Czy ktoś może mi pomóc i powiedzieć, który kabel siłownika podłączyć do którego na centralce? Podłącz wg. schematu nr 4 "odwróć kartkę"... Myślę, że kupując centralkę, otrzymałeś też drugą stronę instrukcji.... Strona 2 https://obrazki.elektroda.pl/2870245400_... Strona 1 https://obrazki.elektroda.pl/4140477400_...
1, 4 do plusa zasilacza. 2, 3 do minusa zasilacza. 5 do siłownika. 6 do siłownika.
Uniwersalny siłownik podłączyć pod sterowanie wysokoprądowe które steruje siłownikiem na tylnych drzwiach
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
Bierzesz kontrolke do reki i szukasz jakiegos "glowniejszego" plusa gdzies pod konsola. Jak go znajdziesz to trzymasz kontrolke caly czas podlaczona i jednoczesnie krecisz rozrusznikiem. Podczas krecenia nie moze kontrolka zgasnac, co najwyzej to przygasnac. Z zegarkie to sprawa wyglada tak ze nie wiem na jakim obwodzie on wisi, byc moze ze na "za malo...
Zgadza się nie ma sterownika do siłowników ale to nie problem mozna to złożyć na dwóch przekażnikach i będzie chodziło tylko wtedy nie będzie opcji zamykania i otwierania wszystkich drzwi z kluczyka.
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
Tak samo. Na styczniku w drzwiach.
Witam, posiadam Forda Ka mk2 2011 rok, (Ford produkcji Fiata, bliźniak Fiata 500). Został zgubiony kluczyk z pilotem od zamka centralnego. Chciałbym zamontować taką najprostszą centralkę https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk... generalnie nie zależy mi na mrugających kierunkowskazach i innych bajerach,...
Tak jak na schemacie do minusa
czy może mi ktoś wytłumaczyc co to jest master?i slave?
W drzwi sie podłącz. I gwoli ścisłości siłownika tam nie ma, trzeba dołożyć.
Do. czego Ci schemat, siłownik ma dwa kable i jest równolegle podłączony do siłowników zamków drzwi a dostanie się do niego to 15 minut roboty z odchyleniem boczka w bagażniku
Witam. Jak należy podłączyć rygiel w drzwiach z siłownikami do systemu oddymiania Mercor?
Po prostu podłącz sobie sterowanie siłownika tylnej klapy od innego siłownika drzwi.
Zawsze jakaś opcja jest. Małe autko nie trzeba daleko sięgać do drugich drzwi.
Nie chcę poprostu nic przerabiać mechanicznie w drzwiach i "doklejać" siłownika a w zamku który podmieniłem z Legacy w wersji angielskiej nie ma oczywiście switcha tylko gołu siłownik dwuprzewodowy typu slave i miejsca na dołożenie switcha też oczywiście nie ma. Rozwiązanie które proponujesz wymaga mechanicznych przeróbek i oczywiście upraszcza bardzo...
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
A piąty siłownik można podłączyć np do wiązki z tylnych drzwi?
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Ponownie zamontuj fabryczny przełącznik-aktywator sterowany cięgnem z zamka w drzwiach kierowcy, przywróć fabryczną instalację do pełnej funkcjonalności a następnie zainstaluj siłownik (slave) w drzwiach kierowcy i podłącz go (jako jedyny) do nowej centralki z pilotem. Pozostałe drzwi samochodu "zamknie" oryginalny zamek.
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
Nie podłączysz tego tak, jedynie co to można podłączyć tak aby było sterowanie siłownikami ale nie będziesz miał zamykania i otwierania z wkładki w drzwiach. Centralny będzie działał tylko z pilota. Jeżeli to Ci odpowiada to podłączasz jako sterowanie siłownikiem i od siłowników wykorzystujesz tylko zielony i niebieski przewód reszty nie podłączasz....
dotykanie otwartych jedynie drzwi kierowcy Podłącz masę do stałego elementu karoserii a nie do drzwi.
chodzi mi o podłączenie siłowników i pilota do wersji 4 drzwi bez alarmu same zamki
Witam czy posiada ktoś schemat lub wie jak powienien być podłączony siłownik w drzwiach?
siłowniki montujesz do rygielków jak rygielek się chowa to zamek zamyka i tak trzeba podłączyć siłowniki w tylnych drzwiach monyujesz siłowniki poziomo.Troche pomyslisz i założysz nic trudnego
Czyli zamontować w drzwiach kierowcy siłownik,połączyć go z prętem od wewnętrznej blokady drzwi i podłączyć siłownik do sterownika?W ten sposób będzie otwierało wszystkie drzwi?
jest tam siłownik Odetnij przewody siłownika z drzwi kierowcy i podłącz równolegle do przewodów siłownika drzwi pasażera.
