Do radekklimat pewnie że można ale skoro mam pompe i manomtery to mogę się sam nauczyć. Do jannaszek - a możesz opisać krok po kroku ewentualnie wskazać gdzie to można zaleźć. Chodzi mi o napełnienie klimatyzatora juz powieszonego. Napełnienie potrzebne bo jeden z fachowców od ocieplania budynku uszkodził rurkę miedzianą. Rurka naprawiona poprzez wlutowanie...
DZięki za powyższe odp ten glugan mnie też zmylił myślałem na początku że jakieś gułgany gułagi??? eh Dodano po 17 prawie mam gotowy stronę chłodniczą pompy dałem zbiornik cieczy były powody 1) posiada zawór bezpieczeństwa (tj taki korek specjalny uwaga trzeba go wyjąć przy lutowaniu bo inaczej wyleci to coś ze środka) uważam że powinien być jakieś...
Ten niebieski kapturek przy chłodnicy to wysokie ciśnienie (tłoczenie), a na grubej rurce masz niskie ciśnienie (ssanie). Jeśli tak jest to czy muszę mieć manometr z zaciskiem konkretnie pod taki zaworek? Myślałem, że to wszystko jest uniwersalne. Nie jest uniwersalne. Port LP jest węższy od portu HP. Manometry są dwa, inaczej wyskalowane, LP do około...
A ten zegar jak najlepiej podlaczyc??
Dla kumatego człowieka większość rzeczy jest prosta. Zakładając że lodówka jest prawidłowo napełniona gazem Gazy to się ma po grochówce... a układy chłodnicze napełnia się się czynnikiem chłodniczym. Poza tym skąd takie założenie w tym przypadku??? na załączonej lodówce podłączyć manometry i zobaczyć jakie jest ciśnienie, powinno być ok -0,2 atm Jak...
Na początek to podłącz manometr pod listwę.
Najpierw podłącz manometry i sprawdź czy jest czynnik.
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie paliwa, powinno być stabilne i wynosić 3,5bar
Witam! Potrzebuję pomocy gdyż wisko wyrwało instalację (łącznie z wtykami) idącą do czujnika temperatury oleju i ciśnienia oleju... Czy byłby ktoś na tyle dobry aby wrzucić rozpiskę kolorów idących do tych dwóch czujników bo nie chciałbym czegoś uszkodzić lub kawałek schematu. Actros mpI 2635 Czujnik oleju jest 3 pinowy a temperatury 2 pinowy Pozdrawiam!!
Jakie wyczyść sprzęgło, coś ty pił człowieku. Objawy mówią że rośnie ciśnienie czynnika i presostat wyłącza kompresor. Możliwe zapchanie osuszacza, bardziej prawdopodobne że skraplacz zawalony błotem albo rozsypane lamele. Rzeczywiście podłączenie do manometrów wiele powie ale sądzę że potwierdzi moją teorię.
Podłącz manometr to się dowiesz. Ogólnie wszystko poniżej jednego bara na wolnych i gorącym ,nie wróży nic dobrego.
Witam jak podłączyć taki regulator obrotów, nie wiem czy dobrze myślę bo ja bym podłączył przewody od włącznika do regulatora po tej stronie co jest potencjometr, napiszcie czy dobrze myślę? https://obrazki.elektroda.pl/8917005800_...
Witam Proszę o poradę jak wprowadzić kabel wlz do złącza pomiarowego ZP1a-20/10 (wolno stojące z fundamentem) i gdzie przyłączyć kabel w środku? Dzięki
Witam, mam dwa (chyba proste) pytanka. Otóż mam płytkę do sterowania silnikiem prądu stałego. Aby sterować obrotami silnika należy podłączyć potencjometr. Schemat na płytce: http://obrazki.elektroda.pl/6422826100_1... Zdziwiło mnie ze są 4 wejścia na potencjometr, poszukałem trochę i znalazłem taki schemat: http://obrazki.elektroda.pl/6525889900_1...
Witam!, ostatnio na laborkach robiliśmy różne rzeczy a, że jestem początkujący w tych sprawach mam do was pytanie czy to jest właściwe podłączenie by zbadać natężenie: Wiem, że musi być amperomierz połączony szeregowo: http://obrazki.elektroda.pl/8922680000_1... To będzie tak wyglądało?
Podłączyć manometr i powinien spokojnie dać 2.5 MPa .
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Kiedy pisałem, to i Ty pisałeś, więc się rozsynchronizowaliśmy - przeczytaj "mnie" jeszcze raz. Woda i elektryka - jakaś zawodność musi być w takim małżeństwie. Proponowałbym jednak zacząć od zaplanowania króćca dla czujnika i miejsca zabudowy zaworu, oczywiście po zaplanowaniu hydrauliki. Przeglądając Internet pod kątem czujników i zaworów, zapoznasz...
Co tu kombinować, trzeba podłączyć manometr i ciśnienia muszą się pokrywać (+,- pół atmosfery). Może jest dziura, rano jeszcze było 5 atm, a teraz ......
