Dlaczego niby miałby nie działać w innej pozycji ?, to nie 4 suw z miską olejową. Problem jest tylko taki, że ten otwór sterujący pompką w gaźniku musi być połączony ze skrzynią korbową silnika z pominięciem membrany (nadciśnienie i podciśnienie)
Możesz i nawet powinieneś zaślepić to podciśnienie.
Podciśnienie bezpośrednio z kolektorem dolotowym, czyli od góry.
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
Trzeci wężyk podłączony do gardzieli gaźnika otwiera go podciśnienie wytwarzane przez silnik w czasie pracy.
Ssanie to przepustnica przesłona przed gaźnikiem (normlana przepustnica jest za). Wytwarza podciśnienie na gaźniku dużo wyższe niż dysza venturiego tym samym zasysa paliwo w większej ilości.
Zaraz ,,plaka" zaproponują" :D Możesz zasymulować ssanie, zatykając dłonia wlot powietrza do gaznika. Ma to jeszcze taką zaletę, że silne podciśnienie w gardzieli gaźnika, odtyka kanały i dysze.
chyba ci o to chodzi elektroda.pl/rtvforum/topic675247.html
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
Witam. Podciśnienie z kartera silnika - a w gaźniku służy do pompowania paliwa membraną. Z dołu masz duży otwór - przedłużenie tej szyjki i mały otworek połączony z tym metalowym króćcem. Pozdrawiam.
Niestety w tych gaźnikach membrany są delikatne. Jest jeszcze opcja że nieszczelność na odcinku gaźnik korpus silnika - podciśnienie tam jest odpowiedzialne za pompowanie paliwa.
Jak w temacie. potrzebuje jakiś schemat czytelny i wyjaśniający jak należny podłączyć podciśnienie do gaźnika, Mam Audi 80 18 88r nie mam pojęcia jak te rurki :) podłączyć może ktoś pomoże mi
Może opiszę problem od nowa. Samochód nie chce palić rano , po kilku godzinnym postoju , szarpie w trakcie jazdy ( nie zawsze ) w czasie postoju tak jakby go zalewało ( musze przegazowywać bo by zgasł i by nie chciał odpalić ) . Jak już odpali to chodzi jak capek i trzeba go przegarować żeby się wkręcił na obroty.. Mechanik powiedział żebym sobie podciśnienie...
Witaj. Ja mam Zippa 125. Po zimie zawsze jest problem z uruchomieniem, bo zbiornik paliwa jest pod podłogą, czyli niżej niż gaźnik, a pompę napędza podciśnienie gaźnika. Więc muszę sporo pokręcić. Ale zawsze startuję z pełnym zbiornikiem. Jeśli jesteś pewien drożności przewodów paliwowych, to nie ma innego wyjścia - tylko kręcenie.
Sprawdź, czy podłączyłeś do odpowiedniego króćca i czy ten króciec jest drożny. Jeśli silnik da się uruchomić, to wytwarza podciśnienie. Czy gaźnik jest mocowany bezpośrednio do karteru silnika, czy poprzez kolanko - musisz odnaleźć właściwy króciec.
Sprawdź w gaźniku membranę, może już jest dziurawa , lub iglica czy się nie zawiesiła. Sprawa króćca gaźnika szczelność i zawory ustawienie czyli podciśnienie jest na gaźnik .
Tą do gaźnika płynie paliwo a tą do króćca jest pobierane podciśnienie które powoduje otwarcie kranika. Odłącz podciśnienie i spróbuj pociągnąć powietrze do siebie, sprawdzisz wtedy jak zachowuje się kranik.
Wrzucę najwyżej na forum. http://obrazki.elektroda.pl/2547199700_1...
Zipp Quantum nie odpala jak powinien.Motorower odpala tylko po podaniu paliwa do przepustnicy ,potem już normalnie chodzi.Nowy gaźnik,kranik na podciśnienie oraz korek zbiornika paliwa .Podciśnienie działa a paliwo nie ucieka z gaźnika .Jak naleje paliwo do przepustnicy to odpali .Jak postoi z 30min problem wraca
Jeżeli mnie cytujesz to rób to rzetelnie. :-) jasne , kpie sobie troszkę ale przypominam sobie sytuację jak na oko 'Mechanik" regulował mi w motocyklu podciśnienie na 4 gaźnikach. A cos ze 6 razy chyba - i tak gawno z tego wyszło Pisząc zajrzyj , miałem na myśli otwórz komorę i ją skontroluj i wyczyść ewentualnie . Przez wziernik mało co zobaczysz
Za mała dawka paliwa. Pełne otwarcie przepustnicy obniża podciśnienie w gaźniku i uboży mieszankę. Sprawdź czy problem jest mniejszy przy częściowym otwarciu przepustnicy.
