Nikt nie podwędził, seryjnie tam nie montowano zaślepek.
Ale gdzie podłużnice w Lagunie a gdzie zderzak?;) A czym są wypełnione zderzaki? Nie te czasy.;)
Możliwe, sądzę że dość duży prąd przez niego płynie plus dodatkowe czynniki i tak się dzieje.
próbować naginać silnik, ewentualnie ją uciąć i zastosować nową
Pod lewą podłużnicą, pod akumulatorem jest sterownik wentylatorów, trzeba sprawdzić zasilanie, czy nie dostała się woda do niego i/ lub do złącz
Lewa podłużnica, pod spodem.
Musisz zdjąć sprężyny i wszystko od góry ściąć do jednej płaszczyzny z podłużnicami. Potem przyspawać do podłużnicy płaskownik co najmniej 8-10mm grubości w kształcie kwadratu nad dolnym mocowaniem sprężyny przykładając płaskownik z boku podłużnicy żeby był w poziomie i żeby był w jednej płaszczyznię z gorą podłużnic. Od dołu płaskownika przyspawaj...
Autodata nie podaje w tym modelu. Przeglądnąłem inne modele i szukał bym na podszybiu (ściana grodziowa) i na podłużnicach, w okolicy reflektorów. Volvo V70, czyli następca ma właśnie na podszybiu, 960 na podłużnicy.
Jeżeli masz oryginał to z czym problem ? Co do haka to montaż w podłużnice pod zderzakiem. A co do elektryki to moduł sterownik haka w bagażniku , wpinasz się oryginalnymi wtyczkami wszędzie :)
Z doświadczenia przy tych autach powiem Ci jedno - nastaw się na to, że po odkręceniu belki bez interwencji blacharza może nie być jej za bardzo do czego przykręcić. Strasznie lubi korodować podłużnica pod belką. Wchodzi wilgoć między belkę a podłużnicę i przeżera ją do cna, a nie widać tego z zewnątrz. Jak zobaczysz taki widok: https://obrazki.elektroda.pl/1327042900_...
Bierz transformatorowa, to sprzęt nie do zajechania, albo wirową. To też jest dobra opcja.
W każdej podejdzie bo tam jest jej miejsce niezalezne od wersji silnikowej i modelu cabrio coupe sedan kombi , zdjęcie nie jest prawidłowe, w b4 podobne miejsce tylko na zewnątrz miedzy podłużnica a błotnikiem https://obrazki.elektroda.pl/7651138400_... Oczywiście pisze o oryginalnym zbiorniczku. Bo były też klimatyzacje dokładane i...
to wychodzi żę chyba silnik stoi dęba albo ta masa się wysrała Sprawdź plecionkę (lewa podłużnica -> skrzynia biegów. Podaj masę na rozrusznik (lub okolicę) bezpośrednio z akumulatora np. kablem rozruchowym. Weź klucz i zakręć wałem, albo spróbuj przepchnąć samochód na wysokim biegu.
Idziesz dobrą drogą, kabelki ugniły. Rozwiń wiązkę. Jeśli to ten silnik co myślę, to wiązka gnije w części, która idzie od silnika w dół na podłużnice z prawej strony jak stoisz przodem do samochodu. Miałem wielokrotnie ten problem z vw i skodą ,nie działały różne czujniki zależnie co zgniło. Pamiętam jeszcze, że po drodze było takie okrągłe złącze...
http://obrazki.elektroda.pl/9822195900_1... Lewa podłużnica, przy podszybiu, pod plastikową osłoną
Witaj. Moduł abs/esp masz na pompie abs pod podłużnicą lewą. A napięcie jak sprawdzasz na wtyczce to tylko przy podłączonym czujniku. Najlepiej wbić igłę od strony wtyczki by nie niszczyć izolacji. A prędkość obserwować w blokach pomiarowych tylko w formie wykresu.
A zrobiłeś już porządek z mocowaniem skrzyni? myślę że skoro łapa jest tak blisko podłużnicy to na zakrętach skrzynia obija się o podłużnicę Całe to przesunięcie może być spowodowane inną długością półosi - spróbuj ręką przesunąć półosie wzdłużnie bo powinny mieć luz
Jaki komputer siedzi? Masy i zasilania sprawdzone? Masy dobrze by było wyczyścić na samochodzie. Pod podłużnicą, przy chłodnicy są 2 okrągłe wtyczki. Ta mniejsza odpowiada za połączenie z immo. Sprawdzić czy jest czysta.
