czyli bez komputera się nie obejdzie ? tylko skąd ropa w oleju i czemu wytwarza się podciśnienie i pakuje z korka wlewu oleju >.
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
Posiadam Opla Insignia. Świeci się check the engine i wyświetla się błąd 59. A w silniku wytwarza się takie podciśnienie, że nie można odkręcić korka wlewu oleju. Czy to jest spowodowane zapchaną odmą? I w jaki sposób można ją naprawić?
Nie miałem takiego przypadku, więc tylko teoretyczne rozważania: gdyby była zatkana odma, to ciśnienie w skrzyni korbowej mogło by zbijać podciśnienie wakupompy, stąd jego spadek przy doładowaniu. Można na próbę przejechać się z odkręconym korkiem wlewu oleju, tylko jakoś to zabezpieczyć, żeby nie zachlapało wszystkiego
Prawdopodobnie nieszczelny układ dolotowy lub jeżeli jest to może być uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynię korbową stwierdzisz to po odkręceniu korka wlewu oleju przytkaj go dłonią jak będziesz miał podciśnienie to on do wymiany opis masz tu.
Witam wszystkich i z góry dziękuję za ewentualne porady i podpowiedzi. Silnik benzynowy bez instalacji gazowej 1.8 (125KM) Problem polega na przygasaniu (dławieniu się) silnika podczas pracy na wolnych obrotach. Po odkręceniu korka wlewu oleju wyczuwalne jest jego zasysanie (podciśnienie), jednakże bez korka silnik mimo, iż nadal faluje pracuje lżej...
Na pewno ok jest to że: 1. Chlapie po otwarciu korka oleju. Jeśli wałek jest blisko wlewu, to brak chlapania oznaczałby, że nie ma smarowania. 2. Podciśnienie zaysające korek oleju czy bagnet oleju. Brak podciśnienia to niedrożna odma lub duże przedmuchu. Masz jakieś inne niepokojące objawy?
horse667, po zdjęciu węza odmy jest w niej podciśnienie, wiec nic nie poleci, nie ma szans. Natomiast pod pokrywą zaworów nadciśnienie pochodzi z przedmuchów do komory korbowej, po prostu miski olejowej :) z nieszczelnego złożenia tłok-cylinder. Najczęściej winne są pierścienie, zużute, przegrzane, zapieczone. Uruchom silnik i zdejmij korek wlewu oleju....
Samochód to Opel Corsa D, silnik benzyna 1.2 A12XER, problem objawia się nierówną praca na biegu jałowym (przebieranie), oraz kiepskimi hamulcami (twardy pedał) Brak błędów w sterowniku. Po dodaniu gazu trzymając jednocześnie drugą nogą wciśnięty pedał hamulca, czuć że pedał mięknie. Zostało wymienione serwo hamulcowe, problem nadal występuje. Wykluczony...
Zasysa korek wlewu oleju, czasami aż kopci, gaśnie na zimnym silniku. Wymieniona membranka w pokrywie, była pęknięta i nadal to podciśnienie po zdjęciu węża z pokrywy czy przepustnicy. Wszędzie piszą o tej membrance... Błędów brak.
Dzisiaj założyłem kolejne nowe świece i nowe cewki NGK i na zimno znowu tragedia na gorąco trochę lepiej. Teraz po odpięciu odmy także od czasu do czasu przerywa i wypada zapłon na 3 cylindrze, na gorąco na każdym z cylindrów po 10 barów. Zauważyłem pewną zależność: jak się odepnie odmę i wciśnie gaz to wydech praktycznie nie dmucha, co innego jest...
Jedno mnie dzisiaj trochę zadziwiło mianowicie podciśnienie w skrzyni korbowej i słyszalny syk powietrza , korek wlewu oleju nie bardo chciał się podnieść , ale jak to by wpływało na prace zaworu nad miarowego . Po zdjęciu korka i przegazowaniu ciśnienie na zegarze bez zmian .
