może to jakaś błahostka? Podnieś przód pralki wykręcając trochę przednie nóżki.
Sprawdź dolne ramię myjące oraz to, czy zmywarka nie pobiera za dużo wody, której nadmiar wylewa się progiem. Zmywarka wypoziomowana? W razie czego obniż pupę lub podnieś przód :-)
Mierzysz odległość kół, od środka opony 1 do 2, z przodu i z tyłu ma się w miarę zgadzać. Uważaj tylko ,żeby ci się koła nie rozjeżdżały,to nie samochód, po prostu ustawiasz tak jak wyczujesz, tak aby opony się nie zdzierały, i nie ściągało do rowu. :D Najlepiej podnieść przód na środku lewarkiem. Sprawdź luzy na łożyskach, sworzniu tulejkach o ile...
Przegub- zewnętrzny- wewnętrzny,krzywa półoś,krzywa niewyważona felga,brak pierścieni ustalających felgę(alus) uszkodzona opona,za wysoko podniesiony przód auta.Reaguje wibracja na jazdę slalomem?
Zgaś silnik , podnieś przód i kręć kierownicą aż będzie skręcało bez uruchomionego silnika.
Witam W pierwszej kolejności trzeba zdjąć osłony głośników z pokrycia tablicy rozdzielczej i odkręcić śruby mocowania (po jednej z każdej strony). Następnie odpiąć przednią część pokrycia (podnieść przód do góry). Zaczepy są właśnie z przodu na linii brzegowej pokrycia i nie powinny się uszkodzić. Zdejmujesz (do siebie) pokrycie i masz dostęp do zestawu...
witam do wspomagania wchodzi 1 litr płynu mozesz spokojnie wlać FEBI lub LHM do citroenów koszt ok 30 zł koniecznie zielony mineralny wymiane najlepiej przeprowadzić gdy auto ma podniesiony przód potrzeba trochę benzyny ekstrakcyjnej dobrze bedzie jak wyciągniesz zbiornik i dokładnie go umyjesz bo moze być duzo syfu pozdro T
Tak to nic nie sprawdzisz, różnicowy działa. Podnieś cały przód, symuluj obciążenie delikatnie hamując i wtedy słuchaj.
Napompować przód na 2,6-2,8atm i tyle co można zrobić ;), ew. podnieść przód i sprawdzić czy coś nie zatarte (ale wątpię).
1. Szyba nie opuszcza się z którego przycisku? Kierowcy czy pasażera? Sprawdź najpierw przewody w przelotce między drzwiami, a słupkiem, tam się najczęściej łamią 2. Co do zamka to nie rozumiem co piszesz, nawet jeśli akumulator jest padnięty czy pompka centralnego to mając sprawny bębenek w klamce możesz z kluczyka otworzyć zamek i drzwi, inna kwestia...
Procedura serwisowa - podnieść przód pojazdu, wykręcić filtr oleju, spowodować żeby auto nie odpaliło i kręcić rozrusznikiem aż olej przestanie lecieć.
Są gumy podwyższające pod sprężyny, ja mam coś takiego tyle że z tyłu i się sprawdza. http://obrazki.elektroda.pl/1997568400_1...
Jeżeli masz skrzynie taką jak na obrazku to mówię o niej, na tym obrazku po prawej stronie jest łapa do wysprzęglania i to tam jest to łożysko i ten pręt, jeżeli to jest walnięte to koszta są niewielkie, razem może 80 zł. Twój objaw jest bardzo trudny do zdiagnozowania, wygląda na to że coś w skrzyni się kręci co nie powinno i to najczęściej w takich...
To napięcie które "kopie" to prawdopodobnie prąd wyrównawczy pomiędzy masa telewizora a masztem. Najczęściej się pojawia, gdy odbiornik nie jest wyposażony w kabel z bolcem a instalacja może być zerowana a nie uziemiona (w gnieździe są 3 przewody a do bolca podłączono zielono-żółty). Jeżeli odbiornik jest wyposażony w dwużyłowy przewód zasilnia to najczęściej...