Dokładnie tak jak pisze "grala1", pod samochód i po lewą podłużnicą jest moduł wentylatorów i klimatyzacji, bardzo często jest on zalany lub ma zgnite przewody. Daj znać czy włączenie klimatyzacji rozumiesz poprzez naciśniecie przycisku tylko czy fizyczne załączenie się sprzęgła kompresora??
Nie nic konkretnego po prostu robiłem raz polo i jedną bliźniacza skodzinę z powodu skorodowanych przewodów wiązki komory silnika właśnie od tych dwóch wtyczek w podszybiu do lewej strony przyczyna była na zgięciu wiązki między grodzią a podłużnicą.
Kolego taka naprawa nie niesie za sobą żadnego niebezpieczeństwa jeśli robiła ją osoba wykwalifikowana czyt. Blacharz samoch. z praktyką! Na pewno jest teraz 100% bezpieczniejsze niż jak byś jeżdził na zgniłych podłużnicach! Nadwozie jest konstrukcją samonośną i sztywność jego lub jego brak wpływa na bezpieczeństwo użytkownika.
Masa jest przykręcana do lewego fartuch troche nad podłużnica . Z tego co pamiętam to w starych fordach kable od masy sa brązowe . Często odrywaja sie od oczek . W sumie często to może nie mojej fieście 2 razy na 25 lat :) Pozdro
Znalazłe takie coś ale nie ma pojęcia jak obliczyć.... http://matthewz.republika.pl/wyt9.htm
Jeżeli auto fabrycznie było wyposażone w halogeny to musisz mieć fabryczną instalacje pod lewą podłużnicą musisz mieć kostkę w której są 3 grube kable i 2 cienkie od czujnika temperatury zewnętrznej, a jeżeli nie masz instalacji to musisz ją dorobić
obok chłodnicy powietrza Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
zauważyłem że włącza mi się kontrolka od aku w trakcie jazdy i po ok 2sek gaśnie. Myślałem że może alternator już niedomaga. Może to być też przyczyną przygasania świateł? Jak najbardziej :zużyte szczotki, wytarte pierścienie wirnika, pózniej inne rzeczy. Warto się jeszcze na wstępie upewnić jak wygląda połączenie klema aku - karoseria i punkty masowe...
Daj spokój, dużo za późno i szkoda włożonej pracy/pieniędzy. Nie zabezpieczysz tego dobrze, tylko wstrzymasz
Z pewnością nie ma w tym aucie regulacji rozstawu osi kół. Więc ma uszkodzone [url=http://obrazki.elektroda.pl/9906014... [url=http://obrazki.elektroda.pl/5873363... poprzeczną i/lub podłużnice - mocowanie zawieszenia. Omijaj to auto z daleka.
Ludzie myślą, że jeśli jest hak to można ładować ile przyczepa wytrzyma. Znajomego sierra w codziennej eksploatacji z przyczepą zwiększyła swą długość o 8 cm porównywalne z 2 egzemplarzem kupionym jako dawca. Tam też były podobne kwiatki z zmęczeniem materiału ale ten samochód miał zarabiać na siebie więc woził po kilka ton. Oczywiście było to kombi...
Sprawdź masę zespołu napędowego, na obu końcach kabla pomiędzy skrzynią a podłużnicą
Fabryczne obejmy trzeba rozciąć. A potem kupić nie same gumy a cały zestaw. Np: https://obrazki.elektroda.pl/9270260900_... Wtedy uda ci się to wykonać na samochodzie. Jak chcesz się bawić i rozpoławiać fabryczne obejmy bez wyciągnięcia stabilizatora to życzę powodzenia. A by wyjąć stabilizator przydało by się zdemontować belkę. Też...
Wtyczka ta jest obok/pod podłużnicą od strony kierowcy.
Jak załatwisz sprawę OC sprzedając auto na części? Nie możesz odstąpić od umowy bez okazania umowy sprzedaży bądź zezłomowania auta. Jeżeli wyciągniesz silnik itp to czy będzie to opłacalne bo dostaniesz mniejszą kwotę na złomie lub nawet będziesz musiał dopłacić. Silnik benzynowy więc żadna rewelacja że zapałał w mrozy.
Bierzesz długą rurę, przekładasz nad końcówką drążka. Koniec zapierasz o podłużnicę a za drugi ciągniesz do dołu. I odkręcasz pneumatem.