Sprawdź stan rozrządu. Rozrząd sprawdzony, wszystko się zgadza. Zmierzyłem dodatkowo podciśnienie w kolektorze vacumetrem i na wolnych obrotach wynosi około 0.28 bar, ciśnienie abolutne w kolektorze według czujnika jest takie samo. Ponownie sprawdzałem szczelność dolotu i bez zastrzeżeń, po otworzeniu filtra powietrza jakakolwiek rzecz w świetle przepływomierza...
Twoje przypuszczenia są raczej trafne. To albo dziura w dolocie ale raczej wygląda to na nie domykający się EGR (zostaje w pozycji otwartej ) ale raczej zawór EVAP dostał grudkami węgla aktywnego i nie domyka się. Bagnet i korek wlewu oleju szczelny. Bo w tym silniku w przestrzeni korbowej panuje podciśnienie i nieszczelność na tych elementach też daje...
Szukaj dalej dziury w całym. To normalne że skrzyni korbowej jest podciśnienie. Tak się teraz projektuję silniki. Ma to kilka zalet. Mniej wycieków bo jest podciśnienie. Mniejsze opory/straty niby niewiele ale zawsze coś. Lepszy rozbryzg mgły olejejowej i jej szybsze opadanie. Brak powietrza to brak wilgoci = mniej skrapaljacej się wody = mniej "masła"...
BBZ czyli na pewno podciśnienie w skrzyni korbowej tak jak pisałem wcześniej nieszczelność (korek wlewu ,bagnet ,odma ).
A poziomy wlew oleju to idiota napewno wymyslił.,w tym modelu. To akurat wymyślił producent silników GX160 - Honda, a inne firmy to skopiowały w swoich "klonach GX160". silnik gaśnie co chwila .,dusi się jak okresla to mąż Teoretycznie brak oleju spowodowałby nagłe odcięcie zapłonu (nie duszenie), ale może warto szukać w tym kierunku (za mało oleju?)...
To nie jest żadna usterka.Tak jest w każdym silniku,dźwięk jest jedynie inny z uwagi na konstrukcję pokrywy klawiatury ,tego co ma pod spodem i umiejscowienia samego wlewu. To że spaliny się wydobywają to też jest normalne,bo niby którędy miały by się wydobywać. Diesel doładowany jest silnikiem w którym ciśnienie w kolektorze ssącym zawsze jest wyższe...
Panowie może zakończcie , bo widzę, że nie macie pojęcia a możecie sobie tylko dodatkowych kosztów przysporzyć. Inna sprawa-do zbiornika paliwa doprowadzone jest podciśnienie i jeżeli otworzysz korek wlewu to silnik nawet może zgasnąć(to samo jeżeli otworzysz korek wlewu oleju). i za chwilę: Przy odkręcaniu należy UWAŻAĆ, bo układ paliwowy jest pod...
Witam... Bardzo proszę o pomoc... Po podłączniu pod komputer (taki uniwersalny) wyrzuca mi błąd p0171 System Too Lean (Bank 1) Czy jesteście mi w stanie podpowiedzieć gdzie szukać jego przyczyny? Sprawdzałem co tylko dałem radę i nie wychwiciłem jakiejś nieszczelności lub zasysania lewego powietrza.... Dodam,że zuwarzyłem bardzo dziwny objaw w moim...
Witam Seat Toledo 1995 2.0i 8V typ 2E Mam problem z bardzo nierówną pracą silnika odrazu po uruchonmieniu ale na zimnym silniku Najpierw zaczełem od wymiany kabli wysokiego napiecia i świec Potem mechanik stwierdził przebicie na cewce zapłonowej (tez ją wymieniłem) Następnie skupiłem sie na aparacie zapłonowym (wymieniłem palec i kopułke) Auto podłaczane...
Wczoraj walczyłem dzielnie cały dzień, szczelność dolotu sprawdzałem z użyciem wytwornicy dymu i podałem gęsta mgiełkę pod ciśnieniem 1,5 bara w przewód evapu do przepustnicy (oczywiście góra przepustnicy szczelnie zaślepiona), nieszczelności absolutnie żadnych, ciśnienie powolutku spadało ale dym nigdzie się nie pojawił, pewnie zawory go przepuściły.......
