Na mostek możesz podać 500V, więc czemu spiąłeś to z punktem neutralnym gwiazdy? Mogłeś to spiąć międzyfazowo po stronie zasilania, będzie elegancko.
Przepraszam, ale zapomniałem i wiele innych spraw na głowie.... . W załączniku masz skan maszyny z silnikami SEW wraz z układami brake(str 2.). P.S. W tej maszynie masz dodatkowy styk pomiedzy 4 i 5 jest on dodatkowo od strony sterowania (u ciebie o ile to możliwe, gdy silnik dostanie napięcie to zasil go z zacisku nr 5).
Masz do czynienia z hamulcem na prąd stały a ta zielona kostka to prostownik . Zasilasz kostkę napięciem zmiennym 380V ( dwa skrajne podłączenia) . Teraz w zależności od typu pracy robisz to zgodnie ze schematem. Jeśli silnik ma pracować cały czas to podłączasz zgodnie ze lewym schematem . Jeśli by miał często się wyłączać i praca hamulca musiała by...
Jak byś jeszcze rozrysował z kolorami przewodów skąd wychodzą.
Akurat nie wszystkie- część jest hamowanych prądem stałym. Completnie nie zrozumiał nic! Ten twój hamulec trzy-przewodowy nie koniecznie jest trójfazowy! Autora urządzenie ma też trzy przewodowe zasilanie tego hamulca, co wskazywałoby na dwie cewki z odczepem pomiędzy nimi. Dygresja odnosiła się nie do rodzaju zasilania, lecz raczej do sposobu działania...
Trzeba będzie w takim razie zaingerować trochę w sterowanie maszyny. Przede wszystkim potrzebne będą dwa wolne styki pomocnicze NC stycznika K1M. Jeżeli takich brak (na schemacie ich nie ma) to trzeba dołożyć przekaźnik pomocniczy z dwoma stykami NC i połączyć jego cewkę równolegle z cewką stycznika K1M. Jeden z tych styków będzie potrzebny do zastartowania...
Mnie to też wygląda na przewijany temat. A czy ten silnik nie jest przypadkiem wyposażony w hamulec?
Mając płytkę od strony druku,dwa od lewej daj zasilanie, prawe skrajne złącz,podłącz hamulec.Sprawdź czy będzie stukał.
1U1, 1V1, 1W1 - początki uzwojeń pierwszego biegu 2U1, 2V1, 2W1 - początki uzwojeń drugiego biegu Końce uzwojeń połączone oczywiście w gwiazdę wewnątrz silnika. Czyli byłby układ γ / γ z nie połączonymi uzwojeniami Dla mnie przynajmniej tak to od początku wyglądało . Uzwojenia trójfazowych silników indukcyjnych dwubiegowych, są przełączane...
Witam. Silnik zasilany z falownika jednofazowego połączony w trójkąt, wtedy hamulec powinien być zasilony oddzielnie nie z falownika.
Ten silnik jest już skonfigurowany w gwiazdę i nie może pracować spięty w trójkąt, bo się spali. Przy prądzie 6,4A daj zabezpieczenie trójfazowe C10A. Przewód 4X1,5mm² da radę, ale na 2,5mm² nie będziesz miał żadnych spadków napięcia, a i zapas mocy w razie większego silnika. Te dwa przewody mogą być wyprowadzeniem termistora, ale też hamulca....
Na zdjęciu układ hamulca zasilany jest z osobnego źródła niż silnik. Nie zapomnij podać napięcia 230V na układ hamulca.
Usunąłem hamulec. Te oporniki co się popaliły zmieniały prąd na stały. Teraz zostało tyle: http://obrazki.elektroda.net/46_12666030... Jak to podłączyć??
Tak. Roba-stop to hamulec. Wszystko można wygooglać sobie.
Czyli PLC nie daje sygnału na start silnika-nie zdejmuje napięcia z hamulca...
