jeszcze troszke i będziemy dopłacać by ktoś cofnął licznik... edytować można choćby PONY albo Axe ...
Straciłeś synchronizację zegara. Wyjmij obie wykresówki i zamknij tacho, jak przestanie "rzęzić" to go otwórz i załóż wykresówki z powrotem na swoje miejsce. Jak go prawidłowo podłączyłeś to nie powinieneś mieć aktywnego błędu (wykrzyknika z prawej strony). Jeśliby się pojawił wykrzyknik to klawisze "M" sprawdź aktywny błąd i podaj mi go. Napiszę Ci...
Podłącz tacho zgraj oba wsady i podaj tutaj
Wszystko się zgadza? Masę na tacho-2 zgubiłeś.
Tu masz schemacik: https://www.tachoparts.eu/tachotimer-c-1...
Ta cienka ścieżka to gdzie jest ? na obrzeżu modułu , do tego jest podłączone tacho , jeśli tak to nie powinna być przerwana , jest to rodzaj bezpiecznika
Rozwiązano problem, się okazało że prócz tachografu z tego samego rocznika trzeba brać pod uwagę oznaczenie które odpowiada za komunikację z listwą CAN (u mnie była to wartość zbyt niska.
Renault scenic 2003 Doesn't know somebody please, how this tacho add on the table (is thereabouts Shall I cold link. Ranault Scenic 2003 Johnson control grey connector 30 pin. 1 +12V 2 GND A further doesn't know m, will advise somebody?
(at)kolega FxJ: Moj panel to Chieftec Thermal Killer DT-5000, pobiera on zasilanie z molexa, za pomocą 2 przewodow, wyrzuca na wiatraki 12+, GND oraz tacho (poprzez tacho rozumiem oczywiscie tachometr) - i to za pomocą niego chce zasilac wiatraki, caly wic polega na tym, że chcę aby tacho zwracało informacje zarówno do panelu, jak i do płyty głównej...
Łopatologicznie : Zaciski tacho zostawiasz sobie na potem, możesz podłączyć później taki silnik w pralce :D Witam jak podłączyć silnik od pralki automatycznej aby pracował na obrotach wirowania jest to silnik koutatorowy (...) ma 8 wyjść dwa na prądniczkę dwa na szczotki i cztery na cewki z jakiej pralki to tego nie wiem jeśli ma ktoś jakiś pomysł...
Weź wymontuj tacho z pompy, podłącz omomierz i nagrzej porządnie cewkę suszarką do włosów. Będziesz miał 100% pewność, czy to tacho.
Witaqm Dlaczego kabelki z tacho zostały wyrwane ? wyprowadzenie tych kabelków jest na kostce silnika , i tam należało zmierzyć oporność i generowne napięcie . Przewody w tacho powinny być pewnie i mocno zamontowane , należy tak je zamontować . Należy rezystancje tacho sprawdzić po nagrzaniu silnika , bo wtedy może zanikać ( przerwa w uzwojeniu lub podłączeniu...
Nie tacho obojętnie jak podłączysz. Zreszta oryginalnej cewki tacho nie kupisz, trzeba brać od Beko.
czarne to termik to je zostaw. brązowy- zasilanie szary- połącz z jednym ze szczotek (obojętnie z którym) drugi przewód do szczotki zasilanie pod tacho podłącz woltomierz to powinien pokazać napięcie stałe zmiana obrotów -zmień przewody do szczotek Pozdrawiam Grzegorz.
Jeśli samochód wariuje z obrotami i ciężko pali to może być również silnik krokowy jeśli spadają do 500 i rosną do 2000 wczoraj był u mnie kolega i ma Omegę 2.0 16v ecotek i po podłączeniu tacho wyszło że sonda nie pracuje, pokazuje stałe napięcie 500mV a powinna wędrować od 000,5 do 5000 po wymianie silniczka i podłączeniu tacho wszystko wróciło do...
