Masz do tego zaciska podać (+), a nie robić pomiar napięcia. Wtedy zrób pomiar napięcia B+ i B-
Obojętnie jak podłączysz.
Б-B, Д-D ,C-masa, Ш- wzb.
Wiem że te oporniki się dość często paliły więc tu jest problem regulacji bo był to taki bocznik prądu.P
Czarny to "plus" przechodzący przez stacyjkę. Możesz sprawdzić czy pojawia się na nim napięcie 12V z akumulatora jak włączysz zapłon. Żółte to wyjścia z alternatora/prądnicy. Zielony to masa. Gruby zielony to też masa, przykręcana do ramy. Czerwony to ładowanie akumulatora. Bez czarnego też powinno działać. Widocznie ten regulator nie potrzebuje tego...
Tak ta wolna kostka 6-pinowa(z jednym pinem wolnym) to najprawdopodobniej od wyświetlacza biegów. Masy może stary regulator?? był w podobnej obudowie ?? Masz miernik? "przedzwoń" regulator przykładając jedną sondę do obudowy, a drugą przeleć po pinach i może (bo nie we wszystkich była masa na obudowie) zobaczysz na którym jest masa.. Myślę, że to może...
https://obrazki.elektroda.pl/2770356900_... Kabel ze stacyjki (plus po kluczyku) - żarówka - kabel do alternatora tak w skrócie to ma wyglądać (bo nie rozumiem tego razem jeśli do dwóch biegunów kontrolki to ok). Czyli tak jest źle podlaczone? Od alternatora powinien isc - do zarowki? Tak jest źle. Najpierw uruchom kontrolkę potem...
Dfm sygnał do sterownika silnika. [img]https://as-pl.com/p/ARE0042(BOSCH)#...
Możesz zastosować zwykły, trójfazowy regulator z 5 przewodami. Ten z paskiem jest do kompensacji spadku napięcia w instalacji. Większość motocykli tego nie ma i działa.
Jezli z tego trafora (+ prostownik) chcesz ładowac akumulatory, to posyłam Ci schemacik takiej ładowarki z tyrystorem, jako elementem wykonawczym dla regulacji ładowania tak, zeby ładowac bezpiecznie. Oczywiście, możesz zmodyfikowac układ, wyrzucic zarówkę, itp. Napięcie ładowania jest określone przez napięcie bramki tyrystora pomniejszone o 0,6V. Jezeli...
Jeśli chodzi o alternatory to stare T-25 miały alternator 6-cio diodowy a wszystkie nowsze 9-cio diodowy. Różnica była w wyprowadzeniach przewodów. Sześcio-diodowy miał wyprowadzeń 6. Trzy z nich to wyprowadzenia fazowe, jedno odbiór prądu ładowania, jedno masowe i jedno sterowanie z regulatora napięcia. Regulator napięcia był na zewnątrz pod zestawem...
Tu masz podobny temat i schemat instalacji C4011: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... powodzenia...........
Cześć, jeśli ma Ci ktoś pomóc zacznij od odszukania schematu obu instalacji elektrycznych, na pewno ten problem fizycznie rozwiąże Ci pobliski warsztat elektryki samochodowej.
http://obrazki.elektroda.pl/1542374600_1... Myślę że dasz sobie rady 2-regulator napięcia 5-alternator.P
witam 49-zasilanie po stacyjce 49a-wyście z przerywacza na przełącznik kierunków 31-masa 59-prądnica http://obrazki.elektroda.net/62_11849573... http://obrazki.elektroda.net/42_11849574... nie wiem czym się różnią ale jest fajna strona dla miłośników simsona http://simsony.net
Pomiędzy jednym pierścieniem a drugim ma być około 3-4 omy.Jeżeli bedzie jakaś mała rezystancja pomiedzy pierścieniem a masą to wirnik faktycznie w kosz :)
16=51 18=67 19=30
Ten drugi (podświetlany) też się nada jako włącznik, ale świecił nie będzie (jest na napięcie 125/250V) W sumie przy jego wykorzystaniu przełączniki nie są potrzebne ponieważ sam pilot posiada możliwość włączenia/wyłączenia samych pasków. Są nadal potrzebne, żeby załączać segmenty osobno. Aha, no i jak dobrze pamiętam, to ten ściemniacz po odłączeniu...
mam Kawasaki KLX 250 Na początek sprawdź, porównaj na schematach, z jakiego modelu pochodzi Twój regulator napięcia, a modeli było kilka" http://obrazki.elektroda.pl/8596662500_1... , a wszystkie schematy masz tu: http://obrazki.elektroda.pl/6756164700_1... a to już schemat innego modelu - "Kawasaki KLX250D". Więcej...
