Sprawdź na króćcu od podciśnienia do serwa czy masz podciśnienie.
Mam problem z autem przy wyższych prędkościach traci moc.Doszedłem do tego że odłąncza turbine na weżyku dochodzącym do turbiny nie ma podcisnienia po wylonczeniu i uruchomieniu ponowny motoru podciśnienie się pojawia.Jaka może być tego przyczyna??? Prosze o pomoc(Piwko postawie:) )
Poszukiwany schemat podciśnienia do seata toledo 1.8 1993 r. Proszę na maila: caramelia(at)wp.pl
witam mam pytanie potrzebuje schemat podciśnienia do passata b6 2.0 tdi 16v 140km .
Przewód podciśnienia przy przepustnicy do kolektora cały?
Witam. Dzisiaj odebrałem auto z tego warszatu. Powiedzieli tak: zero błędów na komputerze, sprawdzili wszystkie podciśnienia i wg nich jest ok. Logów dynamicznych nie przeprowadzali. Szef powiedział ze jak dla niego auto jest ok, moze nie tak dynamiczne jak powinno byc ale nie widzi problemu, tylko troche male doładowanie :P Powiedzieli tak ze ciśnienie...
Witam !Po kilkumiesięcznej walce z falowaniem obrotów i wymianie chyba wszystkiego co mogło mieć jakiś wpływ (świece ,kable ,czujnik temperatury ,czyszczenie i adaptacja przepustnicy,przepływomież) i nic !.Problemem okazała się rurka od podciśnienia serwa.Była pęknięta w kilku miejscach i silnik "brał"lewe powietrze . W którym miejscu ten przewód jest...
Mam ten motor u siebie w Leosiu takie same miał objawy EGR przepustnica kopcenie za każdym razem albo samo adaptacja albo wymuszona. Sprawdź jeszcze wąż podciśnienia od serwa czy nie spadł.
Nadal są 2 sekundy zwłoki więc przypatrz się dokładnie króćcom przy elektrozaworach oraz temu przy akumulatorze podciśnienia (czarna plastikowa kula) oraz sprawdź króciec metalowy przy pompie podciśnienia gdyż nadal musi gdzieś jeszcze to podciśnienie uciekać.
Witam, mianowicie mam podobny problem lecz u mnie pompy paliwa działają przepływomierz i czujnik przepustnicy tez ale nie daje benzyny i przez to nie odpala. Czy wiecie gdzie jest umiejscowiony czujnik podciśnienia bezwzględnego? Toledo 2.0 "digifant 2E"
Usterka łatwa do zdiagnozowania i usunięcia. Trzeba tylko sprawdzić czy nie wypiął się lub nie pękł, któryś z przewodów powietrza doładowanego idących od turbosprężarki poprzez intercooler aż do kolektora ssącego lub też czy nie ma nieszczelności na wężykach podciśnienia zgodnie z tym schematem : http://obrazki.elektroda.pl/7731599700_1...
.. na turbinie siedzi taka metalowa puszka która jest podłączona do elektrycznego zaworu przewodami ciśnieniowymi i tą metalową puchą staruje jeszcze czarna pucha z czarnego plastiku <pewnie ten siłownik pociśnieniowy o którym pisze kolega SZTOMEL>... JAKIEŚ POMYSŁY OD CZEGO ZACZĄĆ I jakie mogą być objawy uszkodzen elementów - żeby znaleźć który...
Jak najbardziej sztanga może być niewyregulowana, ale też sprawdź wszystkie podciśnienia oraz czy zaworek sprawny.
Teraz mogę się mylić ale do tego reduktora powinno być podłączone podciśnienie a on ma chyba 2 króćce - jeden od podciśnienia a drugi od "zaworu" bezpieczeństwa więc może masz źle podpięte podciśnienie i tu problem.
Czy może mi ktoś powiedzieć jak to z tymi czujnikami czy jeden czy dwa i gdzie go szukać: SEAT TOLEDO 1.9 TDI 110KM 2000rok. Oczywiście czujniki są 2 ale zamontowane w jednej obudowie i dlatego jest wyjście na 4 piny a czujnik w Twoim silniku jest w tym miejscu : http://obrazki.elektroda.pl/5709916000_1... czyli w króćcu wodnym z prawej...
