A w jaki inny sposób w domowych warunkach można to sprawdzić? Właśnie byłem sprawdzić czy jest iskra no i jest. Wykręciłem świecę a tam całe mokre. Może go zalewa? Co mogę jeszcze sprawdzić? Może jakiś wężyk od podciśnienia?
Typowa przypadłość, puszczania parownika. Sprawdź wężyk od podciśnienia czy ga nie leci.
Witam . Pewnie już rozwiązany problem , jednak sam miałem kłopoty z niskimi obrotami a ich przyczyną był przewód podciśnienia . Może komuś to się przyda w przyszłości .
Sprawdź czy aby na pewno nigdzie nie ciągnie lewego powierza, możesz psiknąć plakiem w okolice kolektora ssącego gdy będzie widoczny wzrost obrotów będziesz miał odp. aha sprawdź jeszcze dokładnie wszystkie podciśnienia + przewód do serwa
Jakieś błędy z podciśnienia to za mało konkretny nr błędu jest potrzebny.
I ty mu za tą poradę dałeś pomógł? Przede wszystkim wyczyść silnik krokowy. Za taką poradę powinienem dawać bany. Zajmij się czujnikiem podciśnienia w kolektorze ssącym, bądź nieszczelnością po stronie ssącej.
A sprawdź czy jest podciśnienie na dojściu do serva. Jak tarcze zardzewiałe to niska skuteczność hamulca. Tak czy owak tarcze do wymiany i klocki też co nie zmienia faktu że musisz sprawdzić układ podciśnienia
Dzięki wielkie a mam takie jeszcze pytanie czy potrzebuje zbiornik podciśnienia czy tak mało potrzebny
kiedy maszyna stoi i ciśnienia się wyrównają przed i po dyszy dławiącej bądź zaworze to ciśnienie w układzie jest wynikiem wyłącznie temperatury czynnika (równowaga termodynamiczna; prężność par). Napisałem w porzednim poście delikatnie. Widzę, że nie dotarło, więc napiszę teraz ostrzej. Piszesz bzdury. Nie rozumiesz zjawisk, więc zachowaj wnioski...
W matizie jest jeszcze taki zaworek PCV z plastiku w kolorze niebiesko zielonym jak pamiętam ? Zamontowany na przewodzie gumowym . Koszt około 18 zł ... jeżeli jest rozkalibrowany dostarcza " fałszywe powietrze " do kolektora - zakłócając regulację obrotów oraz pomiar podciśnienia w kolektorze a tym samym wzbogaca mieszankę ..
Witam Według mnie to zawór recyrkulacji spalin, który znajduję się na kolektorze ssącym. Sprawdzić go możne odłączając od niego przewód podciśnienia. A następnie sprawdzić obroty silnika przytrzymując gaz na biegu jałowym...
to nie świadczy o tym, po prostu może zużywać za dużo podciśnienia a vacu robić go za mało, teraz trzeba tylko to sprawdzić
Bardzo mało prawdopodobne.
Witam serdecznie. Po co gnębić aparat skoro kolega napisał, że jak nie pali to iskra jest. Wlej trochę paliwa do kolektora ssącego ( np. króćcem od podciśnienia MAP sensora) i uruchom. Jak łapie to wiesz gdzie masz szukać. Pozdrawiam.
Elektryką lubię się bawić i z podłączaniem wg schematów nie mam żadnych problemów. Z elektroniką jest gorzej bo nie wiem jak działa jakiś układ scalony i inne elementy i przez to nie potrafie sobie sam zaprojektować układu. Może kiedyś przy czasie usiąde, coś poczytam i poszerze swoją wiedze na ten temat i uda się coś samemu stworzyć konkretnego. Jeśli...
Witam mam problem z matizem szarpie przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach jest ok wymieniłem już niemal wszystko co możliwe kopulke palec cewka pompka i filtr paliwa niewymienilem przewodów bo mają około 2 miesięcy przemylem przepustnice posprawdzalem wszystkie kabelki przewody podciśnienia i nic.Może ma ktoś jakieś sugestie.
Daj jakieś kropki przecinki czy coś bo mało z tego zrozumiałem :D Gaśnie jak odłączysz przewód podciśnienia? Jeśli tak to normalny objaw: wypala się paliwo w gaźniku bo zawór sterowany podciśnieniem jest zamknięty.
jedź na jakąś diagnostykę - sprawdź wartość kroków silniczka bo pewnie to on jest przyczyną, TPS to raczej nie, a jeżeli na komputerze wszystkie dane będą w porządku to zaślep "EGR" bo pewnie cały czas jest otwarty. No i zaworek PCV sprawdź też. Wizualnie sprawdź też podciśnienia i posłuchaj czy nie słuchać jakiegoś zasysania lewego powietrza. W Matizach...