Do sprawdzenia wiązka silnika w miejscach gdzie przechodzi z silnika na nadwozie. Są to dwa wsporniki (jeden pod kolektorem ssącym i drugi przy zawieszeniu silnika (na dole) oraz miejsce w którym wiązka wisi nad podłużnicą (blisko obok). Objawy są typowe: gwałtowne przyspieszanie lub hamowanie silnikiem powoduje jego przechylenie i kontakt wiązki z...
O wew. część przy podłużnicy obciera? (przy odboju wahacza ?) Koła masz jakie, w sensie felgi (wymiary, średnica, szerokość i ET) oraz jakie opony? Jeśli masz coś w rozmiarze "beczkowym" to by wyglądało, że jakaś usterka zawieszenia, być może tuleje na wahaczu wysypane, ale żeby aż tak? W życiu bym nie pomyślał... Jak z korozją u kolegi, podłużnice...
po kolizji, wymieniam podłużnicę, i chciałbym sprawdzić jak z kielichem bo kielich jest blisko strefy zgniotu podłużnicy
Kwota to 16 tys. złotych. Wujek, który zobaczył to, mówi, że mogą też być uszkodzone podłużnice, bo są na samych końcach wygięte do środka. Jutro też podjadę do mechanika, skąd ten wyciek jest i czy jest to coś poważnego.
Sprawdź lewą podłużnice pod akumulatorem czy nie ma wody...
W instrukcji modułu jest napisane że bezpiecznik 15A jest wymagany więc gniazdo w bagażniku odpada. Mam juz ostatnie pytanie, bo montaż haka w tym aucie i często w Hondach wiąże się z wycięciem "okienek" w podłużnicach z tyłu. Czym to skutecznie zabezpieczyć żeby nie rdzewiało później?
Kolego a miejsce mocowania osi nie jest zardzewiałe, bo tam zdjęcia nie zrobiłeś.
Witam Nie wiedziałem gdzie zapytać więc pytam tu Google przekopane i nic interesującego poszukuje wymiarów w.w. auta chodzi mi głównie o przód Odległości między -podłużnicami -kielichami amortyzatorów itp Nie mam u kogo po mierzyć
W paru autach np. Mondeo czy Partnery itp. paski są prawie przytulone do podłużnic.
To co będziesz podnosił za podłużnicę czy co ?
W skrzynce bezpieczników pod maską jest łączenie LIN i czasem tam jest przerwa, ten kabel od żaluzi jest też we wtyczce pod lewą lampą i podłużnicą, często nie zabezpieczony przez co możesz mieć wilgość. Model alternatora?
Witam, Jestem w trakcie naprawy gruntownej blacharki w moim pojeździe. Problem leży w podłużnicach. Są tak przegniłe, że uderzenie młotkiem powoduje jego wpadnięcie w "otchłań rudego". Wstępnie, całe auto jest rozebrane do gołego i niedługo będzie wypiaskowane. Następnie zamierzam odtworzyć całą podłogę wraz z przetłoczeniami (nie było co łatać). Najgorzej...
Hej, wiem że odkopałem temat ale właśnie montuję hak do swojego a4 b5 i nie wiem jak mam zamontować zderzak po tym jak w podłużnice wsadziłem mocowanie haka? Proszę o pomoc.
Oddać auto na przeciek oleju to taki trochę kiepski powód. Szpachla na podłużnicach to jakiś powód jest. Bądźmy poważni.
A nie ma ktoś wymiarów samych? Jechać do warsztatu jakoś mi się nie uśmiecha... Jakbym znał wymiary to już bym resztę dał sobie radę... Tylko same wymiary. Słyszałem że są takie same jak od B6 ale również nigdzie nie potrafię znaleźć...
Sterownik poduszek jest na tunelu środkowym, przed ręcznym, a boczne nie pamiętam, chyba na podłużnicach w okolicy słupka B. Wyłącznika inercyjnego - „wstrząsówki” 307 nie posiadała.
A oglądałeś te auto od spodu. Purchle czy zaprawki pędzlem to mały pikuś przy przerdzewiałych podłużnicach czy belce z tyłu. Co do sprzęgła to czasem nawet ta sama część ale różnej marki (LUK, SACHS itp) potrafi zmienić charakterystykę pedału sprzęgła.
