Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
https://pl.scribd.com/doc/118413852/BLAD... Według schematu (na końcu serwisówki) wynika że jest tam zamontowany zapłon DC-CDI, więc istnieje duże prawdopodobieństwo że moduł jest uszkodzony (zwarcie) i przepala bezpiecznik, chyba że próbujesz podłączyć zwykły moduł AC-CDI od typowego (chińskiego) skutera. Nie przeglądałem całej...
Zielono-biały to drugi koniec cewki zasilającej CDI. Podaj kod modelu tej Yamahy oraz zapłonu i modułu oryginalnego. Wszystko wskazuje że próbujesz podłączyć zwykły moduł od skutera, natomiast zapłon w tej DT125 ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu.
http://obrazki.elektroda.pl/5734781700_1... Witam Video demonstrujące o co tu chodzi... https://www.youtube.com/watch?v=6Ttkx0uV... https://obrazki.elektroda.pl/8256856800_... Wzbogacony plan działania oparty na HDMI ... Od dłuższego czasu pracuje jak ulepszyć mój pojazd nie tylko silnik lub zewnętrzny...
Stacyjka z instalacją jest oryginalna od motoru, silnik wraz z osprzętem został zmieniony, ale musiałem dorobić instalację do modułu zapłonowego i regulatora napięcia. Oryginalny moduł zapłonowy jest, ale nie działa z tym silnikiem — zapłon jest opóźniony… Byłem przed chwilą sprawdzić w stacyjce; przy wyłączonej stacyjce jest przejście do masy, a jeżeli...
Znajdź gdzieś od Audi moduł KEZ , on ci też wyprzedzi zapłon , tylko trójnik dasz na wężyk podciśnienia .
Hej. Na początek, żeby nie pchać się w koszty, sprawdź, czy jest pewna masa na cewce wysokiego napięcia, i module, (możesz zrobić sobie próbnik z żarówki 12V, najlepiej ok. 21W podłączyć jeden przewód do + akumulatora a drugim sprawdzać masę przy cewce i module ), jak to będzie ok, to teraz trzeba sprawdzić czy nie ma jakiegoś problemu układzie wyłączającym...
http://obrazki.elektroda.pl/5801276200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3300383200_1... http://obrazki.elektroda.pl/5692854900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9970609300_1... Kamera cofania, moduł monitorowy Zamontowanie i podłączenie kamery cofania i monitora przeznaczonego tylko do...
Chciałbym dzisiaj przedstawić Wam jeden z tanich lokalizatorów GPS. W poniższym tekście opisze kilka testów tego urządzenia mogących pomóc Wam przy wyborze lokalizatora, zwanego także trackerem GPS. Jakiś czas temu natknąłem się tutaj na informację aby uważać przy zakupie tanich urządzeń gdyż nie mają one nic wspólnego z GPSem. Zainteresowany tą informacją...
W CDI masz 6 pinów (pinout w google). Masa (przeważnie razy 2), cewka ładująca, impulstor, gaszenie, zasilanie. Może by i dało się to przekombinować na ten motor, ale nie jestem stanie zagwarantować czy cewka ładująca da wystarczające napięcie, oraz czy zapłon będzie w odpowiednim momencie.
W przyklejonym temacie w dziale "Motorowery inne silniki" jest podany pinout takiego modułu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Jest to jawa 20p - motorower oldtimer .Posiada instalacje 12V z minusem na masę i zapłon bateryjny. Moc pądnicy ok 65W. Oryginalne cewki zostały przewinięte i poprzez mostki prostownicze zasilają akumulator i instalację .
Problem rozwiązany wystarczyło zastosować moduł dc i wszystko ok. Zamykam temat. Dodano po 1 Rozwiązaniem było zastosowanie modułu dc i podłączenie zgodnie ze schematami z sieci. Wszystko działa.
To zwarcie jest po to zeby ci z czeskiej bajki tzn sasiedzi nie mierzyli miernikami poduszek no i o tym dokładnie pisałem odnosząc się do postu #5 bo jak już kolega to pomierzył to wyszło prawidłowo (po to jest ta blaszka żeby poduchy w pape nie wystrzeliły ) zresztą nie ma po powtarzać - tester do ręki i podgląd parametrów listy danych ew. zamiast...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Prawie wszystkie japońce 2 garowe 2t miały zapłon z iskrą traconą.Skutery śnieżne często mają zapłon typu magnet który daje 2 iskry na 1 obrót (do tego podwójna cewka) i jest iskra przy dmp i gmp. Spokojnie można 1 moduł.
