Jak nie podasz kl15 to się nie wzbudzi. Więc nic mu nie będzie.
Więc jednak świeci? :D Tak na prawdę wolałbym podczas prób pominąć ten przewód z niebieską izolacją, a kontrolkę zamiast do niego dołączyć do przewodu "+" przy alternatorze. Jeżeli nadal nie będzie gasła podczas pracy alternatora, to masz uszkodzone diody wzbudzenia. Oczywiście zakładam, że na poprzednim podłączeniu alternator ładował prawidłowo.
http://obrazki.elektroda.pl/6557898300_1... To schemat instalacji w moim ciągniku, oznaczenia na alternatorze się zgadzają wiec nie byłoby problemu, tylko może ktoś mi podpowie jak zmienić podłączenie jeśli mam taki regulator rc2/12b Dodano po 3 http://obrazki.elektroda.pl/1210400800_1... A regulator mam taki, wiem tyle że...
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi chociaż temat poruszany to dla przypomnienia z regulatora wtyczka posiada dwa styki patrząc na alternator od tyłu z lewej styk szerszy do podłączenia kontrolki ładowania oraz z prawej styk węższy do podłączenia zasilania 12 V po zapłonie.P
Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Witam . Jeżeli przy tradycyjnym podłączeniu kontrolki ładowania(zacisk L ,oraz +15 po kluczyku) kontroka nie świeci ,czyli brak masy na zacisku L na zgaszonym silniku.Natomiast pojawiające się napięcie na tym zacisku gdy alternator pracuje,może świadczyć o nieprawidłowym działaniu regulatora(kontrolka jest sterowana z regulatora),lecz nie koniecznie.Dla...
Jako że nie mamy typu alternatora podam na oko: B- - minus na aku (powinien mieć także z obudowy) B+ - plus na aku W - kontrolka ładowania wejścia na wsówki - obrotomierz. Powinno wystarczyć podłączenie B+ i kontrolki ładowania. Mogę się jednak mylić, gdyż nie mam dokładniejszych danych.
przecież warszawa to to samo co Żuk (a konkretnie to na odwrót), czyli zakładaj alternator od Żuka z jego mocowaniami i będzie jak orginał bo to ten sam silnik i nie będzie rzeźby. regulator elektroniczny od Poloneza caro, na niego plus po stacyjce a wyjście z regulatora do wejścia wzbudzenia alternatora, tam kontrolki też nie trzeba podłączać, ja w...
Kabel ze stacyjki (plus po kluczyku) - żarówka - kabel do alternatora tak w skrócie to ma wyglądać (bo nie rozumiem tego razem jeśli do dwóch biegunów kontrolki to ok).
ja bym podłączył ten regulator tak: 15/54 -> plus po stacyjce (na schemacie też plus po stacyjce masz tak opisany) M - magneto -> do prądnicy (jak na schemacie) R -> najprawdopodobniej do kontrolki ładowania (w liczniku) ale nie lepiej tam założyć alternator ze 105/120/Favoritki/Felicji ??? prądnica to straszne beznadziejstwo, to ledwo co ładuje,...
Czy możesz dokładniej określić cel stosowania i twoje wymagania wobec takiej kontrolki. Czy musi to być żarówka? A LED?
Alt 6-cio diodowy, musi być przekaźnik lampki ładowania.
Do sedna: przewód łączący alternator z akumulatorami (połączenie na rozruszniku) dajesz minimum 6 mm2, oczka zaciskasz odpowiednie. Przewód kontrolki ładowania też załóż nowy. Przekrój 1.5 mm2. Wywal tą całą plątaninie, przeciągnij ten przewód od kontrolki i tyle.
Jest to typowy alternator z Stara mam nadzieję że jest to 12V. Podłączenia to `10 -masa pociągnięta do regulatora, 18 -to szczotka do regulatora na67, 19- to przewód zasilający przeważnie od rozrusznika, plastikowa kostka - wyjście na przekaźnik do kontrolki ładowania ponieważ to są alternatory obcowzbudne.P
To jest chiński alternator z wbudowanym regulatorem napięcia, zbudowany na wzór alternatora z malucha BIS/CC. Przewód od kontrolki (D+) podłączasz obok śruby akumulatora (B+). Trzeci zacisk (1) to wyjście fazy stojana — pozostawiasz niepodłączony. https://obrazki.elektroda.pl/4346236100_... Po zamontowaniu sprawdź czy pasek idzie...
https://obrazki.elektroda.pl/3207795700_... Zapożyczone z innego tematu
Witam Proszę o pomoc w podłączeniu alternatora. Alternator 6 diodowy, jaki regulator zastosować i jak zrobić kontrolkę ładowania https://obrazki.elektroda.pl/8245231200_...