Najlepiej sprawdzić połpżyć korek na wlew jak podskakuje to ok. jak zleci to już problem bo za mocny przedmuch Jak lekko to normalne ponieważ tłoki wykonują ruchy posuwisto zwtotne raz jest podciśnienie a za chwilę nadcisnienie.
Skoro silnik cały czas pracował na otwartym zaworze przewietrzania zbiornika to po zaślepieniu zanim na wolnych złapie nowe adaptacje to trochę zejdzie.Proponuje odpiąć klemy na godzinkę będzie szybciej.Te odgłosy przy kolektorze ssącym to może być luzna klapa zaworu DISA,pierwsza fota na samym dole kolektora.Ale skoro ma moc,nie słychać tam odgłosów...
Volkswagen Transporter T4 2002r. 2,5 Tdi 102KM oznaczenie AUF (odmiana ACV dla automatycznej skrzyni biegów) Witam. Mam problem. Objawy: Silnik kopci na szaro / biało / błękitno. Dzieje się to podczas jazdy pod górkę, podczas wciśnięcia mocno pedału przyspieszenia z jałowych obrotów, i czasem podczas parkowania (Drive, Reverse na automacie - zwiększone...
Witam wszystkich obeznanych w temacie i proszę o małą pomoc. Jak w temacie podczas pracy silnika wyjmuje szabelkę oleju lub odkręcam korek wlewu i obserwuje ze podciśnienie wciąga je do środka.Wymieniłem kilka zaworków zwrotnych które były uszkodzone i objawy się pomniejszyły ale nie zniknęły. Problem jest w tym ze auto ma kilka innych problemów pobocznych...
Za dużo. Masz nieszczelność, za małe luzy zaworowe, wypalone zawory lub źle ustawiony rozrząd. Auto ma pewne 132 tyś przebiegu, w tym silniku są hydrauliczne kasatory luzu więc to chyba nie to, rozrząd robiony 2000km temu, jedynie co kilkaset kilometrów pojawia się Check z błędem małej wydajności katalizatora, czy to może być powodem wzrostu podciśnienia?...
Silnik N55B30A zapisuje w sterowniku silnika błąd 28A0 lub 10400 ( to to samo). W skrzyni korbowej jest podciśnienie, pytanie brzmi: Czy jest to prawidłowe? Z analizy konstrukcji silnika dochodzę do wniosku, że nie jest do niczego potrzebne, ale może konstruktor miał na ten temat inne zdanie. Po poluzowaniu korka wlewu oleju odczyty przepływu powietrza...
Sprawdziłem, VAG pokazał już tylko jeden błąd 16786 zawór EGR nadmierny przepływ, (recyrkulacja spalin) błąd skasowałem, jutro pojadę na próbę, i sprawdzę, może są jakieś nieszczelności, napięcie na pinach i odmę. Zawor EGR raczej do wymiany. Po prostu sie konczy. Odme warto sprawdzic, ba, nawet trzeba. Jest opcja, ze moze byc przytkana. Nie masz masla...
Sprawdzałem przed chwilą przytykając palec zamiast korka i myslę że nie powinno wypchać go,daje się wyczuć nawet lekkie podciśnienie czyli jak by wciągało palec jak się go blisko dotknie,tylko strasznie kopci i to mnie najbardziej martwi,ale czytałem o przypadku że komuś równiez kopciło też w cinquecento 700 o ile dobrze pamietam i po jakimś czasie...
Witam. Podczas jazdy wywaliło mi większość płynu chłodniczego, silnik nie przegrzał się ale komputer wszedł w tryb serwisowy i nie pozwolił dalej jechać po kilku minutach odpala i jedziemy (po uzupełnieniu płynów). Zrobiłem test na CO2 i wyszło OK, płynu nie ma w oleju, wycieków też brak no i pali na dotyk. Auto od lutego jest po wymianie rozrządu łącznie...
