Poszukuję schematu elektrycznego Skody Favorit po lifcie. Szukam, bo zmieniłem silnik na ten z przepustnicą i potrzebuje rozeznać się jak podłączyć zapłon oraz całą wiązkę z poliftowej.
http://obrazki.elektroda.pl/5801276200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3300383200_1... http://obrazki.elektroda.pl/5692854900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9970609300_1... Kamera cofania, moduł monitorowy Zamontowanie i podłączenie kamery cofania i monitora przeznaczonego tylko do...
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
Dzień dobry Sprawa jest taka że padł mikrostyk zamka drzwi skoda fabia 2 Już parę razy rozladowalem akumulator Kupiłem z allegro https://allegro.pl/oferta/sygnalizator-w... Ale te podłączenie jak pisze nie...
A ktoś może wie co oprócz tych rzeczy mogło nawalic albo jak przymierzyć styki tej kostki żeby wiedzieć czy jest sprawna. Sprawna nie jest i dlatego ktoś założył ten przycisk do rozrusznika, ale stan obecny (brak działania rozrusznika) nie znamionuje raczej kolejnego uszkodzenia stacyjki - gdyby przestała załączać zasilanie na zacisk 15 to przestałby...
Ja tobie proponuję taki pomysł. Podłącz kamerkę pod zapłon (będzie nagrywała zawsze jak jeździsz. Zasil ją przez przekaźnik. Jak włączysz stacyjkę PK zewrze styki NO i COM (do NO podłącz ACC, do COM przewód do zasilania kamerki). Dodatkowo zainstaluj czujnik wstrząsowy, który będzie aktywował układ generatora monostabilnego długim czasie trwania impulsu....
Witam trochę odkopuje ale tracę powoli cierpliwość do TT :/ robiłem wszystko jak w instrukcji lub ewentualnie znalazłem w internecie i nie mogę prawidłowo podłączyć tego dziadostwa.Timer HKS typ 0 (replika jak to ładnie napisali na aukcji) a auto to Skoda Octavia 1.8t 2000r SLX bez alarmu. Problem mam taki że timer załącza się jak dostanie tylko chwilowy...
po pierwsze sprawidzić ile radio bierze prądu gdy dany jest plus tylko na samą pamięć. (oryg. +30 radia, mem.) Gdy jest duża zmiana to podłączyć radio pod zapłon i tak je sterować. Nie ma innej opcji.
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Plus po stacyjce możesz wziąć na przykład z gniazda zapalniczki albo jej bezpiecznika. Jest duże prawdopodobieństwo, że zapalniczka też ma stały plus (tak jak audi, skoda, VW)
Witam. Posiadam samochód skoda w którym niestety po zgaszeniu silnika lub wyłączeniu zapłonu nadal jest napięcia na zapalnicze. Czy orientuje się ktoś z was czy jest jakiś moduł na zapalniczkę który będzie się załączał jak wykryje np napięcie 14,4V . Mam juz zrobioną instalację pod zapalniczkę i nie chce sie bawić w zmianę okablowania, poza tym samochód...
Witam. Jak podłączyć stacyjkę samochodową do skutera ? ( właściwie teraz tylko jest sam silnik od skutera ), jest tam moduł zapłonowy w którym połączenie odpowiedniego pinu do masy powoduje gaszenie silnika i jest oczywiście rozrusznik. Mam więc pytanie jak podłączyć to tak aby na 0 nic nie zwierało, na 1 odpalanie z "kopa", na 2 odpalanie z rozrusznika....
Witam mam problem z podłączeniem zaplonu samochodowego z ukladem firmy "magneton" nr 443 116 419 070.potrzebowałbym schemat podłaczenia tego układu jest to jak w temacie układ zapłonowy bezstykowy.
Mam taką kostke "A" jak podłączam PIN-y- 7 (GND) i PIN-8 (+12V) to wyświetla sie napis "SAFE". Jesteś pewien tej rozpiski? Bo wygląda mi ona jak z innego radia. Jak wspomniałem do plusa pin7 stałe zasilanie z akumulatora, pin4 jest to zasilanie po zapłonie uruchamiające radio po przekręceniu stacyjki, i pin5 powinien to być SAFE, bez którego radio...
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Alarm ma wbudowany przekaźnik o stykach normalnie otwartych?A jaki to alarm i czy ma atest?A podłączyłeś plus po zapłonie?Albo podłączyłeś go do zanikającego plusa podczas rozruchu.Stare alarmy miały coś takiego.To będzie chyba to.
przerobiłem w taki sposób że odłączyłem zasilanie szyb a podłączyłem zasilanie po włączeniu zapłonu
Masz sterownik Simos , cewka podwójna , bez kopułki rozdzielacza zapłonu? Czy sterownik Magneti - Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu?
Skoro ruszałeś akumulator to może tam czegoś nie podłączyłeś?
