W serwie podciśnienie cały czas „pracuje” - raz jest go więcej, za chwilę mniej, ale pracujący silnik cały czas to uzupełnia. Twoje obawy są zupełnie nieuzasadnione. Po wymianie rurki jak odpalisz silnik sytuacja w kilkanaście sekund wróci do normy. Przecież w tej chwili wężyk i tak jest dziurawy i serwo się „zapowietrza”.
NIe wiem co tam jest czy zespół elektro zaworów w takiej puszcze czy osobno n75. Może masz źle podłączone przewody. Na zaworze masz vac tutaj podciśnienie z serwa a out idzie na gruchę. Jak jest jakiś trzeci wąż to jest to tylko ciśnienie atmosferyczne i idzie to do filtra.W pokrywie zaworów z tyłu powinien wchodzić wąż i jest tam pierwsze podciśnienie...
Sprawdź na króćcu od podciśnienia do serwa czy masz podciśnienie.
Vacum pompa stuka. Odepnij podciśnienie od serwa i zobacz czy przestanie, lub jak zacznie stukać pompuj pedałem hamulca bardzo szybko ( spadnie podciśnienie w serwie) i jak przestanie stukać to masz winowajcę.
Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie.
Potrzebuję podciśnienie do serwa hamulcowego.
Problem z serwem lub zaworem zwrotnym do serwa Jak jest takie "pierdzenie" to ucieka podciśnienie z serwa
Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
Nie wiem czy Ci nadal potrzebne te informacje ale skoro wiem od czego są króćce to się podzielę. Numer 1 idzie do elektrozaworu i dalej do filtra z węglem aktywnym na prawej podłużnicy, numer 2 to podciśnienie do mapsensora, numer 3 to przyłącze wody do węża od nagrzewnicy - wąż zaraz pod kolektorem idzie do bloku wodnego, a pod króćcem powinien być...
Na początku zaślepic podciśnienie do serwa. I na test drogowy, OSTROŻNIE, nie będzie wspomagania hamulca
Panowie, silnik 1,8T nie ma wakupompy, tam jest dość skomplikowany układ wytwarzający podciśnienie do serwa hamulców, m.in. zaworki jednokierunkowe, zwężka Venturiego itd. Jesli to wszystko nie funkcjonuje prawidłowo, to mamy bardzo słabe wspomaganie. Trzeba zacząć od podłączenia wakuometru i pomiaru podciśnienia podczas hamowania.
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Dokładnie przy czym czasem potrafi pęknąć. Zwłaszcza jak ma już parę lat.
Sprawdź gdzie jest podłączone podciśnienie do serwa od hamulców.
Czy jest możliwe abym coś zle poskładał w pompie hamulcowej ? Choć nie ma tam żadnych cudów . Parę oringów , dwie sprężyny, tłoczek . Złóż to do kupy. Odpal samochód powciskaj hamulec aż to koło się zablokuje. Nie musisz jeździć do tego. Potem rozepnij podciśnienie od serwa i sprawdź czy przypadkiem nie puści wtedy. Ruszałem regulację luzu serwo-pompa?
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
a sprawdzałeś podciśnienie serwa może serwo nie szczelne i tam fałszywkę łapie a jak nie sprawdź ten rozrząd może o ząbek przeskoczył
Sprawdź podciśnienie do serwa.
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Witam. Jak w temacie od pewnego czasu zrobił się twardy pedał hamulca. Vacum sprawdzane trzyma ok 0,5 do 0,9 po kilkukrotnym naciśnięciu hamulca schodzi do 0 ale po chwili wraca do wartości. Wężyki podciśnienia wymienione ale gdy odepnie się podciśnienie z przewodu do serwa(zaślepione) pedał robi się w miarę elastyczny. Jakieś sugestie, podpowiedzi?
Ponieważ zaworek padł. Pompa pracuje w oleju i po wyłączeniu silnika podciśnienie z serwa zasysa powietrze z niej razem z olejem.
Zmieniłem dziś pompę vacum i dalej nic. Czy możliwe że to pompa hamulcowa jest winna ? tylko ona została do zmiany i nie da się jej odłączyc w celu sprawdzenia.