Podłączyłem alternator z wbudowanym regulatorem napięcia. Tylko mam taki problem ze nie gaśnie mi kontrolka ładowania wiecie może jak to dokładnie podłączyć trzeba pociągnąć jeszcze przewód minusowy z alternatora do kontrolki ?
Bezstykowy zapłon CDI MZ ETZ 125, ETZ 150 kontrolka ładowania. Jak podłączyć wszystko krok po kroku, żeby motor normalnie działał?
Jak napiszesz albo zrobisz zdjęcie tej kontrolki z diodą. Do czego była oryginalnie podpięta?
0 Bateria - 1 Bateria + 2 Sygnałl L regulator napiecia ( kontrolka ładowania ) 3 Rozrusznik kl 50 4 czujnik ciśnienia oleju 5 Przegrzanie silnika czujnik w głowicy ( opcja) 6 Grzanie świec ( opcja specjalna ) 7 Cewka gaszenia 14 Regulacja prędkości ( opcja ) 22 Terminal W predkośc obrotowa silnika 24 Terminal C do regulatora napięcia (praca regulatora...
Witam wszystkich. Napiszcie mi prosze jak podlaczyc alternator 12V razem z zewnetrznym regulatorem 12B. Zdjecia wyjsc alternatora i regulatora zalaczam na zdjeciach. Regulator ma wyjscia 15 i 67, alternator wyjsce na plus (z akumulatora) [nazywam to kabel zbierajacy gdyz tak kiedys slyszalem, ale ostatnio moderator "Błażej" wysmial mnie za takie nazewnictwo,...
Przecież sprawa prosta oryginalnie alternator 6-cio diodowy kontrolka wyłączna przekaźnikiem ładowania i wszystko. A chcesz 9-cio diodowy wyłączać kontrolkę przekaźnikiem też nie masz problemu.P
LSN udostępnił na swojej stronie schemat/instrukcję podłączenia alternatora do instalacji ich produkcji. Mam kilka uwag, bo można to było zrobić prościej. Po pierwsze, można było od razu wprowadzić dodatkowy przewód alternator-rozrusznik lub alternator-stacyjka. Można zauważyć że zrobili to z przewodem od elektromagnesu rozrusznika — występowały dwa...
Konstrukcja alternatora i regulatora napięcia w chińskich skuterach dalece odbiega od rozwiązań stosowanych w samochodach i uniemożliwia proste podłączenie kontrolki ładowania. Tam nie ma obwodu wzbudzania alternatora, bo nie ma tam uzwojenia wzbudzającego, zamiast niego są magnesy stałe. Regulator jest prymitywnym regulatorem stratnym.
Furas1609 . Witam mam dokładnie taki sam problem , nowy aku , zrobiony alternator wymieniony bezpiecznik 100A No i nadal brak rozwiązania, może tobie się udało i jesteś w stanie pomóc :)? Bo nadal brał ładowania :/
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Nie chodzi mi o wcale o podłączenie kontrolki ładowania lecz o przerobienie alternatora by wzbudzał się samoczynnie, a do tego koniecznie muszę mieć 9-cio diodowy i stąd też moje zapytanie.
https://obrazki.elektroda.pl/6164936800_... Wyłącznik czasowy ogrzewania tylnej szyby z przyciskiem monostabilnym. Jest to rozwinięcie, modernizacja układu z tego tematu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Układ został zaprojektowany specjalnie do współpracy z bistabilnym wyłącznikiem ogrzewania szyby...
ale nie zaświeci bo ma rąbnięty licznik nie jest ważne czy LED na liczniku świeci czy nie. Ważne jest czy w obwodzie wzbudzenia płynie odpowiedni prąd "ustalony" wartością rezystorów w liczniku. Podłączenie amperomierza w obwód wzbudzenia na alternatorze pozwoli sprawdzić ten obwód. podaj na niego 12v przez kontrolkę Można też podać tak jak Ty napisałeś...
