Tak on jest od sterownika.Pomierz go ,od 50-600 chyba .On jest najważniejszy,ten drugi jest od wentylatora.Po prawo masz czujnik.Jak go odkręcisz to musi magnesik lużno chodzić.
Tak ma być, podnosi obroty jak akumulator jest w słabej kondycji, lub włączona zostanie elektryczna nagrzewnica wnętrza.
https://obrazki.elektroda.pl/3824342800_... Masa na czujniki według schematu zamyka sie przez Masowy przepływomierz powietrza i przemiennik magnetyczny na wale więc tak czy siak masa z czujników będzie ta sama co na silniku oraz na pinie 33 sterownika silnika winna być masa. Sprawdz dokładnie przepływomierz bo on może być winny że...
Ubity sterownik silnika.
Raczej podstawa gaźnika odpada bo gdyby była uszkodzona to obroty by były raczej niższe. U mnie był podobny przypadek i wina tkwiła w przewodach podciśnienia. Z tyłu do gaźnika jest przykręcony taki mały jakby rozdzielacz do którego idą trzy przewody podciśnienia i to u mnie było właśnie całym winowajcą.i
Błędy w module centralnej elektyki, napięcie ładowania po odpaleniu (sprzęgło alternatora często się zaciera).
co do benzyny to sonda lambda steruje mieszanka paliwa i w przypadku gdy jest uszkodzona może podnieść obroty silnika. A co do gazu jeśli nie trzyma obrotów to najprawdopodobniej padł parownik i zalecał bym jego wymianę
Auto ma start/stop. Po naładowaniu akumulatora obroty spadły. Po naprawie alternatora napięcie ładowania jest 14,7 V i problem ustąpił. Akumulatora nie wymieniałem.
czy udało sie znaleźć przyczyne bo mam to samo
Jedź do kogoś kto ma porządny dedykowany sprzet diagnostyczny niech odczyta błędy bo z pewnością są. Od tego trzeba zacząć.
http://e-kosiarki.net/topics12/silnik-dw...
Cześć , Doszedłeś może do tego co to było ? mam taki sam problem w vw T5 po lifcie . choleła wie co to jest
Witam, po usunięciu błędów wracają. Po usunięciu i odpaleniu silnika oraz wciśnięciu gazu schodzi normalnie, zatrzymuje się nawet nie na pół sekundy gdzies w granicy 1000 a potem normalnie wskakuje na swoje ok. 850. Po kilku jazdach problemy wracają. Co do spalania, spala normalnie. Nie zauważyłem by brał więcej. https://obrazki.elektroda.pl/1740259000_...
Witam, Zbierzmy najpierw więcej informacji: 1. Czy po uruchomieniu zimnego silnika (jak już zapali normalnie), ma on prawidłowe, podwyższone obroty ("ssanie")? 2. Czy po rozgrzaniu obroty spadają do normalnych? 3. Czy opisywane "duszenie sie" po dodaniu gazu, występuje tylko na zimnym silniku, czy zawsze, czy tylko sporadycznie? Pozdr.
Odkopie trochę temat, udało się komuś znaleźć przyczynę braku reakcji na pedał gazu? Bo ja mam identyczny przypadek... 😐
Tak ma być
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
Witam. Co może być problemem podwyższonych obrotów na luzie (delikatnie powyżej 1000 obrotów na minute). Dzieje się tak czasami np po minucie od odpalenia silnika bądź w trakcie jazdy np, w korku po zagrzaniu pojazdu.. Po podpięciu VCDSA nic nie pokazało. Pacjent Audi a3 z 2.0 TDI (BKD).
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
Witam, mam opla astrę j 1,4 benzyna 100 KM 2011 rok, 141 tys. km. Oto mój problem. W czasie jazdy gdy wrzucam na luz obroty spadają ale utrzymują się na poziomie ok. 1,5 tys. Nie falują. Gdy zatrzymuje się całkowicie spadają do poprawnego poziomu poniżej 1 tysiąca. Problem nie zawsze występuje. Przeważnie na ciepłym silniku. Świecie wymienione, przepustnica...
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy.