Oblukaj dokładnie skąd jest brane podciśnienie do serwa.
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Podają inne objawy uszkodzonego serwo. Miałem taki przypadek. Sprawdzenie zajmuje chwile. Hamulce trzymają na odpalonym aucie po przejechaniu pewnej trasy. W momencie gdy hamulce trzymają po tej trasie wystarczy odpiąć podciśnienie od serwa. Jak nie masz czym kasować błędów to oddaj auto do warsztatu bo po odpięciu podciśnienia może ale nie musi zapalić...
Przewód z zaworem jednokierunkowym doprowadzający podciśnienie do serwa.
Dzięki, ale to już zostało zrobione przy wymianie klocków. Do tego czasu poczytałem o podobnych przypadłościach w innych markach (skoda superB i Vw vento) na elektrodzie. Za dnia sprawdzę: ...czy czujnik stopu nie blokuje konieczności cofania się pedału hamulca, oraz podciśnienie serwa. Jak to wykluczę, będziemy myśleć dalej...
Odepnij wszystko oprócz serwa, zaślep wężyki i wtedy sprawdź.
Może zadaj sobie ten mega trud i sprawdź chociaż wizualnie stan przewodu do serwa? Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie . Pewnie w najgorszym wypadku czeka cię wymiana serwa.
Tam nie idzie czasem podciśnienie do serwa hamulców z kolektora przy 4 cylindrze ?
Ten prędkościomierz naprawdę jest mechaniczny, czy z elektrycznym napędem ? Linka może napędzać impulsator, a ten sterować ecu i prędkościomierzem. Wystarczy że linka strzeli, lub impulsator i będzie klapa z prędkością pojazdu. U kumpla w astrze jakiś czas pomagało pierdyknięcie w deskę rozdzielczą by prawy głośnik zaczynał znowu grać, teraz samoistnie...
Należy sprawdzić serwo - najprostsza ale i niebezpieczna metoda to odłączyć podciśnienie od serwa ( brak wspomagania !!!!! ) i się przejechać.
Może kończy się pompa vacum . Ona odpowiada za podciśnienie do serwa plus do sterowania gruszka turbo. Przydał byś się miernik podciśnienia i sprawdzić czy jest -0,8 bara bo może być że na niskich obrotach nie dociąga sztangi do śruby stopu.
Zmierz podciśnienie na pompie vacum. Poszukaj wzrokowo uszkodzeń przewodu serwa itp.
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Serwo działa jak w temacie-rzadko. Czasami jest skuteczne, czasami działa trochę, a najczęściej to wcale nie pomaga. Co jest przyczyną? Silnik 1.9D, podciśnienie do serwa jest podawane z "czegoś" co jest przykręcone do głowicy.
Może podciśnienie z serwa przecieka? Proszę odłączyć i zaślepić na próbę. Wtryski były podmieniane na fizycznie inne czy zamieniane miejscami? Kompresja mierzona na ciepło czy na zimno?
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Sprawdź czy podciśnienie z pompy jest właściwe. Pompa nie powinna pluć olejem.
U mnie idzie bezpośrednio z kolektora do serwa podciśnienie. Tak już kiedyś sprawdzałem, po odłączeniu serwa jest tragicznie, z podłączonym jest słabo. Jeździłem druga taka sama A6 i tam hamulce były na dotyk i w miejscu stawał, u mnie jest efekt gumowej piłki pod pedałem, żeby ABS zadziałał na suchym muszę ponad 50kg wcisnąć w pedał, zanim zadziała...
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Zaworek zwrotny idący do serwa hamulcowego w silnikach 1.8T powinien być zainstalowany w taki sposób, aby strzałka na zaworku wskazywała w kierunku serwa hamulcowego. Jeśli chodzi o przepływ powietrza: Zaworek powinien przepuszczać powietrze w kierunku strzałki, czyli w stronę serwa hamulcowego (z układu dolotowego). Powinien blokować przepływ w przeciwną...
