Tak on jest od sterownika.Pomierz go ,od 50-600 chyba .On jest najważniejszy,ten drugi jest od wentylatora.Po prawo masz czujnik.Jak go odkręcisz to musi magnesik lużno chodzić.
Tak ma być, podnosi obroty jak akumulator jest w słabej kondycji, lub włączona zostanie elektryczna nagrzewnica wnętrza.
Sprawdź wiązkę czujnika ciśnienia paliwa. Dochodzi do uszkodzenia izolacji.
https://obrazki.elektroda.pl/3824342800_... Masa na czujniki według schematu zamyka sie przez Masowy przepływomierz powietrza i przemiennik magnetyczny na wale więc tak czy siak masa z czujników będzie ta sama co na silniku oraz na pinie 33 sterownika silnika winna być masa. Sprawdz dokładnie przepływomierz bo on może być winny że...
miałem taki gaźnik u siebie i takie same objawy, sprawdź podstawę gaźnika najlepiej ja wymienić, i sprawdź wszystkie węże podciśnienia czy są szczelne.
Auto ma start/stop. Po naładowaniu akumulatora obroty spadły. Po naprawie alternatora napięcie ładowania jest 14,7 V i problem ustąpił. Akumulatora nie wymieniałem.
A ma powody żeby pracować na podwyższonych obrotach? Jakie jest obciążenie CPU?
Tak, będą błędy korelacji położenia przepustnicy.
Jak trzymasz na podwyższonych obrotach to tez nie pracuje na jeden cylinder? Jeśli tak to odkręcaj pokolei przewody wtryskowe i patrz na którym "kuleje".
Dzień dobry! Czy naprawiłeś ten problem, wymieniając przepustnicę?
http://e-kosiarki.net/topics12/silnik-dw...
Błędy w module centralnej elektyki, napięcie ładowania po odpaleniu (sprzęgło alternatora często się zaciera).
Tak ma być
Witam, po usunięciu błędów wracają. Po usunięciu i odpaleniu silnika oraz wciśnięciu gazu schodzi normalnie, zatrzymuje się nawet nie na pół sekundy gdzies w granicy 1000 a potem normalnie wskakuje na swoje ok. 850. Po kilku jazdach problemy wracają. Co do spalania, spala normalnie. Nie zauważyłem by brał więcej. https://obrazki.elektroda.pl/1740259000_...
Miałby wtedy podwyższone obroty.
Zmniejsz ogrzewanie i wyłącz nadmuch i zobacz, czy też tak się będzie działo, czy podniesienie wolne obroty.
Czytałem trochę na temat tego silnika, bo taki silnik jest w samochodzie córki. Z tego co czytałem to ten silnik nie ma przepustnicy, jej funkcję spełnia zmienny wznios, a w zasadzie większe lub mniejsze otwarcie zaworów ssących.
Napięcie w instalacji, spadek napięcia powoduje podniesienie obrotów na jałowym.
Witam, Zbierzmy najpierw więcej informacji: 1. Czy po uruchomieniu zimnego silnika (jak już zapali normalnie), ma on prawidłowe, podwyższone obroty ("ssanie")? 2. Czy po rozgrzaniu obroty spadają do normalnych? 3. Czy opisywane "duszenie sie" po dodaniu gazu, występuje tylko na zimnym silniku, czy zawsze, czy tylko sporadycznie? Pozdr.
Odkopie trochę temat, udało się komuś znaleźć przyczynę braku reakcji na pedał gazu? Bo ja mam identyczny przypadek... 😐
Złom kup nowy i sprawdź napięcie podczas pracy silnika na podwyższonych obrotach ,ma być 14.1-14,5V
A jest tam?
polecam ten : http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&k... kosz zeledwie 90 zł a i sprzęt czyli oprogranowanie znajdziesz na necie : http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&k...
Jeżeli kontrolka nie pali się w czsie jszdy to wszystko jest ok. Hamulec powinien być nasiśnięty, jak odpalasz zimny samochód , to przy podwyższonych obrotach zaczął by jechać.
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
W zasadzie dobrze jak na starego merca, może tylko podniesiony poziom węglowodorów (HC) na podwyższonych obrotach, ale norma to max 300ppm. Jeździj, nie dobieraj sobie do głowy.