A emulator tacho ?
licznik wymaga podłączenia tacho ponieważ z niego pobiera wszelkie sygnały i wskazania Można zainstalować licznik bez tacho innej opcji nie ma .
Witam Przewody; 2-jedna cewka stojan 2-druga cewka stojana 2-szczotki 2-czerwone tacho -prądniczka 1-prawdopodobnie PE. Podłączenie tak jak podają koledzy,czyli szeregowo uzwojenie ze stojanem.
Witam. To nie jest silnik komutatorowy. Tak jak zaznaczyłeś te dwa czerwony przewody są od prądniczki tachometrycznej. 5 przewodów jest on uzwojeń silnika a pozostałe 2 są od bezpiecznika termicznego (chyba). Daję pomocną rozpiskę wyprowadzeń: http://obrazki.elektroda.net/58_12752317... http://obrazki.elektroda.net/54_12752318... Tylko...
Tak naprawdę to masz pięknie opisaną kostkę. 8 - minus 7 - po stacyjce +12V 6 - podświetlenie 5 - sterowanie anteną automatyczną +12V po włączeniu radia 4 - stały +12V 3 - MUTE (wyciszenie) do podłączenie pod zestaw głośnomówiący 2 - nie podłączony 1- impulsy z tacho (regulacja głośności w zależności od prędkości) Pzdr
hmm to po polskiemu chcę pchać sprintera do przodu 313 cdi na CAN-ie bez impulsatora w skrzyni może jakieś podpowiedzi skoro niezrozumiale pisze. Jak mogę to w prosty i łatwy sposób zrobić za konkrety płacę $$$ pozdrawiam w ogóle pracuje w tacho i jak podłączyć tachograf do tego licznika żeby to jechało wiem że mój wychądzący impuls z tacho nic nie...
Na odpiętym silniku sprawdz omomierzem rezystancję uzwojeń, roboczego (czarny, żółty) oraz rozruchowego (żółty, biały). Sprawdz też czy żadne nie ma przebicia do masy. Sprawdz woltomierzem czy działa tacho silnika (podłącz woltomierz do obu niebieskich i zakręć wałem silnika)
Przekładka licznika z tacho na zwykły, Master 2,5 D, 2000r. Proszę o pomoc w podłączeniu kostek do zwykłego licznika.
Do tych rezystorków podłączone jest tacho. R14 4,7k R15 0,1k
no zeczywiscie w ustawieniach są opcje o których mówisz... Interesuje mnie co mam rozumieć za podłączeniem tacho i biegu wstecznego?? Niestety ale w tym temacie jestem noga z góry dziękuje.
I nadal nie wiemy czy magnes tam jest, czy tacho dział. A czy to taki problem podłączyć woltomierz na przemienne pod tacho, złapać wirnik za koło pasowe pomiędzy kciuk a wskazujący i zakręcić. A Pani na fizyce pokazywała, że ruch magnesu w cewce indukuje napięcie na jej zaciskać. No cóż trudno oderwać się od klawiatury i zacząć naprawiać sprzęt. Awy...
Jak jest z tym kablem 21 diga tacho czy po podłączeniu licznika vw pinu 3,5,11,13 licznik powinien normalnie działać jak po podłączeniu zasilania ?
Numery kabli Diga - prcessor nec 1-73 2-72 3-71 4-70 5-69 6-68 7-67 8-66 9-14 10-40 11-10 12-35 13 - pole 18,19 14- pole miedzy 20 a 21 Nóżki 10,14,35,40 podnieść
A do silnika to "zanurkowałeś"? Zdemontuj go i zobacz co się stało a magnesem od tacho, bo pewnie jest ok tylko nie wiem na co czekasz ,może na serwis? Moze ten magnes trzeba poprostu wkręcić? A jaka jest opornosć tej cewki tacho?
