Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie.
Sprawdź podciśnienie do serwa.
NIe wiem co tam jest czy zespół elektro zaworów w takiej puszcze czy osobno n75. Może masz źle podłączone przewody. Na zaworze masz vac tutaj podciśnienie z serwa a out idzie na gruchę. Jak jest jakiś trzeci wąż to jest to tylko ciśnienie atmosferyczne i idzie to do filtra.W pokrywie zaworów z tyłu powinien wchodzić wąż i jest tam pierwsze podciśnienie...
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem Zrobiłeś coś z tego? Czy będziesz jeździł i czekał aż heble całkiem padną? z tandempompy masz gruby przewód do serwa i cienkie odejście do sterowania silnikiem. po drodze jeszcze akumulator podciśnienia. Obadaj pod kątem...
Podobnie miałem w Golfie IV. Połączenie pompy vacum z króćcem od wspomagania hamulca uszczelniłem klejem. Dorobiłem dodatkowo uchwyt i "dociągnąłem" to połączenie sprężynami, można zastosować też "taśmy" gumowe. Połączenie to musi być szczelne, gdyż od niego zależy skuteczność hamowania (praca serwa) oraz sterowanie turbiną. Sprawdź przyrządem, czy...
Nie szczelny układ podciśnień. Zacznij od sprawdzenia samej gruszki na turbinie czy trzyma podciśnienie a skończ na pompie tandemowej i przewodzie który idzie do serwa. Sprawdzić musisz wszystko. P.S. Twoje AVB wygląda na lekko mocniejsze niż oryginał :)
Albo jest problem z podciśnieniem (dopiero przy w wyższych obrotach jest prawidłowe) albo regulacja doładowania VNT stoi na amen. No to zabrałem się za podciśnienie. Co sądzisz o tym zachowaniu pompy vacum? https://youtu.be/njkObRRwcS8 Wakuometr podłączyłem równolegle (nie szeregowo jak mówię na filmie) z obwodem zamkniętym. Dragania wskazówki wynikają...
Jeśli to jest passat poliftingowy, to powinien mieć czujnik ciśnienia układu hamulcowego, podłącz komputer i sprawdź czy ciśnienie narasta w miarę jazdy. Lub, jeśli nie ma czujnika albo nie masz komputera, po przejechaniu tych kilku kilometrów, gdy już koło zaczyna hamować poluzuj odpowietrznik. Jeśli płyn bryźnie i koło zacznie się obracać luźno znaczy...
Schodzi podciśnienie z serwa. Uszkodzony któryś zawór. Raczej serwo powinno trzymać przynajmniej przez noc, najdłużej mi auto stało przez zimę na placu i po czterech miesiącach było jeszcze ciśnienia na dwa depnięcia (takie lekkie - do rozruchu). Dodano po 1 nawet jak na minute pójdę do sklepu to zaraz pedał też jest jak cegła. To może być niebezpiecznie,...
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Przepłwyka nie mierzy bo turbo nie pompuje. Podłącz podciśnienie omijając zawór n75, najlepiej z krućca pompy vacum bezpośrednio do turbiny i zrób log 011 wrzuć na forum. Jak przeładuje to znaczy ze masz gdzieś brak podciśnienia, jeśli nie, gruszka od turbiny dziurawa, ewentualnie przy składaniu geometrii coś popaprali, więcej opcji nie ma. http://vaglog.pl/log_191299.html...
Witam. Drodzy forumowicze mam problem z hamulcami w Volvie v70 2.5 tdi *98r. a dokładnie to ojciec. Czytałem, że Volva nie mają za ostrych hamulców, ale łudzę się, że mnie to nie dotyczy:). Generalnie hamować hamują tylko trzeba troszkę mocniej dreptać, ale porównując Volva hamowanie bo Passata b5 fl, czy BMW3 lub nawet Carismy I to bez dwóch zdań Volvo...
Witam jestem mechanikiem, zastanawiam sie nad swapem bmw e46 na v12 5,4 z bmw 750, i teraz pytanie bo nie chce mi sie za bardzo ładować w koszta i przerabianie skrzyni, więc pytanie brzmi czy kołnierz ze skrzyni 6 biegowej z silnika 4.4 pasuje na śruby itd do 5.4, czytałem różne opinie trudno coś z tego wywnioskować, ale skoro skrzynia automatyczna...
Hamulec normalny czy "twardy"?, jak normalny to szukaj nieszczelności w cienkich wężykach, jak twardy to albo wakupompa (tandem) albo serwo, albo wąż łączący te podzespoły
9A - to oznaczenie silnika 2.0 produkowanego od `88 do 12/93r. w passacie. Problwm z hamownikami nie tkwi w elektryce tylko w podciśnieniu które wydostaje się z kolektora ssącego przewodem na serwo. Sprawdź czy przewód jest dobrze połączony. Na tym przewodzie powinien też byc zaworek zwrotny, sprawdź czy jest założony strzałeczką do serwa.
Witam. Od strony pasażera na przegrodzie przy podszybiu jes gumowy łącznik przewodu podciśnienia , który idzie do serwa .Być może nim zasysa powietrze (będzie spadek mocy)...pozdr.
płyn zostaw w spokoju chyba że dawno nie wymieniany to nie zaszkodzi problem masz ze wspomaganiem więc do przeglądu przewody podciśnienia od serwa (może gdzieś pęknięty) i pompa podciśnieniowa - po prostu jest objaw za małej wydajności pompy -za mało podcśnienia
Temat zamykam. Założyłem nową sonde, stara była cała w nagarze i przez to mogła umrzeć. Sama wymiana nie dużo pomogła, zostały wykasowane korekty PB Vagiem oraz przeprowadzona adaptacja przepustnicy. Była też mała nieszczelność podciśnienia od serwa na gumowym kolanku idącym od grodzi silnika. Auto pracuje równo, ma większą moc, nie szarpie. Błąd sondy...
