Wymieniłem sondę i poprawa jest Czyli masz Pierburg 2EE, zapewne nie działa podciśnieniowy nastawnik przepustnicy
załozyłem podciśnieniowy nastawnik przepustnicy z gaznika - temat zamykam
Musisz wiedzieć że oznaczenie 2E nie mówi dokładnie jaki to gażnik. 2E3 najprostszy ,ssanie automatyczne .2E2 ,ssanie automatyczne plus termik obrotów ssania ,plus podciśnieniowy nastawnik przepustnicy. 2EE gażnik elektroniczny.Na każdym będzie tylko napis 2E.Po tym opisie będzisz wiedzał do jakiego masz szukać schematów .
Witam miałem zbyt wysokie obroty po uruchomieniu silnika ok.2200 obr/min. Sprawdzałem przewody podciśnieniowe, nastawnik przepustnicy, czujniki wyszło że to czujnik położenia przepustnicy. Między całkowicie cofniętym za pomocą baterii bolcem nastawnika a przepustnicą nie było przerwy ustawiłem tak jak trzeba, potem zmierzyłem napięcia na wtyczce dochodzącej...
chyba tam masz kolektor z zmienna charakterystyka i sa tam takie regulowane przepustnice powinien byc nastawnik podcisnieniowy do ktorego idzie przewod podcisnieniowy sprawdz przewody do nastawnika i sprawdz czy te przepustnice nie zablokowane ,zdarza sie podczas montarzu ze je przyblokuje jesli mechanik nie zwruci uwagi na to .
Do sprawdzenia nastawnik przepustnicy (styki krańcówki) i celem eliminacji lewego powietrza gumowa podstawa monowtrysku i kolanko przewodu podciśnieniowego serwa hamulców
Witam Mam problem z znalezieniem silnika krokowego w golfie 2 1,6 z 91 r. Prosze o pomoc Witam.W golfie 2 nie ma silnika krokowego.W silniku 1.6 jest gaźnik sterowany komputerem tzw.ecotronik.Rolę silnika krokowego spełnia nastawnik przepustnicy-zawór podciśnieniowy sterowany dwoma zaworami.Wygląda on jak duża grucha z trzpieniem jako zderzak przepustnicy.Dochodzą...
. Samochód też się potrafi dławić na obrotach 2700-3000. Hamując silnikiem obroty spadają do 2000 i wtedy czuć szarpnięcie i nie hamuje dalej. Nastawnik jałowego wg mnie możesz sobie podarować. Jedyne co mozęsz sprawdzić czy działa wyłącznik w nastawniku. jak to hamując silnikiem czuć jest szarpnięcie ?? Tzn opisz to dokładniej. Obstawiał bym uszkodzony...
to jest zasilane pneumatyczne zobacz przewód podciśnieniowy czy jest dobrze połączony czy gdzieś nie jest przetarty pozdro
Witam! Mam problem z wolnymi obrotami chwile bądź od razu po odpaleniu zimnego silnika w sytuacji gdy temperatura otoczenia wynosi powyżej 15 stopni. Wraz z wahaniami obrotów towarzyszy nagłe zwiększenie hałasu z układu wydechowego oraz brak możliwości hamowania silnikiem spowodowanym przytrzymaniem przepustnicy po przez jej nastawnik aż do momentu...
No cóż -MB 2.0 ,silnik 102.922 z Pierburgiem 2ee.Rok '90 ,silnik 105KM.Na dzień dobry nierówna praca i gaśnięcie na jałowym ,po rozgrzaniu niezbyt stabilne obroty -od 800-1100 około."Pompka zrywu" zwana też "kranem" nie ładuje dodatkowej dawki ,a dawała jeszcze niedawno(no i ma blisko nasady mikroskopijny otworek -od czego?!).Wężyki sprawdzałem/wymieniałem...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Hmm czyli po odpaleniu dziala Ok... tylko jak zaczniesz zmieniać obroty... A wymieniłeś krótkie rurki podciśnieniowe te pod filtrem powietrza?? sa 2 lub 3... w tym jedna idzie do nastawnika przepustnicy, może z nią jest coś nie tak?? Wyglada na to ze to jednak nastawnik przepustnicy. Zobacz czy po dodaniu gazu nastawnik sie przesówa.powinien sie wysunąć...
