ale to chyba zależy też od marki auta do jakiego ma być to montowane
wychodząc z założenia, że najlepszym zabezpieczeniem jest nietypowe (nieseryjne) zabezpieczenie to pod jaki przewód najlepiej podłączyć ukryty włącznik ? blokujący zapłon? a może lepiej podpiąć go pod coś innego ?
2. podłączasz pod "+" po stacyjce, rozcinasz przewód na zapłon ze stacyjki (od strony zapłonu 5, a stacyjki 6)
Witam, czarny przewód to minus (masa) czerwony przewód to plus biały to załączenie wyświetlacza, podłączony powinien być do plusa, jeżeli przewody czarny i czerwony będą podłączone na stałe a biały pod plus po stacyjce wyświetlanie będzie tylko wtedy gdy włączony jest zapłon.
To jak odkręce czujnik to nie spie.... czynnik? 🤔 Nie, już Ci pisałem że nie. A po co chcesz go odkręcać? Podłącz przewód od czujnika, włącz zapłon i zmierz napięcie między masą a przewodem sygnałowym czujnika ciśnienia. Jak też pokaże 0V to sprawdź czy ma zasilanie.
Witam Żarówka jest bardzo dobra do sprawdzania :-) Spróbuj zrobić to tak: podłącz kostkę z powrotem. Weź swoją żarówkę i jeden jej przewód podłącz do masy motocykla. Potem włącz zapłon i włącz światła pozycyjne. Drugim przewodem od swojej żarówki dotknij do szarego kabla przy stacyjce - jeśli żarówka świeci, jest ok. Jeśli nie - oznacza to przerwę pomiędzy...
Dzięki za zainteresowanie i pomoc. Zatem: - amumulator 6v - przerywacz mam wg oryginału - cewka wysokoomowa 6v, np od simsona, jawy? - i do kompletu świeca, np m14-260 - fajka na świecę. Mogę z niej zrezygnować? I przewód podłączyć bardziej bezpośrednio. - przewody, 2,5 mm wystarczą? Elektroniczny zapłon odpada, nie poradzę sobie z tym (chyba). I trochę...
Różnią się wysokością i odległością od koła? Czy tylko rozstawem otworów? Jeśli to drugie, to rozpiłuj otwory i zamontuj ten drugi impulsator. Tylko szukaj takiego dwuprzewodowego, albo chociaż takiego, z którego można ten przewód wyprowadzić (niektóre mają wyprowadzony krótki przewód i zamocowany do podstawy). Bo zmiana podłączenia impulsatora ma znaczenie....
Jeden drut, to przewód kontrolki - wymagany, żeby było ładowanie. Drugi to zacisk obrotomierza - bez niego powinno wszystko działać, za wyjątkiem obrotomierza. Wszystkie odbiorniki funkcjonują po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon tylko ten brak kontrolek i nie kręci. Ubita kostka stacyjki, bądź jeden z przekaźników w skrzynce.
Cześć. Mam taki sam zapłon z dwoma rezystorami. Moje pytanie, gdzie podłączam pojedynczy przewód koloru zielonego od kondensatora. W którym miejscu go przykręcam. Dziękuję.
Trzeba zdjąć środkowy przewó wysokiego napięcia z kopułki aparatu zapłonowego i włożyć tam świecę zapłonową. Podłączyć lampkę kontrolną do dodatniego bieguna akumulatora, drugim końcem dotykać na zmianę do zacisków G i W modułu. Jeśli będzie skakała iskra - moduł jest dobry i usterki trzeba szukać na trasie przewód - ceweczka aparatu.
Zapłon i ładowanie to dwie różne sprawy. Ten niebieski przewód nie ma wpływu na to, czy motocykl zapala, czy też nie. Sprawdź czy ten niebieski przewód idzie do regulatora i dalej do kontrolki ładowania. Jeśli tak, to podłącz go do szczotki, tylko nie tej, która podłączona jest do masy.
Odkręcić/odpiąć cienki przewód z rozrusznika i zaizolować jego końcówkę, w jego miejsce podłączyć drugi przewód z właściwą końcówką, upewnić się że auto na luzie i zahamowane, włączyć zapłon, dołączony przewód podłączyć do + akumulatora, do śruby rozrusznika nie polecam bo jak rozrusznik zacznie kręcić to zacznie też podskakiwać razem z silnikiem co...
