Tak u jednego klienta. Serwis podpina manometr elektroniczny pod zespół gazowy wewnątrz kotła. Ja podpiąłem manometr na te dwa dni i przeszkoliłem klienta w obsłudze. Reduktor jest własnością dostawcy gazu i nie wolno w nim nic grzebać
Czyżby to stało się gdy miałeś podpięte manometry? Klient przyjechał z problemem nie działającej klimatyzacji pomimo tego, że włącza się sprężarka i wentylator na skraplaczu. Podpiąłem manometry i zdębiałem jak na HP brakło skali
Wentylator się włączy jak HP przekroczy 13bar, przy sprawnej wiskozie i o ile nie dotrze do nas fala afrykańskich upałów raczej to nie nastąpi. Obserwowałem ostatnio dłuższą chwilę takiego mercedesa z włączoną klimą i podpiętymi manometrami, ciśnienie nie przekraczało 11bar, na hali było z 26°C
I co Ci niby da podmiana? Mi to wygląda po opisie na identyczną sytuację jaką ja miałem w tym aucie. Co się okazało to był przerwany przewód od pompy paliwowej pod wykładziną. Doszedłem do tego dopiero po jeździe z podpiętym manometrem i "obwieszony" kontrolkami podpiętymi w różnych miejscach na zasilaniu pompy.
Dzisiaj specjalnie dla Ciebie podpiąłem manometry do klimatyzatora u siebie na warsztacie. Oto co zarejestrowałem. https://obrazki.elektroda.pl/6893513100_... Na manometrze ciśnienie tłoczenia ,sonda na wyjściu z jednostki wewnętrznej (cienka rurka)obok termometr mierzy temperaturę nawiewu. Temperatura zewnętrzna i wewnętrzna ok16°C,...
Kluczowe pytanie w tej sprawie jest przy jakim ciśnieniu otwiera się twój zawór bezpieczeństwa . Proponuję podpiąć manometr pod osuszacz i sprawdzić przy jakim ciśnieniu otwiera , na pewno na zaworze bezpieczeństwa jest napisane ciśnienie otwarcia. Możliwe że jest uszkodzony i puszcza szybciej niż osuszacz kichnie , o ile dobrze pamiętam to ciśnienie...
Wystarczy podpiąć manometr i zobaczyć, czy jest tam cieczy trochę?
Potrzebny jest manometr z trójnikiem i specjalnymi końcówkami
Możesz zrobić jeszcze jedną rzecz. Skoro układ jest szczelny poskładaj wszystko do kupy i sprawdź jak zachowuje się pod ciśnieniem na samym powietrzu. Stary korek przerób na szczelny z wyjściem na szybkozłącze takie jak do układów pneumatycznych kompresora. Podać mu 1-1,5 bar, podpiąć manometr i sprawdzić czy i jak szybko spada. Jeśli ciśnienie będzie...
Ja bym podpiął manometr i porównał wskazania czujnika doładowania i manometru.Oczywiście wszystko sprawdzane na trasie najlepiej z jakąś górką po drodze.
No i tak zrobiłem. Gazu brakowało raptem 100 g. Podpięliśmy manometry i ciśnienie w układzie wyniosło niecałe 7 barów. Więc diagnoza: sprężarka. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
No rewelacja 245 bar z 230V i 2.5 kW a ja głupi myślałem że do tej mocy trzeba 400V i z 9 kW A na poważnie kolego szanuj nas i to forum, przeczytaj ten wątek i dopiero pytaj. Moim zdaniem ta myjka nie osiągnie 90 bar, napisz do sprzedawcy i zapytaj czy możesz podpiąć manometr podczas zakupu?
Czujnik albo działa,albo nie działa.Wymiany poprzedza się diagnozą. Trzeba podpiąć manometr i zagrzać silnik jazdą. Czy panewki? Ależ oczywiście mogą być. Długa eksploatacja bez odpowiedniego smarowania,olej ma już trochę przebiegu,a na dodatek zrobiło się wyraźnie cieplej od "ostatniego razu".
