Dzięki za zainteresowanie się moim tematem :) Z wyżej opisanym problemem byłem już u kilku mechaników oraz serwisie citroena. Do chwili obecnej wymienione zostały: -wszystkie filtry, (sprawdzony był dolot i czyszczona przepustnica) - świece + cewka zapłonowa - listwa wtryskowa+wtryskiwacze - wariator - sprawdzany był moduł sterujący a dodatkowo w serwisie...
Wszystko zależy, w tym wypadku też zależy od stylu jazdy, rodzaju i jakości oleju, częstotliwości jego wymian, od tego czy paliwo z dpfa nie przedostaje się do oleju itd.
Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
Do czego używasz pompy. Olej jest zasysany podciśnieniem. witam.....są 3 rodzaje doprowadzenia oleju do komory spalania kotła. 1) Podciśnienie jakie masz, gdzie podciśnienie zasysania oleju do dyszy tworzy sprężone powietrze, które rozpyla podgrzany olej. 2) palnik, w którym gorący olej jest wtryskiwany przez ciśnienie wytwarzane przez pompę olejową...
Witam. Powstaje duże podciśnienie w wężu. Interculer zapchany?, zalany olejem?, filtr zapaskudzony?, w wężach coś siedzi i zaślepia przekrój? Tak głośno myślę.
vakumpompa stwarza podciśnienie do układu servo i sterowania silnikiem
To będzie coś chyba z odmą, bo wyjąłem bagnet oleju i jest podciśnienie.
Sprawdź czy podciśnienie z pompy jest właściwe. Pompa nie powinna pluć olejem.
Odma przewody podciśnienia zatkane olejem i nagarem, Uszkodzenia pęknięcia wężyków w dolocie.
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
To jeszcze idzie ogarnąć robiąc podciśnienie w spływie oleju lub całej komorze korbowej.
kiedy przepływa przez nią strumień wysokiego ciśnienia, wytwarza podciśnienie ale to chyba nie ten przypadek Niestety to ten przypadek.
Okej jest w porządku, .? A ma coś wspólnego podciśnienie ,lub ubytek oleju z ładowaniem ,? U mnie po prostu nie ma ładowania , i o to zapytałem, , wymieniono cewkę ,nowy regulator napięcia ,i nadal brak ładowania,
czyli bez komputera się nie obejdzie ? tylko skąd ropa w oleju i czemu wytwarza się podciśnienie i pakuje z korka wlewu oleju >.
do pompy jest doprowadzony przewód ssawny- zobacz czy tworzy sie podciśnienie po odpaleniu ciągnika.
proponuje sprawdzenie odmy silnika ,jest ona podłączona z kolektorem ssącym jeśli będzie zaklejona to cyklon nie wychwytuje oleju i podciśnienie wysysa olej z przedmuchami
Egr wyczyszczony (było w nim masę oleju) Vakum wymienione bo zamiast ciągnąc i robić podciśnienie pluła olejem. Egr zaczął teraz elegancko chodzić (w dodatku wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia) Siłownik Egr też wszystko OK. Kolektor ssący wyczyszczony. Dalej ta sama usterka.
Jest też opcja ,prócz oleju, że przepustnica się zamyka i silnik nie odpali i robi fałszywe podciśnienie jakby popychacze się zawiesiły, ale to też bardzo łatwo idzie sprawdzić.
Na pewno ok jest to że: 1. Chlapie po otwarciu korka oleju. Jeśli wałek jest blisko wlewu, to brak chlapania oznaczałby, że nie ma smarowania. 2. Podciśnienie zaysające korek oleju czy bagnet oleju. Brak podciśnienia to niedrożna odma lub duże przedmuchu. Masz jakieś inne niepokojące objawy?
prawidłowe to coś koło 0.7Bara Pokaże nie podciśnienie tylko ciśnienie absolutne, czyli np 300mbar.
Ponieważ zaworek padł. Pompa pracuje w oleju i po wyłączeniu silnika podciśnienie z serwa zasysa powietrze z niej razem z olejem.