Myślę, że źle zmontowałeś turbo. Bez podłączonego podciśnienia ma nie ładować. To z jakiej okazji u Ciebie jest inaczej?
Witam Niedawno udało mi się nabyć gaźnik Pierburg 2E3 z Seata Toledo 1.6 93r. Mam zamiar zrobić zamianę z mojego obecnego gaźnika Pierburg 2E2 na powyższy. Podstawa gaźnika powinna pasować, elektrykę rozgryzłem (mam nadzieję) pozostaje mi sprawa podciśnień - skąd i gdzie. Od strony kierowcy gaźnik ma tylko jeden wolny króciec do podciśnienia i na zespole...
Na zimnym przeważnie falują przez EGR. Co do turbo to nie wadliwe turbiny a zużyte. Po prostu serwisy wymieniają wirniki i ośkę a układ zmiennej geo tylko jest czyszczony. Czasem uda się wyregulować ale taka operacja tylko na aucie metodą prób i błędów. Ja to robię tak że z VCDS wyciągam wykres live z wartości zadane ciśnienie i rzeczywiste (plus wysterowanie...
Witam, Mam problem z notlaufem. Na początku przyczyną była zapieczona geometria i przegnita gruszka, 3 tygodnie temu wyjąłem tubro, wyczyściłem je, wymieniłem gruszkę (na podobno oryginał, zamawiał ją znajomy mechanik) oraz czyściłem dolot i zaślepiałem EGR. Myślałem że wszystko jest ok jednak sporadycznie na 4 lub 5 biegu przy 3000obr/min odcina turbo....
blachę z EGR mogłeś zostawić, ona nie miała żadnego wpływu na stan pracy awaryjnej a jedynie usprawniła troszkę motorownię jeśli chodzi o czystość dolotu, pieprzyć przy tym ekologów i ich normy ! skoro nadal silnik wchodzi w stan pracy awaryjnej to raczej zmierzałbym w stronę sprawdzenia szczelności przewodów podciśnienia i dolotu.
sprawdz czy z podciśnienia z reduktora nie idzie gaz
Witam Z elektryką pasuje 2.0 8v o oznaczeniu 2E, z komputerem 037906024 D sprawdzone, z innymi nie sprawdzałem. Komputery różnią się tylko brakiem podciśnienia które jest potrzebne w 1.8 16v ADL.
Pierwszy objaw przycinających się kierownic turbo, za czyszczenie jej nie powinieneś zapłacić więcej jak 400-500 zł, gruszki rzadko się uszkadzają. Zakładając ze zawór sterowania turbiną, wężyki, akumulator podciśnienia i pompa vakum jest sprawna: Przegoń porządnie auto na 3 biegu z pedałem gazu max min tak dodawaj i puszczaj co 3 sekundy gdzieś przez...
Witam, Od jakiegoś roku mam problem z Seatem Toledo II 2002r. 1.9TDI 90KM , mianowicie samochód przy około 110-120km/h nie ma mocy. Przeczytałem wiele tematów na ten temat, lecz nie uzyskał stosownej informacji. Na chwilę obecną sprawdziłem przewody od turbo, od czujnika ciśnienia(tylko to co było widoczne) i VAG-a: 17564 Czujnik podciśnienia MAP -...
No i właśnie teraz powinieneś popatrzyć w live data, a nie robić zbędną dyskusję. Prawdopodobnie przeładowanie się kłania, jeśli podciśnienia i sterowania są dobre, to niestety czyszczenie w twoim wykonaniu nie przyniosło odpowiedniego efektu.
Dzięki za radę. Możliwe, ale może to tylko przewód podciśnienia z kolektora do serwa?? Jest tam jakis zaworek. Zdejmę przewód , zatkam krociec i zobacze wtedy.
Jeśli chodzi o pierwszy błąd to przeładowany silnik mam- toledo 1.9 ALH mam to samo zacierają się łopatki kierownicy na turbinie sprawdź sobie tak: połuz palec na dźwigience w turbinie (oczywiście na zimnym silniku bo sie poparzysz) (taki płaskowniczek pociągany przez gruche podciśnienia) a druga osoba niech Ci odpali silnik jeśli dźwignia pójdzie w...
Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym jeśli jest sprawdzić, jak nie wymieniałeś jeszcze to sprawdź świece. posprawdzaj dokładnie instalacje czy nie przerwane jakies kable.
Sonda to jest ostatni element który należało by wymienić. Po pierwsze czy masz sam osobiście dostęp do oprogramowania diagnostycznego, żebyś mógł podejrzeć podstawowe parametry pracy sondy? Po drugie sprawdź jak kolega autominus powiedział czy wtyczka nie zaśniedziała bo to jest częsty przypadek. Następnie tak jak wcześniej powiedziałem sprawdź cały...
Witam, Dla wyjaśnienia powyższego tematu przed odwqiedzeniem mechniaka wymieniłem czujnik temperatury cieczy (niebieski). Mechnika znalazł mi 2 błędy: 1 - źle ustawiony zapłon, 2 - odpadł 1 z dwóch wężyów podciśnienia powietrza, oraz miałem poziom oleju na kresce MAX i chlapało mi olejem tak że zalewało dysze. teraz jeszt wszytsko OKI, ZAMYKAM TEMAT
Miałem identyczny przypadek w Fordzie. Powodem był regulator ciśnienia paliwa znajdujący się na szynie paliwowej. W Fordzie jest on sterowany podciśnieniem poprzez wężyk który idzie w okolice korpusu przepustnicy. Działo się tak ponieważ przedziurawiła się membrana która oddzielała układ paliwowy od podciśnieniowego. Jak silnik był zimny wszystko było...
Witajcie. Posiadam Toledo 1L 2.0 2E 8v + LPG. Również mam problem z szarpaniem. Szarpie na zimnym i ciepłym, na Pb i LPG. Dolot szczelny, podciśnienia ok, przepływka czysta, ma poprawne wartości, nowe świece i przewody NGK, nowy aparat zapłonowy, nowy olej, filtr powietrza, oleju, filtry gazu, nowy czujnik temperatury powietrza przy kolektorze ssącym,...
Zastanawiam się właśnie nad jakimś przewodem podciśnienia do serwa, może dziurawy, tym bardziej że silniczek na postoju (np światła) leciutko trzepie kabiną ale obroty ma równe i stabilne, moc też trzyma (według hamowni 159KM). Jutro po pracy to sprawdzę, wezmę moją i będzie wciskać i ja dojrzę gdzie tak syczy powietrze. Tylko czy to może być problemem...
Witam Mam taki sam samochód tj. Seat Toledo 1992 z silnikiem 1F tyle, że bez gazu. marek234 możesz mi powiedzieć w jaki sposób resetujesz komputer i czy Twoje autko ma złącze diagnostyczne i gdzie się ono znajduje? Ostatnio coś podobnego stało się z moim - na ciepłym silniku miał około 1500 obr/min spalanie gwałtownie wzosło (wir w zbiorniku przy spokojnej...
Witam. Mam następujący problem. 2 miesiące temu moj brat załatwił mi turbo. Wyciekl olej i turbina do niczego się nie nadawała. Została włożona druga. Zrobił to mechanik, zasugerowal że brak mocy jest przez zapchany katalizator. Katalizator wymieniony i nadal to samo. W Vag com pokazało mi w zakładce 011 że MAP actual które oscyluje wokół 1000 jest...
Jeśli dobrze rozumiem to wnętrze obudowy zaworu EGR było zawalone syfem, a jeśli chodzi o te terkotanie klapki to chodzi o klapę gaszącą (w takim przypadku będzie szwankować albo sama klapka albo zawór N239 nią sterujący a nie ten N18 od EGR), bo nie bardzo rozumiem ? Dodano po 55 Z przykrością muszę stwierdzić, że od dziś większość ogólnie dostępnych...
Witam Auto które spędza mi sen z powiek to Tolek 1.9 TDI z 2001 roku o oznaczeniu silnika ALH. i przebiegiem 230000 Problem polega na tym iż auto do 3 biegu(włącznie) kangurzy. Sprzęgło wymieniłem 500 km temu na jedno masowe valeo(bez zmian jeśli chodzi o kangurzenie), przewody podciśnienia ok, po odłączeniu przepływki (bardziej mułowaty ale szarpie),...