E52, czyżby problem z tachometrem który w połowie prania traci sprawność? Zmierzę miernikiem jak się miewa podczas dowolnego cyklu pralniczego. Podłącz omomierz pod uzwojenie tacho na kostce silnika, podgrzewaj porządnie tył silnika tam gdzie tacho suszarką do włosów, jeśli rezystancja uzwojenia podczas grzania będzie mocno się zmieniać lub dojdzie...
Dla mnie to wyglada jak sri4665. Numer jest na drzwiach, tam gdzie zamek, tylko slabo go widac ;)
Obciąż tą linię 24 V przy tachografie żarówką 50 W, jeśli jest jakiś problem w przewodzie, (najprędzej) to napięcie zniknie na dobre, wyjaśniajac przyczynę na dobre, pewno jak zwykle przetarcie w "trąbie słonia" lub w okolicy wyłącznika i bezpieczniku przy akumulatorach (śniedź, korozja). Podłączył bym to tacho tak w ogóle pod bezpiecznik 14, lub inny...
A może jeszcze byś raczył pokazać jaki masz silnik do tego. I czy ten silnik ma tacho.
seat cordoba 2001
Sygnał prędkości do licznika idzie z tacho, jak taco się podłączy do zasilania to czasami zegary podskoczą, więc przyczyny bym szukał w tacho. Oczywiście jeśli jest zamontowane z kienzla poza licznikiem.
Problem rozwiązany zrobiłem impulsator podłączyłem wsio tak jak w samochodzie w tacho śmiga jak mu zagram :lol: Pozdrawiam Sebastian/heroses
Ignore the 2 yellow cables. They are only for tacho speed mesurement.
Pojedyńczy przewód - wspólny następne dwa to wirówka następne - rewersy ostatnie dwa - tacho
Wielkie dzięki za podpowiedzi : 1. Zdaję sobie sprawę z retro - rozwiązania typu tachogenerator, ale tak jak pisałem problem stanowi licznik związany z enkoderem. Sprawa w detalu wygląda mniej więcej tak - w dotychczasowym rozwiązaniu stosowałem enkoder 1024 imp/obr plus moduł licznika, który w rejestrze 32bit przechowuje stan osi. Prędkość była liczona...
Witam.Do sprawdzenia elementy na module, gdzie podłączone jest tacho, tam jest przyczyna.
Napięcie na tacho sie zmienia. mierzyłem je też na płytce jak pralka rusza i jest ok od 1-10V. Braku styków też nie widać. Poszukam jeszcze schematu i zobaczę do których nóżek procesora jest podłączone tacho(z elementami pośredniczacymi i może na tych elementach poprawie styk. Napisze co z tego wyszło a może ktoś w miedzyczasie będzie miał jeszcze jakiś...
Kontrolki mam w zasadzie podłączone. Muszę jeszcze posiedzieć nad podłączeniem wskaźników paliwa i wody, obrotomierza i prędkościomierza. Podaj jakiś namiar do siebie to się skontaktujemy i sobie podpatrzysz co i jak. Chyba że mieszkasz gdzieś w pobliżu? Ja - Zawiercie ( woj. śląskie).
Tacho ma sensor czteroprzewodowy, natomiast zwykły licznik ma zwykły, dwuprzewodowy sensor indukcyjny. Podpięty do wtyczki nr. 1 licznika, pin 11 to masa, pin 2 to sygnał.
Jeżeli chodzi o podłączenie mechaniczne, to nie obawiam się tego. Powinienem sobie z tym poradzić. Załatwienie tej tacho w Niemczech, to trochę czasu zejdzie, a mi bardzo zależy na czasie. Nie jestem pewny, czy ta prądnica jest jeszcze produkowana. Może faktycznie są jakieś tacho w Polsce, które można dostać od ręki. Czy oprócz Mikromy ktoś jeszcze...
Witam. Styk 6-7 68.70Ω ±7% Rotor Styk 4-5 3.07 Ω ±7% Stator Styk 2-3 2.40 Ω ±7% Tacho 825 rpm. 1-2 V podłącz dwa czerwone do prądu NIE !!!!!! rób tego bo spalisz tacho,jeśli dajesz takie rady to lepiej wcale.
ten licznik bez tacho na froncie po lewej stronie zegarka ma ustawienia do godziny? tzn jeden przycisk H a drugi M ?