Witam, Przepraszam za mały off-top ale widzę że mamy tu specjalistę. Mam problem z windą załadowczą ze głównie podczas domykania, wypycha olej ze zbiornika przez zaślepkę która służy do dolewania go, a olej się pieni i mętnieje. Co może być przyczyną? Słyszałem że to kwestia któryś zaworów i że się podciśnienie wytwarza ...
Jedź do gościa niech odzyska czynnik z olejem, zrobi podciśnienie, załaduje odpowiednią ilość oleju, barwnika, gazu, zrobi test ciśnień, sprawdzi klimę na szczelność i będzie po kłopocie. Z całą pewnością to twój fachowiec to kowal a nie mechanik.
Nie miałem takiego przypadku, więc tylko teoretyczne rozważania: gdyby była zatkana odma, to ciśnienie w skrzyni korbowej mogło by zbijać podciśnienie wakupompy, stąd jego spadek przy doładowaniu. Można na próbę przejechać się z odkręconym korkiem wlewu oleju, tylko jakoś to zabezpieczyć, żeby nie zachlapało wszystkiego
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
Witam Z racji zbliżającej się zimy pomyślałem nad modyfikacją odmy w moim aucie aby nie mieć problemów z zamarzaniem odmy. Pomysł zaczerpnąłem z poprawionego silnika 1.4 BBY. Odmę z tego modelu założyłem zamiast oryginalnej i podpiąłem ją jak w silniku bby do podciśnienia z kolektora ssącego. Silnik pracuje ok, jedynie po odkręceniu korka oleju pojawiło...
potrzebuje informacji na temat skrzyni automatycznej 722.6. To jest skrzynia typu EGS czyli sterowana elektronicznie.Notabene producent nie zaleca w ogóle wymiany oleju a jedynie jego uzupełnianie. Samodzielna wymiana oleju może zakończyć się wizytą na komputerze serwisowym SD.To nie jest zwykły automat sterowany mechanicznie i podciśnieniem.
Panowie mój palnik na olej przepracowany często się wyłącza przy starcie, wygląda to tak jak by podciśnienie powietrza nie mogło oleju zasysać. Temperatura jest taka sama oleju w dyszy jak i w zbiorniku wstępnego podgrzewania się nie zmienia olej z tej samej beczki. Ciśnienie powietrza jest od 0,2 bara do 04 bara jak dam większe to rzadko pomaga i nie...
Witam, pomóżcie koledzy, jest problem: w komorze próżniowej 100 st. Celcjusza, podciśnienie bliskie próżni, chcę monitorować poziom zalewanego oleju transformatorowego do zbirnika. Myśłałem, że czujnikiem ulltradźwiękowym to załatwię ale próżnia to wyklucza. Macie jakieś pomysły? oprócz wskaźników pływakowych z uwagi na kiepską możliwość jego montażu.
Ten mniejszy króciec połączę wężykiem chyba z tym od dołu i tyle :D Jeden z górnych jest od paliwa a drugi ma dwie opcje -podciśnienie do kranika -podłączenie dozownika oleju Ale raczej pierwsza opcja wydaje się być bardziej realna. Dolny na komorze pływaka to spustowy,zarazem przelewowy przewód komory pływaka,wię nie pozostaje nic innego jak zaślepić...
Kompresor bez problemu sobie poradzi z każdą odsysarką, zrobione przez chwilę podciśnienie wystarcza na wyssanie oleju z przeciętnego silnika. Po osiągnięciu max podciśnienia w odsysarce zamykam przepływ powietrza bo przestaje być efektywne,co do wielkości zbiornika nie ma najmniejszego znaczenia bo w czasie odsysania jest odcięty od zbiornika ssącego.
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
sprawdź czy nie masz dwu stanów oleju.Jeżeli wtryskiwacz sikał jak oszalały,to pewnie dużo benzyny poszło w miskę.Ta benzyna zmieszana z olejem teraz odparowywuje,stąd dodatkowe wzbogacenie mieszanki. No i idczytaj jak ECU widzi podciśnienie-może szlauchik dziurawy? No i ta rurka o której piszesz w pierwszym poście-tam idzie taki elektrozawór. Istotny.
