Jest jeszcze możliwość zatankowanego błędnie paliwa.Jak nalałeś przez pomyłkę albo ktoś nalał Pb to objaw będzie podobny
Nic nie kręć przy regulatorze obrotów, wyczyść gaźnik i sprawdź sprężynkę regulatora, może jest za bardzo naciągnięta. Luz zaworów ustawiłeś? Ten ogień z wydechu nie jest wcale takim normalnym objawem.
Wygląda na to że uszkodzona jest głowica lub zawory nie wyregulowane ewentualnie wałek rozrządu często się wycierają. Z praktyki uszkodzenie wygląda mi na wypalone gniazda głowicy. możlie jest też że przeskoczył pasek rozrządu ale to małoprawdopodobne. Kolego napisz coś wiecej dokładnie co i jak przy jakich obrotach, czy ogień jest widoczny czy tylko...
Usterką trzeba się zająć możliwie szybko, bo drgania przenoszone są też na panewki i wał powodując ich nadmierne zużycie. Przy większych obrotach silnik będzie pracował równiej, bo ma krótszy czas pomiędzy zapłonami przez co prędkość obrotowa wału pomiędzy zapłonami jest bardziej stabilna. Przyjęło się, że pomiędzy poszczególnymi cylindrami dopuszczalne...
miałem podobne objawy. Sprawdz kompresję, może byc wypalony któryś zawór. U mnie to uzdrowilo wszekie silnikowe sprawy
Witam. Auto w końcu trafiło na warsztat . w między czasie zmieniłem olej na 10W40 i zuzycie utrzymuje się na poziomie 1L/1000km do tego zaczął wyskakiwac błąd wypadania zaplonu na 1 cylindrze. Dzis Po pomiarze kompresji wyszło na cylindrach : 1-7 , 2-13 ,3-13 ,4-13 ,5-13 ,6-10. W między czasie też sprawdziłem temp silnika poprzez OBD i wynosi ona w...
Możesz sprawdzić też kompresję, bo może już rzadne regulacje nie pomogą, tylko trzeba remontować. Wystarczy, że wypalił ci się zawór i objawy będą takie jak opisałeś.
Zmierz ciśnienie na tłokach. Może być wypalony zawór i objawy będą identyczne.
Witam . Tak . I to już w 3 sztukach się pojawiło niska kompresja . W dwóch sztukach gdy była instalacja gazowa były wypalone zawory. W jednym wyciągnięty łańcuch rozrządu powodował podobne objawy.
Najprawdopodobniej któryś zawór wypalony.wałek ustaw krzywkami do góry zaciągnij ręczny, wsadż bieg wykręć świece i podaj ciśnienie powietrza tylko nie za duże. słuchaj w który kolektor dmucha jak w ssący to zawór ssący, jak wydech to wydechowy. Sądząc po tym co piszesz stawiam na wydech..Nieszczelny zawór jest powodem ubytku oleju i informuje o złym...
witam motor po remoncie, pierscienie, zawory, uszczelki, lancuch i sterta innych rzeczy. jest to ten smieszny silnik z tymi klapkami przy kolektorze ssacym- ktore zreszta wywalilem bo sie urywaly, jestem na etapie zamawiania zestawu naprawczego.po zdjeciu glowicy okazalo sie ze byly wypalone zawory. lpg sekwencja. nowe swiece. kable tez byly kiedys...
Pytanie - Jak pracuje silnik, jakie ma objawy jeżeli są wypalone zawory. Po czym to rozpoznać? Bo mnie mechanik straszy i nie wiem czy mu wierzyć.
Czy przy tych objawach istnieje możliwość wypalenia dziury w tłoku. Tak ale jako skutek, nie jako przyczyna. W/g mnie nie warto naprawiać tego silnika. Jak się "rozpadnie" turbina i olej pójdzie do silnika to jest kilkanaście sekund na reakcję, silnik bardzo szybko się przegrzeje, stopią się tłoki, wypalą zawory. Blok silnika może i jest do odratowania,...
