Tu trzeba przyrządu zwanego manometr, tak to usterki nie zlokalizujesz zwłaszcza iż przyczyn może być dziesiątki ,nawet błahe typu brak lub luźne masy do poważniejszych jak niesprawne wtryski itp. Więc diagnostyka komputerowa wskazana.
Sprawdzić manometrem ciśnienie na pompie paliwa oraz ciśnienie powietrza na spreżarce.
Niestety, z tego co wiem ta instalacja w niektótych regionach Polski jest mało popularna - może ze wzgledu na cenę. Z opisu przypuszczam, że kolega ma ten sam problem,który i ja miałem, to znaczy (ja to tak nazwałem) syndrom pierwszego przełączenia. Objaw ten wystapił u mnie jeszcze w okresie gwarancji i serwis z tym sobie nie poradził, a jak przy tym...
Zapiąć manometr na listwę, przejechać się i zobaczyć, co się dzieje z ciśnieniem w momencie występowania usterki. A nie wymieniać w ciemno. Na pewno byłeś u mechanika, a nie u piekarza?
Ciągnik, wrócił (sobota) Kolejny elektryk stwierdził, że nie ma błędów i wszystko jest ok. Mamy przyjechać jak usterka się powtórzy i auto będzie w górze. Do tego w pamięci niema żadnej ramki błędów! Wracając z serwisu auto trzymało poziom ale doszły kolejne usterki: 1.Manometr obwodu 2 wskazuje zero a po chwili podnosi się wskazówka na jakiś czas i...
Opis usterki świadczy o konieczności wykonania konserwacji urządzenia. Bezpośrednią przyczyną usterki jest zapchanie się manometru. Manometr jest prawdopodobnie sprawny, gdyż wskazówka się odchyla - nie stoi w miejscu. Wskazana jest wizyta serwisanta. Przy okazji zgodnie z instrukcją obsługi należałoby sprawdzić co 3 lata ciśnienie w naczyniu wyrównawczym,...
Książkowe tzn. jakie? Ciśnienie należy sprawdzić w momencie występowania usterki czyli trzeba podpiąć manometr i z nim jeździć. W głowicy masz dwa czujniki od oleju, jeżeli ciśnienie jest poprawne to może być uszkodzony jeden z czujników, czasem winę ponosi słabej jakości filtr oleju.
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Usterka rozwiązana. 2 mechaników nie potrafiło poradzić sobie z tym problemem, ostatecznie sam go naprawiłem :/ Ciśnienie oleju było prawidłowe, mierzone manometrem. Powodem usterki było zepsuta oprawka wtyczki, która wchodzi w czujnik ciśnienia oleju - miała urwany zaczep. Kupiłem nową oprawkę za 19 zł (oryginał VW OE) + nowy konektor wraz z przewodem....
Ciekawi mnie procedura kontroli manometrem,No i podaj cały kod usterki bo niewiele można wywnioskować, jakie jest FMI???
Chcę naprawę zgłoszonej usterki ok. No to klient zgłosił, podał objawy a fachowcy stwierdzili, że manometr "czymś się zatkał" Z tekstu nie wynika, że klient zgłosił konieczności wymiany manometru
Odczytaj błedy w silniku i zobacz w wartosciach jakie widzi cisnienie gazu klimy. Porównaj je z rzeczywistym cisnieniem na manometrze. Częsta usterka to czyjnik cisnienia. Mialem przypadek że bład w pamieci silnika decydował o uruchomieniu klimy.
Także miałem ten problem przy T4.Tyle że włączał się alarm akustyczny i migała kontrolka po przekroczeniu pewnych obrotów / skok napięcia/. Wymieniłem całą deskę. Proponuję żebyś zbadał ciśnienie oleju manometrem bo wczoraj klient przyjechał z taką usterką ,że zapalała się kontrolka na wolnych obrotach. W warsztacie stwierdzili że to uszkodzenie tego...
W normie. Elektroniczny Vaillanta jest wiarygodny i solidny. Usterki praktycznie się nie zdarzają, czasem przytkania osadem ale to nie w tym modelu kotła. Manometry mają różne odchyłki w obie strony i trzeba je traktować jako wskaźniki orientacyjne.
30zł to mało czy dużo za usługę zczytanie błędów??? Bardzo mało, nikt pracujący na legalnym sprzęcie nie da takiej ceny. Standardowa cena za podpięcie do komputera to 50-80zł. Porządna diagnostyka komputerowa (z oceną parametrów bieżących pod katem konkretnej usterki) to ok 150zł. Weź manometr i sprawdź jakie podciśnienie wytwarza pompa podciśnienia,...
Dzięki za podpowiedź temat do zamknięcia. Sorry że tak późno. W dobrym tonie jest napisać co było przyczyną usterki i jak została usunięta...
