sprawdz i ew. wyrególuj luzy zaworowe bo objawy wskazują na podparte zawory.
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Kompresję sprawdzałeś na zimnym silniku... obejrzyj wałek (czy krzywki się nie starły i mają odpowiedni skok) i popychacze, sądzę że na ciepłym silniku zawory albo są podparte albo się za mało otwierają. Przeczytaj też to: http://scirocco.hbd.pl/Pierburg2e2.pdf - wymieniałeś też sterownik tego gaźnika? - czy po dalszym rozgrzaniu do 90*C objawy ustępują?...
No właśnie to długa histioria. Samochód używany przez córkę z dala od domu, uległ awarii. W czasie powrotu z pracy do domu wystąpiły objawy przegrzania silnika, pomimo pracującego wentylatora. Mechanik w tamtym mieście stwierdził podparte zawory (?). Regulacja nie pomogła. Kolejna diagnoza to uszkodzony sterownik silnika. Próbowali zamontować używkę...
O metodzie sprawdzenia sondy znajdziesz na forum. Silniczek krokowy... Nie zlokalizuje. Jeśli chodzi o sprawdzenie, jak podaje "mądra książka" w czasie pracy silnika "brzęczy i drga". Bardziej fachowe sprawdzenie, w przypadku mojego auta (R21 1,7B) wygląda następująco. Uruchomić silnik, odłączyć złącze zaworu. U mnie jest 3-pinowe. Łączymy środkowy...
Przede wszystkim sprawdź zawory. Bardzo często jest któryś podparty i są takie objawy jakie opisujesz.
W układzie grzania jest ten jeden główny przekaźnik. Natomiast ustalmy pewne fakty. Czy za każdym razem przy próbie rozruchu świece pobierają prąd o wartości 58-68 A jak kolega zmierzył. Jeśli tak to jak długo? Jeśli za każdym razem świece pobierają prąd to sterownik jest dobry - mówię tu o sytuacji, gdzie panuje niska temperatura, która powoduje zadziałanie...
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Nie tak dawno temu przyszło mi otwierać niemal identyczny sterownik w poszukiwaniu właśnie przerw na łączeniu pinów wtyczki z ceramiką na której oparta jest płyta. Połączenia są "włoskowate" i zalane żelem. Niestety w tamtym przypadku poległem i oddałem pracę specjaliście wyposażonemu w dobry warsztat pracy. Natomiast...
Przy podpartych zaworach nie było by ciśnienia w cylindrach, 2. Objawy byłyby w pełnym zakresie obrotów. 3. Narastały by wraz ze wzrostem temperatury.
Wpierw poszukalbym lepszego warsztatu z komputerem, gazownika tez bym zmienil. Znaczne wachania napiecia sondy lambda na biegu jalowym przy zasilaniu gazowym oznaczaja niestabilny i nie prawidlowy sklad mieszaniki, czyli komputer i uklad zasilania gazem nie radza sobie z ustawieniem prawidlowego stosunku LPG / powietrze. Patrzac na to z innej strony...
Rozmiar swiecy identyczny? Może wali o którys tłok? Ja miałem identyczny objaw ale na gazniku. Jesli ustawiasz przerwe w swieci a po chwili ci "ją zmienia" to swiece moga byc za długie. Jeszcze takie objawy są podobno gdy zawór jest podparty. Wiecej ci nie pomoge bo też nie jestem mechanikiem a z takim problemem pomagał mi tata :) i przekazuje co zapamietałem...
Błąd układu paliwowego to przypuszczalnie błąd wygenerowany przez sondę lambda. Powody? tu trzeba by zajrzeć co ta sonda widzi, za ubogo czy za bogato? Kulejący wtryskiwacz, świeca, cewka, wypalony zawór, podparty zawór, brak kompresji na garze - wszystko to może wygenerować zacytowany przez ciebie błąd i dać opisane objawy. Pojedż na rzetelną diagnostykę,...
Mam problem z ustaleniem przyczyny braku mocy (Xsara Picasso 2.0 HDI 90 kM 2001r.) Na diagnostyce wychodził błąd wałka rozrządu, czujnik wymieniłem na nowy (Boch) sprawdziłem wiązkę (ok), ale nadal występuje błąd 0340 (Synchronizacja wałka rozrządu do wału korbowego - Uszkodzony czujnik Halla wałka rozrządu). Auto nie ma mocy puki nie wejdzie na obroty...
Przeczytałem wszystkie wątki które znalazłem na forum i niestety nie znalazłem rozwiązania. Już od dłuższego czasu mam problem ze swoim Clio. Silnik 1.4 E7J710 na monowtrysku Chodzi o problem z uruchomieniem zimnego silnika, jego nierówną pracę i spalanie w okolicy 10-12l w mieście. Kiedyś pamiętam, że spokojnie miesciłem się w 7,5-8. Dodatkowo jak...
Witam po długiej przerwie. Temat jest nadal aktualny. Dzisiaj miałem chwilkę i pomierzyłem kompresję: 1 - 18 2 - 7 3 - 11 4 - 11 To był pierwszy pomiar i od razu zrobiłem drugi - wyniki po około 11 na każdym. Za duże ciśnienie na pierwszym jak sądzę może być wynikiem nienabitych popychaczy, za małe ciśnienie na drugim jak sądzę podparty zawór. Silnik...
podparte zawory nieszczelne zawory objawy wypalone zawory objawy
zegarek przyspiesza chłodzić pasywny bateria filtr 1000hz
rezystor bezpiecznikowy rezystor bezpiecznikowy
Wymiana paska w odtwarzaczu CD Samsung MM-C8 Tworzenie textboxa w Notatniku - Porady i Alternatywy