Wygląda na zator gdzieś, jakaś rurka zagięta, zatkane coś?
Zatkana dysza rozprężna temat zamknięty
W drugim pytaniu istnieje możliwość, że masz zatkany odpływ z klimatyzacji lub zatkane odpływy z podszybia.
Zatkany przewod ssący kompresora
Układ jest szczelny. Nie jest to kwestia ilości czynnika.
Bo masz zatkany układ. Już Ci o tym mówiłem a Ty ciągle szukasz.....
To jak w lodowce zawsze może się zatkać twoja strata.
9-10 st C to ciut przydużo ,ale 250 tyś km robi swoje ,sprężarka może mieć zmniejszoną wydajność na wolnych obrotach . najbardziej adekwatny byłby odczyt wartości niskiego i wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji . a tak na zakończenie zabrudzona (zatkane przeloty) chłodnica klimatyzacji też może dać taki efekt
Zatkany odpływ wody z nagrzewnicy ,czarny wężyk na ścianie grodziowej od strony silnika przy rurkach od klimatyzacji .
Problemem okazała sie zatkana chłodnica klimy
Pojedź z kimś na myjkę ciśnieniową, niech owa osoba myje autko a ty będąc wewnątrz obserwuj w którym miejscu przecieka. Jak pisze kolega bubu1769, może być zatkany wężyk od klimatyzacji. Pozdrawiam.
Zatkane weze, niesprawne przylacza, zatkane przylacza, pozatykane rurki w stacji itd....
Zatkany liściami odpływ skraplającej się wody z parownika klimatyzacji. Pozdrawiam
Witam. Na dole w środkowej obudowie tam gdzie siedzi nagrzewnica powinien być odpływ wody skroplonej z klimatyzacji,sprzwdż czy nie jest zatkany lub zagięty przewód.
Może czujnik przeciwzamrożeniowy uszkodzony/przesunięty, może niewłaściwa ilość czynnika, może odpływ skroplin zatkany, może... sprawdź czy nie zamarza, potem szukaj przyczyn.
O dziwo jak klimatyzacja jest wyłączona (A/C się nie świeci) sterownik takich jaj nie robi i działa normalnie grzanie na obiegu zamkniętym. Z doświadczenia z zeszłego sezonu wychodzi że jazda w ten właśnie sposób sprawia że wilgoć pojawia się najwolniej. Pewnie większość obstawiałaby w takim przypadku zatkany dren klimatyzacji i wodę w parowniku. Jak...
Kolego dławik z siteczkiem jest na 100% tylko że nie w samej chłodnicy tylko obok zaworów gdzie podłączają maszyne do nabijania klimatyzacji. Zbiera się tam syf i podobno trzeba wymienić bo moze się zatkać. 7zł w intercarsie.
Dziękuję - w takim razie plusem jest że śruby wkręcane są w osuszacz więc jedynie należy wcześniej mieć nową śrubę. W każdym razie posłucham i jak rozkręcę układ to po prostu będę dmuchał w wąż i zobaczę jaki jest przelot przez osuszacz, choć nie mam pojęcia jaki powinien być - czy lekki przedmuch, czy utrudniony aby tylko nie był całkowicie zatkany?
W chłodnictwie i klimatyzacji obowiązują zasady ,,W deszcz jeśli się podłącza to tak aby wilgoć nie dostała się do rur,O wodzie nawet nie ma mowy. Po podłączeniu trzeba wyciągnąć wilgoć robiąc próżnie pompą .Może wilgoć zatkała zawór [kapilare]. POZDRAWIAM
Jak jest klimatyzacja to sprawdź odpływ. Jak jest zatkany to woda będzie się zbierać na miejscu pasażera.
Witam. 1 syf w przewodach, zatkane filtry, 2. mechanicznie uszkodzona sprężarka,
Witam. Auto jak w temacie. Problem z klimatyzacją jest taki, że jak stoję lub wolno jadę do ok 50km, to działa dobrze, lecz przy szybkiej jeździe na trasie przestaje chłodzić. Klimatyzacja jest napełniona. Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale nie mam założonego filtru pyłkowego. Może jego brak powoduje, że samochód szybciej zasysa powietrze i klima...