Nie wiem, czy kolega odpowie, ale wtrącę swoje dwa grosze: pompa Lucas Epic ma pracować zalana całkowicie paliwem i nawet najmniejsze zapowietrzenie skutkuje nieprawidłową pracą nastawników (brak reakcji na pedał gazu to też taki efekt) i w efekcie trybem awaryjnym. Co więcej - przy mocniejszym zapowietrzeniu, nastawnik dawki wtrysku na postoju ustawiony...
(-) jak nazywa się element zaznaczony strzałką na zdjęciu. Jest bliźniaczo podobny do elementu znajdującego się powyżej niego. Problem w tym, że ten dolny jest cały zalany olejem i chyba muszę go wymienić. Są to przepustnice powietrza ciepłego i zimnego współpracujące z FAP-em oraz EGR-em. Na obrazku po lewej zaznaczone są jako elementy nr 11 i 12....
Od kilku miesięcy mam ciągle powtarzający się problem z wolnymi obrotami (powtarza się to co kilka dni). Sprawdziłem wszystkie połączenia podciśnieniowe i elektryczne, wymieniłem na nowy: -potencjometr klapy spiętrzającej -elektromagnetyczny nastawnik biegu jałowego (rezystancja 11 Ohm i płynność działania sprawdziłem na regulowanym zasilaczu) -czujnik...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Witam wszystkich, mam problem z gaźnikiem pierburg 2ee. Od pewnego czasu stracił na mocy i pali w granicach 18l PB/100km, LPG mniej więcej tyle samo, niezależnie od stylu jazdy. Dzisiaj znalazłem jedno odpięte podciśnienie przy nastawniku wolnych obrotów po podłączeniu zaczął lepiej chodzić na wolnych, dodatkowo wskazówka ekonomizera na wolnych obrotach...
WItam wszystkich, tak jak wcześniej pisałem, popoludnie spędziłem w garażu i sprawy mają sie następująco: - po zakupie pompki paliwa zabrałem sie za jej wymiane i co dziwne pompka również nie pracowała, napięcie było, przekaźniki ok i nawet wyciągnieta pompka, która miała byc padnieta tez ok wiec została tylko wtyczka i połączenie nitowe na zespole...
Witam kupiłem wczoraj Golfa 2 1.6 benzyna/gaz, auto z 1991 roku, gaźnik elektroniczny, auto stało długi czas w stodole, nie jeżdżone (jeszcze mysz zdechła leżała koło akumulatora:P) i mam następujący problem: auto podczas jazdy nie ma mocy, muli, przerywa, szarpie itp.(ogólnie ciężko jechać bo nie ma mocy) Po dojechaniu do domu odkręciłem świece są...
posprawdzaj przewody podciśnieniowe nastawnika przepustnicy.Sprawdź działanie elektrozaworów,mogą też być zabrudzone filtrki w nastawniku.Układ Ecotronic jest diagnozowalny-niebieski kabelek koło aparatu zapłonowego.
Blad dotyczy przepustnicy powietrza. Autodata podaje ze trzeba zaadaptowac przepustnice. Przepustnica sterowana podcisnieniowo poprzez zawor elektromagnetyczny,posiada czujnik polozenia,byc moze jest to rowniez nastawnik. Jak rozwiklac problem?
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Ibiza 1.4 95r monotronic, silnik chyba ABD Czasem ma taki kaprys, ze wkreci się na 2-3 tysiace obrotów, i tak sobie buczy, pojezdzi, pojezdzi i jej przejdzie. Próbując znaleść przyczyne usterki zauważam nastepujące prawidłowości: Przy wysokich obrotach nastawnik przepustnicy poprostu bardziej ją otwiera, ale dlaczego? CZujnik temparatury cieczy ok....
Mam takie same objawy, z stalych obrotow okolo 850 ostatnio spadly one do okolo 600 ktore czesto podczas schodzenia z wyzszych obrotow w pierwszej fazie spadaja nieomal do wyganiecia silnika (zapala sie kontrolka ladowania lekko) nastepnie silnik stabilizuje sie na 600 obrotow ale np dobicie kierownica do skrajnego polozenia spowoduje zgasniecie silnika...
nastawnik przepustnica przepustnica nastawnik potencjometr przepustnica nastawnik
wymiana łożyska pralce electrolux baofeng nadawa programowanie kitów
Symbol 250+ na lampie radiowej "magiczne oko" VW LT 2.5 - Wpływ uszkodzonego przewodu vacuum na odpalanie