Zacierająca się pompa paliwa może nie podawać odpowiedniego ciśnienia. Jeśli masz możliwość, należałoby podłączyć manometr i odczytać wartość ciśnienia, aby móc wykluczyć lub potwierdzić awarię pompy.
Czy mogę pod ten króciec na górze zbiornika podłączyć manometr i jaki manometr mógłbym tam wkręcić? Do tego to służyło. Manometr 6 atm (0,6MPa) Czy możesz sprecyzować to dobijanie powietrza? Należy uzyskać jak najdłuższy czas między włączeniami pompy, Jeśli dasz zbyt dużo ujdzie kranem. Chyba jesteś podłączony do wodociągu. Po co Ci zbiornik?
zastanawia mnie jedno dlaczego w większości aut ze sprawną klimatyzacją na Hp mam ciśnienie rzędu 6-8 bar a na Lp jest przeważnie w granicach 6 bar, Stacja klimatyzacji to Bosch acs 751. Gościu przeczytaj chociaż jakiś podręcznik (ale ze zrozumieniem) jak na niskim masz 6 bar to przeczy z prawami fizyki żeby klima chłodziła. Nawet Ci nie podpowiem...
Witam Standardowo powinno być 0,6 Bara. Podłącz manometr na wężyku który idzie do LDA na pompie i będziesz wiedział co jest grane . Pzdr
Podejrzewam , jak byś podłączył manometr do tego ustrojstwa , tylko taki prawdziwy , to wskazania były by poniżej 125 atm . :cry:
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Są trójniki by można do jednego wejścia dwa elementy podłączyć.
Jeżeli rozdzielacz nie ma zaworów korygujących ciśnienie a jest to zwykły trojnik to nie ma znaczenia. Podaje się średnice zewnętrzna tłoka.
To by było wróżenie. Bez pomiaru ciśnienia się nie obejdzie. Nawet gdyby zaworek nie trzymał ,to i tak ta pompa się chyba włącza po zapłonie na chwilę. Więc gdybyś włączył zapłon kilka razy to by nabiło. Druga sprawa to rozjechane korekty, gaz w dolocie po nocnym postoju itd. Zostaje ci podłączyć manometr, odłączyć aku przed odpaleniem ,albo sprawdzić...
Teoretycznie tak. Praktycznie stopień trudności realizacji tego pomysłu może zależeć od konstrukcji podnośnika. Konieczne jest dorobienie połączenia przestrzeni pod tłokiem z manometrem. Dobrze byłoby usytuować tak manometr, żeby można było odczytać jego wskazania. Trzeba pamiętać, że podczas pracy prasy w układzie będą występować znaczne ciśnienia....
Ciśnienie nie komputerem, ale podłączyć manometr w miejsce czujnika, i sprawdzić.
Czekaj no wyciagam moja magiczna kule i zaczynam wrozyc. W czym problem sprawdzic i postawic diagnoze, mamy podlaczyc manometr za ciebie ?
Nie podłączaj komputera,podłącz manometry!!! Trzeba wydać trochę pieniędzy na diagnozę po sprawdzeniu ciśnień,ale wtedy będziesz miał obraz sytuacji. Możesz szukać informacji na wszystkich forach w internecie,ale zrozum,że jeśli ktoś ma Ci pomóc to daj mu chociaż szansę ! W sposób jaki podchodzisz do zagadnienia to klima w Twoim samochodzie nie będzie...
Tego nie wiadomo. Zawór z niebieską gałką to zawór bezpieczeństwa. Powinno być na nim napisane jakie ciśnienie powoduje jego zadziałanie. Poza tym zaworem i naczyniem przeponowym powinien być także manometr. Pozwala on odczytać ciśnienie w sieci. Powinna być w ogóle zamontowana belka do której podłączony jest manometr, zawór bezpieczeństwa i naczynie...
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie manualnie. Auto odpala i pracuje normalnie?
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
Zrobić test na CO(at) w zbiorniczku wyrównawczym a jeszcze można podłączyć manometr do ukł. chłodzenia. Nie powinno przekroczyć 1.3 pod obciążeniem. Trzeba też zwrócić uwagę, na włączonym ogrzewaniu, czy nie ma przerw w grzaniu i nie słychać bulgotania. Jak była wyjęta głowica to można było sprawdzić uszczelki głowicy i pomierzyć wystawanie kołnierzy...
Jakiej pomocy oczekujesz? Co jesteś w stanie zdiagnozować oprócz wymiany kolejnych części, bo tu trzeba zrobić diagnozę. Jesteś w stanie podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa, jesteś w stanie podłączyć komputer i zobaczyć czego mu wtedy brakuje.
Podłącz manometr i sprawdź ciśnienie paliwa kiedy występuje problem.