Dzięki za podpowiedź okazało się że to właśnie wężyk podciśnienia a jeszcze żeby tego było mało dodatkowo sonda lambda szwankowała po wymianie tych części silnik mimo długiego użytkowania gazu chodzi aż miło
Jest to podciśnienie zaworu EGR załóż jakikolwiek najlepiej zbrojony , średnica bodajże 6mm Pozdrawiam
Tylko EGR działa wolnych obrotach i do średnich obciążeń. Wtedy masz przymkniętą przepustnicę (prawie zamkniętą) i podciśnienie w dolocie. Świeżego powietrza jest mało. Powoduje to to że cylinder wypełnia się gazem (spalinami) który nie powoduje spalania paliwa a nawet dopala to co zostało w spalinach. Silnik ma mniejsze opory (przy suwie ssania) bo...
Przede wszystkim,musisz sobie zdać sprawę z tego,że nie można tylko wyciągać powietrza.Musisz też przewidzieć jakiś nawiew.Jak uszczelnisz drzwi i okna i będzie tylko wyciąg,to atmosfera nie będzie za zdrowa.Może dojść także do występowania podciśnienia,choć w twoim przypadku to mało prawdopodobne.
W dti najczęściej przyczyną jest przepływka, do sprawdzenia też zawór st erujący turbiną , podciśnienia i zaworki elektryczne sterujące podciśnieniem.
To ja bym pomyślał o wpasowaniu jakiegoś taniego i mało awaryjnego, np z Forda Transita.
Przepływka już sprawdzona , wężyki podciśnienia sprawdzę jeszcze raz ale na 99% są ok .
Wielkie dzięki za wszystkie wyczerpujące odpowiedzi, naprawde były mi pomocne. Teraz wiem, że na tym forum jest wielu fachowców którzy nie mają zielonego pojęcia o mechanice silnika. Na szczęście sam sobie poradziłem. Wracając do mojego problemu z Fiestą: Problemem okazał się wypiety przewód podciśnienia od pompy hamulcowej, który był mało widoczny....
Paliwo złej jakości powodowałoby złą pracę w każdym zakresie obrotów. Nie odpowiedziałeś na temat świec zapłonowych - kiedy były wymieniane? We wspomnianym Renault: - wymieniłem kopułkę i przewody - sprawdziłem czujnik położenia wału korbowego - sprawdziłem czujnik podciśnienia Powyższe (na szczęście mało kosztowne) kroki nic nie wniosły. Do świec (z...
Na 26 pinie przy 10 st. Celsjusza ma być 2V względem masy. Ale ja nie tego bym się czepił tylko czujnika podciśnienia. Typowy objaw. Ewentualnie sam wtrysk, ale to mało prawdopodobne.
Plumpi ale pojechałeś :) przecież przy kotle gazowym obowiązkowa jest kratka wentylacyjna, więc taki kocioł żadnego podciśnienia nie zrobi. Jedyny problem to syf w powietrzu który ewentualnie może zassać ale to też mało prawdopodobne.
Witam kilka dni temu do swojej skody założyłem zregenerowaną turbine wszystko zrobione,a więc pojechałem się przejechać a tutaj brak mocy auto z dołu jest mocne tak do 2tyś obrotów resztę słabnie po krótkiej diagnozie okazało się ze pompą vakum wytwarza za mało podciśnienia 0.3-0.4 a więc zamówiłem nową teraz po sprawdzeniu vakumetrem jest jakieś 0.8-0.9...
No i właśnie ten problem jest :) Dodam, że zawór EGR domyka się prawidłowo bo był czyszczony i po odpięciu rurki z podciśnieniem, właśnie od zaworu regulacji, kopcenie przy przyspieszaniu ustaje. Pracuje też prawidłowo, bo podpięcie bezpośrednio pod pompę VAC spowodowało jego pełne otwarcie. Cały problem ewidentnie wskazuje na problemy z zaworem regulacji...
Sorka źle się wyraziłem, nie zły ale mało dokładny, chodziło mi właśnie o tą "pompkę" (bez obrazy) :D No, ale wspólnymi siłami chyba rozwiązaliśmy problem...
(at)frankie1984 Twój trop był dobry, okazało się że problem leżał w tej rurce co przychodzi trochę niżej, czyli w podciśnieniu. Rurka była przytkana to raz, dwa zawór podciśnienia na końcu lini był zbyt otwarty i brał powietrze co za tym idzie podciśnienie nie wciągało membrany pompy w dół w celu wzbogacenia mieszanki. Podsumowując auto ożyło, turbina...
