Do tego, przez który można dmuchnąć podłącz filtr paliwa a do drugiego końcówkę IN z primera. Do OUT podłącz wężyk przelewowy.
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Może spróbuj podłączyć bezpośrednio z bańki paliwo i sprawdź cisnienie
zalej filtr nowy paliwem i podłącz tylko przewód od pompy cr , od zbiornika wypnij i i spróbuj zapalić Filtr wymieniony, zalany nowym paliwem, podłączony tylko wąż do CR, od zbiornika wypięty i założony wąż do kanistra. ... i nie ciągnie paliwa. Nadal pompa nie tworzy żadnego ciśnienia. Wszystko wskazuje na usterkę pompy, tylko czy one kończą żywot...
Było na forum. Odepnij przelew i zassij paliwo z baku, w ten sposób zapełnisz przewody i sam filtr paliwa. Potem trzymając go szczelnie podłącz z powrotem do wtrysku. Odkręć przewody wysokiego ciśnienia i niech ktoś kręci silnikiem, jak zacznie dawać paliwem to dokręcaj kolejno i zapali.
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
witam. mam pytanie odnośnie podłączenia paliwa do świecy. zastanawiam się czy paliwo musi być podłączone z filtrów paliwa czy powinno posiadać własne zasilanie. pytam o to ponieważ jeśli zrobię osobny zbiorniczek na paliwo to będzie ono spływało do świecy grawitacyjnie i będzie możliwe podgrzanie powietrza przed rozpaleniem. jeśli natomiast paliwo doprowadzimy...
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Są 3 wężyki, dwa z nich są podłączone do gaźnika, a trzeci teoretycznie "zaślepiony" z tych dwóch połączonych znajdujesz jeden którym jest zasysane paliwo z zbiornika do gaźnika i to na nim powinien być filtr paliwa na końcu, drugim paliwo wraca do zbiornika jak pompujesz pompką.
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Witam, mam problem z Hondą CRV. 2.2 rok 2007, silnik nagle zgasł. Odpala tylko przy ręcznym pompowaniu paliwa i zaraz, gdy tylko się przestanie, gaśnie. Wymieniłem filtr paliwa i nic. Podłączyłem paliwo z bańki zaraz przed ręczną pompką i nic. Przed pompką też nic. Sprawdziłem bezpieczniki, niby wszystko ok, chyba że o wszystkich nie wiem. Proszę o...
filtr paliwa to wymieniałem go dwa tygodnie tem A wszystko podłączyłeś?
Jeżeli obudowa Boscha, to prawdopodobnie urwałeś przewody od czujnika obecności wody w paliwie. Bo przy tym filtrze nie ma żadnych innych wtyczek. Jak coś pod domem stoi 306 z taką obudową, więc jutro podam. A bez tego można jeździć.
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Spróbuj po koleji wykluczać podzespoły t.j pompa ,filtr , przewody , zbiornik i odpowietrzenie zbiornika .Podłącz paliwo przed filtrem ale razem z powrotem że by nie wracało do zbiornika i zostawiaj na czas jaki uważasz ,że się cofa . Zbiornik z paliwem raczej nie stawiaj wyżej od pompy tylko niżej .Jak nie maż innych możliwości zostaje ci metoda prób...
Wznawiam temat bo się wszyscy przestali interesować a ja już straciłem 4 litry oleju. Zauważyłem ze podczas odpalania przy zdjętym filtrze powietrza w kroccu plastikowym podłączonym do gaźnika a na który nachodzi filtr powietrza gromadzi się w kanaliku do którego podłączony jest waż podciśnienia paliwo czy to jest normalne ? To chyba chodzi o to ze...
Witam serdecznie... Zmieniłem filtr paliwa w Mondeo 1.8 TDCI i auto nie odpala...Próbowałem nawet podłączyć wąż który idzie z filtra do pompy i włożyłem do bańki z paliwem i paliwo ciągnie przy kręceniu,na powrocie do baku też wywala paliwo.Czyli pompa chyba ok.Miał ktoś taki problem?? Na plaku tak na sekundę odpali i koniec...
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
Opis na stronie 5. Niestety po rosyjsku.