Witam. Mam problem z klimą w sharanie. Klima niby się załączy ale wentylator chodzi na bardzo wolnych obrotach i rurka robi sie strasznie gorąca nie możliwa do dotknięcia. Czy to będzie jakiś czujnik czy tak jak opisują zatkany układ? Pozdrawiam
Tak jest pod osłoną termiczną z lewej strony (stojąc przodem do auta) zasilania i powrotu nagrzewnicy. Normalnie nie widać dopiero po odchyleniu osłony. Na razie nie wiem gdzie jest koniec ale jak tylko będę miał czas to podjadę na podnośnik i dokładnie sprawdzę skąd i dokąd idzie i gdzie jest zatkany.
Zatkaj tylko dobrze przewody ciśnieniowe.
Trzecia opcja, klimatyzacja. Miałem tak w Audi A4 B5, woda po prawej stronie pasażera pod tylnym dywanikiem. Przód był suchy, jakim cudem się tam przedostawała to nie wiem. A przyczyną było zatkanie błotem wylotu wody z klimatyzacji, który znajduje się w komorze silnika po prawej stronie za silnikiem, taka czarna rurka.
Witam serdecznie, problem z kliatyzacją polega na tym że nie chłodzi tak jak powinna. Mechanik wspomniał tylko że to nie sprężarka, powiedział że może być gdzieś zatkana ( mówił o jakimś zaworze czy coś). Gaz jest uzupełniony więc to też nie jest przyczyną. Jeśli ktoś posiada jakąś wiedze na ten temat proszę o wpis.
masz najprawdobodobniej zatkany dren odprowadzający wodę skraplającą się na parowniku
filtr kabinowy zatkany
Miałem podobny problem w Toyocie Tundrze. Powodem był zatkany odpływ wody skraplającej się na wymienniku ciepła od klimatyzacji...
Napisałeś że miał niemałe bum, więc wszystkiego można się spodziewać (może iglica jest skrzywiona, przytarta). Zatkany częściowo parownik jak najbardziej prawdopodobne.
przy sprężarkach np Denso rozłącza sprężarkę bo nie ma ona wewnętrznej regulacji ciśnień. Wentylator na pierwszym biegu przy sprawnym układzie starcza. Sprężarki np Harisson mają wewnętrzną regulację ciśnienia i sprzęgiełko nie jest nigdy wyłączane. Przy podłączeniu do drugiego biegu wentylatora i np zanieczysczonym skraplaczu (np muchami) lub zatkanym/zaciętym...
Odprowadzenie wody z parownika pewnie przytkane, znajduje się w dość niedostępnym miejscu, jak dobrze pamiętam to okolice tunelu środkowego blisko ściany grodziowej.
Dziękuję wszystkim za udzielone rady. Umawiam się na wizytę u mechanika. kilka miesięcy później... zatkane przewody. Naprawione
Zatkany odpływ i woda skraplająca się na parowniku zostaje w aucie
no własnie i nie wiem czy sprężarka czy jest moze zatkany układ lub jakiś czujnik
Są dwa wentylatory i oba powinny pracować jednocześnie. Jeśli ciśnienia rośnie ponad 25bar to nie oddaje prawidłowo ciepła. Być może chłodnica płynu jest fizycznie zatkana i nie ma przepływu powietrza. Oba wentylatory pchają w stronę komory silnika.
Wiesz, takich to nie znoszę. A jeszcze gdy jakiś sąsiad takiego gościa podpuści że ma gość rację, to jest utwierdzony że to Ty popsułeś. Kiedyś miałem gościa Vectra B X20XEV, normalne czyszczenie przepustnicy i pojechał sobie. Wrócił za 20 minut i mówi do mnie "Była czyszczona przepustnica i został niedokręcony przewód klimatyzacji", zatkało mnie. Do...