To ciekawe że kierunkowskazy w Peugeocie Enduro są z alternatora. Gdy powiększysz schemat to widać opisane na nim C, L1, L2 i znak uziemienia na regulatorze. Regulator podłączasz dokładnie tak jak na schemacie, czyli do C uzwojenie alternatora (żółty przewód), gdzie dalej idzie na światła, kontrolki i klakson na prąd przemienny. Regulator musi mieć...
http://www.motocdi.com/jak-dziala-regula... Podłączenie dwóch przewodów może się różnić od wersji skutera. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Jak pamiętam jedna szczotka dołączona do masy . Stosujesz regulator Ra2.
Zajrzyj wewnątrz alternatora ,tam gdzi był zamo ntowany regulator. Zobaczysz tam taką blaszkę. To jest ten drugi plus z małych diód. Służacy do s=zasilania regulatora A zatem i wirnika. Regulator z drugiej strony ma taką blaszkę, czy kawałek metalu który po zamontowaniu dotyka do tego czegoś w alternatorze. Dobrze jest to oczyścić. Przy wymianie regulatora....
Dzięki , Aleksander_01 Dodano po 20 Ten alternator podłączałem w taki sposób jak na dołączonym zdjęciu z regulatorem z pierwszego postu i niby działa kontrolka gaśnie ale nie wszystko jest ok. Ładuje 15.7V co dalej z tym zrobić??? A dodam jeszcze że szczotkotrzymacz też jest ten sam co na pierwszym zdjęciu Wybacz ale to podłączenie to bzdura co zrobiłeś...
Jeśli stabilizator będzie utrzymywał napięcie maksymalne dla naładowanego akumulatora to akumulator nie będzie przeładowywany. Chwilowy zwiększony prąd w czasie ładowania nie zaszkodzi akumulatorowi. Trzeba tylko zastosować stabilizator pracujący na szerokim zakresie napięcia zasilającego bo takie będzie tam występować.
napięcie odniesienia (zółty z kabeloczkiem) napięcie z jednej z faz do wygaszania kontrolki ładowania(niebieski)
67 jest do szczotkotrzymacza, 15 do diod wzbudzenia i lampki kontrolnej. Ale uważaj są dwa rodzaje alternatorów 6- i 9-diodowe, stosuje się do nich różne regulatory (alternatory i regulatory można rozpoznać tylko po symbolu)
Jest to oryginalny regulator od tej Hondy? Takie regulatory to tylko w Piaggio są stosowane. Jeśli to jest oryginalny regulator a skuter produkowany z jakąś licencją z Piaggio, to może serwisówki Piaggio Ci pomogą: http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/use... http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/use...
Ten regulator jest przystosowany do układu 9-cio diodowego. Nie napisałeś jaki masz układ w swoim motorze i jak podłączony. Czy na 100% przyczyną przerywania jest układ ładowania? Przecież łatwo to sprawdzić odłączając zupełnie alternator i jeżdżąc na samym (ale dobrze naładowanym) aku. Najczęstszą przyczyną "gubienia" iskry (co za eufemizm!) jest utrata...
Przecież masz do tego regulatora schemat podłączenia. Może trochę słabo widoczny ale jest. Tam gdzie jest trzy sinusoidy dołączasz zestaw przewodów z konektorami, czerwony na górze. Teraz drugi zestaw przewodów. Przewód z oczkiem to pewnie masa. Sprawdź co masz na czarnym, podejrzewam że "+" ale pewności nie mam, oraz ten cienki do czego jest podłączony,...
W tym Simsonie nie było regulatora, dlatego nie wiem jak ten podłączyć.
panel 130w podłączony do regulatora napięci phocos 10 A. I chciałbym mierzyć prąd jaki wytwarza panel podobno około 7A
Kolego napisz to po ludzku bo pokazujesz alternator z wbudowanym regulatorem to po co chcesz zamontować regulator zewnętrzny.P
Ależ lenistwo :cry: . Proszę, dziesiątki tego wszędzie https://obrazki.elektroda.pl/3789264200_... Kontrolka ładowania włączona pomiedzy zacisk 16 i (-) po zapłonie, bo o ile pamiętam, ten traktor ma + na masie.
