nie wiem jak w gołym D , ale w DT czujnik b rązowy odpowiada za wskażniki a biały podaje temp do sterownika . Obydwa są koła termostatu.Samą membranę można kupić(w kompl.membrana metalowa pokrywka sprężyna i ten guzik do naciskania), PURFLUX czy jakoś tam.
To żółte na obudowie filtra to nie jest pompka tylko czujnik zanieczyszczenia filtra :) a podstawa filtra może być uszkodzona, a nie rozkręcona.... Omiń całą obudowe filtra i daj paliwo prosto na pompe jeżeli masz suchy filtr.
Juz Wiem co to jest rozebrałem to i wymieniłem tylko oring koszt 50 gr paliwo przestało kapac i auto chodzi bardzo dobrze. temat zamkniety.
u mnie problemem tez był ten zaworek, a dokładniej jego uszczelnianie. Wyjąłem go z podstawy filtra i okazało się, że gumowe uszczelnienie sparciało i się pokruszyło. Najzwyczajniej łapał powietrze w tym miejscu. Koszt naprawy wyniósł 20gr, ale znaleźć tą przyczynę trochę mi zeszło. Pozdrawiam
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
czyli masz silnik 136KM Podstawa filtr paliwa i obudowa filtra potrafi pęknąć i zaciąga powietrze .Prosił bym o zdjęcie silnika .
Właśnie skończyłem sprawdzanie układu paliwowego. Smoki ok, filtry ok, podstawa filtrów ok, przewody szczelne, paliwo dochodzi do głowicy i się nie cofa. Nadal cięzko zapala. TEXA wykryła błąd 6-go wtrysku więc wytargam ten pompowtrysk i zobaczę co dalej.
Uszkodzona była magistrala wodna zintegrowana z podstawą filtra paliwa.
Witam.Mam to samo auto 2.0 dtl ,po około dwóch dniach postoju latem zapowietrzał się silnik i bardzo ciężko palił .Pojechałem do Diesel Service i tam mi powiedziano że może to być:pompa,podstawa filtra paliwa,nieszczelność wewnątrz silnika.Wybrałem to ostatnie zrobili minęło 3 lata i dalej działa ,koszt 350zł.Jakość usługi oceniam na dobrą.Życzę powodzenia.
mozesz powiedziec o jaki zawór dokladnie chodzi? ten w podstawie filtra paliwa? mam ten sam problem ze auto gaśnie Dodano po 2 (at)djdark93
Witam,po trzech dniach walki z paliwem efektów brak,na powrocie paliwo bez powietrza,podstawa filtrów wymieniona,filtry założone orginalne,test pomp zrobiony wszystko ok,w czym problem,podkładki mosiężne wymienione wszystkie na nowe
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica.
Zostaje podstawa filtra paliwa lub zapowietrzony uklad
https://obrazki.elektroda.pl/5190514900_... Ten zaworek sprawdzałeś ? A kulkę w podstawie filtra paliwa masz jeszcze ?
omiń podstawę filtra paliwa ten filtr z pompk ą ( om ) paliwa.
I jak, znalazłeś rozwiązanie problemu ?- bo mam dokładnie ten sam problem ze swoim briggs"em (tylko trochę mniejszym). Po zgaszeniu silnika paliwo jest zasysane do tej plastikowej podstawy pod filtrem powietrza, która się łączy z gaźnikiem. Poza tym u mnie również paliwo znika i .....pojawia się w oleju :(
W szereg opornik 0,1 oma na 5 W i do niego diodę LED wpiąć. Świecąca się dioda będzie świadczyła o pracy grzałki. Jak nie będzie grzało to też nic nie stanie się. Podstawa to nowy filtr, dobre paliwo, świece no i kompresja.
Wina była podstawa filtra paliwa wymieniłem na nowa i błąd zniknął
Jeśli chodzi o zaworek w podstawie filtra to o jego stanie możne powiedzieć fakt ze jak wymieniałem filtr paliwa to paliwo było w podstawie filtra, po chwili spadało pomału?
Do wymiany podstawy filtra paliwa , popękany plastikowy środek tzw. łopatki odpowiadam dla innych na przyszłość.
