Możesz zrobić jeszcze jedną rzecz. Skoro układ jest szczelny poskładaj wszystko do kupy i sprawdź jak zachowuje się pod ciśnieniem na samym powietrzu. Stary korek przerób na szczelny z wyjściem na szybkozłącze takie jak do układów pneumatycznych kompresora. Podać mu 1-1,5 bar, podpiąć manometr i sprawdzić czy i jak szybko spada. Jeśli ciśnienie będzie...
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Kluczowe pytanie w tej sprawie jest przy jakim ciśnieniu otwiera się twój zawór bezpieczeństwa . Proponuję podpiąć manometr pod osuszacz i sprawdzić przy jakim ciśnieniu otwiera , na pewno na zaworze bezpieczeństwa jest napisane ciśnienie otwarcia. Możliwe że jest uszkodzony i puszcza szybciej niż osuszacz kichnie , o ile dobrze pamiętam to ciśnienie...
Witam. Przyczyn może być wiele, zacznij od zaworu przelewowego w rozdzielaczu czy przez to dokręcanie na maksa nie uszkodził się. Najlepiej jakbyś wpiął tam jeszcze manometr i sprawdził ciśnienie jak nic nie będzie to podpiąć inny rozdzielacz aby upewnić się czy pompa jest sprawna.
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
Potrzebny jest manometr z trójnikiem i specjalnymi końcówkami
Wystarczy podpiąć manometr i zobaczyć, czy jest tam cieczy trochę?
witam, po pierwsze kotly turbo nie cierpią na usterkę presostatu tylko na instalatorów ktorym niechce się czytać instrukcji montażu,a w szczególności zasad dotyczących komina-ODPOWIEDNIA DO SYSTEMU I DŁUGOŚCI KRYZA(zamontwoana fabrycznie w kotle niezawsze jest ok i dlatego dają jeszcze dwie i wcale nie jako gadżety ani do zabawy) po drugie test elektroniki-presostat...
No rewelacja 245 bar z 230V i 2.5 kW a ja głupi myślałem że do tej mocy trzeba 400V i z 9 kW A na poważnie kolego szanuj nas i to forum, przeczytaj ten wątek i dopiero pytaj. Moim zdaniem ta myjka nie osiągnie 90 bar, napisz do sprzedawcy i zapytaj czy możesz podpiąć manometr podczas zakupu?
Czujnik albo działa,albo nie działa.Wymiany poprzedza się diagnozą. Trzeba podpiąć manometr i zagrzać silnik jazdą. Czy panewki? Ależ oczywiście mogą być. Długa eksploatacja bez odpowiedniego smarowania,olej ma już trochę przebiegu,a na dodatek zrobiło się wyraźnie cieplej od "ostatniego razu".
W sumie nic z nich nie wynika. Wpiąć się trójnikiem w przewód przed wtryskami i podpiąć do niego manometr żeby zmierzyć fizycznie ciśnienie.
Mógłbyś zamieścić schemat tego układu, chętnie bym sobie go zmontował. Termometr bym zasilał z PSU. Trochę nie w temacie ale czym i jak uszczelniłeś manometr w instalacji? Pytam się bo mam identyczny a Fc jest jeszcze nie zmontowane. Układ montuje na danfossie ale jak go zmontuje będzie on ulegał przebudową. W załączniku Nie wiem, czy jest dostępny...
Jak pali na plaka tzn. że brakuje mu tylko paliwa do pracy. Pompa paliwa się odzywa jak dasz na zapłon. Powinna 2 sekundy podawać paliwo po przekręceniu na zapłon. Podnieś sobie tylną kanapę żeby lepiej słyszeć. Można też podpiąć manometr i sprawdzić cieśninie paliwa ,ale może tylko padła pompa paliwa?