Witam, moj problem objawia sie wypadaniem zapłonu kiedy jade na gazie. Dzieje sie to zawsze na 3cim cylindrze. Sprawdzalem kilkukrotnie bledy u 2 elektrykow. To wypadnie objawia sie zapaleniem kontrolki ESP + check engine. Silnik pracuje nierowno, nie ma mocy, a zaraz przed "zapaleniem" tego bledu mozna poczuc szarpanie silnikiem. Jesli w pore zdaze...
Jak ma gaz to jest duża szansa że sa wypalone zawory. Miałem taki sam objaw w audi a4 :)
Błąd układu paliwowego to przypuszczalnie błąd wygenerowany przez sondę lambda. Powody? tu trzeba by zajrzeć co ta sonda widzi, za ubogo czy za bogato? Kulejący wtryskiwacz, świeca, cewka, wypalony zawór, podparty zawór, brak kompresji na garze - wszystko to może wygenerować zacytowany przez ciebie błąd i dać opisane objawy. Pojedż na rzetelną diagnostykę,...
Sprawdź ciśnienie na cylindrach być może zawór ci przepuszcza może być wypalony. I wtedy na gazie i na benzynie będą te same objawy.
Czytałem o wiele starsze (np. 2009r) wpisy i nie zmienia to faktu tematu. Witam, Nie jestem mechanikiem samochodowym. Jedynie wkurzyłem się na kilka warsztatów i miałem dość cymbałów. (kłania się program TV Usterka – wypisz, wymaluj). Bez obrazy, ale na żadnego uczciwego nie trafiłem, który wprost powiedział „nie wiem”. A pieniążki...
Jak będzie podstawiony lub wypalony zawór, to będą dokładnie takie objawy. Podstawa to pomiar ciśnienia sprężania.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam! Na wstępie dane auta: Fiat Panda 1993r. 999 Fire na monowtrysku IAW 6F.SH Przebieg 50tys. km od nowości. Przy przebiegu 30tys. założona instalacja LPG II gen Landirenzo LC-01. Samochód jak to zwykle bywa przed montażem LPG był niemal jak nowy. LPG założone w celu wiadomym. Serwisowany u Fiata i w "gazowni" którą naprawdę z czystym sercem mogę...
Witam, mam Verso 2014 , 1,8 benz 147KM. Przebieg 152 000 km. przy 112 000 założony LPG. Samochód używam od początku, bardzo ekonomicznie. Dopiero po 150 000 km wymiana klocków hamulcowych i to tylko przód bez wymiany tarcz. Ale do rzeczy. Zapaliła mi się kontrolka serwisowa, objawy jak w opisie. Po rozgrzaniu silnika wszystko się normuje i pracuje równo....
Tu można stwierdzić że zawór wydechowy jest nieszczelny, czyli wypalony, krzywy, nie domyka się, na przykład Samochód nie zapalał, przyjechał mechanik z testerem, stwierdził wypadanie zapłonu ciągłe na jednym cylindrze. A że silnik 1.4 a że gas, to na bank wypalony zawór. I bank upadł. Ja tylko opisałem jakie objawy daje słaba iskra. Nikt nie musi...
Nie łudź się że to tylko uszkodzony popychacz hydrauliczny, najprawdopodobniej masz wypalony zawór. Uszkodzony regulator hydrauliczny powoduje brak prawidłowej kompensacji luzu, czyli zawór "klapie". komprechy nie mierzylem jeszcze bo czekam na manometr. Ale załóżmy ze kompresje bede mial ok to jest mozliwe ze lifter sie wiesza. Moje objawy na biegu...
Witam; Niestety kompresji nie udało mi się jeszcze zmierzyć. Odłączyłem akumulator oraz instalacje gazową i po nocy po podłączeniu akumulatora ( do gazu nie wkładałem bezpiecznika ) objawy są takie jak były na wstępie. Ale dzisiaj wieczorem ( na zimnym silniku - auta nie ruszałem od wczoraj ) pomierzyłem luzy zaworowe szczelinomierzem. Oto wyniki: I...