Wężyk z pompy idący do serwa jest ok, ale pomiędzy z trójnika idzie dalej razem z wężami ogrzewania przez ścianę grodziową do środka kabiny. Od czego jest ten wężyk? W nagrzewnicy są siłowniki podciśnieniowe sterujące klapami, z tym, że wersja z klimą różni się od wersji bez klimy. W obu wersjach podciśnieniowo pracuje przełączanie nawiewu zewnętrznego...
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
Diagnoza, stan układu wn, praca sondy? Układ rozrządu? Ciśnienie sprężania? Sprawność układu hamulcowego? Stan wałka? Podciśnienie ssania? Spożycie oleju? Jak to sprawdzisz, to będziemy wiedzieli o czym rozmawiać. Na razie to wróżenie z fusów.
Sprawdź podciśnienie w silniku. Ciężko otworzyć korek oleju na pracującym silniku. Czasami membrana odmy jest zabrudzona i wysysa olej z silnika.
Zaworek ma za zadnie utrzymanie podciśnienia po zgaśnięciu silnika. Na pracującym silniku serwo będzie działać bez zaworka. Witam. A jak zaworek nie trzyma, to nie pociągnie oleju z pompy vacuum. podcisnienie
Prawdopodobnie nieszczelny układ dolotowy lub jeżeli jest to może być uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynię korbową stwierdzisz to po odkręceniu korka wlewu oleju przytkaj go dłonią jak będziesz miał podciśnienie to on do wymiany opis masz tu.
Sprawdź podciśnienie do serwa.
Raczej z eżektora nie leci tam jest podciśnienie nie olej.
Po wymianie oleju o dziwo się poprawiło.
To chyba proste. Była ostra jazda i turbo pociaglo olej. Wcale nie musi mieć luzu. Może uszczelniacz być uszkodzony i jak jest duże podciśnienie to wyssa wszystko. Silnik zaciągnął olej, dostał się on do cylindrów. Sprawdzili stan oleju, stwierdzili brak, zalali nowy ale nie odpalił bo w cylindrach było tyle że nie miał jak tego sprezyc i nie ruszył....
Posiadam Opla Insignia. Świeci się check the engine i wyświetla się błąd 59. A w silniku wytwarza się takie podciśnienie, że nie można odkręcić korka wlewu oleju. Czy to jest spowodowane zapchaną odmą? I w jaki sposób można ją naprawić?
Dzięki ale trochę mało informacji. Tym bardziej że podczas montażu kiedy na dworze zimno a plastiki kruche urwał się ten wpust na który wsuwałem do mojej pięknej nowej obudowy przewód ;( Zrobiłem prowizorkę, ale temat teraz tym bardziej aktualny. Od czego te podciśnienie ?
Vacum pompa inaczej pompa wytwarzająca podciśnienie, resztę doczytaj. Lepiej było wymienić oring niż pchać silikon.
To np walnięte pierścienie nie będą puszczać oleju i powodować kiepskie sprężanie? Co jeszcze mogę sprawdzić? Zdjąć korek oleju na odpalonym i zobaczyć czy jest podciśnienie czy nadciśnienie? Chciałbym to w miarę zdiagnozować i naprawić samodzielnie. Remont przewyższa cenę auta. Ile tak w ogóle kosztuje przekładka silnika do takiego golfa?
Ja zalałem olej PMO 20W50 syntetyk. Ta skrzynia działa w ten sposób, że ciśnienie wypycha nadmiar rozgrzanego oleju do zbiorniczka wyrównawczego, a gdy olej stygnie, robi się podciśnienie, które wciąga ten olej z powrotem do skrzyni. U mnie się nie zdarzyło jeszcze, żeby przestała jechać, jak olej się nagrzeje.
Wężyk to podciśnienie,nie ma nic wspólnego z braniem oleju. Gdy jest zdjęty to auto może być mułowate ale tego nie wiem na 100%.