Na początek powiedz mi czy w schowkach w podłodze kierowcy i pasażera ma wilgoć lub wodę. Jeżeli tak, to znaczyło by, że zatkane są odpływy z podszybia i woda dostała się pod deskę rozdzielczą i zrobiła masakrę z instalacją. Poszukaj na forum elektrody posty na ten temat (bo na pewno są). [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Podnieś dywan od strony kierowcy i zobacz czy jest suchy? czy nie masz właśnie tak jak kolega mówi zatkanych odpływów w podszybiu
Zatkany ,przerwany kanał przelotu powietrza :|
za to zapłacić ale nikt albo nie chcę zarobić albo nie potrafi tego naprawić dlatego sam to męczę Zacznij od zakupu zegarów. I nauki posługiwania się nimi. Bo pierwsze pytanie czy sprężarka wogóle nie buduje ciśnienia czy jakieś tam nawet znikome robi. Równie dobrze może być ukręcony wałek w pompie jak i układ zatkany na amen.
Nie masz zatkanego odpływu z podszybia. Odpływ masz krótki czy długi. Jak krótki to wymień na długi.
Ok już mi się trochę wyjaśniło. Znalazłem w instrukcji dokładną lokalizację. Zawór znajduje się w obudowie zespołu klimatyzacji. Czyli w sumie razem z parownikiem dojście jest chyba tylko od wewnątrz kabiny. Byłem ostatnio nabić klime ale gość powiedział, że jest zatkana bo ciśnienia się nie zgadzały. Zasugerował, że najczęstszym miejscem zatkania jest...
nie jestem laikiem w tej dziedzinie na codzień zajmuje się serwisowaniem klimatyzacji i poprawnie można sprawdzić układ na szczelność nadciśnieniem suchym azotem, próbę próżnią przeprowadza się tylko dlatego że tak jest wygodniej spróbuj zatkać palcem otwór ssawny na pompie próżniowej bez problemu to zrobisz, a spróbuj zatkać otwór na azocie 10 bar...
Może za duzo czynnika i presostat przy za dużym ciśnieniu rozłącza .może zatkany skraplacz albo żle pracujacy zawór rozprezny .
Nie spotkałem zatkanego parownika jeżeli już to skraplacz filtr osuszacz zawór rozpręzny
W Toyotach często stosowany jest układ odwracania obiegu, jest to zawór zamontowany przed skraplaczem i tam w jednym z przewodów zamontowana jest dysza rozprężna która ulega zatkaniu i dlatego niema obiegu czynnika chłodniczego ,a to powoduje wysokie ciśnienie skraplania i wysoką temperaturę przewodów od strony tłoczenia .Wyciąganie sprężarki nic CI...
Witam, posiadam kijankę sportage rok 99 i dziwny objaw polegający na wycieku wody do kabiny w czasie gdy pracuje klimatyzacja. Woda nie jest odprowadzana na zewnątrz samochodu. Czyżby problem z zatkanym spustem ? Gdzie szukać takiego ? Proszę o pomoc co może być przyczyną takiego przedostawania się wody do kabiny ? Pozdrawiam forumowiczów.
Kapie woda z parownika klimatyzacji. To normalny objaw. Gorzej jak by nie kapało bo miałbyś gdzieś zatkany odpływ.
Zatkany zawor rozprezny lub zbyt duzo czynnika. Trzeba podlaczyc manometry, aby znalzc przyczyne. Jedno cisnienie nie wystarczy.
Witam. Zacznę od tego, że szukałem na forum tematów o sharanie, czy innych samochodach z podobnymi problemami, ale nie trafiłem na taki, który odzwierciedla moją usterkę. Otóż przedmiotem problemu jest Sharan (z lat 1999) i jego klimatyzacja. Wentylator pracuje. Sprężarka chodzi, słychać załączanie i rozłączanie. Ciśnienie LP Spada z 5bar do 2 po włączeniu...