Według mnie co do pilotów i centralki do nich -to wydaje mi się że będą z niej wychodzić tylko przewody zasilające i kable służące do sterowania przekaźnikami(sterownikiem) siłowników. Więc do szczęścia potrzebujesz jeszcze najzwyklejszy sterownik siłowników który będzie miał wyjście do podpięcia owego sterownika od tych pilotów. Zacznij od montażu...
czyli mam rozumieć jest jakaś szansa podłączenia się do tych siłowników oryginalnych? do których przewodów to zrobić najlepiej i jak podłączyć ten siłownik w drzwiach kierowcy?
Możesz podłączyć napięcie na kabel który idzie do drzwi do siłownika, ale musi być ten kabel odłączony od sterownika . Nie wiem czy będzie łatwo znaleźć który to jest kabel, jeżeli nie masz dojścia do siłownika w drzwiach i czy są tylko 2 przewody, czy więcej. Wlasnie to zrobil. Egon, podaj mi VIN na PW. Pozdrawiam, Georges
Mam jeszcze pytanie co do podłączenia siłownika drzwi przednich. Mam oryginalnie centralny zamek z kluczyka, czyli w drzwiach kierowcy "siłownik" będący przełącznikiem zasilania połączony z wkładką i wewnętrznym ryglem metalowymi cięgnami. Ów przełącznik daje zasilanie do kolejnych siłowników w momencie przekręcenia kluczyka w drzwiach kierowcy lub...
Impuls zamknięcia. Możesz się podłączyć pod kabel siłownika drzwi, zwłaszcza że możesz znieniac polaryzacje sterowania jamperem.
Po kolorach nie pamiętam, ale- kontrolką sprawdź w kostce, kóre przewody sterują zamykaniem i otwieraniem te podłącz odpowiednio do bialego i brązowego. Następnie przewodem dajesz masę na zam. i otw., a kontrolką sprawdzasz na których przewodach pojawia się zasilanie- te łączysz z niebieskim i zielonym- co zostanie łączysz ze sobą. Jeżeli zamek będzie...
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
Jeżeli chcesz plusem wyzwolić to podłącz pod siłownik w drzwiach( plus podczas zamknięcia)
Trzeba sprawdzić jak to jest dokładnie zamontowane, czy podpięte pod oryginalną instalacje czy dołożony siłownik w drzwiach kierowcy. Większość sterowników ma wszystkie siłowniki podłączone pod wspólne linie więc jeśli tylko jedne drzwi działają to jest raczej problem w oryginalnej instalacji samochodu.
dłużą nóżkę diody podłączasz do plusa a krótszą do przewodu siłownika do brązowego lub białego na jednym z nich pojawi się masa przy zamkniętych drzwiach
1 Odłącz złącze od siłownika drzwi kierowcy. 2 Zamknij drzwi (wszystkie) 3 Zamknij kluczem drzwi wkładką w drzwiach pasażera 4 Sprawdź czy zamknęły się wszystkie drzwi, klapa wlew ( oczywiście oprucz drzwi kierowcy 5 otwórz jak w pkt 3 6 sprawdź czy się otwarły wszystkie drzwi 7 jeśli działa - do wymiany siłownik drzwi kierowcy, jeśli nie pkt 8 8 podłącz...
Może to pomoże niestety tabelkę rozbiło czytaj liniami zamek przednich prawych drzwi złącze 6207 nr przewoduprzyporządkowanie złącze 9Pinzłącze 6Pin 6202silnik 2 3 6212silnik 7 5 8612CPO * 6 1 6293styk zamka3 6 M6207masa 4 2 * stycznik otwartych drzwi
Nie wiem jakim cudem plus skoro po podaniu masy wszystkie się domykają. Gdy kliknę z pilota zamykanie drzwi wszystkie szyby się domykają i ten problem jest już za mną. Zostało mi tylko podpięcie tych siłowników do blokady drzwi.