Kolego zawór odprowadzający wodę na podstawie filtrów paliwa Dodano po 39 Prąd zbyt niski
Silnik 2.0 hdi 90 km Filtry, podstawa filtra paliwa wymienione Na razie od wstawienia postu jeździ ale zauważyłem że dzieje się tak gdy wskaźnik ilości paliwa dochodzi do czerwonego pola czyli rezerwy Jeżeli chodzi o zaworek w korku to nie mam pojęcia gdzie on się znajduje
Dzień dobry, mam problem w Volvo fh 13 z 2008 roku. Auto nie odpala. Błąd z deski to MID128 PID94 FMI7; Niskie ciśnienie zasilania paliwem . Wymieniłem podstawę filtrów, filtry paliwa, obsady wtrysków oraz pompkę mechaniczną. Zostały mi do wymiany jeszcze wtryskiwacze. Pytanie czy mogę zamienić wtryski o symbolu 20584384 na numer 21340616. Dodam że...
Filtry, paliwo zimowe czyli podstawy w dieslu.
Sprawdz zawory zwrotne paliwa przy podstawie filtra paliwa no i przewody pod kątem przetarć.
Witam Powiem wam ze borykałem się z podobnym problemem a rozwiązanie było całkiem proste! Zima mróz i nie pali ,ciepły lato nie pali-co jest?cuda wianki z kompem wtryski pompa i nic! Wtem jednego dnia zauważyłem ze przy pompie z wężyka cofa się paliwo i to na tyle że przy kręceniu chwilę trwało zanim pojawiło się w przewodzie. wywaliłem więc podstawę...
Filtr jest metalowy jedynie na dole jest szklana podstawa, skąd wiadomo, że w filtrze jest powietrze ? Jeżeli paliwo idzie na powrót to w filtrze nie ma powietrza. Nawet gdyby było a wcześniej silnik pracował to silnik by zapalił na chwilę i potem zgasł. Czy w czasie pracy silnika idzie paliwo na powrót ? Czy po odpaleniu można zwiększyć obroty silnika...
Ten silnik tak ma, że jak się zapowietrzy to ciężko go zapalić po wymianie filtra, podstawa jest żeby filtr był całkowicie zalany paliwem, musisz dolewać na bierząco do filtra i próbować uruchomić na plaku.
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
Witam, Mam problem z Volvo FH12 rocznik 2004. Podczas pracy silnika wszystko jest w jak najlepszym porządku (spalanie, moc itp) oraz żadnych błędów na desce. Jednak wystarczy go zgasić i już jest problem z odpaleniem. Po kilku minutach jeszcze sam zapali, ale po godzinie już nie. Ewidentnie paliwo opada spowrotem do zbiornika, bo jak się podpompuje...
Witam, właśnie wracam z serwisu, po podłączeniu kompa pokazało czujnik ciśnienia paliwa uszkodzony, filtr paliwa zatkany, ciśnienia paliwa=0. Wyciągneliśmy filtr paliwa-okazało się ze w tym chyba grzebieniu były połamane te plastikowe płytki, mechanik powiedział że to przez to, wymienili całą podstawę filtra paliwa i przy pompowaniu ta ręczną pompką...
Witam, mam problem z autem ciężarowym Daf XF105 460. Spadła moc silnika i zwiększył się apetyt na paliwo (40l/100km). Nigdy tak nie było! Auto ma 317000km przebiegu! Byłem na serwisie, zmienili mi podstawę filtra paliwa, wstępną pompę paliwa i nic nie pomogło! Filtry powietrza i paliwa nowe! Przy kolejnej wizycie powymieniali mi już prawie wszystko,...
Katalizator? A może by tak zacząć od podstaw ? ;) Filtr paliwa zmieniony?
Częsty przypadek to nieszczelny korek na podstawie filtra paliwa(imbus nr 6 ).Wymiana oringu pomaga.
Dzięki panowie za porady.Nie zgadniecie co było przyczyną.W podstawie filtra paliwa na śrubce był spękany oring.Po wymianie oryginalnego filtra razem z oringiem nie ma żadnego problemu,silnik nie gaśnie.Pozdrawiam.