Masz zerwany zabierak to i się kręci. Tylko kluczem pneumatycznym albo jak pisano na ruski udar. Najlepiej odciągnąć czynnik i pompa na stół. I jeszcze cie zmartwię. Jak zerwało zabierak to była jakaś przyczyna, zatkany układ albo przytarta sprężarka. Warto posprawdzac
jak masz zatkaną dyszę to nie leci przez nią wystarczająca ilość gazu. i jeżeli zaczyna sprężarka ssać blisko 0-1 bar to wyłącza. Płukanie instalacji kosztuje średnio 300-500 zł zależy. a myślę że mocne przedmuchanie azotem powinno pomóc na dłuższy czas jeżeli nie chcesz sobie kosztów robić. koszt dyszy to jakieś 7 zł. Przynajmniej ja po tyle kupuje.
Witam, Skoda Octavia 3 rok 2018 1.6 TDi. Rok temu, brak czynnika w układzie. Sprawdzone i do wymiany skraplacz + przewód, idący do niego. Klimatyzacja nabita i działało ok. Około 2 tygodni temu, znowu brak czynnika w układzie. Elektroniczny wykrywacz nieszczelności, pokazuje nieszczelność przy schowku/parowniku. Aż mnie zatkało. Auto ma 20 tys. km i...
Za dużo czynnika ? Przecież sam się nie dobił. Raczej coś zatkane lub zbyt duży luz na sprzęgiełku. Trzeba podejrzeć w parametrach co z ciśnieniami. Ci "moi" to tylko robią osobówki.
Nie ma takiego parametru temp powietrza dmuchanego . Jest parametr temperatury w kabinie . Masz racje. Drugi bieg wentylatora przy klimatyzacji to dopiero przy 19 barach . Zatkaj wloty powietrza na zderzaku np . dużym kawałkiem foli i zobacz czy ciśnienie pójdzie w górę Okej to tak sprawdzę. Clip ma problemy z wentylatorem w Megane III To jedynie pozostaje...
W którym module masz ten błąd, jaki opis, czym diagnozowane? Nie mam pojęcia w czym rzecz, ale sobie popiszę z nudów.... Skoro bład ma na początku sygnatury "P", to chyba jasne że ten moduł to "powertrain"? poza tym która to generacja Passata? A kolor i wersja nadwozia też potrzebna? . Pierwszy z nich to migająca kontrolka świec żarowych oraz stale...
Właśnie nie, myślałem o tym wcześniej, dlatego podmieniliśmy sprężarkę i nadal jest to samo. Może "zatkany" układ? Ale nigdy nie czyściłem, więc nawet nie wiem jak się za to zabrać :cry:
Przy częściowo zatkanym przeciwpyłkowym to klima mało wydajna(słabo chłodzi) ,dlatego też lepiej wymień.
Zaproponuję mu to. A czy jest różnica z której rurki się upuszcza (ciepłej czy zimnej)?. Jeżeli klimę nabito prawidłowo przyczyna jest inna,zamarzający(zatkany)zawór rozprężny,czujnik zamarzania(źle odprowadzana woda),przekłamujący czujnik ciśnienia,
Chciałbym sprawdzić grzałkę, ale nie bardzo wiem jak się do niej dobrać i gdzie jest jej przyłącze na płycie. Nie ma, bo ta suszarka nie posiada grzałki tylko pompę ciepła. Czy w takim razie problem z długim suszeniem i dość chłodno wewnątrz jest wynikiem zatkania kurzem radiatorów czy może czynnik chłodzący się ulotnił i trzeba nabić jak w lodówce...
Jeżeli pominąć, grzyby i pleśnie zwykle tam rosnące , drobiny kurzu i innych zanieczyszczeń Tu chodzi o wodę na bieżąco łapaną w butle 5L z klimy w aucie - nie stojącą w jakimś zbiorniku tylko zatkał się odpływ i koleś tak jeździ - dziennie łapie ok 3L. Widziałem tę butle - czysta woda bez żadnych farfocli.