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
Czujnik od temperatury to właśnie ten niebieski. Mam gdzieś parametry jak znajdę to napiszę. On z tego co pamiętam ma wpływ na pracę silnika do 60 stopni C. Ja stawiam na ciśnienie paliwa. Ciśnienie paliwa w tego typu silniku ma kolosalny wpyw na pracę a im cieplejszy silnik to zapotrzebowanie na paliwo mniejsze. najlepiej podpiąć manometr, powinno...
Wymieniłem pompę i tylko trochę się poprawiło.. Podpiąłem manometr bezpośrednio pod wylot rozdzielacza na siłownik od podnoszenia i ciśnienie maksymalne wynosi 100 bar. Na wylocie drugiej sekcji która odpowiedzialna jest za przechył wideł ciśnienie dochodzi do 210 bar. Dodam że po puszczeniu dźwigni rozdzielacza ciśnienie spada a wydaje mi się , że...
pompa nowa Ja już się nauczyłem że to nie jest gwarancja sprawności części. Ci co prowadzą warsztaty jakiekolwiek to wiedzą że części w tych czasach to zgroza. Trzeba by pojeździć z podpiętym manometrem i zobaczyć co się dzieje. Od czegoś trzeba zacząć. Tak samo wpiąć probówkę w zasilanie pompy i też obserwować.
Sprzęgło załącza Komputer EDC. Trzeba podpiąć manometry i obserwować ciśnienia, odczytać też kody błędów ACC, EMS,COO Gaz ma być raczej R134. Ile przewodów biegnie do czujnika ciśnienia w skraplaczu? Jeśli 2 , to można dla testu złączyć je na chwilę, przy 2 przewodach, na jednym występuje 24V.
Dajcie sobie spokój ze sprawdzaniem silnika. Podpiąłem manometr glicerynowy do obwodu i w momencie największego obciążenia wskazuje ciśnienie pomiędzy pompa a rozdzielaczem w granicach 100bar. Jaki silnik potrafi pracować i zrobić takie ciśnienie? Uszkodzony?
Trzeba podpiąć manometr i sprawdzić realne ciśnienie oleju, jeśli będzie za niskie, to szukać przyczyny np. wytarte wałki balansowe
Jak pali na plaka tzn. że brakuje mu tylko paliwa do pracy. Pompa paliwa się odzywa jak dasz na zapłon. Powinna 2 sekundy podawać paliwo po przekręceniu na zapłon. Podnieś sobie tylną kanapę żeby lepiej słyszeć. Można też podpiąć manometr i sprawdzić cieśninie paliwa ,ale może tylko padła pompa paliwa?
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Czyżby osuszacz zapchany/ zużyty? Raczej zawór rozprężny (TZR) Ale nie ma co gdybać, trzeba podpiąć manometry i zobaczyć jakie są ciśnienia HP i LP
Jeśli nie dymi to nie dostaje paliwa, może być jakaś nieszczelność i się zapowietrza, żeby sprawdzić pompke w baku najlepiej podpiąć manometr i zobaczyć jakie ciśnienie daje i czy je utrzymuje.
witam, po pierwsze kotly turbo nie cierpią na usterkę presostatu tylko na instalatorów ktorym niechce się czytać instrukcji montażu,a w szczególności zasad dotyczących komina-ODPOWIEDNIA DO SYSTEMU I DŁUGOŚCI KRYZA(zamontwoana fabrycznie w kotle niezawsze jest ok i dlatego dają jeszcze dwie i wcale nie jako gadżety ani do zabawy) po drugie test elektroniki-presostat...
Witam. Aby sprawdzić pompę musisz podpiąć manometr w punkt kontrolny. Ale jeśli chodzi o wspomaganie to wyczyść, to rozgałęzienie hydrauliki pod maską z przodu ciągnika. Jak dobrze pamiętam tam jest jakiś zawór.