7.8V to jeśli miernik nie kłamie, to problemu szukał bym w masie. Pin 3. Ew ugnita wiązka modułu haka lub sam moduł. Jak oryginalny to lewa podłużnica, przy końcu pojazdu. Takie "cóś" przykręcone pod skosem. Lub przy samej ramie haka. Zobacz jeszcze czy licznik kilometrów nie zaczął migać. To znak że moduł ugnił definitywnie
Był kiedyś program w TV z takimi testami zderzeniowymi. Prawie wszystkie auta go nie przeszły. Cała siła idzie na przednie koło, które wbija się do wewnątrz kabiny i miażdży nogi kierowcy. Dodatkowo, głowa leci na słupek A, pomiędzy poduszkę kierownicy, a poduszkę boczną. Przed uderzeniem, lepiej skręcić w stronę przeszkody, aby uderzenie poszło w podłużnicę.
Każdy z tych błędów mówi o problemie z systemem bezpieczeństwa jaki są poduszki, Przyczyny tych błędów oraz ich spora ilość mogą sugerować np to że poduszki te już zadziałały. Auto wyklepane ale błędów nikt nie pousuwał. Może to też być wina braku jakichś czujników itd itp. I jeszcze ta wisienka na końcu posta... Auto kupione dopiero w komisie :D Błąd...
W tym budżecie grzebiesz w starej motoryzacji z rdzą pod podłoga i na podłużnicach. Szukałbym auta z dobra blachą i dobrym silnikiem. W tym budżecie ( auta 15+)japońce , ani koreańce nie dają tych dwóch rzeczy na raz.
Xsara model II jest ocynkowana i bdb zabezpieczona lakierem. Mam taką z 2002 r. i brak śladów korozji. Właśnie to auto od razu mi przyszło na myśl jako jeden z tych alternatywnych Francuzów. Tego jeszcze trochę jeździ i nie wygląda jakby przynajmniej z racji rdzy miały przestać :) Xsara bliźniak Peugeota 306 który równo się trzyma. Ale nie jest tak...
Sterownik jest pod lewą podłużnicą przy pompie abs,dziś namierzyłem go z kanału.
Znaczy ja tylko się tego boję,że mi przeglądu nie przejdzie ale chyba nie jest tak źle. Jak ma nie przejść przeglądu to już nic nie zrobisz. Bo w przeglądzie nie chodzi o to, że powierzchnia jest czyms pokryta tylko o to, że przez ostatnie 10 lat rdza zjadła podłużnicę.
Pod lewą podłużnicą, mniej więcej pod akumulatorem
Musisz odkręcić plastikowe nadkola (o ile są) . Zderzak jest przykręcony do podłużnic do ich czoła, od spodu (ciężkie dojście) .
a po co cały wózek? mocowania poduszek silnika i skrzyni musisz sobie tylko z niego wyciąć lub uspawać coś w ten deseń... a do czego Ty chcesz to w ogóle wsadzać? poza tym... jaki to problem przyspawać wózek do podłużnic? ;) tylko potem wyjęcie tego w razie czego wiąże się z cięciem ;) można i na śruby ale to dużo zabawy, w swoim Ducato jak robiłem...
Właśnie że podłużnice są o dziwo nie ruszone. Belka aluminiowa jest zerwana tylko i wgnieciona środkiem do wewnątrz.
Sprawdź główną masę silnika -między skrzynią biegów a podłużnicą potwierdzam...przewód lubi na podłużnicy wypróchnieć
Osłona nie powinna zwisać nawet bez mocowań tylnych, jest sztywna u mnie też ich nie mam i nic nie zwisa przy 4 bocznych dokręconych na sztywno do podłużnic chyba że osłona to zamiennik, te są z dużo cieńszego i bardziej wiotkiego materiału. Co do amortyzatorków metal/guma to nic nie trzeba gwintować bo są mocowane do wózka na nakrętkę , więc trzeba...
Między oś i podłużnicę ramy zamontuj [url=https://www.google.pl/search?q=odbó...
Tam masz EDC 16C9 CZY EDC 16C39 Z DPF CZY NIE? DPF . Jest ale który nie wiem musiał bym go wy targać . Właśnie chodzi mi o tego Cana . No bo zobacz mnóstwo funkcji działa wiesz mam pytanie gdzie są punkty newralgiczne przetarcia kabelków tych wiązek . Tak od tematu FIAT DUCATO I IVECO podłużnica po stronie kierowcy najniższy punkt standard gnije wjązka...