Ta nie denerwuj się. To nie chodzi tyle o Twoje finanse co wiedzę składającego. Ze coś tam trzeba popatrzeć, pomierzyc, nawet przetrzeć ręczna honownica i dalej powinno się kręcić. A takie pytanie, odma jest oczywiście sprawna i drozna? Nie rośnie ciśnienie w skrzyni korbowej? Kolego lukasz12345678910 sprawdziłem właśnie odmę i całkowicie nie spełnia...
Pompa przesunięta najbardziej od silnika jak się tylko dało. Jest dużo lepiej, choć jeszcze na niebiesko dymi na zimnym. Ja trochę kombinowałem wcześniej - dwa dni temu, zanim się wziąłem za pompę, zacząłem ustawiać zawory. W necie nie ma informacji na ile mają być ustawione. Jedni podają 0,25mm, inni 0,35 mm na gorącym. Wyszło mi 0,35 na ciepłym, nie...
Witam mam niby prosty ale zarazem skomplikowany problem z wyżej opisanym silnikiem. Po rozgrzaniu się silnik kopci na biało jest to olej dostający się do tłumika przez turbinę na pierwszy ogień poszło odpowietrzenie silnika gdzie nie stwierdziłem uszkodzeń. Dodam że turbina ma 4ry lata i luz poprzeczny trudno mi zmierzyć dokładnie , ale łopatki nie...
BMW e46 m43b19 problem z zasysaniem przewodu odmy rozwiązany. Objawem było zasysanie węża odmy oraz nierówna praca silnika do tego stopnia, że po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy silnik gasł przy dojechaniu do świateł itp. Przewód zassany aż płaski, obroty na biegu jałowym od 400 do 900 i tak skakały. Problemem był sam zawór odmy, sprawny jeśli dmuchamy...
Zbadałem silnik: 1. Ustawienie rozrządu - ok 2. Podciśnienie dolotu na wolnych obrotach (silnik nagrzany)- wartość -0,6bar - ok 3. Świece, kable, palec i kopułka - ok (wymiana na nowe) 4. Ciśnienie sprężania - NIE OK :/ Ale równe. Sprawdziłem ciśnienie sprężania. Warunki: silnik rozgrzany do temp pracy, przepustnica na max otwarta. Wyniki badania: 1,2,3,4...
Witam. Mam nietypowy problem, a mianowicie samochód wchodzi w tryb awaryjny (wyskakuje komunikat EPC), na oko 70% dzieje się to przy ruszaniu, rzadziej na 2 biegu, bardzo rzadko na 3 biegu. Jeżeli przebrnę do 3 biegu i komunikat nie wyskoczy to potem jest ok i można jechać przez 50 km autostradą 100-140 km/h, ale po zatrzymaniu się na bramkach i ruszaniu...
Pokrywa zaworów z uszczelką i śrubami jest nowa (oryginał), gdyż ciekło. Sprawdzałem, czy zawór odmy nie przepuszcza na biegu jałowym (hałas, ssanie z otworu, itp.), ale nic niepokojącego nie zauważyłem. Można to jakoś inaczej przetestować? Otworzyć delikatnie korek wlewu oleju przy pracującym silniku - nie powinno być znacznego nadciśnienia ani podciśnienia...
Witam serdecznie Panowie.... Jestem pod wrażenim ilosci podpowiedzi... Więc odpowiem na kilka pytań które Panowie mi zadali. 1. Oleju nie przybywa (na moje oko.Oleju jest na połowie zagłębienia na bagnecie). 2. Dziwne ale korek czuć paliwem... 3. Spalanie i jazda jak na w/w silnik jest Ok. 4. Sonda NOWA sprawdzałem czesto VAG'iem czy są błędy. BRAK....
krisbrumm wymieniłem korek na nowy(oryginał,co2 sprawdziłem,jest ok.,ręce opadają nikt, nic nie wie.Układ jest ,tak szczelny,że dalej wyrzuca płyn.Po wymianie sprężarki(po regeneracji),po dwóch trasach zaczął dymić na niebiesko ,przy zejściu na niższe obroty.Po odkręceniu korka wlewu płynu chłodzącego ,niema podciśnienia i silnik nie dymi na niebiesko.