Problem został rozwiązany, jednakże pozwolę sobie opisać co było przyczyną usterki gdyby ktoś miał podobny problem. W moim przypadku należało przeczyścić długą igłą manometr, który zaszedł kamieniem i przestał wskazywać poprawnie ciśnienie. Obeszło się bez wymiany. Pozdrawiam, Adam
Witam, mam taką samą usterkę w ładowarka massey ferguson 8947 xtra niby to bobcat Zaczęlo sie od nagłego braku jazdy, po wyciągnięciu hydromotoru oraz szukaniu usterki zniknęła możliwość pracy ze strony hydrauliki łyżka nawet nie drgnie, świeci sie na satłe kontrolka - haulec posojowy. Podłaczyłem manometr na sterowanie i mam ciśnienie między 1-3 bary....
Miałem kiedyś przypadek że po montażu separatora zagięty został przewód paliwowy , tak samo ciśnienie 1 do 2 bar i tak samo palił na dotyk, ciśnienie na szynie było prawidłowe i tak samo po chwili pokazywał usterkę silnika . Jeżeli badanie manometrem nie wykaże błędu odczytu , to proponowałbym podłączyć układ paliwowy na krótko z bańki. Na YouTube jest...
Jaki kod usterki był generowany przy "migającym check-u"? Jakie ciśnienie powietrza miałeś w układzie wg odczytów z systemu SCR? Czy było mierzone ciśnienie manometrem, a jak tak to ,w którym miejscu? Jak mechanik używa TEXY, to ta całkiem nieźle dogaduje się z Axorem 2, a w kartach systemów w temacie MR jest też wątek o SCR. Informacje mogą być pomocne,...
Według logów dynamicznych wszystko jest w porządku. Uszkodzony map dał by błąd w postaci jego usterki (np. elektrycznej) lub błędu z ciśnieniem doładowania. Dostałem informację, że problem leży po stronie braku paliwa przy dużym obciążeniu. Pomiar cisnienia paliwa pompy tandemowej zrobię gdy przyjdzie manometr( aktualnie zamowiony). Dziwi mnie to, że...
Świetnie znalazłeś. Ja natomiast - bazując na własnych doświadczeniach, zakładam, że będzie to problem z płytą. Wiele tych kotłów naprawiłem z taką usterką i zawsze był to problem z płytą. Ale cóż - nie narzucam się. Kombinuj. Edit: Skontroluj i obniż jeszcze ciśnienie w instalacji. Manometr pokazuje 2,5 bar, co jest wartością zbyt wysoką. W kotle masz...
Silnik ma za niskie ciśnienie oleju. Najpierw należy zmierzyć niezależnym manometrem, by wykluczyć usterkę czujnika, a następnie szukać, gdzie znika. Czy panewki, czy któraś magistrala rozszczelniona. Więc teraz pora zajrzeć do silnika od dołu.
Piec nie reaguje na nastawy temperatury wody użytkowej, przy nastawie min czy max na piecu manometr pokazuje ok 65 stopi, po zakręceniu kranu, pojawia się błąd Inne usterki automatu palnikowego ten sam błąd pokazuje się gdy c.o osiągnie zadaną temperaturę w momencie odłączenia płomienia i przejścia w tryb gotowości wyskakuje błąd.
Kupiłeś pewnie łódź z usterką. Tak jak przedmówca mówi. Podłącz manometr i sprawdź ile jest na wskaźniku, 2 Bary to tak bidnie. Sprawdź na wyższych obrotach czy pompa pompuje. Schemat pulpitu dużo by wniósł w tej sprawie. Dodano po 2 Sprawdź jaka wartość jest wysyłana przez włącznik ciśnienia na przewód. Zasymuluj większą lub mniejszą wartość i zobaczysz...
Bardzo częstą usterką w tym aucie jest awaria sterownika silnika. Wszelkie błędy związane z ciśnieniem paliwa (pada układ sterujący zaworem) w sterownikach BOSCH 0 281 001 892. Jedynym sposobem sprawdzenia jest podłączenie manometru zamiast jednego z wtryskiwaczy i porównanie wartości z tymi z komputera.
Kiedyś w Toyocie yaris miałem usterkę TZR, uszkodzenie membrany spowodowało całkowitą blokadę obiegu czynnika, kompresor zamykał manometr HP na stacji, a jest wyskalowany do 35bar, silnik w samochodzie prawie gasł (jakieś 0,9 czy 1l pojemności benzyna). Na Twoim miejscu poeksperymentował bym z jakimś kompresorem z Forda, są tam montowane sprężarki scroll,...