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
na plaka też nie zapala. gdzie mogę szukać przyczyny ? Plaka zapodaj jak najbliżej kolektora ssącego. Jeden psika drugi kręci. Ropę dobrze żeby była ciepła, z kanistra podstaw. Nowy filtr paliwa, albo obecny osuszyć ze starej ropy i zalać nowej. Dodano po 1 Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać. Cenna porada.
Witam. Zauważyłem że w zbiorniku wyrównawczym na wierzchu jest paliwo. Jest tego spora ilość. Którędy się dostaje do ukł. chłodzenia, gdzie może być nieszczelność? Oringi na pompkach, wtryski, coś z podstawą filtra paliwa? Proszę o radę może dam radę samemu ogarnąć na placu pod chmurką? Silnik pracuje poprawnie i nie ma trudności z rozruchem.
musisz odpowietrzyć kolejno filtry paliwa oraz pompę wtryskową a na koniec możesz poluzować nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach do momentu aż podczas kręcenia rozrusznikiem zacznie z nich wypływać paliwo (uwaga na oczy). Kiedy był wymieniany olej, szczelność układu paliwa, stan naładowania akumulatora. przy dieslu akumulator i...
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FH 4 E5, mianowicie od jakiegoś czasu na wysokich biegach zaczyna telepać kabiną, tak jakby brakowało paliwa. Wymieniłem podstawę filtrów, pompkę paliwa, zaworek ciśnienia, filtry, czyściłem smok i dalej to samo, dzień jest ok, a następny już nie. Nie wiem, czego jeszcze można byłoby się czepnąć, może miał ktoś...
Można spróbować przedmuchać przewody od podstawy filtra paliwa do zbiornika, sprawdzić odpowietrzenie zbiorników. Czasami też w podstawie filtra taki grzebień plastikowy się rozpada i blokuje przepływ paliwa. I polecam pojechać do kogoś innego na diagnostykę komputerowa.
Niestety nie pomyślałem o zdjęciach, a podstawa filtra już trafiła na śmietnik :/ tak paliwo nie było filtrowane, a uszkodzony był króciec który wchodzi we wkład filtra paliwa przy zamykaniu obudowy.
Nic nie sprawdzone. Podstawy,filtr paliwa,ciśnienie na wstępnej,ciśnienie na tandem,grupy jeszcze są 18,23,przekaźnik silnika itp. Strzelać można że problemy z gniazdami pompek albo z dostarczaniem paliwa. A że to ajm to nie wiem czy wiesz ale pierwsze wersje miały wadliwe popychacze pompek. Nic nie napisane czy zmienione i czy wszystko dobrze ustawione...
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
a jeszcze mam takie pytanie posiada ktoś jakiś rysunek podstawy filtru paliwa ford transit 2.4 tddi 90 koni są tam 4 krućce i chodzi mi jak jest prawidłowe podłaczenie pozdrawiam
Także zacząłbym od podmiany pompki paliwa. Jeśli nie pomoże to ewentualnie zdemontuj podstawę filtra paliwa i sprawdź jak tam wygląda. Czasem była potrzeba czyszczenia podstawy.
a wtryski sprawdzone najpierw robi się diagnostykę podstawy filtr paliwa,wtryski,pompa itd. zaczynasz od tyłu i robisz sobie koszta
Filtrowanie a więc idealnie czyste paliwo to podstawa a jeszcze musi być jednorodne fizyko-chemicznie. Najlepiej filtrować po podgrzaniu np.100 oC i podciśnieniem czy właśnie przez filtr olejowy . A wcześniej wiadomo grawitacyjnie. Przy OR najlepiej pierwsze grawitacyjnie bo są olbrzymie ilości odpadów stałych.