Witam Serdecznie. Było kilka tematów z takim problemem, natomias postanowiłem założyć kolejny dla potomnych, o mojej walce z błędem 0170 w samochodzie żony. Samochód to Opel Corsa GSI 1.8 Z18XE 125KM. Autko generalnie dobrze utrzymane, po zakupie pierwszy raz błąd pokazał się po 100km, potem róznie, raz po 40km, raz był po 300km, czyli generalnie nieregularnie....
W tym konkretnym przypadku, skoro objaw ustąpił, obstawiałbym ciasno spasowaną prowadnicę zaworu wydechowego. Niedomykający się zawór wypuszczał ogień do kolektora wydechowego który nagrzał się do czerwoności. Ale dzielni woje stukakąc breszką po deklach klawiatury no i oczywiście temperatura rozgrzewającego się silnika, uwolniły tzpień i maszyna zagadała...
Może to być objaw braku spalania w którymś cylindrze ale wtedy grzała by się jedna rura.Taki sam objaw daje niedomykający się lub wypalony zawór wydechowy. Jeżeli grzeją się wszystkie rury to może być objaw niewłaściwie ustawionego zapłonu. Nie napisałeś czy jest to silnik MPI czy na gażnikach. w silniku wtryskowym mógłby to być np czujnik temperatury...
No wiec tak na kompie gaz działa od 17,5 % do 48,9% do podparcia jej na kolektorze gdzie jest taka śruba której ustawień nie dotykam. (śruba na imbus). Dziwi mnie trochę kąt wyprzedzenia zapłonu, czy nie za duzy na wolnych? A co do kata to wcześniej u mnie wystąpiła taka myśl, dodam że ostatniego tłumika nie mam, jest tylko blacha, a wnętrzności wywalone...
głowica silnika była w naprawie, bo okazało się, że jeden z zaworów był zatarty i całkowicie się nie domykał. Sprawdzenie ciśnienia w cylindrach było równe 14 bar przed naprawą głowicy i po. Bzdura. Zawór był zatarty (dziwne?) czy wypalony? Jakim cudem cylinder nie wykazywał niższego ciśnienia? Czarna mokra bo wtrysk leje. Ewentualnie po naprawie głowicy...
Witam mialem podobne objawy i u mnie okazalo sie ze zawory byly wypalone mierzylem kompresje wszystko oki po 11 az w koncu zdjelismy glowice i okazalo sie ze zawory
Koledzy!.Śmieszą mnie Wasze profesjonalne wywody.To jest typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ew.brak luzu na zaworze lub wypalony zawór.Ale to żadkość. Ale ale może być prozaiczna przyczyna uszkodzona świeca lub przewód.Andrzej
Witam! Bardzo prawdopodobne jest to, że mogą ci się nie domykać zawory (mogą być też wypalone), ale jest też prawdopodobne, że objawy te wskazywały by na niesprawność układu zapłonowego (cewki). Musisz troszeczkę posprawdzać - ciśnienie na zaworach, układ zapłonowy... Elektroda wszak wróżką nie jest! Pozdrawiam
Witam. Ja miałem taki sam objaw, okazało się że regulacja zaworów pomogła. To się dzieje tak dlatego, że jak silnik jest zimny to metal jest w normalnym rozmiarze, a jak się podgrzeje to się rozszerza nieznacznie, ale zawory się nie domykają i przez to nie zapala. Jak ostygnie, to znowu metal wraca do normalnych rozmiarów i zawory się domykają -> zapala....
Jeżeli robiłeś uszczelkę głowicy, to zapewne sprawdzałeś również szczelność zaworów. Jeżeli tak, to przyjrzałbym się, czy któryś z popychaczy hydraulicznych nie jest zablokowany, ponieważ taki objaw dają nieszczelne (czyli wypalone, lub niedomknięte) zawory ssące. Jeżeli na zimnym silniku jest OK, a objaw występuje na ciepłym, to może wskazywać właśnie...
jakie są objawy zmniejszonej kompresji tylko w dwoch cylindrach? Zmniejszonej ale o ile ? Podaj jakieś wartości jak robiłeś pomiar ciśnienia w cylindrach . Objawy mogą być różne ,zależy to jak duże są różnice w sprężaniu . Objawy też są inne jeżeli są wypalone zawory a inne gdy jest nieszczelność w układzie tłok-cylinder a jeszcze inne przy uszkodzonej...