No to pytanie odpowie tylko dyplomowany prorok. Jeśli są wątpliwości co do ciśnienia paliwa, to należy je sprawdzić, odpowiednim manometrem. Jednak opisywany objaw zupełnie nie przypomina usterki spowodowanej wadliwą pompką paliwa. Aby uniknąć kosztów niepotrzebnych napraw zalecam wizytę w warsztacie diagnostycznym. Pozdrawiam
Witam Bardzo słabi mechanicy. Ja na początek wyeliminowałbym usterkę silnika poprzez pomiar ciśnienia manometrem mechanicznym na gorącym silniku. Następnie wymontowałbym licznik i szukał zimnych lutów. Brzęczenie sygnalizatora i przygasanie kontrolki daje mocno do myślenia.
w poniedziałek sprawdzę ciśnienie manometrem, dolać doktora też mogę żeby sprawdzić wpływ gęstości oleju na czas występowania usterki
Konserwacja 1,5 roku temu to ujdzie, co 2 lata to mus. Możę z tym czujnikiem trochę się wstrzymaj (nie wiem skąd taki pośpiech, powiązane usterki to F 73,74) Narazie zrób: - solidne czyszczenie filtrów, - odpowiecz piec - seperator 16, - uzupełnij ciśnienie wody, na manometrze ma być ok.1-1,5 bar, - rozbierz pompę13 i przeczyść ją, - sprawdz bypas,...
Ciśnienie w cylindrze sprawdzisz przyrządem z manometrem wkręcanym zamiast świecy, który jest ogólnie dostępny i prawie niezbędny dla motocyklisty. Ssanie pewnie masz elektryczne (są też sterowane cięgłem), które zamontowane jest wspólnie z gaźnikiem i podłączone do instalacji elektrycznej. Opis sprawdzenia na forum. Czy podczas nieudanej próby uruchamiania...
Taki piecyk w holendrze i po podłączeniu palnik załącza na chwilę i gaśnie i tak w kółko , brak ogrzewania i ciepłej wody , jaka może być przyczyna i gdzie , może ktoś miał taki przypadek , około 1,5 miesiąca temu wszystko działało , reduktor na butki jest standardowy taki jak do kuchenki gazowej . Głośno huczy wentylatorek na wyjściu do komina ale...
Czyli musisz niestety powrócić do 3-4 manometrów, sprawdzić ALB oraz odwiedzić stanowisko rolkowe. Oczywiście "konia" też należy doprowadzić do porzadku. Literaturę do tej usterki posiadasz, tak więc pozostaje wziąść się do roboty.
Tak jak sądziłem - to nic nie dało. Woda krystalicznie czysta, bez jakiegokolwiek "syfu". Dodano po 2 Ciśnienie mierzyłem w naczyniu przeponowym manometrem elektronicznym na dosyć dobrym kompresorze, który posiadam. Nie pamiętam, czy na układzie rozgrzanym, czy nie - ponowię próbę, tak jak sugerujesz. Przy wentylu lekki nalot rdzy, ale wentyl trzyma...
Witam Auto z ABS czy EBS, Migająca kontrola przy napełnionym układzie może świadczyć o usterce w elektryce hamulców, np mechaniczna usterka modulatora EBS. Ale łatwiej najpierw posprawdzać stronę pneumatyczną, jakiś manometr i jak pisał kolega wyżej.
Przedni modulator jest hard wired- nie jest podłączony za pomocą CAN.Ma 5 przewodów: 3 do elektrozaworu wewnątrz modulatora i 2 do czujnika o którym to pisze autor. Podłącz manometr do złącza ISO w którymkolwiek przednim siłowniku i porównój wskazanie manometru ze wskazaniem czujnika ciśnienia- oczywiście interesuje cię to co się dzieje z ciśnieniem...
Ewentualne usterki kotła - naczynie wzbiorcze, jednak nie powinno być sytuacji, że ciśnienie tylko spada, powinno w czasie rozgrzanego kotła także rosnąć, druga rzecz - zawór bezpieczeństwa - sprawdź czy nie ma zacieków, podłóż jakąś chusteczkę, poobserwuj. Jeżeli masz możliwość odcięcia centralnego ogrzewania zaworami - wystudź instalację, ustaw ciśnienie...
Klin sprawdzałem , jest świeże paliwo z dobrej stacji , gaźnik czyszczony (sprawdzane także na 2 gaźniku który chodził w innym simsonie , ciśnienie sprawdzane manometrem wykazało 8-8,5 , tłumik nie jest zatkany próbowałem z samym kolankiem .