Witam, mam w Passacie niepodłączony wężyk podciśnienia - otóż tak: z pompy próżniowej wychodzi złączka, jeden grubszy wężyk idzie do serwa pompy hamulcowej, drugi mniejszy gdzieś w stronę podszybia a trzeci powinien iść gdzieś pod nadkole do jakiegoś zaworu (bądź czujnika). Jak powinno wyglądać prawidłowe podłączenie wężyków pod ten czujnik? I za co...
Dałem dziś bezpośrednio podciśnienie z vacum na gruszkę i ominąłem cały układ podciśnieniowy tak ze tylko podciśnienie podawane było na serwo i na gruszke i wykonałem jazdę próbna i nie pomogło .czy mam rozumieć ze vacum pompa jest usterka ?
Bloki 15 oraz 16 wykazuja okolo 20 wypadajacych zaplonow na test, a wiec pytanie jaka jest norma w tym silniku? Generalnie z podcisnien zostalo mi tylko serwo jednak nie slysze tam nigdzie syczenia, a dziursko musi byc bo chwile po wylaczeniu silnika podcisnienie ginie.. Kilku chlopakow na forum passata mialo falujace obroty i po wymianie cewek oraz...
Passaty też miały kiedyś to mniejsze serwo a później nastąpiła zmiana i miały montowane to większe, więc myślę że śmiało można je zastosować. To większe teoretycznie powinno być lepsze gdyż ma większą średnicę i przy tym samym podciśnieniu daje większą siłę - czyli bardziej czułe hamulce. Pozdrawiam. PS. A Pan Błażej taki ostry...
Myślę że przewody podciśnienia nie mają nic wspólnego z hamulcami. A pedał chamulca dlatego chyba opada bo zaczyna działać serwo (jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi)
A w którym miejscu miałeś uszkodzony wężyk? Tego jeszcze nie robiłem, zimno, brak garażu a silnik z osprzętem wypełnia miejsce pod maską po same brzegi, wiem tylko że czuć benzynę, samochód użytkowany codziennie jeździ normalnie. Jutro sprawdzę czy słychać coś, a nawiasem mówiąc czy to jest dość wyraźny syk? czy trzeba się wsłuchać aby go usłyszeć?...
Jesteś pewien że padło serwo? Bardzo często tandem pompy spod marki LUK'a (z tego co pamiętam) często obluzowywały się króćce podciśnienia i przez to występował problem ze wspomaganiem hamulców, sterowaniami itd. W pompach Bosch'a był trochę inaczej skonstruowany króciec i problem ten nie występował.
Moim zdaniem zacznij od sprawdzenia pompy podciśnieniowej vacum. Ja miałem przypadek że auto łapało tryb awaryjny i słabo jechało. Okazało się że króciec wyjściowy zasysania powietrza był obluzowany i pompa nie uzyskiwała wymaganego podciśnienia przez co sztanga nie wychylała się w całym swoim zakresie. Ściągnij górna osłonę silnika i zobacz czy króciec...
Więc zrób tak , na wężu który idzie od vacum do serwa tuz przy grodzi jest jeden króciec zaślepiony grzybkiem bodajże koloru zielonego a obok jest podłączony wężyk dalej trójnik z trójnika zasilanie do n75 a drugie wyjście do EGR prześledź które wężyki gzie idą , odłącz wężyk n75 i podłącz pod wolne wyjście na wężu głównym to zaślepione grzybkiem Dodano...
witam wiem że już podobne pytania są I CZYTAŁEM TROCHĘ na forum ale może teraz ktoś mi pomoże. wracałem ostatnio z trasy Przejechałem 500km i na powrocie moja maszyna straciła moc po dodawaniu gazu słabła.myślałem że to wina węży od podciśnienia i nie steruje turbo ale wszystko ok.podłączyłem pod kapa to wyskoczył błąd REGULACJA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA...
Daro - przestudiuję link w wolnym czasie, dzięki! Kubek - przypominam wjechałem na warsztat z mocnym autem, wyjechałem bez mocy na 4 i 5 biegu kiedy obroty są poniżej +/- 2200RPM. Wtryskom nic by się nie stało przez te kilka godzinek. Wykonywałem sporo razy logi wtrysków i nie wiem na ile logi reprezentują faktyczny stan ale 2 wtryski były bliskie ideałowi,...
powiem szczerze... sprawdz sobie na poczatek rozrzad a pozniej cisnienie cylindrow bo najprawdopodobniej spadlo ci cisnienie w 1 lub 2 cylindrach... mialem podobny przypadek... martwi mnie to klepanie szklanek... moze ktoras sie zablokowala i nie domyka jakis zawor?!? Rozrząd ok, ciśnienie sprawdzę. Wątpię, że szarpanie to wina niedomykania się zaworu,...
passat podciśnienie podciśnienie passat schemat podciśnienie passat
zapowietrzona instalacja gazowa transmitancja układu analogowego naprawa zaworu zwrotnego
zmywarka wirpool zmywarka wirpool
Instrukcja obsługi syreny alarmowej ERDA 120 dB Wyłącznik główny do kotła Torus z palnikiem olejowym - gdzie kupić?