Trzeba podpiąć manometr i sprawdzić realne ciśnienie oleju, jeśli będzie za niskie, to szukać przyczyny np. wytarte wałki balansowe
Witam. Chciałem podpiąć się pod ten temat ale jest już zablokowany https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Mam podobny problem. Bez obciążenia podnośnik idzie do samej góry i potem łagodnie opada. Jednak z samochodem oderwie tylko koła od podłoża i nie daje rady. To znaczy silnik elektryczny aż staje. Zaczyna się grzać. Kiedy dźwignia rozdzielacza...
Ten model kotła nie posiada wewnętrznego dopust wody. Musisz szukać na zewnątrz (na instalacji) zaworu albo dwóch zaworów które służą do uzupełnienia wymaganego ciśnienia Ok. 1,5. Często instalatorzy stosują też wężyk połączeniowy. W Polsce wg. prawa budowlanego powinno to być połączenie rozłączne (ale nikt w tych czasach tego nie przestrzega). Szukaj...
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu szczególnie podczas podjazdów z obciążeniem. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem...
Jeśli nie dymi to nie dostaje paliwa, może być jakaś nieszczelność i się zapowietrza, żeby sprawdzić pompke w baku najlepiej podpiąć manometr i zobaczyć jakie ciśnienie daje i czy je utrzymuje.
Witam. Aby sprawdzić pompę musisz podpiąć manometr w punkt kontrolny. Ale jeśli chodzi o wspomaganie to wyczyść, to rozgałęzienie hydrauliki pod maską z przodu ciągnika. Jak dobrze pamiętam tam jest jakiś zawór.
Nie lepiej podpiąć manometr pod układ chłodzenia i sprawdzić cisnienie czy nie jest przez przypadek za wysokie? Tesy na zawartość CO2 przy małych przedmuchach są mocno nieskuteczne. Ja już dawno przestałem im wierzyć, a wykonuję je tylko dlatego, że kient się upomina lub "chce sprawdzić" i wtedy aby w 100% potwierdzić diagnozę. Nie traktuj tego testu...
Kupie manometr 0-4 bar lub podobny zakres, przyłącze dolne. Zdania rozpoczynamy wielką literą/ kończymy? Proszę to poprawić. Nie kasować wpisów moderacyjnych!
Witam w moim przypadku w Toyocie Avensis 2.0 126km pomiar na czujniku różnicowym ciśnienia miedzy 1 a 2 pinem GND a VP na postoju 900 obrotów miałem 0,75v a przy obrotach 2500 napięcie wynosiło już 2v +/- 0,2v, moja diagnostyka niestety nie pokazuje aktualnego ciśnienia różnicowego, trzeba sobie na podstawie wykresu katalogowego je obliczyć lub podpiąć...
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem wzrośnie do powyżej 1,8 atm. to masz...
Witajcie, mam lodówkę, chce uzupełnić w niej gaz no i dać uszczelniacz bo podejrzewam że rozszczelnienie to pewnie mała dziurka, zanim ją wyrzucę chce spróbować ją naprawić. Czynnik to R600a wiem że łatwopalny itd. podpowiedzieć pod którą rurkę podpiąć zawór serwisowy żeby napełnić czynnikiem, no i jeszcze jedno, mam manometr z przewodem od klimatyzacji...
Książkowe tzn. jakie? Ciśnienie należy sprawdzić w momencie występowania usterki czyli trzeba podpiąć manometr i z nim jeździć. W głowicy masz dwa czujniki od oleju, jeżeli ciśnienie jest poprawne to może być uszkodzony jeden z czujników, czasem winę ponosi słabej jakości filtr oleju.