Czy ma ktoś takie urządzenie i czy pomysł skonstruowania takowej z kompresora od lodówki ma szansę powodzenia ? Myślę ,że trzeba by w szczelnym pojemniku (najlepiej przeźroczystym) zamontować dwie rurki z których jedna była by do podłączenia wężyka ,który był by wkładany do rurki od miarki poziomu oleju a do drugiej podłączyć kompresor lodówki od strony...
Bo to działa tak. Jedziesz to nie używasz hamulców więc wszystko jest ok a gdyby nawet to masz wyższe obroty i wyższe ciśnienie oleju dlatego pompa jest doszczelniona i wszystko jest ok. Jak zwalniasz obroty spadają i spada ciśnienie oleju i wydajność pompy vacum przez niedoszczelnienie dlatego ginie podciśnienie i tym samym wspomaganie hamulców. Nie...
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym. Zmierz ciśnienie oleju jeżeli są regulowane hydraulicznie zawory lub luzy zaworowe. Sprawdź drożność kolektora ssącego.
Lepiej tego pilnować bo separator to przeważnie metalowe wióry lub coś podobnego, a olej uchodzi z parą i powietrzem w postaci mikro kropli. Co do zaworów może zrobić jakieś sterowanie połączone z twoją maszyną, Jeśli potrzebujesz dokładne podciśnienie to vacumetr z olejem bo są bicia od sprężarki (drganie przyrządu).
No dobrze jakie ciśnienie można podać, np. przez kompresor. Dodano po 30 Mam nowe nie używane urządzenie do wyciągania oleju, tam jest podciśnienie, tylko jakiej wielkości ma być te podciśnienie?
czujnik jest ok i podciśnienie podłączone
będzie bardzo pluł olejem i trzba go będzie często uzupełniać. Skierować wylot sprężarki do separatora olej-powietrze, olej na powrót do skrzyni korbowej, powietrze w atmosferę. Problem z olejem wyeliminowany. Podciśnienie zależne będzie od stanu tłok-pierścienie, cylinder-zawory oraz objętości szkodliwej . Praktycznie -0.8 bar osiągalne z takiego...
W gruszce jest kałuża oleju, na srodku jest wpiete podciśnienie i wkolo tego podciśnienia jest olej Dodano po 51 Gruszka ma takie zagłębienie i w tym zagłębieniu jest kałuża
Twój sprzęt to jest i ciśnieniomierz i wakuometr. Ze strony sprzedawcy. Tester ciśnienia - podciśnienia. -Tester służy do badanie ciśnienia / podciśnienia w układach paliwowych: -przeprowadzanie testów ciśnieniowo - próżniowych na pompach paliwowych mechanicznych i elektrycznych -pomiary systemów układów hamulcowych -wykrywanie przeciekających wtryskiwaczy...
Jakies wieści? ASV 1.9 TDI Pod kompem na OBD wywala czujnik oleju na silniku jak i desce rozdzielczej. Podczas jazdy lub pracy silnika żadnej kontrolki. Objawy? Zero mocy. Totalnie zero. Wszystko chodzi, turbo śmiga, egr przy gaszeniu klapę domyka, podciśnienie jest, lewe powietrze wyeliminowane, nawet wężyki podciśnienia nowe. Teraz pytanie. Czy moduł...
Pompa pada,podciśnienie za małe.Naprawa max 30min,bo to standardowa usterka.Ale ,musisz sprawdzic też elementy wykonawcze a dokładniej ich membrany .Musisz sprawdzić też czy wężykach nie ma oleju,jak ich poprawność połaczeń i stan .
Jeżeli filtr powietrza jest zapchany to będzie pobierał olej. Teoretycznie tak. W cylindrach podczas suwu ssania robi się większe podciśnienie niż normalnie powodując wciąganie oleju do cylindrów.