Zobacz na pierwszy obrazek. Korekta wtrysku i MAP.Za dużo paliwa za mało powietrza i to na wolnych. Albo chodzi na dwóch paliwach albo EGR jest otwarty. Jak jest reg na listwie może przepuszczać wężykiem podciśnienia paliwo.
Wzmacniacz ma 100W mocy 8 ohm, 200W 4 0hm, ok. 350W 2 ohm chciałbym aby wzmacniacz mógł pracować przy pełnym obciążeniu bez awarii. IMHO mało który wzmacniacz domowy to potrafi, tzn. może pracować kilka-naście minut na pełnym wysterowaniu ale w końcu dojdzie do tej magicznej granicy kiedy radiator osiągnie 80-90 stopni, w tym czasie struktura krzemowa...
Stukanie bierze się z podciśnienia w pomieszczeniu, w którym został zamontowany klimatyzator. To znaczy, że jeśli są wywietrzniki, które zasysają powietrze z pomieszczenia, to jest ono uzupełniane przez klimę, i te dźwięki to poruszające się łopatki w klimatyzatorze. W wysokich budynkach te wywietrzniki potrafią działać bardzo dobrze :) Czyli trzeba...
jeżeli na biegu jałowym masz podciśnienie 40kpa i nagle dodasz gazu to owo przez chwilę musi przyjąć wartość niemal równą wartości ciśnienia atmosferycznego, gdyż otworzyłeś kanał powietrza ale silnik jeszcze nie zdążył zwiększyć obrotów. Zgadza się, 95kpa ciśnienia atmosferycznego - 45kpa ciśnienia w dolocie = 50kpa podciśnienia czy to zbyt mało?...
Pompa podciśnienia napędzana silnikiem DC 12V o mocy kilkunastu watów jest sterowana czujnikiem który zwiera styki po osiągnięciu docelowego podciśnienia. Odbywa się to za pomocą przekaźnika który wyłącza pompę po podaniu napięcia na cewkę. Układ działa, ale silnik często jest uruchamiany i zatrzymywany w cyklach krótszych niż sekunda, gdyż podciśnienie...
U mnie po zapaleniu przesuwa sie w dół ale ok 3mm to raczej troche mało, zwłaszcza że jego droga działania to ok 3cm. A jaka wartość podciśnienia jest w tym wężyku do tego siłownika przy turbinie??? bp moze podciśnienie jest za małe :(
W samochodzie jest pompa wytwarzająca podciśnienie, które obsługuje serwo hamulca i układ sterowania silnika. skoro nie stwierdziłeś ,że hamulec jest twardy i mało skuteczny to znaczy że podciśnienie jest. Znajdź schemat podciśnienia dla twojego silnika i sprawdzaj wszystko po kolei. Element który wskazałeś to nie żaden moduł tylko elektrozawór a pod...
Bez skutków ubocznych nie możesz go zaślepić gdyż jego działanie jest związane między innymi za redukcję poziomu spalin. Wzrost mocy silnika po zaślepieniu EGR-a może podnieść jego temperaturę bardziej jak przewiduje to układ chłodzenia. Dlatego i z tej strony należy zachować pewną ostrożność. Masz dobre ciśnienia na cylindrach to tym bardziej nie ma...
wysterowanie mojego zaworu sięga ponad 90% a to nie dobrze prawda ? Powinno zawierać się w granicach 50-70 % zgadza sie ? Dodano po 14 i do tego jeszcze ta pompa vacum, nie daje tyle podciśnienia ile powinna cholera no. -0.5 to za mało .... Ja pierdziele będą koszta
Opisywane objawy mogą dotyczyć co najmniej pięciu tematów. Bez podłączenia SD i oglądnięcia co się dzieje trudno wyrokować. Z rzeczy mało inwazyjnych i prostych do wyeliminowania możesz przeczyścić wężyk podciśnienia zaworu EGR. Zawór ten o ile dobrze pamiętam jest po prawej stronie silnika (stojąc od przodu, czyli po lewej stronie samochodu ;) ) pod...
Witam. Mam Escorta 1,4 ale nieco starszego z wielopunktowym wtryskiem. Problem zakłóceń pracy na wolnych obrotach jest mi doskonale znany. 1. Silnik krokowy - najczęściej, ale skoro piszesz że czyściłeś, pomijam 2. Zawór podciśnienia - mam za mało info na ten temat, u mnie ten zawór jest w jednej obudowie z separatorem oleju. Faktycznie awaryjnie pomaga...
rafik54321 dzisiaj skuter odpalił tak że coś teraz podaje paliwa tak że nie wyznam się czy za dużo czy za mało wczoraj dmuchałem i wciągałem powietrze z rurki podciśnienia i może to coś pomogło bo dzisiaj odpalił prawie normalnie ale silnik tak samo pracował nieruwno i mocy niema takiej jak powinna być ja zamówiłem pompe paliwa majątku nie kosztuje...