Rozrusznik: przewód czerwono/czarny(2,5mm2) w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym, lub przy kostce stacyjki; Zapłon: przewód czarny w kostce stacyjki lub w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym. Raczej czujnika neutralnego położenia dźwigni biegów nieznajdziesz. Pozostaje ci podłączenie do czujnika ręcznego. Pozdrawiam
Jezeli tablica nie była jeszcze otwierana to po odkreceniu srub u góry wyjmujesz ją i żeby wyszła wiecej przecinasz opaski zaciskowe które trzymaja wiazki kabli! Z tyłu tablicy jest taki mały komputerek czarny po prawej stronie od kierownicy,do tego kompa idzie taka wiazka kabli która jest połaczona wtyczka,w tej wiazce znajdziesz szary kabel cienki...
Zasilanie czyli plus na złącze nr. 16 a przewód od aparatu zapłonowego na złącze nr. 1. Góra czy dół nie ma znaczenia , jest to jedno wspólne połączenie.
Najpierw włącza się podgrzewacz przy dyszy paliwa - trwa to około 2 - 3min Jak zagrzeje podgrzewacz włącza się wentylator i podaje iskrę i przedmuchuje komorę spalania Po przedmuchu ok. 15 - 30s następuje otwarcie cewki na pompie - zapłon i sprawdzanie obecności płomienia Czas na pojawienie się płomienia to 10s. Jeśli w tym czasie płomień się nie pojawi...
Witam. Przymierzam się do założenia odcięcia zapłonu w moim golfie III. Poniżej zamieszczam schemat podłączenia blokady odcinającej zapłon. Mam jedno pytanie, mianowicie czy przewód " +12V po zapłonie (NIEBIESKI)" mogę podłączyć na stały plus razem z przewodem " +12V (CZERWONY)"?? Wydaje mi się że nie bo w jakim celu jest napisane "PO ZAPŁONIE"?? Gdzie...
Wychodzi na to że RED/WHITE to zasilanie. Cinche to CD IN lub LINE OUT. Pozostałe przewody w kostce to głośniki przy czym są do czterech głośników parami (lewy + prawy): (GREEN + GREY) i (GREEN/BLACK + GREY/BLACK) - masa jedna wspólna BLACK (czarny). Tylko nie widzę masy od zasilania ale wychodzi na to że podłączasz również do czarnego przewodu. Tylko...
Witam. Kupiłem układ odcinający odwód i chciałbym podłączyć go do przewodu odpowiedzialnego za zapłon w Felicji rocznik 96 z wielopunktowym wtryskiem. W Favoritce podłączyłem pod przewód idący od cewki zapłonowej. W Felci nie ma cewki jest tylko jakiś komputerek (sterownik) sterujący zapłonem. Może odcięcie zasilania tego sterownika?? Wie ktoś gdzie...
Macnij z grubego przewodu (od aku.) na rozruszniku na elektromagnes (cienki przewód ), będziesz wiedział stacyjka czy rozrusznik. (wyłączony zapłon i na luzie) Możesz również podłączyć żarówkę między przewód elektromagnesu i masę, będziesz widział , czy jest podawane napięcie na włącznik rozrusznika.
Czarny przewód to kondensator przeciwzakłóceniowy przykręcony koło cewki, kabel idzie do styku +
Podłączyłem +12V zapłon pod przewód stacyjki , nawet kolory się zgadzały-pomarańczowy ale dalej jest to samo ponieważ : Stacyjka : -wyłączona zwiera jedną parę styków - masa na module zapłonowym -włączona zwiera 2 pary styków -zapłon i zasilanie na światła pozycyjne . Musiałbym pod zapłon podłączyć przekaźnik i styki NO do zasilania świateł . Nie wiem...
przewód z oznaczeniem ACC podłączamy do plusa po zapłonie napięcie na nim powinno się pojawić jak przekrecisz kluczyk...obojętnie gdzie się wepniesz byle było tylko stale +12Vpo zapłonie.....