Napięcie takie jest gdy silnik zgaszony a kluczyk włączony zapłon . światła czasem lekko przygasają . 25 V na zgaszonym silniku a włączonym zapłonie to raczej nie jest możliwe. W takiej sytuacji napięcie nie powinno być wyższe niż 12,5 V, gdyż normalnie, w Fabii I źródłem energii jest bateria 12 V. Prawdopodobnie mierzysz uszkodzonym miernikiem lub...
Po zdemontowaniu tapicerki pod kierownicą masz pod nią skręcane na nakrętki 6mm złącza zasilające, podłączasz się do czarnego grubego kabla przez bezpiecznik 20A i masz zasilanie szyb po zapłonie. Dodano po 54 więc najlepiej prosto od akumulatora Szyby z reguły działają po zapłonie.
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
Chyba, że jest juz specjalny zacisk pod to przygotowany. Nie ma czegoś takiego. Co stoi na przeszkodzie, aby odstraszacz podłączyć bezpośrednio do zacisków akumulatora . Ponoć jest takie coś jak terminal 15 i jego stan w zapłonie jest +, a po wyjęciu kluczyka to zmienia się na mase. Bezpośrednio nie chce podłączyć, ponieważ odstraszacz będzie non stop...
Napięcie powinno być stałe, przecież potrzebne będą na przykład awaryjne przy wyłączonym zapłonie. Plus jest już w skrzynce, zobacz na rozpiskę bezpieczników, dla swojego auta. Powinieneś mieć miejsce na dwa albo trzy bezpieczniki do fabrycznego modułu haka. Wtedy jesteś pewien, że nie przeciążysz żadnego obwodu.
Tam mam podłączony separator, może zostać czy go dać na + po zapłonie?
Oczywiscie ze miał taki przypadek setki razy. Podłaczyc normalne urządzenie diagnostyczne,zrobic diagnoze sterownika AIRBAG a nie ECU bo tam nic nie zobaczysz odnosnie poduszek. Odczytać usterki,skasować.Wyłączyc i włączyć zapłon i i ponownie odczytać kody,jeżeli beda błędy aktywne,usunąć powyższe usterki po czym ponownie przeprowadzić diagnoze i po...
Najlepiej podłącz vcds, jest najbardziej kompatybilny. To co podpinałeś musi się łączyć bez problemu. Jak brak połączenia najlepiej do producenta urządzenia dzwonić. A tak wogule próby na włączonym zapłonie robicie? czy jest komunikacja z innymi modułami jak: abs,air bag, licznik ?
http://obrazki.elektroda.pl/9839134100_1... Dodano po 1 Witam Podłączenie transoptora do układu zapłonu i połączenie dwóch układów razem pokazuje dokładnie załączony przeze mnie powyżej rysunek . Przewód "+" zasilania zapłonu należy podłączyć w miejsce tam , gdzie była poprzednio zasilana cewka zapłonowa używana w zapłonie konwencjonalnym...
Silnik w sensie diesel lub benzyna ma znaczenie w momencie podłączania blokady zapłonu :D
Dodam, że na kostce głównej w samochodzie, na wyłączonym zapłonie, jest prąd na żółtym i czerwonym kablu 12 V, na czarnym jest -.
Prawdopodobnie podłączyłeś się do przewodów sterujących od wewnątrz, musisz podłączyć się do przewodu idącego z klamki. Sprawdź, czy przy włączonym zapłonie pilot zamyka cz.
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
mam w skodzie radio sony cdxgt20 na początku było podłączone tak że musiał być włączony zapłon czyli czerwony z czerwonym żółty z żółym przepiołem czerwony żeby można było włączyć radio bez zapłonu ale jak zrobić żebym mógł włączać radio bez zapłonu a żeby sie wyłączyło po zakończeniu jazdy i wyłączeniu kluczyka ze stacyjki
Od świateł, po lewej od kierownicy na głównej desce taki obrotowy. Jeśli jest automatyczny włącznik to jest tam właśnie podłączony.
Radio nieoryginalne. Też myślałem że może can zakłócać. Tylko podobno było w porządku. Auto przyjechało do mnie na rozrząd i wycieki z układu chłodzenia. Przed garażem odpalilo za którymś razem, po robocie też mi się udało z dwa razy. Ale to podłączyłem sterownik silnika na włączonym zapłonie i zaskoczył.
Witam. Czy ktoś mógłby mi pomóc i napisać względnie podesłać na maila schemat podłączenia alarmu w Skodzie Octavi 2000r 1.9 TDI., a konkretnie gdzie podłączyć przewód od wyłączników drzwiowych i ewentualnie odcięcie zapłonu. Resztę już podłączyłem. Szukałem w schematach ale jest tam tylko od 2001 i po angielsku a z tłumaczeniem nie brdzo sobie radzę....