Zrób prosty eksperyment. -dobrze rozgrzej silnik, do temp. nominalnej -skieruj nadmuch na "twarz" i weź siłę nadmuchu na "0" -wprowadź silnik na podwyższone obroty, około 2000 do 3000 rpm na około minutę -weź nadmuch na III lub IV i zobacz jak ciepłe leci powietrze z kratki pasażera Jeżeli na początku leci ciepłe i dosyć szybko jego temp maleje to oznacza...
Witam, Czy koledze udało się rozwiązać problem? Też mam problem z drganiami budy na wolnych obrotach w 1.6 BSE w VW Touranie... Przedzwoniłem wszystkie ASO w Łodzi z pytaniem o podniesienie obrotów i aktualizację softu ECU ale tego nie oferuję i twierdzą, że Ten Typ Tak Ma ;/
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy.
Witam. Co może być problemem podwyższonych obrotów na luzie (delikatnie powyżej 1000 obrotów na minute). Dzieje się tak czasami np po minucie od odpalenia silnika bądź w trakcie jazdy np, w korku po zagrzaniu pojazdu.. Po podpięciu VCDSA nic nie pokazało. Pacjent Audi a3 z 2.0 TDI (BKD).
Witam, mam opla astrę j 1,4 benzyna 100 KM 2011 rok, 141 tys. km. Oto mój problem. W czasie jazdy gdy wrzucam na luz obroty spadają ale utrzymują się na poziomie ok. 1,5 tys. Nie falują. Gdy zatrzymuje się całkowicie spadają do poprawnego poziomu poniżej 1 tysiąca. Problem nie zawsze występuje. Przeważnie na ciepłym silniku. Świecie wymienione, przepustnica...
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
Na ścianie grodziowej(węże wodne wchodzą do kabiny)masz 1 odpowietrznik,drugi jeżeli jest powinien znajdować siś przy lewym reflektorze.Utrzymujesz podwyższone obroty silnika(około 2000)odkręcasz odpowietrznik(najwyżej umiejscowiony)-nie wykręcasz-dolewasz płynu,póżniej 2.Po usunięciu powietrza z układu pojawi się ogrzewanie w kabinie-nawiew.
Escortem zrobiłem 170 kkm i ten objaw, który opisujesz to jest normalne i prawidłowe zachowanie silnika. Tak komputer nim steruje. Jeżeli nie masz zerowej prędkości to silnik jest trzymany na podwyższonych obrotach, aby ułatwić zmianę biegów. Jeżdżenie na luzie to głupota. Jeżeli wydaje Ci się, że w ten sposób zaoszczędzisz paliwo to jesteś w wielkim...
Usuń usterki z diagnostyki, na początek czujnik temperatury wymień.
co do benzyny to sonda lambda steruje mieszanka paliwa i w przypadku gdy jest uszkodzona może podnieść obroty silnika. A co do gazu jeśli nie trzyma obrotów to najprawdopodobniej padł parownik i zalecał bym jego wymianę
Jest może jeszcze jakiś bezpiecznik/przekaźnik po drodze od regulatora napięcia lub alternatora, który mógł się spalić? Przed akumulatorem (na blaszydle mocującym akumulator) jest bezpiecznik. Chciałem się upewnić czy w tym modelu jest w alternatorze ? Tak. Czy jest szansa ,ze mogłem także spalić przez ten nieprzemyślany do końca zabieg alternator...
Ładowanie jak wygląda? Pomiar proszę zrobić. Ładowanie 14,29 V odczyt z Vaga Dodano po 37 Temperatura silnika jaki odczyt ? Odczytałem temperatury Vagiem niestety opisu poszczególnych pól nie mam znam tylko numery kanałów tj. 007, 062 i 064 temperatury w załączniku.
Wczoraj wymieniłem termostat, filtr paliwa i przy okazji pompę wody oraz pasek rozrządu. Autko jeździ ok. wydaje mi się, że troszkę lepiej się zbiera (ale może to złudzenie) jednak obroty jałowe pozostały podwyższone nieznacznie tzn. około 1100 1200. Podczas dłuższego postoju np. na światłach zaświeca się check engine, ale nie ma to wpływu na jazdę....
Może czujnik temperatury zaniża. Silnik chodzi na wzbogaconej dawce, to tłumaczy podwyższone obroty i dopalanie paliwa w kolektorze.
No więc tak. Ciśnienie w dolocie na rozgrzanym silniku na biegu jałowym około 350 mBar. Według mnie w porządku. Wydaje się jakby za dużo lał wtryskiwacz. Jest taka możliwość że założony jest o innym wydatku? Były w ogóle różne typy wtrysków np. dla 1.6 i 1.4? Jak ciśnienie paliwa obniżę do około 0,2 bar to lambda zaczyna oscylować. Ewidentnie za dużo...