uszczelkę wymieniłem ale to nic nie dało , paliwa do pompki nie podaje przewody sprawdziłem podciśnieniowe i są dobre ,przewód powietrza który idzie do pompki jest podciśnienie ale słabe bo jak zatkam gaźnik to podciśnienie jest większe proszę o pomoc z góry dziękuję
Sprawdź, czy pompka paliwa podaje i czy podpięty jest wężyk (ciśnienie-podciśnienie) od gaźnika do pompki. Kranika w tych skuterkach (zakładam, że to chińczyk) nie ma. Nie ma możliwości ustawienia dysz dokręca się i tyle. Czasem zalanie gaźnika paliwem i jego odpowietrzenie długo trwa i trzeba sporo cierpliwości na kopanie kopniakiem.
Jak wyzej napisane silnik odpala na zatkanym filtrze powietrza, ale po chwili gasnie Odpala bo wytwarza się tam duże podciśnienie które zaczyna wciągać paliwo do gardzieli a następnie do cylindra. Skoro bez tego nie chce odpalić to albo gaźnik nie jest wstanie zapewnić płynnego przepływu paliwa do dyszy albo nie jest wytwarzane odpowiednie podciśnienie...
Podczas próby odpalania sprawdź czy występuje zassanie powietrza zatykając ręką gardziel gaźnika.Bo może tak być , że przy słabym ciśnieniu jest małe podciśnienie na gaźnik. :|
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
GSy od początku produkcji , chyba 89 rok praktycznie nie uległy zmianie poza deisgnem. Siedzą tam najprostsze gaźniki i to te same od 89 do 00 roku, później coś minimalnie pozmieniali. Ja bym obstawiał podciśnienie gaźnika. Możliwe że byłą to nieudolna przekładka przez handlarza. Co do ciśnienia to pocieszające jest że jest w miare równe. Zmierz rezystancję...
Nie wiem czy Davvvvi idziesz w dobrą stronę. Ja miałem spore problemy z lewym powietrzem w gaźniku. Podciśnienie zasysało powietrze na połączeniu wężyk paliwa gaźnik. Każda dawka lewego powietrza szła w wężyk i cofała paliwo a na postoju silnik się zalewał po sam wydech, aż ciurkiem leciało gdy zapomniałem zamknąć kranik. Objawy były takie: gdy już...
Uszczelki papierowe dobrze jest nasączyć olejem ale raczej teraz już takich nie robią i powinny być wulkanizowane. Jest jeszcze opcja że przerobiłeś dolot przed gaźnikiem i membrana w gaźniku nie podnosi iglicy bo podciśnienie jest za małe. Na zimnym idzie jak rakieta bo ssanie działa. Spróbuj na włączonym silniku lekko zakryć dolot ręką i ruszać manetką...
na rurce ssawnej w baku lubi być założony filtr. filtr powietrza zwiększa podciśnienie w gaźniku. bak paliwa jest pod czy nad gaźnikiem? jeśli pod to sprawdź czy nie jest nigdzie pęknięta rurka od paliwa i nie ssie lewego powietrza.
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Wydaje mi się, że przy wtrysku podciśnienie ma minimalny wpływ na spalanie, choć mogę się mylić. Przy zwykłym gaźniku podciśnienie ma największy wpływ, czyli im większe podciśnienie tym mniej ekonomiczna jazda.
Otworek podciśnienia do gaźnika, nie jest zatkany? Połączenie gaźnik - cylinder, musi być szczelne. Gaźnik, czyściłeś?
Schemat instalacji paliwowej: https://obrazki.elektroda.pl/1636829500_... Wygląda że oo podciśnienie bieże się z kolektora ssącego (króciec za gaźnikiem). Zawór powietrza wtórnego jest zapewne sterowany owym podciśnieniem. BTW - zacięcie owego zaworu powietrza wtórnego może być powodem braku podciśnienia, ale wtedy zapewne zaobserwowałbyś...