Nie czaje tego schematu sterowania siłownikiem. Mógbyś mi wyjaśnić i jak zamontować ten dodatkowy siłownik, w co go wpiąć? A teraz w to co mam nie da się wpiąć? Jest centralny ale na kluczyk. Dodano po 3 Proszę po prostu o informacje, które kabelki z centralki podłączyć do siłownika w drzwiach.
rozbierz drzwi,ale PRAWE, tam będziesz miał przykręcony moduł centralnego,przychodzi tam sterowanie z lewych drzwi,plus masa i dwa przewody na siłowniki-rozdzielają się wewnatrz samochodu na pozostałe drzwi,jeżeli moduł siadł,mozesz go podmienić na uniwersalny wkładając siłownik w lewe drzwi i wykorzystując oryginalną instalację samochodu,mam nadzieję,że...
Spokojnie możesz zastosować zestaw uniwersalny, lecz pamiętaj że najczęściej jakość idzie w parze z ceną. Te najtańsze siłowniki mogą po roku zacząć się zacinać. Do drzwi przesuwnych stosujesz specjalne "styki do drzwi przesuwnych".
Centralny tak jak napisał wyżej kolega, a druga płytka do rozszyfrowania bez problemu np: jest to taki typowy alarmik, możesz sprawdzać po płytce, zasilanie znajdziesz bez problemu, tranzystor wyglądający jak BD139 steruje raczej syreną max 1A obciążenia (czyli dość mało , lepiej wysterować tym przekaźnik) niebieski przekaźnik to wyjście na migacze,...
Witam Kupiłem na allegro cały zestaw centralnego zamka (siłowniki,centralka,kable,itd) firmy STIG Zamontowałem podłączyłem siłowniki w drzwiach i wszystko działa jak należy. Dokupiłem dodatkowy siłownik do tylnej klapy (siłownik slave) i niby podłączyłem tak jak w instrukcji czyli od siłownika tylnych drzwi do tego w tylnej klapie (system ryglowania...
Poniższe elementy Cię nie ominą i są wymagane: 1. Siłownik zamka centralnego slave 2 przewody 2. Przewód przeprowadzony z klapy aż do tylnych drzwi Możesz podłączyć pod przewody od siłownika tylnych drzwi (w końcu w klapie będzie slave). Mocowanie musisz dorobić w klapie na siłownik, wraz z trzpieniem - jeśli chcesz w miarę oryginał.
Mam pytanie ponieważ potrzebuję zrobić z bezprzewodowego dzwonka otwieranie do drzwi. W drzwiach jest zamontowany siłownik pod napięciem 12V który trzyma drzwi zamknięte i potrzebuję żeby dzwonek podłączony pod drzwi robi przerwanie w zasilaniu siłownika który otworzy drzwi. Pomocy
Sprawdzałem, zamieniałem kable i tak dalej i nic Niemożliwe - nie wierzę ! Do siłownika drzwi bocznych dochodzą dwa kable, na których zmienia się polaryzacja impulsu ( +/- na -/+ ) więc po zamianie miejscami dwóch kabli - siłownik zamka MUSI działać "odwrotnie" . Odłącz fabryczną wiązkę od siłownika bocznych drzwi. Podłącz do tych dwóch kabli siłownika...
Witam.Proponuję sprawdzić na krótko kablami poszczególne siłowniki w drzwiach naprzemiennie + -. Jeśli działają trzeba sprawdzić miernikiem czy z centralki wychodzi sygnał na siłowniki przy zamykaniu (miernik podłączyć pod przewody sterujące siłownik w drzwiach po wcześniejszym odłączeniu od siłownika) bo przy otwieraniu jak piszesz sygnał z centralik...
Siłownik do lewych drzwi...
Potestuj z podłączonym tylko jednym siłownikiem, każde drzwi po kolei.
Witam 6kg to aż nadto ale będzie działać Co Ci jest potrzebne , w VW kolory standard czarny z białym i czarny z ziel. to kierunki czerwony to stały + + po stacyjce ACC to czerwony chyba z czarnym poszukaj więcej na elektrodzie Jeśli chodzi o central to są takie styki montowane na brzegu drzwi i na tej samej wysokości w otworze drzwi po zamknięciu następuje...
Sterowanie siłownikiem . Patrz na schemat widzisz tam M w kółku?