Ładowanie jak wygląda? Pomiar proszę zrobić. Ładowanie 14,29 V odczyt z Vaga Dodano po 37 Temperatura silnika jaki odczyt ? Odczytałem temperatury Vagiem niestety opisu poszczególnych pól nie mam znam tylko numery kanałów tj. 007, 062 i 064 temperatury w załączniku.
Na ścianie grodziowej(węże wodne wchodzą do kabiny)masz 1 odpowietrznik,drugi jeżeli jest powinien znajdować siś przy lewym reflektorze.Utrzymujesz podwyższone obroty silnika(około 2000)odkręcasz odpowietrznik(najwyżej umiejscowiony)-nie wykręcasz-dolewasz płynu,póżniej 2.Po usunięciu powietrza z układu pojawi się ogrzewanie w kabinie-nawiew.
Jest może jeszcze jakiś bezpiecznik/przekaźnik po drodze od regulatora napięcia lub alternatora, który mógł się spalić? Przed akumulatorem (na blaszydle mocującym akumulator) jest bezpiecznik. Chciałem się upewnić czy w tym modelu jest w alternatorze ? Tak. Czy jest szansa ,ze mogłem także spalić przez ten nieprzemyślany do końca zabieg alternator...
Jeżeli podwyższone obroty utrzymują się w czasie gdy samochód się jeszcze toczy,a zaczynają spadać po całkowitym zatrzymaniu, to jesze jeden eksperyment może coś wyjaśnić. Powinien tam być czujnik prędkości pojazdu. Taki łącznik na lince szybkościomierza przy skrzyni biegów. Zdejmujemy wtyczkę z niego i jazda próbna. Tylko uwaga ,sterownik zapisze kod...
Programowanie komputera robimy tak ,że po podłączeniu akumlatora silnik powinien pracować na wolnych obrotach do włączenia wentylatora na chłodnicy. A jeżeli chodzi o podwyższone wolne obroty to sprawdził bym czy nie podsysa fałszywego powietrza (zwróć uwagę na instalacje gazową tj. podstawka , wąż , no i reduktor). A jeżeli chodzi o czujnik to jeżeli...
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
Cześć wszystkim, Mam problem z samochodem opel corsa c 1.3cdti 2006. Mój problem to, gdy na zewnątrz jest zimno to samochód ma podwyższone wolne obroty, a gdy robi się ciepło na zewnątrz to wraca do normy. Zauważyłem również dziwne lekkie wibracje w samochodzie w szczególności jak trzymam kierownicę. A też kilka miesięcy temu wymieniłem rozrząd, mam...
ma 4 pinowy czujnik w kolektorze ssacym No i co w związku z tym? W tym silniku podwyższone obroty to jak pamiętam nie wykonane nastawy podstawowe. Staroć, 75-konny MPI ze sterownikiem Magneti-Marelli, IAW 1AV.
Ciężko o dobrego mechanika. Czemu akurat pomysł regulacji zaworów? Dodano po 1 Ciśnienie na cylindrach sprawdzałem i wynosi 11.5 bara, na każdym cylindrze.
Wczoraj wymieniłem termostat, filtr paliwa i przy okazji pompę wody oraz pasek rozrządu. Autko jeździ ok. wydaje mi się, że troszkę lepiej się zbiera (ale może to złudzenie) jednak obroty jałowe pozostały podwyższone nieznacznie tzn. około 1100 1200. Podczas dłuższego postoju np. na światłach zaświeca się check engine, ale nie ma to wpływu na jazdę....
Ostatecznie została wymieniona przepustnica. Wszystko jak ręką odjął.
to jest silnik 1.6 8V czy 16V?
Nie jesteś na tym forum pierwszy raz - wyliczyć czego brakuje w temacie?
Wszystkie znane mi chińczyki tak majà. Udzielone Tobie porady są co najmniej szkodliwe. Jeżeli jeszcze nie zniszczyłeś moto to daj swojego maila. Napiszę Ci co zrobić.
