Witam ponownie. Zdecydowałem się iż sam wymontuję i wyczyszczę turbo. I okazało się iż podjąłem właściwą decyzje. Turbo było chyba wyjmowane gdyż nie było problemu z odkręceniem śrub ale okazało się iż ktoś w sposób niezbyt fachowy się za to zabierał: http://obrazki.elektroda.pl/1454483000_1... Poza tym jest skręcone na 3 a nie 5 śrub....
Samochód to Opel Corsa D, silnik benzyna 1.2 A12XER, problem objawia się nierówną praca na biegu jałowym (przebieranie), oraz kiepskimi hamulcami (twardy pedał) Brak błędów w sterowniku. Po dodaniu gazu trzymając jednocześnie drugą nogą wciśnięty pedał hamulca, czuć że pedał mięknie. Zostało wymienione serwo hamulcowe, problem nadal występuje. Wykluczony...
Pompa wspomagania ma własny zbiornik oleju, podłączyłeś rozdzielacza z wyjściem wysokiego ciśnienia pompy. Na co drugi zbiornik oleju? Czy ten olej się cofa do zbiornika pompy jak pompa jest wyłączona, albo jak tłok wraca? Możesz objaśnić jaki jest obieg płynów? Już tłumaczę. W oryginalnym zbiorniku mieści się zbyt mało oleju i trzeba dorobić drugi....
To np walnięte pierścienie nie będą puszczać oleju i powodować kiepskie sprężanie? Co jeszcze mogę sprawdzić? Zdjąć korek oleju na odpalonym i zobaczyć czy jest podciśnienie czy nadciśnienie? Chciałbym to w miarę zdiagnozować i naprawić samodzielnie. Remont przewyższa cenę auta. Ile tak w ogóle kosztuje przekładka silnika do takiego golfa?
Problem inny ,nie mechaniczny. ? przepustnica sama w sobie uszkodzona ? Czemu nie schodzi poniżej tych 1000rpm nawet gdy jest w pełni rozgrzany. Oddme zaślepiałem i wygląda że to nic nie zmienia. Korek oleju zassysa b. mocno jakoś nie pamiętam by tak było w tych silnikach. Pociśnienie mówisz że prawidłowe te 380mBar? Też mi się pamieta może zle że...
Twoje przypuszczenia są raczej trafne. To albo dziura w dolocie ale raczej wygląda to na nie domykający się EGR (zostaje w pozycji otwartej ) ale raczej zawór EVAP dostał grudkami węgla aktywnego i nie domyka się. Bagnet i korek wlewu oleju szczelny. Bo w tym silniku w przestrzeni korbowej panuje podciśnienie i nieszczelność na tych elementach też daje...
Na pewno ok jest to że: 1. Chlapie po otwarciu korka oleju. Jeśli wałek jest blisko wlewu, to brak chlapania oznaczałby, że nie ma smarowania. 2. Podciśnienie zaysające korek oleju czy bagnet oleju. Brak podciśnienia to niedrożna odma lub duże przedmuchu. Masz jakieś inne niepokojące objawy?
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
Sprawdź podciśnienie w silniku. Ciężko otworzyć korek oleju na pracującym silniku. Czasami membrana odmy jest zabrudzona i wysysa olej z silnika.
Witam, zmagam się z ubytkiem płynu chłodniczego od wielu wielu lat, przez ten okres (3-4lata) wymieniłem wszystko co możliwe: chłodnica wody, węże od termostatu do parownika i inne (mam lpg), czujniki wszystkie co możliwe od temperatur, termostat i jego obudowa, chłodniczkę oleju komplet z oringami, chłodnica klimy też wymieniona. Sprawdzałem uszczelkę...
jeżeli na biegu jałowym masz podciśnienie 40kpa i nagle dodasz gazu to owo przez chwilę musi przyjąć wartość niemal równą wartości ciśnienia atmosferycznego, gdyż otworzyłeś kanał powietrza ale silnik jeszcze nie zdążył zwiększyć obrotów. Zgadza się, 95kpa ciśnienia atmosferycznego - 45kpa ciśnienia w dolocie = 50kpa podciśnienia czy to zbyt mało?...
witam.panowie problem polega na tym iż ubywa płyn w zbiorniczku wyrównawczym i to dosyć sporo.wycieków zewnętrznych nie widzę a stanu oleju za dużo.auto dopiero kupione więc obawiam się najgorszego.no i jak odpalam auto to słychać w środku po dodaniu gazu jakby się woda przelewała gdzieś w nagrzewnicy.dodam jeszcze że jak odkręcam korek od zbiorniczka...
