zdejmujesz glowice i robi sie tzw redukcje czyli cos w rodzaju tulejki ktora ma gwint wew i zewnatrz.
ja bym sprawdził głowicę objawy te co napisałeś to objawy pękniętej głowicy
Właśnie sam odpowiedziałeś sobie na pytanie.Nie wyrównałeś(splanowałeś) głowicy, i jest tego efekt.Na 100% wywalona uszczelka pod głowicą.
zobacz czy nie zamarza Ci parownik, jesli tak to masz niski poziom płynu chłodniczego lub uszkodzona pmpe wody albo uszczelke pod głowicą
Kolejnośc zapłonu w cylindrach 1, 3, 4, 2
Nie puchną węże tylko sie podnosi stan chlodziwa w zbiorniku wyrownawczym , czyli uszczelka pod glowica jest trafiona :/ ale teraz pytanie dolna czy gorna :/ Dla jasności ta górna tp pokrywa zaworów,a padła Ci uszczelka pomiędzy blokiem a głowicą.
Polonez w Twojej wersji rajdowcem nie będzie. Na Twoim miejscu założyłbym amortyzatory gazowe Monroe na przód i tył i stabilizator tylny z Poloneza Combi. Założył koła 14" i zmienił przednie hamulce na większe /tego nie próbowałem i nie doradzę jakie/. Poprawisz własności jezdne. Masz silnik jaki masz i planowanie 2mm głowicy się nie uda. Jak zobaczysz...
Po pierwsze nie ma potrzeby zasłaniania chłodnicy jeżeli termostat jest sprawny, kiedyś tak zrobiłem i po 4 km zagotował się. Po drugie w Atu/Caro plus nie ma zaworu na wężu, nagrzewnica jest cały czas gorąca. Jeżeli nie jest zakamieniona i wszystko sprawne to masz w polcie jak w piekarniku :-) Ja tak miałem, he he. Atu plus 1.6gli 1998r. Kilka lat...
Nie trzeba demontować głowicy.Można wyciągnąć np. mocnym magnesem, długimi szczypcami itp.
Witam. Tam nie było żadnej filozofii. Do głowicy przykręcasz żeliwny kolektor wydechowy. A do niego tę dwururkę. Chyba że coś jest z poloneza - to już nie pasuje - pytanie co pochodzi z poloneza, Pozdrawiam.
Witam. Mam pytanie na które nie znalazłem nigdzie informacji. Potrzebuje dokładnie z wymiarowaną uszczelkę pod głowice do POLONEZA FSO 1,6 . Wszystkie wymiary potrzebne są do wycięcia przekładki odprężającej na WaterJet . Może ktoś gdzieś posiada taką informacje . Pozdrawiam.
Dokręca się z siłą 98 niutonometrów.Według kolejności ze zdjęcia.Oczywiście jeżeli jest tam Polski silnik. http://obrazki.elektroda.net/85_12350469...
No ten akku nowy czy nie? Rozrusznik kręci czy nie, czy może tylko stuka? Jeśli zapalił na pych to znaczy że raczej świece/kable/pompa ok. Więc albo akku albo rozrusznik... Podaj więcej info: poldkami się najeździłem... teraz mam 'komfuter' jak toto nie zapali... laweta! Zmierz napięcie na naładowanym akku: ile wynosi, ten termin 'przeładowany' to mnie...
Głowica GFE-101.Występuje w:MELUZYNA,KLEOPATRA,TSH-105,TSH-110/111 i zestaw POLONEZ. Schemat głowicy,opis i sposób przestrojenia zamieszczono w SE nr4/2000.
Mówią na to "masło". Jest to zawiesina oleju i wody/płynu chłodzącego. Jej obecność świadczy o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą/głowicy lub eksploatowaniu auta na ekstremalnie krótkich odcinkach, gdy silnik nie zdąży się rozgrzać. To w połączeniu z ubytkiem płynu nie wróży dobrze... Czy przed założeniem głowica była sprawdzana i wyrównana?