Może byś tak podał markę, model, rocznik samochodu oraz informację w jaki silnik jest wyposażony. Jak mniemam sprężarka ma zawór sterujący wydatkiem a nie sprzęgło, trzeba sprawdzić sprzętem diagnostycznym jaki tam płynie prąd oraz podpiąć manometry i zmierzyć ciśnienia HP i LP
Możliwe, ze pompka paliwa się przyciera, ale żeby wykluczyć, trzeba podpiąć manometr i obserwować
A czy zamiast bebeszyć zbiorniki, pompy i inne nie można po prostu podpiąć manometru na zasilanie wtrysku i popatrzeć co pokazuje jak auto głupieje?
Trzeba podpiąć manometry sprawdzić ciśnienie. jak ładowałeś czynnik na wagę to ile dałeś .
Wypadało by podpiąć manometry do obu przednich i porównać ciśnienie.
W zbiorniku w czasie normalnej pracy masz powietrze i wodę przedzielone przeponą. Spuściłeś wodę więc: 3. Zmierz ciśnienie powietrza i podaj wynik. Na górze jest zawór do którego należy podpiąć manometr.
w AEB nie ma czujnika doładowania. Logi które zrobił (at)Switch_23 to wszystko co można wyciągnąć za pomocą VAGa :) Dodatkowo kolega napisał, że podpiął manometr, innej możliwości sprawdzenia ciśnienia doładowania w tym przypadku nie ma. (at)Switch_23 - w tym przypadku problemem będzie pojawiający się błąd 00561. ECU łapiąc ten błąd przechodzi w tryb...
Witam czytających Odpisuje na stary temat ale na pewno pomoże to czytającym którzy mają podobny problem. Otóż do 2004.10 w układ 307-ki wchodziło 585+-25 gram czynnika chłodzącego R134a. Po tej dacie ( lifcie ) wchodziło w układ 450+-25 gram. Jeśli więc masz nowy układ to znaczy że masz o 150gram za dużo a co za tym idzie zawór rozprężny zamarza na...
Nic nie wciskaj bo to nie ma sensu. Skoro klimatyzacja się włącza to gaz jest ale może go być na tyle mało że układ jest niewydajny. Trzeba podpiąć manometry i wtedy będzie widać po ciśnieniach czy jest czynnik i gdzie może być przyczyna.
Spróbuj sprawdzić ją na rolkach z podłączonym komputerem. Porównaj wartości ciśnienia z komputera z cienieniem na podpiętych manometrach do siłowników. Sprawdź czy nie zostały zastosowanie inne siłowniki hamulca niż były przewidziane w tej naczepie (Średnice).
wymieniłem wentylatory, efekt identyczny... Eeee, to słabo, trza było od razu ćwiarę wstawić. Te wentylatory sterowane są komputerem, załączają się dopiero w chwili osiągnięcia pewnego ciśnienia klimy na HP. Skoro dysponujesz vcds i widzę że masz wiedzę na ten temat to proponuję podpiąć manometry i zobaczyć jak zachowują się ciśnienia. Wczoraj np robiłem...
Z kolei w którym miejscu podpiąć manometr celem sprawdzenia ciśnienia oleju???
Nie lepiej podpiąć manometr pod układ chłodzenia i sprawdzić cisnienie czy nie jest przez przypadek za wysokie? Tesy na zawartość CO2 przy małych przedmuchach są mocno nieskuteczne. Ja już dawno przestałem im wierzyć, a wykonuję je tylko dlatego, że kient się upomina lub "chce sprawdzić" i wtedy aby w 100% potwierdzić diagnozę. Nie traktuj tego testu...
Manometr podpiąłem pod listwę wtryskową, odpaliłem silnik i zmierzyłem ciśnienie na wolnych obrotach nie dodając gazu. Nie pojadę przecież z podpiętym manometrem bo jak niby mam wtedy odczytać ciśnienie.
Podpiąłem manometr pod listwe i ciśnienie jest dobre.Jutro wymieniam mapsensor.
Poszedłem za radą i podpiąłem manometr bezpośrednio pod zawór serwisowy. Po 10h póki co wskazówka ani drgnie. Pytanie mam w kwestii osuszacza-jakie byłyby konsekwencje gdybym go na razie nie wymieniał?
