Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
W niektórych autach można skonfigurować gniazdo tak, żeby miało napięcie bez zapłonu. Czy u Ciebie jest to możliwe - musisz się dowiedzieć. Jeżeli nie, to najlepiej puścić dodatkowy przewód zakończony gniazdem prosto z akumulatora, koniecznie przez bezpiecznik . Włączony zapłon nie jest dobrym rozwiązaniem.
Podaj na jakich przewodach mierzysz to zasilanie i co chcesz zmierzyć, zasilanie grzałki? Korzystałem ze schematu i czerwony przewód, który wychodzi z wtyczki sterownika z pinu 1A3, zasila sondę przed katalizatorem, ma ciągłość. Aby się upewnić, to zerwałem kawałek izolacji zaraz za wtyczką od sterownika i napięcie jest takie samo 0,02 V jak w gnieździe...
Witam Peugeot 407 1.6hdi 2008 rok sedan Nie działa mi ABS w prawym przednim kole Wymieniłem czujnik i problem nie ustąpił Nie wiem co dalej robić. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej – jeżeli nowy czujnik ABS jest sprawny – przyczyną braku sygnału na prawym przednim kole w Peugeocie 407 (1.6 HDi, 2008 r.) jest: 1. uszkodzony...
lub inaczej,zdjąć przewód od filtra paliwa,podłożyć bańkę,przekręcić zapłon i paliwo bedzie pompowane przez pompkę elejtryczną która jest w baku
Chiński Peugeot ma zwykły zapłon AC-CDI, lecz moduł posiada dodatkowe wejście na zasilanie prądem stałym po stacyjce. Przy wymianie modułu na typowy należy odłączyć z kostki ten przewód (czarny) aby nie dochodziło do przepalania bezpiecznika.
Witam Panowie również mam problem z zakłóceniami, mianowicie pochodzą one w 100% wyłącznie od pompy paliwa. Gdy pompa nie chodzi wszystko jest ok, gdy przekręcę zapłon i pompa poda paliwo słychać buczenie gdy stanie cisza. Jak już odpalę auto słychać to buczenie cały czas. Auto jest na gazie, gdy chodzi na gazie i wypnę kostkę zasilającą pompę buczenie...
Więc do alternatora dochodzą ci dwa przewody gduby z rozrusznika i cienki do kontrolki ładowania którym się zajmiemy. Odłącz cienki przewód od alternatora, przekręć stacyjke na zapłon i dotknij ten przewód do masy, sprawdz czy ci się pali, jeżali po każdym dotknięciu do masy będzie się palić to znaczy że masz uszkodzony alternator, a jeśli nie będzie...
Chyba była zmiana oprogramowania w sterowniku, bo długo walczyli z odpaleniem silnika. Próbowałem podpiąć pod DIAG 2000, ale interface nie wykrywa zapłonu i nie komunikuje się ze sterownikiem. Podobno na pinie nr 1 ma pojawić się +12V po przekręceniu kluczyka w stan zapłon. Czy to prawda ? Można podpiąć ten przewód w dowolne miejsce, tam gdzie pojawia...
Witam! Od pewnego czasu w aucie peugeot 307 2004r. zapalała się i gasła kontrolka AIR BAG Kod usterki wskazywał poduszkę z lewej strony lub kurtynę. Ruszałem wiązkami jakie tylko mi podeszły pod rękę, by tylko zapalić kontrolkę i dalej móc dokładniej zlokalizować uszkodzony przewód dopiero gdy ruszyłem przewodem wchodzącym do lusterka wstecznego (fotochromatyczne)...
Witam, :) Czytałem przed chwilą nowe posty. Panowie to forum nie jest po to aby aby kogoś oceniać, mówić że ktoś jest babą. Kolego Janusz, jeśli potrafisz coś mi pomóc, to pomóż radą, a nie oceniaj innych. Wszyscy się uczymy od siebie nawzajem, od tego jest forum. Koledzy jestem inżynierem budownictwa, a samochody to moje hobby. Każdy nowy post napisany...
To że kontrolka świeć świeci sekundę nie oznacza że świece grzeją tyle samo. To nie stary diesel żeby kontrolka była podłączona do przekaźnika. Zapnij żarówkę pod przewód od świecy. Włącz zapłon i zobacz czy czasem nie będzie się ona paliła dłużej niż kontrolka od świec.
Auto zgasło na postoju. Nie można było przekręcić rozrusznikiem (przygasały kontrolki). Okazało się że akumulator jest rozładowany bo skończyły się szczotki w alternatorze i był brak ładowania. Dziwne jest ze nie zapaliła się kontrolka ładowania na desce. Być może nie tylko szczotki były uszkodzone. Sprawdziłbym, czy prawidłowo działa wzbudzenie. Kontrolka...