Naprawiałem sam poniewarz nie mialo sensu poniewarz na ogół to jestem mechanikiem i wiem co i jak.. Dzisiaj widzialem forda mondeo mk1 ale przód wyglądał innaczej niz w moim i nie wiem czy czasem nie potrzebuję części od mk 1 przejściowki więc pytam.. Jeszcze zadzwonię do serwisu i zapytam o to a jak nie to nadal będę próbował coś robić z nim.. Jeszcze...
dużo wosku we wszystkie profile zamknięte do środka to 90% sukcesu - w progi, podłużnice, między nadkola tylne zewnętrzne a wewnętrzne, różne wzmocnienia, przednie podłużnice itp zwykłej płaskiej blachy podłogi niema większego sensu malować od spodu, bo tam woda i tak momentalnie wysycha więc nie gnije(chyba że jakiś komunistyczny wytwór z blachy solonej...
Pewnie uszkodzona pompa mechanicznie albo wiązka. Jest pod lewą podłużnicą blisko zderzaka.
Zwróć uwage ma stan tapicerek - jak bardzo jest powycierany fotel kierowcy, czy nie były zmieniane gumki na pedałach, jak wyglada kierownica, jak wajha zmiany biegów wygląda. No i to co mówił przedmówca, czyli podłużnice, stan blachy pod tapicerką, postaraj sie też zajżeć gdzieś w połowie auta żeby wyczaić czy to nie jest przeszczep, stan bagażnika....
Nie masz najmniejszych szans, chyba, że wytniesz podłużnicę
Aby zdemontować pompę oleju należy opuścić maksymalnie skrzynię biegów i odkręcić śruby ławy z lewej strony. Pompa posiada długi stator i przy jej demontażu przeszkadza podłużnica zaznaczona białymi strzałkami. Wkręcam śruby w miejsca zaznaczone czarną linią i za pomocą młotka bezwładnościowego „wybijam” pompę. Pompa zapieka się na obwodzie...
Nie interesują mnie takie rzeczy, po prostu. Dla mnie to żaden argument, dla mnie argumentem za lub przeciw jest korozja, bo sam jeżdżę starymi autami (najmłodsze pochodzi z 2007 roku) a Scenic z 2002 roku, nowszego nie kupię, a poza rdza resztę się naprawi. Taniej lub drożej ale się zrobi, a rudego z imprezy nie wygonisz. Wyjdzie drzwiami a wejdzie...
Co to jest "lekka kolizja" bo po czymś takim samochód był krótszy o 50 cm i podłużnice do prostowania. Daj zdjęcia.
Są środkki do konserwacji wewnetrznej progów podłużnic, wsporników.
https://obrazki.elektroda.pl/9619772400_... https://obrazki.elektroda.pl/3398852000_... Długotrwała jazda z rozpadniętym sprzęgłem ładny stożek rolka utoczyła. A nie wypadał tylko dlatego że podłużnica ją trzymałą 1,9 JTD.
Ale chciałbym również wiedzieć ile doświadczenia mają osoby które negują naprawę zalanego auta. Robiłem troszku tych "zalańców" i powiem tak - to już nigdy nie będzie normalny samochód. Jak nie elektryka to smród od tapicerki, postępująca rdza i cały szereg innych problemów. Samochód nie był zalany czystą wodą a brudną breją z piaskiem i innymi możliwymi...
Do sprawdzenia jak na załączonym obrazku, plus punkty mocowania belki poprzecznej do podłużnicy i podłużnica.
na podłużnicy to auta PSA z takim silnikiem 1.6
Jak ma być lekkie to trzeba wykorzystać własności wytrzymałościowe przez odpowiednie spozycjonowanie profili - u ciebie podłużnice są z profili "na płask". Ponadto jeśli z tyłu będziesz miał siedzenia z oparciami ponad podłużnicami to konstrukcja ramy może być przestrzenną kratownicą.
Oprócz tego co napisałem wcześniej sprawdź skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami w komorze silnika (wilgoć, korozja). Teoretycznie światła nijak się mają do silnika, ale brak dobrej masy między akumulatorem, a resztą (silnik, rama) może dawać takie efekty. Połączenia masowe masz na podłużnicach a tam jak wiemy lubi panoszyć się ruda...
Taniej wyjdzie zakup takiego auta w stanie obojętnym ze zdrową budą i przekładka części niż robienie tej budy zwłaszcza że myślę że nie wiesz jak wyglądają podłużnice
Nic nie opadnie, silnik ze skrzynią zawiśnie na podłużnicach. Sanek też nie trzeba całkiem wywalać, mogą wisieć na wahaczach.