Witam Ja podłączam SAC ,G2,TEBS4 do Diagn Testera i podaje powietrze pod ciśnieniem do czujnika,jednocześnie porównuję wskazania czujnika z manometrem podpiętym równolegle.
Książkowe tzn. jakie? Ciśnienie należy sprawdzić w momencie występowania usterki czyli trzeba podpiąć manometr i z nim jeździć. W głowicy masz dwa czujniki od oleju, jeżeli ciśnienie jest poprawne to może być uszkodzony jeden z czujników, czasem winę ponosi słabej jakości filtr oleju.
Skoro czujnik widzi ciśnienie w okolicach 900bar na biegu jałowym to masz coś nie tak z czujnikiem lub tyle jest naprawdę. Warto podpiąć manometr i będzie wiadomo po której stronie szukać.
Ma ktoś może schemat lub opis budowy pompy wtryskowej denso w tej M6. Z pompy do listwy wychodzą dwie rurki wysokiego ciśnienia, jedna z górnej czesci pompy druga dolnej. Podpiąłem manometr do dolnej to zegara 600barów zabrakło przy próbie rozruchu. A jak podepnę się pod listwe to ciś. 0 barów. czy zawór scv może być przyczyną? z tego co wiem w systemie...
Panowie, sprawa jest prosta: trzeba podpiąć manometr i zmierzyć ciśnienie paliwa, takie gdybanie, a może pompa, a może regulator ciśnienia do niczego nie prowadzi
Ściągnij wężyk podciśnia z gruchy,podepnij manometr popompuj i zobacz czy dzwignia chodzi daj znać,jak nie to,to będziemy myśleć dalej.
Nie komputerem nie sprawdzisz musisz podpiąć manometr do listwi paliwowej i zobaczyć jakie ciśnienie da pompa. Zrób tak jak nie chce Ci odpalić to ściśnij weżyk zwrotny paliwa i wtedy odpalaj.
najprościej podać jej na krótko napięcie posłuchać czy działa jeśli tak zdjąć wężyk i patrzeć czy paliwo podaje, można by dla pewności podpiąć manometr czy ciśnienie jest 0,24 bara, albo podłączyć do pionowo zawieszonego węzyka i ma wybić 3 metry około, ale to już chyba nadmiar zabawy
A nie możesz po prostu podpiąć manometru aby zobaczyć, co się dzieje z ciśnieniem paliwa jak nie chce zapalić? A nie możesz po prostu przy okazji podłączyć żaróweczki równolegle do wtryskiwacza, aby zobaczyć, czy są impulsy kluczujące?
Rozpruto tył i wymieniono kapirale Po wyciągnięciu tych starych podpięto manometry i pompę nawet 20atm nic je ruszyło W następnym takim przypadku nie będę już pruł tyły -wiadomo już jaką mają długość i gdzie idą
W mniejsce świecy podepnij manometr i zrob pomiar kilka razy. Zapisuj wyniki na bierząco.
Z góry dziękuję. Piszesz o tym białym naczyniu? Jak podpiąłeś manometr? Naczynie na zdjęciu sprawa wrażenie spoczywającego na podłodze. Widać pajęczyny. No dobra. Na zdjęciu nie widać do której instalacji jest podłączone ale tak wysokie ciśnienie jest możliwe tylko na instalacji wodnej. Aby wymienić to białe naczynie przede wszystkim wyłącz z prądu...
Dzisiaj sprawdziłem jakie ciśnienie daje sama pompa paliwowa i wyszło mi, że 6 barów. Wg. katalogów pompy do tej Fiesty powinny dawać ciśnienie od 3 do 4 barów w zależności od producenta pompy. Ja podpiąłem manometr bezpośrednio do przewodu zasilającego z pompy paliwowej, omijając listwę wtryskową. Czy taki pomiar jest prawidłowy, a jeżeli tak to skąd...