Dzień dobry. Chciałbym podnieść przód auta BMW X2 i podstawić kobyłki pod boczne punkty podparcia przy kołach. Nie znalazłem w Internecie informacji, gdzie znajduje się przedni centralny punkt podparcia dla tego samochodu. Zamieszczam zdjęcia z pytaniem, czy w zaznaczonym punkcie mogę umieścić podnośnik, żeby podnieść przód auta? Z góry dziękuję za...
Napisałeś,ze buczy podczas jazdy na wprost i przy skręcie w lewo. Przy skręcie w lewo łożysko prawego koła jest dociążane i ono może powodować buczenie Zrób jeszxze jeden test- podnieś przód auta, złap dłonią za sprężynę z prawej strony i drugą reką kręć kołem, jak poczujesz mrowienie w sprężynie to masz uszkodzone łożysko.Dla pewności i porównania...
Weź dwa podnośniki, podnieś przód i sprobuj bez obciążenia. Może coś ze skrzynią biegów masz.
No chyba, że przy niskich obrotach niska wydajność to też będzie niskie ciśnienie a pompa będzie mieliła w miejscu. Dokładnie tak jest, pompa na niskich obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do pokonania oporów koła stąd nic się nie dzieje. Podnieś przód do góry i sprawdź czy koła będą skręcać ;) A co do ewentualnej wymiany pompy to ta oryginalna...
Citroen C5 III, podniosłem przód podnośnikiem kanałowym a po opuszczeniu opadł i już tak zostało, wyleciał płyn ze zbiornika. Jak go odpowietrzyć? Silnik pracował 2 godziny, kręciłem kierownicą, przycisk ustawiałem na max góra i max dół i nie wciąga płynu. Testerem włączyłem opróżnianie ciśnienia, potem Aku odłączone, i po podłączeniu i uruchomieniu...
Jest to kuchnia typu SEG.....z palnikami typu Sabaf I. Nie wiem czy mogę podać adres sklepu,bo kiedyś podałem to dostałem opieprz,choć ten sklep jest na którejś stronie w tym forum.Zadzwoń do mnie, to się dowiesz.Co do szuflady ,to ją wyjmij całkiem i na suwnicach z tyłu będą dwa plastiki.Przesuń je do samego przodu,po czym wsadź szufladę zaczepami...
Na co można jeszcze zwrócić uwagę? Podnieś przód pralki wykręcając trochę przednie nóżki.
To może być łożysko piasty. Podnieś przód i pokręć kołem. Pozdrawiam.
Wystarczy podnieść przód . nie ma po co zdejmować koła. To czy masz dobry rozmiar opon zależy od kół w przystawce napędu. a jakie są tego nie wiemy. ogólnie według instrukcji te rozmiary występują dla tego Ciągnika więc może być ok. jeżeli "tryby" wyją podczas jazdy na napędzie na 4 szosowej to opony są złe. wiadomo oczywiście ze na tym biegu i napędzie...
Podnieś przód auta odkręcić i wybić drążki kierownicze , odpalić silnik i wszystko będzie wiadome czy to pompa czy układ jezdny
O rozstaw chodzi że jak załadujesz cięższe auto na tył to podniesie przód. Nie mówiąc o tym że będzie się źle prowadzić (niebezpieczne) to przy napędzie na przód nie ruszysz nawet na mokrej trawie.
Przepychać to można rurę będąc na tzw. luzie. Masz podnieść przód i spróbować obrócić koło rękoma, łapiąc za oponę. Wyciągałeś tłoczki mówisz, jak czyściłeś i co z nich musiałeś usuwać?
No więc właśnie problem taki, że na postoju on nie daje takiego ciśnienia żeby to było słyszalne tylko pod obciążeniem to jedynie zostaje jakaś hamownia, albo rolki gdzieś, ewentualnie podnieść przód auta.