Witam! Kiedyś potrzebowałem natychmiast manometru a jedyny jaki był pod ręką miał przesunięte zero. Zdjąłem szkiełko, małymi szczypcami zsunąłem wskazówkę i założyłem ją poprawnie. Ale pozostaje problem - wskazówka przesuwa się trwale wtedy gdy odkształceniu (trwałość lub poddanie działaniu zbyt wysokiego ciśnienia) ulega element rozprężny i nawet jak...
Tylko jak mam ustawić to ciśnienie skoro instalacja nawet nie pracuje ? No to teraz konkretnie piszesz, że instalacja nie pracuje, bo z poprzedniego to nie wynikało, stąd taka moja odpowiedź. W tej sytuacji śrubę regulacyjną na reduktorze wkręć (w prawo) ze cztery obroty. Jeżeli ciśnienie ma manometrze jest powyżej 1.4 bara, to obniż go do wartości...
Wydaje mi się, że kolega ma dwie usterki - jedna to wyciek, a druga to brak zaworu antyskażeniowego. Ale nie o tym chciałem. Koledzy, a gdyby tak zrobić eksperyment... Jeśli w instalacji wodnej nie będzie ciśnienia wymuszonego, to na manometr będzie działała tylko siła nacisku słupa wody. Czy po wycieku całej wody, która chce wyciec, nie dałoby się...
Zgadzam się z Grześkiem. W 60-ka ma takie drgania że manometr jest szybko roztrzepany i zaczyna bzdury pokazywać. Do tego nie kazdy kierowca musi wiedzieć poniżej jakiego ciśnienia wypadało by wyłączyć silnik. Poza tym w każdym praktycznie pojeżdzie który ma manometr ciśnienia oleju jest też kontrolka. Stosowana jest nawet w parze z manometrem ciśnienie...
A potrafisz domowym sposobem zmierzyć np. gorączkę ? Musisz mieć manometr, na oko nie określisz czy wartość ciśnienia jest prawidłowa. I raczej to nie tu będzie przyczyna usterki.
Nie mam manometru. Ale jak wyzdrowieje to sprawdzę pod wywrotka. no tak wtedy bedzie poglad na wydajnosc pompy juz jakas diagnoza usterki
witam. bardzo dziekuje za zainteresowanie tematem. juz odpowiadam: 1.ciśnienie na manometrze okoł 1,2 bara 2.czyjnik przegrzewu ten na górnej rurce w kotle (spinalem na obejściu juz i nic)
Najpierw sprawdź czy działa pompa bez wyłącznika, po co ładować kasę jak może być inna przyczyna usterki Nie działa mimo że wyłącznik ma styki zwarte.
Na Twoim miejscu NATYCHMIAST udałbym się na pomiar ciśnienia oleju dołączanym manometrem. Jeżeli problem tkwi w usterce pompy, zaworu redukcyjnego lub smoka, to mozesz poważnie pogorszyć stan silnika, tak jeżdżąc. Za pomiar zapłacisz grosze, a unikniesz duużych kosztów.
jak w temacie nie wysterowuje mi zaworu N75 sam zawór sprawny na 100% bo przepiołem do sprawnego samochodu i działa, przewody podciśnienia sprawne manometrem podciśnienie w granicach 07-08 oczywiście podpięte prawidłowo pod kompem nie ma wogóle usterki N75 ale doszedłem ze nie przepuszcza
Ciśnienie paliwa sprawdzałem, sam (nie jestem mechanikiem, więc się nie śmiej, wszystkie usterki zlokalizowałem i naprawiłem sam) robiłem to tak- podłączyłem manometr do króćca przelewowego regulatora ciśnienia paliwa, włączyłem silnik, wskazanie 5bar, wyłączyłem spadło do 3bar i tak się utrzymywało. Na mój tok myślenia ciśnienie ok. lecz nie twierdze...
Pomiary ciśnienia manometrem w tym modelu nie zawsze dają dobre rezultaty bo przeważnie fiksuje podczas jazdy . Rozwiń swoją myśl bo aż mnie to zaciekawiło. W jaki sposób manometr może "fiksować" i czym się różni pomiar ciśnienia w tym aucie a innym? Jeśli masz manometr z długim przewodem i możesz go widzieć podczas jazdy to ok bo przeważnie podczas...
servisy VOLVO dystponują dokladnie identycznym narzędziem ( przynajmniej takie dobre servisy !!!! ) i własnie tak powinien przebiegac pomiar manometrem na silniku D13A - C z podejrzeniem pęknietej tulei czy nieszczelnej uszczelki pod głowica lub popękanych pierscieni w przypadku tej konkretnej usterki najbardziej prawdopodobna usterka elektryczna !!!!!...