JAk sprawdzic to cisnienie?? Jak masz interfejs to nie problem, jednym z parametrów jest ciśnienie gazu. Jeśłi nie masz interfejsu to można podpiąć manometr za reduktorem, problem jest taki ze trzeba wychwycić wahania rzędu 0.05bara więc czułość manometru powinna być dość duża
Lepiej zdjąć powrotny i wtedy przekonasz się czy masz odpowiednie cisnienie. Prawidłowo powinno się podpiąć manometr i sprawdzić cisnienie pompy paliwa. Ponadto podejzewam zle zamontowana pompe paliwa lub pływak wskaznika paliwa.
POdepnij manometr na pompe i zobacz ile podaje na pompki wygląda jak by się kończyła.
Sorry ale temat ciągnie się od 21.05 ,a nie lepiej wezwać serwisanta tylko gdybać na odległość.Tak na marginesie wystarczy zaślepić wyj. i wejść. cwu w wymienniku ,podpiąć manometr klasy 06 pod c.o. zostawić na 1-godzinę i prawie wszystko jasne.
Witam. Przyczyn może być wiele, zacznij od zaworu przelewowego w rozdzielaczu czy przez to dokręcanie na maksa nie uszkodził się. Najlepiej jakbyś wpiął tam jeszcze manometr i sprawdził ciśnienie jak nic nie będzie to podpiąć inny rozdzielacz aby upewnić się czy pompa jest sprawna.
Wziąłem się za wypuszczanie powietrza. Zacząłem od naczynia 8l. Z 1,5 bar zrobilem 1,2 bar. Podpiąłem manometr do naczynia 100l i pokazał 1,9bar. (Mierzone przy zerowym cisnieniu wody w ukladzie) Obniżyłem do 1,5 bar. Naczynie 24l mialo 1,5 bar i tak zostawiłem. Odpaliłem piec. Puściłem na grzejniki wodę 50 stopni i naładowałem 1/3 bufora do 75 stopni....
Chcę zmierzyć ciśnienie oleju w passacie B5, silnik AWM, 1.8T bo jak odpalam i dodaje gazu to piszczy na tablicy i świeci kontrolka. Znalazłem na filtrze czujnik ale po odpięciu go po włączeniu silnika kontrolka gaśnie i zapala się powtórnie gdy dodaje gazu (czyli nic się nie zmienia w działaniu kontrolki czy odpięty czujnik czy podpięty - gaśnie po...
Po podłączeniu do kompa nie ma błędów a ten błąd to z czego odczytany? Silnik czasem nie chodzi głośniej? Jakie ciśnienie widać w sterowniku - zadane i odczytane? Przydało by się zmierzyć też ciśnienie przed podpięcie manometru.
Dodaje foto tabliczki, i pytanie może głupie jak ustawić ciśnienie na pompie? jak podpiąć manometr?(Gdzie, z dyszą, Bez dyszy, zamiast dyszy?) powietrze po zmianie dyszy chcę ustawić na analizator. (Taki jak do kotłów gazowych się nada? Bo bym zapytał przy kontroli pieca na gaz czy klapy mi nie ustawi-w następnym roku) Z tego co znalazłem dysza to H...
A jakie powinno być ciśnienie?I gdzie ten manometr podpiąć do pompy?pytam bo aż tak bardzo się na tym nieznam
Miszko ja bym na twoim miejscu podpiął równelegle do pompy paliwa kontrolkę , najlepiej przy samej pompie i pociągnął tak abyś mógł widzieć ją w czsie jazdy wtedy wiedziałbyś czy pompa ma zasilanie czy nie. Następnie gdzyby to nic nie dało należało by podpiąć manometr na szyną paliwową i poobserwować co się dzieje z ciśnieniem szczegulnie kiedy silnik...
po 1. podpiąć manometry na siłowniki i sprawdzić wskazania - jeśli będzie wszystko ok to możemy wykluczyć pneumatykę i przejść do następnego pomiaru. po 2. czy grzechotki są odpowiednio wyregulowane (nie jeden raz widziałem inteligentów, którzy podstawiali hamulce na zaciągniętym ręcznym). poza tym grzechotki mogły się już skończyć i po pierwszym naciśnięciu...