Posiadam zdobyczne przyssawki oraz generator podciśnienia który daje -1,85 bara ale to jest troszkę mało i zastanawiam się czy można kupić coś takiego o czym pisze soklos co by dawało -4 bary. Kolego gutgut6! na ziemi panuje ciśnienie 1 atmosfery fizycznej która jest równa 1,01325 bara, tak więc ciśnienie względne równe -1,01325 odpowiada próżni. Powiedz...
Opór przepływu to może być dobry pomysł. Mało prawdopodobny, ale sprawdzę. Przy odpowietrzaniu starczyło podciśnienia 0,8 bar (przewód + filtr + pompa). Jutro przepuszczę przez odpowietrzacz do hamulców. Ma pojemność 1 litra. Nie bardzo jeszcze rozumiem co ma się dziać z tymi obrotami pompy. Patrzyłem na parametry: obroty wału i pod nimi wałka pompy....
Sprawdź odległość cewki od kola magnesowego (0.25 mm) Samo mycie gaźnika to za mało, trzeba go dokładnie wyczyścić. Sprawdź połączenie gaźnik - cylinder, szczególnie drożność kanału podciśnienia. Odkręć tłumik i sprawdź w jakim stanie jest cylinder i tłok. http://obrazki.elektroda.pl/5685926400_1...
Dziękuje za odpowiedź i dyskusję. Tylko ze taki baniaczek to trochę mało fachowo brzmi, co to jest ten baniaczek??? Słyszałem też opinię ze to zawór jakis podciśnienia czy jakiś par? Co o tym sądzicie?
Witam. Wg mnie w pierwszym i drugim jest za mało o około 0,4 bar od tego co chce komputer natomiast w trzecim jest za dużo. Proponuję sprawdzić stan wężyków podciśnienia a po ewentualnej naprawie wrzuć jeszcze odczyty z przepływomierza. Pozdrawiam
a więc pisząc po samostarcie miałem na myśli - zdjęty gaźnik i wtryśnięty samostart bezpośrednio na zawór membranowy i wtedy chodzi na pełnych obrotach co wyklucza uwalenie się elektryki poza impulsem na ssanie który jest prawdopodobnie są nieszczelne simeringi -podejrzewam że puszczają i ew komorze silnika nie ma dość podciśnienia by zaciągnąć odpowiednie...
w normalnych silnikach benzynowych występuję jeszcze czujnik podciśnienia W tym też powinien być, bo inną dawkę paliwa potrzebuje silnik mało obciążony a inną silnik bardzo obciążony. https://obrazki.elektroda.pl/8929013500_...
Przed wszystkim kontrola wzrokowa simmeringu pro prądnicą. Jak widać wycieki to wymiana. Jednak z reguły simmeringi "puszczają" powietrze do skrzyni korbowej i nie ma śladów na zewnątrz. Czasami można wysłuchać ten efekt obracając powoli wałem przy zamkniętej przepustnicy, ale lepiej zrobić próbę podciśnienia dużą strzykawką. Wymaga to pewnych przygotowań....
My ciebie również witamy na naszym forum! :) Nawet pierwszego swojego posta nie potrafisz zacząć z wielkiej litery... Odnośnie twojej potrzeby: - nie napisałeś czego podciśnienia: silnika czy innych podzespołów - inne podciśnienia są w aucie ze zwykłym kluczykiem, a inne z nowszym "rybką" - silniki 2,0 benzyna były w tym aucie w różnych wersjach - podciśnienia...
Coś masz poprzestawiane, bo wygląda to, jakby dostawał zapłon na 2 cylindrze o wiele za wcześnie,jeśli jesteś pewien ustawienia sprawdż wałek rozrządu w miejscu łączenia się go z aparatem zapłonowym, oraz wałek aparatu zapłonowego (bolec),lub sprawdż dokładnie pozycje tłoka 1 z pozycją bolca aparatu zapłonowego.Możliwe jest też ,że przestawiłeś nie...
Mało powietrza. Po pierwsze: zobacz, czy klapa gaszenia i zawór nią sterujący działają jak należy. Po drugie: zmierz wartość podciśnienia przed N75 oraz upewnij się, że działa on jak należy.
Witam . Samochód jak wyżej wartość podciśnienia -1,5 bara. Wydaje mi się trochę mało. Hamulec jest trochę twardy . Czy wie ktoś ile powinno być na biegu jałowym? dziekuję
jak tak zaczełeś pisać to sam się zastanawiam. Ale tak! Wysokie obroty i brak podciśnienia? A na niskich ok? z reszta. Po wymianie rozrządu passacie w te mrozy robię sobie przerwę. Masz doświadczenie to coś podpowiedź.