No więc tak: dzisiaj chciałem przełożyć ten drugi aparat, niestety nie powiodło się- aparat ciągle opóźniał zapłon tak bardzo, że brakowało mi skali, żeby przyspieszyć. Stary aparat wyczyściłem, wygląda w środku lepiej niż ten który chciałem włożyć... Sprężynki całe, pracuje luźno i bez zacięć, mechanizm mechanicznego wyprzedzenia rusza się bez problemów....
Witam, troszkę odkopię temat, mam sporo zdjęć może komuś kiedyś do czegoś pomogą. Peugeot 206 1.1 2002r PB MUX BSM B2 Problem z odpalaniem, auto stało jakiś tydzień na słońcu nie odpalane, nie wiem czy to może być coś wspólnego. - przekręcam zapłon świecą kontrolki pompy nie słychać - kręci ale nie odpala - niema czujnika wstrząsowego w tym modelu -...
Dzień dobry. Kupiłem peugota 306 1.6 98rok. Ktoś zrobił takie podłączenie przewodu który biegnie od bezpieczników z komory silnika (zdjęcie). Proszę o pomoc, gdzie oryginalnie ten przewód powinien być podpięty. Kiedy go usunę pompa paliwa nie przcuje, jeśli jest wpięty pompa pracuje cały czas po włączeniu zapłonu.
Kolego, ten pin jest do dołączenia przewodu od kontrolki ładowania. Jeżeli go dołączysz i włączysz zapłon to kontrolka ładowania powinna się zaświecić , po uruchomieniu silnika zgaśnie. Prawdopodobnie jest to jeden z tych dwóch cienkich przewodów. Czytałem twój poprzedni temat, mam wrażenie że na tamtym alternatorze miałeś tą samą usterkę, czyli nie...
Dzień dobry Po zapaleniu silnika, Peugot biper, wydobywać się zaczął dym z okolicy lewego koła. Po zgaszeniu, jeszcze przed odłączeniem akumulatora przestał. Teraz nie ma go wcale. Po rozebraniu puszki z bezpiecznikami: Przypalony przekaźnik i gniazdo Przewód pod puszka, ten do ABS jakiś przypalony. Czy ktoś miał taki przypadek? Nie znalazłem nigdzie...
Witam, proszę o wskazówkę, gdzie podłączyć przewód podciśnienia idący od zaworu sterującego turbosprężarką. Numer części to 1922 W1. Solenoid air vent pipe na rysunku element numer 20. Na rysunku widać że powinien iść gdzieś do pokrywy zaworów, ale tam nie ma żadnego miejsca do którego można go podłączyć. Z góry dziękuję za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/8943102400_...
wczoraj sprawdzałem pompę raz jeszcze i jest tak.Przekręciłem zapłon sprawdziłem czy jest zasilanie na elektro zaworku i było po czym wsadziłem przewód zasilający paliwowy do butelki z ropą i zaciągał normalnie ale nie podawał na wtryskiwacze po odkręceniu nakrętki miał ktoś z was tego typu usterkę? bo nie wiem czy opłaca się pompę oddawać do regeneracji...
Witam jestem posiadaczem Peugota 309 z silnikiem 1,1 benzyna + gaz. Problem pojawił się po zalaniu silnika przez płyn chłodzący- od tej pory samochód rzucił palenie. Cewka WN nie daje iskry- a zauważyłem dziwną rzecz: posiada ona 4 piny z czego dwa są oznaczone jedem + a drugi -. Ale przy sprawdzaniu napięć na załączonym zapłonie zauważyłem, że na każdym...
Wczoraj już podłączyłem:) Wszystko działa, nawet wyświetla informacje które drzwi są otwarte bez aktywacji funkcji w BSI Podłączyłem plus i minus pod istniejące przewody z kostki od zegarka(zresztą plus tam idzie z kostki od BSI to nie potrzebowałem ciągnąć jeszcze raz przewodu. 2 przewody podłączyłem od kostki licznika do kostki wyświetlacza według...
Witam posiadam Peugeota 1,6 na gaźniku, mianowicie chodzi mi o ustawienie zapłonu w tym autku, nie ma żadnych <znaków> jak to zrobić? licze na pomoc:)
Witam wszystkich. Poszukuje schematu zapłonu do Peugeota 309 z 1990r z silnikiem 1.1, zależy mi na tym żeby nie był skomplikowany.
Napisałem ze L1 łączy się z cewką .Literówka przepraszam Przewód C jest spięty z zasilaniem z alternatora i jednocześnie z resztą instalacji nie wymagającej prądu stałego ,to jak mi ma nie palić żarówek.Idzie wiosna muszę to jakoś pokonać może ktoś podeśle schemat jak to podłączyć . Mam kompletny zapłon Ducati Energia z którego wychodzi na zasilanie...