Temperatura silnika jest prawidłowa co prawda specjalnie starannie nie sprawdzałem ale ten efekt pojawił się po wpakowaniu drugiej butli, przyjrzę się jeszcze temu ale gdy się okaże ze jest ok to co zrobić ? bo ECM nie pokazuje tego parametru możliwe ze w BSI będzie tego nie szukałem. Upuszczać czynnik ? do jakiego ciśnienia ? bo wydaje mi się ze ciśnienie...
klima nabita było 0,33 kg gazu. Ciśnienie nieskie 2,5-3,5 wysokie 15-19 bar. Wentylatory załanczają się odrazu z największą prędkością, czy tak ma być ? Jeśli chodzi o wydajność to niby chłodzi ale to nie to co dawniej było, wiem że raz było dolane zadużo oleju i gazu czy od tego coś sięmogło stać? Może chłodniczka zatkana, no ale ciśnienia ok.
witam, również mam problem z nadmuchem golfie III kiedy włącze na pierwszy "bieg" wentylator sie nie kreci zero reakcji na innych "biegach" działa czy da sie to jakoś naprawić czy trzeba wymienić cały wyłącznik??? dodam jeszcze ze posiadam klimatyzację w samochodzie. pozdrawiam wszystkich
Masz nie jedna, a kilka awarii. 30 barow, to, oczywiscie, za duzo. Przy ok. 28 barach presostat powinien wylaczyc kompresor - to jedna awaria. Cisnienie 30 barow, to zatkany uklad, zablokowany zawor rozprezny lub... duzo za duzo czynnika. Trzeba by znac wartosc niskiego cisnienia zeby sprecyzowac - to druga. Wentylatorow masz prawdopodobnie dwa. Wlacza...
Tam masz dwa presostaty. Jeden podwójny, który wyłącza sprężarkę gdy ciśnienie jest zbyt niskie lub zbyt wysokie. I drugi, który włącza dodatkowo wentylatory na drugi bieg jak ciśnienie wzrasta. Dodatkowo sprężarka może być wyłączona wyłącznikiem termicznym w chłodnicy (tej chłodnicy od silnika). Gdy w chłodnicy robi się za gorąco i wyłącza sprężarkę....
Podswietlanie zapala sie razem ze stacyjką. W obwodzie, w szerg z lamkpami znajduje sie rezystor (kilkadziesiat ohm). Przy wyłączonych swiatłach ten rezystor jest bocznikowany tranzystorem, a włączenie swiateł (podanie 12V z włącznika) powoduje zatkanie tego tranzystora i prąd płynie przez opornik - panel przygasa.
Cześć, mam problem z fiestą mk5 1.3 b (łańcuch) auto po rozgrzaniu ma wysokie obroty ok 1.5tys podejrzewałem sondę lambda pierwszą, podmieniłem na nową nic nie dało , więc po dalszych poszukiwaniach zauważyłem, że po zatkaniu węża idącego z kolektora ssącego do pokrywy zaworów problem ustępuje . Więc : Silnik krokowy jest nowy pierburga Silnik rozgrzany...
Jak masz ciepłe węże po elektro-zawortach to masz zatkaną nagrzewnice ja węże są zimne to lektro-zawór nie puszcza bo one steruja dopływem ciepłej wody do nagrzewnicy (są dwa jak masz klimatyzacje dwu strefową ) .
podczas uzywana klimatyzacji skrapla sie woda jezeli jest ok to pod samochodem na postoju jest plama wody brak plamy mozna wytlumaczyc tylko zatkaniem odplywu taka woda wlewa do wnetrza byc moze to jest powodem parowania szyb
w fiatach z tego rocznika klima załącza się nawet przy 0*c , możliwe że masz ubytek czynnika (sprawdzić ciśnienie LP,HP) poparz na kompresor po załączeniu czy zewnętrzny talerz sie obraca parowanie jest spowodowane wilgocią ,f.pyłkowym jak kolega wyżej pisał ,wodą dostającą się do środka przez podszybie bo odpływy są zatkane ,zatkanym odpływem parownika...