Witam Jestem od niedawna posiadaczem Fiata Bravo 1.6 16V (90KM) z 1996 roku. Auto posiada sekwencyjną instalację LPG f-my ESGI/BRC opartą na podzespołach: - reduktor Tomasetto AT 09 - wtryskiwacze Valtek Rail - kontrola wtrysku ESGI 2 Instalacja zamontowana została w połowie 2008 roku. Obecnie przejechano na gazie ok. 60 tys. km. W czym rzecz... Ostatnio...
Witam, uwaga, znów będzie długie :) Przez czas od ostatniego posta kilku mechaników (ogólnie niekompetencja poraża) oraz ASO. Pierwszych 3 mechaników diagnoza - wszystko ok, nie kopci, nie ma błędów jeździć i się nie zastanawiać, tankować lepsze paliwo. ASO stwierdziło podkładki pod wtryskami. Wymieniał mi je mechanik z mojej miejscowości. Sytuacja...
Najpierw muszę sprawdzić te ciśnienie w cylindrach bo komputer pokazywał "wypadanie zapłonu" na pierwszym cylindrze. Jak sprawdzę dam znać. Jest jeszcze możliwa inna przyczyna takiego szarpania silnikiem, czy raczej to będzie to z zaworem ? Dodano po 34 Generalnie na zimnym silniku takie szarpania by były na wypalonym zaworze ? Jak wypalony czy ukruszony...
Jeżeli do tematu doszło LPG to trzeba zakręcić zawór mechaniczny przy butli (bo elektrozawory nieraz przepuszczają)wypalić gaz aż silnik zgaśnie i sprawdzać objawy zapowietrzania układu i wywalania płynu na benzynie .Jeżeli objawy nadal nie ustąpią pozostanie uszczelka głowicy.
Witam. Mazda 2 z silnikiem 1.4L Duratec 16V EFI DOHC bez instalacji gazowej. Taki sam jak w Fordach Fiesta, Fusion i bodajże niektórych Focusach. Objawy: 1. Brak niskich obrotów. Silnik cały czas kręci się ok. 2000obr/min, a prędkość obrotowa skacze wraz z obciążeniem. Bez obciążenia (klima, wentylator czy światła) obroty silnika skaczą do ok. 2500obr/min,...
Man problem w E6 z 2014r i szukam eksperta z Mancatsem najlepiej w dolnośląskim, ale niekoniecznie. Problem polega na tym, że po przekroczeniu 2100obr (niezależnie od obciążenia, nawet na postoju) silnikiem zaczyna telepać, tak jakby brakowału mu powietrza. Byłem już w Man Pietrzykowice i wg parametrów paliwowych (wtryski nowe przy remoncie) wszystko...
Cześć, C4 Picasso 1gen z silnikiem 1,6 HDi na rezerwie po przejechaniu kilku kilometrów od odpalenia nagle zaczęło klekotać, jakby samo przyśpieszać a po wrzuceniu na luz zgasło. Myślałem że to przyśpieszanie mogło wynikać z uszkodzonego turbo, ale nie, to wykluczyłem. Paliwo zatankowałem, podpompowałem gruszką (jest w układzie), i probowałem odpalić...
(at)gakianbogumil Jak masz takie objawy to wymień sobie olej na jakiś ludzki,załóż poprawny filtr z zaworem przelewowym i napraw zawór nadmiarowy układu smarowania.Poza tym co za wyciek trzeba mieć żeby nie było ciśnienia oleju na zimnym silniku. Takiego wycieku nie sposób nie zauważyć. zgasl w trakcie jazdy i nie odpala do tej pory Nie żebym się czepiał,ale...