Zamiast czujnika podpiąć manometr i sprawdzić faktyczne ciśnienie oleju, jak faktycznie jest za wysokie to jest zablokowany zawór przelewowy w pompie Nigdy nie smaruj uszczelki filtra żadnym silikonem !, tylko olej i dokręcenie ręką, zbyt mocne tylko pogorszy sprawę, odkształca się ta część filtra z gwintem i przestaje go prawidłowo dociskać
trzeba odszukać osobę mającą sdp3 i logiczne myślącą] Wystarczy podpiąć manometr i sprawdzić cisnienie- sdp3 już się wypowiedział, że chodzi o ciśnienie zasilania. Sprawdzić, czy jakiś kawałek tego zgnieconego filtra nie przytkał drogi paliwu w kanałach i rurkach. No i zaworki, o których wspomniał serwisantscani.
13.8 V. Zresztą tak jak napisałem, on nie zdąży jeszcze ruszyć i już wyświetla błąd. Natomiast na dieslu niema tego problemu. Dzisiaj miałem jeszcze jeden problem; włączyłem agregat na dieslu i odpalił, popracował 2 sekundy i zgasł wyrzucając błąd HI PRESS zrobił tak trzy razy i wyrzucił STARTFAIL. Rozumie ktoś coś z tego? Wysokie ciśnienie na tłoczeniu...
Dobrać trójnik i podpiąć sie manometrem do węża idącego do siłownika sterującego.Manometr min 250 bar.Skręcic kierownicą na maksa .Cisnienie powinno byc min 190 bar.Myśle że pompa do wymiany.
Pora na pomiar ciśnienia paliwa. Najlepiej podpiąć manometr i pomęczyć drania. A może jak zgaśnie to trzeba go kopnąć w koło albo maską trzepnąć i pompa znowu zaskoczy. Dodano po 1 Filtr paliwa wymień.
Jeżeli jest za mały skraplacz to po jakimś czasie pracy robi się gorący i oczywiście filtr też.Po pierwsze trzeba zobaczyć jakim gazem jest napełniony układ i podpiąć manometr do rurki napełniającej jakie jest ciśnienie na ssaniu.Jak skraplacz robi się gorący to można założyć silnik wentylatora o większej mocy( na próbę można go polać delikatnie zimną...
Regulacja "sztangi" tylko na maszynie, kręceniem tym w aucie to proszenie się o problemy. Przy tych pikach pierwsze co bym zrobił to podpiął manometr i zweryfikował czy rzeczywiście są. Jeśli by były to obstawiałbym pęknięty kolektor - powyżej jakiegoś ciśnienie pęknięcie się "otwiera" i działa jak zawór upustowy (ale by gwizdało). W moim Puncie (ten...
musi mieć adapter ale o ile pamiętam audi nie ma tej funkcji w pompie .Sprawdz cisnienie w pompie wtryskowej .Przykręcasz manometr na wyjściu z pompy ,wpinasz szeregowo musisz mieć dłuższy ten nypel jak to nazywają aby dodatkowo się dało podpiąć manometr i zapalasz samochód .Sprawdzasz ciśnienie na wolnych i na wyskokich obrotach .Jest to ciśnienie...
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu szczególnie podczas podjazdów z obciążeniem. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem...
Weryfikując - pompa w zbiorniku podaje 4 bary, Jak to sprawdzałeś ? Podpiąłeś fizycznie manometr czy w parametrach? Po za tym za mało informacji. Albo by się przydały jakieś logi,albo trzeba chociaż sprawdzić jaki jest procent wypełnienia dla zaworu regulacji ciśnienia i dla pompy w zbiorniku itp. Właśnie podczas tej usterki. Nawet dane z ramki zamrożonej...
Trzeba wyeliminować wszystkie możliwe przyczyny, począwszy od zapowietrzenia, po niesprawne zawory oraz słaby obieg. Według mnie to trzy powody, które mogą powodować w/w usterkę. Należałoby dosyć długo odpowietrzać, aby wyeliminować zapowietrzenie, następnie jak pisałem wcześniej, podpiąć grzejnik bezpośrednio pod instalację, omijając wszystkie zawory....