Ja bym zaczął od wykluczenia nieszczelności, "lewego powietrza" na 4 cylindrze, z niego idzie podciśnienie do serwa hamulców, na próbę zaślepić króciec, nastepnie wziąć plaka lub tp spray i pryskać przy pracującym silniku po kolektorze, zwłaszcza miejsce styku z głowicą, tam gdzie jest uszczelka. Kolejny podejrzany to egr, dociąć na próbę zaślepkę pod...
odświerzam temat a na jakiej zasadzie działa serwo w silnikach doładowanych?? przecież w takich silnikach nie występuje podciśnienie??
Mam taki problem(ponowiłem temat, bo nadal coś nie tak):Serwo działa powiedzmy trzy razy a potem już nie, przejadę kawałek i znowu działa przez trzy naciśnięcia. Co jest przyczyną? Silnik 1.9D, podciśnienie do serwa jest podawane przez pompę próżniową przykręconą do głowicy, ma napęd od wałka rozrządu. Przwód wymieniłem, pompa próżniowa chyba działa...
Lewe powietrze ci ciągnie, szukaj nieszczelności pod przepustnicą, możliwe że podstawa wtrysku sparciała/pękła i tamtędy zasysa lewe powietrze, albo przewody podciśnienia gdzieś spadły, widzę ze silnik wymontowany z auta, podciśnienie od serwa zaślepione ??
A pomyślałeś co się stanie jeśli podczas jazdy padnie Ci bateria w takim kluczyku? Na autostradzie...w niemczech...Jadąc 200km/h? Nagle gaśnie Ci silnik, znika podciśnienie do serwa i blokuje Ci się kierownica...niezyb fajny scenariusz, prawda? Kolejna rzecz to co, jeśli z jakiegoś powodu nastąpi błąd komunikacji z kluczykiem? Samochód ma nagle zgasnąć...
sprawdż zawory elektro-pneumatyczne do sterowania egr ,turbem mogą przepuszczać podciśnienie i brakuje go dla serwa.
Dla potomnych, to kontrolka układu podciśnienia serwa hamulcowego, należy sprawdzić wszystkie wężyki oraz pompę vacuum na alternatorze, to jedna z głównych przyczyn
Kwestia silnej woli. Ja w tym roku się zaparłem i od lutego do września po 1000km/m-c. Podejrzewam, że pod pradem bym się rozleniwił. Samochód elektryczny- marzenie. Tyle, że pewnie dodatkowe problemy formalne z rejestracją i ubezpieczeniem. Dwa drobne problemy - podciśnienie do serwa hamulcowego no i zimą ogrzewanie.
Musisz sprawdzić podciśnienia. Może któreś jest nieszczelne i łapie lewe powietrze. Sprawdź w pierwszej kolejności podciśnienie do serwa. Druga sprawa to krokowy .Spróbuj go odpiąć na pracującym silniku gdy masz normalne obroty, i rozgrzej silnik do momentu kiedy ci wzrastały. I na koniec choć to mało prawdopodobne cięgno od gazu.
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
podciśnienie jest, sprawdzałem na dwóch pompach podciśnienia, serwa sprawdziłem trzy, nie mam już pojęcia, przewód podciśnienia drożny, podciśnienie w serwie jest, nie słychać syczenia, taki tam mały zaworeczek zwrotny jest po drodze, wydaje się być sprawny, w jedną da radę dmuchnąć a w drugą nie Dodano po 3 po zgaszeniu silnika podciśnienie w serwie...
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Pomiędzy pompą a serwo jest akumulator podciśnienia taka puszka po piwie (grube rurki) spróbuj podmienić z kimś.Od niego zależy podciśnienie po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca i tam chyba siedzi zawór zwrotny serwa (ale nie jestem pewien)
To nie jest żaden czujnik tylko blok elektrozaworów podciśnieniowych. faktycznie bardzo dużo wniosłeś tym postem, pomógł on koledze niesamowicie :) końcówki na module powinny być ponumerowane od 1 do 6 i tak 1 - jest to "zasilanie w podciśnienie czyt. wejscie" idzie do zaworka zwrotnego który idzie do serwa itd. 2 - EGR 3 - klapa od chłodniczki spalin...