Silnik tak jak pisze kolega dwubiegunowy połączenie tylko w gwiazdę 1,2,3 pierwszy bieg a 4,5,6 drugi bieg, kierunek obrotów zmieniasz zamieniając dwie fazy miejscami. Połączenie 3,4 to cewka hamulca, napięcie 24 V stałe, a 7,8 to nie czujnik temperatury a termik. Służy on do blokady automatyki styczników przełączających uzwojenia poprzez przerwanie...
Ostatnio w pracy montowałem silnik trójfazowy z hamulcem w pewnej maszynie, oryginalnie prostownik podłączony był do zacisków U1 i W2 silnika, ja musiałem sterować hamulcem "z zewnątrz". Na tabliczce silnika umieszczona byla informacja ze hamulec zasilany jest napięciem 100V DC, na prostowniku umieszczona byla następująca informacja: P2R 150...250 V...
z tabliczki nie wiele wynika Wynika wszystko, tylko Koledze przetłumaczyć się nie chce :cry: . Silnik prądu stałego - równoległy - wirnik 220 VDC , stojan 220 VDC. W takich silnikach stosuje się stale wzbudzenie (stojan), a reguluje obroty przez zmianę napięcia na wirniku - np. regulatorem tyrystorowym. Także odwracając polaryzacje wirnika względem...
Witam, W silnikach SEW, najczęściej jest napięcie 195VDC na hamulec. Po pierwsze należy sprawdzić, czy uzwojenie hamulca jest pojedyncze czy z odczepem. Następnie ustalić jakie jest napięcie pracy cewki. A po drugie dobrać mostek. Układów jest wiele tak więc może znajdziesz jakieś informacje na elektromagnesie hamulca.
Daj zdjęcie tabliczki znamionowej silnika . A to dlatego czy hamulec jest na to samo napięcie co silnik .
Sprawa z podłaczeniem zasilanaia silnika wyjaśniona został w postach powyżej. Teraz hamulec. Sprawdź omomierzem rezystancję pomiedzy wyprowadzeniami uzwojeń hamulca. Jeśli są takie same to najprawdopodobniej jest to hamulec trójfazowy. Bez problemu możesz podpiąć te wyprowadzenia pod zaciski zasilające silnik. Polscy producenci stosują hamulce na różne...
Witam. Ta kostka to mostek diodowy, dobrze by było sprawdzić czy jest sprawny, a następnie, podłączyć jak na pierwszym zdjęciu czyli: 1) Silnik spięty w gwiazdę 2) Przewody hamulca pod zaciski na kostce +,- 3) Zaciski oznaczone ~, jeden pod zwarte końce uzwojeń gwiazdy (czyli mostek), drugi pod obojętnie którą z faz zasilających silnik.
Poniżej masz schemat takiej pralki. http://obrazki.elektroda.pl/9095300100_1...
Czy podłączałeś w ogóle to urządzenie do prądu? Skąd wiesz, że hamulec trzyma? Silnik buczy?
G - do PE 30A, 30B, 30C - wyjście w falowniku jest zamontowany przekaźnik a jego styki to właśnie 30A,30B,30C 30C - wspólny 30A - NO, 30B - NC P1-P4 - wejścia cyfrowe ( w ustawieniach falownika możesz np ustawić że jeśli na P1 - pojawi się jedynka to prędkość np 45Hz, P1 = 0 - 20Hz tak samo z resztą wejść ) MO, MG - drugie wyjście - tranzystorowe. Nie...
Są to diody 10A, 1000V (700V RMS). Schemat mostka OK. Tylko czy możesz zobaczyć czy jest do czegoś podłączony zacisk "1" w mostku czy silniku?
Jakieś pomysły jak to zrobić? Odkręciłem tylną pokrywę silnika ale nie zobaczyłem nic poza enkoderem, hamulec znajduje się pewnie głębiej ale nie chcę rozbierać całego silnika.
Chyba że silnik posiada wbudowany hamulec , a takie są np. przy wciągarkach.
Spójrz na te tematy : https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Sprawdź czy masz gdzieś tabliczkę znamionową swojego urządzenia. P.S. Zawsze pozostaje https://www.geda24.pl/pl/c/Czesci-do-win... może oni podpowiedzą co nieco.