Musisz sprawdzić w jakim stopniu masz zmodyfikowaną instalację centralnego zamka w swoim samochodzie. Fabrycznie - w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Wystarczyło założyć do drzwi kierowcy uniwersalny siłownik i podłączyć go do przekaźników alarmu. Praca tego siłownika uruchomi switch w drzwiach kierowcy i wymusi pracę oryginalnego, pneumatycznego...
Mam dwa pytania: Czy po podaniu 12V bezpośrednio na cewkę silnika reaguje {wykluczy to spalenie silnika} Jakie oznaczenia ma tajemniczy układ.
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Sprawdź, czy dochodzi zasilanie na czerwonym przewodzie w kostce na słupku po włożeniu bezpiecznika. Potem przedzwoń pozostałe przewody od kostki modułu do drzwi (kolorami). Kup właściwy moduł, właściwe siłowniki, podłącz wszystko (bez montażu siłowników w drzwiach) i testuj. Prościej się nie da.
Próbowałem znależć siłownik w drzwiach kierowcy ale tam go nie ma. Czy aby założyć alarm musze założyć także siłownik do drzwi kierowcy?
siłownik ma dwa przewody i w zależności jak przyłoży się do nich napięcie to otwierają/zamykają W takim razie bardzo przepraszam. Myślałem, że siłownik otwierania i zamykania drzwi ma trzy przewody: - wspólna masa - otwieranie, jak przyłożymy 12 V to otwiera - zamykanie, jak przyłożymy 12 V to zamyka jak napisałem, nie jestem specjalistą, teraz dochodzę...
Lewy siłownik jest jest zwykły a prawy jest dodatkowo z tą linką , którą zwijając się zamyka i blokuje. Ja mogę otworzyć i zamknąć z pilota, przyciskach w klapie i przycisku w panelu na drzwiach kierowcy ale musi być zaciągnięty ręczny.
Witam Właśnie wczoraj odkryłem ,że po stronie kierowcy jest tylko jakiś switch i przekaźnik. Kupiłem na allegro siłownik spróbuje podłączyć go linki blokady zamka od środka. Wtedy za steruje on resztą drzwi. Miałem podobny przypadek w Mitsubishi Pajero. Myślałem ,że siłownik padł . Ponieważ po podłączeniu sterownika otwierał i zamykał 3 drzwi a kierowcy...
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
Masz jakiś opis od tego modułu? Jak podłączysz pod kierunki to za każdym razem na postoju gdy włączysz awaryjne to włączy się doświetlanie. Pod lampkę w środku też nie ma co podłączać. Jedyne wyjście to podłączyć się pod siłownik w drzwiach ale musisz puścić przewód do drzwi od tego modułu i podpiąć się bezpośrednio pod siłownik..
Siłowniki masz w drzwiach czy dopiero będziesz je montował?Chodzi ci o sterowanie już istniejącymi w zamkach siłownikami czy masz zamiar montować dodatkowe siłowniki?Bo jak będziesz zakładał nowe to składasz to jak lego.Plus i minus możesz brać śmiało z zapalniczki
Było to dawno temu. Lewe tylne drzwi mają zabezpieczenie w przypadku otwarcia wlewu zbiornika i nie pozwalają na ich otwarcie podczas tankowania. Po co drapać lakier na drzwiach. Znalazłem w bagażniku po lewej stronie sterownik, w jego złączu dwa przewody o zmiennej polaryzacji odpowiedzialne z otwarcie i zamknięcie. Podłączyłem bezpośrednio z siłownikiem...
Nie znam alarmu"cyklop" ale pewnie ma sterowanie centralnego "dwoma minusami". W drzwi kerowcy trzeba wstawić siłownik "slave" a sterownik zrobić na dwóch przekaźnikach. Pozdrawiam.
Mam pytanie ponieważ potrzebuję zrobić z bezprzewodowego dzwonka otwieranie do drzwi. W drzwiach jest zamontowany siłownik pod napięciem 12V który trzyma drzwi zamknięte i potrzebuję żeby dzwonek podłączony pod drzwi robi przerwanie w zasilaniu siłownika który otworzy drzwi. Napisz mi proszę jak to mam zrobić
Dzięki, pomierzyłem styki oraz sprawdziłem praktycznie. Te siłowniki mają możliwość blokowania wysuwania się siłownika(po to jest przełączane styk). Styki wyglądają następująco: czarny z niebieskim paskiem oraz czarny z żółtym paskiem są to włąśnie przełączane styki. Czarny z czerwonym paskiem to to drugi styk silnika. Brązowy oraz brazowy z białym...