Raczej wygląda mi to na wypalony zawór lub gniazdo zaworowe.Jesli jest nieszczelny to paliwo zapala się w kolektorze ssącym i jest objaw strzelania.Ps sprawdz jeszcze luzy zaworowe.Może któraś szklanka umarła :idea:
Po planowaniu głowicy i wymianie uszczeliki i uszczelniaczy,zmianie świec paska rozrządu samochód zaczął palić ok 20l/100km i szarpać w całym zakresie obrotów. Szarpie po odpaleniu przez jakieś 1-2 min. później ok. Nie wiem co się dzieje. Wymieniłem sonde lambda (orginał Bosh),sprawdziłem silnik krokowy,potencjometr przepustnicy,czujnik temp. cieczy,...
a nie wykluczyłeś wpływu obcych pól magnetycznych zakłócających pracę cewki wyzwalających? Pola owe mogą powstawać np zwartej cewki prądnicy Calkiem mozliwe, ale jak to sprawdzic? Jak zapali to daje prąd i nic sie nie dzieje, nic sie nie pali, nie przegrzewa, nie smierdzi. Poprostu cięzko go zapalic i niemec poprzedni własciciel mial ten sam problem....
:arrow: Hiszpan21 Przy podwójnych cewkach zapłonowych czasami występuje takie zjawisko że po podłączeniu lampy stroboskopowej na jednym przewodzie WN częstotliwość blysków jest większa niż na drugim (sprawdzone na dwoch rożnych Scenic'ach 2,0) i nie świadczy to o uszkodzeniu Proponowalbym sprawdzenie ciśnienie sprężania na cylindrach (wypalony zawór...
Wypalony zawór też da taki objaw (zmierz ciśnienie w cylindrach)
Szukam pomocy odnośnie problemu z tematu. Szczegóły: Caro 95' jednopunktowy wtrysk Abimexu,instalacje mam założoną w 99'-czyli 7 lat, przejechane ponad 100 000km, instalację gazową: reduktor Landi LSE 98 centralka VIOLA PLUS. Przez 7 lat żadnych większych problemów,co 10 000 przeglądy z regulacją zaworów.wymianą świec. kabli WN,filtrów. I skończyła...
Nie wiem jak w tych silnikach ale w moim (2,0 HDi) świece żarowe grzeją dopiero jak temperatura zewnętrzana jest poniżej -4 stopnie. W zimie przy niższych temperaturach nigdy nie było problemu z zapaleniem silnika. Problem pojawiał się gdy ta temperatura była wyższa czyli np koło zera, +5 do +10, zapalał ale trzeba było dłużej kręcić, i był to normalny...
Może być jeszcze wydmuchana uszczelka pod głowicą, ale temu towarzyszyłyby inne objawy ze strony układu smarowania i chłodzenia. Czy to pierścienie można sprawdzić wstrzykując do cylindra przed drugą próbą sprawdzenia ciśnienia 1-2cm3 oleju silnikowego. Jeżeli kompresja wzrośnie i zbliży się do innych cylindrów to wskazuje na pierścienie, jeśli nie...
Kolego bartaz2010 , raczej typowy objaw zapowietrzania układu, ponieważ masz instalację gazową (nie wiem jaką), najpierw sprawdziłbym czy przyczyną nie jest zagazowanie układu przez uszkodzony reduktor. Jak to sprawdzić? Zakręcić gaz na butli, wypalić lub spuścić resztę gazu z instalacji i po uzupełnieniu i odpowietrzeniu układu chłodzenia pojeździć...
Żadna z tych usterek nie powoduje "dziwnego" spalania i bicia w wydech. Może zawory się wypaliły albo któryś popychacz "nawalił". Zdejmij pokrywy zaworów, sprawdź dźwignie i luzy, jak będzie się wszystko trzymało kupy to zdejmij łączniki wydechu od kolektorów do turbiny. Po tej stronie gdzie coś nie biega jak należy będziesz miał mokry kolektor. Następnie...
A LPG jest sekwencyjny czy zwykły? Jeśli masz zwykły LPG to proponuje zakręcić główny zawór przy butli w bagażniku, wypalić gaz z przewodów i spróbować pojeździć tylko na benzynie z ciągle zakręconym zaworem, zobacz czy coś się polepszy, jeśli masz zwykłą instalacje może być problem z zabrudzonym elektrozaworem, lub jakaś nieszczelność w parowniku,...