Karnąłem się na bance 5l, i tak jak myślałem wypycha paliwo filtrem, szkoda, że tam podłączyłem za mały pojemnik na zbieranie paliwa :), ale to chyba będzie to, dopóki nie wciągnęło tej 5l to szedł, jak burza. Ciekawe jak to z tym zbiornikiem, może mikro zanieczyszczenia osiadają się na tej siateczce.
Robiłem już takie dwa na plaka nie pali musisz podłączyć filtr paliwa ale na zasilaniu zamontować ręczną pompkę jak nabijesz paliwa ręcznie za drugim razie odpali. :spoko:
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Podłącz paliwo bezpośrednio do pompy , wymień filtry i sprawdź drożność układu paliwowego.
z hydrauliką nic nie było działanie, silnik w ogóle nie dymi, jest możliwość przestawienia, uszkodzenia listwy pompek wewnątrz?? o paliwie też pomyślałem - pominąłem węże filtry (podłączenie z "bańki"). niestety bez zmian. Paliwo mogło by być problemem, jednak ręcznie pociągając za listwę silnik dymi....
1. do wtrysków nie dochodzi paliwo, filtr drożny, zresztą teraz jest pominięty, paliwo podłączone z "bańki" 2. sprawny, widzi obroty podczas kręcenia i jest synchronizacja 3. tak, sprawny i naładowany 4. są bzdury, ponieważ nie ma prawa widzieć ciśnienia paliwa na zapłonie, tylko podczas kręcenia
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
Problem zdiagnozowany na 99% Dziś mój mechanik którego odwiedziłem dopiero teraz (co było ogromny błędem, było trzeba odrazu) podłączył paliwo bez filtra paliwa i maszyna szła jak przecinak, problemem jest sam filtr lub kopułka. Dziękuję za pomoc, napisze w piątek jak kupie filtr paliwa co z tego wyszło.
Sprawdź filtr paliwa czy jest w nim paliwo. Tam jest zawleczka i można zajrzeć do środka. Jak nie ma to podłącz do filtra bańkę i/lub zalej filtr. Jak po dłuższym kręceniu zacznie się jąkać i odpali. To masz problem z podawaniem paliwa z baku do filtra. Czyli pompa padała czasem sitko na niej zabije się na amen. Zresztą po przekręceniu stacyjki pompa...
Jeżeli czujniki w porządku to podłącz bezpośrednio do filtru paliwa zbiorniczek grawitacyjny z paliwem, jeżeli zassie i odpali zerknij do zbiornika i wyczyść smok ssący, pewnie nazbierało się tam "żelu" :) organicznego itp. (w zależności gdzie i co się tankuje). A jeżeli to nie pomorze załóż zaworek zwrotny paliwa przed filtrem (koszt ok 20-30zł).
Witam, mam peugeota 307 1.4 HDI . Problem: antipollution fault, oraz zapalona kontrolka diagnostyczna silnika. Pierwsze kroki skierowałem na komputer, po podłączeniu wyskoczyły trzy błędy układu zasilania paliwem ( pompa paliwowa) Po wykasowaniu błędów i wymianie filtra paliwa kłopoty zniknęły. Koszt: podłączenie komputera i usunięcie błędów 35 zł wymiana...
Odłączyłem całkowicie egr i przejechałem się bez nadal było to samo na komputerze pokazało tylko egr i dpf ale to dpf został wypalony i już nie było z nim problemu(według komputera). Jeżeli chodzi o kopcenie to nie kopci nic. Tryb awaryjny również nie pokazał się na komputerze :/ Dodano po 1 Co dziwne autko praktycznie nie kopci nawet jak wcisne pedał...
Witam. Na nasze to "Usterka układu oczyszczania spalin". Podłączyć PP2000 i odczytać błędy. Przyczyny: zapchany filtr FAP (filtr cząstek stałych), brak płynu w zbiorniczku systemu FAP (jeśli jest "mokry FAP"), złej jakości paliwo, może uszkodzony czujnik różnicowy ciśnienia. Poczytaj: http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top... http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top...
Paliwo podgrzewa się od dołu od głowicy bo tam jest przykręcony cały filtr. A na pokrywce jest zawór który jest podłączony z przewodem cofającym paliwo do baku.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
napisz konkretnie gdzie szukać przyczyny. Najpierw trzeba ustalić czy się zapowietrza czy coś w osprzęcie silnika. Najprostsza metoda to podłączyć paliwo z bańki przez filtr i (oczywiście po uruchomieniu i kwadransie pracy) postawić bańkę na masce na noc. Rano sprawdzić czy odpali jak zwykle czy normalnie ☺. Proste i skuteczne ale wymaga jednak...