Możliwe, ze pompka paliwa się przyciera, ale żeby wykluczyć, trzeba podpiąć manometr i obserwować
A jakie powinno być ciśnienie?I gdzie ten manometr podpiąć do pompy?pytam bo aż tak bardzo się na tym nieznam
Do paliwa manometr (0-10 bar) Taki zwykły za parę zł by wystarczył?. A jak go podpiąć bezpośrednio do wężyka paliwowego?. Z testerem do sprawdzenia kompresji to już całkiem nie mam jak zadziałać. Pozdrawiam, Artur
maz9: To nie jest żadne porównanie tylko typowa ściema jednego sprzedawcy przeciw konkurencji. Już sam początek to kłamstwo. Jeśli uważasz się za sprzedawcę i dobrego doradcę w sprawie zakupu sprzętu to lepiej skończ sprzedawać :) i doradzać na tym forum. Jak można porównywać stacje Zaoxin modele 858,858D,868D, które mają plastikowe obudowy a sam transformator...
najprościej podać jej na krótko napięcie posłuchać czy działa jeśli tak zdjąć wężyk i patrzeć czy paliwo podaje, można by dla pewności podpiąć manometr czy ciśnienie jest 0,24 bara, albo podłączyć do pionowo zawieszonego węzyka i ma wybić 3 metry około, ale to już chyba nadmiar zabawy
Z kolei w którym miejscu podpiąć manometr celem sprawdzenia ciśnienia oleju???
Miszko ja bym na twoim miejscu podpiął równelegle do pompy paliwa kontrolkę , najlepiej przy samej pompie i pociągnął tak abyś mógł widzieć ją w czsie jazdy wtedy wiedziałbyś czy pompa ma zasilanie czy nie. Następnie gdzyby to nic nie dało należało by podpiąć manometr na szyną paliwową i poobserwować co się dzieje z ciśnieniem szczegulnie kiedy silnik...
Nie komputerem nie sprawdzisz musisz podpiąć manometr do listwi paliwowej i zobaczyć jakie ciśnienie da pompa. Zrób tak jak nie chce Ci odpalić to ściśnij weżyk zwrotny paliwa i wtedy odpalaj.
Panowie, sprawa jest prosta: trzeba podpiąć manometr i zmierzyć ciśnienie paliwa, takie gdybanie, a może pompa, a może regulator ciśnienia do niczego nie prowadzi
Skoro czujnik widzi ciśnienie w okolicach 900bar na biegu jałowym to masz coś nie tak z czujnikiem lub tyle jest naprawdę. Warto podpiąć manometr i będzie wiadomo po której stronie szukać.
Ściągnij wężyk podciśnia z gruchy,podepnij manometr popompuj i zobacz czy dzwignia chodzi daj znać,jak nie to,to będziemy myśleć dalej.
JAk sprawdzic to cisnienie?? Jak masz interfejs to nie problem, jednym z parametrów jest ciśnienie gazu. Jeśłi nie masz interfejsu to można podpiąć manometr za reduktorem, problem jest taki ze trzeba wychwycić wahania rzędu 0.05bara więc czułość manometru powinna być dość duża
Autorze jak masz czym, to zmierz ciśnienie paliwa. Gwint to 10*1. Na śrubie regulacyjnej masz na żółto zaznaczoną nastawę fabryczna. Jak oczywiście pompka nie była wymieniana. Więc będziesz wiedział czy ktoś ją ruszał czy nie. To samo jest na przepustnicy powietrzna Odgrzeje temat wrócił sezon na myjkę :) . zakupiłem dysze ale dalej nie mam pojęcia...
Jeżeli jest za mały skraplacz to po jakimś czasie pracy robi się gorący i oczywiście filtr też.Po pierwsze trzeba zobaczyć jakim gazem jest napełniony układ i podpiąć manometr do rurki napełniającej jakie jest ciśnienie na ssaniu.Jak skraplacz robi się gorący to można założyć silnik wentylatora o większej mocy( na próbę można go polać delikatnie zimną...
Lepiej zdjąć powrotny i wtedy przekonasz się czy masz odpowiednie cisnienie. Prawidłowo powinno się podpiąć manometr i sprawdzić cisnienie pompy paliwa. Ponadto podejzewam zle zamontowana pompe paliwa lub pływak wskaznika paliwa.