Tak, to ten czujnik w głowicy, z jednym stykiem. Będzie pasował czujnik z Poloneza albo z Punto I (w wersji ze wskaźnikiem), a może i z Alfy. Czy będzie współgrał ze wskaźnikiem - trzeba zobaczyć jakie parametry miał oryginalny czujnik od tych wskaźników.
Sprawdź czy masz iskrę na tej świecy jeżeli nie to spróbuj podmienić na np. świece z 1 cylindra jeżeli to nie pomoże to podmień przewód WN (jeżeli nie pomoże to prawdopodobnie cewka zapłonowa lub moduł) Mam nadzieje że choć trochę pomogę...
Nie wiem na ile sprawa moze być podobna.. u mnie w Polonezie była identyczna historia. Po wymianie uszczelki pod głowicą zaczęły stukać zawory. Mechanik spytał się mnie, czy tak było przed wymianą. Po moim zaprzeczeniu zdecydował się na ponowne zdjecie głowicy.. i co się okazało: przy składaniu pomylił kolejność popychaczy (czy czegoś podobnego - nie...
Jeżeli to Rover to uszczelka pod głowicą.
Zaraz się zdenerwuję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/-font-c...
A może to początek uszczelki pod głowicą ?
Uszczelka pod głowicą.
Pewnie problem w uszczelce pod głowicą.
Ma rację,nie ma uszczelniaczy głowica z kanciaka.Popełniłem błąd sugerując to.
Czarna wersja wobec tego uszczelka pod głowicą.
Nie wszyscy umieją naprawiać te silniki ,nie umiejętny montaż i demontaż głowicy może prowadzić do jej skrzywienia.
Po co kombinować. W tym silniku w Citroenach było wspomaganie. Załóż łapę z jakiejś Cytryny. Tam pompy montowane były dość wysoko /bliżej głowicy/. W Poldku silnik jest w pionie, więc pompa i tak zmieści się pod maską.
Jeżeli świece są mokre to uszczelka pod głowicą uszkodzona.
że twórcy poloneza 1600 zmienili tylko średnice cylindra z 77 na 80 mm To akurat bywa przyczyną pękania bloku "do kanału wodnego" a nie uszkodzeń uszczelki pod głowicą.
Witam, czy silnik pracuje równomiernie, czy do układu chłodzenia nie przedostają się spaliny. Polonezy tak mają, że po przegrzaniu leci uszczelka pod głowicą.
Kolego chyba pomyliło ci się z kolektorem wydechowym (wylotowym) Bo tak da się zrobić, i nawet niektórzy mówią że coś pomaga. Wymiana kolektora dolotowego (ssącego) wiązała by się z "przestawieniem całego auta". Bo z jednopunktowego wtrysku musiał byś zrobić wielopunkt. Kolektor ssący od GSI nie pasuje do głowicy od GLI czy GLE, inny układ śrób mocujących.
Za małe ciśnienie paliwa, bądź zanieczyszcona głowica wtryskiwacza
Coś takiego. http://obrazki.elektroda.pl/5841947700_1... Tak jak z tego Poloneza, czyli silnik bez głowicy to ja rękami wyciągnąłem. Gdyby to było cięższe to by mu ten trzepak nie wytrzymał.
nie chcę przekładać kolektora dolotowego Śruby w głowicy i tak nie pasują więc nie tak prosto wymienić kolektor. Po drugie jak masz cały osprzęt na silniku to go po prostu podepnij.
Sprawdzałeś stan płynu w chłodnicy, podejrzewam walniętą uszczelkę pod głowicą. Pozdrawiam.