Musi napompować paliwo i wypchać powietrze... (zapowietrzył się) Drożny przewód? Odpal na gazie - wyjedź w teren i przerzuć na paliwo, przy większej prędkości i obrotach załapie... A w dobrym kierunku podłączyłeś filtr, bo to nie jest bez znaczenia. Z pompki wychodzi paliwo i zatrzymuje się na filtrze czy w ogóle nie widać paliwa?
Jeżeli tylko podłączyłeś bańkę przed filtrem to nie zaciągnie moim zdaniem. Musisz odpowietrzyć przy użyciu jakiejś pompki zasysającej, którą się podłącza jeśli dobrze pamiętam na przewód powrotny i pompujesz tak długo aż paliwo wypełni filtr, przewody i pompę. Potem powrót z pompy też podłącz do bańki po jak odpali to Ci paliwo wyciągnie bardzo szybko...
w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2005r 90 km tak pompa jest delphi Dodano po 3 Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Po podłączeniu do środkowej rurki zasilającej pompe paliwo z bańki wraca do zbiornika w ciągu 3 minut.
Na wszelki wypadek, aby ładunki elektrostatyczne nie zrobiły z benzynki małego BUuuuMmm :)
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Ten króciec nie ma być nigdzie podłączony. Ewentualnie do rurki, która idzie pod podwozie. To kranik do opróżniania komory pływakowej. Dokręć tą śrubkę, która jest obok i powinno pomóc. Po takim czasie musisz wymienić paliwo, przeczyścić i ustawić gaźnik. Przyjrzyj się filtrowi powietrza. Przydałoby się też zmierzyć sprężanie.
Jest jakaś różnica w odpalaniu w zależności od ilości paliwa? Rozłącz przewody te nad filtrem paliwa i podłącz się ze swoim paliwem. Jaki rok auta? Gdzieś tam czytałem ,że te starsze roczniki dawały takie objawy jak już pompa wtryskowa była słaba, ale ile w tym prawdy? Miałem podobne objawy z odpalaniem ale u mnie było dużo bąbelków powietrza w przewodach.
WItam. Mój Citroen C5 nie odpala a kręci , sprawdziłem czy działa pompa paliwa i nic.... podpiołem na krótko pompe i działa odpiołem przewód za filtrem paliwa i paliwo leci czyli po podłączeniu na krótko pompę paliwo na 100% dochodzi za filter.Jakieś sugestie?
przed uruchomieniem palnika proponuję wykonanie jego przeglądui sprawdzenie działania poszczególnych elementów: 1. sprawdzić działanie silnika 2. sprawdzić działanie transformatora iskrownika uwaga na wysokie napięcie ok 5-7 kV 3. sprawdzić działanie elektrozaworu 4. sprawdzić działanie fotooporu 5. oczyścić filtr paliwa w pompie i w dyszy rozpylającej...
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
A dałeś na luz? bo jak będziesz miał na biegu to nie zakręcisz,a poza tym jak ci akumulator stał na półce rok to będzie już zasiarczony i nawet dwa dni ładowania mu nie pomogą.A zawory to na razie bym zostawił w spokoju,w pierwszym rzędzie to paliwo,prąd czyli iskra świecy,regulacja zapłonu jeżeli jest to konieczne,potem można sprawdzić kondensator...
Nie wiem o jakim gaźniku piszę ... przecież z mojego pytania jasno wynika, że nie jestem tak dobry jak Ty Kamil w te klocki. Dzięki również za podpowiedź z tym powietrzem - przypomniało mi się, że jak wymieniałem filtr paliwa to chyba nie dałem takiej uszczelki pomiędzy zbiornikiem na paliwo / filtr a przykrywką do której podłączone są przewody i rurki.
Na wężykach przy filtrze paliwa są zaworki trzeba je sprawdzić po drugie szczelność układu dolotowego od baku do separatora jak jest oczywiście i od separatora do filtra paliwa. Nawet dziurka jak od szpilki może powodować takie zamieszanie. Można podłączyć nowe przewody od zbiornika do filtra i wtedy się wykluczy nieszczelność jak taka ma miejsce .