1.Zrób z bliska zdjęcia naklejek na stateczniku i zapłonniku. 2.Później z bliska zdjęcia konektorów (numerki/oznaczenia). W 95% przypadków podłącza się tak samo. Dla uproszczenia na początek. -kondensator można pominąć bo nie jest potrzebny do pracy -zielono żółty do sprawdzenia lampy nie jest potrzebny (uziemienie) w normalnych warunkach podłącza się...
przewody od głosników raczej będą poskręcane Głosniki sprawdz bateryjka będzie słyszalne pukanie Próbówka w ręke i sprawdz gdzie stałe zasilanie krokoylek podepnij do masy zapalniczki jesli brak to moze być spalony bezpiecznik Włacz zapłon i sprawdz gdzie pojawia sie plus Zostanie jeden przewód prawdopodobnie bedzie to masa schemat kostki iso znajdziesz...
Cewka wyzwalająca do modułu, cewka zasilająca do modułu, przewody z modułu do cewki WN (1/22 i 15/21), masa na przewodzie 15/21. Gaszenie (stacyjką lub wyłącznikiem w manetce) silnika jest realizowane poprzez podanie masy na przewód opisany jako "biały" dlatego pięciostykowa kostka ma być rozpięta. Zakładając, że wszystko jest sprawne to ma się pojawić...
Dzień dobry. Opiszę stan rzeczy, a na koniec pytanie. Prądnica 126p. Odpięty regulator APE. Prądnica jest napędzana, pod zacisk 51 podłączam żarówkę i na zacisk 67 daję napięcie z akumulatora. 67 to wzbudzenie prądnicy? Żarówka zaczyna świecić. Odłączam zacisk 67 od prądnicy, mimo zwiększonych obrotów żarówka przestaje świecić. Robię takie wygibasy,...
Czy posiadacie jakieś informacje na temat modułu, który nie jest blokowany i jest dostosowany do obsługi impulsatora indukcyjnego (2 kable do modułu). Z tego co ja widzę to ten do Boatin, keewat, sachs, cpi etc ma jako jedyny 2 wejścia impulsatora a sam impulsator jak oglądam na google ma dokładnie takie kolory kabli jak mój w moto (xt125 2005r). Próbowałem...
Dodano po 2 Po odcięciu czarno-fioletowego jest ok. Samochód podczas odliczania czasu zamyka się :) Ale za wcześnie świętowałem sukces. Mianowicie gdy wyjmuję kluczyki na zapalonym silniku, motor na chwilkę gaśnie po czym znowu zaczyna pracować. Rozpiełem wszystko i chcę to podłączyć od nowa, i proszę o poradę. Mam 3 przewody. Czerwony podłączam pod...
Można taki zamiennik podłączyć. Przewód ochronny powinien jak najbardziej być, jednak te elektroniczne układy zapłonowe czasami sypią się jak domki w Kosowie. Ja miałem taki w pokrywie w akwarium (też 2 X 18W), i byłem bardzo zadowolony, jednak miał dobre chłodzenie. Elektryk u mnie w zakładzie mówił mi kiedyś, że w oprawach hermetycznych szybko padają...
Witam !! Przepraszam z góry administrację że umieszczam ten temat tutaj, ale najbardziej wydał mi się on pokrewny z moim problemem. Mianowicie, interesuje mnie urządzenie którym bym mógł skontrolować prędkość obrotową pilarki, najlepsze takie żeby podłączyć je pod zapłon (przewód WN) gdyż chyba w ten sposób można określić również obr\min ?? Ktoś z forumowiczów...
Odpisuję tutaj na PW. Jeśli samochód jest odpalany na pomocą dźwigni to na 100% nie ma przewodu oporowego. Jeśli stacyjką to moźliwe, że ma. Ale gdy chcemy sprawdzić to krótka instrukcja: Należy użyć żarówki najlepiej 10W ale może tez być 21W i podłączyć jeden styk żarówki do zasilania cewki, a drugi do masy. Nie należy używać przewodu idącego do przrywacza....
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
Zgadza się. Pod przewód sterujący "rear" (w moim przypadku "back") jest podłączone zasilanie sterujące z tylnego światła. Inaczej nie działałoby po przełączeniu na wsteczny kiedy zapłon jest włączony. Problem zaczyna się kiedy uruchomiony jest silnik. Sterowanie jest OK.
Spróbuj polecenia sleep123456 on . Powinno uśpić lokalizator gdy zapłon w samochodzie jest wyłączony.
Jest to zawór kodowany, wymienić na zwykły z jednym przewodem i podłączyć plus po zapłonie.