Witam!!! Gdzie znallezc sygnal tacho w tym samochodzie potrzebne do uruchomienia nawigacji Philips Carin ??
To nie można zwyczajnie odłączyć aku bo przepis zabrania? Co jeśli trzeba wymienić? Poza tym tacho ma baterię.
dwa czerwone biegnące do łożyska to przewody od prądniczki tacho zostaw je nie podpiete,230V daj na 3 i 5 przewód a 4 i 6 zmostkuj.Podając napiecie na 3 i 5 przewód podłącz w szereg żarówkę (zmniejszysz w ten sposób obroty).Prościej jest pomierzyć rezystancję zarówno pradniczki tacho(dwa czerwone )jak stojana(siwy i brązowy) oraz szczotki (biały i niebieski)
Witam. Podłącz sam silnik i będziesz wiedział co jest uszkodzone. Żeby sprawdzić silnik musisz zrobić mostek na silniku. Zrób mostek między przewodem stojana i szczotki a 2 pozostałe podłączasz bezpośrednio pod 230v~. Masz jeszcze dwa styki do tacho ( uważaj żeby ich nie podłączyć )
możesz to zrobić zmostkuj 1 szczotkę ze stykiem stojana pod 2 szczotkę i styk stojana 230v nie podpinaj tacho bo go spalisz ale przed podłączeniem dokonaj oględzin wirnika i szczotek ale najpierw sprawdź pasek klinowy i łożyskowanie zbiornika !
Mnie to wyglada na normalny silnik 3fazowy z prądniczką tacho.
Kostka A to ta biała. Jak otworzysz wtyczkę to piny są numerowane. Żółtej nie ruszaj. Aha, i jeszcze jedno: te wtyczki są w "18" pod dekielkiem, a dekielek musi być zaplombowany. Zamiast przerabiać samemu lepiej jedź do serwisu tacho żeby go podłączyli poprawnie bo i tak muszą złączki zaplombować. Jak ma jeszcze ważną legalizację to najlepiej tam gdzie...
nikt nie wie w ktore miejsce na liczniku podawany jest impuls predkosci w tym mercedesie?
Tak: zworka powoduje gwałtowny start silnika. Pradniczka ma przejście, dalej nie patrzyłem, bo aby silnik ruszył choć pół obrotu, to chyba wystarczy przejście na prądniczce..? Co do reszty, to z powodu braku schematu nie wiem ,gdzie są rewersy w programatorze i zasilanie modułu: ale sprawdzę, czy TDA dostaje zasilanie. 1. Sprawdź, czy prądnica tacho...
Podłączyłem pokazuje gdzie jestem ale jak ruszę to nie zmienia miejsca pewnie mam żle podłączone TACHO gdzie muszę to podłączyć może mi ktoś pomóc Dzięki za pomoc
Witam. Posiadam sprintera 316 cdi z końcówki 2005r. Jako iż jest to autolaweta, chciałbym dołożyć do niego tachograf analogowy. W centrum tachografów chcą założyć tylko nowy. Jeśli używkę - to mam kupić, wtedy oni postarają się zamontować. Auto miało kiedyś tacho, został po nim czujnik obok skrzyni podwieszony. Taki już kupiłem. Może dlatego też nie...
Chyba można wykonać dzielnik napięcia przed wejściem w kartę sterownika. Zabezpieczenie owszem dobrze wykonać np. diodą typu transil.
Jak nie bije motogodzin sprawa jest oczywista nie podłączony przewód tacho. Usunąłem zbędne złośliwości. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.
Masz 3 przewody stojanu i dwa od szczotek,na połowie uzwojenia masz mniejsze obroty a na całym uzwojeniu masz pełne. Pomijasz tylko tacho.