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
Serwo masz na podciśnienie czy elektryczne.
a próżnia 20-30kV próżnia, a nie to, co jest w sprężarce. W sprężarce próżnia jest tylko z nazwy. W praktyce to tylko znaczne podciśnienie, od początkowo niewielkiego do 99% próżni. I wilgoć odparowująca z oleju jako ten 1%. Jaka jest wytrzymałość dielektryczna pary wodnej przy ciśnieniu np. 0,1 bar względem absolutnego (-0,9 manometrycznego)? Ale...
Samo odcycanie oleju "w terenie" można załatwić takim czymś [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... Można toto wyposażyć w większy zbiornik, można podciśnienie nawet w chałupie przed wyjazdem zrobić (z gniadka) Silnik tego wynalazku to +/- 150-180W, byle przetwornica styknie. V.
Sprawdzałem właśnie podciśnienie na pompie i tak jak by go prawie nie było
Z odmy nie powinny. Ani z korka oleju również nie. Wiadomo że jakieś tam ciśnienie i podciśnienie szczątkowe zawsze będzie w komorze korbowej, jeśli masz spaliny sprawdź ciśnienie sprężania i pierścienie.
Witam. Jak przy pomocy pompy próżniowej 1-stopniowej, można odzyskać czynnik chłodniczy i olej z klimatyzacji samochodowej? Jakie musi być podciśnienie i gdzie podłączyć butlę?
Dziękuję za szybką odpowiedź. Tak, to jest to srebrne kółko z dziurką w środku. Ale nie wiem jak działa ten odpowietrznik. W sensie trzeba go wyciągnąć na wierzch / wbić / jakoś wkręcić? Jeśli posiada Pan doświadczenie w tej kwestii, proszę o informację. Od jakiegoś czasu już zauważyłem, że po odkręceniu kurka od zbiornika oleju, słychać, że jest tam...
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
A poziomy wlew oleju to idiota napewno wymyslił.,w tym modelu. To akurat wymyślił producent silników GX160 - Honda, a inne firmy to skopiowały w swoich "klonach GX160". silnik gaśnie co chwila .,dusi się jak okresla to mąż Teoretycznie brak oleju spowodowałby nagłe odcięcie zapłonu (nie duszenie), ale może warto szukać w tym kierunku (za mało oleju?)...
Tak, uszczelki za każdym razem przylegają na całej płaszczyźnie. Zawsze pęka chłodniczka. Nawet zrobiłem sobie zaślepkę i króciec na szybkozłącze do testowania chłodniczek, już przy 2bar w zimnej wodzie bombelkuje. Jutro rozbieram trzecią. Będę szukał problemu w podstawie i zaworze, wezmę nową podstawę filtra oraz chłodniczkę gdyż nic więcej mi nie...
Jadąc zauważyłem kłeby dymu z wydechu.Po przejechaniu jeszcze kilku kilometrów zapaliła sie kontrolka oleju. Po zatrzymaniu sie i wyciągnięciu bagnetu sprawdzającego olej wybiło go jakby bylo podciśnienie w silniku i zauważylem wyciek oleju przez tylny wydech.Silnik na mocy nie stracil pali normalnie wody nie gotuje temperatura jest dobra.Po dolaniu...
Witam problem wysokiego ciśnienia oleju rozwiązany , auto trochę postało ale nie było takie pilne . Po wymianie całego aluminiowego bloku w którym jest pompa ciśnienie wróciło do normy , podciśnienie o którym pisałem również zanikło . Olej z przelewu zaworu nad miarowego przechodzi przez blok do miski olejowej kanały są duże i zapchanie ich raczej nie...
Zwężkę Venturiego musiałbyś zamocować jak na zdjęciu http://obrazki.elektroda.pl/5887379600_1... 1-przewód od strony opryskiwacza. 2-przewód zanurzony w cieczy odsysanej. 3-zbiornik do którego trafia odessana ciecz. Ale aby to zjawisko zaistniało trzeba było by użyć raczej sprężarki. Odsysacze oferowane w sklepach działają na tej samej...
Oleju ma być poniżej siatki. A ile jest teraz? Żadne podciśnienie się nie zrobi.