Wczoraj w nocy podłączyłem manometr pod zawór serwisowy.,wskazówka do rana nie drgneła. Jak wrócę do domu zobaczę czy coś się ruszyło czy ucieka. A Morze jest za dużo gazu jakie są objawy
Wchodzę tu coraz rzadziej, powód to totalna amatorszczyzna (po za kilkoma userami). Przeczytaj kilka porad w dowolnym temacie i się przekonasz. Twój post pomimo tego że mnie rozśmieszył zasługuje na duży plus, mianowicie napisałeś co było przyczyną tej usterki, a to się niestety bardzo rzadko zdarza. Napisałem łatwa do zdiagnozowania ponieważ podpięcie...
Podepnij manometr w miejsce czujnika i sprawdź rzeczywiste ciśnienie jak jest ok to puźniej szukaj usterki elektrycznej. Tam chyba niema żadnej filozofi z czujnika idzie jeden przewód do licznika, jaknie jest nigdzie przecięty, przetarty lub zwarty to szukaj w liczniku lub zasilaniu licznika
Skoda Octavia 1 problem z klimatyzacją. Silnik 2.0 8V benzyna AQY. Kupiłem samochód z niedziałającą klimatyzacją, ponoć tylko trzeba było dobić czynnika. Podłączyłem manometr do złącza i okazało się że ciśnienie było za duże upuściłem więc do zielonego pola na manometrze, ale klimatyzacja nie odżyła. Podłączyłem zasilanie na cewkę sprężarki, ona uruchomiła...
powodem tej usterki jest prawdopodobnie zacinający się zawór redukcyjny w pompie olejowej. wymiana całej raczej usunie usterke. jednak nie zwalnia cie to od sprawdzenia manometrem faktycznego ciśnienia oleju.
witam, po pierwsze kotly turbo nie cierpią na usterkę presostatu tylko na instalatorów ktorym niechce się czytać instrukcji montażu,a w szczególności zasad dotyczących komina-ODPOWIEDNIA DO SYSTEMU I DŁUGOŚCI KRYZA(zamontwoana fabrycznie w kotle niezawsze jest ok i dlatego dają jeszcze dwie i wcale nie jako gadżety ani do zabawy) po drugie test elektroniki-presostat...
Witajcie użytkownicy pomp ciepła. Z uwagi na to, że tak naprawdę żadne ustawienia temperatur, krzywych grzewczych itp. nie rozwiązywały problemu z błędem " za mały strumień podczas odladzania" , a pompa już jest po gwarancji, to skoro serwisanci rozkładają ręce postanowiłem sam się zabrać za jej rozebranie i naprawę. Wcześniejsze ustawienia które podawałem...
To nie jest żaden zawór, to czujnik ciśnienia więc albo nie wiesz o czym piszesz albo używaj poprawnego nazewnictwa. Zawór w tej listwie to to coś skierowane do góry ale to jest zawór bezpieczeństwa mechaniczny i nie jest sterowany elektrycznie. Dzięki za podpowiedź, że sposób w jaki połączyłem w jednej wypowiedzi wątek kostki do zaworu SCV z zaworem...
Jeżeli kocioł ma pół roku, to objęty jest gwarancją i wszelkie usterki będą naprawione nieodpłatnie. Jednak stawiam na nieszczelność instalacji. Napompuj wodę do wartości np 2 bar i zakręć zawory pod kotłem; te od CO Jutro sprawdź manometr i potem odkręć zawory. Napisz, jak było.
Błędów żadnych w ABS nie ma. Czyli w elektronice wszystko ok, ponieważ tam zastosowano układ, który składa się z modułu sterującego EBCM, układu ABS, przekaźnika i dwóch bezpieczników, modulatora hydraulicznego, czterech czujników i pierścieni po jednym przy każdym kole, wiązki przewodów i lampki kontrolnej w zestawie wskaźników. Dodatkowo moduł EBCM...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Po pierwsze to zmierzyć ciśnienie oleju manometrem diagnostycznym , nie jeździj póki tego nie zrobisz. Wykręcasz czujnik ciśnienia, podpinasz się ze złączką i manometrem na wężu i mierzysz na gorącym silniku. Jeśli jest dobre (porównujesz z danymi fabrycznymi) możesz jechać i szukać usterki dalej np. w niesprawnym czujniku. Pomiar zrobią w każdym profesionalnym...
Podjedz na profesjonalny tester niech ci wydrukują dane bo z twoich screenów ciężko coś ustalić i zrób jeżeli nie był pomiar ciśnienia turbiny tylko manometrem do kontroli ciśnienia doładowania nie powinno być różnicy między pomiarem przez diagnostykę komp.
chodzi Ci aby sprawdzić przy jakim ciśnieniu czynnika chłodzącego wyłącza się klimatyzacja tak ? Tak trzeba podłączyć manometry i sprawdzić pracę układu. Dość istotne jest ciśnienie na ssani przy takiej usterce.