Spróbuj podnieść przód auta , niech ktoś zlokalizuje stuki , może być do wymiany łożysko amortyzatora
Spróbuję. Mam pewne obawy, czy moje 80kg wystarczy żeby zauważalnie podnieść przód.
Podnieś przód i złap za sprężynę i zobacz jaki luz ma na górnych poduszkach na boki.
Antena zewnętrzna kierunkowa Aleś zaszalał? Są dziesiątki, nic to nie mówi. Jaka antena? Wyżej, podnieś przód anteny do góry, szukaj innego miejsca, wymień antenę na siatkową.
Witajcie. Chciałbym wyspawać trawers do podnośnika kanałowego. Czy profil 60x60x4mm i wsuwane do środka 2 odcinki 50x50x4 będzie wystarczający by podnieść przód np. niedużgo busa T4?
Pytanie od laika. Czy chcąc podnieść przód auta mogę bezpiecznie postawić go na kobyłkach w zaznaczonym punkcie? Bo za progi to chyba nie bardzo mi się wydaje. https://obrazki.elektroda.pl/6325448400_...
Witam kiedyś u kolego w r19 r5 było podobnie tylko że w jednym z przypadków sypneło sie łożysko w skrzyni z lewej strony taki nietypowy szum na początku a w drugim przypadku było to łożysko w kole szum podobny szybko też zużywają się półosie ale sprawdziłbym łożyska wystarczy podnieść cały przód zapalic i jak się koła kręcą np. na 5biegu skręcać w prawo...
Auto na podnośnik kontrola napędu i zawieszenia.Sam możesz podnieść przód i pokręcić kołami posprawdzać luzy.
testerem odczytać ,spróbować zrobić kalibrację czujnika. domowym sposobem możesz spróbować podnieść przód do góry aby koła nie dotykały podłoża ,potem odpalić silnik i obserwować czy kierownica będzie prosto czy się przemieści.
Witam serdecznie. Kupić tester i wykasować błedy. Jak zwykle ty i całkowity brak znajomości tematu..... Tradycyjnie z linkami do niepotrzebnych rzeczy. Autorze błąd masz. Czas na diagnostykę. Pompę wymieniłeś bo......... Pewnie używka bez gwarancji sprawności. Podnieś przód auta włącz silnik, włącz 2 bieg i sprawdź prędkości obrotowe z przednich kół....
Witam. Na tylnej ścianie pralki od nowości miałeś przyklejoną piankę (której prawdopodobnie już nie ma). Zastosuj jakiś zamiennik oraz wykręć trochę przednie nóżki (przód pralki podnieś do góry).
myślałem, że przegub zewnętrzny jest już odkręcony Odkręciłem półoś od flanszy wchodzącej do skrzyni. Więc raczej nie odkręcił. może wystarczy odkręcić górną metalową osłonę półosi i próbować ją dać do góry Bingo! Robiłem tak już w kilku autach VAG - najpierw zluzować i wykręcić śrubę przegubu zewnętrznego, potem po odkręceniu przegubu wewnętrznego...
Witam to się dzieje bez znaczenia czy zimny czy ciepły jadąc na wprost przy przyspieszaniu najbardziej na wyższych biegach Zaczyna się na 3 biegu lecz delikatnie ale na 4 i 5 biegu bardzo mocno w zakresie obrotów 1600-2000 Na postoju silnik pracuje bez zarzutu bardzo cichutko nic nie słychać żadnych odgłosów Ostatnio podniosłem przód auta do góry i...
Skrzynia przy blokowaniu nie wydaje podejrzanych dźwięków? Podnieś sobie jeszcze przód samochodu i pokręć kołami "w powietrzu do tylu" przez chwilę.Może coś jest nie tak z hamulcami podczas kręcenia się kół do tyłu,luźny klocek,odpadająca okładzina... Sprawdzić nie zaszkodzi a na pewno to tańsze niż skrzynia lub jej remont ;-).