Przedmuchiwałeś sam wężyk , czy razem z zaworem? Jeżeli z zaworem to powinien się uszkodzić. Po montażu sprawdza się go następująco: po wlaniu paliwa do baku nie powinno wylatywać paliwo żadnym wężykiem, przy wytworzeniu podciśnienia (zassaniu) w wężyku od powietrza, drugim popłynie paliwo,
Autko jak w temacie z 99 roku. Nie pali na 3 cylinder. Iskra jest, ciśnienie też, paliwo chyba też dochodzi bo świeca jest troche mokra, podciśnienia posprawdzane, rozrząd sprawdzony tak samo jak zawory. Po zczytaniu błędów wychodzą dwa: klima(której oczywiście nie ma) i 0110 -MAT(nie mam pojęcia co to jest ). Czy to czujnik optyczny? Jeśli ktoś ma...
Podmieniłem pompę tandemową na testy ale nie wniosło to żadnego efektu. Ogólnie sytuacja dalej jest tak jak było. EGR jest zaślepiony, sterowanie EGR jak odepnę i zaślepię nic to nie daje, dalej jest ta samo. Jest jakiś problem chyba na układzie dolotowym lecz mogę się mylić. Gdy wszystkie podciśnienia sa podpięte normalnie to samochód nie chce się...
płyn zostaw w spokoju chyba że dawno nie wymieniany to nie zaszkodzi problem masz ze wspomaganiem więc do przeglądu przewody podciśnienia od serwa (może gdzieś pęknięty) i pompa podciśnieniowa - po prostu jest objaw za małej wydajności pompy -za mało podcśnienia
Sprawdź uszczelniacze wału, brak podciśnienia może być spowodowany ich uszkodzeniem. Membrana pod gaźnikiem cała ? Zdejmij głowice ( cylinder ) sprawdź czy nie ma rys, lub zapieczonych pierścieni, 6 atm to stanowczo za mało.
Tak jak napisałem jest i analiza spalin. Bieg jałowy HC 390 CO 0,66 Lambda 1,035 Obroty ok 2700 HC 92 CO 0,60 Lambda 1,013 Dodatkowo nagrałem filmik jak wygląda sprawa podciśnienia w kolektorze dolotowym: https://youtu.be/ZPuoIiegkdE Nie widać tego dobrze, ale wskazówka drży. Po prostu za mało fpsów żeby było dobrze widać.
Trzeba podłączyć do SD i sprawdzić, przepustnicę, przepływkę, wartość podciśnienia. Rozciągnięty łańcuch też można sprawdzić przez ustawienie punktów wszystkich. Jeżeli zapłon wypada prawie na wszystkich cylindrach to zamiany cewek nic nie dadzą bo raczej mało prawdopodobne żeby wszystkie padły. Może jeszcze jest za słaba masa na silniku.
przepływka wprowadza duże podciśnienie co spowoduje nadmierny wzrost podciśnienia w mikserze i w efekcie wyssiewanie zbyt dużych ilości gazu z parownika w stosunku do zassnego przez silnik powietrza bez przepływki będzie chodził normalnie tylko jak zapalisz przy -15? sterownik DIGIJET nie ma trybu awaryjnego - jak coś się zepsuje to pracuje nieprawidłowo...
Kolega krzych1-b pewnie i ma racje, bo mało sie znam na elektronice, ale podstawowe rzeczy można sprawdzić ewentualnie spróbować, przewód wydaje się być sprawny, rurki od podciśnienia drożne bez załamań, filterki i worek wymienione a odkurzacz nie trybi. dzisiaj ściągne obudowe silnika izobacze jak tam wygląda wizualnie sprawa
Ja bym sprawdził przepływomierz najpierw... Gdzie to przeczytałeś, na forum miłośników renatek??? To teraz go tam znajdź. Autor ma do sprawdzenia podciśnienia bo gdzieś zrzuciło wężyk i ciągnie lewe powietrze albo rozje.......o kolektor. Jaki silnik bo 2.0to za mało info, kolektor plastik?
Z moich spotkań z tym silnikiem to: dużo pali jak na 1.8 mało dynamiczny (jak 1.6), śmieszny "vanos" z łańcuchem gdzie wszystkie co robiłem było słychac, regulowana długośc kolektora ssacego i peknieta "gruszka" podciśnienia to częsty przypadek i do tego przepustnica. Chociaż trafiłem na taki z przebiegiem 520 tys i działał bez zarzutu.