Wydają mi się dziwne twoje pytania o sprawdzenie ciśnienia. Na pewno wiesz ile jest ciśnień i jakie mają być. Wiec jeśli posiadasz takowy manometr to w czym problem? Powodzenia. P.S. Ja obstawiam panel klimatronika na usterkę prędkości kompresora, skoro reszta ok.
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Witam Z 10 lat temu miałem simsona i zachowywał się tak jak opisujesz. Walczyłem z nim ja i jeszcze kilku mechaników i co silnik po remoncie wszystko OK i lipa dalej to samo brak mocy, wolnych obrotów, ciężko odpalał. I co, zrobiłem ? wymontowałem silnik i zdemontowałem wszystkie dekle, magneto, cewki, kosz sprzęgła tak, że zostały mi połówki z cylindrem...
Witajcie, jak w temacie piec Ariston T2 23 wyłącza się w trakcie pracy. Włączam bądź odkręcam ciepłą wodę, piec startuje, grzeje przez ok 10 sek i się wyłącza. Czasami jest tak że po upływie 1-2 min sam się znów włącza na kilka/naście sekund (włączona opcja ogrzewania). Nie patrzcie proszę tylko na te odstępy czasowe bo z tym bywa różnie, piecyk jest...
heeler 11 usterka , którą zaobserwujesz niedługo. Manometr od wody się nie nadaje do oleju !!! Wczoraj padł mi 2 zegar ciśnienia. Wymień na olejowy. Będzie oki.
Witam. jak nie cieknie to w czym problem? Ważne, że zaślepione. Śruba to zaślepienie pod manometr może tylko wykręcić 19 kluczem i manometr zamontować lub przygotowany i zaślepiony do kolejnego punktu do przyłączenia jak nie mieli korka 1/2 cala tylko przejściówka co śruba spasowała Widzę że koledzy kompletnie nie zrozumieli sensu wypowiedzi kolegi...
Pomiaru nie wykonam bo nie mam manometru a poza tym przewód jest metalowy i trudno go wygiąć by wkręcić manometr a nie mam zamiaru niepotrzebnie spieprzyć go. Palcem czuję że idzie powietrze nawet zatkać go nie idzie bo nie ma tam miejsca. Rozkręciłem głowicę. Nie widzę tam żadnej usterki. Zaworem jest taka blaszka z dziurką z góry. Wygląda czyściutko...
Sytuacja po trzech dniach wygląda następująco: _po założeniu manometru na niskie ciśnienie przy nie pracującym silniku, ciśnienie jest nieco powyżej zielonego pola _ po uruchomieniu silnika i klimatyzacji, kompresor włącza się, włącza się wentylator, a manometr pokazuje ciśnienie na 1/4 zielonego pola. _temperatura powietrza utrzymuje się od 9,8 do...
Myślę, że o biegunowości zasilania silnika nie muszę wspominać, bo mam nadzieję, że podłączyłeś prawidłowo. Więc zostaje zacięty elektrozawór opuszczania lub zawór przelewowy (ten z kontrnakrętką za elektrozaworem). Wtedy olej spływa do zbiornika. Odłącz siłownik i wkręć manometr, zobaczysz jakie masz ciśnienie na wyjściu. W razie problemów rozbierz...
Tak, wymieniłem cały olej i dalej się świeci, przeważnie się włącza kontrolka przy skręcie w prawo Dodano po 51 Tak, wymieniłem cały olej i dalej się świeci, przeważnie się włącza kontrolka przy skręcie w prawo, poświeci chwilkę i gaśnie. witam koledzy, skoro mierzyles cisnienie to co manometr pokazal na starym oleju zimny i cieply silnik? a co na...
We Wrocławiu są napewno rzeczoznawcy,zrób opinię przez biegłego,napraw silnik w innym warsztacie i do poprzedniego zanieś rachunek z ekspertyzą biegłego.Jeżeli dalej będą wysyłać Cię na drzewo, pozostaje tylko Sąd. Chociaż można zrobić dokładne badanie wcześniej.Potrzebny jest Tobie odpowiedni sprzęt w miejsce korka na zbiorniczku wlewowym wkręca się...
Te płetwy w filtrze są dosyć mocne, i moim zdaniem, ktoś poprzednio coś z nimi kombinował.Normalnie, przy zwykłej wymianie filtra, nie ma możliwości ich połamać.Ten czarny "rdzeń" filtra powinien występować jako część zamienna oddzielnie, tak więc chyba nie ma potrzeby wymieniać całej obudowy filtra. Jeśli po wymianie całego filtra paliwa dalej masz...