Muszę podłączyć w Sprinterze 316CDI Tacho. Mam Kienzle 1318.27. Jest tylko jeden problem. Po podłączeniu zasilania (wtyczka A) na tacho cyklicznie podskakuje wskazówka prędkościomierza (ta na tacho) do 30-40km/h. Nie ma znaczenia pozycja przełączników na tacho. Co jest powodem? Może dodam, że tacho było przez dłuższy czas nie używane (ze 3 lata).
Witam, posiadam taki sterownik oraz silnik. Chciałbym go wykorzystać. Czy ktoś jest w stanie narysować mi aplikacje tego sterownika z wykorzystaniem tacho i potencjometru?
a było tacho i jest bez ? a to Ci nie pomoże? 836240
Chcę podłączyć DX-R 70 do w/w auta czy orientuje się może ktoś czy jest tam już wyprowadzony do kostek sygnał tacho. Dziękuje pozdrawiam
silnik od pralki tej samej firmy Brandt, tylko starszy model WTM0912KD/D Ten silnik ma inne podłączenie, ale cewka tacho może być taka sama.
Może tak, może nie. To zależy jak ten tachograf został zamontowany. Jeżeli jako "dokładka" to może tak być. Sprawdź czy po wyjęciu tacho licznik pokazuje stan kilometrów. Jeżeli stan znika to montaż spaprany, bo licznik (jak jest tacho podłączone) powinien pokazywać stan km z tacho i powinien być w takim przypadku identyczny, a jeżeli stan km nie znika,...
Witam Żadnego błędu nie wyrzuca. Szczotki całe ,grzałka ,czujnik temp. sprawne.Układ hydrostatu czysty. A tacho i jego podłączenie zostało dobrze sprawdzone? Po raz trzeci powołuję się na ten filmik(tvn'owska Usterka): http://www.youtube.com/watch?v=RjrvXusHk... Pozdrawiam, Karol Przyczyna takiego zachowania tkwi w module pralki. A Ty Karolku nie pisz...
Jeżeli dokładasz tacho, to wtedy licznik i tacho to są odrębne urządzenia i każde pracuje na swojej instalacji, więc nie ma najmniejszej potrzeby wymieniać licznika. Tachograf nie będzie ingerował w pracę licznika i odwrotnie. To będą całkowicie osobne urządzenia nie połączone ze sobą w żaden sposób. Aha, i jeszcze jedno: tachograf musi mieć zawsze...
Tacho VDO Meter. pin +12V ? pin GND ? pin K-line ?
Zdejmij pasek z koła silnika zobacz gdzie są podłączone przewody od cewki tacho do płytki podłącz woltomierz i obracając silnikiem powinien przyrząd wskazywać napiecie, jeżeli tak nie jest to sprawdź cewkę tacho czy nie ma przerwy i przewody łączące z płytką modułu
We wtyczce jest 7 pinów do podłączenia - 2 do tacho, 2 do szczotek, masa i do modułu dochodzą dwa przewody.
Podłączenie się pod zasilanie tacho, to nie jest ingerencja w jego instalację
Jak silnik miałem na stole i go podłączyłem to na tacho pokazywało ok 30V napięcia przemiennego - myślę że dobre !?! Pozdrawiam.
Kupiłem vag tacho ale coś jest nie tak. Dodam że wcześniej dwie osoby które trochę się zajmują takimi sprawami i mają sprzęt konkretniejszy miały problemy z odczytaniem prawidłowego pinu i zalogowaniem do licznika. Podłączyłem vag tacho - rezultaty w załączniku. Podłączyłem vag com, 17-instruments > 11-login > po wpisaniu numeru (poprzedzonego 0) który...