Czy rozwiązał ktoś problem z podwyższonymi obrotami na biegu jałowym?
Witam. Temat był wałkowany dość dawno... ale mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten problem, ponieważ mam taki sam i ręce mi opadły a czytam forum wzdłuż i w szerz. Fiat uno 1.0, 2002 rok, 145 tys. przebiegu, wtrysk mono, brak sterowania silnikiem krokowym. Na zimnym bez wduszenia pedału gazu nie odpali, trzeba go trzymać na gazie parę chwil żeby nie zdechł,...
Nie opisane było czy na podwyższonych obrotach silnik pracuje na wszystkich cylindrach, więc przypuszczałem nieszczelność bo wiem, iż uwydatnia się ona na wolnych obrotach, a na wyższych powinna zaniknąć ta usterka. Weź wyciągnij całą listę wtryskową podłącz instalację i niech ktoś kręci rozrusznikiem, zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy...
No ale trochę słabo by było. Zapłon kupiony jako nowy od JackMotors. A tak pomyślałem.. a czy jeżeli coś by było nie tak podłączone w regulatorze napięcia to czy to mogło by na to wpłynąć? jak by tutaj nagle na drugiej pozycji załączała się odwrotna polaryzacja?
Nie jesteś na tym forum pierwszy raz - wyliczyć czego brakuje w temacie?
ma 4 pinowy czujnik w kolektorze ssacym No i co w związku z tym? W tym silniku podwyższone obroty to jak pamiętam nie wykonane nastawy podstawowe. Staroć, 75-konny MPI ze sterownikiem Magneti-Marelli, IAW 1AV.
no to zmień charakterystyki zapisane w ecu i będziesz miał ponad 1000obr/min i będzie lala
Jest tylko jeden w Twoim przypadku. Czasami się tak uszkadzają, że nie sposób je pomierzyć (trzeba by było w całym zakresie temp. to zrobić - może mieć "przerwę) i VCDS (vag) też nie widzi w nich problemu... Ratuje tylko podmianka :D w celu 100% poprawnej diagnozy. Nabąknąć by tutaj trzeba było, iż to jedna z najczęstszych usterek w tym aucie...
Ciężko o dobrego mechanika. Czemu akurat pomysł regulacji zaworów? Dodano po 1 Ciśnienie na cylindrach sprawdzałem i wynosi 11.5 bara, na każdym cylindrze.
Żadne specyfiki nie były dolewane, samochód jeździ u nas od 2011 roku. Nie dymi, oleju nie przybywa, majonezu w oleju nie ma, zbiorniczek czysty. Termostaty identyczne, teraz siedzi oryginał suzuki dobierany po vin i kupowany w ASO, działa prawidłowo. Test CO2 był robiony na podwyższonych obrotach, na zewnątrz żaden przewód nie jest zagnieciony. Z...
Ostatecznie została wymieniona przepustnica. Wszystko jak ręką odjął.
Podsumowując: mały obieg działa bo ogrzewanie jest, a płyn z przewodu zwrotnego w zbiorniczku nie tryska, a powinien. Uruchom zimny silnik z otwartym korkiem zbiorniczka wyrównawczego, jeśli pompa wody jest sprawna i przewody drożne - to po dodaniu gazu woda powinna wypływać silnym strumieniem z przewodu zwrotnego (oczywiście do wnętrza zbiorniczka)....
to jest silnik 1.6 8V czy 16V?
Witam. Panowie od dłuższego czasu zastanawiam się nad pewnym zjawiskiem które występuje u mnie w samochodzie . Szukałem sporo na ten temat jednak nigdzie nie znalazłem odpowiedzi dlaczego tak jest. A mianowicie sprawa wygląda tak: Gdy mam zamiar się zatrzymać , wrzucam na luz lub wciskam sprzęgło,obroty spadają do powiedzmy 980-1000 obrotów i utrzymują...
Tak , w tym czarnym "pudełku" są dwa / gołe / przekażniki. Mniejszy jest od wtrysku rozruchowego. Sprawdzałeś czy masz napięcie na wtyczce rozruchowego na momen po włączeniu kluczyka , czy też wtrysk paliwa z niego? Tem na zdjęciu , z bezpiecznikiem , nie ma nic wspólnego z wtryskiem rozruchu ale ma z zaworem obejściowym - wolnych obrotów , gdy on nie...