Zasilanie po kluczyku do zacisku (15) regulatora ,zacisk (67) podłącz do szczotko-trzymacza.Oczywiście regulator (jego obudowa)przykręcona do masy.Zamiast kontrolki ładowania można podłączyć Amperomierz ,lub Woltomierz z maszyn rolniczych,dostępny na internecie ,lub typowy wskaźnik ładowania na diodach.
Ostatnio u ojca w T-25 padł stary alternator na 5 wyjść i stanąłem przed dylematem jak podłączyć nowy na 3 wyjścia. Identyczny jak na zdjęciu w pierwszym poście. W polskim interniecie piszą jedynie co podłączyć pod + (gruby przewód od akumulatora) i pod wyjście Д (kabelek od kontrolki). Nurtowało mnie jednak, od czego jest to trzecie wyjście oznaczone...
http://obrazki.elektroda.pl/7924554000_1... Automatyczny wyłącznik ogrzewania tylnej szyby w samochodzie (kolejny). Po około 10 latach bezproblemowego używania układu czasowego sterowanego wyłącznikiem bistabilnym (opisany tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic86... ) postanowiłem zmienić układ czasowy na sterowany przyciskiem...
A co ze ,,wzbudzeniem", czyli podłączenie akumulatora i kontrolki ładowania ? (niezbędna do prawidłowej pracy regulatora) Echhh :cry:
Oczywiście zapomniałem wyjaśnić jak jest podłączona kontrolka ładowania.
Witam Na D+ podłącz kontrolkę ładowania.
Koledzy to nie tak. Alternator w momencie rozpoczęcia ładowania w wyjściu z gwiazdy zaczyna generować prąd.Dlatego musi być przekażnik ładowania czyli rozwierający a podłączenie następujące; cewka przekaznika 1-masa 2-wyjście z gwiazdy 30-masa 87-kontrolka. Na kontrolkę z drugiej strony zasilanie 15. Pozdr. Dodam że przy przekażniku typowym do ładowania...
no w tamtym i tak uzwojenie juz bylo poprzepalane ale kontrolka ładowania zapali mi sie na zapłonie i gasnie po przekreceniu .... bez podlaczonia tego pinu nawet ... W wypadku nie podłączenia przewodu kontrolki ładowania do alternatora, kontrolka nie powinna świecić nawet po zapaleniu silnika. Skoro gaśnie to szukaj problemu w instalacji a nie w alternatorze.
gdy mam zapalony silnik i wyciagne kluczyk to kontrolka nadal nie zaswieca się lecz gdy wcisne hamulec na zapalonym silniku i wyciagnietym kluczyku to kontrolka zaczyna swiecic Tak będzie bo napięcie z D+ idzie przez kontrolkę do 15 (plus po zapłonie) i stąd są zasilane lampy stopu. Więc po naciśnięciu hamulca na 15 pojawia się "masa" przez żarówki...
Bezskutecznie poszukiwałem dokumentacji tej ładowarki. Do tej pory udało mi się ustalić kilka faktów. Ładowanie odbywa się prądem 1A. Koniec ładowania zostaje wykryty za pomocą dV. Ładowarka sygnalizuje 3 stany za pomocą kontrolki LED. - ciągły - akumulator naładowany, lub brak podłączonego akumulatora - przerywany - akumulator w trakcie ładowania -...
Do zielonego podpinasz plus z stacyjki w szeregu z żaróweczką 12V 4W, konkretnie powinna to być żaróweczka z licznika z kontrolki ładowania. Układ działa w ten sposób, że wciskając kluczyk do stacyjki dajesz plus na kontrolkę ładowania która daje wzbudzenie na alternator (w twoim przypadku zielony zacisk), kiedy zapalasz traktor kontrolka gaśnie tak...
Tak właściwie w jakim celu chcesz to zrobić? Ładowarka z pewnością ma zabezpieczenia przed przeładowaniem baterii. Sterownik musiałby w jakiś sposób wykrywać naładowanie baterii, np przez pobór prądu przez ładowarkę lub podłączenie do jakiejś kontrolki stanu ładowania. Tutaj nie byłoby dużego problemu z zaprojektowaniem układu. Problemem byłoby ponowne...
Witam, mam buggy z Fiata 126p i robię instalację. Chciałbym podłączyć kontrolkę do ładowania akumulatora. Od tej kontrolki wychodzą dwa kable: plusowy i minusowy. Czy może wie ktoś, jak to zrobić?