Owszem spełni założenie, w zależności od potrzeb to i zawór 3/2 przełączy ssawki, nie będzie zrzutu w otoczenie, ale przy podciśnieniu to może nie być wymagane.. należny sprawdzić jak się zachowa układ.. Sprawdziłem. Trzeba dość długo czekać na odklejenie się przyssanego elementu. Ten czas jest też mało powtarzalny. Kiedyś w podobnym urządzeniu musiałem...
Wymieniona przepustnica a adaptacja przeprowadzona? Pompa podciśnienia? Pedał hamulca twardy? Nie odczułeś ze słabiej hamuje? A kiedy ta usterka nastąpiła? Po regeneracji skrzyni czy głowicy. Czy wszystkie te naprawy były ze względu na falujące obroty. Mało danych, musiał byś wszystko po kolei opisać wraz z dokumentacją fotograficzną co było robione...
Pytanie 1: czy sam mieszasz olej z paliwem czy robi to gaźnik? Pytanie 2: jaki jest stan świecy, czy nie jest za duża/mała przerwa? Pytanie3: czy nie ma w instalacji elektrycznej uszkodzonych przewodów? Pytanie 4: czy silnik nie ma wycieków na uszczelkach, np czy uszczelka na kraterach silnika sie nie poci, czy pod cylindrem sie nie poci albo nie jest...
Witam! Ja też miałem dość duży problem z moim głupim 2EE jednak sobie poradziłem. W moim przypadku cała sprawa ograniczała się do zwieszania się obrotów i utrzymywania na stosunkowo wysokim poziomie. Co prawda nie mam obrotomierza ale zakładam że było to coś koło 3k obrotów i samochodzik nie miał zamiaru zejść ani troszke niżej. Tak więc postanowiłem...
Witam, miałem podobny problem w Saabie 9-3 SS 2.2 TiD z 2003r, auto jeździło jak wolnossący diesel. Przyczyną był zawór podciśnienia, uszkodzona membrana w środku, zawór nie trzymał podciśnienia w układzie, na komputerze wychodził błąd podciśnienia i samochód przechodził w tryb awaryjny. W przy tak małym przebiegu w pierwszej kolejności sprawdził bym...
Cześć. Jest problem w Peug e ot 206. Silnik 1.6 HDI. Raz na czas wyskoczy błąd przeładowania turbiny i odcina oczywiście turbo. Podciśnienia sprawdzone, gruszka chodzi. Przy sprawdzaniu podciśnienia, vacum na biegu jałowym jest dobre, maleje wraz ze wzrostem obrotów. Przy 3 tys. obr. jest go mało. Czy podmienić wpierw zawór N75? Jakieś inne pomysły?...
Moim zdaniem jedyną przyczyną takiego efektu (nie biorę tego poważnie pod uwagę) jest powstanie gigantycznego podciśnienia w instalacji. Mogło do tego dojść w następujący sposób : instalacja jest zamknięta i bardzo szczelna a naczynie wzbiorcze nie działa (brak gazów) i jest pełne wody. Woda w instalacji została podgrzana do bardzo wysokiej temperatury...
No to niezłe jaja. Z tym sprzętem nie ma możliwości prawidłowo napełnić układ. I nie chodzi o użycie kompresora powietrza jako pompy próżniowej, co jest ciekawym pomysłem. Do tego nie potrafisz nawet odczytać wskazań manometru. Ta wartość 22 ze zdjęcia, to nie są PSI, ale inch Hg, czyli cale słupa rtęci dla podciśnienia. Wynik powinien być : -22 inHg....
Zarówno czujnik ciśnienia jak i podciśnienia mogą mieć wpływ na szarpanie ale to trzeba zdiagnozować. Również padnięta sonda może taki wpływ mieć bo teraz masz błąd i np pracę w OL której nie widzisz. Mało tego, masz alaskę a ona ostatnimi czasy lubi popuszczać gaz przez podciśnienie.... Polecam wizytę u dobrego gazmena, jak nie masz daleko to pisz...
czy pojawi się różnica sił działających na wentylator i na przeciwległą ściankę balonu. wiesz że nie, to niuanse, zaangażowana duża energia a mało pożytku. Jak to widzisz? nie rozumiesz że zawsze będzie tak, z jednej strony nacisk powietrza z wentylatora na ściankę balonu, a z drugiej podciśnienie wywołane przezeń na przeciwległą. Czum większy balon...
W starym typie za zmianę zapłonu odpowiadał regulator odśrodkowy w aparacie zapłonowym, Jeśli masz pełną elektronikę, to nie masz aparatu, więc dość istotne jest by czujnik podciśnienia był zamontowany. Nawet nie chodzi o samą moc, bardziej o temperatury, ten silnik ma z racji konstrukcji, mało wydajne chłodzenie. Na lato warto sprawdzić czy miska olejowa...