B- to masa 54 to zasilanie po stacyjce D+ wyjście na przekaźnik do kontrolki WZB DF to wzbudzenie na wirnik
Najprawdopodobniej będzie tam zasilanie 1.8 / 3.3v, pozyskanie elementów zamiennych będzie możliwe tylko z drugiego dysku. W sytuacji uszkodzenia elementów można posiłkować się podłączeniem zasialnia zewnętrznego aby uruchomić dysk. Powinienem mieć tę wersję PCB, sprawdzę jakie zasilania obsługuje ten rejon. ---- Wydzielono z tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
To jest Li Fan ? bo jeżeli tak, to mam schemat tego motocykla.
Chciałbym podłączyć jeszcze ten przerywacz. http://www.jackmotors.pl/przerywacz-kier...
https://www.subito.it/accessori-moto/reg... 60Euro , polski nie zaddziała jako dynastarter ,nie ma opcji 0 190 215 015 bosch jak co zamienia sie 350netto
Witam Kupiłem jakiś czas temu takie cudo.: http://obrazki.elektroda.net/85_12733994... Pogoda sprzyja jest czas i miejsce (w końcu) więc chce się zabrać za instalację tego regulatora do mojej pięknej maszyny :) ale wiem ze trzeba podłączyć w trochę inny sposób :> Znalazłem parę artykułów na ten temat tutaj na forum ale nie pomogły mi zbytnio,...
Kolorystyka standardowa: zielony - masa czarny - zasilanie po stacyjce czerwony - akumulator, czarnoczerwony - zasilanie modułu niebiesko biały - impulsator żółty i biały - wyjścia uzwojeń "alternatora" (znajdź sobie dokładnie na schematach, który to odczep na światła, nie pamiętam w tej chwili) żółty i różowy w regulatorze - wejścia I właśnie to mnie...
Miałem kiedyś te hybrydy, to jakaś rzemieślnicza robota była. Ich oznaczenia to KDSN05 (5 A), KDSN07 (7 A) i t.d. w zależności od prądu max. https://obrazki.elektroda.pl/4365205800_...
Może taki układ jak w 125p, żuku czy starszych polonezach-jedna szczotka na masie a druga na regulator zewnętrzny...
Tutaj masz schemaciki
Tak to powinno wglądać, czyli dokładnie tak, jak na Twoim rysunku. http://obrazki.elektroda.net/100_1266782...
cewka przekaźnika p2 może dostać zasilanie tylko od styku zwiernego (2)przekaźnika p1, inaczej z obydwu stron ma mase.I jest zwarcie. Myślę że ma być tak: 1-G 3-kontrolka 5-H 2-B (+) 4-(+) po kluczyku Ale nie jestem pewny. Może ktoś mnie poprawi.
Dzięki za odpowiedź! A czy reszta też się zgadza ?
"szukajcie a znajdziecie"
Znajdź schemat do Keeway lub Focus lub Matrix lub Flash i.... podłączaj.
Miernik nastawiony na napięcie zmienne. Pomiar napięcia pomiędzy dwoma kablami bez podłączonego regulatora. Jak po podłączeniu prawidłowo regulatora znika napięci to cewki przypalone lub przytarte. Zmierz czy nie maja przebicia na masę, co może świadczyć o przycięciu przewodów podczas montażu lub przepaleniu uzwojenia do masy.
Jakie kolory przewodów?
Jak podłączyć regulator napięcia aby ładować akumulator? Do których przewodów? Silnik STORM dwusuw 15km. https://obrazki.elektroda.pl/4269314200_...
Tak, napięcie w Dnieprze to 12v. Prosiłbym mimo wszystko o schemat, opis jak to można ożenić. Regulator ma nieco inne opisy niż alternator.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic75... post nr,7
Mile widziane zdjęcia alternatora i regulatora.
Witam Problem jaki mam polega na prawidłowym podłączeniu regulatora napięcia do alternatora. Alternator pochodzi ze Stara ale jeszcze jest na 12V wylądował w ciągniku MTZ-82 w miejsce starego, który nie dawał już rady, ale był z wbudowanym regulatorem. Został dokupiony do niego osobno regulator po regeneracji teoretycznie właśnie do takiego alternatora....