Dzięki za podpowiedzi. Spróbuję jak tylko będę miał okazję pogrzebać przy tym samochodzie. Ale to pewnie będzie dopiero po nowym roku. W sumie nie wpadłem na to by pogrzebać w DAS. W sumie to nie miałem na to za dużo czasu.
Czujnik temperatury razem z termostatem wymieniłem niedawno i temperaturke pokazuje niby dobrze bez zadnych zawirowań jak silnik się rozgrzeje to jest w porządku tylko zastanawia mnie czy obroty niepowinny czasem spaść jak przekroczy tą żółtą kreske na wskażniku. Po odpaleniu zimnego silnika jest jakieś 1300 obrotów a jak jest na połowie skali to obroty...
Czyściłem , dalej to samo . Luz zaworowy mam 0,05mm a powinno być 0,08mm ale nie wiem czy to ma aż takie znaczenie . Nie mam listka szczelinomierza 0,08 , mam 0,05 i dalej 0,10. Zamówiłem dokładniejszy szczelinomierz i zobaczymy . Może ten typ tak ma , albo potrzebny jest lepszy gaźnik ?
nie działa w nim tempomat i hamulec górski kontrolka od górskiego się zapala Pewnie trzeba nauczyć sprzęgło. jak włączam tempomat na postoju to obroty minimalnie wzrosną do ok. 1000 Raczej do ok. 750. Tak to działa. W czasie jazdy ta dźwigienka to tempomat, a na postoju "temposet" - ustawianie podwyższonych obrotów biegu jałowego. Jest to nawiasem...
Jak mysle masz sterownk MINI LAMDA. Bardzo dziwne objawy na bezynie, sterownik powinien zwierac sygnal z sondy dla komputera benzyny, czyli mowiac krotko, nie powinie wprowadzac zadnych zmian w pracy silnika na bezynie.(poza mikserem), Gdyby nie to ze po odlaczeniu wraca wszystko do normy, to stawialbym na regulator biegu jalowego, ale skoro jest inczej...
Na pompie wtryskowej są dwa siłowniki podciśnieniowe. Z tego co pamiętam, jeden odpowiada za zatrzymanie silnika, a drugi do podciśnieniowej regulacji obrotów. Jest jeszcze czujnik podciśnieniowy do tzw. podwyższonych obrotów biegu jałowego przy zimnym silniku. Do stacyjki są doprowadzone przewody podciśnieniowe, które po przekręceniu stacyjki w pozycję...
Wymieniłem czujnik temperatury i wszystko wróciło do normy, pięknie pali i ma prawidłowe obroty. Dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia.
Obroty ma podwyższone?
Po pierwsze do ustawienia napięcia korzystaj ze sprawnego i naładowanego akumulatora (6,2 - 6,4V) Po drugie napięcie mierz na zaciskach akumulatora, a nie na prądnicy czy regulatorze. Przytrzymaj silnik na podwyższonych obrotach 1,5-2 tys. RPM i ustaw napięcie 7,0 - 7,2V. Następnie włącz światla drogowe i wciśnij hamulec (żeby stop się zaświecił). Napięcie...
Witam, dziś po czyszczeniu i adaptacji przepustnicy mam podwyższone wolne obroty oraz silnik gdzie czasem po odpaleniu, zauważyłem na tps takie coś http://obrazki.elektroda.pl/4979671700_1... Może to być przyczyną?
Jeżeli podwyższone obroty utrzymują się w czasie gdy samochód się jeszcze toczy,a zaczynają spadać po całkowitym zatrzymaniu, to jesze jeden eksperyment może coś wyjaśnić. Powinien tam być czujnik prędkości pojazdu. Taki łącznik na lince szybkościomierza przy skrzyni biegów. Zdejmujemy wtyczkę z niego i jazda próbna. Tylko uwaga ,sterownik zapisze kod...
Witam. panowie DVD to ma za sobą kilka obejrzanych filmów aż tu nagle nie czyta nic ani DVD ani CD dosłownie nic jak przyjmie płytę to jedynie kręci sie jakby z podwyższonymi obrotami.Za wszelkie wskazówki z góry dziękuje i pozdrawiam
Jak jest już nagrzany, to na postoju silnik ma podwyższone obroty około 1000, a spaliny czuć olejem zdecydowanie. Dziś odpaliłem silnik i na zimno nie ma nic, chodzi równo, ale już nie grzałem go.