Dzisiaj założyłem kolejne nowe świece i nowe cewki NGK i na zimno znowu tragedia na gorąco trochę lepiej. Teraz po odpięciu odmy także od czasu do czasu przerywa i wypada zapłon na 3 cylindrze, na gorąco na każdym z cylindrów po 10 barów. Zauważyłem pewną zależność: jak się odepnie odmę i wciśnie gaz to wydech praktycznie nie dmucha, co innego jest...
NA ciśnienie nie na podciśnienie tak.Wymień oring i po sprawie.Nie wiem czy w felicji tak było ale w fabi ten korek siedzi w gnieździe osłony silnika.Zawsze jest tam jaki.ś luz.Drugi korek jest pod osłoną.
Najlepiej sprawdzić połpżyć korek na wlew jak podskakuje to ok. jak zleci to już problem bo za mocny przedmuch Jak lekko to normalne ponieważ tłoki wykonują ruchy posuwisto zwtotne raz jest podciśnienie a za chwilę nadcisnienie.
Rezystancji ani bezpieczników nie sprawdzałem. Napięcie powinno być na obu białych kablach ? bo na obu białych oscyluje wartość od 0 do 1,5 V. Komputer na starych sondach pokazał złe parametry sondy lambda oraz zwarcie w obwodzie grzałki. Może wiązka być gdzieś uwalona? Jeszcze się dopatrzyłem że odma jest jakoś dziwnnie podłączona. w taki sposób że...
Jedno mnie dzisiaj trochę zadziwiło mianowicie podciśnienie w skrzyni korbowej i słyszalny syk powietrza , korek wlewu oleju nie bardo chciał się podnieść , ale jak to by wpływało na prace zaworu nad miarowego . Po zdjęciu korka i przegazowaniu ciśnienie na zegarze bez zmian .
Bez rozpoławiania to można tak sprawdzić: odkręcając korek wlewowy oleju i przykładając palec do otworu i kopiąc kopniakiem jeśli pojawi się ciśnienie lub podciśnienie to wina simeringu. Ale przy niewielkiej nieszczelności może być to trudne do diagnozy tą metodą.
Witam wszystkich obeznanych w temacie i proszę o małą pomoc. Jak w temacie podczas pracy silnika wyjmuje szabelkę oleju lub odkręcam korek wlewu i obserwuje ze podciśnienie wciąga je do środka.Wymieniłem kilka zaworków zwrotnych które były uszkodzone i objawy się pomniejszyły ale nie zniknęły. Problem jest w tym ze auto ma kilka innych problemów pobocznych...
Troszke trudno znalezc tu logike. Co ma zaworek od przelewu do dolania np. 50 plynu do zbiorniczka wyrownawczego? Poza tym w roverku w chlodnicy nie ma zaworka tylko przelew nastepuje po otwarciu duzego obiegu, tak samo w zbiorniczku nie ma zadnego zaworka. Za cisnienie w ukladzie odpowiada korek od zbiorniczka wyrownawczego. Nie chciało mi się wcześniej...
Mam taką sprężarkę 3JW60 którą robiłem od podstaw. Szlif wszystkich cylindrów, nowe tłoki oraz nowe pierścienie. Wymienione zawory w głowicy, nowe uszczelki. W pojemniku wypełnionym olejem leży mi jeszcze drugi wał do niej. Z tej dziurki na uciekać powietrze gdyż odpowietrza Ci skrzynię korbową. Zatkanie tej dziurki może skutkować wyrzucaniem oleju...