Jeżeli dobrze zrozumiałem, to kabel z diodą wchodzi bezpośrednio do kostki i nie jest w żaden inny sposób połączony z resztą instalacji? Od stycznika idzie gruby, czerwony, kabel do rozrusznika, oraz cienki, też czerwony, przewód. Gdzie jest podłączony drugi koniec tego cienkiego. Jeżeli do akumulatora, to ten wolny z kostki powinien być podłączony...
Zobacz tu masz schematy [url=http://radioelektryka.prv.pl/index_...
Podłącz według tego, jeśli dalej nie będzie działać, to prawdopodobnie masz uszkodzony regulator. http://obrazki.elektroda.pl/4984885300_1... Podaj co to za pojazd.
http://obrazki.elektroda.pl/3694238100_1... Sam wlasnie robilem i dziala doskonale tani w budowie. Jedynie diode zenera zamienilem na 12V by ladowanie bylo 14V, A tyrystory zamienilem na BT152.
http://www.motocykle-mz.pl/print.php?wha... Ten się nie nadaje tu masz opis.P
Ten schemat nie dotyczy alternatora z Jelcza ponieważ jest on sześciodiodowy więc na regulator podpinasz 15 czyli po zapłonie a z alternatora jest wyjście na przekaźnik kontrolki ładowania.P
Zacisk 15 do "+" po stacyjce, a 67 do szczotek alternatora.
po długich i żmudnych szukaniach znalazłem sam a oto rozwiązanie i odpowiedz na moje wszystkie pytania!
ten wyżej to maluch - polonez, a ten niżej ciągnik MF co dokładnie potrzebujesz?
To tak śruba M6 do rozrusznika czyli akumulatora. Drugi kabel przez żarówkę 2 W do plusa (kontrolka a zarazem wzbudzenie) pojawienie się tam napięcia 13,6 V spowoduje wyrównanie napięcia i zgaśnięcie kontrolki przy pracującym silniku. Nie zalecane jest nie podłączenie kontrolki wzbudzenia gdyż alternator może się niekiedy nie wzbudzić i nie ładować...
Wszystko pięknie tylko że ten regler u góry jest od CZ i o taki motor pewnie chodzi? Dodano po 44 (B+)=(+) akku czyli te czerwone kable na starym reglerze (B) (D-)=masa (DF)=biały kabel na starym reglerze (M) (D+)=szczotka plusowa prądnicy jeden z granatowych kabli(D)na starym reglerze (61)=kontrolka ładowania drugi granatowy kabel(D)najłatwiej sprawdzić...
Oryginalny regulator padł, był kupiony jakiś uniwersalny z 5 przewodami żółty, zielony, biały, czarny, czerwony. Został podłączony do instalacji ale nadal brak ładowania. Zielony, czarny, biały podłączony były do 3 faz a czerwony do + żółty do minus. Skąd wiesz że ten zamiennik to regulator trójfazowy? Nie ufam tym regulatorom z nietypową kostką i...
Tak samo jak był dołączony oryginalny. Może jeszcze kupić Tobie ten regulator, podjechać i za darmo podłączyć?
Jak masz podłączony regulator napięcia, też ładuje?
https://obrazki.elektroda.pl/5816675000_... https://obrazki.elektroda.pl/2698605800_... DF (F, FLD) (Field) – sygnał wejściowy na szczotki (sterowanie wzbudzeniem cewki wirnika) L (D+) – sygnał wejściowo/wyjściowy na kontrolkę ładowania (czasami służy dodatkowo do kontroli napięcia) Wygląda na to, że podłączyłeś...
Nie jestem do końca pewny ale to chyba tak: szcz to D- , 6V to D+ , DF to wzb, tak podłązałem przy silniku SW 400 to tutaj będzie podobnie. Regulator powinien mieć zabezpieczenie przed błędnym podłączeniem krótkotrwałym . Tak więc podłącz tak jak podałem zapal motor i jak nie świeci się kontolka od ładowania i na akumulatorze jest około 7V to jest OK...
Wszystko jest ok tylko ze jeszcze musze wiedziec gdzie dokladnie w kostce ma byc umieszczony ten czerwony przewod, prosiłbym o zdjęcie kostki jak ktoś posiada taka maszynke z góry dziękuje za pomoc.