Podwyższone obroty to norma przy niższych temp. Przy następnej diagnozie proponuje zwrócić uwagę na parametry.
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i się zastanów, zanim następnym razem coś napiszesz. węże są równo ciepłe przy zdjętych przewodach z nagrzewnicy uruchomionym silniku na podwyższonych obrotach trochę chlapnie płyn , na wolnych prawie nic nie leci Przecież to zaprzecza jedno drugiemu! Jeśli płyn nie ma obiegu, to ewentualnie tylko jeden przewód...
dodam że jak zaświeci się EPC to samochód ma podwyższone obroty około 1100
Lewe powietrze.
Proszę włączyć funkcję CUT OFF w sterowniku gazu.
2004 A4 1.8T, przebieg 106 000 mil od jakiegos czasu uporczywie pokazuje mi kod P0507 Moduł kontroli jałowej – RPM wyższe niż spodziewane. Czy ktos mial problemy z tym kodem? P0507 Moduł kontroli jałowej – RPM wyższe niż spodziewane ******** 3/4/2011 5:37:00 PM ******** Stored Codes P0507 16 P0507 Idle Control System RPM Higher Than Expected...
Kafelek od komputera
Czy nikt się z tym nie spotkał?
dobrze rozumujesz sprawdź to na benzynie - pewnie i na rozgrzanym obroty będą podwyższone podczas toczenia a dlaczego to już dłuższa opowieść - w każdym razie można powiedzieć że wszystko jest w porządku
Dzień dobry. Proszę o pomoc, w C-330 podnośnik pod ciężarem nie unosi się do góry, bez ciężaru unosi się bardzo powoli. Wszystko to dzieje się na podwyższonych obrotach silnika.
W citroenie C5 2.0 hdi (pewnie ten sam silnik co tutaj) po pęknięciu paska rozrządu miałem podobną sytuację. naprawiłem głowice, włożyłem wtryski i za żadne skarby świata nie chciał odpalić, mimo, że błędów w komputerze nie było a ciśnienie na szynie podczas kręcenia było ponad 300 bar. Okazało się, że paliwo nie mogło się "przebić" przez wtryski i...
A jak i czym czyścić silnik krokowy ?
Kalibracja przechodzi ale na podwyższonych obrotach. Kalibracja robiona SD. Dodano po 1 Kalibracja przechodzi ale na podwyższonych obrotach. Kalibracja robiona SD. https://obrazki.elektroda.pl/6005702400_...
Programowanie komputera robimy tak ,że po podłączeniu akumlatora silnik powinien pracować na wolnych obrotach do włączenia wentylatora na chłodnicy. A jeżeli chodzi o podwyższone wolne obroty to sprawdził bym czy nie podsysa fałszywego powietrza (zwróć uwagę na instalacje gazową tj. podstawka , wąż , no i reduktor). A jeżeli chodzi o czujnik to jeżeli...
Panowie, pierdzielicie głupoty. Uszczelka pod monowtryskiem cała Zawsze wtedy wyświetlany był błąd 35, czyli regulator biegu jałowego. Wiązało się to z tym, że bazowa prędkość biegu jałowego różni się o 170 rpm od zadanej. Poza tym silnik gnał na podwyższonych obrotach. Ale ale- nie tylko uszczelka! Tam też pękał węzyk do pneumatycznego siłownika EGR....
może guma pod gażnikiem jest sparciała i przepuszcza lewe powietrze
6500obr. to już chyba odcięcie paliwa.Pytanie w jakim stanie jest pompa paliwa ,może się już przycina.A obroty biegu jałowego są w normie czy podwyższone(w jakim zakresie obrotów)?
W manualu do samochodu odpowiedzi nie znalazłem Samochód jak w temacie ma dość wysokie obroty na jałowym biegu po uruchomieniu jak jest zimny Objaw normalny. Jak silnik jest zimny, otrzymuje dodatkową dawkę paliwa. Dlatego te podwyższone obroty.
nie jest manualna pozdrawiam
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. gdy silnik jeszcze się rozgrzewa dostaje więcej paliwa i chodzi normalnie. Także rozszczelnienie może powodować wyższa temperatura. Zbadaj go rozpylając plaka w różne miejsca jeżeli podwyższą się obroty to już wiadomo. Ale najlepiej sprawdzić dymem. To tak na początek. Nie raz...