Nawet jak jest filtr paliwa to i tak paliwa nie ma tyle co powinno byc, mozliwe ze jest uszkodzona podstawa filtra paliwa ? Zamowilem uzywana podstawe zaloze nowy filtr i zobacze czy bedzie ok, ale czasami jest tak ze jak usune te bledy to pali od strzala
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
rozumiem że jest to silnik OM 944,po sprawdzeniu ukł. paliwowego sprawdz rurki dolotowe w głowicy,lubia popękać zweżki.nie dokręcaj ich mocno 40Nm. Sprawdz jeszcze króćce przy podstawie filtra paliwa,wykręć i sprawdz grzybki
Witam Przede wszystkim mało danych, tj. rok produkcji. Do sprawdzenia - pompa paliwa, która znajduje sie z tylu pod kanapą (siedzenie) po prawej stronie, sprawdź czy dochodzi napięcie elektryczne, może spalony bezpiecznik lub zamarzło paliwo w przewodach (woda i parafina), a następnie jak napisał kolega wcześniej, przewody i podstawa to filtr paliwa....
gdyby podstawa filtra paliwa była popsuta to niebyło by dobrego ciśnienia paliwa... sprawdź ciśnienie jakie jest na katalizatorze regulacje zaworów i skoki dźwigienek zaworowych (aby sprawdzić czy wałek rozrządu jest ok) przełożenie mostu... czy naczepa ma dobre opory toczenia
Podstawa filtra paliwa wymieniona n inną przewody paliwa wymienione pompka wyeliminowana zostaje tylkonsmok tak mi się wydaje
grzalki za drogo wychodza. Podstawa to dobre swiece nowe filtry dobra kompresja a przedewszystkim paliwo a jak zlapie duzy mroz to farelka na pompe i musi odpalic :D
Problem tkwił w podstawie filtra paliwa. Cofalo sie paliwo. Zalozony nowy zaworek na pompie oraz zaworek na powrocie, i maverick smiga az milo :)
Na jałowym ok. 3,5 bar, a na obrotach ok. 4,2 bar. Mierzone na podstawie filtra paliwa.
Powody: dziurawa membrana w podstawie filtra paliwa, dziurawy smok w zbiorniku, uszczelniacz za kołem pompy wtryskowej, ew. sprawdzić przewody paliwowe.
Chomik to poważnie musisz się doszkolić w tym zakresie , pompka była montowana przez krótki czas w magnum dxi euro3 w podstawie filtrów paliwa, ze względu na dużą awaryjność zaprzestano takich praktyk.
Witam Mercedes actros mp4 nie chce odpalić.Silnik om470.Nie buduje prawie wcale niskiego ciśnienia paliwa.Na obwodzie niskim jest 0,5 bara podczas kręcenia silnikiem ostrzone także manometrem.Ktos wymienił całą pompę wysokociśnieniowa wraz z nisko ciśnieniowa.Wiem że w podstawie filtrów paliwa są zaworki zwrotne ,były czyszczone ale nic nie dało.Odpala...
Witam serdecznie, Poniżej link w którym znajdziesz podpowiedź! [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... temat Podstawa to sprawdź co jest w filtrze paliwa i czy paliwo z baku do pompy dochodzi bezproblemowo jak dochodzi a w filtrze są opiłki to pompa cr siadła. PS Napisz jak doszło do usterki. Pozdrawiam
U Ciebie nie ma ssania tylko pompka paliwa. Pompujesz i odpalasz. Jeśli masz stare paliwo, to będziesz miał problem z odpaleniem. Zmień i spróbuj. Ewentualnie czyszczenie gaźnika. Dodano po 2 Sprawdź jeszcze czy pompka pompuje paliwo go gardzie-la gaźnika, poz zdjęciu filtr pow i pompowaniu powinno pojawić się paliwo, jeśli nie ma, uszczelka podstawa...
Witaj. Istnieje kilka możliwości jak to się stało po wymianie uszczelki,zaworek zwrotny, przetarty przewód powrotny za PLD,sprawdź jeszcze przewody do podstawy filtra paliwa w ECO POWERZE lubiły się przecierać na przednim wsporniku.
ASO Renault Trucks. Koszt całości. Na te naprawę była „dopłata producenta” - nie wiem jak to się fachowo nazywa. Zadzwoń zapytaj, z serwisem ich mam tak, że czasami łapie się za głowę ile chcą za proste sprawy, a z kolei czasem za skomplikowane nie żądają majątku, więc zawsze warto sprawdzić. A sprawdziliście zaworek zwrotny w głowicy?...