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
Schodzi podciśnienie z serwa. Uszkodzony któryś zawór. Raczej serwo powinno trzymać przynajmniej przez noc, najdłużej mi auto stało przez zimę na placu i po czterech miesiącach było jeszcze ciśnienia na dwa depnięcia (takie lekkie - do rozruchu). Dodano po 1 nawet jak na minute pójdę do sklepu to zaraz pedał też jest jak cegła. To może być niebezpiecznie,...
Tak ja wiem że mod22 jaja sobie ze mnie robi a to ja żartowałem,oczywiście że tam jest podciśnienie do serwa i zaworów turbiny,klap i EGR.Jarczi skoro cięgno od klap ci nie chodzi to tam szukaj przyczyny bo jak się nie będzie otwierać otworów to muł gwarantowany.Gru7szka podciśnieniowa od klap powinna być plastikowa,jak udało by się podejść tam z opaską...
witam!mam podobny problem tylko jak hamuje to raz na jakis czas(ale rzadko) czuje pod pedalem duze bicie ,metaliczny stuk kolega tutaj wyzej adam 1 1 wspominal "Podciśnienie (do serwa) nie skacze , aż tak żeby szarpało "heble" . i mi cos szarpie i stuka pod pedalem jak mocniej przyhamuje ale tylko jak mocno hamuje bardzo bylbym wdzieczny gdyby ktos...
ja może pójdę w stronę hamulca . Miałem podobne niuanse w fiacie z obrotami . Tak samo hamulec twardy na wolnych i w miarę ok na wyższych . Okazało się ze było przegniłe serwo od spodu . nie było tego widać , dopiero po demontażu , było widać dość dużą dziurę i uszkodzoną membrana w środku .I tym samym lewe powietrze było zaciągane . Odłącz podciśnienie...
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
Zaloguj parametr PR916 - zmierzony wydatek powietrza. On u mnie się zmieniał, gdy rosła różnica między zadanym ciśnieniem a wykonanym. Po wymianie zaworu podciśnienia turbo na jakiś nowszy zmodyfikowany okazało się, że hamulec jest twardy. Przyczyną był przewód serwa 474011350R, który przepuszczał podciśnienie (wyjęty z auta działał prawidłowo). Jeszcze...
Ewentualnie sprawdź jak wygląda podciśnienie na serwo i ten plastikowy wąż od vacum do serwa. Dopiero doczytałem to co sanfran wziął w ramkę.
Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. Której w tym samochodzie nie ma, bo wspomaganie kierownicy jest elektryczne. Za niedługo podciśnieniowe wspomaganie hamulców też odejdzie do lamusa. W moim niedawno kupionym autku serwo hamulców jest elektryczne. Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia...
Witam. Astra H 1.6 XEP = benzyna. Na zimno ruszam i po zapięciu 3 biegu przy max uchyleniu gazu - brak mocy dużo , po chwili brak rekacji na gaz i silnik gaśnie. I tak do osiągnięcia około 60 stopni C. Jak zgaśnie trudno odpala - jakby był zalany po kręci jakby bez kompresji prze jakieś 5 sekund. Na ciepłym silniku wolne obroty nierówne, lekko strzela...
A w którym miejscu miałeś uszkodzony wężyk? Tego jeszcze nie robiłem, zimno, brak garażu a silnik z osprzętem wypełnia miejsce pod maską po same brzegi, wiem tylko że czuć benzynę, samochód użytkowany codziennie jeździ normalnie. Jutro sprawdzę czy słychać coś, a nawiasem mówiąc czy to jest dość wyraźny syk? czy trzeba się wsłuchać aby go usłyszeć?...
Czy podciśnienie które wychodzi z serwa mogłoby robić taki bałagan Tak
Sprawdź pompę vacum tj. szczelność podłączenia do serwa lub "siadła" pompa (daje niskie podciśnienie).
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Podciśnienia, membrana serwo?