Mam pytania związane z zasilaniem baterią Del D620 i kontrolki LED sygnalizującą stan podłączenie i ładowania. Próbowałem coś znaleźć w necie na ten temat ale nic nie znajduję. Na pasku gdzie jest ikonka baterii jak na nią kliknę pokazuje mi stan naładowanej baterii pierwszej i że druga bateria jest niepodłączona. O co chodzi z tą drugą baterią? Czy...
No właśnie.Jaki miałeś zamontowany poprzedni alternator?.Jeżeli był to Fiatowski ,to był o 6-cio diodowy , i kontrolka ładowania była przez przekaźnik.Przekaźnik kontrolki ładowania powinien być pod deską obok oryginalnego regulatora napięcia.
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
No dobr,trochę się wyjaśniło ale podłączenie regla z MZ wygląda tak : D+ do D+ prądnicy ( ładowanie, wyjście 6V z prądnicy) DF do DF prądnicy (wzbudzenie) 61 kontrolka ładowania B+ plus baterii D- masa pojazdu Z kolei na moim regulatorze są zaciski: DF-,DF+,D+/61,51. Jeśli podłączyłbym to tak: D+/61 - wyjście z prądnicy DF+ - szczotka plusowa DF - -...
Jakie sobie dasz kolory, to twoja sprawa byle podłączenie zgadzało się z tym schematem. Jedna strona kontrolki to D+ druga to KL15, masz nawet numer bezpiecznika podany.
Regulator od alternatora 6-cio diodowego, jeśli to był komplet to alternator pewnie też. W życiu. To 9d jest. Łączysz 67 do 67, 15 do 15, tylko dokładasz przewód z kontrolki ładowania do zacisku 15 przy regulatorze. Z regulatora MUSZĄ wychodzić dwa przewody wprost na alternator. Według zdjęcia podłączenie błędne. Z tym się zgadzam, w 100%.
Witam ponownie , po dwóch dniach rozwiązałem mój problem , który dokładnie wyglądał następująco > laptop Acer Aspire 5310 po podłączeniu zasilania do laptopa zapalała się na jakieś 5 sek. kontrolka ładowania baterii na pomarańczowo po czym gasła i zapalały się na stałe kontrolki podłączonego zasilacza , ta koło kontrolki ładowania baterii i koło klawisza...
Jak niema zegarów to może nie wzbudzać się alternator, bo nie podłączona kontrolka ładowania, a jak się nie wzbudzi alternator to niema ładowania i wspomaganie może nie ruszyć
Wyniki działania: po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon bez jakichkolwiek kontrolek dodatkowych - kontrolka od ładowania na desce rozdzielczej nie pali, podłączenie kontrolki na kablu (żarówki 12V 1,2W) z jednej strony do masy a z drugiej do styku nr. 2 na rysunku od góry (czyli od kontrolki ładowania na desce) powoduje, że po włożeniu kluczyka...
3-cie to wyjście obrotomierza.P
Pytanie zasadnicze: Czy pisząc o regulatorze w ciągniku, masz na myśli ten fabryczny przystosowany do pracy z prądnicą? bo jeśli tak to on się nie nadaje. Jeśli inny to podaj jego typ model typ. Z oznaczeń które podajesz alternator łączysz bezpośredni z insatalają B+ z plusem akumulatora, D+ z plusem kontrolki ładowania w liczniku ( bez niego alternator...
Podłączenie jest złe , jeżeli został zastosowany zwykły regulator a alternator ma wyizolowane szczotki to podłączenie jest następujące; - do styku M /szczotka sprawdzić/ podłączyć styk 67 regulatora -styk D wyjście na przekaźnik kontrolki śrubka M4 zmasować 15 regulatora zasilanie po zapłonie.P
Witam. Kontrolka ładowania jest podłączona w różnych punktach w zależności co jest źródłem ładowania (prądnica, alternator 6-cio diodowy lub 9-cio diodowy)
Stacyjka ma tylko trzy położenia: 0 - wszystko wyłączone; 1 - zapłon (kontrolki etc.); 2 - rozrusznik. W niektórych autach jest jeszcze jedna pozycja oznaczona jako ACC (z niej mógłbym zasilić cewkę przekaźnika), ale w Seicento niestety tego rozwiązania brak. Czujnik ciśnienia oleju to najprostsze możliwe rozwiązanie jakie chyba istnieje. Ma jedno wyjście...