Do przynajmniej -10 nic się z paliwa nie wytrąci Jeżeli ma wodę w paliwie to temperatura -4 wystarczy aby unieruchomić auto. Trzeba w pierwszej kolejności zacząć od podstaw , filtr paliwa i świece żarowe.
Witem ponownie. Dalej nie wiem jakiej firmy filtry polecasz kolego "smelektryk". Nie piszę tego przez jakąkolwiek złośliwość tylko z bardzo dużej ciekawości. Dzieje się to dlatego ponieważ dużo firm przerobiłem, łącznie z oryginalnymi filtrami Volvo i mogę śmiało stwierdzić, że hengst to jedna z najwyższych półek zamienników (marka filtru i tak tu nie...
Podstawa: kiedy wymieniany filtr paliwa? Odkąd go kupiłem (ok rok czasu) nie był wymieniany, czy on ma jakiś separator by go przeczyścić - nie mam w tej chwili takiego na miejscu by wymienić, oraz gdzie on się znajduje ? obok baku z paliwem
Zwróć tylko uwagę na to, by był to mechanik, który ma pojęcie o renówkach, oraz posiada interfejs diagnostyczny CLIP. Inaczej, to szukanie po omacku. Podstawa, to sprawny/czysty filtr paliwa, powietrza i niezapowietrzony układ zasilania. Więcej - bez diagnostyki - raczej nie da się zrobić. Pozdrawiam.
1). Być może ta ułamana podstawa to właśnie przyczyna. Przez to pęknięcie może "zaciągać" tzw."lewe powietrze". Po uruchomieniu poprzez "zalanie" paliwem działą normalnie czy gaśnie po wypaleniu paliwa? jeżeli działa po tym odpaleniu to czy utrzymuje normalne obroty i ma normalną moc? 2). Jeżeli po zalaniu paliwem działa tylko na ile jej starczy tego...
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
Temat stary ale może komuś pomogę :-) Ogólnie rzecz biorąc miałem takie same objawy tzn. po dłuższym postoju ciężko palił. Również sprawdziłem wszystko, pomogła dopiero wymiana podstawy filtra paliwa wraz z ręczną pompką w której jak się okazało niesprawny był zaworek zwrotny i paliwo cofało się do zbiornika dlatego właśnie po dłuższym postoju były...
Witam mam problem z volvo fh12 z 2003 roku a mianowicie nie można go odpowietrzyć, powymieniane zaworki na pompie , zwrotny, i mam pytanie czy w podstawie filtrów paliwa są jakieś zaworki ? bo nie ma już mocnych na to auto. Dodano po 3 Dodam ze odpala z somostartu ale jak zgaszę go to nie zapali co to może być za przyczyna ?
Ok., moim zdaniem zapowietrza się nadal, cofa się paliwo do zbiornika. Wystarczy dosłownie minimalna ilość i już trzeba ostro kręcić. Dwie główne przyczyny to; - wypracowane zaworki mechanicznej pompki podającej, podczas pracy pompka jeszcze podaje paliwo, ale w warunkach statycznych paliwo przesącza się przez nie do zbiornika. Te zaworki mają pełnić...
...PROBLEM JEST TAKI ŻE AUTO ZIMNE ODPALA A PO PRZEJECHANIU POWIEDZMY 70KM PONOWNE ODPALENIE TRWA BARDZO DŁUGO... W AUCIE DO TEJ PORY ZROBILIŚMY W ZWIĄZKU TĄ USTERKĄ : BAK + SMOK + PRZEWODY ZASILAJĄCE PODSTAWĘ FILTRA PALIWA + NOWY DEKIEL , GLOWICA + ZAWORY + WTRYSKI WSZYSTKO DEMONTOWANE I SPRAWDZANE , USZCZELNIENIA POMP I DALEJ LIPA KOMPUTER NIE POKAZUJE...
Kolego tmt. Musisz się podpiać niestety chyba do komputera zeby odczytali przyczynę. Jesli auto jest z tacho to tylko Ranault Truks czyli ciężarowy serwis, bo maja inny program. 2 rzeczy jeszcze zobacz jeśli.1.Odepnij czujnik od filtra paliwa albo go wykreć i zaślep śrubą chyba Fi8 bo te czujniki dostaja przebicia i nie naprawisz go, w serwisie ponad...