Hamulec jest podlaczony juz fabrycznie. Prosze o porady Nie bardzo rozumiem, czy silnik posiada wyprowadzenia do podłączenia hamulca? Pozdr Krzysmci
Jeśli nie ma falownika to pewnie wystarczy moduł hamulca podłączyć pod przewody zasilające uzwojenia silnika. Jeśli te 230Vbr to zasilanie dla modułu to jeden przewód na gwiazdę a drugi na fazę. Z tej dokumentacji ciężko mi odczytać pod jakie zaciski co trzeba podłączyć. Zrób zdjęcie środka puszki przyłączeniowej to pewnie rozwieje wszelki wątpliowości....
Silnik bezpośrednio do falownika połączony w gwiazdę a hamulec (400V) przez oddzielny stycznik sterowny z przekaźnika falownika, do tego odpowiednia konfiguracja falownika.
Raczej obecność falownika podłączonego do tego silnika powoduje że twoje pomiary są błędne. Na pewno przekaźnik załącza ten silnik? Może przekaźnik tylko uwalnia hamulec postojowy (blokadę).
ale wtedy popłyną jakieś chore prądy i z hamulca zrobi się grzejnik. Dla prądu przemiennego ? Pojecie impedancji dla 50 Hz, Kolega zapomniał? :D Prawdopodobnie ten hamulec ma być zasilany bezpośrednio z silnika (w konfiguracji dla układu Dahlangera) z zacisków 1U, 1V i 1W.
Witam . Silnik oczywiście połączony w gwiazdę jak wcześniej koledzy podpowiadają.Hamulec będzie na napięcie 230c że coś słabo kręci to należy; -sprawdzić wizualnie czy hamulec działa poprawnie -czy słychać wyraźnie kliknięcie jak hamulec odblokuje wirnik -czy po rozblokowaniu hamulca widać szczelinę Jeżeli hamulec jest zasilany 230V ,podłącz zasilanie...
Trzeba sprawdzić, czy jest wyjście stop na falowniku i tam podłączyć sterowanie hamulca/z opóźnieniem.
(at)Bałdyzer Tak, jest w porządku. Możesz spróbować, tylko rozblokuj hamulec !
Po co rozbierałeś ten silnik ? Ale skoro już, to ja żadnego hamulca tu nie widzę. Złożyć to do kupy, przełączyć w gwiazdę i do sieci trójfazowej z nim.
W tym włączniku są styki czy jeszcze jakaś płytka bo wygląda mi to na układ z hamulcem.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... jest podobny temat wprawdzie maszyna ze sterownikiem efka a nie jak u autora quick ale zasady te same. Zdecydowanie odradzam falownik. W tych maszynach oprócz silnika jest dość skomplikowany sterownik kontrolujący obroty i pozycję wału dzięki zespołowi sprzęgło-hamulec.
Witam - czy idzie kręcić wirnikiem ( czy nie jest to silnik z hamulcem ) ?
Witam potrzebuje pomocy w podlaczeniu Przełącznika do silnika 3-fazowy z hamulcem w linku zdjęcie przełącznika i połączenia silnika https://obrazki.elektroda.pl/8316924600_... https://obrazki.elektroda.pl/2043945200_...
Przemiennik częstotliwości jest najprawdopodobniej uszkodzony Dlaczego tak uważasz? Wyświetla jakieś błędy? Na schemacie są silniki z hamulcami i czujnikami temperatury. Hamulce zwalniane są przez K2. Czujniki temperatury zabezpieczają silniki przed przegrzaniem i są podłączone do T1. Rb to zapewne tzw chopper czyli rezystor hamujący. Jeśli temperatury...
Po oznaczniach na zaciskach silnika wygląda na to że jest to silnik trójfazowy zaadoptowany na zasilanie jednofazowe poprzez dodanie kondensatorów do wytworzenia przesunięcia fazowego.Jakie oznaczenia są na tablicy znamionowej?
e miał niestety tabliczka jest kompletnie nieczytelne Daj zdjęcia tej skrzynki zaciskowej i oczyść tą tabliczkę szmatką i też daj zdjęcie. I zobacz co jest pod pokrywką silnika. Silnik ma hamulec co też może być problemem dla falownika.