Jeśli nie masz kontrolki to podłącz to do wzbudzenia regulatora napięcia ,nie rozumiem w czym masz problem? A jeśli nie masz regulatora to podłącz to przez 3 diodowy wskaźnik ładowania dostępny w sklepach motoryzacyjnych za 10zł. W tedy będzie działało nawet gdy twoje ładowanie będzie pochodziło z baterii słonecznych. Przynajmniej napisz jaki to motor...
Jest raczej odwrotnie. Ładujący alternator na końcówce D+ ma potencjał zasilania. Drugi koniec kontrolki należy podłączyć pod 15 (+24V po kluczyku). Wtedy gdy zacznie ładować na obu stronach kontrolki będzie 24V i kontrolka zgaśnie. W przypadku braku ładowania lub uszkodzenia alternatora będzie się świecić lub żarzyć.
Nie wiem dokładnie jak jest rozwiązane zasilanie wzbudzania alternatora w Twoim aucie. Zazwyczaj właśnie w desce rozdzielczej, poprzez lampkę ładowania, szeregowo do układu wzbudzenia. Jak miałeś "rozbebeszoną" deskę, to mogłeś czegoś nie podłączyć
W takim razie przewody wiszą chyba obok alternatora. Chyba, że ktoś je uczynnie obciął. To jest taki sam alternator, jaki kiedyś był montowany w dużych fiatach. Regulator ma oznaczenia 15 i 67 Wyjście 15 z regulatora napiecia podłączasz do wspólnego punktu trzech małych diod. Do tej wsówki, do której jest wyprowadzony ten przewód od diod. W tym samym...
nie ma w obrotomierzu kontrolki od ładowania ewentualnie mam ale lampkę do podświetlenia .
Zółto-czerwony podłącz pod konektor w izolatorze na alternatorze. Pod tablicą ten sam kolor podłącz pod kontrolkę ładowania a drugi koniec kontrolki pod plus po stacyjce. Zanim podłączysz te przewody sprawdź czy na pewno ten przewód idzie z pod alternatora do regulatora i dalej pod tablice.
Witam. W przekaźniku dwa mosiężne styki to cewka a dwa miedziane to styki robocze. W alternatorze- Biały też przydało by się przez duży bezpiecznik (60A) do akumulatora, z tej małej kostki już ci mówiłem jak sprawdzić który jest który. Jak nie radzisz sobie z podłączeniem licznika to jako kontrolkę ładowania zamontuj zwykłą ciągnikową z żarówką 4w....
Z akumulatora idzie gruby (16-25mm²) plus na rozrusznik, drugi z aku idzie na alternator, na B+, te obwody są cały czas pod napięciem, zasilanie cewki i kontrolki ładowania po kluczyku/przełaczniku.
musisz zmierzyc napiecie na aku.Oprócz kontrolki ładowania są jeszcze inne.m.i powinno pokazywać podłączenie do sieci.po rozruchu ups chodzi chwilę z aku(charakterystyczne bzyczenie trafa)poczym przełączają przekażniki na zasilanie z sieci.powinna sie palić cały czas kontrolka ładowania,aż naładuje aku.Potem mozesz podłączyć lampę 100w i odłączyć sieć,powinien...
Podaj kolegom typ tego boscha i tego valeo który miałeś i jak podłaczyłeś (najlepiej bylo by zdjęcie jakieś dołączyć :) ). dzisiaj nie dam rady ... ale jutro podam modele... jezeli chodzi o podłączenie to co tam można sknocić... Gruby kabel do ładowania akumulatora a cienki do wzbudzenia (wtyczki te same)
Witam. Podłączenie zasilacza do komputera powoduje "miganie" kontrolki ładowania baterii (powinna się świecić) - nie jest to miganie kontrolowane, tylko jakby chwilowe (co sekundę mniej więcej) zaskoki napięcia. Dodatkowym objawem jest delikatne miganie (razem z kontrolką) matrycy notebooka przy podłączonym zasilaczu. Pomierzyłem na nieobciążonym zasilaczu...