Witam ponownie. Pompę wymieniłem . Nie miałem aż tak bardzo trudno jak myślałem . Powodem wymiany pompy było szarpanie silnika przy przyśpieszeniu. Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr. Pompę mam taką jak w pdf . przedstawił mi kolega UCY 7400 w podstawie w zbiorniku paliwa . Chociaż sam wkład jest prawie taki sam...
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
Pompka wstępna,przepustnica do sprawdzenia czy się nie zacina, uszczelniacze na pompkach, podstawy takie jak filtr paliwa, pompa tandemowa,pompki, ogólnie może być dużo rzeczy.
Witam, takie mam pytanie czy można dbać o silnik w jakiś sposób żeby miał dobrą kompresję? Skąd bierze się sytuacja że kompresja jest kiepska? Mam silnik 1,8T planuje nieco "dołożyć" mocy, w serii 150, nie mam pojęcia jaka kompresja, jaki stan silnika ale wypluł na hamowni 148,9 konia po 20 latach (rocznik 99 Skoda Octavia) Pytanie czy niska kompresja...
witam czujnik ok. może to przekaznik pompki paliwa tylko który ja mam pompkę paliwa orginalnie na podstawie filtra paliwa która chodzi tylko na krótko z akumulatora po odłonczenu silnik natychmiast gasnie. 3.1.13 - Popraw pisownię, lub temat trafi do kosza.
Zgadza sie,przy takiej kubaturze auta,silniki ponizej 100 kucykow,pozwalaja jedynie na toczenie sie po miescie,przepraszam za to okreslenie,ale sam mialem okazje przejechac sie takim passatem w wersji variant. Dbanie o filtry,oleje,to podstawa.Filtr paliwa,czesto bywa przyczyna przymulenia,w starej omedze kiedys wymienilem po trzech latach,dalo sie...
Witam wszystkich w dniu wczorajszym odebrałem z warsztatu autko po wymianie wszystkich filtrów i jak się okazało wymianie zatartej pompy paliwa. Jak uzyskałem informacje od zaprzyjaźnionego mechanika z tego co zaserwował na podstawie filtrów paliwa nie było za bardzo śladów wskazujących na syf w baku. Nie zmienia to faktu, iż pompka padła co było przyczyną...
wtryski były sprawdzane, są w 100% ok. okazało się że pompka z nr *005 i *001 sa zamienne wdg mnie, okazało się że działają tak samo i po podmianie problem nie znikł. Auto ciągle jeździ ( ok 2,5 tys km tyg ) i problem o dziwo wraz ze wzrostem temperatury na zewnątrz zaczął znikać.... czym jest cieplej na dworze tym szybciej pali. Przy temp. 15C palił...
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Mogę potwierdzić teorię musiej'a . Miałem identyczny problem w moim aucie. 1 co to filtr paliwa!!! To absolutna podstawa. Jeśli jego wymiana nic nie pomoże to zwróc uwagę na ,,przeźroczysty odcinek wężyka paliwowego (między filtrem a pompą wtryskową, o ile oczywiscie masz w swoim aucie taki). Podczas próby odpalania a ścislej, dokładnie w momencie jak...
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
na początek wlej dobre paliwo, te skutery to znakomity test stacji benzynowych, Podstawa (nasącz filtr specjalnym preparatem do tego (w spreju), nowa świeca, zawory, kranik podciśnieniowy, jeżeli dzieje sie to w mróz może być woda w wężyku otwierającym zawór, zamarza i nie otwiera
Witam. Mam problem z dafem xf 430 2005 automat. Po wymianie filtrow auto zaczęło palić 40/100-filtry oryginał. Po dwoch trasach filtry zmienilem na Hengsa i nic się nie zmieniło. Zmieniłem czujnik doładowania, termostat ,sprawdziłem visco.Nadal pali 40/100. Myślę o wymianie podstawy filtra paliwa bo nie daje mi spokoju to iż po akurat po obsłudze auto...