Może warto by sprawdzić czy kolega nie ma zatkanego syfem lub w skutek korozji odpowietrznika na smoku ze zbiornika ..? przychylam sie do rady innych kolegów jak masz ciemny kolor paliwa wymień o-ringi -- po zużyciu ponad 60%paliwa przy zamkniętym zbiorniku wytwarza się podciśnienie w czasie jazdy ok jak na postaju wysysa paliwo przez nadmiar i zasilanie...
Jakość oleju ma się nijak do pomiaru ciśnienia, jedynie co gesty olej może podwyższyć ciśnienie ale jak robimy to na sikniku rozgrzanym do temperatury roboczej to olej jaki by nie był robi się rzadki wiec ma niewielki wpływ na wyniki pomiaru. Test na obecność spalin mam na myśli chemiczny ale nie zaciąganie jakąś tam strzykawką tylko stawiasz taki specjalny...
Witam Uszczelka jakby była walnięta to są następujące objawy : płyn przedostaje się do oleju i mamy tzw. emulsję olej jest biały , drugi objaw płyn idzie do wydechu i z rury idzie para wodna kopci na biało , spaliny są wilgotne , trzeci objaw robi na się podciśnienie węże są twarde jak kamień i płyn nam wybija przez zbiornik na zakręconym korku. To...
Kolega Asterix27 wymienił praktycznie cały osprzęt. Skupiłbym się głównie na mechanice np jeszcze raz na kompresji. Ciśnienie sprężania jest duże, jak na silnik z przebiegiem 200tyś km. 17 Barów jest prawidłowe ale dla nowego silnika. Najprawdopodobniej olej doszczelnia pierścienie/cylindry i stąd tak duże ciśnienie sprężania. Jak dużo oleju zużywa...
Sprawdzałem przed chwilą przytykając palec zamiast korka i myslę że nie powinno wypchać go,daje się wyczuć nawet lekkie podciśnienie czyli jak by wciągało palec jak się go blisko dotknie,tylko strasznie kopci i to mnie najbardziej martwi,ale czytałem o przypadku że komuś równiez kopciło też w cinquecento 700 o ile dobrze pamietam i po jakimś czasie...
Witam mam niby prosty ale zarazem skomplikowany problem z wyżej opisanym silnikiem. Po rozgrzaniu się silnik kopci na biało jest to olej dostający się do tłumika przez turbinę na pierwszy ogień poszło odpowietrzenie silnika gdzie nie stwierdziłem uszkodzeń. Dodam że turbina ma 4ry lata i luz poprzeczny trudno mi zmierzyć dokładnie , ale łopatki nie...
Zbadałem silnik: 1. Ustawienie rozrządu - ok 2. Podciśnienie dolotu na wolnych obrotach (silnik nagrzany)- wartość -0,6bar - ok 3. Świece, kable, palec i kopułka - ok (wymiana na nowe) 4. Ciśnienie sprężania - NIE OK :/ Ale równe. Sprawdziłem ciśnienie sprężania. Warunki: silnik rozgrzany do temp pracy, przepustnica na max otwarta. Wyniki badania: 1,2,3,4...
Dzień dobry. Mam taki problem, że od momentu dolania oleju do kompresora on po chwili wylatuje wlewem oleju. I nie rozumiem dlaczego. Wcześniej wszystko ładnie działało do momentu kiedy nie dolałem oleju. Czyżby za dużo go wlałem? Proszę o pomoc.
Witam, mam problem z cisnieniem oleju w Polonezie caro 1.5 gle w gazie:) Wszystko bylo ok ale w pewnym momencie zauwazylem ze cisnienie trzyma sie dosc nisko ponizej 0.2 i w pewnych momentach spada parwie do zera nie zawsze ale jest :P na jalowym trzyma cisnienie a jak dam mu wiecej gazu to cisnienie czasami spadnie do zera zalezy jak mu sie widzi :D...
Podczas pracy kompresora olejowego jednofazowego mały chińczyk z presostatu ucieka powietrze przy rozprężniku zaworu zwrotnego butla dobija się jedynie do 2 Bar. Po odkręceniu rurki od zaworu zwrotnego i zatkaniu palcem butla nabija się liniowo jak wcześniej. Po wyłączeniu kompresora zawór zwrotny nie popuszcza i ciśnienie w butli utrzymuje się. Czy...