Ten poniższy video clip prezentuje ten proces w całości dokonany przez 1 osobę. https://www.youtube.com/watch?v=czgv2kXw... e marcus Robiłem to w podobny sposób aż nie będzie pęcherzyków powietrza i dalej pedał hamulca był miękki . Musiałeś coś przegapić! Czy jesteś pewny że podczas tej procedury był dostateczny poziom płynu hamulcowego w zbiorniku...
Witam Czy może ktoś z Was poradzić mi w kwestii podłączenia silnika jako mechanicznego obciążenia, lub mówiąc inaczej hamulca o regulowanej sile i długim czasie pracy? Jestem w stanie zapłacić za projekt takiego rozwiązania. Silnik jest podłączony do falownika, ale czas hamowania falownikiem jest max 60 s. Ja potrzebuje hamowac przez ok 8h ale niewielka...
Jesto oczywiście motoreduktor z hamulcem zwalnianym napięciem stałym 60V. Wzwiązku z powyższym podłączenie 230 v AC mogło spowodować przepalenie cewki hamulca. Jak również też dodatkowo mógł burczeć ponieważ jest na prąd stały.
Silnik powinien być podłączony do X1-1 i X1-2. A do X1-2 i X1-3 hamulec.
WITAM Oto fotka hamulca. http://obrazki.elektroda.net/19_12668332... 17 czerwiec 2009 na forum jest temat; Podłączenie hamulca sew w silniku asynchronicznym. Jest pokazany schemat podłączenia [ja mam sam hamulec- bez mostka]
To silnik trójfazowy. Pod 230V trzeba go połączyć w trójkąt i dodać stosowny falownik. Do tego nie wiem czy zielone przewody to czujnik temperatury uzwojeń czy też może hamulec. Należałoby to sprawdzić.
Mam problem z naprawą hamulca ręcznego w renault scenic 2. Chodzi mi o jego elektryczna stronę tak więc temat kieruje do osób które przerabiały ten problem osobiście. Pierwotnie hamulec nie działał wcale, komputer pokazywal ze był odblokowany awaryjnie i ze występuje wewnętrzny problem elektroniczny. Po rozebraniu skrzynki hamulca podłączony na krótko...
Parametr o2-03 i A1-03 ustaw na 0 i A1-01=2 i póki co, nie kombinuj. Ta inicjalizacja to ogólnie mówiąc zapisywanie ustawień użytkownika jako domyślne, lub ich kasowanie. Zapomnij o tym, ustaw co konieczne (zatwierdzając Enter) do normalnej pracy silnika i wszystko. Autotuning wykonaj przy normalnie podłączonym docelowo silniku, pod warunkiem że nie...
Zrób zdjęcie podłączenia silnika.
Najprościej to użyć ten obwód z kontraktonem do sterowania światłem stop, równolegle do światła stop należy umieścić przekaźnik, który będzie zwierał/rozwierał (w zależności co robi kontrakton po naciśnięciu hamulca) obwód sterownika silnika.
Witam. Zastanawia mnie dodatkowe wyprowadzenie przewodów z przodu wirnika coś jakby hamulec.
po drugie nie masz wszystkiego do jego uruchomienia Wszystko jest silnik ,starter , prostownik , hamulec i schemat też . A co potrzeba? Elektryka. Jeśli chcesz uruchomić silnik z hamulcem musisz podłączyć pod zasilanie tak jak na rysunku.
nie jestem pewny ale to z tył może być hamulcem pozdowienia
Sprawdzałem miernikiem, zasilanie idzie na hamulec, słychać też go że odpuszcza, natomiast fizycznie nie jestem wstanie sprawdzić czy odpuścił, ponieważ jest tam przekładnia i pewnie trzeba użyć dużej siły aby bębnem zakręcić. Zasilanie na silnik również idzie, tylko że może być to za słabe, może są to jakieś podstawowe parametry falownika na których...