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
Hej ;-) Poziom oleju prawidłowy. Pasek osprzętu zdjęty i dalej wyje. Ciśnienie oleju na zimnym 3 bar potem spada. Rozrząd oko-kontrolnie na znaki jest w porządku. Kompresjo-metru nie mam niestety. Po głębszym osłuchaniu wydaje mi się że to lewe powietrze gdzieś piszczy. Rozebrałem cały dolot, włącznie z kolektorem, przepustnicą, wężykami do przepustnicy,...
Chłopie! Nie zawracaj nam tu głwy, ok? Jak robisz krótkie dystanse, a tym samym masz zazwyczaj niedogrzany silnik to normalną sprawą jest tworzenie sie masłowatego osadu na korku wlewu oleju! Dwa-w silniku dwucylindrowym z leżącymi cylindrami jest to rzeczą podwójnie normalną, zobacz na zmiany podciśnienia w skrzyni korbowej. I bardzo Cię proszę-nie...
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Nie może tak być, musi być odprowadzenie podciśnienia ze skrzyni korbowej. Może być ono odprowadzane do korka wlewu oleju, gdzie wcześniej jest tzw. sitko-filtr wyłapujący opary olejowe. Przy zapchanym wywala olej korkiem, potrafi walić na 1m w gore przy zapalonym silniku. Swego czasu były stosowane w pokrywie klawiatury, (podobne do tego co miał silnik...
Inaczej. Sprawdź czy świst wynika z podciśnienia. Odkręcić korek i o ile to możliwe ocen czy zasysa powietrze czy dmucha. Jak zasysa to może to być problem z przepustnicą, z regulacją biegu jałowego.
Trzeba by się przyjrzeć ciśnieniu/podciśnieniu w kolektorze dolotowym. Bo seria błędów jest od tego że ciśnienie w kolektorze nie pasuje sterownikowi silnika do aktualnych obrotów, otwarcia przepustnicy i obciążenia silnika. Wygląda jak dziura w dolocie. Należy pamiętać że lewe powietrze może pochodzić np z nieszczelnego korka wlewu oleju czy bagnetu....
Poziom płynu chłodniczego w normie. Żadnych ubytków, baniek powietrza, śladów oleju. Korek wlewu oleju - czysty - bez "majonezu". Nic nie wskazuje na uszczelkę pod głowicą. Podgląd tego, co się dzieje na przewodzie podciśnienia, to dobry pomysł - sprawdzę . Podłączę też analizator spalin.
Dla kodu silnika D 5244T ciśnienie oleju silnik 100 stopni - tak jest podane 1 atm/800 obr i 3,5 atm /4000obr . Wygląda że za wysokie . Zobacz czy w skrzyni korbowej nie ma zbyt wysokiego podciśnienia - czy możesz zdjąć korek wlewu oleju przy pracującym silniku .
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
Gdybyś troszeczkę dokładniej przeglądał forum to byś odnalazł topic w którym ja opisuję swoją walkę (wersja elektroniczna Ty natomiast w silniku KU masz wersję zwykłą) z KaDżetem;] Kwestia jest taka: po pierwsze pompa musi pompować i musisz mieć paliwo po drugie filtr paliwa po trzecie zdjąć gumę pomiędzy rozdzielaczem i przepustnicami, wyjąć wtryskiwacze...
To ja zacząłbym od poprawnego ustawienia zapłonu. Czy np. czujnik temperatury był odłączony podczas regulacji, odma zatkana, korek wlewu oleju odkręcony i w końcu czy wszystko to było również potwierdzone analizą spalin? Dlatego napisałem "POPRAWNE...", ponieważ byle stroboskop tutaj nie pomoże, jeżeli nie wiesz jak to zrobić! Dodatkowo podciśnienia...