Czy jest coś takiego lub czy przy pomocy wzmacniacza jakiegoś można to uzyskać? Mam czujnik ciśnienia oleju który ma jakąś rezystancję ale nie jest dobrany do wskaźnika ponieważ wskazania sa 2x za małe. Czujnik gdy zwiękasza sie cisnienie zmniejsza rezystancję gdy zmniejsza maleje. Czujnik zwiera do masy. Jak zrobić aby wskazania były poprawne?? Dzieki
Jak jest podcisnienie to bedzie go zasysał. Ba wystarczy nieszczleny oring nawet na bagnecie i silnik chodzi krzywo. Tak samo korek wlewu.
horse667, po zdjęciu węza odmy jest w niej podciśnienie, wiec nic nie poleci, nie ma szans. Natomiast pod pokrywą zaworów nadciśnienie pochodzi z przedmuchów do komory korbowej, po prostu miski olejowej :) z nieszczelnego złożenia tłok-cylinder. Najczęściej winne są pierścienie, zużute, przegrzane, zapieczone. Uruchom silnik i zdejmij korek wlewu oleju....
Jakby odma była zatkana to wtedy by skakał korek (przedmuchy większe niż podciśnienie) albo jak już bardzo duże przedmuchy (większe niż pobór powietrza przez odmę).
Zasysa korek wlewu oleju, czasami aż kopci, gaśnie na zimnym silniku. Wymieniona membranka w pokrywie, była pęknięta i nadal to podciśnienie po zdjęciu węża z pokrywy czy przepustnicy. Wszędzie piszą o tej membrance... Błędów brak.
A poziomy wlew oleju to idiota napewno wymyslił.,w tym modelu. To akurat wymyślił producent silników GX160 - Honda, a inne firmy to skopiowały w swoich "klonach GX160". silnik gaśnie co chwila .,dusi się jak okresla to mąż Teoretycznie brak oleju spowodowałby nagłe odcięcie zapłonu (nie duszenie), ale może warto szukać w tym kierunku (za mało oleju?)...
Dla kodu silnika D 5244T ciśnienie oleju silnik 100 stopni - tak jest podane 1 atm/800 obr i 3,5 atm /4000obr . Wygląda że za wysokie . Zobacz czy w skrzyni korbowej nie ma zbyt wysokiego podciśnienia - czy możesz zdjąć korek wlewu oleju przy pracującym silniku .
Witam, mam problem z układem chłodniczym w moim citroenie 1.4hdi tzn. dolewam płyn chłodniczy do zbiorniczka, po przejechaniu około 50km komputer sygnalizuje niski poziom płynu. Po wychłodzeniu doleję i dalej to samo. Odkręcając korek na gorącym silniku płyn wraca, ale po krótkim czasie znowu go ubywa. Podkreślam iż korek wymieniłem na nowy (tyle że...
BBZ czyli na pewno podciśnienie w skrzyni korbowej tak jak pisałem wcześniej nieszczelność (korek wlewu ,bagnet ,odma ).
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Witam mam taki problem przy bardzo wysokich mrozach zatyka mi sie rurka odpowietrzajaa wał korbowy, w wyniku czego stwarza sie podcisnienie i wyrzuca mi olej przez korek wlewu oleju i miarke pomiaru poziomu oleju. Jaka z tym rada? prosze o odpowiedz.
Mam auto na gaz i ostatnio mialem to samo ale nie powiedzil bym ze to sa krotkie dystansy przejechalem ponad 100km auto bylo dogrzane bo mam czesciowo zaslonietom chlodnice, po nocy postoju na dworze tez zrobila sie kasza a na dodatek zamarzl odpowietrznik silnika i wystrzelala mi miarka od oleju(podcisnienie w silniku) odkrecilem troche korek od wlewu...