Mam ten sam problem z nawiewem w Ford Mondeo MK2 1.8 td rocznik 2000. Dmuchawa działa i reaguje na zmianę obrotów prawidłowo, siłowniki podciśnieniowe rownież (widoczne ruchy dźwigienek) pomimo tego brak nadmuchu powietrza. Wygląda to jakby gdzieś był zatkany kanał główny z komory dmuchawy do dalszej części sterowania nadmuchem. Proszę o podpowiedź...
Przyjrzyj się zaworowi rozprężnemu! Demontaż zaworu z samochodu jest bajecznie prosty, zaś sam zawór jest "rozbieralny" (chyba imbus 10 jak pamiętam, koszt nowego to w razie czego ok.220-240zł) ale u ciebie pewnie coś "siadło" na iglicy i blokuje jej ruch (nie można osiągnąć pełnego otwarcia - stad duże ciśnienie LP) i powinno wystarczyć jego czyszczenie....
Dzięki za odpowiedź, wreszcie ruszył temat. Nie bierz mnie na plewy. Nie włącza kompresora, kompresor sprawny, nic nie jest zatkane, po naprawie klima daje z wylotów 4,5°C. Usterka jest naturalna, żadnych zamienionych kabli czy coś w tym stylu.
Ostatni żona zaliczyła dzwona i poszła chłodnica od klimatyzacji. Przy okazji napraw blacharskich wymontowywana była też sprężarka klimy i leżała sobie na półce. Otwory w sprężarce były zatkane ale trochę oleju się wylało. Po złożeniu wszystkiego pojechałem na nabicie i chcieli mi wlać tylko 10 gr oleju ( podobno tak się robi standardowo) ale jak im...
Mam dwa pytania związane z tym autem : 1.mianowicie chodzi mi o to gdzie w tym aucie jest odprowadzenie skraplającej się wody od włączonej klimatyzacji ponieważ jakoś dziwnie nigdy nie zauważyłęm żeby gdzieś woda kapała,może coś jest zatkane albo nie wiem? 2.czy posaida ktoś schemat podłączeń podciśnien ponieważ nie bardzo chce mi przełączać nawiewy...
Częstą przyczyną takiego zachowania jest zatkany osuszacz , ponieważ pomiar ciśnienia odbywa się za filtrem na którym jest znaczny spadek ciśnienia i sterownik nie daje rozkazu do załączenia .Drugą przyczyną może być sam przetwornik ciśnienia .
Obecnie też jeszcze nie posiadam PV A sąsiedzi posiadają? Na pewno będą zakładać? Dom każdego z nich zużywa tylko 150W? Nikt nie ma u was pralki, żelazka, lodówki itp? Nie ma jakiegoś sklepu, firmy itp? Nawet jeśli nie, to nadmiarowy prąd wyjdzie spoza waszej lokalnej sieci dalej, tą samą drogą, którą do was przychodzi. I dlaczego w takim razie w lecie...
Sam osobiście miałem ten sam problem z prawą stroną ogrzewania.Poprostu powodem była zatkana częściowo nagrzewnica .Nagrzewnica jest jedna .Wymontowanie trwa (przynajmniej w modelu CDT) 15min-a później albo zamiana na inną , albo przetykanie- tak jak w moim przypadku. Dwie godziny odkamieniania + 15 min montażu-zalać płynem ,odpowietrzyć i wszysko śmiga...
Dzięki,ale widać ten odpływ z dołu auta jak to wygląda? Tam nic nie widać, przecież to AUDI. Dostałeś super poprawną odpowiedź, reszta należy do Ciebie. Czego oczekujesz takiego opisu : otwierasz prawe przednie drzwi, demontujesz prawy przedni próg (nakładkę plastikową). Używając śrubokręta PH2 wprowadzasz go w łeb wkręta. Śrubokręt musisz trzymać...
trzeba sprawdzic co dzieje sie z niskim cisnieniem. Objaw pasuje do zbyt małej ilości gazu, lub oparów zamiast gazu. Zdarza sie ze układ chodzi na samych oparach i czujniki są załączone tymczasem nie ma co tam chłodzić. Druga sprawa to zatkany układ w którym po odpaleniu zaraz występują przerosty ciśnienia przy agregacie. Czy jest czujnik na niskim...