Prawdopodobnie coś z pompą paliwa. Znajdź pompę w swoim skuterze, wykręć ją i przeczyść. Możliwe że są zapchane wężyki czy coś. Nie ma żadnej pompy paliwowej. Na chwilę obecną to nawet nie wiadomo co to za skuter, oprócz tego, że to dwusuw. Marka, model? Podciśnieniowa pompa paliwowa jest? Jak zrobisz podciśnienie puszcza paliwo? Gaźnik sprawny, czysty,...
Witam. Czy ktoś wie może jakie podciśnienie powinno być miedzy gaźnikiem a filtrem powietrza? (instalacja lpg I gen.) pozdrawiam
Odkręć gaźnik od zbiornika paliwa i zobacz w jakim stanie jest membrana. Czasami, gdy śruby są słabo dokręcone podciśnienie w gaźniku wciąga część membrany do środka. Powstaje nieszczelność i pompka nie pompuje paliwa. Zawsze jest to obok wypukłości w membranie. Można spróbować wyprostować ją w tym miejscu i dokręcić śruby. Przeczyść też filtr na końcu...
Jak w tym sprzęcie jest kranik podciśnieniowy, to on może lać paliwo przez podciśnienie.
przeczysc wezyk od podcisnienia. a tak dla wiadomosci ogolnej ten kranik nazywa sie zawór membranowy. podciśnienie z gaźnika podnosi membrane i leci benzynka. wyczyść gaźnik i filtr powietrza jesli wyczyszczenie wezyka od podcisnienia nic nie da. a Zipp Vapor to 4-suw tak jak wiekszosc chinszczyzny ;p
Albo gaźnik do d......, albo zrobiłeś coś nie tak jak trzeba. Podciśnienie zaślepiłeś?
Paliwo powinno być zasysane z gaźnika przez podciśnienie panujące w cylindrze. Jeśli nikt tam wcześniej nie grzebał i agregat pracował jedyne co mi się nasuwa to nieszczelność w układzie np zestarzały się uszczelki.
Musiał byś dorobić podobny króciec jak masz na tym nowym gaźniku gdzieś na tym króćcu co przykręcana do niego gaźnik. Króciec gaźnika ma taką małą dziurkę i do niej trzeba połączyć ten na gaźniku. To jest podciśnienie i ono pompuje paliwo czyli rusza membraną.
Jak są dwa to jeden paliwo, drugi podciśnienie z cylindra. Odpowietrznik w powietrze.
Paliwo "wycieka" tylko jak próbuje odpalić. Jestem pewien że to paliwo bo ma taki zapach. Jeżeli chodzi o gaźnik to ma podciśnienie ale ma także komore pływakową. Iskra jest koloru niebieskiego/białego. Świeca po próbie odpalenia jest troszke mokra.
Witam. Kosa ma chyba już swoje lata. Poszły uszczelniacze na wale. A co za tym idzie lewe powietrze w karterze silnika, nie ma efektu podciśnienia i nie pompuje przez to gaźnik paliwa. Jest opcja jeszcze że w uszczelce nie ma otworka na podciśnienie do pompowania paliwa. Albo uszczelka pękła podczas skręcania. Pozdrawiam.
Wężyk podciśnienia do kranika paliwa sprawdziłem i nie ma w nim ani śladu paliwa. Tak więc zalewanie się, przez podciśnienie, można wykluczyć.
Sciagni książki e sam naprawiam w pdf tak w jakimś wydaniu było szeroko.
Może filterek w zbiorniku paliwa zatkany albo podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Sprawdziłbym jeszcze simmering na wale korbowym pod iskrownikiem. Jeśli przepuszcza to zamiast zasysać mieszankę przez gaźnik ciągnie sobie podciśnienie tędy właśnie
Ja raczej jestem praktyk, i z opisu // łapie na kilka sekund tylko jak naleje parę ml bezpośrednio do komory spalania, ale gdy wypali paliwo gaśnie // wynika jasno:należy podtrzymać dostarczanie większej ilości paliwa poprzez włączenie tzw.ssania bądz przy wątpliwym jego działaniu dławimy wlot powietrza wymuszając podciśnienie w gaźniku co stwarza warunki...