Niestety przyczyn falowania i zacinania obrotów jest wiele.Najczęściej jest to. --Przepustnica ale ty ją czyściłeś i przeprowadziłeś adaptację również sprawdź potencjometr pedału gazu i przewody które przychodzą do przepustnicy --Kolejną przyczyną są nieszczelności na kolektorze( zaślepki,uszczelki kolektora). Odkręć korek wlewu oleju jak przestanie...
dzień dobry, Jakie masz błędy w sterowniku silnika? Ile oleju Pali Twoje auto na 1000 km? -Co do błędów to nie ma ani jednego. sprawdziłem dziś po dłuższej przerwie i czysto. https://obrazki.elektroda.pl/2487057100_... -Natomiast jeśli chodzi o olej to wychodzi na to, że ok 300ml na 1K km. Olej 5W30 GM. I tak wiem, że powinienem wlać...
Hej! Opis błędu to wykrycie niespójności pomiędzy informacją o podciśnieniu w kolektorze ssącym a położeniem przepustnicy. Jak napisano uszczelka przepustnicy może być, ale też do kolektora ssącego dochodzi odma spod pokrywy zaworów stąd wcześniejsze sugestie Kolegi, że może być korek wlewu oleju. Ta odma może być pęknięta (ma delikatny peszlowaty odcinek),...
Generalnie chciałbym wypłukać z niego ten cały "syf" spowodowany skandalicznym zaniedbaniem. Pewnie zaczął klekotać i ktoś to auto spisał na straty. Natomiast pierwszorzędną sprawą jest wyciszenie jego pracy. Powyżej 3 tys obr praca silnika jest nie do przyjęcia. Plan mam taki. Wypłukać silnik płukanką i zalać półsyntetykiem. Oraz wyregulować zawory....
Wtryskiwacze (kolejność - kolorowa taśma - nie sugerować się koszulkami na przewodach przelewowych, od lewej niebieski, czerwony, zielony, kremowy ): http://obrazki.elektroda.pl/5265629000_1... Przewody wtryskowe przy pompie (kolejność - kolorowa taśma): http://obrazki.elektroda.pl/2005482200_1... Wyjście na czubku pompy...
2004 A4 1.8T, przebieg 106 000 mil od jakiegos czasu uporczywie pokazuje mi kod P0507 Moduł kontroli jałowej – RPM wyższe niż spodziewane. Czy ktos mial problemy z tym kodem? P0507 Moduł kontroli jałowej – RPM wyższe niż spodziewane ******** 3/4/2011 5:37:00 PM ******** Stored Codes P0507 16 P0507 Idle Control System RPM Higher Than Expected...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Witam. Jak juz wczesniej pisalem kupilem ostatnio CC 700 z 1997 roku z gazem. NO i mam kilka problemów, które nie wiem jak rozwiazac. Moze ktos z was mial cos podobnego i moze mi pomoc Jest to CC 700 z 1997 roku, przejechane na coś ponad 100 tyś, ale dokladnie nie wiem ile bo licznik nie działa (musze wymienić ten wałek napędowy w skrzyni - juz kupilem...
Witam Widzę, że brak jest w miarę rzetelnych informacji na temat agregatów prądotwórczych Kruzer tak więc pomyślałem, iż będąc posiadaczem takowego generatora napiszę co nie co - no to zaczynamy: Kilka dni temu przyjechał do mnie Kruzer TH3900. Dziś wytargałem go z pudła. Pierwsze wrażenie - hmm... "ładny". Ale żeby nie było tak różowo to na stronie...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witajcie Gazownik miał problem z ustawieniem LPG bo wciąż coś nie tak było z dolotem. O ile nieszczelności regulowałem (możliwości w tym silniku jest wiele m.in korek i obudowa wlewu oleju przylegająca do pokrywy zaworów u mnie zmieniał wartość podciśnienia w kolektorze). to okazują się rzeczy dziwne fabrycznie oszukujące przepływomierz. Przykład to...
podciśnienie korku oleju podciśnienie korku korku oleju
mikrotik konfiguracja passthrough junkers samoczynnie hulajnoga elektryczny akumulator
antena pokojowa pralka amica pb5514
Echosonda Deeper, Toslon, Rippton – brak parowania z łódką zanętową, przyczyny i rozwiązania Toyota Avensis T27 – wymiana panelu sterowania szyb, kalibracja, zamienniki