Witam, Pompka paliwa podłączona na krótko dziala, problem jest taki że nie ma prądu na biezpieczniku od pompy paliwa nawet na chwilę w pozycji zapłon. 1.9 Tdi 130 km AVF Skoda Superb 1
Okej temat rozwiązałem sam okazało się że aktywacja przekaźnika pompy paliwa w Fabii 1 jest poprzez potencjał ujemny może komuś się przyda na przyszłość wystarczy plus na stałe podłączyć z lokalizatora pod 86 na przekaźniku pompy paliwa i wszystko gra ; )
Witam. Po pierwsze radio musi mieć dwa stałe napięcia na "safe" i "B+" wtedy nie będzie gubić i prosić o kod. To co kolega napisał powyżej odnosi się do radia z tego auta jeśli nie jest to wtedy prosi o kod. Drugą rzeczą jest sieć Can i tam jest zapisane po zapłonie jak i podświetlenie i trzeba to podłączyć. Pozdrawiam.
Wychodzi że iluminate musisz podłączyć do plusa po zapłonie aby wogóle mieć podświetlanie. Podłącz przewód opisany jako Brake do masy. Może i takie dziwne zabezpieczenie zastosował producent i to nie pozwala na otwarcie ekranu.
Witam, Szukałem w skrzynce bezpiecznikowej wolnego bezpiecznika, pod który mógłbym podłączyć przetwornicę do ładowania telefonu, tak, aby była zasilana po włączeniu zapłonu (gniazdo zapalniczki ma zasilanie na stałe, niezależne od włączenia zapłonu). Mierzyłem woltomierzem i zauważyłem, że na bezpiecznikach, na których pojawia się napięcie tylko przy...
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Brak iskry na świecach. Sprawdziłem: cewkę opór 0,8 Ω po stronie pierwotnej i 10k po stronie wtórnej, kable WN 4,8kΩ (zakupione nowe), przewodu pomiędzy modułem zapłonu a rozdzielaczem OK. Za samą cewką brak iskry przy podłączonym module zapłonu. Na mierniku po załączeniu zapłonu stałe 12V a w momencie...
Witam. I co udało Ci się uruchomić go na stole? Też mam problem. Mam licznik od Kodiaq i nie wiem, który pin jest po zapłonie, chyba że to tak nie działa i uruchamia się po komunikacji z komputerem...
Witam, Zamontowałem do Skody Roomster 2008r (przedlift) radio Swing z Fabii 2 (polift). Wcześniej było radio 1 DIN Sony podłączone przez adapter. W Fabii radio włączało się po zapłonie i wyłączało po wyjęciu z kluczyka. W Roomsterze trzeba włączać i wyłączać przyciskiem. Czy da się coś z tym zrobić? Może trzeba coś zakodować?
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Jaka jest kolejność podłączenia kabli zapłonowych. I jak ustwic zapłon. Jak można to na rynku kolnosc przedstawić czy jak na silniku i na kopułce
przeciez moduł jest razem z cewką zapłonową a to wszystko wygląda tak http://www.allegro.pl/item123686532_modu...
Wiec sprawa wygląda następująco włącznik tylko wizualnie wygląda jak w golfie IV lecz budowa od tyłu i zasada działania jak w VW PASSAT B6,itp. Temat mam ogarnięty ze światłami do jazdy dziennej światła tryb skandynawski w lampach górnych wyłączony(programowo) dolne podłączone świecą.Mam jeszcze jedno pytanie może ktoś dysponuje schematem do OCTAWI...
Tj. Napisałeś musi być radio z CAN albo zrób sobie jakiś plus po zapłonie. Generalnie takie radio w takim aucie to raczej same problemy.
Oj nie wiem kiedy była sprawdzana przepustnica do komputera był podłączony po wymianie mechanizmu zapłonu i nie pojawiły się żadne błędy. Dziękuję za podpowiedź sprawdzę przepustnicę. a znajomego mechanika poproszę jeszcze raz żeby podłączył go pod komputer. Pozdrawiam
Jednak był problem z podłączeniem gazu, nawet jak był wyciągniety bezpiecznik nadal coś fiksowało, dziekuje za pomoc.
Pomimo ustawienia pokrętła w pozycję minimalną ogrzewanie nadal działa nie można też załączyć klimatyzacji i nie działa elektryczne zamknięcie klapy nawiewu zewnętrznego po włączeniu zapłonu gaśnie podświetlenie przycisku klimatyzacji i pokręteł regulacyjnych. sprawdź bezpiecznik podłącz vaga usuń błąd w klimatyzacji i po sprawie
Wyjmij bezpiecznik od zasilania zegarów włóż ponownie.Jeden jest +15 .Mi tak kiedyś pomogło w octavii przy wyjęciu licznika na podłączonym akumulatorze.Nie pamiętam tylko czy robić to przy zapłonie,ale to sprawdzisz.
podłączyć radio zapłon skoda skoda zapłon skoda podłączyć
czujnik klimatyzacja punto zbierak electrolux bazar bazar
17ips62 schemat telewizor 32lb550b
Schemat przedniej wiązki Jeep Cherokee KL 3.2 V6 2014 Silnik elektryczny i baterie do wózka widokowego 6000kg