Witam zaczne od poczatku w kwietniu skardziono mi boxera. na szczescie sie odnalazł ale troche juz rozebrany. odzyskałem go pod koniec sierpnia i w wolne weekendy go składam. odzyskałem tez wiekszosc częśći do niego. silnik był nieruszony oprócz przecietych przewodów paliwowych i wiazek do sterownika pod maską. wszystko polutowałem wymieniłem weże paliwowe...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Auto to Peugeot 605 2.0 benzyna, 107 km, na komputerze Magneti Marelli G5 i wtrysku jednopunktowym. Wyjechałem przedwczoraj z garażu, po ok.3 km silnik zgasł podczas jazdy i już nie chciał odpalić. Zabrałem się do roboty, wczoraj cały dzień i dziś z rana i nie znalazłem przyczyny :cry: . A więc tak: Po przeanalizowaniu...
jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie od całej centralki z komory silnika. I co w związku z tym? Taki problem wziąć probówkę i sprawdzić na którym bezpieczniku w BSI pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu?
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
Skutery Peugeot z zapłonem AC-CDI mają inaczej zbudowaną stacyjkę, dodatkowo rozłączają i zwierają przewód zasilania modułu CDI. Instrukcja Peugeota: http://www.mediafire.com/?fbndcm3iuit Nie wiem jak jest w tej Mofie. Lepiej ściągnij schemat instalacji elektrycznej, ja nie mam zamiaru się rejestrować by ściągnąć: http://www.scooterhulp.com/elektrische-s...
Z tyłu radia żółty i czerwony przewód muszą być razem podpięte do + zasilania, lub jeżeli występują bezpieczniki przelotowe za radiem, trzeba je sprawdzić.
Masz zasilanie na grubych przewodach przekaźników ? Mierz próbówką. Wyzwalasz przekaźniki również próbówką. Z doświadczenia wynika przeważnie zgnilizna wiązki uszkodzenie przekaźników ew. Brak zasilania przez bezpiecznik. Zasilaniw głównego lub po zapłonie
Cześć Samochód Peugeot 807 2,0 l benzyna–gaz, automat, 2005, wypadanie zapłonu przy jeździe na nierównościach (np. kostka brukowa), w czasie puszczenia pedału gazu – zjazd z górki. Silnik wtedy pracuje jakby na dwóch cylindrach, mocno szarpie. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika objaw zanika, można jechać dalej. Awaria zarówno na zimnym, jak...
To na zdalną pomoc zostaje już tylko jedno. Oscyloskop w rękę i sprawdzenie sygnałów i sterowań (cewka ,wtryskiwacze), może sterownik krzaczy? Przychodzi mi jeszcze jedno na myśl , było to Audi ,ale może warto sprawdzić zaslep przewód do serwa.
Sprawdz PRÓBÓWKĄ czy masz zasilanie w kostce stacyjki. To wiele wyjaśni. Masz tam 4 grube przewody. Plus, 2 po zapłonie i rozrusznik.
Po co chcesz wymieniać immo? Nikt Ci nie sprzeda kompletu z zamkami i czerwonym kluczykiem (matką). W tej wersji przejście na zwykły zapłon jest bardzo proste, tylko wymaga dokupienia modułu, wtyczki i przepięcia przewodów. Z resztą dostępny jest gotowy moduł z przygotowanymi przewodami tak, że pasuje plug&play bez cięcia instalacji.
W peugeotach przewody są numerowane i tylko białe,szare, zielone, zielono żółte. Lepiej odetnij plus po stacyjce, sterownik silnika nie będzie łapał żadnych błędów. Z tego co pamiętam to grubszy szary przewód idący od stacyjki.
Zapłon jest typu AC-CDI. Brakuje jednego przewodu do CDI, ponieważ wyłączanie zapłonu w Peugeotach odbywa się w inny sposób. Jaka rezystancja cewki zasilającej CDI?
Sprawdzić ciągłość przewodu od impulsatora do zegara/komputera. Sprawdzić czy na przewodzie za zegarami będzie napięcie - jak toczysz samochód (na zapłonie musi być) to powinno się pojawiać napięcie i znikać. Jak jest to znaczy ze problem jest w zegarach. Wnioskuję ze to bez MUX.
Przewód miedzy pokrywą a kolektorem ssącym wyrzuciłem i zaślepiłem przyłącza. Ja nie chciałem żadnych oparów wrzucać w układ dolotowy wiec peszel z prawej strony poprowadziłem pod podwozie a przyłącze które znajduję się przy rurze dolotowej od turbo (to z wtyczką i dwoma przewodami) zaślepiłem. PS ta krótka rurka (w dolocie przed samym turbo) z wtyczką...