Według mnie, brak powietrza w zbiorniku przeponowym, cały został wypełniony wodą (która ma bardzo małą ściśliwość) i w momencie włączenia pompy woda nie ma się gdzie podziać - więc ciśnienie rośnie szybciutko. Reszta wygląda jak zjawisko uderzenia hydraulicznego w połączeniu z minimalnie elastyczną membraną i zaworami zwrotnymi po drodze. Żeby sprawdzić...
Dziwna taka stanowcza odpowiedź. Ja mam kompresor, który by się spalił. Ma elektroniczny manometr, więc by się uszkodził.
Witam, parę dni temu zamrugala mi kontrolka oleju. Myśląc,że powodem może być zużyty lub brakujący olej, wymieniłem go razem z filtrami. Problem w tym, że kontrolka dalej mruga i Nie od razu a po przejechaniu około 10 km gdy auto jest już nagrzane. Przy czym silnik zaczyna dziwnie głośno pracować . Ktoś spotkał się z takim problemem bądź wie co może...
A jak zrobisz nawiew tylko na twarz? Jak ciśnienia po podłączeniu manometrów?
Teraz myślę że albo dałem za duży luz na sprzęgle C1 lub podczas wymiany uszczelnień na tłoku coś poszło nie tak. Idzie to zdiagnozować. Podłącz manometr,albo spreżone powietrze. Dla porównania zrób to w innych sprzęgle Co tam za procesor siedzi?
Witam.na wolnych obrotach swieci kontrolka oleju po podłączeniu manometru jest ok 0,5 -0,7bar na wysokich około 2,5 bar i góra wtedy hałasuje co robić
Nie da się na odległość zdiagnozować samochodu i jego niesprawnej klimatyzacji, bez fizycznego podłączenia manometrów, komputera diagnostycznego i obserwacji parametrów "live"
Podłącz dodatkowo manometr pod wyjście z podstawy osuszacza i zobacz do ilu pompuje i do ilu spada ciśnienie podczas fazy regeneracji to będzie chociaż wiadomo czy podstawa działa prawidłowo. Zwróć uwagę w jakim czasie nabija układ po zakończeniu fazy regeneracji skoro masz podejrzenie niewydajne sprężarki. Jakie masz ciśnienie zasilania na wysprzegliku...
Gruba rurka z widocznie mniejszym zaworem ma niskie ciśnienie (znajduje się ona pod numerem 2)? Jeśli tak, muszę dokupić inny adapter, bo ten nie pasuje Dodano po 1 Po podłączeniu manometru pod numerem 1, z cienką rurką i większym zaworem, wykazuje ponad 100 psi.
Bardzo częstą usterką w tym aucie jest awaria sterownika silnika. Wszelkie błędy związane z ciśnieniem paliwa (pada układ sterujący zaworem) w sterownikach BOSCH 0 281 001 892. Jedynym sposobem sprawdzenia jest podłączenie manometru zamiast jednego z wtryskiwaczy i porównanie wartości z tymi z komputera.
Czy filtr oleju (wkład) jest w oleju czy sucho ? Podłącz manometr pod czujnik ciśnienia oleju i zobacz co się dzieje przy rozruchu i podczas pracy silnika. Możesz też odłączyć wtryskiwacze, odkręcić czujnik ciśnienia oleju i druga osoba kręci rozrusznikiem a ty patrzysz co się dzieje.
Podłącz manometr i pomierz ciśnienia, wiem, jest trochę roboty, ale tu ci nikt z fusów nie wywróży. Jak będą OK to zrzuć siłowniki i zobacz czy wysuwają się tłoki w taki sam sposób jak w dobrych. No chyba że to bębny.... ale nic nie napisałeś a nam się nie chce zgadywać...
Ewidentnie zacina się geometria lub podciśnienie w układzie jest za niskie. Dodano po 4 Pompa też działa, bo porusza geometrią, a i hamulce działają bardzo dobrze. Nieszczelny układ sterowania podciśnieniem (cienkie przewody) nie ma żadnego wpływu na hamulce. Zdejmij rurkę z gruszki podłącz manometr i powiedz jakie jest podciśnienie i czy jest stałe.
podłącz manometr i zobacz czy ciśnienie opada
kurde moze zle napisałem ale to co oznaczają błędy podawał mi gosc z ksiązki ale dobra to juz mniej istotne, a jesli sprzegło głowne nie do konca byoby sprawne to czy nie powinno byc tak ze wszystkie biegi by szfankowały? hmm mówisz sprawdzic cisnienie na porcie sprzegła- powiedz dokładnie gdzie podłączyc manometr i ile powinno byc to zmierze, nie ma...
Podłączenie manometru zależne jest od tego co chce się mierzyć.
podłączenie manometrów klimatyzator usterki manometrów podłączenie edc15
zmiana źródła napięcia kostek fotel peugeot generator meissner
toshiba 32l4333d bd139 zamiennik
Błąd "przepełnienie stosu w wierszu 68" w Microsoft Word Elektryczne grzejniki marmurowe - zalety i wady