Myślę, że tym olejem się nie przejmuj. Zasadnym jest by się zainteresować problemem w momencie gdy rzeczywiście coś się psuje, co nie oznacza tego by nie stosować zasady prewencji w miarę rozsądku. Spróbuj podpiąć manometr w głowicę. Da to możliwość sprawdzenia jaka jest zwłoka w budowaniu ciśnienia w szynie. Da to to też obraz ewentualnego niedoboru...
W mniejsce świecy podepnij manometr i zrob pomiar kilka razy. Zapisuj wyniki na bierząco.
Zamiast czujnika podpiąć manometr i sprawdzić faktyczne ciśnienie oleju, jak faktycznie jest za wysokie to jest zablokowany zawór przelewowy w pompie Nigdy nie smaruj uszczelki filtra żadnym silikonem !, tylko olej i dokręcenie ręką, zbyt mocne tylko pogorszy sprawę, odkształca się ta część filtra z gwintem i przestaje go prawidłowo dociskać
trzeba odszukać osobę mającą sdp3 i logiczne myślącą] Wystarczy podpiąć manometr i sprawdzić cisnienie- sdp3 już się wypowiedział, że chodzi o ciśnienie zasilania. Sprawdzić, czy jakiś kawałek tego zgnieconego filtra nie przytkał drogi paliwu w kanałach i rurkach. No i zaworki, o których wspomniał serwisantscani.
może być zwykły jak jest do takiego ciśnienia i masz złączkę żeby go podpiąć pozdrawiam
Tak u jednego klienta. Serwis podpina manometr elektroniczny pod zespół gazowy wewnątrz kotła. Ja podpiąłem manometr na te dwa dni i przeszkoliłem klienta w obsłudze. Reduktor jest własnością dostawcy gazu i nie wolno w nim nic grzebać
Trzeba wyeliminować wszystkie możliwe przyczyny, począwszy od zapowietrzenia, po niesprawne zawory oraz słaby obieg. Według mnie to trzy powody, które mogą powodować w/w usterkę. Należałoby dosyć długo odpowietrzać, aby wyeliminować zapowietrzenie, następnie jak pisałem wcześniej, podpiąć grzejnik bezpośrednio pod instalację, omijając wszystkie zawory....
Pora na pomiar ciśnienia paliwa. Najlepiej podpiąć manometr i pomęczyć drania. A może jak zgaśnie to trzeba go kopnąć w koło albo maską trzepnąć i pompa znowu zaskoczy. Dodano po 1 Filtr paliwa wymień.
musi mieć adapter ale o ile pamiętam audi nie ma tej funkcji w pompie .Sprawdz cisnienie w pompie wtryskowej .Przykręcasz manometr na wyjściu z pompy ,wpinasz szeregowo musisz mieć dłuższy ten nypel jak to nazywają aby dodatkowo się dało podpiąć manometr i zapalasz samochód .Sprawdzasz ciśnienie na wolnych i na wyskokich obrotach .Jest to ciśnienie...
Tak, to jest to i tak go utrzymasz w czystości. Kocioł blokuje palnik z symbolem MISFIRE na panelu automatyki. Zwykle ogólnymi powodami są: 1. Brak paliwa, 2. Zapowietrzona linia olejowa + filtr, 3. Zanieczyszczony detektor płomienia, 4. Brak podawania iskry (trafo zapłonowe), 5. Brak podawania paliwa (pompy oleju), 6. Brak podawania powietrza (wentylator),...
manometr zalany manometr viessmann manometr zalać
podłączenie mstar denon tuner instrukcja grzejniki piwnicy
podłączenie silnika pralki bosch zarabianie kabla sieciowego
SAMSUNG HT-X20 wyłącza się po włączeniu, komunikat GUTBAY – przyczyny, naprawa, kondensatory, końcówka mocy Schemat elektryczny otwarcia bagażnika Toyota Yaris 3 (XP130/XP150, 2011-2020) – opis, kolory przewodów, typowe usterki