Witam, mam problem z alternatorem w samochodzie volvo 440 (1991r) 1.7 gaźnik. Przygotowuje go wrakrace'a. Samochód kupiłem za dosłownie grosze gdyż był wybrakowany (brak wnętrza, wiązki elektrycznej itp). Jestem w trakcie odtwarzania wiązki elektrycznej potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania silnika i reszty podzespołów. Posługując się niemieckimi...
Nigdzie!. Jest to idiotyczny i bardzo niebezpieczny bajer. Lepiej podłączyć tam kontrolkę ładowania. Układ do niej trzeba by zrobić. Może ktoś sprzedaje??? Były tematy
Jeżeli jest to przekaźnik czasowy, to podłączenie nieznacznie podniesie prąd płynący przez styki przekaźnika. Jednak jeśli ten przekaźnik mierzy prąd płynący przez jego styki, to z racji tego, iż nowa świeca ma rezystancję około 1 ohma ( z upływem lat rezystancja maleje), natomiast żarówka podświetlenia ma rezystancję około 12 ohm, to przekaźnik może...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Postaram się opisać w skrócie opisać problem z uruchomieniem silnika. Wszystko było z elektroniką ok ale 3 dni temu musiałem wymienić sprzęgło więc musiałem też na około 9 h odłączyć akumulator. Po złożeniu wszystkiego auto zapaliło bez problemu. Następnego dnia też nie było problemu. Kolejnego dnia rano odpaliłem...
Witam .Elektroniczny regulator napięcia ma 3 podłaczenia masa, plus ,i wyjście na szczotki do wirnika. Plus jest brany z dodatkowych 3 diód małej mocy Jest to poto żeby prąd z akumulatora nie zasilał uzwojenia wzbudzenia gdy silnik nie pracuje. Tak więc w alternatorze musisz znaleść ten drugi plus. Czasem jest to blaszka do której dotyka inna blaszka...
Kolego kortyleski. Wyrywasz zdanie z kontekstu. Ono nie ma żadnego sensu bez odniesienia się do wypowiedzi kolegi Grgeory92. Potem piszesz coś o prądnicach rowerowych. Na tej zasadzie mogłeś napisać nawet o dinozaurach... A było tak: napisał: napisał: są alternatory, które nie potrzebują w ogóle wzbudzenia Nie ma i nigdy nie będzie takich alternatorów!...
Płyta DM5, nie daje oznak życia, zapalają się kontrolki i po chwili gasną. Nie ładuje baterii - kontrolka ładowania nie zapala się. Wentylator ani drgnie. Wyjmowałem baterię CMOS. Po podłączenie zasilania płyta pobiera 16 mA. Po włączeniu pobór prądu utrzymuje się na 0,45 A i to pomimo tego że żadna kontrolka nie pali się. Można płytę wyłączyć przyciskiem...
Witam, otóż mam denerwującą sytuację z moim laptopem, od jakiegoś czasu męczyłem się z nim bo gdy był naładowany na 100 % to działał dobrze, gdy laptop był wyłączony ładował normalnie jednak gdy laptop był naładowany np w 50 % to na włączonym nie dało rady go naładować bo ciągle kontrolka dokoła guzika zasilającego oraz 2 kontrolki od ładowania i chyba...
Witam Od jakiegoś czasu planują założenie do golfa świateł dziennych na ledach. Zrobiłem już sterownik i wymaga on ingerencji w układzie elektrycznym auta a ściślej mówiąc czy jeżeli podłącze przekaźnik do kontrolki ładowania to nie uszkodze regulatora? Gdzie jest kabelek w zestawie wskaźników od kontrolki ładowania? I na jakiej zasadzie działa ta kontolka...
Witam. Przejdż się na złom. lepiej autozłom. Ale tam jest drożej. poszukaj jakiegoś alternatora Żeby był od razu z regulatorem.A wszystkie zachodnie alternatory mają regulatory razem ze szczotkami. Musisz go zamocować mechanicznie.[ dobrze jest posmarować w nim łożyska] Co do szybkości obrotów to S 18 wcale niejest taki wolnoobrotowy. Tylko daje takie...