Nie jestem pewien czy dobrze podłączyłem silnik.Ma on hamulec.Przypuszczam że jest wykorzystane do tego celu cieńsze uzwojenie.Ale końce ich są zwierane gdy przełącznik jest w pozycji wyłączonej.Napięcie odcięte cewki zwarte.Czy silnik będzie hamował,jest to możliwe?
Na wyłączonym mogę ręką nim kręcić. Rozumiem że kręcisz zębatkami - obraca się również silnik? Może to sprzęgło nie hamulec.
To nie jest czasem taka wyciągarka z marketu za 500zł? Parametry bardzo pasują. Jest jeszcze możliwość zastosowania hamulca z luzownikiem, na wale silnika. Tarcza hamulcowa jest zamocowana do wału. Obejmuje ją hamulec szczękowy. Stale zaciśnięty. Po podaniu napięcia na silnik, podłączony do uzwojenia luzownik elektromagnetyczny otwiera hamulec. Po zaniku...
Najpierw pomierz czarne przewody, który idzie do zacisku W a który do 2. Następnie podłącz według schematu. Hamulec już jest podłączony wewnątrz silnika i powinien go odblokować po podaniu napięcia. http://obrazki.elektroda.pl/5229009600_1...
A mój projekt jest w połowie prac :cunning: Robię "przyczepkę", która będzie pchać rower. Wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/8678753100_1... Docelowo ma wyglądać tak: http://obrazki.elektroda.pl/1474638300_1... :twisted: Połączenie z rowerem ruchome (lewo, prawo, góra, dół), silnik Komara :D Myślę jeszcze nad podłączeniem...
Jedna rada - spróbować z SSR, który nie musi mieć detekcji zera (załącza w dowolnym miejscu sinusoidy) bo to może być przyczyną. Można jeszcze spróbować podłączyć do obecnego SSR równolegle z hamulcem jakiekolwiek obciążenie np. żarówkę, cewkę stycznika - wymusi to zejście na LOAD do zera i wtedy ruszy z kopyta?. SSR np. http://www.piekarz.pl/?item=30943...
Czujniki działaja odwrotnie , jeden zwiera obwód ,drugi rozwiera. Jeden obwód światła drugi sygnał do ecu silnika. Podłącz je właściwie i będzie ok.
Do falownika MM440 1.10kW mam podłączony silnik z hamulcem mechanicznym. Do niedawna pracował dobrze po zatrzymaniu silnika hamulec go trzymał i urządzenie nie wykonywało ruchu. Od kilku dni hamulec cały czas jest zwolniony silnik po zatrzymaniu wykonuje ruch. Jak sprawdzić za pomocą oprogramowania (STARTER) ustawienia falownika i jakie mogą być ewentualne...
Silnik NIEZASILANY jest zablokowany hamulcem; dopiero podanie zasilania uwalnia hamulec i silnik się obraca. Hamulec musi być dokręcony na śrubach do dekla na "0".
To teraz wszystko jasne. Teraz sprawdź czy uzwojenie hamulca ma przejście i na jakie napięcie (napis powinien być na hamulcu lub tabliczce znamionowej), bo to zależy jaki masz podłączyć prostownik. układ gretza czy podwaja-cz napięcia.Robiłem ostatnio silnik do maszynki do gałęzi i tam był silnik z hamulcem taki jak od kosiarki.
Kolego tam wszystko pisze silnik prądu stałego 110V i ma hamulec na 24V też stałego .
Tak jak mówisz. Silnik będzie pracował na falowniku ?
Witam Musisz znaleźć które uzwojenie stojana jest rozruchowym (mniejsza rezystancja) Uzwojenie główne podłączasz do L i N a rozruchowe jeden koniec do N a drugi do L przez kondensator, zmianę kierunku uzyskujesz przez zmianę końcówek uzwojenia rozruchowego. To na wirniku to chyba jakiś "elektro hamulec" lub pomiar obrotów nie mam pojęcia. Pozdrawiam
Tylko jedno pytanie: Czy zamiana falownika na zasilany 3 fazowo, pozwalający podać na wyjściu 400V i podpięcie silnika w gwiazdę może dopomóc w uzyskaniu większego momentu na starcie? Nie. Skoro urządzenie dźwigowe to może silnik jest z hamulcem.