odłącz przewody zasilające siłownik w drzwiach kierowcy pozostawiając sterujące i podłącz ten siłownik do sterownika z pilotami (tak też będzie działać) 0
Mam pytanie odnośnie tego zamka Centralny zamek Bloker 21 jak go zamontować w matizie chodzi mi o montaż samego siłownika a dokładnie podłączenie cięgła od siłownika do zamka drzwi proszę o pomoc i zdjęcia gotowego montazu w matizie i opisy jak to zrobić bo nic konkretnego znaleść nie mogę . Niema linka bo nie mogę go umieścić
Witam tak jak w temacie. Mam problem z zakodowaniem pilota w centralce zamka Lampart PST-S Niemoge nigdzie znalezc schematu jak to zrobić. Pod centralke są podłączone tylko siłowniki w drzwiach
Tak ma siłownik elektryczny , problem jest tylko z bagażnikiem reszta drzwi otwiera się bez problemu . Siłownik już podłączyłem do prądu 12V i wszystko działa , jeszcze nie podłączyłem do drzwi ale zdaje mi się ze problem tkwi od przedniej części samochodu . Ale jutro podłącze pod drzwi bo są też tam elektryczne siłowniki . Dzięki za ODPOWIEDŹ
Witam problem polega na podłączeniu zamka do alarmu siłownik w drzwiach jest od kierowcy moduł sterujący do zamka oryginalny jest za popielniczka teraz nie wiem do jakich przewodów sie podpiąc auto to 98r:?:
Fabryczny centralny zamek działa z kluczyka ? Jeżeli TAK a nie wiesz jak nim sterować, to podłącz się bezpośrednio do "silnika" zamka w drzwiach kierowcy lub zamontuj dodatkowy uniwersalny siłownik w drzwiach kierowcy. Dodatkowy sterownik konfigurujesz do pracy ze zmianą polaryzacji ( +- / -+). Jeżeli centralny NIE działa z kluczyka, to najpierw musisz...
Nie mam alarmu tylko centralny zamek kombinowałem żeby podłączyć równolegle pod siłownik od tylnych drzwi ,ale nie wiem jakie kolory a nie chcę rozbierać tapicerki. z siłownika tylnej klapy wychodzą dwa przewody
No widzisz. Więc nie działa ci centralny zamek. W tych drzwiach.A nie że drzwi się nie zamykają. Podłącz żarówkę zamiast siłownika 21W i sprawdź. Ja jest sterowanie to siłownik padnięty. Można go też wysterować bezpośrednio.
Witam, Skoda rocznik 2009 posiada fabryczny centralny zamek ale bez zdalnego sterowania (pilota). Zamierzam kupić sterownik uniwersalny z pilotem. Wyszukałem że należy podać masę/ masa +180 Ohm na przewód żółto-niebieski w drzwiach kierowcy. Problem jest taki że do kostki siłownika dochodzą dwa takie przewody jeden grubszy drugi cieszy. Jak sprawdzić...
Nie rozumiesz mnie. Mam ten zamek i celowo jest z niego usunięta elektronika. Chce uniknąć kosztu zakupu całego zamka a jedynie sam siłownik który elektronicznie przesuwałby mi rygiel. W tym momencie sam ten rygiel przesuwam w celu blokowania drzwi.
Dzięki ale problem tkwił w czujniku drzwi. Nie zaczaiłem, że alarm przy załączaniu sygnalizuje nie zamknięte drzwi.
Na pierwszym zdjęciu jest fabryczna centralka zamykana tylko z kluczyka Jest na 99% podłączona tak jak na schemacie. Tutaj masz odpowiedź co i jak podłączyć. Sterownik radiowy konfigurujesz na sterowanie siłownikami, podłączasz do zasilania siłowników- kable zielony i niebieski z FOXa. Podłączasz plusa i masę do centralki radiowej FOX'a bym nie wyrzucał,...