Z punktu widzenia wentylacji mechanicznej, każdy dom jest dziurawy jak ser szwajcarski. Gdyby to nie była wentylacja bytowa z ilością wymian powietrza w okolicy jeden lub mniej, tylko technologiczna lub gwarantująca komfort cieplny ergo wymian od trzech w górę, wtedy ewentualnie można próbować pomiaru nad/podciśnienia, który i tak jest zawsze mało miarodajny....
Wyczyściłem map sensor, wszystkie wężyki podciśnienia wymienione na nowe - szczelne wszystko, n75 sprawdzony programem vag com działa prawidłowo. Auto dalej ma takie samem parametry w blokach statycznych i dynamicznych, czyli raz dostaje za mało ciśnienia z turbo a raz przeładowuje, jednak nie pojawia się żaden błąd w vagu. Nie mam już siły :(
Panowie pomocy: Miesiąc temu była zrobiona regeneracja turbiny ze 110koni na hybrydę 130, i do tego chip który podniósł moc na 140koni i 330N. Efekt jest znikomy gdyż na 1,2 biegu jeszcze znośnie się zbiera natomiast dalej jest już marni staje się mulasty. Wymienione Filtr paliwa, powietrza, N75, N18 Węże podciśnienia. Tuner mówił że prawdopodobnie...
Po sciągnięciu obudowy filtra powietrza, odpięciu czujnika podciśnienia i zatkaniu rury wlotu powietrza do przepustnicy w 95 % auto zachowuje się dużo lepiej. Nie strzela, reaguje na gaz, wchodzi plynnie na obroty. Wyglada to tak, że dostaje mniej powietrza i działa wtedy. Czyli bez zatykania ewidentnie jest za mało paliwa w mieszance a za dużo powietrza....
Po takim ustawieniu sprawdzałeś to na analizatorze? Dawid91X powiem szczerze,że nie raczej sprawdzałem organoleptycznie heheh,to znaczy dosłownie zachodziłem od strony tłumika i jak nie śmierdziało gazem,to znaczyło dla mnie,że auto nie zalewa lub dawka gazu nie jest za duża .Jest wtedy jako taka pewność,że wszystko się spala(wiem że to mało naukowe,ale...)....
Witam. Problem z fabią 1,2 azq. Samochód słaby zachowuje sie jak by miał mało paliwa. Jedyny błąd to P1612 błędne kodowanie sterownika i nie da się tego skasować. Sprawdzone ciśnienie paliwa-ok, nowa sonda pierwsza , nowy czujnik podciśnienia w kolektorze. rozrząd ok samochód nadal słaby. Czy ten błąd może mieć na to wpływ , może ktoś ma większe doświadczenie...
Sprawdziłem na krótko elektrozawór, działa. Napiecię na elektrozawór też jest podawane. Reduktor nie blokuje przepływu gazu. W tej chwili zaraz jak się przełączy na gaz, samochód gaśnie i gasną wszyskie kontrolki na wskaźniku poziomu gazu. Kończą mi się pomysły, zastanawiam się czy nie zalałem za mało gazu do testów (4 litry), przed regeneracją cały...
Mało informacji... Co to za wersja - gaźnik polski/Weber czy ten japoński? Jest gaz? A rozkręcałeś kolektor dolotowy? Przewód do serwa i inne podciśnienia do sprawdzenia + przewody wysokiego napięcia. Gdzie konkretnie strzela- filtr powietrza czy z wewnątrz kolektora (dla sprawdzenia odłącz filtr)? Sprzęgło lub nawet jego brak nie spowodują takiego...
jaki czujnik ciśnienia polecicie - najlepiej taki który jest w stanie oczytać zarówno pod jak i nadciśnienie. O jakim ciśnieniu mowa (trzeba znać zakres pracy czujnika)? Piszesz o wentylatorach, a one przecież nie wyprodukują podciśnienia. Powietrze o jakim ciśnieniu będą zasysać? Jeśli atmosferyczne, to ono ulega zmianom, więc i twój "serwer" musiałby...
Dzięki za podpowiedzi… Póki co zamontowałem czujnik spalania stukowego w innym miejscu na bloku silnika. Komputer już nie pokazuje błędu ale silnik nadal nie wkręca się na obroty. Sprawdziłem stopień sprężania na cylindrach, jest po 11 na każdym czyli OK. Był opóźniony zapłon więc przyspieszyłem go na +10 i silniczek zaczął pracować równiej ale...
30zł to mało czy dużo za usługę zczytanie błędów??? Bardzo mało, nikt pracujący na legalnym sprzęcie nie da takiej ceny. Standardowa cena za podpięcie do komputera to 50-80zł. Porządna diagnostyka komputerowa (z oceną parametrów bieżących pod katem konkretnej usterki) to ok 150zł. Weź manometr i sprawdź jakie podciśnienie wytwarza pompa podciśnienia,...