Witam - to może być silnik z hamulcem elektromagnetycznym ( luzownikiem ) .
Elektromagnes to chyba hamulec.
Witam wszystkich. Szukałem na forum i nie znalazłem. Czy może ktoś mi podpowie: w Renault Espace 4 padł silnik hamulca ręcznego. Kupiłem nowy, ale... Teoretycznie wszystko OK, dwa piny z tyłu, a u mnie jeszcze jeden czarny do obudowy silnika. W nowym tego nie ma, więc przylutowane, podłączony. Niestety nie działa, wyświetla błąd napięcia silnika, nie...
Witam, posiadam Nissana Eco T100 i nie ma hamulca ręcznego. Kupiłem wszystkie części, ale nie wiem, gdzie co ma być podłączone. Może ma ktoś zdjęcia lub schemat podłączenia do silnika?
Witam Sądzę że jest to silnik 3-fazowy z hamulcem.Hamulec jednofazowy.
Dobrze byłoby zmierzyć oporność pomiędzy końcami.O jakim hamulcu piszesz?
Ta linka jest od hamulca i zarazem wyłącznika zapłonu. Jest on z boku silnika, po lewej stronie, patrząc z przodu silnika. Linka musi być do niego podłączona, i podczas zapalania musisz nacisnąć dźwignię, która jest przy pałąku, inaczej nie będzie iskry.
Ten ostatni robi za hamulec do silników krokowych.????
to najpierw mam podłączyć prąd pod hamulec/luzownik ? 2 fazy ? hamulec nie będzie mi potrzebny silnik będzie służył w innym urządzeniu czy od razu mogę go podłączyć pod jedno z uzwojeń ?
I co działa ten schemat? Co z tym "hamulcem"?
Silnik pracuje w układzie Δ, na 3x220VAC z falownika zasilanego jednofazowo, jak rozumiem, cewka elektrohamulca za to na 400VAC ? Zanim pomogę, popraw ten bełkot :cry:
A może ktoś z was wie co to za urządzenie GEORGII KOBOLD, do czego służy i jak go podłączyć do zasilania ? Wygląda na silnik elektryczny z wbudowanym hamulcem....
Wyjęty hamulec podłączaliście jak rozumiem bezpośrednio do akumulatora. A zamontowany "jakby nie miał siły" - też podłączany bezpośrednio do akumulatora? Czy może już do elektroniki w skuterze? Jeśli do elektroniki to czy ktoś mierzył na nim w tym czasie napięcie? Hamulec bez obudowy założony był "roboczo" do silnika i podłączany przez gniazdo i wtyczkę...
Oczywiście są tanie na łożyskach ślizgowych ale są też droższe na łożyskach kulkowych może to dla potomnych. Kol.Robokop daruj sobie wracanie do innych tematów, gdzie wyjaśniłem pewne rzeczy chyba że dalej myslisz inaczej zresztą widać to po Twoich wpisach.Zacznij dbać o poziom i odrzuć zawiść bo ją aż nadto widać nie tylko w tym temacie . Pozdrawiam...
Do takiej pracy polecił bym obce wymuszone chłodzenie silnika. W jakim czasie musi się zatrzymać z 25Hz ? Sprawdz nastawy falownika dotyczące hamowania i rezystora. Jak planujesz podłączyć ten zewnętrzny hamulec - sterownie z wyjścia falownik czy niezależne?
Podłącz zasilanie na początki uzwojenia, na krótko dla próby dla sprawdzenia silnika. Końce do szczotek tak jak opisałeś. Silnik musi wirować w poprawnym kierunku. Jeżeli nie to zamień podłączenie do szczotek wzajemnie. Szczotki mogły się zjechać z powodu uszkodzenia silnika. Uzwojenie hamulca jest połączone odwrotnie i zwiera nie zasilany silnik (puszczony...
[quote="jozgo" Silnik pracował z falownikiem[/quote] Tego nie wiem. Jak dobrze zrozumiałem z powyższych wskazówek to mogę również podłączyć w trójkąt. A te dwa niebieskie przewody "11" i "12" na złączu 2 i 3 to mogą być od jakiegoś czujnika do sterowania hamulcem który jest zdemontowany?