Końcówka fmi 7 oznacza usterkę mechaniczną, natomiast fmi 5 problem elektryczny napięcie poniżej normalnego lub przerwany obwód. Oba mogą się pojawić przez zbyt niskie ciśnienie paliwa. Sprawdź ile wynosi ciśnienie przy pomocy kompa diagnostycznego lub manometru.
2000x1,25 to wg moje kalkulacji wychodzi 2500obr/min. Obrotomierz w c330 jest do 2800, a moc maksymalna jest przy 2200. Ja bym zaczął od manometru, bo jak się okaże że ciśnienie jest ponad normę w czasie pracy bez obciążenia to znaczy że masz usterkę w instalacji, a jak się okaże że ciśnienie jest w granicach rozsądku to może masz nie osiowo zamontowaną...
Weryfikując - pompa w zbiorniku podaje 4 bary, Jak to sprawdzałeś ? Podpiąłeś fizycznie manometr czy w parametrach? Po za tym za mało informacji. Albo by się przydały jakieś logi,albo trzeba chociaż sprawdzić jaki jest procent wypełnienia dla zaworu regulacji ciśnienia i dla pompy w zbiorniku itp. Właśnie podczas tej usterki. Nawet dane z ramki zamrożonej...
Panowie, albo ja jestem głupi, albo coś ktoś tam naodczyniał. Skoro nie ma powrotu nadmiaru paliwa z listwy, to po jaki h... jest tam mechaniczny regulator? Gdzie odprowadza nadmiar paliwa? Wypuszcza na ziemię? W jakich okolicznościach się ta usterka objawiła? Wepnij manometr w przewód zasilający na trójniku - ile tam będzie ciśnienia. Silnik jest ewidentnie...
Ze tak pozwolę sobie naprowadzić cię na trop..... Od okolo 5 lat samochod nie spelnia norm zawartosci czastek stalych w spalinach. Poziom przekroczony o 25% do 75%. Ale u mnie różnica ciśnienia jest 0mbar. Jak ster widzi 0 to jakby dpf-a nie było. pomijając to że faktycznie jest coś nie tak z dpf,wykrusza się lub kto nawiercił otwór i to nie będzie...
Tym drugim sposobem zrujnujesz sobie pompę olejową. Aby przetrzymać do przyjazdu serwisu (który jest KONIECZNY) możesz wyczyścić fotorezystor palnika. Czujnik, który sprawdza czy jest płomień :) Znajduje się on w palniku obok rurki, która podaje olej an dyszę. Jeżeli zrobisz foto to mogę CI wskazać, który to. Przy kotle olejowym bez analizatora, manometru,...
Ciśnienie pomierzysz w warsztacie. Potrzebny jest ciśnieniomierz, podobny jak do sprawdzania ciśnienia w ogumieniu. Wykręcasz czujnik ciśnienia i wkręcasz manometr (ciśnieniomierz) Potem odpalasz autko i sprawdzasz ile to ciśnienie wynosi. Potem podaj na forum. Zrób to najlepiej wtedy gdy normalnie się Tobie świeci, czyli na wolnych jak piszesz. Pimiar...
kontrolka nie zaświeciła to dlaczego manometr ciśnienia nie pokazał niskiego ciśnienia? Wszystko prawidłowo! zegar mógł pokazywać dobre ciśnienie no bo pompa jak jest sprawna to będzie dobre ciśnienie pokazywać ale kontrolka powinna się palić. Całkowita nieprawda. jak ma kuźwa w takim razie zapalić się kontrolka gdy zegar wskazuje prawidłowe ciśnienie....
Dla pewności, ponownie kompresorem sprawdziłem czy przy zamkniętych zaworach ciśnienie będą trzymały tłoki i zawory. Ku mojej uciesze na wszystkich tłokach po podłączeniu kompresora przez otwór na świece wskazówka manometru ani drgnie czyli szczelnie :-) Okazuje się że chyba odkryłem usterkę. Blokada wału o nr mot1489 którą mam w zestawie ma długość...
Witam! Posiadam reduktor do migomatu do CO2, posiada 2 manometry na obudowie ma wybite oznaczenia EN ISO2503 TIPOEC/68 , 200kg/cm2. Regulacja przepływu pokrętłem z dołu, z tyłu za manometrami posiada dyszę - prawdopodobnie jest to jakiś zawór z którego czasami słychać jak ulatnia się dwutlenek węgla. Może ktoś mi podpowie czy jest to prawidłowe ewentulanie...
Witam Od zeszłorocznego sezonu nie używałem klimatyzacji. Po odpaleniu ostatnio - przykry wniosek: nie chłodzi. Myślałem że uciekł czynnik, ale nie - na manometrach 5 bar. -po włączeniu klimatyzacji sprzęgło sprężarki zaskakuje - rotor się kręci, ale ciśnienia po stronie LP i HP takie same -podmieniłem elektrozawór sterowania sprężarką ( SANDEN SD7C16...