Gaźniki stosowane w Stihlu są trudne do czyszczenia i bardzo często pomaga tylko myjka ultradźwiękowa. Dlaczego ten gaźnik tak często się zatyka? Trzeba go rozebrać przedmuchać sprężonym powietrzem. W czasie dmuchania uważaj na sitko nr. 15 aby go nie wydmuchać i nie zgubić, najlepiej je najpierw wyjąć i dokładnie wymyć. Przeczyść iglicę zaworu dopływowego...
Na dole podstawy powinien być korek , jak go odkręcisz to wypłynie paliwo. Przedtem odłącz przewód zasilający to szybciej zleci.
W serwisie mówią że wszystko jest dobrze.Ciśnienie na tłokach 34 atm.wtryskiwacze nowe oryginalne Dafa ,nowa pompa niskiego ciśnienia pokazuje na wolnych obrotach 3.0 ,na wysokich 5.5,podstawa filtra paliwa stara, ale dobra bo ciśnienie pompy wstępnej pokazuje to,zawory ustawione,pompa wtryskowa sprawdzona jest ok.turbosprężarka też dobrze,hamulec górski...
Witam mam problem z dużo palącym dafem. Wiem że jest już dużo na ten temat ale ja sprawdziłem wszystko , nowa pompa podstawa filtra paliwa , przewód w ramię wyjęty, zawory uregulowane , turbo sprawne wisko ok , oporów toczenia brak , turbo ok. Pracuje rowno. 866284 A daf dalej pali bardzo dużo w stosunku do innych. Chciałbym zapytać co mogą oznaczać...
Witam. Mam Scanie V8 R500 2007 EUOR 4 z adblu na PDE. Śmierdzi paliwem i widać tłuste plamy z tyłu silnika po środku silnika między głowicami ale bardziej o strony kierowcy jak jest sprężarka powietrza i spływa po obudowie sprzęgła i od strony kierowcy między 2 a 3 głowicą , 3 a 4 głowicą i za 4 głowicą. Jak patrzyłem to nie leci z podstawy filtra paliwa...
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
LPG, na razie na bok. Musi jeździć na benzynie. Podstawy - filtr paliwa (od spodu przy baku), czy wtrysk pracuje. Ja w 306 1.4 MA3.0 miałem uszkodzony TPS (potencjometr przepustnicy). Dorwałem komplet (przepustnica, wtrysk), zamontowałem jeździłem. Po miesiącu na benzynie nie dało się jechać, wsadziłem stary wtrysk i samochód jeździł aż do momentu jego...
Na podstawie opisów na innych forach proponuję rozebrać / oczyścić filtr paliwa przy zbiorniku, bo nawet niedawno wymieniane potrafią się zapaskudzić fatalnej jakości paliwem. W najgorszych przypadkach trzeba nawet zbiornik paliwa płukać. I to pomimo że kontrolka na desce się nie zapala. Sprawdzić też czy działa podgrzewanie elektryczne filtra.
Sprawdziłbym też zasilanie i działanie elektrozaworu odcinającego paliwo na pompie, z czasem od drgań lubi się obłamać. Ale podstawa w tych temperaturach to działanie świec żarowych i filtrów.
Z dodatkami mam równiez złe wspomnienie, jesli chodzi o olej do dwusuwów to równie dobry jest Makity. Dla świętego spokoju dolewam benzyny do swojego klekota, ale mogę sobie na to pozwolić, bo to stara konstrukcja, jednak do nowszych silników, sterowanych elektronicznie nie polecam. Chociaż bez tego dobrze odpala, podstawa to dobre paliwo. Zamiast dodatków...
Co z tego że filtr stawia opory. Skoro mieszanka i tak jest za uboga. Gdyby to była wina filtra to świeca byłaby zalana. Na tej podstawie od razu wiadomo że filtr jest ok i nie ma sensu go ruszać dopóki na świecę nie poleci paliwo. Z tego co Pan pisze to na chwilę obecną nie poradzi sobie Pan z tym motorkiem moim zdaniem. Jeszcze by Pan musiał poczytać...
podstawa filtr filtr podstawa podstawa filtr oleju
xiaomi pliki butapren patex odkurzacz gwint wirnik
mikrokomputer cobra1 samsung ww60j4063lw
Ardo WD 1000 LX - typowe usterki i naprawa Delphi EL3 BSI 95128 EEPROM Virgin Programming Guide