Coś nie rozumiem. Klienci którzy zapłacą czekają a Ty zastanawiasz się czy zapłaci klient za Twój stracony czas? Powinno być tak że przedstawiasz kosztorys a klient albo decyduje się na naprawę albo nie. Nie chodzi o to aby za wszelką cenę kosztem wlasnego czasu eksperymentować z przypadkiem którym z góry wiesz jak się skończy. To tak jakbys wlewał...
Na podstawie jednego zdjęcia nikt nie postawi diagnozy. Ilość szronu jest zależna od wielu czynników. Można by bardzo ogólnikowo stwierdzić iż, dopiero zatkanie szronem całej powierzchni jest przesłanką ku awarii. Szron sam w sobie w obecnych warunkach pogodowych ma prawo występować. Najlepszym źródłem informacji będzie firma u której masz gwarancję...
Cz podłączałeś manometry ,żeby sprawdzić ciśnienia podczas pracy? 8,8 bar to ciśnienie gdy sprężarka nie działa? 25 bar to pewnie ciśnienie na tłoczeniu,podczas pracy ,a wentylator startuje zapewne na najwyższym biegu? Prawdopodobnie masz zatkany układ,ale przede wszystkim podłącz manometry i podaj ciśnienia pracy. Czy przewód tłoczny nie jest oszroniony...
Autorze. Jak chcesz coś zadziałać samemu, to musisz się zaopatrzyć w: zegary (hp i lp), butle z hydrogenem (mieszanka azotu I wodoru), detektor do h2, pompę próżniową, butle gazu r134a, wagę z dokładnością do 10g, zasobnik do oleju. A teraz procedura. Powoli ładujesz hydrogen z butli przez port hp aż do 20bar, następnie detektorem h2 szukasz nieszczelności....
Dzięki łaskawco. Po co podłączać czujnik do instalacji gdy automatykę można sprawdzić na sucho??? A może masz problem z samym złączem czujnika? Z tego co pamiętam to króciec do nakkręcenia czujnika powiniem mieć w sobie wentylek. Czujnik ma naciskacz i po wkręceniu ten naciskacz otwiera drogę czynnika chłodniczego do czujnika. Jak jest coś niechalo...
wyczyściłeś rurki i wlot do kanalizacji w ścianie? tam często osadzają się włosy itp. a potem śmierdzi, jesli wylałeś gips do umywalki to szczególnie dokłądnie ją rozkręć i wyczyść Problem chyba tkwił w przelewie. Zatkałem umywalke korkiem i odkręciłem gorącą wode na pół godziny. A potem przypomniałem sobie że mam gdzieś pianke firmy K2 do czyszczenia...
musisz dokładnie dojzec w któtym miejscu to sie skrapla bo moze byc tak ze jest nie szczelna obudowa nagrzewnicy pod który dopiero jest podłaczony odpływ skroplin. wylot jego jest pod spodem auta po prawej stronie zaraz koło tunelu, schowany pod taka aluminiowa osłona zeby sie podwozie od tłumika nie grzało, watpiaca sprawa zeby sie zatkało chyba ze...
Witaj Bardzo prawdopodobne że masz zatkany odpływ skroplin spod parownika o woda przedostaje sie do kanału nawiewnego i leje na nogi pasażera.Sprawdz dokładnie skąd sie ta woda wylewa.