Witam Posiadam poloneza z 1998r z wtryskiem wielopunktowym dzisiaj wymieniłem uszczelkę pod głowica. Auto po odpaleniu trzyma 5tyś obrotów i nie schodzi. Co może być przyczyną ? Co robić ??
czasy gazy masz stanowczo za długie, więc albo za mała przepustowośc wytyskiwaczy albo za małe ciśnienie gazu - nic o tym nie piszesz. Tak prawidłowe zestrojenie instalacji ma istotny wpływ na wszystkie wymienione parametry - można dołożyć jeszcze pewność że silnik nie pracuje na ubogiej mieszance i nie grozi wypalenie zaworó , głowicy czynawet tłoków...
Witaj! Skoro masz problem z linką gazu to bym się zastanowił o remoncie silnika. Przy tym pomiarze mogą być pierścienie - gładź w cylindrach - zawory. Przy wykręconych świecach kamerką można zobaczyć w środku cylindrów. Najprościej wyjąć głowicę i będziesz widział jak wyglądają cylindry no i zawory. Pozdrawiam Miro.Nasz
przykra sprawa uszczelka pod głowicą ten typ silnika mial ten problem ,zbyt wąska scianka między 1i2 -3i4 cylindrem ,to jest stały problem tego silnika
Polonez Atu.. identyczna sytuacja - diagnoza - uszczelak pod głowicą.. po wymianie spokój.. wal do warsztatu i wymieniaj.. szkoda silnika.
wygląda to raczej na uszczelke pod głowicą
W kanałach dolotowych głowicy silnika 1.6GLI Poloneza jest nagar i czarny nalot. Co może być tego przyczyną? Proszę o szybką odpowiedź.
Świece grzeją sprawdzone, a wyzyskiwacze siedzą boscha trzymają ciśnienie po 115 - 119, końcówki też dobrze rozpylają, ale i tak on paliwo w komorę podaje także myślę ze wtryski aż takich efektów by nie dawały. A i wcześniej była zmieniana głowica bo siedzi od poloneza. Po pierwsze, to z pamięci pisząc ciśnienie otwarcia tych wtryskiwaczy to 130-140atm,...
Witam ,sprawdź silniczek krokowy jeśli takowy posiada (nie określiłeś jaki model ),jeśli jest w porządku to stawiam na uszczelkę pod głowica, łatwo sprawdzić : -stan płynu zmniejsza sie -węże od chłodnicy są napęczniałe zbyt mocno na gorącym silniku
Wody w paliwie nie ma nie odpalił by na LPG .Stawiam na brak paliwa z wtryskiwacza gdy by nie miał iskry nie odpalił by na LPG. Bez paliwa w komorze spalania nie odpali.Do styków może być WD40 ,a czujnik w głowicy cylindrów.
1,4 16v do fiata jak cię mogę, mniejsza skorupa, będzie śmigać. W polonezie w tych silnikach to uszczelki pod głowicą nagminnie strzelały, za duży wysiłek dla tego motorka przy karoserii od poloneza. 1.6 16v to rzadka wersja poloneza, chyba nie do zdobycia.
Samochód juz jest podczas naprawy.Wina to uszczelka pod głowicą i sonda.Dziękuję za pomoc pozdrawiam
W moim Polonezie ostatnio została zregenerowana głowica przy stanie licznika 270 tyś. i był pęknięty zawór i skrzywiona prowadnica. Co mogło być powodem tego? i mechanik był zdziwiony że przy takim przebiegu nie ma progów na tulejach:)
A wyregulowałeś teraz tak jak potrzeba?
W polonezie została wymieniona uszczelka pod głowicą i od tego czasu nie można go odpalić. Pompa paliwa jest sprawna (wymieniona na nową), ciśnienie paliwa odpowiednie. Komputer i świece też sprawne. Nawet wtrysk został cały wymieniony. Po polaniu benzyny pod wtrysk, odpalił trochę, pochodził i zgasł, po ponownym polaniu znowu odpalił i zgasł. Już nie...
To nie znaczy że musi wyciekać płyn na zewnątrz jak walnie uszczelka pod głowicą. Wystarczy że kanał wodny ma przeciek do kanału olejowego. Sprawdzałeś olej?