Witam. W aucie zrobiłem korektę po wymianie silnika. Została ona zrobiona urządzeniem Tacho Universal pożyczonym od znajomego elektryka. Zrobiłem wszystko według instrukcji. Czyli wymontowałem licznik wy lutowałem z niego pamięć i podłączyłem pod tacho. Wpisałem nowy przebieg wszystko poszło ok. Ale pisali że trzeba jeszcze zaingerować w BSI. Rozebrałem...
witam opis błędu ( dwie migające diody) ,,Brak sygnału tacho podczas sterowania tyrystora silnika Blokada wirnika lub bębna, tachometr lub podłączenia silnika uszkodzone ,,
znalazłem rozpiskę wtyków do nawigacji, jest tam Tacho + i GND -. Czy można zasymulować sygnał tacho i podłączyć go do nawigacji, jeśli tak to jaka ma strukturę.
czy w tym układzie mogę wykorzystać te dwa przewody od tacho Nie. Chyba że zbudujesz regulator na dedykowanym układzie np. TDA1085C.
Bardzo prosty do podłączenia silnik. Pochodzi między innymi z pralek Bosch WFB 1604. Wystarczy pominąć 2 cienkie przewody od cewki tacho a reszta standard podłączenia. Oczywiście musisz zastosować regulator obrotów bo silnik nie wytrzyma ciągłej pracy pod napięciem sieciowym no chyba że masz autotransformator: https://youtu.be/PmsoYS5UVvY?si=K7XuIsyb...
ECU podaje napięcie na cewkę. Z reguły (patrz na oba zamieszczone przez Ciebie schematy) ECU nie "podaje napięcie" tylko "podaje masę". Cewka jest na stałe zasilona 12V! Po prostu tak jest taniej i lepiej aby element kluczujący (tranzystor) był między masą a "ujemnym" wyprowadzeniem cewki. Jeżeli schemat z postu #1 jest tym co masz w motocyklu, to...
Na wyjścia tacho podłącz woltomierz i pokręć energicznie osią silnika - jeżeli podaje napięcie to jest OK.
Sprawa jest bardzo prosta, gdy w kostce silnika znajduje się 6 styków. Dwa styki, to prądniczka tachometryczna, które pomijamy. Kolejne dwa, to styki szczotek, a następne to początki stojana. Napięciem 230v zasilamy: jednym stykiem jeden z początków stojana, drugim styk szczotki [obojętnie której]. Pozostałe dwa styki tzn. stojan i szczotkę mostkujemy....
Panowie czy te objawy sugerują że wysypała się pamięć: po podłączeniu interfejsu VAG TACHO USB zgłasza się poprawnie w systemie, instaluje drivery dedykowane a po uruchomieniu VAG_TACHO 2.5 mam ciągle komunikat: USB to K-Line Interface Not Found!
Разниm... нету-о ... послеk... связаl... с тахо. Почемm... не...
Ta prądniczka dwu - przewodowa jest analogowa tzn. tak samo generuje sygnał jak czujnik ABS - sinusoidę. I w takim podłączeniu ani biały ani brązowy nie był podłączany do masy. Tacho ma 4 gniazda: A B C D. A - jest wtyczką zasilania B - obsługuje prądniczkę C - wyjściowa (CAN i inne ) ale na pinie 3 jest podawany sygnał prędkości w postaci impulsów...
Najważniejsze jest podłączenie by w kostce silnika było wszystko tak samo. Musisz pominąć cewkę tacho i możesz go sobie podłączyć poza pralką ten, który chcesz założyć i po wyjęciu tamtego będziesz wiedział czy ma ten sam rozkład przewodów. Ten orginalny silnik może mieć uszkodzony wirnik i dlatego "zjada" jedną szczotkę. Zresztą na tabliczce silnika...
Witam. Czy silnik posiada prądniczkę tachometryczną z tyłu, na wale silnika? Jeśli tak - dwa przewody od cewki tacho należy pominąć, pozostałe podłączenie zgodnie z algorytmem dla 5-pinowego silnika - w dziale agd użytkowy jest podpięty temat z przykładem właśnie silnika Sole. Pozdrawiam :D
http://elektronikasamochodowa.com/conten...