Można podnieść przód, są specjalne aluminiowe dystansy pod łożysko McPhersona, bodaj o 2 cm. Ori, dostępne w serwisie za ok. 70 pln/szt.
Wniosek prosty znowu się lekko zakopać lub podnieść przód do góry a drugiej osobie zaglądnąć czy się kręci wał.
O ile dobrze pamiętam wahało się od 3,5 do ledwo do 3,9 przy próbie podniesienia tyłu i od ok. 3,5 do 6 bar, jak próbowałem podnieść przód. Z tym, że potwierdzę to jutro kiedy będę się przy tym dalej dłubał.
Po wymianie magla skupiłbym się na wspomnianych wcześniej łożyskach McPhersonów. Możesz podnieść przód i spróbować czy też jest ciężko.
Najpierw wymienić baterię w pilocie. Jeśli czerwona dioda przy "dzyndzelku" miga, aku. raczej nie zdechł. Ostatecznie, podnieść przód i dobrać się do zacisku prądowego na elektromagnesie rozrusznika, żeby podłączyć prostownik i doładować akumulator.
Po odkręceniu śrubek zaznacznych na czerwono kółkami oraz wypięciu taśm i złącz w czerwonych prostokątach powinieneś podnieść przód laptopa a Twym oczom powinien ukazać się płyta główna z zdjęcia w kroku 9.
Witam. Obejrzyj szczelność połączeń węży przy zasobniku, jeśli wszystko OK to lekko podnieś przód pralki.
Podnieś przód do góry i sprawdź czy nie ma luzu w miejscu gdzie trzpień amora wychodzi z obudowy.
Podnieś przód auta i sprawdź czy kierownica w całym zakresie obraca się lekko i bez zacięć. Ale ja bym jednak celował w źle ustawioną geometrię
Podnieś przód i ustaw go na kobyłkach, włącz silnik i wrzuć 4 bieg i posłuchaj które wyje.
Prawdopodobnie przegub zewnętrzny.Sprawdzić czy stuka przy skręcie w obu kierunkach(prawo lewo) można podnieść przód i sprawdzić wielkość luzów.
No tylko jak wysprzęgle to auto pięknie jedzie, on jak nabiera obrotów to się to czuje lub je trzyma, nieco wyższe. Jak jadę wrzucę na luz i auto się toczy to ten problem zanika natychmiast. Czyli mówicie że ten katalizator nie ma prawa być źle wykonany? A może gdzieś podjechać na kanał nawet na pół - prywatnie i zwiększać obroty albo nawet podnieść...
Po przebiegu okolo 400km podniosę przód i sprawdzę czy łożyska nie maja luzu. Wszystko działa poprawnie i nie wyświetlają sie żadne kontrolki. Dziękuję za pomoc. Zamykam temat
tam napęd jest cały czas spięty ? przy skręcaniu ciężko czuć , że ma ciężko jak się jedzie do przodu , jak do tyłu to jest ok. Podniosłem przód i jak obracam kołem do przodu to tył blokuje jak jak do tyłu to wał kręci się swobobnie .
Pewnie za mocno smarowane na zwrotnicach i się zatarło. Odepnij drążek od kolumny i drążek poprzeczny. Podnieś przód do góry i sprawdzaj jak się kręcą zwrotnice łapiąc za koło i kręcąc tak jak byś skręcał kierownicą. Przy sprawnym układzie tym ciągnikiem skręca się jedną ręką czy to na asfalcie czy na ziemi/trawie z kompletem obciążników na przodzie.