To chyba sam sobie odpowiedziałeś. Dokonaj przeglądu połączeń przewodów paliwowych (począwszy od zbiornika paliwa aż do silnika) oraz podłączenia filtra paliwa i sprawdź opaski na przewodach. Może zanieczyszczony zbiornik paliwa (smok) albo zapominasz o zmianie filtra paliwa.
Witam... Problem wygląda następująco.. Gdy podłączony jest przewód zasilania paliwem ze zbiornika poprzez filtr i ręczną pompkę zapowietrza się. Pompa była rozbierana i uszczelniana. Nic to nie dało. Podłączony ze zwykłego zbiornika (bańki z krótkim przewodem) problem znika. Gdy założę przewód np 5 metrów i filtr po drodze, pompa zamiast paliwa zaciąga...
Błąd P0251 to nie jest błąd sterownika pompy (bo takiego tu nie ma). Wg IDS-a to "usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza". Mniejsza o to. Jeżeli wtryski były robione na oryginalnych kitach Delphi, to powinieneś go uruchomić. Skoro chodzi na plaku, to rozrząd jest ustawiony ok. Prawdopodobnie masz zapowietrzony układ. W tdci odpowietrza...
Bo pseldo mechanik wziol 330 zł za wymianę gaźnika miał być nowy wsadził stary dziwnie chodził skuter strach było wyjechać dalej więc kupiłem nowy iskra jest paliwo w wężyku na którym jest filtr w drugim wężyku nie dobrze? Podłączyłem wężyki ten z filtrem w dzyndzel w środku drugi ze strony zaworu membranowego trzeci dzyndzel zaślepiony firmowa gumką...
Cześć, wszystkie połączenia sprawdź czy są stabilne, miałeś problem z Aku przed napięcie? Czy był problem z zamkiem centralnym lub kierunkowskazami? Spróbuj poruszać wiązkami' a druga osoba spróbuje odpalić auto, możliwe że masz uszkodzony tylko przewód elektryczny. Połączenie kalkulatora z BSI. Rozrząd sprawdzony - czyli nie zerwany ale jest synchro?...
no wiem juz wczesniej na to trafiłem i przeglądałem - zobacz na zdjęcie nr 10 w tej instr. ja czegos takiego nie mam wogóle nie mam tej czarnej puszki do której sie tam coś montuje(przekaźniki chyba) Dodano po 2 może mi sie to tylko wydawać - ide do auta zobaczyć - ale jest juz ciemno hmm pytanie czy octavia 1 z 2005r ma taką samą ,,elektronike'' jak...
wciąga mi pompke od paliwa (cały czas wciśnięta) Nie masz dodatkowego filtra ? Wciąganie wygląda na zatkany przewód lub filtr, dopływ paliwa. Możesz w prosty sposób podłączyć zasilanie w paliwo z np 5L bańki ? Nie masz w instalacji przewodów gumowych udających paliwowe ? Takie puchną w środku ograniczając przepływ.
Pedał gazu masz jeszcze na linkę?Sprawdź też jeżeli występuje ssanie, może być na linkę lub automatyczne. Ssanie w dieslu podnosi wolne obroty i przyśpiesza kąt wtrysku.Aby upewnić się że to nie jest wina zbiornika podłącz filtr paliwa bezpośrednio do czystej bańki z ropą,Bańkę umieść np. nad skrzynią biegow.
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Kranik podciśnieniowy może być uszkodzony, albo niewłaściwie podłączyłeś wężyk z podciśnieniem. Połączenie to musi być szczelne, czyli wężyk musi być ciasno nasunięty na króciec. W przypadku, gdy dawno skuter nie był uruchamiany, to na pewno paliwo "znikło" z gaźnika i trzeba będzie dłużej uruchamiać silnik aż napełni się gaźnik. Sprawdź, czy masz odpowiednią...