Zielony= masa, czarno-czerwony= zasilanie cdi, niebiesko-biały=impulsator Rozpiskę wyprowadzeń modułu cdi masz tutaj[url=https://www.google.pl/search?q...
jakbym był tego świadomy to bym nie pytał o to. tylko jak podłączyłem czujnik dziś to iskry dalej nie ma i nie wiem czy kolejność kabli czujnik-moduł ma znaczenie bo silnik mam wyjęty i chce mieć pewność ze jest sprawny zanim go założę. czyli tak. Moduł ma 7 pinów, 1 i 5 pin = czujnik położenia walu 2 pin = złącze diagnostyczne 3 pin = czujnik ciśnienia...
Nie wiem w czym widzisz problem. Moduł na dwie kostki ? Jeżeli tak, to tutaj schemat : http://obrazki.elektroda.pl/5123704800_1... Potrzebujesz tylko moduł oraz cewkę zapłonową.
Mam http://obrazki.elektroda.pl/5578414200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1433513200_1... ale ten drugi schema różni się tym że jest w dwuch kostkach a zasada działania jest ta sama
Złapałem znikające napięcie z cewki sterującej zapłonem i odnalazłem uszkodzoną izolację na przewodzie do wyłączania zapłonu. Stąd brak 2 V AC po podłączeniu modułu. Po wypięciu przewodu z modułu iskra piękna. Tylko silnik odpala się do tyłu. Regulacja kąta zapłonu nie daje efektu. Co może stać za takim zachowaniem? Ceweczka sterująca zapłonem nowa....
Dawno, dawno temu...stosowało się jako zamiennik rzemieślnicze urządzenie nazywane "wzmacniacz tranzystorowy iskry" a dedykowane do Fiata 126p. Cewkę jaka Kolega posiada? W razie czego można zastosować układ zapłonowy na bazie fiata 125p, nieco opóźniając zapłon w stosunku do zaleceń fabrycznych. Nadal nie znam odpowiedzi na zadane wcześniej pytanie...
Witam mam problem z odpaleniem auta mianowicie auto troszkę stało nie jeżdzone wymieniłem altelnator oraz akumulator nie stety auto dalej nie odpala rozrusznik kreci paliwo w baku jest auto cały czas jest w trybie oszczędzania energii popiołem komputer by do gniazda nie stety brak komunikacji jedyne co udało mi się zrobić to test oczywiście centralka...
Nad prawą nogą kierowcy jest moduł zarządzania zasilaniem, grubszy czerwony to plus stały, żółty zapłon a masę weźmiesz choćby ze śrubki na kolumne kierownicy
Masz, a w zasadzie quad :D, poważniejszy problem z prądnicą i resztą instalacji. Może sie okazać, że cewka ładująca oraz reszta układu zapłonowego jest OK a przyczyna tkwi gdzieś indziej. Trzeba szukać. Nie ma rady i nie możemy liczyć na szybkie rozwiązanie problemu. Bardzo przydałby sie schemat. A przynajmniej dobre zdjęcia: 1. Prądnicy (obie strony)...
Bardzo dawno miałem do czynienia z Jawą a z dwucylindrową mało. Patrząc na załączone schematy nie potrafię zgadnąć jak steruje się iskrą dla dwóch cylindrów i gdzie podłączyć dwie cewki zapłonowe. Podłączenie do jednego zasilania i napędzanie jednocześnie dwóch obwodów to chyba niedorzeczne. Jak czytam schemat to akumulator jest tutaj marginalny (dla...
Nie będzie lepiej chodził.Poza tym musi być wymienione koło zamachowe na takie od modelu z tym zapłonem współpracujące gdzie z tego koła w trakcie odpalania silnika i jego pracy przez czujnik są zczytywane impulsy sterujące zapłonem elektronicznym w jakim momencie ma pojawić się iskra na poszczególnym cylindrze.Zabuduj zapłon tyrystorowy pracujący z...
http://obrazki.elektroda.net/41_12262583... Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 2). Przedstawiam kolejną modernizację urządzenia „Przycisk start-stop w samochodzie”. Zasada działania tego układu jest taka sama, jak układu opisanego wcześniej tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic58... chociaż...
Kolega przyprowadził mi, a raczej przywiózł na lawecie Beczkę. Mądry lakiernik amputował wiązkę instalacji zapłonu silnika, a później gdy chciał to połączyć, to mu się nie udało. Załączam zdjęcia może ktoś będzie miał jakiś pomysł. http://obrazki.elektroda.pl/1943332800_1... http://obrazki.elektroda.pl/4524019400_1...
Jak mogę podłączyć ten moduł Byduni 361-076 z tym silnikiem? Proszę wyjaśnić, bardzo jasne, jestem nieco niezdarny. Silnik jest wyłączony podkładka do ponownego użycia. Podkładka elnombre co nie jest. Albo ktoś, kto ma zarys pralką, która korzysta z tego modułu. Dziękuję bardzo. http://obrazki.elektroda.pl/5217580200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9199468500_1...