Pewnie pomyliłeś bieguny akumulatora i mogłeś przez to narobić szkód w pojeździe. Po czerwonym (zazwyczaj) kablu tj. "plusowym" od akumulatora szukaj bezpieczników, które powinny być w pobliżu akumulatora. Jeśli spowodowałeś zwarcie w instalacji, to przebadaj instalację pod kątem jej przepalenia i ewentualnie podmień na sprawne przewody, o tych samych...
Zapłon ustawiałem według instrukcji z tej strony: http://www.mopedriders.org/html/manuals/... strona 21 Przewód kupiony nowy. Z ustawianiem zapłonu sprawdzam przerwę na przerywaczu do uzyskania iskry na świecę wskaźnikiem napięcia na przejście, pokazuje mi kiedy jest przerwa i zakładam koło magneto na, którym jest wybita kreska...
Spróbuj ominąć stacyjkę (dwa przewody trzeba złączyć razem), przy czym zainstaluj gdzieś w dostępnym miejscu (np. na kierownicy) wyłącznik zapłonu, zwierający te przewody ze stacyjki do masy.
Witam. Ma ktoś doswiadczenie jak podpiąć Blokada zapłonu z antynapadem Terminator do drzwi w 206,dokładnie chodzi o przewód zielony który po otwarciu podawałby mase na ten przewód
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
jeśli chodzi o przewód z bezpiecznikiem 0,5A to jest albo zasilanie podtrzymania pamięci w radiu albo wej. sygnałowe +12V do automatycznego załączania radia po włączeniu zapłonu...to zależy od modelu-firmy radia, w Peugocie 306 na złączu do radia jest podawane +12V (podawane cały czas) i tzw. "ACC- accesory" czyli +12V po włączeniu zapłonu do automatycznego...
Z kostki stacyjki wychodzą cztery przewody. Na obu żółtych kablach ma być prąd po zapłonie.
https://obrazki.elektroda.pl/6654655800_... Jedno pytanie tam jest jednopunktowy wtrysk paliwa czy wielopunktowy, będę wiedział na który schemat patrzeć, ale z tego co piszesz wydaje mi się że jednopunktowy. W taki przypadku tak jak piszesz do tego przekaźnika powinny dochodzić 4 zasilania dwa po zapłonie i dwa stałe, oraz jedno tak...
Niestety takie rzeczy dopiero na przyszłą sobotę, bo teraz nie mam jak. Gryzło mnie to i poszedłem znowu do auta, poruszałem przewody od wtryskiwaczy, przewód paliwowy i listwę z wtryskami, odpaliłem i bajka, chodził idealnie. Gasiłem, zapalałem, ktoś mi sugerował, że problem pojawi się jak się rozgrzeje, i to mogą być zimne luty, rozgrzałem, jeździłem...
Sprawdź wiązkę przewodów od wtrysków do ECU , jeśli przewody sprawne to rozbierz ECU i posprawdzaj czy nie ma zimnych lutów. Idź gdzie indziej doradzać - każesz laikowi sprawdzać zimne luty w sterowniku, gdzie za PCB robi folia na aluminiowej płycie. Usterka jest najprawdopodobniej standardowa - uszkodzona cewka zapłonowa - nie będą palić obydwa cylindry...
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
Czasem lepiej zawołać bardziej zorientowanego kolegę. Ale jak już znalazłeś zieloną kostkę to to zapewne przekaźnik wentylatora. Wyciągnij go z gniazda. Tam może być korozja. Teraz w gnieździe przekaźnika zewrzyj kawałkiem przewodu(nieco grubszego) środkowy konektor i ten prostopadły do niego. Silnik wentylatora powinien ruszyć (przy włączonym zapłonie)....
Nie masa wtryskiwaczy a plus po zapłonie. Wtryski masę biorą z ECU, 1H2, 1G3, 1G2, 1H3. Czujnik temp powietrza dolotowego (IAT) to 3A2, i pewnie 1C2 lub 1C3
Zrobiłem też tak że znalazłem w bezpiecznikach stały prąd i podłączyłem do radia przewodem Czy podłączyłeś ten przewód tylko do żółtego ? Podłącz plusy tak, jak napisałem w #4. Wyszukaj tylko w kostce +12V po zapłonie, który zanika po wyłączeniu zapłonu i ten podłącz do czerwonego.
Witam czy jesteś w stanie powiedzieć który przewód od czego tzn stały +, +po zapłonie, które to can, który to masa. Chcę podłączyć taki moduł do peugeot 508 sw z 2011 ale tam jest inna wtyczka, a gdzieś czytałem że wystarczy manię nic piny
peugeot zapłon zapłon peugeot peugeot przewód
wyzerowanie dysku uln2803 zamiennik wymiana licznik scenic scenic
Napęd bramy garażowej SPARK 500 nie działa – diagnostyka, fotokomórki, kondensator, Wiśniowski Immergas kocioł gazowy gaśnie - przyczyny i rozwiązania