Witam Mam Problem z Moim Fiatem Punto 2. W Pewnym momencie w trakcie jazdy zapala sie kontrolka ładowania Akumulatora i silnik gaśnie potem nie idzie go odpalic przez ok 5-10 min a po przekręceniu kluczyka świecą sie tylko 3 kontrolki :Akumulator, otwarte drzwi i kontrolka zaciągniętego hamulca postojowego. Jedynym szybkim rozwiazaniem zeby go odpalic...
po pierwsze to musisz znaleść jakie są wyprowadzenia w starym, tzn do czego te pięć przewodów, bo normalny alternator ma tylko trzy wiec do czego pozostałe dwa...?? ten drugi wygląda na w miarę zwyczajny. Grube wyprowadzenie podłączasz bezpośrednio do akumulatora jakimś grybszym przewodem, podajesz mu jeszcze masę(gdzieś powinno być wyprowadzenie,...
Witam. Na samym początku wspomnę, że problem z elektryką jak i ładowaniem w kombajnie zbożowym FORTSCHMITT E514 jest przeze mnie zwalczany już sporo roboczogodzin poprzez przeszukiwanie instalacji, sprawdzanie elementów powiązanych z ładowaniem jak i na czytaniu forum i przeglądaniu różnych schematów dla instalacji 24V z alternatorem 6 diodowym. Alternator...
Witam. Założyłem nowy alternator. Chwilę pochodził, zmierzyłem napięcie - 14.5V. Przegazowałem kilka razy i już zbieram się a tu nagle jeszcze raz mierzę i mam 12V. Kurcze gaszę silnik, zapłon - a tu nie ma kontrolki ładowania wogóle. Podłączam pod stary alternator aby przynajmniej sprawdzić kontrolkę a tu - nic - zero. Długo się nie zastanawiając -...
Witam, posiadam navi LENCO. Podłączam do ładowania, kontrolki ładowania świecą, włączam navi: komunikat bateria pusta. Wyjąłem baterie. Na niej oprócz chińskich znaczków trzy parametry: 1300mAh, 3.7V i 4.2V. Podłączyłem zamiast tej baterii baterię NOKIA BP-6M na 3.7V. Navi startuje i i wywala komunikat o pustej baterii (Na nokii jest full załadowana)....
Odłączenie akumulatora do ładowania nie powoduje włączenia kontrolki poduszek. Natomiast dopuszczenie do spadku napięcia poniżej pewnej wartości lub doprowadzenie do całkowitego rozładowania akumulatora doprowadza do zapisania błędu w sterowniku SDM i zaświecenia kontrolki. Jedyny sposób na wykasowanie błędu to podłączenie scannera ( urządzenia diagnostycznego)...
Jeżeli chodzi o o napięcie i prąd to kierunek nie ma znaczenie, głównie rozchodzi się o chłodzenie tego alternatora (w jednym kierunku będzie miał a w drugim już nie). Napisz jak podłączyłeś wtyczkę od regulatora. Możesz podłączyć tak jak niżej widać i będzie ok. http://obrazki.elektroda.net/100_1250804... Jeszcze jedna rzecz: jak dasz + na...
Witam , oporność wirnika ok, jak to jest sześcio diodowy do zaglądnij przy przekaźniku od kontrolki ładowania , jest przy prawym przednim słupku, 08mm rowek na wirniku to nie tragedia. Jak chcesz założyć regulator od poloneza ,lub dużego fiata 6D to 15 jest to plus po zapłonie, 67 to szczotki, takie tam są oznaczenia
Jak mijanie jest wyłączone to zasila przekaźnik masą przez włókno żarówki, po włączeniu mijanki pojawia się plus i przekaźnik nie pracuje, więc dzienne gasną. Ta sama zasada co nieumiejętne podłączenie radia w aucie (pod pozycję, myśląc, że to masa, potem lament-jak włączę swiatła to mi radio przestaje grać) Plus z kontrolki ma taką zaletę, że dzienne...
Witam . Pod 15 podłączasz "+" po zapłonie,67 łączysz ze szczotkami.Aku. i masa wiadomo. Dodano po 1 W takim układzie podpinasz jak opisałem ,tylko kontrolki nie stosujesz a wpinasz amperomierz pomiędzy "+" alternatora(akku), a "+" akumulatora.Jedna ze szczotek do masy druga do 67 regulatora.Tak ma to być w tym przypadku połączone. Dodano po 8 w dużym...