Witam mam moduł jak w temacie + aparta zapłonowy bosch Z415 18205A1, 0237 002 109, pochodzi to z fiata Uno 1100 lub 1300, chce to wsadzić do fiata 128 z 76 roku (taki sam blok silnika) sprawdziłem wszystko pasuje (mechanicznie) problem tylko z podłączeniem. Posiadam oryginalna wiązke z uno (aparat, moduł, cewka) troche pokiereszowaną, ale wygląda to...
Jeśli chcesz założyć zapłon CDI do wski to tylko DC CDI a takowy moduł na twoim miejscu kupiłbym na jakimś portalu aukcyjnym. Wówczas skupisz się na zamocowaniu impulsatora i magnesu... Sam będziesz miał problemy z budową przetwornicy ładującej CDI.
Witam mam pytanie, czy mógłby mi ktoś narysować prosty schemat do podłączenia modułu od Simsona http://obrazki.elektroda.pl/3292304500_1... z tymi oznaczeniami kabli bo nie mogę zrozumieć wszystkich schematów, a instalacje robię od podstaw zależy mi na tym, żeby tylko odpalił. Oznaczenia modułu to 14, 2, 3, 31, 15. robiłem z tego schematu:...
Ok . Teraz podłącz moduł włącz zapłon i zewrzyj na wtyczce termowłącznika pin nr 2 i 3 Powinien wystartować bieg drugi wentylatora
Schemat okazał się nieprawidłowy! Rozebrałem oryginalny moduł i są tam całkowicie inne części. Jest tyrystor 2n6399 jeden kondensator 10uf jeden jakiś większy i kilka diód. Nie wymieniałem ich bo mogę tylko popsuć. A może by tak zrobić zapłon bateryjny? Jest pewnie lepszy od zwykłego. Mam wtedy stabilniejszy silnik. Jutro spróbuje podłączyć ten moduł...
Zacznę od tego, że nie zamierzam nikomu polecać chińskiego modułu nieznanego pochodzenia i zupełnie losowej jakości. O module zapłonowym którym masz na oku nie wiedzą nic nawet u samego importera. Znajomy sprzedawca chciał kiedyś "wyciągnąć" informacje na temat ich modułów, odpowiedzieli znanym cytatem "nie wiem, idź do chłopaków z serwisu, może oni...
przeciez moduł jest razem z cewką zapłonową a to wszystko wygląda tak http://www.allegro.pl/item123686532_modu...
Nie podłączysz tego modułu. Fabrycznie jest DC-CDI, a ten moduł to AC-CDI. Musiałbyś zmienić cały zapłon (stator+magneto) aby podłączyć ten pseudo sportowy moduł.
kupiłem oryginalny zapłon i wsadziłem oryginalny moduł ,skuter chodzi ,można wsadzać zapłon od keway-a ale razem z modułem od kewaya.
Chcę zamontować blokadę zapłonu w Hondzie CR-V 2007r. 2.2D. Mam moduł blokady już podłączony natomiast potrzebował bym podpowiedzi w kwestii obwodu do odcięcia uniemożliwiającego zapłon i przy okazji nie powodującego błędów. Fajnie było by gdyby ten obwód był już wewnątrz kabiny, a nie pod maską. Sprawdziłem już czujnik uderzeniowy - wpięcie w jego...
Witam. G - to jest wejście z przerywacza zapłonu. Do podłączenia modułu tranzystorowego, od przerywacza trzeba odłączyć oryginalny kondensator. C - to jest wyjście do cewki zapłonowej. Musi być połączony do zacisku 1 cewki. Zacisk 15 należy podłączyć do + stacyjki. Ten moduł posiada ograniczenie prądu cewki do 5A. Automatycznie rozłącza prąd cewki po...
Może przybliżę trochę temat dla jasności. Jak widać po obrazkach kolory kabli są różne bo jest to chińska zbieranina od różnych skuterków, ogólnie pasują do siebie ale mogą różnią się podłączeniami kabli. Zapłon ma służyć do poczciwej wsk 125. Wiem że nie jest łatwo teraz powiedzieć gdzie co podłączyć jak iskrownik jest od quantum, moduł od keewey itp...
Roboty dużo jak widzę nie ma łatwiejszego sposobu gdzieś widziałem że jakiś impulsator się dawało, i moduł wystarczy odpowiednio podłączyć i cewkę przewinąć. A jaka jest cena całego takiego zapłonu? Jeśli będzie tak dużo do roboty to wolę zapłon standardowy.