Jeśli cienka rurka wisi luźno i nie jest zaślepiona (albo nie zarósł nagarem króciec, jak wspomniał autoas), to silnik ciągnie tamtędy lewe powietrze, wolne obroty będą niestabilne lub podwyższone
2004 A4 1.8T, przebieg 106 000 mil od jakiegos czasu uporczywie pokazuje mi kod P0507 Moduł kontroli jałowej – RPM wyższe niż spodziewane. Czy ktos mial problemy z tym kodem? P0507 Moduł kontroli jałowej – RPM wyższe niż spodziewane ******** 3/4/2011 5:37:00 PM ******** Stored Codes P0507 16 P0507 Idle Control System RPM Higher Than Expected...
Czujnik temperatury razem z termostatem wymieniłem niedawno i temperaturke pokazuje niby dobrze bez zadnych zawirowań jak silnik się rozgrzeje to jest w porządku tylko zastanawia mnie czy obroty niepowinny czasem spaść jak przekroczy tą żółtą kreske na wskażniku. Po odpaleniu zimnego silnika jest jakieś 1300 obrotów a jak jest na połowie skali to obroty...
Proszę włączyć funkcję CUT OFF w sterowniku gazu.
Witam. Pojawił się problem że podnoszą mi się obroty z około 760 na 980 niezależnie od pory temperatury itp . Dodam że miałem wymieniany alternator przeczyszczone wszystkie masy zmieniony akumulator i nic się nie zmieniło. Dodaje zdjęcie błędu którego nie można skasować
Witam. Panowie od dłuższego czasu zastanawiam się nad pewnym zjawiskiem które występuje u mnie w samochodzie . Szukałem sporo na ten temat jednak nigdzie nie znalazłem odpowiedzi dlaczego tak jest. A mianowicie sprawa wygląda tak: Gdy mam zamiar się zatrzymać , wrzucam na luz lub wciskam sprzęgło,obroty spadają do powiedzmy 980-1000 obrotów i utrzymują...
Czy to normalne że po adaptacji obroty są trochę wyższe?
Witam, Od dłuższego już czasu mam problemy z tym samochodem. Ciężko pali - trzeba pomóc mu trzymając gaz przy odpaleniu. Ma podwyższone obroty ok. 1200-1300 obrotów biegu jałowego na rozgrzanym silniku. Dziś nie odpaliła - zaczęła się krztusić niby miała chęć zapalić, ale nic z tego. Silnik to 8 zaworowe 1.8 benzyna. Wymieniłem świece na nowe. Wyczyściłem...
Jak mysle masz sterownk MINI LAMDA. Bardzo dziwne objawy na bezynie, sterownik powinien zwierac sygnal z sondy dla komputera benzyny, czyli mowiac krotko, nie powinie wprowadzac zadnych zmian w pracy silnika na bezynie.(poza mikserem), Gdyby nie to ze po odlaczeniu wraca wszystko do normy, to stawialbym na regulator biegu jalowego, ale skoro jest inczej...
Czy nikt się z tym nie spotkał?
Po pierwsze - nie znam takiego, który jeździ na luzie ani sam NIE JEŻDŻĘ. Po drugie - każdy normalny jeśli chce się zatrzymać, a obroty już są dość niskie to by nie zdusić silnika rozsprzęgla go i wciska hamulec. W tej sytuacji obroty spadają mi do jałowych, a nie tak jak w innych multecach którymi miałem okazję jechać (m. in. c14nz, c16nz, chyba x16szr),...
Lewe powietrze.
Co do silnika, to nie wiadomo, lecz przy delikatnym praniu lub namaczaniu będen kręci się 25 obr/min, przy normalnym 53 obr/min. Przy, wyważaniu wsadu roóżnie, ale z regóły sa podwyższone ok. 58obr/min. Sygnały z pradnicy tacho też się zmieniaja zależnie od ilości prania, a nawet w czasie działania od różnego ułożenia się prania i nierównych obrotów...
Może czujnik temperatury zaniża. Silnik chodzi na wzbogaconej dawce, to tłumaczy podwyższone obroty i dopalanie paliwa w kolektorze.
A jak i czym czyścić silnik krokowy ?
podwyższone obroty astra podwyższone obroty silnika podwyższone obroty odpaleniu
tranzystor tesla kd503 ładowarka indukcyjny szczoteczka ekspres krups konserwacja
Denon DNP-720AE – brak połączenia z internetem, zawieszanie się odtwarzacza John Deere 5720 – zasilanie kontrolki ładowania akumulatora, schemat, alternator D+