Podciśnienie które steruje zmienna geometria. Po lepkach to na pracującym silniku powinno być ok -0,8 bar na wyjściu z przewodu do serwa a na wyjściu na gruszka -0,6 jak masz 0,5 to objawy mogą być podobne do twoich.
Serwo nie ma nic do tego jak biorą klocki. Pewnie masz tarcze do wymiany - zużyte przez co klocek nie dotyka tarczy całą powierzchnią. Serwo ma kolosalny wpływ na doładowanie bo gdyby je odpiąć i zostawić wąż to wtedy podciśnienie będzie zbyt małe przez co gruszka nie będzie odpowiednio ustawiona Skoro masz -0.9bara na serwie to gdzie tam widzisz nieszczelność?...
Witam. Mam następujący problem. Auto stało jakieś 3 miesiące, z powodu uszkodzonego silnika. Wymieniłem silnik i serwo z pompą hamulcową. Pompę hamulcową włożyłem od BMW e34 TSD Turing. Podwójne bo mi nowy silnik nie mieścił się ze starym serwem. Ogólnie po odpaleniu trzymają hamulce. Dziś przejechałem 10km i auto zostało unieruchomione przez hamulce....
W wężu łączącym kolektor ssący z serwem jest zawór przeciwzwrotny, jednostronny... czy jak to kto sobie nazwie. Zawór ten utrzymuje podciśnienie w serwie, i siłowniku zamykającym przepustnice klimatyzacji-wentylacji. Nie może być tak żeby podciśnienie w kolektorze cały czas "siłowało się" z podciśnieniem wytworzonym w serwie. Wolne obroty by cały czas...
Witam mam mały problem ze zlokalizowaniem problemu , pacjent to mazda cx5 2.2 skyactiv 2015 r. I wyrzuca czasami błąd p258b - Wydajność obwodu sterującego pompy próżniowej . Dodam że nie wchodzi w tryb awaryjny, a usterka występuje sporadycznie . Podciśnienie sprawdzane od pompy do serwa i na drugim obwodzie do sterowania osprzętu na silniku wszystko...
gdy tylko spojrzysz na ostatnią fotografię silnika 1.7 D, zauważysz, że po prawej stronie głowicy jest urządzenie zwane vacuum - pompą, to ono jest odpowiedzialne za zasilanie serwa hamulcowego podciśnieniem. W silniku benzynowym serwo czerpie podciśnienie z kolektora ssącego. Pozdrawiam.
Nieszczelność podciśnienia lub samo serwo.
Raczej masz uszkodzone servo wspomagania h-ca / dziura w gumowej membranie. Dlatego pompa vacum nie jest w stanie wytworzyć podciśnienia w układzie. Wyciągnij z serwa rurkę podciśnienia i zaślep , wtedy zbadaj podciśnienie w układzie. P 0400 nie odnosi się do przepływomierza.
A co tam ma być trudnego? Podciśnienie do regulatora ciśnienia, do czujnika podciśnienia, serwo oraz zawór przełączający kolektor ssący. A przy przepustnicy wężyk jeden od pokrywy zaworów.
tak, pedał wchodzi głęboko, ten zaworek na przewodzie do serwa nowy, ciśnienie (podciśnienie) na przewodzie prawidłowe wg mechanika - ja nie posiadam takiego manometru(?) by to sprawdzić niestety, zaworek wymieniłem przy okazji, chyba zapomniałem o tym wspomnieć... Zresztą o ile dobrze rozumuje (poprawcie jeśli się mylę!) serwo używa podciśnienia by...
To powiem Ci inaczej. Do serwa przychodzi TYLKO podciśnienie z wężyka (twierdzisz, że jest). I nic innego nie ma wpływu na jego działanie. No chyba, że pompa jest totalnie zatarta (kompletny brak hamulców), ale to się nie zdarza. Problem, który wcześniej podejrzewałem, to właśnie słabe podciśnienie. Może być, gdy np. kolektor pęknięty lub inne nieszczelności,...