Witam kolegów fachowców. Mam kosiareczke -mam dostać i mam parę pytań W tym typie kosiarki pompka jest z boku obudowy filtra powietrza i jakoś dziwnie chodzi-czy ona tylko wytwarza podciśnienie w gaźniku, bo żaden przewód paliwowy nie dochodzi? Drugie pytanie dotyczy sprężynki przy regulatorze obrotów (przepustnica) -została zgubiona a w sklepie nie...
Eurotips, bez przesady, 4 funty na cal kwadratowy to niecałe 0,28 bara, na listwie masz zwykle ok. dziesięć razy więcej. Racja, muszę się pokajać, policzyłem 1 bar za każdy psi... Jeszcze jedną rzecz trzeba ustalić, czy chodzi o podciśnienie w gaźniku czy o ciśnienie dostarczanego paliwa do samego gaźnika ? bo uważnie przeczytałem pytanie i nasunęły...
Mam audi 80. Do gażnika jest przykręcony przepływomierz. Na króćcu tego urządzenia wychodzącym na prawą stronę od kierowcy nie ma przewodu, a przy dotknęciu palcem wyczuwalne jest podciśnienie. Gdzie podłączyć ew. przewód?
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
Stare paliwo, woda w gaźniku lub lekko przytkana dysza. Na pewno też olej w cylindrze, który tam dostał się przy przewracaniu silnika na bok. Normalnie silnik nie mógł zassać paliwa. Gdy się już uruchomił, po wlaniu benzyny bezpośrednio do gaźnika, zwiększone podciśnienie wciągnęło zanieczyszczenia razem z paliwem i gaźnik się przeczyścił.
No dobrze, już szukam wału. Co do membrany - pytam z ciekawości - do czego ona służy? Silnik posiada tzw. pompo-gaźnik, membrana jest głównym elementem pompki podającej paliwo. Wykorzystuje ona do pracy podciśnienie powstające w komorze korbowej silnika, podczas ruchu tłoka. Zbiornik paliwa jest niżej niż gaźnik i bez sprawnej membrany paliwo nie będzie...
witam.szukalbym w ukladzie gaznik podcisnienie itp.podobne objawy sa przy braku przejscia.a co z pompa paliwa? pozdr
Gaźnik do regulacji. Jeden z tych krućców to podciśnienie do otwarcia kranika.
Nie wiem o co kaman, ale przycisk "Dodaj zdjęcie mi nie działa" To gumowa rurka z kolankiem o średnicy wewnętrznej ok. 10mm, jest to średnica otworu wlotowego powietrza do puszki filtra powietrza. Umiejscowiona jest po lewej stronie od wyprowadzenia powietrza na gaźnik. Ale wyjmując ją trzeba też dać większą dyszę bo wówczas spada podciśnienie w gaźniku...
Jak się okazuje układ jest bardzo zbliżony do układu fabrycznej prądnicy A355LU4 prod. czechosłowackiej. W tym układzie agregat ktróry wykonałem pracuje chyba najbardziej stabilnie. Schemat pradnicy A355LU4 w załączniku do postu. A głupoty piszesz niestety, świadczące o tym, że wcale się nie orientujesz w zagadnieniu. W tej "czeskiej" prądnicy, kondensatory...
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
witam znajdziesz na stronach Audi-Vw
Napisz jaka to instalacja. Generalnie GOLF na gaźniku bez podłączonego podciśnienia nie powinien wogóle trzymać obrotów a ewentualnie co sie żadko zdarza mieć je bardzo duże. Podciśnienie tak czy inaczej musi być podłączone aby wszystko prawidłowo działało. Najprościej byłoby wywiercić dziurkę w kolektorze i tam poprzez wkręcenie odpowiedniej rurki...
Tylko jak sprawdzić podciśnienie ssania:)?
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
Zauważyłem ze w jednym gaźniku jest bardzo malutkie podciśnienie i nie reaguje na kręcenie śruba od synchro, czyli kolejne czyszczenie?
Witam ponownie, dokonałem pewnego odkrycia, moim zdanie bardzo istotnego w kwestii problemów w regulacji obrotów na biegu jałowym. Ja szczególnie skupiłem się na badaniu szczelności komory korbowej na nadciśnienie i podciśnienie a także samego gaźnika również na nadciśnienie i podciśnienie. W obydwu wypadkach szczelność super, wskazówka stała jak wryta...
dziwne bo w tym linku nie ma nic o schemacie Ociz ? Dodano po 18 raczej schemat jest tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Witam, mam problem taki że nie wiem czy wężyk podciśnienia ma być podłączony tylko do kranika paliwa czy jeszcze podciśnienie jest gdzieś potrzebne? Do gaźnika czy zaworu pseudo egr? Silnik 139QMB/QMA (GY6 50)
Dobra przy takim liczniku to wymień wężyki podciśnienie. Szczególne ten krótki z przodu gaźnika.