Uszczelki papierowe dobrze jest nasączyć olejem ale raczej teraz już takich nie robią i powinny być wulkanizowane. Jest jeszcze opcja że przerobiłeś dolot przed gaźnikiem i membrana w gaźniku nie podnosi iglicy bo podciśnienie jest za małe. Na zimnym idzie jak rakieta bo ssanie działa. Spróbuj na włączonym silniku lekko zakryć dolot ręką i ruszać manetką...
Samochód to Opel Corsa D, silnik benzyna 1.2 A12XER, problem objawia się nierówną praca na biegu jałowym (przebieranie), oraz kiepskimi hamulcami (twardy pedał) Brak błędów w sterowniku. Po dodaniu gazu trzymając jednocześnie drugą nogą wciśnięty pedał hamulca, czuć że pedał mięknie. Zostało wymienione serwo hamulcowe, problem nadal występuje. Wykluczony...
Tak to wygląda na filmie. Na 100% na forum nie do sprawdzenia. Np: u mnie zaraz za korkiem jest wałek rozrządu, odrobina pary w misce olejowej ten daje podobny efekt, jeszcze bryzga olejem, ale w układzie jest podciśnienie. Ta chmurka jaki ma zapach? Bo to może być para, opary płynu (ale jak rozumiem nie znika) lub spaliny. Odłącz odmę i zobacz. Masz...
A możesz mi wytłumaczyć co to znaczy podciśnienie??? Nie znam się na tych pojęciach, na co to wpływa
Zasysa korek wlewu oleju, czasami aż kopci, gaśnie na zimnym silniku. Wymieniona membranka w pokrywie, była pęknięta i nadal to podciśnienie po zdjęciu węża z pokrywy czy przepustnicy. Wszędzie piszą o tej membrance... Błędów brak.
SILNIK ZACHOWUJE SIE TAK SAMO NA POSTOJU I W CZASIE JAZDY BEZ ZNACZENIA CZY JEST NAGDZANY CZY ZIMNY. PODCIŚNIENIE TO TEN WĄŻ CO WYCHODZI SPOD WLEWU OLEJU? GDZIE ZNAJDUJE SIE TEN CZUJNIK OD PRZEPUSTNICY?? Pozdro!
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
Zawór od turba jest otwarty ponad 65 procent co powinno być notlaufem. Turbo albo ma zapieczone łopatki albo grucha w oleju albo podcisnienie nie dochodzi do niej. Turbo martwe.
Czy możliwe jest, że po znacznym ubytku oleju w silniku może pompa podciśnienia może zmniejszyć znacznie wytwarzane podciśnienie? Pompa jest obracana przez koło pasowe i ma podłączone dwa przewody z olejem. Domyślam się że służą one do chłodzenia ale być może również do uszczelnienia łopatek wirnika lub czegoś co tam wiruje więc jeśli się nie mylę to...
W silniku wytworzyło się podciśnienie i zassało olej z rurki. Odmę umyj to pewnie i spalanie oleju się zmniejszy.
Twoje przypuszczenia są raczej trafne. To albo dziura w dolocie ale raczej wygląda to na nie domykający się EGR (zostaje w pozycji otwartej ) ale raczej zawór EVAP dostał grudkami węgla aktywnego i nie domyka się. Bagnet i korek wlewu oleju szczelny. Bo w tym silniku w przestrzeni korbowej panuje podciśnienie i nieszczelność na tych elementach też daje...
W tych alternatorach z tyłu zamontowana jest pompa podciśnienia, jest ona smarowana olejem z silnika, w przypadku nieszczelności na wałku wirnika olej wycieka na pierścienie ślizgowe i na szczotki, może to powodować takie objawy.Zobacz czy tył alternatora nie jest tłusty od oleju, jeśli tak, to wymiana uszczelnień wirnika.
Witam, To cięgło służy do regulacji wydatku smarowania. Tam jest pompka membranowa zasilana podciśnieniem ze skrzyni korbowej a ilość oleju zależy od położenia przepustnicy. Na wolnych obrotach zaworek jest całkowicie zamknięty brak smarowania.