Kolejnośc zapłonu w tym modelu to 1-3-4-2. Pierwszy przewód wsakaże palec rozdzielacza i znak na górnym kole rozrządu,względnie krzywki-widać po odkręceniu korka.
przewód fioletowo-pomarańczowy w progu to pompa paliwa do odcięcia.
Napięcia na cewce, wtryskiwaczach itp. pojawia się w momencie włączenia zapłonu na około 2s (tyle co słychać pracę pompy) potem obwód jest rozłączany i napięcia nie ma do momentu pojawienia się impulsów z czujnika prędkości obrotowej wału korbowego. Dlatego napisałem, że pomiaru trzeba dokonać podczas kręcenia rozrusznikiem. Proponuję podłączyć żarówkę...
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
A skąd będę wiedział który to zapłon, a który napięcie wejściowe (prąd ciągły)?
Może ten opis pomoże!!! Uruchomienie W124 Diesel E Klasse z uszkodzonym immobilizerem lub z rozkodowanym kluczykiem! 1. Zdejmujemy rurkę podciśnienia (patrz foto). Przygotować przewód 0,75mm około 1-1,5m. Jeden koniec tego przewodu podłączyć bezpośrednio do "+" akumulatora a drugi koniec dotknąć do środkowego pina (patrz foto) przedtem oczywiście przekręcić...
Jak to się sprawdza w Oplu, to nie wiem, ale mogę Ci napisać jak to się sprawdza w audi.Dieter Korp w swojej ksiazce radzi 1- wyciągnąć wtyczkę z urządzenia sterującego( modułu) 2- podłaczyćwoltomierz zaciskiem minusowym do styku 2 ( brązowy przewód) zaś plusowy- dostyku 4 - ( czarny przewód) 3- właczyc zapłon.Miernik powinien wskazywać mniej więcej...
Wygląda podobnie jak inne, więc raczej się nie stopi, jeżeli o to Ci chodzi :) Nie wiem tylko co jest po jego drugiej stronie, czy to np. nie jest jakaś szyna danych albo coś podobnego. Dodano po 22 Dobra, wszystko jasne. Ten przewód jest podłączony pod zapłon przez bezpiecznik 7,5A. Odpowiedź znalazłem tutaj: http://www.fiatforum.com/punto-mk2-2b-gu...
Chciałem pójść najprostszą drogą; podłączyć ACC do brązowego przewodu klaksonu, gdzie miernik pokazuje 12V po przekręceniu kluczyka. Jednak gdy przyłożyłem przewód ACC z DRL do końcówki przewodu brązowego i przekręciłem kluczyk na zapłon, to DRL nie świecą. Cóż robię nie tak, lub czego nie rozumiem? Z klaksonu wydaje mi się najprościej, bo jest blisko,...
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
http://obrazki.elektroda.pl/6092632500_1... Witam. Słowem wstępu: Chciałbym zaprezentować mój generator wysokiego napięcia na bazie cewki zapłonowej od Fiata. Układ ten wyróżnia się tym od innych, że generuje bardzo wysokie napięcia, rzędu 50 tysięcy volt. Wyładowania są głośne i spektakularne. Dlatego też wszystkim początkującym, niepełnoletnim,...
W drzwiach kierowcy musisz wstawić siłownik 2-przewodowy i zrobić sterownik na 2 przekaźnikach i 2 diodach i na te przekaźniki podać sygnał z alarmu (ten na zamykanie i otwieranie central zamka). Aby sprawdzić który przewód podłączony jest do czujników drzwiowych najlepiej jest wykręcić czujnik drzwiowy i zobaczyć jaki kolor przewodu dochodzi do tego...
Witam!!! Ja zawsze odcinam sterowanie zintegrowanych cewek zapłonowych impulsem wychodzącym bezpośrednio z komputera, tego sygnału też nie da się zastąpić i komputer tego nie wykrywa a samochód nie odpali na bank. Moim zdaniem jest to najskuteczniejsze zabezpieczenie przed kradzieżą. Jedynym mankamentem jest to, że najlepiej użyć do tego przekaźników...
Proste światła diodowe. Jeden przewód podpinam pod zapłon - włącz. Drugi pod postojowe - wyłącz. Pytanie moje brzmiało - gdzie najprościej znaleźć przewód, na którym pojawia się napięcie, po przekręceniu kluczyka - bez rozkręcania plastików.