W jaki sposób sprawdzał Pan gaźnik pod względem szczelności? Chodziło mi wężyki, podciśnienie itp....
Sprawdź jeszcze wężyk podciśnienia idący od gaźnika do kranika podciśnienia. Jak jest wszystko ok. to obawiam się że więcej poprzez forum nie mogę ci pomóc.
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
Kraniki paliwa w silnikach japońskich to normalka. Możesz zamontować "kranik" podciśnieniowy np. taki jaki jest montowany w skuterach. Ostatnio miałem do czynienia w Hondą 160-tką, w której zamontowano właśnie kranik podciśnieniowy, głównie z uwagi, iż zbiornik paliwa jest niżej zamontowany niż gaźnik. Podciśnienie do sterowania tym kranikiem wychodzi...
Sprawdź czy nie jest zbytnio zużyta, a przez to nieszczelna. Gaźnik jest konstrukcji o stałym podciśnieniu w gardzieli. Otwarcie przepustnicy sterującej (manetki gazu) ma wywoływać taką pracę automatyki gaźnika aby podciśnienie w gardzieli było (poza obrotami biegu jałowego) stałe. Jeżeli tłoczek z iglicą się nie podnosi, oznacza to nieszczelność jego...
Napisałem - podciśnienie w kolektorze dolotowym. Zazwyczaj jest to zrobione jako dziurka w kolektorze dolotowym za gaźnikiem. A potem jakiś elektroniczny czujnik ciśnienia. http://warsztaty.samochodowka.internetds... A może wystarczyłby sam przełącznik maksymalnego obciążenia, jak to jest w monoplexie......
Czy istnieje jakiś prosty sposób sprawdzenia szczelności kanału impulsowego ? Jutro przyjrzę się tej iglicy, powoli zaczynam mieć tej pilarki dosyć. Czy w tym kanale jest ciśnienie czy podciśnienie ? czy naprzemian
Ale podciśnienie to robi tłok z pierścieniami, uszczelniacze nie mają chyba nic do tego?
sprawdz podciśnienie na gażnik i kranik wężyki lubią spadać i murszeć... rozrząd też jest ważny
Bagus wali w gaźnik że idzie płomień... CO MOGŁEM POPSUĆ ??? Prawdopodobnie nic. Ja bym sprawdził, co się zmieni jak przewód 3 (podciśnienie) podłączył z masą. Przypuszczam, że ma to związek z wyprzedzeniem zapłonu.
A proszę bardzo . Mam jeszcze jedno pytanie ? Czy w gaźniku było czuć zassanie ? Czy stwarzał podciśnienie ?? Przytykałeś ręką filtr powietrza ? Co się wtedy działo ? :|
gaźnik keihin 12. gdy czyściłem gaźnik nie ustawiałem pływaka bo ja nie specjalnie wiem jak to zrobić a najchętniej dał bym to do mechanika ale chodzi o to że nie mam żadnego w pobliży co by mi to zrobił dlatego jestem zdatny sam na siebie a przy okazji nauczył bym się i bym sobie sam robił. moje pytanie brzmi jak ustawić pływak?. dodam że kompresja...
Skoro tak, to nie ma wystarczającego podciśnienia na odcinku głowica-gaźnik. Poczytaj o zasadzie działania takiego układu a na logike zdiagnozujesz problem.
Kanał, wężyk przez który podciśnienie pompuje membraną żeby ta zasysała paliwo z baku do gaźnika. Zdejmij tłumik i zobacz czy okno wydechowe nie jest zatkane nagarem i przy okazji popatrz na gładź cylindra i stan tłoka jak to wygląda.
Ten na parowniku nie może być cały czas włączony bo będzie za dużo gazu. Musisz podłączyć podciśnienie inaczej nie będzie działać. Możesz spróbować podłączyć to podciśnienie do portu w gaźniku (pamiętam że gaźnik fiata125 miał nadmiar wolnych podłączeń podciśnienia). Jeśli nie ma wolnego to przez trójnik np. na przewodzie podciśnienia idącym do przyspieszacza...