Ty w ogóle wiedziałeś ten układ na oczy na żywo? Schemat od CR możesz sobie darować. Chłodnica jest podłączona na stałe pod filtr i ciągle przez nią płynie paliwo... Po co mam mierzyć wydajność pompki w baku jak to kompletnie nic nie ma znaczenia :D Co Ty w ogóle piszesz ja Ci napisałem że paliwo się cofa bo filtr jest pusty po czasie a Ty że to nie...
obroty pokazuje podczas kręcenia, nie tankowałem wcześniej akurat, w zbiorniku jest nadal to samo paliwo, może 1/2 zbiornika. Dodano po 8 Dobrałem się do zbiornika, sprawdziłem pompkę paliwa raczej jest sprawna, po podłączeniu poza samochodem pompuje paliwo zdecydownie mocno, w zbiorniku czysto, filtr czysty żadnych zabrudzeń, ale mimo to założyłem...
przewody ok świece też ,ładna iskra jest ale dla pewności włożyłem inne. w pewnym momencie zauważyłem ze nie słychać pompy paliwa. przekaźnik sprawdziłem jest ok wymontowałem pompę paliwa podłączyłem na krótko chodzi sprawdziłem filtr paliwa ,przelewa się zastanawia mnie tylko ta część http://images69.fotosik.pl/526/7fa5bb650... paliwo nie...
Dobrze by było podłączyć choćby op-com i zaglądnąć w parametry pracy. Jeździsz na zimówkach? Filtry (paliwo, powietrze) rozumiem wymienione, na markowe? DTL czyli diesel tak?
Od początku: Jeżeli silnik odpalał, po przekładce podłączyłeś wszystkie przewody? Wtryski miał te same? Czujniki też? Zmieniałeś rozrząd? Pompa tandemowa jest ta sama? Podciśnienia podpięte? Paliwo znajduje się we filtrze? Łączy się ze sterownikiem silnika?
Skoro zadajesz takie pytania to zmień swój opis, to raz. Dwa to czy do gaźnika dochodzi wgl. paliwo? Między zbiornikiem a gaźnikiem masz jakiś filtr czy podłączony bezpośrednio? Sprawdź czy po tych 5 miesiącach po zalaniu paliwa nie wypłukało ci rdzy i wszelkiej maści innego syfu ze zbiornika, no i pozostaje jeszcze kwestia regulacji samego gaźnika...
Nissan Navara 2008 2,5 DCI bardzo ciężko odpala na zimnym, po rozgrzaniu i zgaszeniu i natychmiastowym odpaleniu odpala (prawie) dobrze. Co zostało zrobione: - odczytanie kodów błędów (brak błędów) - odczytanie ciśnienia na rampie komputerem (400-1000 bar) - podłączenie fizycznego manometru do szyny i odczytanie ciśnienia (ciśnienie zgadza się z tym,...
Jesli chcesz montowac podgrzewacz, to najskuteczniejszy bedzie elektryczny w filtrze paliwa, podgrzeje ON w miejscu, gdzie w pierwszej kolejności wytworzy sie parafina. Możesz go podłączyć pod świece po przez przekaźnik. Przepływowy podgrzewacz pobierający ciepło w układu chłodzenia nie sprawdzi sie, podgrzeje paliwo dopiero po jakimś czasie, gdy silnik...
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Witam Do: ftp.kowali Zrobiłem tak jak mi poradziłeś i podłączyłem pompe bezpośrednio do bańki z paliwem z pominięciem filtrów i ręcznej pompki. Ciągnik po tym zabiegu przestał nieregularnie pracować. Problem tkwi na odcinku między zbiornikiem a pompą, tylko jeszcze nie wiem co jest przyczyną????
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
Witam!!! Posiadam samochód Mercedes C270 Cdi, mam z nim problem. Samochód nie chce odpalić, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Sprawdziłem czy paliwo dochodzi do filtra i niestety paliwa nie ma. Potem podłączyłem wężyk bezpośrednio do pompy i niby ciągnie paliwo, ale nie pali. Wydaję się jakby ciągle był zapowietrzony. Co może być przyczyną? Dlaczego...
Tak właśnie zrobiłem, lecz nie mogę znaleźć zestawu naprawczego do gaźnika. A czy na to, że benzyna dostała się do oleju może mieć wpływ właśnie gaźnik? Czy jeśli taka sytuacja miała miejsce, to na pewno tłok do wymiany? To że benzyna w oleju to gźnik lub pompa paliwa jeśli mechaniczna i podłączona do bloku.