Sprawdzałeś zapłon i jego ustawienie?
Ubytek płynu chłodzącego może wskazywać na uszczelkę pod głowicą. Sprawdź czy płyn chłodzący nie jest pomieszany z olejem. Jakby odało się Tobie odpalić, to sprawdź czy płyn chłodzący mocno gazuje. Zgaśnięcie może być spowodowane zapowietrzonym układem chłodzenia, który grzeje parownik (reduktor) Jak odczekasz chwilkę powiedzmy 10 min i znowu odpali...
Możesz mieć nawet uszkodzone tłoki,bez zdjęcia głowicy i tak niczego nie sprawdzisz.
przelacze na gaz to po dluzszym czasie jazdy puszczam na luz auto gasnie lub obroty spadaja na okolo 400 i po kilku sekundach gasnie Jak silnik zgaśnie a był rozgrzany sprawdź parownik gazu czy jest ciepły jak zimny to układ chłodzenia niedrożny lub zapowietrzony, bo objawy masz takie jak by go gaz "zalewał". Jeżeli parownik ciepły wyczyść i sprawdź...
Mechanik założył głowicę bez planowania??? i jeszcze wziął za to pieniądze??? takie rzeczy przechodziły w polonezie... W silniku wysokoprężnym jest to karygodne, równie dobrze mogłeś wyrzucić te 120 PLN; i nie żebym był złośliwy ale jak można coś takiego zaproponować... Ja bym do oszusta nie pojechał nigdy więcej... Kowal jakiś nie mechanik... Pewnie...
Podłącze sie do tematu mam może ktoś szczegółowe dane tego silnika, taki ak największe cienienie spalania, skok tloka itp potrzebuje bo musze na uczelnie zaprojektować i wyliczyć szpilke do głowicy
miałem coś podobnego w fiacie,była to uszczelka pod głowicą,ale wtedy troche kopcił
Głowica w polonezie jest chyba z AL, a tlenek glinu robi swoje. 90% głowic samochodowych jest z aluminium. Może czas się przyznać że to jednak bajka, i nie dość że nie odkręcałeś tej świecy to i silnika od Poloneza na oczy nie widziałeś? A co ma tu tlenek glinu? . Większym problemem jest elektrokorozja na styku dwu różnych metali i dodatkowo nagar...
Gdy montowałem swój silnik do buggy składałem go z kilku, między innymi głowica od eleganta. Tam prowadnice zaworów ssących mają podtoczenia do zastosowania uszczelniaczy. Jeśli dobrze pamiętam pasowały od poloneza. Dodano po 2 Dodam jeszcze, że oryginalnie w tej głowicy były uszczelniacze, bardzo podobne do tych od poloneza z tym, że nie miały tej...
Ja tam dokrecalem zwyklym kluczem w polonezie i bylo dobrze
kolego na każdej uszczelce Witam, rzadko się udzielam ale w tym wypadku nie mogę się zgodzić!, pokaż mi chociaż Elringa w którym są podane momenty, takie rzeczy to raczej z serwisówek ewentualnie Autodaty, a 1000 km to nie mit chociażby polonezy 1.6 tak się dokręca, a golfa też jakiegoś robiłem ale raczej mk2 diesla, gdzie zalecane było dokręcanie...
hej. poszła uszczelka pod głowica między 2 a 3 tłokiem...
Ma być tak głowica wyj. jak orginał do nagrzewnicy powrót do parownika dolny wyjście górne do rurki obok kolektora ssącego to połączenie z podgrzewacza ssącego to obieg tylko z połowy głowicy i to jest błąd w sztuce.
Przekładni na krótszą to tak łatwo nie zmieni, zdaje się że tylni most dla silników 1,4 w Polonezie miał już fabrycznie krótsze przełożenia. Planowanie głowicy odpada, bo w tym silniku NIE JEST to przewidziane. Dawno temu Tomasz Pirowski z V-techu zamontował turbo do takiego poloneza. Jeżdziło to jakoby bezproblemowo ale szczegółów nie znam. Podkręcanie...