Siema. Chciałem się cb spytać czy juz ogarnołeś elektryke u sb , b o jak nie to chętnie ci pomoge tylko mam zupełnie inne rozwiązanie. Dodano po 5 Zielony kabel to jest impulsator. Czerwony musisz dać pod stacyjkę , czarny to masa , biały nie mam pojęcia od czego jest. Ten kabelek jest podłaczony obok impulsatora pod pompą wody? Jesli tak to bedzie...
wyprzedzenie zapłonu to sobie odpuszczę z tym modułem bo zapewne jest to realizowane przez ecu sygnałem cyfrowym albo cholera wie czym, Nie, zwyczajnie poprzez regulację napięcia. Jeśli chcesz mieć zapłon bezstykowy to polecam moduł z czujnikiem z łady Samary np, ewentualnie nanoplexa z czujnikiem indukcyjnym z CC/126p - wada nisko odcina obroty ponoć....
Jako, że niedługo będę robił już ten moduł to postanowiłem odświeżyć ten temat. Myślałem nad podłączeniem masy do emitera tranzystora npn (o jak najniższym wzmocnieniu prądowym i napięciowym a jak najwyższej częstotliwości /100Hz wystarczy/), kolektora do wejścia przerywacza w module, do bazy podłączyć kolektor transoptora a do emitera transoptora +...
Aby dopasować klucze i pilota zdalnego sterowania: 1. Włóż właściwy klucz do stacyjki i włącz zapłon 2. Podłączyć narzędzie skanowania do pojazdu i wybierz tryb eksperta 3. Wybierz System 46-komfort. 4. Wybierz 10-adaptacja. 5. Podaj kanał 000 (trzeba usunąć wszystkie klucze z numer kanału 000). Nie jest możliwe dopasowanie nowego lub dodatkowego elementu...
Witam. Zakupiłem do mojego simsona ze sklepu internetowego JackMotors zapłon elektroniczny Ducati Energia i mam problem z jego podłączeniem ponieważ opisy na cewkomodule nie zgadzają się z tym czego spodziewałem się po schemacie którego nie dostałem wraz z kompletem. W skład wchodzi: iskrownik Ducati Energia, koło magnesowe Ducati Energia, cewko - moduł,...
Cewka dwuiskrowa nie da rady, zostaw krzywki i przerywacze, załóż nowe cewki z kablami i fajkami. Miałem kiedyś hondę cb350 four (350 w czterech cylindrach!) i był właśnie klasyczny zapłon, jeździłem nią kilka sezonów i poza regulacją raz w roku przerwy na przerywaczach-nic nie robiłem. Jeśli upierasz się przy przeróbkach, zostaw odśrodkowy regulator,...
Do tego alternatora kupiłem taki moduł, cewkę i regulator. W sklepie, w którym kupowałem sprawdzali i ten moduł miał być dobry (dodam, że odblokowany). Z reszta na metce jest informacja że jest to "modul CDI Tec Performance Minarelli - 2004 (modele z zapłonem Yamaha)". A cewka i regulator będą dobre? W takim razie jaki moduł powinienem kupić? Mógłbyś...
dzieki! a Ty kolego co bys mi poradził?odtwarzac oryginalny zapłon czy bawic sie z aparatem zaplonowym ,wymiana wałka itd? Drugie pytanie,jesli bym sie zdecydował odtworzyc stary zapłon ten abimexa to jesli bym dodał jeszcze sterownik+ te wszystkie rzeczy które posiadam(czujnik polozenia wału,sonde,czujnik w kolektorze,moduł )wszystko podłaczone najprosciej...
rozrząd jest dobrze ustawiony, pasek nie przeskoczył. jak obrócę aparatem zapłonowym aby przyśpieszyć zapłon to wchodzi mi na obroty i nie chce zejść a w czasie jazdy jak wdepnę pedał gazu to pojawia się spalanie stukowe na benzynie. mam już dość dziwnych usterek tego auta. auto pomimo swego wieku wygląda prawie jak nowe, nie ma nic rdzy i jest bezwypadkowe....
Zakupiłem simsona s51 instalacja 6v bez silnika ( kilka części było) dokupiłem do niego silnik z zapłonem elektronicznym 12 v no i teraz mam problem z tego podłączeniem z tego co wiem powinienem mieć moduł ale i tak nie wiem jak to podłączyć . Ale posiadam iskrownik 6v z wcześniejszego silnika ale on jest zwykły i mam teraz pytanie czy żeby wsadzić...
podłączyć moduł zapłon skuter suzuki zapłon moduł moduł zapłon agregat
termostat naprawa panda czujnik koniec cykli ładowań baterii
elektryczne wspomaganie kierownicy elektryczne wspomaganie kierownicy
Migająca kontrolka silnika – Check Engine, misfire, OBD-II, skutery Euro 5, diagnostyka Lokalizacja baterii BIOS w HP EliteBook 2570p