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Ale to chyba logiczne że paliwo do gaźnika powinno być zasysane przez filtr ... może jest już zapchany i dlatego nie chce zapalić. Ten "odpowietrznik" w korku to zazwyczaj malutka dziurka, spróbuj dmuchnąć przez korek tylko go wyczyść dokładnie ;)
Kolego williams 105 chyba się z tobą nie zgodze. Zwłaszcza że na zimnym silnik pracuje dobrze, przy uszkodzeniu głowicy (jednej lub więcej) silnik i na zimnym by się chwiał. Widziałem przypadek że żeuszczelka była wydmuchana na pierwszym cyl. w strone chłodnicy tak że po przyłożeniu ręki było czuć jak ucieka kompresja. Czyli dosyć znaczna róznica ciśnień...
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Witajcie podłączyłem paliwo na krótko z bańki a nawet filtr pomijałem i dalej to samo... Co zauważyłem to układ jest niby szczelny bo paliwo się nie cofa zero powietrza a mimo to powietrze sie zbiera w układzie jak rozepne przewody od filtra i odpowietrze od nowa układ to jakąś chwile chodzi. No i w parametrach mam 430 bar powietrza a powinno być około...
Witam. Może ktoś pomoże. Wymieniłem filtr paliwa w Landku i po zalaniu filtra paliwem nie chce odpalić. Zauważyłem, że do pompki paliwa nie dochodzi prąd, ale jak podłączyłem prąd bezpośrednio z akumulatora dalej nic tzn. że nie ma sterowania wtryskami a przed wymianą filtra odpiąłem ten moduł co jest pod maską nad filtrem. Czy może to być przyczyną?
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Witam, mam bardzo podobny problem ze scania 440 hpi 04r. Od jakiegoś czasu auto zaczęło strasznie źle rano zapalć, jak zapali po 10 - 15 sekundach kręcenia rozrusznikiem, to strasznie szatkuje i zakopci przez parę sekund. Jakieś pół roku temu wymieniłem zaworek na listwie, pod filtrem, wszystkie bebechy z czerwonego zaworku (gaszenia), pompę paliwa...
Nie ma czegoś takiego jak wentylacja skrzyni biegów - to się nazywa odma silnika. Skrzynia biegów nie potrzebuje odmy :P. I tak, odma silnika jak najbardziej zwykle jest podłączona do filtra powietrza.
Dziękuję decybel91. Sprawdziłem podciśnienie w całym układzie. Jest bardzo dobre. Natomiast zrobiłem taką próbę zasilania paliwem, a mianowicie przy pracującym silniku na wolnych obrotach pompowałem paliwo tą gruszką która jest na wejściu do filtra paliwa. Okazało się, że wtedy obroty są stabilne, pokazują na podłączonym SDPROG cały czas 860- 862 obroty....
Witam dziś zacisnąłem przewody paliwowe powrotne przy filtrze. zdjąłem z wtrysku przewód paliwowy i zacząłem ciągnąć paliwo i oczywiście podłączyłem pompę w baku na krótko do bezpiecznika i jak przeciągam paliwo przez wężyk przelewowy to w przeźroczytym wężyku nie pojawia się paliwo. Nie wiem czym może być to spowodowane.
Wychodząc z założenia, że lepiej skupić się na jednym -układzie, a jak nie pomoże to zająć się drugim, postanowiłem dokładnie sprawdzić układ zasilania, sprawy elektryczne na razie wykluczyłem, bo właściwie wszystko było sprawdzone. Postanowiłem pominąć zbiornik paliwa i przew0dy oraz filtr i podłączyłem bezpośrednio do pompki paliwa paliwo z kanistra....
Myślałem, że nie ma paliwa ale przed powrotem do domu tankowałem auto. Sprawdziłem przewody paliwowe, wszystkie były drożne, zaworek sprawny, filtr paliwa nowy, pompa paliwa była podłączona na krótko i też nic na wtryski nie szło paliwo. Zawór na pompie oczywiście był na krótko podpięty. Co steruje tym przekaźnikiem 109? Jak jest zasilany? Dodano po...
Filtr masz podłączony dobrze, zdejmij wąż 1 wsadź do butelki i przekręć zapłon zobacz czy leci paliwo, jak nie leci zrób to samo z wężem 2, jeśli leci z 2 to masz zamienione węże na pompie. Jak będzie źle nie zamieniaj ich czasem na filtrze tylko na pompie.