Witajcie, sporo propozycji i trafnych uwag, nie doczytałem do końca ale: Aku zdrowe musi być to wiadomo ale nawet 5letnie aku da rade jak jest zadbane, prąd ładowania aku - jest czy szaleje? zapowietrzanie sie układu wtryskowego - paliwo cofa sie fakt przez pompkę ręczną, przez nieszczelny podgrzewacz albo przez oryginalne wężyki szybko - złączne forda,...
Koledzy mam problem z klimatyzacja w moim Golfie mk4 1.9tdi. Mianowicie nie załącza mi się klima, jest manualna, przycisk świeci wentylatory nie chodzą kompresor się nie załącza, zero reakcji wiec tak: - podmieniliśmy presostat z działającego auta i nic mam 4 pinowy. - bezpieczniki na akumulatorze są ok niewypalone gniazda w kabinie bezpieczniki tez...
U mnie to bardziej chyba elektryczny niż mechaniczny problem... opisywałem moje spostrzeżenia wyżej więc nie będę się powtarzał... Jeżeli miał kolega wypalony zawór to musiało dość konkretnie telepać silnikiem - to raz a dwa zakładam że musiało ładnie strzelać w tłumik... u mnie takie objawy nie występują, dodam tylko że wymiana kompa nie dala rezultatu......
U mnie były takie same objawy: brak wolnych obrotów na 1/2 gazu utrzymywał 3000obr/min albo na 1/3 benzyny 3000obr na min, przy ok 1000obr/ min praca bardzo nieregularna, szarpanie, po zdjęciu nogi z gazu zawsze gasł - okazało się że przy strzale gazu spadła rurka średnicy ok 1cm z krućca na kolektorze ssącym po założeniu na miejsce silnik wrócił do...
Witam po długiej przerwie. Temat jest nadal aktualny. Dzisiaj miałem chwilkę i pomierzyłem kompresję: 1 - 18 2 - 7 3 - 11 4 - 11 To był pierwszy pomiar i od razu zrobiłem drugi - wyniki po około 11 na każdym. Za duże ciśnienie na pierwszym jak sądzę może być wynikiem nienabitych popychaczy, za małe ciśnienie na drugim jak sądzę podparty zawór. Silnik...
Piciu, pewnie masz racje, auto było u dwóch mechaników (jeden po ściąnięciu kolektora dolotowego stwierdził że zawór jest wypalony i nalezy sciagac głowice, drugi natomiast, zdiagnozował własnie popychacze hydrauliczne) i od tego zacznę, objawy jakie zdiagnozował potwierdzałyby jego teorie,(przy dodawaniu gazu pojawił się delikatny metaliczny pogłos...
Ludzie, pomóżcie. wiem że ten problem jest opisywany już setki razy, ale dla siebie nie znalazłem rozwiązania. mam scenica 1,6 16V benzyna + gaz sekwencja z 2000 roku. mój problem polega na: - podczas pracy silnika wyczuwalne są pojedyncze szarpnięcia, widać jak silnik "nierówno" się trzęsie, są one odczuwalne na fotelu w kabinie - nierówne drgania,...
Witam Problem dotyczy: Rover 420 Si Lux 1998r. 2.0. Od zakupu 3 miesiące temu silnik dziwnie przerywał. Przy odpalaniu rano chodzi całkiem jak by nie palił na jednym garze i śmierdzi benzyną, na ciepłym chodzi już ładnie ale co jakieś 5 sekund silnik delikatnie przerywa. Do wymiany poszedł rozrząd, napinacz, wszystkie filtry, przewody (NGK), świece...
Jest problem i należałoby go rozwiązać dławiki elektryczne mają za zadanie ograniczać dopływ gazu na niskich obrotach gdzie zapotrzebowanie jest małe i zwiększyć na wysokich przy dużym obciążeniu, wszystko jest dobrze jeżeli owy krokowy działa prawidłowo. Auta w których zamieniłem te dławiki chodzą do dziś a ich właściciele nie chcą wracać do elektrycznych...
W Fordzie Mondeo miałem identyczny objaw , a powodem był wypalony zawór.