Ja nie spotkałem się jeszcze z takim przypadkiem ale pewnie w tym alu jest tyle magnezu że się już nie spawa . PA47 to chyba ostatni stop z max magnezem jeszcze ładnie spawalny stosuje się go np. na rowery wyczynowe, kiedyś jak go wyginałem to aż mnie zatkało odbijał jak stal a sztywny rewelacja niestety w kraju tylko blachy dostępne jak na dziś :cry:
Wiem, że od ostatniego postu minęło cztery lata ale chciałbym się wypowiedzieć. Sprężarka SANDEN SD6V12 ma w sobie zawór który steruje skokiem tłoków więc obraca ona się albo luźno albo dość ciężko. W domowych warunkach, trzeba sprawdzić czy ma w sobie olej i napędzić ją wkrętarką na niskich obrotach. Jak zatkamy ręką kanał ssący podczas napędzania...
Maszyny, są dobre na serwis klimy, czyli przegląd. Dla klienta co lubi mieć wszystko, w liściu. Podjedzie fachman podepnie maszynę ściągnie czynnik olej potem naładuje "swierzego" i jest git. Jak, łoch przyjedzie a w układzie bida to dopiero zaczynają się schody. Pół, bidy jak, zrobisz próżnię i, napełnisz to, z sezon polata i, z tym się pogodzi że...
Chyba że ta łódka w zaworze ma jakiś zadzior, który przy odwróconym obiego przy defroście, nie pozwoli łódce się przesunąć.? Kolego, jak zatkasz śrotkowy dolny (ssanie) to w jaki sposób rozładujesz cisnienie z tłoka w stronę którą ma sie przesunąć? Przypatrz sie rurkom kapilarnym https://obrazki.elektroda.pl/4422124500_...
Zawsze minimalnie więcej wiedzy niż przed napisaniem tematu..., dzięki. Domyślam się, że ta rurka z rysunku idzie jakoś na boku tunelu czy się mylę? I pewnie dostać się do niej to targanie wykładziny itd. Dlatego, jak wspomniałem, bardziej by mi zależało na informacji o umiejscowieniu tego odpływu pod autem. W optymistycznej wersji, a taką zakładam,...
Na dole 3 śrubki a zatrzaski 3 na górze. Okazało się że rynienka b. wąska. 1 wąż odprowadzający był podłączony z prawej strony. Z lewej dziurka była zatkana zatyczką. Były porady w miejscowym sklepie aby potraktować to sodą kaustyczną i dobrą sprężarką ale nie skorzystałem. Wąż okazał się przytkany ale puścił pod siłą płuc :) W drugie ujście wsadziłem...
Nic nie zrobią... popsikają, wyozonują a syf w komorze schładzacza pozostanie. Zasadnicze pytanie - jak włączasz klimatyzację leje Ci się woda spod samochodu? Jeśli nie to masz zatkany odpływ i pewnie po dłuższej trasie z włączoną klimą pojawia się woda na dywaniku po stronie pasażera. Jedyna rada to wymontować schowek, nawiew na nogi po stronie pasażera,...
Witam ponowne. Nie chce odciągać gazu i dodatkowo nie chce się napełnię z drugiej butli. tzn. trochę się napełni ale trwa to bardzo długo maks do 3 kg az potem wyrównaj asie ciśnienia i nie pompuje. sprawdzałem sam kompresor i on ma 2 grube weże i jeden taki cieniutki to jak włączę fazę napełniania butli to z jednego leci czyli do sprężarki dochodzi...
Co do załączania się na chwilę i od razu rozłączania to przyczyną może być złużycie sprzęgiełka w kompresorze. Odkręć tarczkę i wyjmij podkładkę regulacyjną jedną lub 2. Przy okazji można obejrzeć powierzchnię koła sprężarki i tarczki jeśli mocno wydarte to całe sprzęgło do wymiany. Inna przyczyna to może być twożenie się podciśnienia po stronie niskociśnieniowej...
zatkana nagrzewnica zaparzacz zatkana pompa zatkana
kondensator silnika krokowego pomiar płyty laptopa zawór czterodrożny pompa ciepła
odczytu pendrive kompresor airpress
RTC 2049 usterka w Scania - problem z SVS Scania kod błędu RTC 2049 - problem z zegarem czasu rzeczywistego