1.Spróbuj gdzieś zdobyć taki tester. http://www.narzedziowy.sklep.pl/index.ph... Załóż na świece i sprawdź czy odcina zapłon po dodaniu gazu. 2. sprawdź czy filtr paliwa nie jest zapchany (podłącz zewnętrzne paliwo do gaźników) 3. Może być problem w cewce zasilania CDI, jeżeli będzie zbyt wysokie napięcie moduł CDI może się...
Zrób próbę z banki z ropą, na rozgrzanym podepnij go pod bankę, odpal na 10 minut żeby się odpowietrzył, zgaś, zostaw na całą noc i rano próbuj jak zapali. Ok, dziś już za późno na ten eksperyment, ale w poniedziałek zrobię j.w. Tylko czemu ma to służyć ? Coś ze zbiornikiem paliwa lub przewodami paliwowymi nie tak ( nieszczelne przewody) ? pzdr Nix...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Pacjent vw touran 1,9 tdi 2005r BKC. Po wymianie uszczelniacza wału wraz z czujnikiem położenia wału touran kręci, ale nie odpala, próby z plakiem niestety nic nie dały, po zaprzestaniu psikania gaśnie. Po podłączeniu pod program, program pokazał, że czujnik wałka rozrządu (niestabilny sygnał) został wymieniony i nadal...
Możesz wytłumaczyć dlaczego szukasz problemu tam gdzie go nie ma? Czy pompka elektryczna działa i podaje paliwo na filtr i pompę cr? Czy po podłączeniu całego układu samochód zapala i silnik pracuje? Jeżeli ciśnienie cr jest za wysokie to raczej nie jest wina pompki, która pompuje 3bar max z tego co piszesz. Powtórzę jeszcze raz problem jest albo w...
Jeśli paliwo faktycznie się cofa, to załóż sobie gruszkę za 30zł na przewód paliwowy przed filtrem, będziesz miał zawór zwrotny plus ręczną pompkę paliwa. A jeszcze spróbuj podłączyć pompę na próbę z butelki przy samej pompie, jeśli tak odpali normalnie po dłuższym postoju, to wtedy masz na bank układ paliwowy
Dziękuję za odpowiedź. Zrozumiałem i przygotowałem sobie manometr z wężem .Chcę go podłączyć za filtrem paliwa (patrząc od zbiornika).Po sprawdzeniu napiszę co zaobserwowałem.
W niekturych modelach ta lampka ma podłączenie do filtra paliwa , swieci jak jest woda . Z dołu filtra jest korek odkrecic spuscic ,zakrecic.
Witam napewno jeszcze tego nie zrobiłeś ponieważ jedyną usterką jest pompa paliwa która w sobie ma pompkę wspomagającą stąd problemy z zaciągnięciem paliwa,co do przewodów od świec są one zlutowane fabrycznie do jednego przewodu który właśnie idzie z tego przekażnika . Regeneracja pompy kosztuje400-500 zeta a pompa wspomagająca 250 zeta i daje nam to...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
A jednak się odpowietrza. Tacie brakło benzyny i zgasł. Jak później wlał to już nie zapalił. Po odpowietrzeniu odpalił od razu. A świece też były zalane i myśleliśmy że paliwo dochodzi, ale tak nie było. Nexia 1,5 GL 8V z 96r. Pod siedziskiem kanapy masz otwór z przykryciem, pod którym jest pompa paliwa. Na niej jest wężyk i kable prądowe do pompy....
Podłącz pompę w baku na krótko a rurkę przed filtrem zdejmij i wsadź do czystego białego pojemnika i wypompuj całe paliwo, roboty na 20 min a możesz zobaczyć co tam siedzi. i tak nie masz wtrysków więc co ci szkodzi?
Witam Czy ktoś posiada schemat podłączenia zasilania gaźnika w tej podkaszarce. Nie odpala i chyba wężyki paliwowe są źle podłączone. 1. gaźnik góra do pompki 2. gaźnik dół do filtra zbiornika paliwa 3. pompka dół do zbiornika jako chyba przelew. Wg mnie to nie powinno działać ale podobno działało. Ktoś się wypowie i opisze prawidłowo podłączenie? pozdrawiam...
passat podłączyć filtr paliwo actros paliwo filtr filtr paliwo bąbel
połączenia kostki stacyjki gniazdka angielskie intel chipset device software
device descriptor request failed device descriptor request failed
Podłączenie elektryczne sterownika Elektromet EL-02 Najlepszy olej do smarowania łańcucha piły spalinowej