Musiałbyś załatwić sobie panel operatorski żeby zobaczyć jaki alarm/error doprowadza do zablokowania falownika, ale ten falownik jest dość trudny w obsłudze i programowaniu. Albo zacząć od spraw oczywistych, czyli sprawdzenia czy silnik nie jest przeciążony i czy nie ma zwiększonej inercji (co powoduje przeciążenia podczas przyśpieszania/hamowania)....
Ale w kostce 5 tylko czerwony . czarny bym wypiął. Dodano po 1 Nie wiem co w tym silniku jeszcze jest włożone. Sprzęgło, hamulec ?
Wygląda na to, że pierwsze trzy zaciski- silnik, drugi zestaw- wentylator wymuszonego chłodzenia, trzeci- hamulec elektromagnetyczny. Nie masz wyraźniejszego zdjęcia? V.
Myślę, że sprawę hamulca rozwiąże grzybek z dwoma stykami: - rozwierny do wyłączenia zasilania silnika, - zwierny do podania zasilania na hamulec.
A i hamulec przy wyłączeniu zasilania by się przydał Fajnie, tylko mówimy o maszynach pracujących przy obrotach od paru do parunastu tysięcy na minutę. Piły tarczowe, wały strugarek mają spory moment bezwładności. Gdy pracowałem w meblarstwie myśleliśmy o tym, ale nie było mądrego który by zatrzymał taką maszynę w np 0,5sek. Spalimy każdy hamulec.
Dzięki za wskazówki. Jednak wybiorę ten hamulec elektroniczny. Faktycznie strach odwracać fazę... Czy będę miał problem z podłączeniem tego hamulca jeśli silnik jest dwubiegowy (dwa podłączone a może mieć i 3 biegi) i 3 fazy dzieli długi przełącznik obrotów na 10 przewodów które lecą do silnika?
Dziwne że wogle odpalił bez przepływomierza, tak samo jeśli dolot będzie nieszczelny - a ja napisze że ten silnik odpaliłem jak nie było sondy, przepływki i czyjnika położenia przepustnicy :) Dokladnie chodzi o silnik c20ne. A może te dziwne zachowanie jest związane ze wspomaganiem hamulców??? W dolocie przy 4 cylindrze jest podłączone. Sprawdził bym...
Też o tym myślałem. Dobra sugestia. Próbowałem szukać dokumentację REB0508 - REACH, aby sprawdzić jak podłączyć cewkę hamulca, ale nic nie znalazłem. Gdy silnik nagrzeje się to najbardziej gorący jest korpus silnika, a nie hamulec, dlatego nie jestem do końca przekonany, że to winna hamulca. Z hamulca wychodzą dwa przewody czerwony i czarny. Zasilanie...
Masz wszystko pięknie opisane. Ale pod warunkiem, że dotyczy to innej centrali i silnika... :D :D :D Proszę dołączyć fotografie złączy silnika i centrali sterującej. BR100 ( B rama R oletowa 100) posiada silnik trójfazowy boczny pracujący w "trójkącie", natomiast centrali nie znam stąd prośba o dołączenie szczegółowych fotografii. Ponadto nie jest...
Tak, to normalne zjawisko, mam pilarkę łańcuchową tej firmy i zachowuje się tak samo. Ja bym jednak odłączył ten hamulec, niech po wyłączeniu się kręci, może dłużej posłuży, ponieważ silnik komutatorowy w takiej pile to nietrafione rozwiązanie. Piła tarczowa stawia spory opór, a taki silnik przy zatrzymaniu (np. zablokowanie piły podczas cięcia deski...
podłączyć hamulec silnik trójfazowy hamulec hamulec podłączyć hamulec ręczny
dźwięk silnik głośnik zawór czterodrożny pompa ciepła regulacja tonów niskich wysokich
light4me głowa ruchoma light4me głowa ruchoma
Aktualizacja pola zmienia wartość innego pola w systemach zarządzania danymi Kod VIN do radia Peugeot 307 - lokalizacja i zastosowanie