Mam go dotknąć czy cos? Można dotknąć, ale ostrożnie. Zamarzający parownik zazwyczaj jest oszroniony, gdy silnik zaczyna przerywać - gasnąć na lpg. Zwykle wiąże się to z zapowietrzeniem układu chłodzenia. Najczęściej na skutek a)optymistycznie - za niskiego poziomu płynu b)pesymistycznie - wydmuchanej uszczelki pod głowicą Pozdrawiam
Tak mi się przypomniało.Odkręć korek od zbiornika wyrównawczego, zapal silnik,zrób kilka przygazówek, jednocześnie obserwuj płyn w zbiorniku wyrównawczym. Jak wychodzą bąble, buzuje, lub jego stan nagle się podnosi, to do układu chłodzenia dostaje się ''jakiś'' gaz. Albo z reduktora ( jak słusznie zauważył kol. ''robokop'' ), albo z pod uszczelki głowicy....
witam wczoraj miałem podobny przypadek Czujnik ciśnienia w kolektorze(MAP) miał być uszkodzony ,okazało sie że kanał wejściowy (w kolektorze)był zapchany do tego stopnia że musiałem tam wiercieć objawiało sie to właśnie takim zachowaniem sinika tylko nie jestem bewny czy mono motronic to ma przyczyną może być lambda ,czujnik temp,wtryskiwacz lub nawet...
Podobny patent robiłem w czasach Fiata 125p - przeróbka układu rozrządu z łańcucha na pasek, wałek rozrządu FSO Polonez z bitą cechą "W", gaźnik z poloneza typ "S2C", dopasowanie kanałów kolektora ssącego do głowicy, przeróbka ukł. zapłonowego na elektronik (tzn czujnik indukcyjny zamiast platynek), pompa oleju również z Poloneza - i "kredens" zwijał...
jeżeli przy odkręcaniu korka coś Ci syknęło, tzn. że masz ciśnienie w układzie chłodniczym a co za tym idzie możliwe przedmuchy z głowicy (uszkodzenie wykrzywienie głowicy na skutek przegrzania). Czy kiedykolwiek przegrzewał Ci się silnik?
Uszczelka pod głowicą do wymiany,nowe śruby,nie polecam amatorom.
Nie było poloneza 1,6 tylko 1,9. czujnik znajduje się gdzieś w pobliżu głowicy, bardzo łatwo go znaleźć.
Witam może trzeba sprawdzić luzy na zaworach w głowicy jak za małe to właśnie takie objawy na ciepłym silniku
W moim poldku zapchana była (rdza, korozja) metalowa rurka biegnąca wzdłuż pokrywy zaworów od termostatu do nagrzewnicy. Średnica rurki ok 18 mm, ale rdza sprawiła, że było tam ok 3-4 mm srednicy. Zapchany był także króciec wciśnięty do głowicy, pod zaworem nagrzewnicy.
Witam polonez 1.6 gsi na wielopunktowym wtrysku chodzi mi o sterowanie zaworami są ustawiane hydraulicznie w tym silniku,jak prawidłowo poskładać laski popychaczy i wyregulować koniki ?czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy jeśli tak to jaka procedura?
Czy głowica magnetofonowa będzie w stanie wysterować moduł GL-118 z poloneza?
Jak chcesz rovera, to chcij coś innego (ze względu na padające jak muchy uszczelki pod głowicą) - ja przerobiłem cztery silniki 1.4 14K4F (w pewnym okresie taniej było kupić całego Poloneza 1.4 niż sam silnik i niewiele drożej niż wymiana uszczelki po bożemu). Dwa Roverki (silniki) 1.4 14K4F wymagające wymiany uszczelki podgłowicowej straszą jeszcze...