Witam w moim przypadku w Toyocie Avensis 2.0 126km pomiar na czujniku różnicowym ciśnienia miedzy 1 a 2 pinem GND a VP na postoju 900 obrotów miałem 0,75v a przy obrotach 2500 napięcie wynosiło już 2v +/- 0,2v, moja diagnostyka niestety nie pokazuje aktualnego ciśnienia różnicowego, trzeba sobie na podstawie wykresu katalogowego je obliczyć lub podpiąć...
A teraz wieczorem w momencie niechęci na przełączenie się na gaz zacząłem grzebać i podpiąłem manometr zegarowy bezpośrednio za reduktorem i okazało się że nie ma ciśnienia. Po ostygnięciu i przełączeniu się na gaz dokonałem ponownego pomiaru i manometr wskazał ok 1,5MPa. Co o tym sądzicie? A czy komputer gazowy pobiera jakieś dane odnośnie obrotów...
tak jak piszesz przyczyna może być olej nalałeś najrzadszy przez co wypłukałeś silnik co z kolei może wiązać się ze spadkiem ciśnienia smarowania przez to nie wypompowuje szklanek tak jak trzeba a na turbinę nie idzie tyle oleju co brak może być jeszcze winna pompa olejowa ma już troszkę nieszczelności i na rzadkim oleju może sobie nie radzić z wytworzeniem...
Witam. Posiadam kosiarkę MTD z silnikiem Briggs&Stratton 450E series. Problem polega na tym że po przed ostatnim koszeniu trawy był problem z odpaleniem, paliwo podpompowane 3x i zero odzewu. Wyczyściłem gaźnik, przedmuchałem dysze w gaźniku i odpaliła z bólami za którymś razem. Jak już odpaliła to silnik działał. Ale po zgaszeniu znów problem z odpaleniem....
może być zwykły jak jest do takiego ciśnienia i masz złączkę żeby go podpiąć pozdrawiam
a swoja droga to skad niby paprochy.. właśnie...i musiałyby być dość duże, poza tym na smoku pompy jest sitko... Wydaje mi się, że przyczyna może być w filtrze, jak ktoś już wspomniał, ewentualnie jest możliwość, że ze starym olejem spłynęły zagęszczacze...ulepszacze tudzież inne motodoktory...czasem jest taka historia po pierwszej wymianie oleju po...
W Pelikanie ten zawór jest luzem - na wężach i ten mi puszcza. Wewnątrz tłoków tam chyba nic nie ma. Ustawić go można łatwo - manometr na wąż i ktoś ciągnie wyciągnięte ramię w bok. Widać ładnie max ciśnienie jakie się robi na rurce nim zaczyna obrót się poddawać. Tzn to wydaje się być właśnie ten krzyżowy. Tak się ustawia zawór przeciążeniowy, ramię...
Od kiedy tak się dzieje? Od kiedy masz auto czy coś się stało że tak zaczął działać? Może być przestawiony rozrząd, może być niewłaściwe ciśnienie paliwa- trzeba podpiąć manometr i sprawdzić. Może być padnięty czujnik podciśnienia w kolektorze- do sprawdzenia To że ie ma błędów nie znaczy że jest ok, czasem uszkodzony czujnik jest tak że fałszuje sygnał...
Wg. mnie wina nie leży w wisko, a w układzie klimatyzacji. Dobrze by było podpiąć manometry. Jeżeli faktycznie ciśnienie sięga 25 bar, to sprawdzasz temperatury na poszczególnych elementach. Najczęściej zdarza się, że skraplacz (chłodnica klimy) jest przeolejona i należy ją przepłukać. Bardzo często zdarza to się, jeżeli ktoś wymieniał sprężarkę, lub...
witam, top gun miałem taki przypadek że pompa po regeneracji nie podawała paliwa choc serwis zaklinał sie ze jest oki, na samostarcie podpiąłem manometr i było 6 bar, pokazałem im , wzieli do poprawki i po kilku dniach odebrałem i po założeniu na drugim obrocie zapalił, sprawdż jak masz jak zapal go na samostarcie i wsadz manometr i zobacz ile masz...