Poziom płynu chłodniczego w normie. Żadnych ubytków, baniek powietrza, śladów oleju. Korek wlewu oleju - czysty - bez "majonezu". Nic nie wskazuje na uszczelkę pod głowicą. Podgląd tego, co się dzieje na przewodzie podciśnienia, to dobry pomysł - sprawdzę . Podłączę też analizator spalin.
Panowie może zakończcie , bo widzę, że nie macie pojęcia a możecie sobie tylko dodatkowych kosztów przysporzyć. Inna sprawa-do zbiornika paliwa doprowadzone jest podciśnienie i jeżeli otworzysz korek wlewu to silnik nawet może zgasnąć(to samo jeżeli otworzysz korek wlewu oleju). i za chwilę: Przy odkręcaniu należy UWAŻAĆ, bo układ paliwowy jest pod...
Pokrywa zaworów z uszczelką i śrubami jest nowa (oryginał), gdyż ciekło. Sprawdzałem, czy zawór odmy nie przepuszcza na biegu jałowym (hałas, ssanie z otworu, itp.), ale nic niepokojącego nie zauważyłem. Można to jakoś inaczej przetestować? Otworzyć delikatnie korek wlewu oleju przy pracującym silniku - nie powinno być znacznego nadciśnienia ani podciśnienia...
Niebieski korek na górze zbiorniczka wyrównawczego zawiera dwa zaworki: nadciśnieniowy (ustawiony na 1.1 bara i połączony z rurką) oraz podciśnieniowy. Ten zaworek podciśnieniowy ma za zadanie uchronić system przed podciśnieniem po ostygnięciu silnika. Wymień ten niebieski korek. W XF105 zużyte (nawet bardzo) dolne łożysko kulowe filtra odśrodkowego...
Witam, sprawdz - czy przypadkiem w korku na zbiorniku nie ma wody, bo moze na tyle zatykac odpowietrzenie zbiornika - ze w baku robi sie 'podcisnienie' i benzyna nie moze wyplynac przez wezyk paliwowy..? Jesli motocykl stoi na zewnatrz - to dobrze jest czasem wlasnie 'przedmuchac' korek paliwa, bo jak zbierze sie w nim woda, to powstaje rdza wewnatrz...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Hej, od jakiegoś czasu borykam się prawdopodobnie z jakąś nieszczelnością, która powoduje turbo laga i lekki spadek mocy. Robiłem test szczelności dolotu i wszystko ezczelne. Niewiem jak sprawdzic odmę, w każdym razie wymieilem zaworek w trojniku, kolanko odmy i jeden sparcialy waz. Doczytałem też, że mozna niiewielkim ciśnieniem dmuchnąć w odme. I...
a gdzie znajduje się ten regulator mniej więcej? ale czy to powodowało by też większe spalanie na gazie? po kupnie przeglądałem przewody podciśnienia czy są suche i drożne, kiedyś w innym aucie miałem zatkane, to ciśnienie szło przez korek od oleju i cały silnik był mokry
Inaczej. Sprawdź czy świst wynika z podciśnienia. Odkręcić korek i o ile to możliwe ocen czy zasysa powietrze czy dmucha. Jak zasysa to może to być problem z przepustnicą, z regulacją biegu jałowego.
Mam ostatnio problem i jeśli ktoś się z tym stykał i ma lekarstwo na problem proszę o pomoc. W Astra h 1.6 twinsport 2005 kupiłem przy 185 tys km (montaz gazu) przy 205 tys wymieniłem pasek rozrządu wraz wymiana oleju wlałem mobil syntetyk i zaczął się po dwóch dniach problem. po kolei: przeciekła czujnik oleju wymiana, później zaczął brać więcej oleju...
Znalazłem jeszcze taki rysunek w necie https://www.google.pl/search?q=pcv+delet... Wnioskuję z tego że tym nie oryginalnym "PVC delete kit" całkowicie zaślepie ujście...
podciśnienie korek korek oleju podciśnienie oleju
naprawa połączeń matrycy split bezpiecznik bateria wymiana ogniwo
bateria hilti zmywarka whirpool mruga start
Gdzie kupić wirnik do pompy Grundfos UP 15-14B PM? Zdjęcie simlocka z modemu Huawei E372 - jak to zrobić?