Dokładnie korek i trzeba przepłukać układ chłodzenia szczególnie nagrzewnice i dam ci dobrą radę płynu nie lej więcej jak do kreski minimum, miałem tego poloneza siedem lat, bardzo szybko można go przegrzać i zaraz leci uszczelka pod głowicą a nie jest to mały koszt.
Ile razy ci się wylał płyn ze zbiorniczka wyrównawczego?? Nie powinno się tak dziać. Weź odkręć korek od zbiornika wyrownawczego i na postoju pogazuj torochę silnikiem, najlepiej gdyby silnik był termostat otwarty. Jeśi w zbiornikczku wyrównawczym bedą pojawiać się pęcherzyki powietrza to prawdopodobnie jest wydmuchnięta uszczelka pod głowicą. Możliwe...
Jeśli układ był odpowietrzany i zapowietrzył się ponownie, a wszystko na to wskazuje, to może "skończyła" się uszczelka pod głowicą. Kiedyś u mnie w Polonezie takie właśnie objawy były zawsze początkiem końca żywota uszelki czego Tobie nie życzę.
No niestety, zgodnie z przypuszczeniami czyszczenie masy nic nie dało. Jak tylko dorwę lampę stroboskopową, to posprawdzam, czy podczas porannego odpalania na 3 cylindry problemem jest brak iskry na jednym z nich. Nie chcę sprawdzać przez zdejmowanie kabla WN. Będę miał przez to możliwość jednoznacznego stwierdzenia, czy usterka jest elektryczna. Być...
Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny zawór wydechowy. Paliwo z komory spalania dopalało się w przewodzie wylotowym i przegrzewało głowicę silnika. Dodano po 1 Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny...
W plusach nie ma zaworu przed nagrzewnicą więc ten problem (często występujący we wcześniejszych modelach odpada). Faktycznie kolega ma najpewniej zapowietrzoną nagrzewnicę ale przyczyną nie jest wymiana płynu tylko zapewne uszczelka pod głowicą. Układ chłodzenia w Polonezie jest "samoodpowietrzalny" jeśli się nie da odpowietrzyć to pewnie cały czas...
A ja bym jednak sprawdził czy jednak nie idą bąble w chłodnicy, to że nie leci nic z rury wydechowej nie oznacza że uszczelka jest ok. Nie napisałeś co pokazuje wskaźnik temperatury, wskazówka nie wariuje, nagrzewnica grzeje? Sprawdz drożność reduktora oraz metalowy łącznik wzdłuż głowicy czasem też się lubi zapchać.
nie zaleca się przechodzenia z gorszego na lepszy co by osadów nie wypłukało. A co do oleju... Nie ma tragedii. Ostatnio dolałem 1 litr na 10 000km. ale mocno cieknie z pod głowicy. Nie mam weny twórczej co by się zabrać z tą głowicę choć uszczelka leży i czeka. Ja bym też nic nie ruszał jak jeździ
Samo to że mówisz że Ci płyn paruje,to jest 100% uszczelka pod głowicą,a jeśli chodzi o olej to nawet nie próbuj.
tak, zazwyczaj po planowaniu głowicy daje się grubszą uszczelkę zwłaszcza do silników diesla. Co do splanowania głowicy 3mm oczywiście da sie to zrobić ale to już ciężka sprawa ponieważ trzeba skrócić zawory zeby nie waliły o tłoki. silnik sie zuzywa to sie zuzywa wiec dlatego raczej takie rzeczy sie robi w polonezach i fiatach bo duzo nie kosztuje...
polonez '92 po generalnym remoncie silnika i głowicy + nowy gaźnik. problem jest taki ze przy dzisiejszej temp (ok-12) jezeli go odpalam na ssaniu to zapala i od razu gasnie, troche podpapuje gazem i znow zapali-gasnie (bez gazu jak i z wcisnietym lekko gazem) po kilku 4-5 probach odpala i juz nie gasnie. (czy winna moga byc wypolerowane doloty w glowicy...