Z braku czasu na sprawdzenie i odpisanie piszę dopiero teraz. Nie miałem na stanie trójnika żeby wpiąć się w zasilanie i zacisnąłem przewód powrotu i bez zmian, nadal nie wchodzi na obroty, podpiąłem manometr na powrót i pokazuje 5 bar. Dzisiaj wymieniłem regulator i nadal bez zmian. Czy teraz pompka? Przez chwilę zacząłem podejrzewać rozrząd przestawiony....
Serwis urządzenia był robiony co roku przez autoryzowanego serwisanta, w ubiegłym roku przy okazji przeglądu wymienione było naczynie przeponowe, stare zaczęło przeciekać. Wykonałem operację, po wypuszczeniu wody z kotła na wyświetlaczu ciśnienie skakało 0.1-0.2 bar, nie osiągnęło 0 bar. Na manometrze wskazówka oparta na "0". Podpiąłem manometr do naczynia,...
No właśnie kompresor sprawdzałem na odpalonym silniku i miał nawet trochę więcej niż 6bar. Wtedy podałem ciśnienie ze sptężarki domowej na wtrysk ustawiłem 6bar a pod kompresor podpiąłem manometr i wychodzi na to że on jest dobry. A co do pompy paliwa to nie sprawdzałem jej wydajności, ponieważ nie mam przyrządu do tego. Świece były różne NGK CR8E i...
Silnik 1,6 16V AVS, przebieg wg zegara 150kkm, klient przyjechał z problemem zapalającej się kontrolki ciśnienia oleju, podpiąłem manometr, na wolnych niecały bar, po sprzedaniu buta dochodzi do 2 i koniec. Pomyślałem, że pękła sprężyna w zaworze pompy i stąd takie ciśnienie, zdjąłem miskę i znalazłem w niej panewkę oporową w stanie nie uszkodzonym,...
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem wzrośnie do powyżej 1,8 atm. to masz...
Ile lat ma ta lodówka? Jak 6 lub więcej to nie zawracaj sobie głowy naprawą - nie warto. Tylko to sprawdzanie na szybkość wypływu gazu mnie nie przekonuje, ja bym jednak wcześniej podpiął się manometrami.
A masz gdzie podpiac manometr?
Nie podłączona nie stawia wielkich oporów, dopiero jak zaczyna robić cisnienie to się ciężko obraca. Zeby sprawdzić musiałbyś podpiąć jakiś manometr i znaleść jakiś sposób żeby obracać kołem wystarczająco silno i szybko
Też mam Prins. Teraz działa mi można powiedzieć idealnie. Warsztatów autoryzowanych dla Prinsa poszukaj w internecie, hasło Prins, później serwisy. Trzeba by sprawdzić jak reduktor trzyma ciśnienie gazu (podpiąć manometr). Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki i warunki, to rozbierz reduktor, tylko uważnie żeby nic się nie straciło i byś wiedział...
Najlepiej jakbyś znalazł w okolicy kogoś kto ma TestTool'a lub SimTool'a do Midei, podpięcie pozwoli przetestować wszystkie elementy i postawić diagnozę bez zgadywania. Jeśli jednak nie masz dostępu do debuggera to spróbuj te dwie rzeczy Przed włączeniem trybu chłodzenia ogrzej czujnik orurowania i otoczenia w j.zew do +25*C wtedy wentylator wystartuje...
Jest na pompie miejsce, aby sie podpiąć z manometrem. https://youtu.be/Ib_TU2rQNLs Co do wydajności to tak, zgadzam sie z Tobą, i zazwyczaj wyskakują ujemne bipy. Chodzi mi o to, aby wyeliminowac inne możliwe przyczyny, które mogą dawać podobne objawy z nierówną praca silnika. Jak okaże sie że to jednak wtrysk (i ja bym sie pierwszemu przygladal) -...
manometr junkers podłączyć manometr manometr kontrolny
wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 livebox router bezprzewodowo onkyo podłączyć bluetooth
silnik napędu bramy silnik napędu bramy
Mercedes W208: Opornik do Światła Pozycyjnego Audi A3 8P: Liczba gniazd zapalniczki 12V