BAK-Q80/BLE i BAK-Q60/BLE. https://aplisens.pl/produkty-urzadzenia-... do wyboru do koloru oczywiście podłączone do terminala gps + can + tacho + etoll + (sent-geo) polecam kontakt z dobrą firmą gps która ma doswiadczenie np https://www.satisgps.com/satis-gps/monit... albo https://logisat.pl/
pod ten zacisk można,ale po co jak obrotomierz nic nie pokaże,bo to nie zacisk z sygnałem tacho?
Celem jest logowanie danych RPM + AFR (zewn. kontroler sondy szerokopasmowej). Pomyślałem że tak będzie najprościej czytać obroty silnika. Nie bardzo mam pomysł jak dobrać się do sygnału obrotów w tacho. Wygląda na to, że będę musiał rozejrzeć się za schematem instalacji elektrycznej mojego motocykla. EDIT: udało się pozyskać schemat instalacji motocykla...
Witam byłem dzisiaj u elektronika samochodowego z Masterem 2 z 2007 roku. Za pomocą CLIP-a zmienił mi ,że pokazuje przebieh z ABS a nie z tachografu. Tylko jest procedura jak należy to zrobić. Jeśli podłączymy CLIP-a i zmienimy, to nie bedzie działac. Przed podłączeniem CLIP-a odłączał akumulator na 5 minut, a następnie łączył się CLIP-em.
Sprawa jest bardzo prosta, gdy w kostce silnika znajduje się 6 styków. Dwa styki, to prądniczka tachometryczna, które pomijamy. Kolejne dwa, to styki szczotek, a następne to początki stojana. Napięciem 230v zasilamy: jednym stykiem jeden z początków stojana, drugim styk szczotki [obojętnie której]. Pozostałe dwa styki tzn. stojan i szczotkę mostkujemy....
Obrotomierz w tym modelu jest podpiety pod jeden z pinów modułu EDIS który generuje sygnał tacho.
Dziękuje kolegom za pomoc. W pralce oprócz , uszkodzonego regulatora, uszkodziła się cewka tacho. Aby zasymulować /prymitywnie/prace regulatora na warsztacie wystarczyło zamiast cewki tacho podłączyć R ok180 om. temat uważam za zamknięty
Bez sterownika tzn bez kondensatora startowego ? Jakiej wartości powinienem zastosować ? Silnik rusza zupełnie bez obciazenia tzn ma ruszać. Co to jest to tacho ?
Jeżeli czujesz się na siłach to silnik możesz podłączyć do prądu i sprawdzić czy Tacho generuje napięcie.
Witam. Posiadam Audi A4 B6 2002r z nawigacją w FISie i komputerem. Podłączyłem interfejs VAG-TACHO 3.01 lecz nie chce się połączyć z żadnym z tam wymienionych typów licznika tzn... VDO NEW, VDO OLD itd.
1. Jakie samochody tak naprawdę obsługuje TACHOPRO? Audi, BMW, Seat, VW Opel - oczywiście o ile się połączy i znajdzie prawidłowy algorytm kodowanie przebiegu - jesli nie to w większości przypadków trzeba dostać się do pamięci żeby ją później zaprogramować, bo owszem odczytuje ją i zapisze na dysku ale z wgraniem będzie już problem. 3. Czym się różnią...
Obserwacji, tzn ? Wylutuj triak i sprawdź opór pomiedzy anodami. Powinien byc nieskończenie duży. Jeżeli masz miernik z buzzerem, pisk bedzie oznaczał uszkodzenie triaka. O ile dobrze podłączyłeś, objaw pasuje do zwarcia triaka.
tacho whirlpool sprawdzić tacho tacho whirlpool sprawdzi tacho kontrolka tacho
ploter wycinania skoda przewody zapłonowe sworznia wymiana
pralko suszarka piekarnik grundig
Jak wyłączyć komunikat o odwapnianiu w Saeco PicoBaristo? Jak włączyć program CO w piecu ATAG A285?