Witam, z racji tego, że moje stare wspomaganie strasznie zaczęło cieknąć stwierdziłem, że oddam je do regeneracji. Regeneracja polegała na zdaniu starego siłownika i wzięciu po regeneracji. Przy okazji remontu postanowiłem wymienić wszystkie końcówki drążków. Poskładałem wszystko w całość, mniej więcej ustawiłem zbieżność, podniosłem przód ciągnika....
Podniosłem przód na lewarkach i wrzuciłem trzeci bieg. Podczas przyśpieszania obroty falują i coś hałasuje w skrzyni biegów. Czasem przy dynamicznym wciskaniu gazu jest ok, a przy delikatnym wciskaniu pedału gazu zaczyna szarpać nawet na niskich obrotach. Wydaje mi się, że problem został rozwiązany, skrzynia biegów do wymiany.
Ale to gdyby siłownik przepuszczał to było by słychać w orbitrolu? Siłownik też jest nowiutki. Co do zwrotnic to trudno mi powiedzieć. Smaruję je regularnie przynajmniej 2 razy do roku. Przód był remontowany 3 lata temu. Jak miałem podniesiony przód i nie było siłownika to koła latały sobie swobodnie prawo lewo. Wystarczyło je palcem pchnąć i same leciały....
A słyszałeś o czymś takim jak sklep, w którym można kupić śruby?:idea: Jak jeszcze nie zamontowałeś, to podnieś przód auta na lewarku, przykręć rozpórkę, i opuść hondę.
Mechanizm poboru jest opuszczany za pomocą szuflady. Żeby sprawdzić czy to działa prawidłowo, wystarczy wyjąć szufladę, podnieść przód drukarki. Wtedy z lewej strony przy białym sprzęgle dupleksu zobaczysz dźwignię ( na twoim zdjęciu element po prawej stronie najwyżej). Przesuń tą dźwignię do tyłu i rolki powinny opaść.
No właśnie. Musiał byś zrobić otwór w obudowie i podłączyć się do rurki zasilającej wewnętrzny siłownik. Tylko nie rozumiem po co w takim lekkim ciągniku. Dobry podnośnik w 30-ce podniesie przód ciągnika.
Odpowietrzanie przeprowadza się przy zgaszonym silniku, dopiero jak przestanie ubywać płynu w zbiorniczku, odpalasz i kręcisz od oporu do oporu kilkanaście razy. Najlepiej jeszcze podnieść przód auta
Pytanie z innej beczki tym razem chłodnica klimatyzacji czy jest opcja wyciągnąć ją przodem ? Wystarczy podnieść przód na poduszkach jeżeli to "poduszkowiec",bądź pod lewarować jeżeli na resorze. Chłodnica wychodzi dołem.
Sam sobie odpowiedziałeś. Po zdjęciu kół drżenia nie ma. A teraz zrób taką samą próbę (podniesiony przód) z kołami. Opony do wywalenia.
Piotrek, tam są oprócz tulei łożyska oporowe i kilka innych rzeczy nie pozwalających na ruch w pionie. Sprawdź to proszę. Aha ;) A jak sie za to zabrać? Podnieść przód, odkręcić góry i łapać co tam wypadnie? :D Sprawdziłem jeszcze na wyższych obrotach i max doszło do 60bar czyli chyba raczej słabo :(
Według mnie jest problem na 99% w MC Personie, jak skręcasz kierownicą ,łożyska w kolumnie sie kręci tam są gumy na sprężynie i to one mogą być sparciałe, popękane , nie zobaczysz dokładnie dopóki nie wyjmiesz całego MC Persona, możesz spróbować... podnieść przód żeby koło poszło w dół , weź latarkę ,poświeć na amortyzator od strony nadkola ,gdzie sprężyna...
(at)gimak Ja mam w swoim aucie miejsce pod silnikiem i z tyłu gdzie za jednym razem mogę podnieść cały przód albo cały tył ale słupkowe (wcześniej napisałem kolumnowe, nazwa mi się pomyliła) mi nie wchodzą, pod próg też nie wejdzie słupkowy bo jest jeszcze niżej i zostaje tylko żaba.