Czy źle coś podłączyłeś ten gaźnik jest prosty i trudno coś tam namieszać ale trudno ocenić jak tego nie widzę.
Pokombinuj z membraną co pompuje paliwo albo sprawdź czy w baku nie robi się podciśnienie-odpowietrznik
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Raczej podstawa gaźnika odpada bo gdyby była uszkodzona to obroty by były raczej niższe. U mnie był podobny przypadek i wina tkwiła w przewodach podciśnienia. Z tyłu do gaźnika jest przykręcony taki mały jakby rozdzielacz do którego idą trzy przewody podciśnienia i to u mnie było właśnie całym winowajcą.i
Przyczyn może być sporo - brudny ssak w baku, podciśnienie w zbiorniku paliwa, membrana w gaźniku. Na ssaniu pracuje prawidłowo?
że nie wiem, jak takie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku rozruchu kickstarterem, W komorze pływakowej zostaje zawsze tyle paliwa aby spokojnie odpalić skuter i przejechać kilkaset metrów, a gdy silnik zostaje uruchomiony, nawet w trakcie kopania powstaje podciśnienie. Niektóre skutery nie posiadają rozrusznika elektrycznego a mają zawór podciśnieniowy.Oto...
Ja robię tak. Między tłumik uszczelka gumowa i zakręcamy tłumik. Między gaźnik a cylinder/króciec uszczelka gumowa zakręceni gaźnik. Ciśnienie/podciśnienie podaje przez adapter zrobiony ze świecy zapłonowej. Czasem pompuje przez wężyk impulsowy i wtedy w cylindrze jest wkręcona swieca. Dodano po 37 Jak się uda to zrobię jakieś fotki jak ja to mam rozwiązane.
Witam Niedawno udało mi się nabyć gaźnik Pierburg 2E3 z Seata Toledo 1.6 93r. Mam zamiar zrobić zamianę z mojego obecnego gaźnika Pierburg 2E2 na powyższy. Podstawa gaźnika powinna pasować, elektrykę rozgryzłem (mam nadzieję) pozostaje mi sprawa podciśnień - skąd i gdzie. Od strony kierowcy gaźnik ma tylko jeden wolny króciec do podciśnienia i na zespole...
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
Drugi to podciśnienie z komory korbowej.
Dodam jeszcze że odpali ale wtedy gdy ma zassam paliwa wężykiem od podciśnienia gaźnik Gaźnik PWK 28 Replika Aprilia RS 125 RX MX CLASSIC może być że zbyt duży gaźnik czy coś cylinder 70ccm
Witam, w zbiorniku paliwa robi się podciśnienie i paliwo nie dostaje się do gaźnika , w korku wlewu paliwa trzeba zrobić większy otwór.
Nie ma jest jedna cewka. Ale po co mam to zrobić? I skąd wezme drugie podciśnienie. Jeśli chodzi Ci o pobieranie paliwa to mogę otworzyć kranik na grawitacje a nie na podciśnienie. Wtedy pewność że paliwo do gaźników dochodzi.
I tu się zgadzam w całej rozciągłości.. A co do serwisu i rzeczonej pilarki.. Radziłbym wizytę w serwisie i zacząć od sprawdzenia szczelności karteru na ciśnienie i podciśnienie. Temat Shinadaiwy już przerabiałem z różnym skutkiem. To o pękających karterach wcale nie jest wyssaną z palca plotką.
Założyłem oringi uszczelniające na dyszach wolnych obrotów, myślałem że ciągnie przez nie lewe powietrze. Nie pomogło https://obrazki.elektroda.pl/9072378300_... Ale jak odetkam króciec do synchronizacji z 4 gaźnika to silnik działa ok Ładnie schodzi i wchodzi na obroty. Sprawdziłem podciśnienie wakuometrami i wszystkie 4 gaźniki pracują...
blokada gaźniku obrotomierz gaźniku dysza gaźniku
rysunek odkurzacz zatkana klimatyzacja statecznik równolegle
nilfisk odkurzacz light4me głowa ruchoma
Schemat instalacji fotela elektrycznego Mercedes W208 Samoczynne włączanie radia w Alfa Romeo 147 2003