W fabrycznym centralnym może nie być siłownika w zamku drzwi kierowcy tylko sterowanie z wkładki,jak nie ma to trzeba dołożyć siłownik i wysterować go z centralki radiowej
Czyli musi być oddzielny moduł domykania,a jak podłączyć sygnał z siłownika c.z w drzwiach kierowcy
Kierunki możesz podpiąć w progu, przy przełączniku kierunków lub przy włączniku awaryjnych. Przewód czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem. Aby wysterować szyby musisz mieć tą funkcję w aucie tzn przytrzymanie kluczyka w drzwiach w pozycji "zamknij" ma powodować podnoszenie szyby. W przeciwnym razie potrzebny będzie dodatkowy moduł domykania...
Masz siłownik w drzwiach kierowcy? W drzwiach od kierowcy nie ma siłownika Dołoz slave do drzwi kierowcy Centralkę Noxon skonfiguruj do współpracy z siłownikiem (na zmianę +/- i -/+) Podłącz dwa przewody do siłownika, który zabudujesz w drzwiach kierowcy a fabryczną instalację pozostaw bez zmian. https://obrazki.elektroda.pl/3557536000_...
dołóż przekaźnik czasowy i wysteruj go z ruchu siłownika zc na otwórz
Witam, najprościej będzie zastosować elektrozawór dwukierunkowy na przykład od sterowania drzwiami w autobusie.
realizuje to siłownik Jeżeli masz wersję samochodu wyposażoną w siłownik w drzwiach kierowcy, to podłączenie sterowania centralnym zamkiem w tym samochodzie jest proste. Na obu przewodach "silnika" w siłowniku centralnego zamka w spoczynku jest podawana "masa". Musisz tak podłączyć styki przekaźników dodatkowej centralki zamka, aby sterownik na pół...
To standard w azjatyckich autach - po co siłownik w drzwiach kierowcy, skoro i tak otwiera on z kluczyka. Przy zakładaniu alarmu i dołożeniu siłownika do drzwi kierowcy są dwie opcje: 1. podłączyć siłownik równolegle do już zamontowanych i wpiąć się w przewody sterujące (moim zdaniem bardziej eleganckie rozwiązanie), 2. z alarmu wysterować tylko siłownik...
Faktycznie. Ten alarm posiada wbudowany sterownik. Wystarczy tylko "przepchnąć" dwa przewody przez przejściówkę w drzwiach i podłączyć siłownik. Powodzenia.
samochod to golf 3 a od tego przycisku w drzwiach odchodza 3 przewody
Jak chcesz tak zakombinowac to odłącz zasilanie siłownika od bsi, drzwi kierowcy podłącz do zasilania ze sterownika c.zamka i będzie latać i z pilota i z wkładki. Tak? A jak wtedy będą "latać drzwi kierowcy" z przycisku wewnętrznego? jak by podłączyć tak jak w schemacie z post. nr. 4 tylko nie przecinać przewodów ale wstawić diody przed samym przyłączeniem...
Jeśli chodzi o część mechaniczną to moim zdaniem najlepszy będzie siłownik samochodowego centralnego zamka. Taki z trzema przewodami. Jest przeinaczony do pracy w trudnych warunkach. Do kompletu potrzebne będzie zasilanie w postaci niewielkiego akumulatora 12V lub baterii. Do sterowania możesz użyć coś takiego: https://allegro.pl/oferta/programator-wl...
Uszkodzony siłownik w drzwiach kierowcy, gdy jest wszystko podłączone to pilot daje sygnał zamknij ale siłownik nie zamyka drzwi i daje reszcie informacje ze jest otwarty i one się znów otwierają, jeśli ręcznie zamykam drzwi sam dajesz rozkaz zamknięcia i siłownik napędzany przez ciebie daje informacje ze zamyka drzwi.
-Prawą 4-pinową wtyczkę podłączam według opisu, lecz jak podłączyć światła? Po przetłumaczeniu wynika aby podpiąć do pozycyjnych/postojowych, lecz nie mam pewności. Podłączasz pod '+' lamp. Masa w każdej lampie jest na stałe. lecz od znajomego dostałem inne i tu siłownik od strony kierowcy ma ich już 4, jak w takim razie to podłączyć? Chcesz wymieniać...
Musisz włozyc siłownik uniwersalny do drzwi kieowcy
drzwi siłownik siłownik drzwi drzwi siłownik elektryczny
uszczelka zbiornik wymiana dynamiczna impregnat drewna
makita dhp490 crafter kontrolka
MAN TGX 480 2013 - Kod błędu 5018: Problemy z AdBlue Pralka Electrolux PerfectCare 800 nie uruchamia się - świecące diody