Sprawdź stan rozrządu. Rozrząd sprawdzony, wszystko się zgadza. Zmierzyłem dodatkowo podciśnienie w kolektorze vacumetrem i na wolnych obrotach wynosi około 0.28 bar, ciśnienie abolutne w kolektorze według czujnika jest takie samo. Ponownie sprawdzałem szczelność dolotu i bez zastrzeżeń, po otworzeniu filtra powietrza jakakolwiek rzecz w świetle przepływomierza...
Miałem tak, że klient zakupił "niby zamienniki" Pierburga - nowe oczywiście. Nie szło dojść do ładu z podciśnieniem. Założenie oryginałów od razu załatwiło problem. Nie masz oleju w układzie podciśnienia?
. I właśnie też może tak być że będzie "rzygać" olejem spod tej tulejki bagnetu, no to chyba coś warto z tym zrobić czy nie? Ja ogólnie sprawdzam szczelność całego układu więc jak gdzieś mi się dymi to chyba oznaka że to nie jest szczelne czy to nie tak? Też kwestia czy silnik nie będzie dostawał lewego powietrza? Też patrzę np na ten filmik niżej...
Pompa wspomagania ma własny zbiornik oleju, podłączyłeś rozdzielacza z wyjściem wysokiego ciśnienia pompy. Na co drugi zbiornik oleju? Czy ten olej się cofa do zbiornika pompy jak pompa jest wyłączona, albo jak tłok wraca? Możesz objaśnić jaki jest obieg płynów? Już tłumaczę. W oryginalnym zbiorniku mieści się zbyt mało oleju i trzeba dorobić drugi....
horse667, po zdjęciu węza odmy jest w niej podciśnienie, wiec nic nie poleci, nie ma szans. Natomiast pod pokrywą zaworów nadciśnienie pochodzi z przedmuchów do komory korbowej, po prostu miski olejowej :) z nieszczelnego złożenia tłok-cylinder. Najczęściej winne są pierścienie, zużute, przegrzane, zapieczone. Uruchom silnik i zdejmij korek wlewu oleju....
Jak pieni to gdzieś ciągnie powietrze. Wycieku nie zobaczysz bo będzie podciśnienie. Szukaj na wałkach pomp i przewodach zasilających pompy (ssawne).
post nie jest świeży ale ja znalazłem rozwiązanie i chcę podzielić się z wszystkimi!!! Otóż w moim przypadku był to mały paproszek w pompie wakum a dokładniej w trzpieniu który wystaje po zdemontowaniu jest widoczny(brak przedmuchu)nie było przepływu oleju który uszczelnia pompę i było zbyt małe podciśnienie
Jeżeli zakręcisz na gorącym oleju to może tą beczkę podciśnienie lekko pogiąć. Jeżeli zamkniesz na zimno to zostanie poduszka powietrzna właściwa, ale bez żadnego marginesu na to sprężone powietrze. Dlatego pisałem, że jeżeli olej rozszerzy się o 5 l. to poduszka na oko powinna mieć przynajmniej 6 l. aby nie przekroczyć 6 Bar. Gdzieś to sprężone powietrze...
BBZ czyli na pewno podciśnienie w skrzyni korbowej tak jak pisałem wcześniej nieszczelność (korek wlewu ,bagnet ,odma ).
Najlepiej sprawdzić połpżyć korek na wlew jak podskakuje to ok. jak zleci to już problem bo za mocny przedmuch Jak lekko to normalne ponieważ tłoki wykonują ruchy posuwisto zwtotne raz jest podciśnienie a za chwilę nadcisnienie.
podciśnienie korku oleju podciśnienie oleju benzyna podciśnienie korek oleju
dreambox naprawa error xerox zawory ciągniki
naprawa plyty glownej schemat miodarki
Głośnik Manta SPK 220 zacina się po połączeniu Bluetooth Cichy sygnał zakończenia suszenia w suszarce - przyczyny i rozwiązania