Tak jak przewidywałem, żaden błąd nie został zarejestrowany. Dziś rano kiedy podobna sytuacja wystąpiła sprawdziłem czy są jakieś bąbelki powietrza w układzie paliwowym - nie ma żadnych. Później sprawdziłem VAGiem blok 008 czy coś nie odcina paliwa - wszystko OK. Zauważyłem tylko, że na początku otwarcie EGRa było ok. 4,5% później kiedy auto zaczęło...
Niedoładowanie turbo ja bym zaczął od pompy vacum czy tandem w zależności od wersji. Czyli pomiar sprawdzenie podciśnienia.
Tam ma być podciśnienie czyli ma zasysać powietrze. Trzeba by spawdzić czy podciśnienie dochdzi do zaworòw. Mogą też być dziury w wężykach, serwie hamulca i podciśnienie ucieka. Możliwe również że pompa pociśnienia powiedziała papa.
Witam wszystkich mam problem z seatem toledo 2, 1,9tdi 110km AHF problem polega na tym , ze turbo wstaje dopiero przy 2,5tys obrotów . do tej pory powymieniałem wężyki od podciśnienia turbo bylem zmuszony zregenerować bo poszedł olej przez gorąca stronę. Silnik nie posiada żadnych błędów przed uszkodzeniem turbo było tak samo od dołu do 2.5 tys jedzie...
Sonda, nieszczelny układ wydechowy, nieszczelny dolot, niesprawny układ podciśnienia, regulacja biegu jałowego i jeszcze inne...
do sprawdzenia na początek zawór N75 i wszystkie wężyki od podciśnienia, kolejno będzie turbinka
Winne okazały się podciśnienia, lecz nadal nie wiem czemu na drugiej przepływce zachowywał się trochę lepiej
Witam Posiadam Saleta Toledo 2 2003 roku kupiłem go w marcu i chwilę czasu nim jeździłem, po jakimś czasie samochód przestał dynamicznie przyspieszać i zgubił moc. Wymieniłem zaworki, przewody podciśnienia, układ dolotowy jest szczelny, pomóżcie
Rozrząd robiłem, jest w porządku, kółko dolne też bez oznak typowych dla wyrobienia.
Dałem auto do serwisu Diesla i okazało się, że wszystko jest w porządku, pompa jest w super stanie. Powiedzieli mi, że może być problem z elektryką. Przeważnie serwis diesla zna się także na elektryce. oraz nieszczelny układ podciśnienia. To wyszło po podłączeniu komputera?
Nie musisz jak sobie coś dopasujesz żeby szczelnie zatkać wlew zbiorniczka. Z otwartym zbiorniczkiem ściskasz wąż, zatykasz zbiornik, puszczasz wąż i po wyjęciu czujnika nawet kropla nie poleci bo będzie podciśnienie.
Witam Czy możesz napisać co zmieniałeś konkretnie? Jestem na etapie przekładki AHU na AFN (audi a4). Mam cały komplet razem z komputerem. Teraz wiem już że inna jest flansza do wydechu (turbina w AHU jest ze stałą geometrią i ma inne wyjście na 4 śruby, ta z AFN'a ma na 3 śruby). Wiązka elektryki wydaje mi się taka sama (mam starą i nową). Na pewno...
Podłącz ten przepływomierz na miejsce. Sterownik będzie pamiętał o tym ale przy sprawnym przepływomierzu nie wpływa to na dynamikę jazdy. Do sprawdzenia, - odczytać sterownik na błędy(może coś wyjdzie co naprowadzi na usterkę) - sprawdzić podciśnienia(wężyki) -zawór egr - sztanga w turbo - drożność wydechu - drożność dolotu - szczelność dolotu - filtr...
podciśnienia mercedes megane podciśnienia gruszka podciśnienia
danfos profibus zmiana lokalizacja podciśnienie zmierzyć
viessmann vitodens niskie ciśnienie oleju
Rozkodowanie radia w Alfa Romeo 159 bez numeru seryjnego Połączenia głowicy magnetofonu MDS 432: kable z punktów 216-219