Szkoda bo moja głowica nie nadaje się do przełożenia. Trudno, znalazłem drugiego poloneza, może uda się go kupić, niestety w tym miesiącu szef spóźnia się z wypłatami.
Witam kolegę. Podaję nazwy sprzętów z tą głowicą: tuner Meluzyna, Kleopatra, TSH104, TSH105, T 6001, zestaw Polonez .
witam kolegów !!! uszkodzony jest napewno moduł po cewkami... a przyczyna jest bardzo prosta i oczywista .Jest to typowa usterka w poldkach. Mianowicie na grodzi jest zaworek do regulacji ciepło/zimno, i jak tylo z niego cieknie płyn chłodniczy (a zawsze cieknie) to płyn spadając gromadzi się w niszy czwartej świecy zapłonowej i powoduje przebicie iskry...
Pierwszy klucz dynamometryczny kupiłem gdy przyszło mi naprawiać poloneza z silnikiem 1.4 Rovera. Budowa plastrowa, śruby głowicy długie. Jedną ukręciłem, pykła jak marchewka i wtedy zrozumiałem co to momenty dokręcania śrub. Wcześniej tp pewnie dobry klocz (wyczuty) i kręciło się. Czuć kiedy śruba sprężynuje i gwint już nie ciągnie. Stare silniki dużo...
Lepszy do uturbienia byłby 1,5 lub 1,3 . Kłopot jest np w grubości ścianek pomiędzy cylindrami. Już w silniku 1,5 są one małe i bez doładowania potrafi wydmuchiwać uszczelkę głowicy pomiędzy cylindrami. W 1,6 tłoki są większe, a ścianki cylindrów cieńsze, więc prawdopodobieństwo wydmuchania uszczelki jest większe.
Niestety czeka Cię znów wymiana uszczelki pod głowicą lub głowicy jeżeli po rewizji okaże się że uszczelka była dobra.Przy wymianie uszczelki koniecznie nowe szpilki.Wymiana rozrządu prosta na znakach.
Witam. Sprawdź kolego kompresje na cylindrach miałem do niedawna dwa poldki i w obu podobny przypadek wypalona uszczelka pod głowicą między cylindrami wiele wymieniałem i doszedłem do uszczelki. Pozdrawiam
to uwazaj abys za 2-3tys nie robił głowicy bo po spalaniu gazu to wygląda na ubogą mieszanke ale moge sie mylic.pozd
Kolego sprawdź poprawność zapłonu, czy oby zapłon nie jest za wczesny albo za późny, inną przyczyną może być uszczelka pod głowicą, ale jak ja wymieniałeś to raczej uszkodzona głowica i to mi wygląda na najbardziej prawdopodobną przyczynę.
gdzieś przy głowicy po prawej od przodu jak otworzysz maskę 2000-3000ohm na zimnym 200-300 na ciepłym
Witam, mam następujący problem: Mam poloneza atu plus z 99 roku. Auto jest u mnie od nowości i ma przejechane tylko 30tys. Jakiś czas temu zaczął piszczeć pasek alternatora, a następnie rozładowywać się akumulator. Nie wiem, czy te dwie sprawy są ze sobą związane, pasek piszczy na alternatorze, ponieważ koło pasowe alternatora po chwili od włączenia...
To chyba robisz głowice od Żuka, albo poloneza. Robokop-tu masz wybór http://www.jonnesway.pl/index.php?group=... a tu masz różne ściągacze, bo pytałeś http://www.jonnesway.pl/index.php?group=...
polonez planowanie głowicy uszczelka głowicy polonez wymiana uszczelki głowicy polonez
indeksowanie dysku cewka pompa problemy lumia sieć
Instalacja elektryczna Piaggio MP3 - schematy i komponenty Kosa spalinowa nie działa bez ssania - przyczyny i rozwiązania