Przed parownikiem jest jeszcze coś takiego jak zwór rozprężny... Wiem, znam budowę układu dlatego to pomijam. Tylko czy to może być przyczyną. Fakt, na wolnych obrotach jest za wysokie ciśnienie i wyłącza kompresor a na podwyższonych obrotach ciśnienie to samo i temperatura czynnika wyższa niż powinna przez co wylot z wentylacji powyżej 15°C. Czy ZR...
Wydechu nie zrobiłem ale sprawdziłem uszczelkę pod przepustnicą! Niestety zasysa lewe powietrze tamtędy. Kupiłem środek do odpalania samochodów na zimno, prysnąłem nim w okolice uszczelki pod kolektorem (między kolektorem a przepustnicą).efekt - samochód wyraźnie próbował mi zgasnąć. Powtórzyłem tą czynność dla uszczelki pod kolektorem dolotowym i nie...
Kod błędu 3003 Case Farmal 85A Co to oznacza? AI: Czy zauważyłeś jakieś konkretne objawy lub problemy związane z kodem błędu 3003 w ciągniku? Podwyższone obroty silnika tuż po zapaleniu i świeci się pomarańczowa kontrolka AI: Czy podjąłeś już jakieś kroki w celu rozwiązania tego problemu? Jeśli tak, to jakie? Nie
Czyli wtedy gdy motor jest zimny. Nie grzeje sie i cały czas dostaje bogatszą mieszanke - normalna sprawa. Jeśli nie wiesz czy czujnik temperatury jest sprawny to przemierz go i zobacz jaki ma opór przy okreslonej temperaturze. A prawda jest taka że jednopunkty żłopią tyle paliwska ile widzą, wiem bo ojciec ma Astre F 1.4 8V i też śmiga do pracy na...
Większość silników dwusuwowych w takich maszynach odpalasz na ssaniu do pierwszego załapania silnika (ma zgasnąć), poźniej wyłączasz ssanie i uruchamiasz jeszcze raz i teraz powinien pracować silnik na podwyższonych obrotach, po dodaniu gazu zchodzi na obroty jałowe. Jeżeli chodzi o regulacje gaźnika to zobacz załącznik.
Kurcze coś się stało. Auto straciło moc i miało podwyższone obroty. Do 1500. I nie było reakcji na gaz. Mogłem naciskać do deski. Pojawił się błąd jazdy awaryjnej i samochód z kluczykiem. Wróciłem do domu będąc na samych biegach. A gaz sam się dodawał :) Może to po tym plaku który psikałem za pierwszym razem do dolotu tak mu odwala. Wziąłem komputer...
Witam. Piszę w sprawie podniesionych obrotów Vw Craftera 2.5tdi bjl z 2007r. Zostało wymienione: -akumulator -filtr dpf nowy firmy jmj -czujnik różnicy ciśnień orginalny nowy Opiszę dokładnie: Odpalam zimny silnik i ruszam. Nie raz odrazu po wysprzęgleniu auto trzyma 1000obr i po chwili jak nieruszę dalej to auto samo zejdzie z obrotów. Ale gdy rusze...
1. Wolne obroty, silnik rozgrzany: 0,12 MPa 2. Podwyższone obroty: 0,4 MPa Na zimnym nie mierzyłem. Miska olejowa nie jest pognieciona.
No i jakie jest? Na podwyższonych obrotach silnika.
Gdzie jest umiejscowiony czujnik gazu w ciągniku Case Farmall 85A? AI: Dlaczego potrzebujesz zlokalizować czujnik gazu w ciągniku Case Farmall 85A? Czy chodzi o konserwację, naprawę czy wymianę? Świeci się kontrolka kod błędu 3003. AI: Czy zauważyłeś jakieś problemy lub objawy związane z czujnikiem gazu, które mogłyby pomóc w diagnozie? Podwyższone...
Więc masz za duża częstotliwość prz podwyższonych obrotach. A musisz mieć bo bieg jałowy masz wyżej od prędkości synchronicznej. Więc wartości skuteczna napięcia się zmienia.
podwyższone obroty astra astra podwyższone obroty podwyższone wolne obroty
pojemność skrzynia głośnik straty przekładnika prądowego numer karty sieciowej
zmywarka electrolux mikrokomputer cobra1
Understanding Tuya Beacon Mesh Bluetooth Protocol Webasto działa z minimalną mocą bez błędów – przyczyny i rozwiązania