W przypadku lewego pwietrza silnik miał by podwyrzszone obroty wtedy napewno wywalił by błąd 35.Trzeba sprawdzić te przewody podciśnieniowe,często jest problem z rozdzielaczem podciśnienia kturu wyciąga oparu ze zbiornika(ten na tynej środkowej ściance czarny okrągły z trzema wyjściami).Przewód idący z podciśnienia do serwa-wywołać samemu podciśnienie,ma...
Pytanie, czy nie ma charakterystycznego syczenia pedała, może podciśnienie na serwo ucieka.
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
To wiem tylko gdzie ?Jeden przewód idzie od przewodu podciśnienia serwa. A tego podłączenia drugiego nie mogę namierzyć przy regulacji świateł nie widzę żadnego wolnego miejsca wszystko jest podłączone żadnego wolnego miejsca nie ma.
Sprawdziłeś zawór sterujący? Podciśnienie powinno być poniżej 300 mbar. Co z czujnikiem ciśnienia doładowania?
Jak hamulec twardy to masz powietrze układzie trzeba by odpowietrzyć ukal hamulcowy i tłoczek sprzęgła potem sprawdzić wąż podciśnienia serwa do przepustnicy jeśli są objawy jak kolega powyżej pisze..
Jeśli wcześniej na zwiększonych obrotach serwo działało to jest podejrzenie o niewydolność pompy Vacum,lub o początku nieszczelności samego serwa. :arrow: Po zgaszeniu samochodu podciśnienie powinno się utrzymywać w serwie. Serwa raczej nie słyszałem żeby ktoś naprawiał. Ja zawsze zmieniam na inne. :idea: oczywiście sprawdzając wcześniej uszczelnienia...
Na rurce idącej do serwa jest zawór jednokierunkowy, przy nim jest zazwyczaj cienki króciec Φ3mm, czasem idzie z niego jakieś podciśnienie, czasem jest zaślepiony, tam najlepiej podłączyć wakuometr i obserwować wskazania
Nieszczelny układ podciśnienia serwa.
W takim silniku podciśnienie jest nieduże ale jest. Wystarczy zobaczyć na działającą świece płomieniową kiedy są wciągane płomienie do kolektora. Ale czy takie podciśnienie wystarczy do zadziałania serwa to trudno przewidzieć. Sprzęgło wymaga mniejszej siły do naciśnięcia niż pompa hamulcowa więc może coś z tego będzie. W razie niepowodzenia można zdemontować...
Ma wspólne podciśnienie,tam jest cały obieg podciśnienia(serwo,turbina,pompa vacum,itd)
Zobacz czy odpuszczą jak odepniesz przewód podciśnienia serwa. Czy pompa - luz jałowy-ustawiona odpowiednio?
Serwo masz na podciśnienie czy elektryczne. Na materię pozakosmiczną. Elektryczne serwa to układ hamulcowy z ABS Teves 2, do "3" go już nie montowano.
Witam, jadąc dzisiaj Maveric'iem podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka od hamulca, pedał jest twardy, po mocnym naciśnięciu hamuje ale bardzo słabo. Zdjęłem wężyk od podciśnienia z serwa i na odpalonym silniku przytykając go palcem bardzo delikatnie zassysa do rurki. Dmuchając w przewód do serwa jest opór, ale gdy ciągne powietrze do siebie nie...
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
Tak czy siak, będę musiał pomierzyć ciśnienie w układzie i sprawdzić ich szczelność robiąc np. Próżnię, niestety nie mam vakuometra, więc albo kupie, albo podjadę do kogoś, kto mi to pomierzy. Też na początku stawiałem na vakupompe, ale z drugiej strony, gdy by ona była winna miałbym też kłopot z hamulcem z uwagi na podciśnienie pompy serwa, a pedał...
Nie ma serwa w tym samochodzie .
podciśnienie serwa passat tester serwa serwa naprawa serwa
klimatyzacja samochód usterka odblokować start pulpicie toshiba zapala dioda power
generator chloru lodówka lampka
Kody do pilota Silvercrest KH2156 - jak zaprogramować? Jak rozmrozić lodówkę Whirlpool ARC57542 I X?