HP Smart Tank 515 karetka nie wskakuje na miejsce po lewej stronie błąd E3 Blokuje się o nie wiem jak to nazwać "podstawkę" jak podniosę przód karetki lekko do góry to wskakuje prawidłowo. Ma ktoś jakiś pomysł?
I przód będzie stał wyżej niż tył.
Tak olej w skrzyni jest. Ze zmianą biegów nie ma problemów, wszystko pracuje jak należy. Obecnie samochód ma przejechane ok. 170 tys. kilometrów. Dodam: - podniosłem przód do góry i rozpędziłem samochód do 2 biegu i tarcia nie ma - tarcie występuje podczas szybkiego rozpędzania 1-2-3 na drodze
Dzisiaj podniosłem przód. Na odpalonym wszystko chodzi normalnie. Na zgaszonym czuć lekki przeskok na kierownicy zaraz po zmianie kierunku kręcenia. Ale raczej to nic niepokojącego. Łapiąc rękoma koła można bez problemu nimi skręcać. Obstawiam na złą geometrie.
Tam nie ma żadnego podciśnienia klapkami sterują linki. Spróbuj jeszcze tak, podnieś przód samochodu , odkręć korek od płynu i rozgrzej auto może wtedy wypchnie to powietrze z nagrzewnicy.
Zrobię eksperyment co by podnieść przód i załączyć bieg i zobaczyć czy koła nie są gdzieś uwalone i jak zachowują się wspomniane półosie. Co mogło by spowodować skrzywienie półosi podczas normalnego użytkowania?
Rozumiem, że auto nie stoi na zaciągniętym ręcznym? Skoro nie wchodzi 5 a powinna to już masz odpowiedz. Możesz sprawdzić czy skrzynia nie jest zablokowana. Podnieś przód i zobacz czy możesz ręką obrócić koło
Witam wszystkich. Mam problem z Q7. Auto podczas jazdy najpierw zanurkowało przedem,zapaliły się kontrolki od poziomu (wyrzuciło błąd 01437-polozebie regulacji nie wyuczone-brak lub niewłaściwe nastawy),następnie już na postoju usiadł tył i doszły błędy (02250-wylaczenienie działania z powodu czasu działania zaworu-gorna wartość skrajna przekroczona,...
Problem rozwiązany. hehe problem taki był, że śruba mocująca wahacza tam gdzie ta guma w wahaczu była porostu niedokręcona :D i stukało bo się przesuwało. Został mi mały problem jak podniosłem przód auta, jedynka i cały gaz, a następnie hamulec to mi świeci kontrolka od ABS'u co się mogło stać(wtedy tak sprawdzałem te przeguby)?
No i jest ok , 10km to norma. Możesz jeszcze skorygować pozycje spoczynkową wskazówki jak ktoś majstrował przy liczniku, po prosu jedź 100km/h i wtedy włóż wskazówke na wskazaniu 100km/h. Podnieś przód a wskazania prędkości weź z ze wskazówki obrotów silnika.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... #21 12 Lip 2021 22:19 Zwrotnice nie są zapieczone ? #22 12 Lip 2021 22:25 Co do zwrotnic to trudno mi powiedzieć. Smaruję je regularnie przynajmniej 2 razy do roku. Przód był remontowany 3 lata temu. Jak miałem podniesiony przód i nie było siłownika to koła latały sobie swobodnie prawo lewo. Wystarczyło...
Ten quad na przedniej osi ma dyfer? Podnieś przód do góry, wzuć bieg włącz przedni napęd i obracaj za koło, jeśli drugie koło się obraca w przeciwną stronę to jest dobrze i że ma. Zobacz gdzie z ten dodatkowy przełącznik jest podłączony.