Dziekuje za odpowiedz. Lewa podłużnica pod akumulatorem?
W srodku jest komputer silnika. Wychodza z niej 3 wiazki kabli. Mozna ja rozkrecic i wyjac komputer (jest w aluminiowej obudowie).
Oprócz tego modułu w kluczowych miejscach pojazdu umieszczone są czujniki zderzeniowe (słupki, podłużnice its), oraz czujniki osób (na pewno pierwszego rzedu, pozostałych nie wiem). Prawdopodobnie połączenie ujemnego przyspieszenia oraz konkretnego czujnika powoduje wyzwolenie konkretnej poduszki.
Auto bite, zgięta i prostowana podłużnica.
Podejrzewam że w salonie zrobią właśnie "na odwal się" - lepiej na własną rękę dać do warsztatu gdzie zakonserwują naprawdę porządnie. Podstawa to fluidol we wszystkie profile zamknięte - progi, podłużnice.
Na płycie nie ma żadnych śladów żeby coś było ruszone. Podłużnice też wyglądają ok, bynajmniej otwory belki pod zderzakiem pasują idealnie. Chyba że ta się jakoś pomierzyć przekątne czy coś żeby na 100% wykluczyć podłużnice? bo jeśli one są w porządku to obstawiałbym skrzywione lub przestawione sanki jeśli tak to jest możliwośc jakiejś ich regulacji...
Pokaż foto jak to wygląda. Same progi jakbyś na nity zrobił tak żeby były niewidoczne to jeszcze pół biedy... Gorzej jak są podłużnice zgnite
Do sprawdzenia czujnik polożenia wału korbowego, oraz stan wiązki elektrycznej między lewą podłużnicą a silnikiem. Dokładnie to fragment nad rozrusznikiem.
Bardziej chodziło o jakieś wymiary przekątynch, odległości otworów w podłużnicach coś takiego
Z mojego doświadczenia na 99%, to uszkodzona mechanicznie tasiemka migawki (shutter) jaki by to nie był aparat. Tylko wymiana, bo "złatanie" jej podziała na krótko - cała pracuje i wygina się od wysunięcia do schowania obiektywu. Kupienie jej w niektórych markach graniczy z cudem, ewentualnie jak "sklonują" ją Chińczycy, to jest osiągalna. Sklejanie...
W tym modelu Toyoty nie trzeba kasować kontroli SRS. Jeśli obwody sensorów na podłużnicach są ok i poduszki z napinczami są ok sama gaśnie. Kasowanie zwieranie TC i AB do masy.
Pewnie tak, belka jest mocowana zgrzewami do podłużnic.
Porób zdjęcia i podjedź na szrot, dobiorą co potrzeba. Nie mamy pojęcia co jest uszkodzone, z twojego posta wynika że nie masz za dużej wiedzy więc zapytam- nie odstał w podłużnice?
Wg Xentry tak skompletowany i zamontowany zestaw powinien zadziałać (oczywiście po późniejszym zakodowaniu np. Vediamo lub DTS Monaco): 1. Hak A2533102800 2. Dwa wsporniki do podłużnic (niezbędne!) A2536102501 (lewy) , A2536102601 (prawy) z kompletem śrub 3. Moduł haka A2059006828 4. Wiązka haka A2055401818 5. Osłona pod hak A2538802501 Wszystko, za...
A co z tym czujnikiem uderzeniowym? Jest on na podłużnicach czy gdzieś indziej?
Czy moge jeżdzic normalnie? Jeśli masz DPF taka jazda zabije filtr. Na początek posprawdzaj przewody podciśnieniowe od pompy vacum do zaworu sterującego turbo pod przednią prawą podłużnicą. Tam przy pompie będą dwa gumowe wężyki które często pękają.
Dla potomnych. Problemem braku komunikacji okazała się wiązka skrzyni biegów pomiędzy skrzynią a lewą podłużnicą. Została delikatnie przyciśnięta i uszkodzona. Nie widać tego bez ściągnięcia peszla. Silnik 1.4 benzyna automat 2018r. Pozdrawiam
podłużnica octavia moduł podłużnica wiązka podłużnica
zmienić język angielski pomiar sygnał audio stacyjka nissan
mikrofon paraboliczny rozdzielacz koparka
Zgemma H17 Combo – oprogramowanie i obsługa T2-MI, testy OpenATV, PurE2, OpenPLi Peugeot 607 2.2 EW12J4 – momenty i kąty dokręcania głowicy, kolejność śrub, narzędzia