Co autor miał na myśli? Ma być jedna cewka. Jeden przewód WN na jeden cylinder, drugi na drugi. Na cewce pod zacisk 15 podajesz +12V po kluczyku pod zacisk 1 przewód z aparatu zapłonowego. To jest cewka niskoomowa, do klasycznego układu zapłonowego musisz mieć drut oporowy, lub rezystor dużej mocy ok 1,5 oma.
To +12V po stacyjce, odcina zapłon. Jeśli to +12 po stacyjce i przetnę ten przewód aby założyć na nim immobilizer np. Proxima, to ten immobilizer będzie działał (bo on jednym kabelkiem musi być podłączony właśnie do +12 po zapłonie)?
Hej. Na początek, żeby nie pchać się w koszty, sprawdź, czy jest pewna masa na cewce wysokiego napięcia, i module, (możesz zrobić sobie próbnik z żarówki 12V, najlepiej ok. 21W podłączyć jeden przewód do + akumulatora a drugim sprawdzać masę przy cewce i module ), jak to będzie ok, to teraz trzeba sprawdzić czy nie ma jakiegoś problemu układzie wyłączającym...
Zdejmij z czujnika przewód i podłącz do masy, następnie włącz zapłon i zobaczysz czy wskazówka poszła całkowicie do góry, jeśli tak to czujnik jest do wymiany. Sprawdź czy jest przejście z czujnika do licznika, być może uszkodzony przewód. Może być także gdzieś zwarcie w obwodzie lub spalony bezpiecznik.
właśnie jak podłączam ten przewód i przekręcę na zapłon to mi się włącza alarm, też tak myślałem że to może być to ale niestety myliłem się a wszystko podłączyłem jak na schemacie P.s a do czego służy włącznik valid switch i reset switch ??
Moje radio długo się wyłącza ręcznie, a chce żeby wyłączało się razem z zapłonem. Dodano po 35 Znalazłem schemat i pokazało mi że po zapłonie w stacyjce jest czarny przewód (15) wpiąłem go w czerwony przewód w kostce iso i mam cały czas zapłon :/ Znalazłem zły schemat czy co, bo nie rozumiem o co tu chodzi :/
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Aparat po prawej stronie ma wewnątrz moduł zapłonowy. Cewka na upartego mogła by pozostać ta sama. Kabel czerwony przyłączyć do zacisku 15 cewki ( tam jest podłączony kabel czarny ze stacyjki, mają iść razem pod jedno). Kabel brązowy podłączyć do zacisku 1 cewki, uprzednio tam szedł przewód z oryginalnego aparatu.
Zielony przewód służy do gaszenia silnika.
Jeszcze raz wielkie dzięki. Masz rację jest niebieski przewód opisany jako remote control i to chyba to . Powiedz mi jeszcze jak lepiej i czy jest taka możliwość ,żeby właśnie ten przewód ciągnąć od radia czy też poprostu podłączyć to na zapłon po stacyjce ?
Normalnie to przewód : czarny - masa czerwony - zapłon żółty - zasilanie(na stałe)
cewki zapłonowej w dieslu nie ma . Dziękuje bardzo za odpowiedź lecz nie bardzo o to mi chodziło Ponieważ przewód drugi ma za zadanie odłączyć światła dzienne gdy zostaną włączone światła pozycyjne oraz mijania Wiec zasilanie świateł dziennych z kabla od pozycji odpada. Dlatego muszę podłączyć do pozycji przewód drugi bo takie są przepisy w Polsce....
Nadal nie wiem gdzie podłączyć zasilanie czy od tych dwóch wolnych czarnych kabelków czy jakoś inaczej? No przecie masz tam kostkę - niebieski przewód N, czarny L. A i jeszcze co z uziemieniem(jeśli dobrze pamiętam to ten żółto zielony kabelek? Połączyć z przewodem ochronnym wszystkie metalowe części, czyli uchwyt oprawki (oprawkę kup nową, ta jest...
Kolego . W żadnym wypadku nie możesz zwierać zacisku B+,D+ z masą kategorycznie.Masz podłączoną (jeden koniec kontrolki)do zacisku D+ alternatora .Drugi przewód kontrolki musisz podłączyć do zacisku stacyjki tam gdzie jest napięcie ,jak dasz kluczyk na zapłon ,nie rozrusznik .Jak masz częściowo uszkodzoną stacyjkę to do stałego (+),lecz wówczas musisz...