Najlepiej podnieść przód do góry aby koła były luźno i sprawdzić czy w skrajnych położeniach kierownicy nie chodzi zbyt ciężko, gdyż półksiężyce najbardziej wypracowane są w środkowej części i po zbyt mocnym dokręceniu śrub regulacyjnych może się blokować w skrajnych położeniach.
Może podnieś przód auta zapal auto włącz bieg i niech się koła kręcą może tak szybciej dojdziesz gdzie to trze, możliwe że pada łożysko od mechanizmu różnicowego lub któryś z przegubów i pod obciążeniem tarcie słychać .
Podnieś przód żeby koła wisiały w powietrzu i szarp nimi w różnych kierunkach, w końcu trafisz na luz. Jak samochód stoi na kołach to musisz mieć naprawdę konkretne luzy żeby je wyczuć, tu skoro raz na jakiś czas stuknie, to luz raczej jest delikatny trudny do wyczucia. PS: Chyba nie było pękniętej sprężyny, luzów łożyska koła, luzów klocków hamulcowych...
Podnieś przód i bez odpalania kręć kierownicą. Jeśli nie będzie skręcało kół a kierownica lekko będzie się kręciła to orbitrol niesprawny lub zapowietrzony układ. Jeśli będzie skręcało koła to może być za mała wydajność pompy. Oczywiście przyjmuję, że podłączenie do orbitrola jest prawidłowe.
Podnieś przód auta z 2 stron na solidne podpory zabezpiecz klinami tył i odpal wrzuc np.2 i sprawdź gdzie wyje . Niezbędna pomoc drugiej osoby i jak wyżej kolega napisał uciety kij od miotły.
Podnieś przód auta, chwyć za koła i rękami skręcaj, z jednego skrajnego położenia, w drugie. Może zlokalizujesz źródło hałasu. Obstawiałbym łożysko w poduszce amortyzatora, jeśli Ducato ma podobne rozwiązanie, co Punciak. W końcu, i to i to, Fiat.
Łożysko może mieć luz ale nie koniecznie, podnieś przód i szarp kołem może wychwycisz luz. Często jest tak że kiedy jedziesz z taką prędkością że nie buczy i na prawym łuku buczy to lewe łożysko jeśli na lewym to prawe. Próbuj na zakrętach słuchać.
Robiłem przegląd tydzień temu to nic nie wykazał żadnych luzów, przeszedł bez problemów. Sprawdzałem koła, śruby dokręcone, bąbli też nie widać. Sprawdź felgi i opony, załóż na wyważarkę ,albo podnieś przód i pokręć kołem. Bo tak to sobie można gdybać. Właśnie bąbel może być niewidoczny z zewnątrz. Dodano po 2 . Nie przejechałeś wcześniej przez kałużę...
Były jeszcze fabrycznie w 3p obciazniki z wycięciem: https://obrazki.elektroda.pl/5930324800_... (at)bearq Raczej odrzucając trochę na przód zaraz nie będzie problemów. Tył można zawsze płynem w opony dciążyć. (przodu nie warto, bo w opone wejdzie jakieś 10-12 litrów) (at)grzeniuw Co do 500 kg to przesada i po czasie pewnieby coś pękło,...
Dzień dobry Może ktoś z Was będzie potrafił coś powiedzieć bo mi już brakuje pomysłów i za nic nie mogę namierzyć problemu. Wózek widłowy toyota 42-7FGF15. Podczas jazdy, coś piszczy. Raz cicho, raz głośno. Nie mogę namierzyć źródła. Wydawać by się mogło że pisk dochodzi z tylnych kół ale pewności nie mam. Oczywiście wózek we wszystkich punktach które...
Tak, blokujący zacisk tłoczki to niesamowita porada. P.S. Czy ja już kiedyś nie pisałem przypadkiem, że od stawiania to są zakłady bukmacherskie? Czy to tak trudno podnieść przód i zdjąć koło? Tak, lepiej pisać co się niby zrobiło samemu. Gdybać na forum, to takie fajne. Jak ktoś, kto rozebrał zacisk na czynniki pierwsze może tak pytać?