...LP wynosilo okolo 8-10 bar... po stronie HP rownierz okolo 10... mówię o układzie pracującym... - nie są to parametry wskazujące na zatkanie - nie jest to osusacz - nie jest to zawór Samochodu z takimi parametrami się nie wypuszcza - tam jest kaska za naprawę, realnych powodów może być wiele. Nawet usterkę elektryczną można brać pod uwagę - czy...
Ja osobiście bym szukał gdzieś w okolicach cewka od kata wtrysku jak są zatkane czy za mało przepuszczaja paliwa to jest efekt białego dymu ale z tego co czytam to wszystko nowe tam już jest i serwis nie daje rady ...... sprawdźcie ciśnienie paliwa tylko manometrem ma obudowie filtra nie sdp3 bo może być tak że jak poszły nowe elektrozawory to stara...
Auto ma hamować równo, nawet przy niesprawnym ABS. Trzeba ocenić na ile wysuwa się siłownik przy tym kole, jeśli dużo, to grzechotka nie podciąga i jest do wymiany (przeważnie), bo są jeszcze okładziny, wrobiona tuleja rozpieraka, rozpierak, zużyty bęben i uszkodzony siłownik (popękane sprężyny) Bywa też uszkodzenie uszczelniacza i olej na okładzinach-...
Witam. W korpusie pompy od c360 masz gwint M18x1.5 wiec wystarczyło abys zamiast oryginalnego kolana wkręcił tam przyłącze hydrauliczne M18x1.5 i połączył to z rozdzielaczem. Mniej roboty niz spawanie ale co kto woli. Zaletą twojego rozwiązania jest fakt, ze nie pomijasz zaworu przelewowego co jest niewatpliwie zaletą. Wada to fakt, ze spaw zapewne...
Sprężarka Compair c14 pracuje z kretem gdzie pojawił się problem małej ilości powietrza przez co kret nie chce pracować. Wcześniej na otwartym zaworze powietrze leciało że hej a teraz to można wylot palcem zatkać. Cisnienie na manometrze przy otwartym zaworze jest okolo 4,5 a na zamkniętym około 7 bar. Przy zamkniętym zaworze wczesniej przed usterką...
Pompy nie uszkodzi, bo przecież zawór zostaje w układzie. Wpinasz się manometrem na trójniku w wąż zasilający ten zawór. Nic się nie zmienia poza wpiętym manometrem. Oczywiście doprowadzasz do ciśnienia w układzie próbując kręcić kierownicą. Prawidłową wartość ciśnienia musisz sprawdzić w serwisówce, ja ci nie powiem. Jeśli próba podkręcenia na zaworze...
Panowie sorki ze nie fachowo ale jestem z zawodu "stolarz" a sprzedaje części do samochodów :) ale może to jakoś rozgryzę z waszą pomocą:) .. he he he Stalarz - sprzedawca samochodów - Kazio Naprawiacz ? (żartuję) Napisałbyś może co to masz za kocioł ! A jak nie ma gdzie wstawić drugiego zaworu to wymień ten co jest podobno uszkodzony (!?). Zegar jak...
Kolego aris55 , ja też mam prinsa i miałem dokładnie to samo. Opis z pierwszego postu jest typowy dla zanieczyszczonego olejem reduktora (niestabilne ciśnienie). Czasem tak jest, ja nazywam to - złośliwość rzeczy martwych - jak są sprawdzane, to działają idealnie. Najlepszym diagnostą w tym przypadku jest zabudowany na przewodzie między reduktorem i...
Zabronione jest publikowanie wpisów przedstawiających problem, bez podania wystarczającej liczby informacji umożliwiającej zajęcie merytorycznego stanowiska przez innych Użytkowników forum. Tytuł wpisu powinien zawierać markę, model oraz skrótowy opis usterki. Zabronione jest publikowanie wpisów zawierających pytanie/zgłoszenie problemu, na które udzielono...
Co pokazuje manometr poduszek, ten nad hamulcowymi, gdy poduszki opadną? Powinno być 11-13 bar, stoi w jednym miejscu, czy opada i podnosi się w czasie jazdy po nierównościach. Co jeszcze zauważyłeś przy usterce?
podłączenie manometrów wskazanie manometrów podłączenie manometrów klimatyzator
mieszanka paliwo wyłączyć klawiatura numeryczny iveco daily problemy klimatyzacja
wymiana baterii telefonie motorola wymiana baterii
Lokalizacja sterownika kierunkowskazów w Porsche Cayenne Obroty biegu jałowego silnika Case 5140