Witam Posiadam regulator napięcia z motocykla suzuki gs500 i chcę go zamontować w motocyklu kawasaki kz440 ltd. Prosiłbym o pomoc, liczba kabli się zgadza, z regulatora wychodzi pięć kabli 3 żółte czarny i czerwony. Wg schematu w suzuki 3 żółte do alternatora a kolejne dwa to plus i minus. Patrząc na schemat kawasaki całkiem nie wiem jak to ugryźć....
Gdy podłączę regulator U, to robi mi się zwarcie, ale jak odłączę zielony przewód od regulatora to jest ok, lecz nie ma nic na wyjściu. Czy to oznacza, że regulator jest przepalony. Mierzyłem miernikiem i pokazuje mi jak przedtem gdy był dobry czyli między zielonym a żółtym jest przejście ok 153 , czerwonym a pomarańczowym też ok itd..,tylko nie ma...
Piny nie będą przypadkiem oznaczone w środku tego zielonego gniazda nad/obok pinów?
mam iskrownik 12v i biore pod uwage tylko zamontowanie tego prostownika regulatora od saterow i jak go podlaczyc niechce podlaczyc elby
Jako ze ostatnio zamontowalem regulator o malucha w oplu podziele sie uwagami WZ-wzbudzenie połacz na jedna ze szczotek druga na (+) 12 V a (15) po wł zapłonu do 12V Pozdrawiam
Na schemacie widzimy, że co najmniej jeszcze dwa z trzech przewodów powinny być podłączone. Biały do bezpiecznika 30 A w skrzynce kontrolnej. Czarny z żółtym paskiem do elektrozaworu odcinającego paliwo. Nie wskażę palcem w które miejsce należy wpiąć te przewody, gdyż nie widzę na odległość w jaki sposób wykonana jest instalacja. Poza tym, producent...
Ale po co robisz zdjęcia? Ty weź kartkę i sobie narysuj schemat. A potem go porównaj z jakimiś quadami. Poza tym, opisujesz przewody, a nie wiesz, który jest od czego. Zdejmij koło magnesowe i będziesz wiedział, który przewód to jest zasilanie modułu CDI, który to wyjście cewki prądowej, który cewka wyzwalająca. Poznasz też konfigurację tego magneta....
No dobr,trochę się wyjaśniło ale podłączenie regla z MZ wygląda tak : D+ do D+ prądnicy ( ładowanie, wyjście 6V z prądnicy) DF do DF prądnicy (wzbudzenie) 61 kontrolka ładowania B+ plus baterii D- masa pojazdu Z kolei na moim regulatorze są zaciski: DF-,DF+,D+/61,51. Jeśli podłączyłbym to tak: D+/61 - wyjście z prądnicy DF+ - szczotka plusowa DF - -...
po kolei-może narysój co chcesz podłączyć do stacyjki-czy na pewno jest to prądnica czy może alternator-- wyślij mail na priw. postaram się ci pomóc pozdrawiam.
Elektroda mnie męczy o zamknięcie tematu więc odpisuję. Regulator działa bez zarzutu w takiej konfiguracji jak zostało to opisane wyżej.
Witam.Mogę się mylić ale patrząc na te podłączenia to regulator napięcia jest elementem odrębnym poza alternatorem.
Witam Czy do alternatora są przypięte tylko te dwa przewody -niebieski i czerwony ,czy przypadkiem nie wychodzą jakieś przewody z boku.Na regulatorze zaznaczyłeś strzałką wolny zacisk który jest oznaczony jako napięcie zmienne tak jak zacisk do którego masz podłączony przewód niebieski. Tak, tylko te dwa. Pod spodem alternatora (zaznaczyłem na zielono)...
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
DF do "wzbudzenie", zacisk 51 do "+6V", D+ do "szczotki" i zacisk 61 też do "szczotki". Obudowa do masy. Dodano po 51 DF do "wzbudzenie", zacisk 51 do "+6V", D+ do "szczotki" i zacisk 61 też do "szczotki". Obudowa do masy.
Schemat coś pomoże https://obrazki.elektroda.pl/32_11771590... oraz www.elektroda.pl/rtvforum/topic813961.ht... dalej miernik w dłoń i działać Na przerywaczu B to + po statyjce ,L to wyjście na lampy( kierunki). Regulator ma jakiś napis?