Podnieś tył (przód też) i zakręć kołami, to które zawyje, ma padnięte łożysko.
Citroen C5 2001 r. Witam, mam problem z curtainą – przód się podniósł, a nie opuszcza się. Stał u mechanika 3 miesiące i nic nie zrobił. Wczoraj pojechałem, odpaliłem i po paru minutach kręcenia kołami obniżył się. Podjechałem do domu i po godzinie to samo – podniósł się i koniec. Macie jakieś pomysły? Tył chodzi normalnie, góra-dół.
w Fabii wygląda tak Pożycz mu jeszcze ściągacz do sprężyn to zrobi jak na filmie. Trzeba rozpiąć sworzeń i wysunąć przegub z piasty bo inaczej nie da rady wysunąć amortyzatora ze zwrotnicy (wahacz mu nie pozwoli) I trzeba podnieść cały przód, jak podniesiesz tylko jedną stronę to zapomnij o wymianie.
a co tofik chce smarować w końcówkach drążków kierowniczych, bo to o nich jest mowa. do sprawdzenia: pompa wspomagania /rozumiem że nie ma elektrycznej/ i przekładnia kierownicza, ale na sam początek podnieś przód samochodu i pokręć kierownicą, czy aby sie maglownica nie zatarła skoro piszesz że oboma rękoma trzeba kręcić
Z tego co wiem to są w sumie trzy poduchy. Dwie z przodu i jedna z tyłu tzn. przy skrzyni. Na początek wizualnie oceń stan poduszek, pęknięcia, jak zachowują w czasie pracy silnika na wolnych obrotach i przy większych itp. Jest taki mało fachowy sposób, podnieś przód, wrzuć 3 albo 4, pokręć przepustnicą. Zobaczysz jak zachowuje się silnik. Przerabiałem...
witam przed montażem postaraj sie dokładnie usunąć jak najwiecej starego płynu z układu najlepiej podnieś przód auta i kręć kierownicą od oporu do oporu wyjmij zbiornik i umyj w benzynie ekstrakcyjnej zalej fabrycznym płynem w ASO kosztuje ok 30 zł pozdro T
Tylko co to jest za wartość to 105,4? Z twierdzenia radzieckiego uczonego Pietii Gorasa, z greckiego zwanego Pitagorasem:D :D jest to długość przeciwprostokątnej z Twojego rysunku. 90/105,4 jest to zależność między siłą pochylonego siłownika, a siłą pionową. Oczywiście te zależności będą się zmieniać w miarę podnoszenia, ale nie zmienią znacząco wyniku....
producentów jest wielu, ale albo chcesz tanie, albo dobre. proponuję sachs'a. trochę kosztuje, ale jest bardzo dobry. jakie na polskie drogi? to bez znaczenia, ale jak chcesz podnosić przód to weź gazowe. one troszeczkę prężą, ale tylko troszeczkę. te gumy w zwoje odpuść sobie, bo to jest zmiana charakterystyki zawieszenia i ciężko wyczuć auto /praca...
Jak widzę nie wiesz jak działa układ hamulcowy :) . Po pierwsze, w jakim stanie są prowadnice zacisku? Te takie "bolce" po których porusza się zacisk. Powinny tam być też gumki "harmonijki". To wszystko powinno ładnie sobie jeździć, tylko żeby ci do łba nie strzeliło tego czyścić papierem ściernym :P . Można tam użyć odrobinę smaru, ALE nie byle jakiego!...
podnieść ładować podnieść temperatura podnieść rezystor
scroll touchpad piece ekogroszek ustawienia czcionka chrome
moment dokręcania korbowodów moment dokręcania korbowodów
Chipset Intel GL40: Obsługiwane procesory i specyfikacja Czy w osuszaczu Comfee MDDF-20DEN7 jest płyn?