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
Solenoid Briggs, Witam, Mam taki problem, na koniec ubiegłego sezonu w traktorku John Deere z silnikiem Briggs prawdopodobnie zaciął się solenoid, bo chciałem odpalić traktorek, a rozrusznik kręcił cały czas, aż łączenie przewodu masowego przy akumulatorze się stopiło. Wymieniłem teraz solenoid na taki sam i przewód, który szedł z solenoidu do masy,...
Witam Panowie podobna sytuacja od czego ten przewód Bashan bs 150 po zdjęciu baku zauważyłem nie podpięty przewód gdzie on idzie ??? info na foto https://obrazki.elektroda.pl/4233581100_...
Jeden do + a drugi do przełącznika prawo-lewo? (chodzi mi o kierunkowskazy) Dobrze kombinujesz ! Przerywacz jest podłączony szeregowo w przewód od + do przełącznika a już z przełącznika na żarówki prawe i lewe . Plusa weź za bezpiecznikami nie wprost z akumulatora . A najlepiej po stacyjce aby nikt nie włączał kierunków na postoju gdy jest wyłączony...
Chcesz zielony, dwużyłowy przewód z modułu zapłonowego podłączyć pod ten aparat? Tak prusto nie będzie. Zauważ różnicę w budowie obu aparatów.
.. moje pytanko... Jak wiadomo są tam kostki i kabelki:) co z czym poskładać?:D W większości instalacji samochodowych przewód masy czyli minusa jest koloru brązowego. Kostka do radia samochodowego, a w niej minus może mieć kolor brązowy, ale najczęściej czarny. W instalacji samochodowej do radia dochodzą dwa przewody z których jeden ma +12V cały czas,...
Nie po a w trakcie, po przegazowaniu (puszczeniu gazu) powinna pokazać 0V. Jak chcesz "kasować błąd" i takie rozwiązanie Ci odpowiada to daj przewód zasilający ECU przez przekaźnik (styki przekaźnika 30 i 87) a cewkę przekaźnika (85 i 86) podłącz pod plus po stacyjce i masę - wtedy ECU zawsze będzie bez zasilania jak wyłączysz zapłon. Problemem jest...
Mógłbym prosić o jakieś wskazówki co do pomiarów tego zabezpieczenia? Z tej wtyczki wtyczka (zdaje się 5 przewodów) po przewodach sprawdź gdzie jest wpięta w oryginalną wiązkę auta jak znajdziesz to będziesz widział jaki przewód został przecięty aby podłączyć to zabezpieczenie. Wtedy będziesz wiedział jakie piny zmostkować aby ominąć zabezpieczenie...
Witam . Ostatnio zakupiłem radio z chin , 2 din na Androidzie.Model radia ML-CK 1018. Problem polega na tym ,że radio ma przewód illumination , który po podłączeniu nie podświetla przycisków. Sprawdziłem również miernikiem czy prąd w ogóle dochodzi do kostki ISO ,otóż okazało się że podczas regulacji potencjometrem mocy świecenia zegarów prąd wynosił...
Panowie może to zły kierunek, kolega twórca tematu nie wiedział jak to podłączyć a temat zmierza do rozważań absurdalnych, dojdzie do jaka siłą dokręcić przewód w kostce.
Witam. Mam problem z podłączeniem wiązki silnika BMW M50B25. Otóż auto jest po swapie, przygotowane do driftu (jest poprowadzona nowa instalacja) Silnik ma oryginalną wiązkę i wtyczkę. W wtyczce wychodzącej z silnika - okrągłej którą podłącza się do instalacji karoserii są następujące piny: http://obrazki.elektroda.pl/1745197900_1...
To że kontrolka świeć świeci sekundę nie oznacza że świece grzeją tyle samo. To nie stary diesel żeby kontrolka była podłączona do przekaźnika. Zapnij żarówkę pod przewód od świecy. Włącz zapłon i zobacz czy czasem nie będzie się ona paliła dłużej niż kontrolka od świec.
przewód odciąć zapłon przewód zapłon peugeot podłączyć zapłon skoda
transmitancja układu analogowego fiata punto kontrolka poduszki zapach suszarki
aktualizacja dekodera manta aktualizacja dekodera
Wymiary bębna pralki Candy Rapid – rysunek techniczny, średnica, głębokość, modele 6–14 kg Sharp LC-32LE244E firmware download options, official and third-party sources