Dzięki Zybio przynajmniej jeden normalny:) problem rozwiązany,fordem jeździ nie ogarnięta kobieta a akumulator przykręcił ktoś jeszcze bardziej nie ogarnięty pomijając podłączenie dwóch kabli jeden od masy drugi plusowy lezały se pod aku:) Kolego Błażej nie szukaj w zasadach działu ani w podtytułach nie musisz mnie wyręczać z myślenia jest to nie możliwe,gdybyś...
Podłączenie zasilania lampka ładowania baterii nie mryga, w czasie działania lamplopa tak ale nie zawsze . Sorry, że taka przerwa w poście ale nałożyło się wiele rzeczy w tym powrót na uczelnie jeśli chodzi o kontrolki na górze czy na dole po włączeniu zasilania żadna sie nie świeci nawet przy baterii. Zdemontowałem klapę wyjąłem baterię ale patrzę...
Tak. Pin 16, to pin przy licznikach, ale nie wiem gdzie ten przewód został przerwany.
Wrócę jeszcze do baterii, trzyma ponad trzy godziny ale... Na samej baterii lapek się nie uruchamia, zamiga trzy razy kontrolka ładowania baterii i cisza. Po uruchomieniu na kablu i baterii gdy zasilanie sieciowe odłączę lapek przechodzi w stan wstrzymania po trzech godzinach. Ze wstrzymania uruchamia się nawet na baterii tylko oczywiście zaraz trzeba...
Dziękuję za odpowiedź. Również brałem pod uwagę że mogą to być świece żarowe, ale po rozłączniu tego konektora ( z czerwono-białymi grubymi kablami) auto odpaliło bez kłopotu a prąd jest tam dopiero po uruchomienmiu silnika. Pomyślałem że ten cienki niebieski kabel od kontrolki ładowania byłby lepszy, ale mam kłopot z jego znalezieniem. Chyba poprzedni...
Witam ! Sprowadziłem sobie w maju furkę (udokumentowany przebieg 73 000 km, naprawdę ładny stan) i mam z nią problem: rozładowuje się akumulator, po paru dniach zero prądu. Myślałem że to kwestia akumulatora i wymieniłem na nowy, ale po dwóch miesiącach znowu to samo. W sobotę i w niedzielę nim jeźdxiłem, wszystko było OK, a we środę (w tygodniu stoi...
Witam. Na wstępie zaznaczam, że jestem elektrykiem z dwudziestoletnim stażem pracy w zawodzie, samochodu też raczej nie oddaję nikomu do naprawy - chyba, że brak jakiegoś sprzętu, co się rzadko zdarza. A już na pewno nigdy nie oddawałem samochodu do warsztatu elektrycznego - to do mnie swoje samochody przyprowadzają znajomi i rodzina. Piszę o tym dlatego,...
dobrze jest sprawdzić napięcie ładowania akumulatora miernik do biegunów akumulatora (najtańszy 14 pl w sklepie elektroniczny pudełko zapałek ze wskazówka i zakresem 0-15 V) przy słabym napięciu ładowania lub jego braku iskra może być za słaba czego nie widać gołym okiem (czasem pomaga zmniejszenie przerwy na świecy) klemy (zaciski przewodów na akumulatorze...
OK. Dziś wyruszyłem na poszukiwania zegarów i upolowałem 4A1 919 033 HV z kompem (spalanie itp) z benzyny. Obrotomierz bodaj do 8tys RPM i prędkościomierz do 280km/h. Podłączyłem przed zakupem na szybko celem sprawdzenia działania wskaźników temperatury. Oba wskazania poprawne, paliwo też działa. Prędkość i obroty znacznie zaniżone. Po zakupie pojechałem...
Temat rozwiązany przez człowieka z forum Jawy. Zrobił kontrolkę na tranzystorze i upchał to w oprawkę oryginalnej żarówki.
W przepływomierzu jest taki. W kostce pod lewą lampą jest prąd chyba żółty kolor. W ostateczności możesz d się podłączyć pod kontrolkę ładowania tam na niebieskim kablu po odpaleniu masz prąd do świateł dziennych wystarczy.
Przecież musisz mieć podłączona kontrolkę ładowania. To ona daję małe wzbudzenie.
podłączenie kontrolki ładowania ursus schemat kontrolki ładowania astra kontrolki ładowania
unlock modem instrukcja wgrywania naprawa odkurzacz karcher
radio clatronic clatronic radio
Jak wyłączyć zieloną kropkę nagrywania na dekoderze? Lenovo HD200 - Specyfikacja i Zastosowania