Witam. Zacznę od początku. Dwa dni temu wjechałem samochodem w dość ogromna kałużę ze znaczną prędkością. Zgasł po paru metrach, za którymś razem jakoś odpalił i wróciłem do domu. Dzisiaj byłem zobaczyć do auta czy wyschło i się naprawiło, niestety... Objawy są takie: odpalam auto na benzynie, chodzie wszystko dobrze, problem zaczyna się jak przerzucę...
Ostatnio samochod mi zacząl chodzic na 2 cylindry. Pierwszy i drugi nie chodzi ale iskra jest. Dzieje sie tak ze raz chodzi na wszystkie a czasami na 2 pierwsze nie chodzi,dzieje sie to na wolnych obrotach i przez to gasnie. Ostatnio jak jechalem to zaczal dziwnie podszarpywac. Czy to moga byc wypalone zawory?? Czy raczej cewka,albo cos z elektryka?...
Mój teść w astrze 1,4 16V miał podobne objawy przy 200 tkm, niestety był to wypalony zawór, głowica do roboty lub wymiany. Szukaj szrotu wymieniaj silnik wyjdzie chyba najtaniej,
Witam. Mam taki problem ze swoją Leganzą 2.0 133KM. Mianowicie w czasie jazdy przy zmianie biegu strzeliła mi z gazu (zwykła instalacja) i od razu zaczęła pracować na trzech cylindrach ledwo doczłapałem się do domu z braku sił silnika na pierwszych biegach tak mi się wydaje. Nie chodzi cylinder patrząc na silnik to pierwszy od lewej. Stwierdziłem to...
Witam, znowu mam problem ze Sprinterem CDI 2002 skrzynia Sprintshift. Mianowicie przy ruszaniu z miejsca do przodu czy do tyłu telepie całym samochodem i dosłownie zrywa przyczepność tylnej osi. Nie da się delikatnie ruszyć z miejsca, tak jakby sprzęgło za szybko dociskało tarczę czy coś takiego. Co zrobiłem, zdjąłem skrzynię, wymieniłem centralny wysprzęglik,...
Witam, miałem podobny problem, wezwałem już serwis - na szczęście mógł dojechać dopiero w przyszłym tygodniu. Wszedłem na elektrodę i zacząłem czytać i rozkręcać pomału. Gdzie jakiś wątek to sprawdzam. Panel sterowania - u kogoś wypaliło ścieżkę , triak itp. tu czysto Płaszcz wodny z zewnątrz wyglądał na zabrudzony, zdemontowałem wymyłem dalej nic....
Witam. Pacjentem jest VW Fox 2005 rok 1.4 PB (bez gazu). Auto przyjechało ze złą pracą. Diagnoza wykazała słabą kompresję i wypalony zawór. Po remoncie auto odpaliło, na zimnym nierówno pracowało, po rozgrzaniu i odpowietrzeniu pracował bardzo dobrze. Po ostygnięciu zaczęły się objawy jak w temacie, auto odpala ale nie wkręca się na obroty dławi go...
Przy wypalonym zaworze takie zachowanie byłoby od samego początku pracy silnika, a w moim przypadku objawy pojawiają się po jakiejś chwili.
Tym elementem może być elektrozawór "ssania". Jeśli zalewa się to może znaczyć że się podwiesił i jego odpinanie niewiele pomoże. Działa tak że gdy silnik w fazie rozruchu - wciąga iglicę i otwiera dopływ dodatkowego paliwa. Spoczynkowo - bez prądu powinien być zamknięty. Jeśli się "zawiesił" i jest stale otwarty lub - dostaje sygnał ze ma być otwarty...
Witam Panowie problem ten sam wypalony tłok, przy "strzale" i utracie kompresji na tym cylindrze auto dokulalo ok. 500m na najblizszy parking, zostalo wylaczone i oczywiscie laweta -cylinder z wypalonym tlokiem szlif cylindra 0.5mm + nowy tlok +0,5mm + honowanie wszystkich cylindrow, reszta tlokow oryginal -przy okazji wymienione wszystkie panewki glowne,...