Wskazałeś na zanieczyszczenie układu paliwowego, przed pompą paliwa na samym wlocie do pompy często stosuje się dodatkowy filtr w postaci sitka, sprawdź i wyczyść. Z Twojego opisu braku mocy wynika że dostaje mało paliwa, przewody gumowe łączące zbiornik z pompą jeśli są przytkane potrafią nawet czasem robić się płaskie z powodu podciśnienia ssania...
Musisz sprawdzić podciśnienia. Może któreś jest nieszczelne i łapie lewe powietrze. Sprawdź w pierwszej kolejności podciśnienie do serwa. Druga sprawa to krokowy .Spróbuj go odpiąć na pracującym silniku gdy masz normalne obroty, i rozgrzej silnik do momentu kiedy ci wzrastały. I na koniec choć to mało prawdopodobne cięgno od gazu.
jeśli będzie zasysać świeże z zewnątrz to będzie mało efektywne. Sugerujesz, aby na czas używania nagrzewnicy zasłonić wrzut powietrza z zewnątrz ( kratka 14x14cm ) i wtedy będzie bardziej efektywnie ( nie będą ogrzewane partie zimnego powietrza ) a poprzez nieszczelne do końca drzwi i tak będzie docierało powietrze? Ponieważ mam dwa grzybki wentylacyjne...
Moja rada poszukaj odpowiedniego gaźnika, używkę kupisz za grosze. Gaźnik jest powiązany z czujnikiem podciśnienia jeden wężyk oraz pochłaniaczem par paliwa drugi wężyk. Mało tego potrzebujesz też odpowiednie moduły sterujące, jeden to firmy nanoplex było ich trzy rodzaje Ty potrzebujesz MED 213A (to ten sterujący pracą silnika) drugi to moduł cut -...
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo. Dokładnie szukałbym w tą stronę. Częstą usterką w tym samochodzie jest rozszczelnienie się vacum pompy. Brak podciśnienia i hamulec tak się zachowuje. U siebie zdiagnozowałem to po reakcji hamulca na różne obroty silnika. Przy wysokich hamulce były ok, na niskich podciśnienie było na tyle niskie, że hamowanie...
Poza kanałem podciśnieniowym można podejrzewać: membranę pompy paliwowej( sztywna- mało prawdopodobne), zaworki pompy, nieszczelna linia paliwowa między zbiornikiem a pompą. Jeśli kanał podciśnienia będzie niedrożny lub nieszczelny to pulsacje ciśnienia z kartera silnika nie dotrą do membrany pompy i nie wprawią jej w ruch, jeśli membrana będzie zbyt...
Z pierwszego logu widać że ciągnie zbyt mało powietrza ale to normalne skoro EDC odcięło N75. Autor zrobił tego loga gdy EDC bylo w trybie awaryjnym. Zrób to wtedy kiedy jedzie normalnie i lapie tryb awaryjny a nie jak już nie chce jechać. Ujemna odchyłka czyli nie osiąga wartości zadanej. Sprawdzić wężyki podciśnienia, szczelność gruszki.
witam wiem ze ten temat byl poruszany wychodzi na przeplywke ale musze sie upewnic wiec SPRAWDZAM EGR I TAKA REAKCA Z PODłACZONYM PRZEWODEM PODCIśNIENIA DO ZAWORU ILOśC ZMIERZONA PRZEZ STER.220MG Z ODłACZONYM ZALEDWIE 275 280 TO TROCHE MAłO POWINNO BYC OK 350 400 MG TAK MYśLE WIEC MYSLE ZE JEST ZAWIESZONY ALE WYCIAGNELEM I NIC DZIALA A PODCZAS JAZDY...
W tej chwili pompa vacum jest zaoliwiona (trochę leje na silnik ), króciec z lewej strony się porusza ale jeszcze siedzi w gnieździe. Miałem już ją wymienić 2 lata temu , hamulec też miałem kiedyś twardy . Ale wymieniłem wężyki podciśnienia i się poprawiło . Teraz auto mi szarpie przy przyśpieszeniu powyżej 2,2tys obrotów. Tak jakby coś odcinało .Nic...
matiz przewód podciśnienia podciśnienia mercedes megane podciśnienia
zasilanie zestaw głośników zawiesza uszkodzony procesor otwieranie klapy focus
plany buggy nadajnik odbiornik zdalnego sterowania
Best Wallet - Darmowy portfel krypto? Instalacja i zabezpieczenia Motorola Edge 40 Neo a uruchamianie bramek sklepowe