1. Masz źle podłączony regulator napięcia - pomyliłeś wejście z wyjściem, a popełniłeś ten błąd dlatego, że schematy rysuje się od lewej do prawej i tak są z reguły ustawiane elementy w bibliotekach. 2. "Pokiełbasiłeś" sobie siatkę współrzędnych projektu - na schematach nie zmieniaj nigdy, bo to są później tylko niepotrzebne kłopoty. 3. Przycisk masz...
Witam, posiada może ktoś z was serwisówkę aprilia scarabeo 150?
Witam, Mam problem z podłączeniem regulatora napięcia savr. Pod styki 3 i 4 daje regulacje z potencjometru, styk 1 i 2 to wyjścia i tutaj chce się upewnić czy dając na styk 1-fazę, a na 2-odejście na odbiornik z bezpośrednio podłączonym N uzyskam płyną regulacje. Dziękuję i pozdrawiam. http://obrazki.elektroda.pl/5719302500_1...
W układzie ładowania podłącz zabudowany na tablicy przyrządów amperomierz.Przewód przykręcony na tylnej pokrywie alternatora na śrubie M6 cały czas jest pod napięciem.W ten przewód w szereg podłącz zamontowany amperomierz uważając na biegunowość amperomierza i masz wzrokowo obserwacją pracy układu ładowania.Zwróć uwagę iż po odpaleniu tego Łunochoda...
Tyle to wiemy tylko do czego, jaki?
Witam wszystkich forumowiczów. Mam oto taki problem. Niedawno nabyłem motorek Jawe Robby. Z silnikiem 50. Przez pewien czas było wszystko ok, ale któregoś dnia kiedy wyjechałem sobie motorkiem to padło mi zasilanie, a dokładniej ładowanie, sprawdziłem czy alternator daje prąd, i jej z nim wszystko ok. Problem jest w regulatorze napięcia. Najprawdopodobniej...
Nie napisałeś jaki motocykl posiadasz. Lecz jeśli mamy do czynienia z alternatorem z magnesem trwałym to regulacja polega na impulsowym zwieraniu wejścia z masą. Stąd umieszczanie regulatora w oleju. A co do podłączenia to przecież powinno być złącze z którym nie warto dyskutować. Trochę mało opisu sytuacji. A to chyba trochę jesteś leniwy. Na stronie...
Spróbuj tak A - Plus aqu (powinien być bezpiecznik) B- Stator C- Stator D- Masa motocykla, przykręcona do ramy i aqu tez do ramy. Jeśli coś będzie słabo działać spróbuj zamienić B z C.
Dodam tylko że prezentowany na zdjęciach silnik jest moją własnością. Przetoczyć żeby nie było bicia --> dobry tokarz to załatwił za 30zł tylko trzeba zanieść wał aby dopasował stożek po dopasowaniu należy jeszcze stożek dotrzeć z wałem za pomocą pasty do zaworów. Filmiki są krótkie gdyż zepsuł się aparat w przyszłości nagram dłuższy filmik. Do tego...
Podłączenie alternatora zależy od tego czy alternator jest 6 czy 9 diodowy.Rownież regulator napięcia zależy od typu alternatora.W 9 diodowym alternatorze wstępne wzbudzenie następuje porzez przepływ prądu poprzez kontrolkę ładowania, natomiast w 6 diodowym jest wymuszane po załączeniu + zasilania na regulator napięcia.
Witam, niedawno nabyłem quada Yamaha Grizzly 125 (automat) i jak się okazało po parunastu odpaleniach akumulator się rozładowywał, zmierzyłem więc napięcie przy uruchomionym silniku i wynosi 11.5-12.0 V więc raczej wskazuje to na brak ładowania... I tutaj mam pytanie czy ma ktoś schemat instalacji elektrycznej do takiego quada lub chociaż schemat podłączenia...
67 na szczotki 15 na lampkę ładowania i na zacisk 15 na alternatorze-ta plastikowa fiszka z konektorem męskim Ewentualnie prościej-67 szczotki 15 plus za stacyjką,ale wtedy nie będziesz miał kontrolki ladowania
regulator napiąć podłączyć regulator napiąć schemat podłączyć alternator podłączyć regulator napiąć
paton spawarka ne555 wtryski separator prądowy
Sharp LC-70LE838E Software Update Guide Samsung SCM-7450 – typ lasera, zamienniki SOH-A1, KSS-213C, SF-P101N, objawy zużycia