Do sprawdzenia zapłon.
Zmierzyć kompresję. Sprawdzić synchronizację silnika. W tym silniku przy zerwanym pasku iskra będzie normalna.
Nie ma z tym kłopotu, jest to system z tzw. iskrą traconą. Iskra zawsze pada w tych cylindrach w których tłoki wznoszą się i opadają razem, tak jak wykorbiony jest wał, a więc 1-4 oraz 2-3, jak w jednym padnie w suwie pracy to w drugim w suwie wydechu. Ważne, abyś sobie znalazł tylko parę, dwa skrajne idą na jeden bank tłoków czyli 1 i 4, nie ważne...
To jest układ zapłonowy z tzw. iskrą traconą, jedna cewka obsługuje cylindry 1-4, druga 2-3, w momencie gdy przykładowo w 1 cylindrze następuje zapłon mieszanki, iskra skacze również w 4, gdzie kończy się suw wydechu
sonda jest czy jej nie ma sprawna czy też nie auto tak czy siak zapali. Napisz czy jest iskra bo pewno jej nie ma.
Kiedyś zamontowałem (po wcześniejszym rozpoznaniu tematu) moduł zapłonowy GL-118 z Poloneza do Żuka. Było ok. Taki moduł można zastosować także w Maluchu. Z tych wszystkich modułów, które były stosowane kiedyś w Polonezach, tylko ten GL-118 może współpracować z przerywaczem mechanicznym, pozostałe tylko z czujnikami indukcyjnymi. Żeby GL-118 poprawnie...
Tak, zepsuty, da się go naprawić.
Witam! Problem z odpaleniem to : 1/brak iskry 2/brak paliwa 3/zle ustawiony zapłon Sprawdz świece zapłonowe, wykreć i oczysc, podłącz do przewodu i sprawdz jaka jest iskra (będziesz tez miał odpowiedź czy moduł zapłonowy jest dobry i cewka zapłonowa). Dodatkowo proponuję sprawdzic pojemnośc akumulatora, zrealizujesz to poprzez kontrolne rozładowamie...
sprawdź czujnik na kolektorze ssącym 4cylindra(wypnij wtyk)
Proszę o pomoc, na wszystkich świecach iskra słabiutka moduł czy cewka?
Jak jest iskra to co chcesz od czujnika wału? Może masz przebicie na palcu rozdzielacza?
Jesteś pewien że przypadkowe iskry masz tylko na 2 cylindrze?
Auto jak w temacie 1-punktowy wtrysk nie chce palić na paliwie. Iskra jest pompa podaje paliwo w czym może być problem i jak to sprawdzić.
Jak jedną iskrę to problem z immo najprawdopodobniej - tam jest silnik z Rovera 214i - a w rowerach leci to często - do zrobienia :)
a pasek rozrzadu.
Witam Cewki zapłonowe stosowane w różnych instalacjach zapłonowych w różnych pojazdach mają różną oporność czynną i przekładnię. Najmniejszą oporność czynną mają cewki zapłonowe stosowane w tranzystorowych układach zapłonowych stosowanych w samochodach osobowych np: FSO Polonez 1500. Możesz założyć na próbę inną cewkę zapłonową zamiast oryginalnej....
Mojemu znajomemu to po pewnym czasie nie chciał Polonez podjechać pod wysoką górę na gazie...dobra regulacja to podstawa - zapłon i dobra iskra
Już wiadomo co jest. Przełożyłem aparat zapłonowy z drugiego Poloneza i iskra była. Tak więc muszę kupić nowy aparat zapłonowy.
Witam Mam problem z uruchomieniem mojego poloneza. Iskra jest, benzyny też nie brakuje. Wcześniej był uszkodzony aparat zapłonowy podczas jazdy rozsypał sie w drobny mak. Wymieniłem palec rozdzielacza i kopułke, a nadal nie pali... ma ktoś jakieś pomysły co może być tego przyczyną:?:
Panowie podmieniłem cewke i czujnik położenia przepustnicy załączam film z pracy silnika tylko samochód teraz nie rowno pracuje, cyka na wolnych ten elektro zawór koło gniazda diagnostycznego. Czy on powinien cykać na wolnych obrotach? Jeżeli dodam gazu na 2000 rpm i będę trzymał Gaz w jednej pozycji to obroty samoczynnie spadają lekko w dół Po puszczeniu...
Wszytkie filtry były wymienaine, świece i kable jakieś 3 miesiące temu. Jak już się odpali to wszytko pracuje normalnie więc iskra musi być.
To, że cewka sprawna nie oznacza, że jest iskra na świecy.
Jest iskra gdy nie chce palić? Z którego roku polt?
A iskra jest na świecach?
A foto podeślij bo niepamiętaniem jak to wygląda( komory silnika), ale z powodzeniem wykręć świece jak nie masz luzem w kabel i na obudowę do masy i kręcimy :) rozrusznikiem jak jest iskra fioletowo czerwona jest ok , brak sprawdź zasilanie i masę na cewkę , zasilanie ok to albo czujnik wału albo cewka .
Przebieg 250 tyś. Iskra jest, może przerwę na nich zwiększyć?
Witam, Ja mam inny problem z Polonez TRUCK PLUS 1,6 GLI na motronicu Boscha PB+LPG. Iskra jest, paliwo dochodzi do modułu. Wtryskiwacz wymieniony ( cały moduł ), czujnik wału korbowego rezystancja poprawna 86Ohm, a samochód nie chce odpalić. Walcze juz od tygodnia Komputer podmieniłem to samo. Czy z czymś takim spotkaliście sie może ?
Iskra jest?
Kol. skoro masz innego polonez przełóż od niego moduł z cewkami i zobaczysz że iskra wróci. Roboty na 6 minut z otwarciem maski.
luknełem teraz nic nie widac zeby bila gdzies jakas iskra czasem...
ISKRA JEST :(
Mi też tak się wydawało i dlatego ją podmieniłem. Teraz mam następującą wątpliwość - cewka została podmieniona na używaną więc mogła być również niesprawna , zastanawia mnie tylko fakt dlaczego po zamianie nie było iskry dokładnie na tym samym cylindrze ? Gdyby iskra znikła na innym cylindrze to sprawa była by oczywista - że trafiłem na kolejną uszkodzoną....
bo ja spotkałem sie nie w moim poldku ale w mojej wsk że była iskra ale nie paliła dopiero po wymianie wszystko wróciło do normy i pewien mechanik mi powiedział wtedy ze iskra była tracona podczas sprężania w tłoku i to jest właśnie "licha" iskra
To napewno immobilizer - jesli iskra jest przy pierwszym obrocie silnika, a pozniej zanika. mialem to samo...
Witam serdecznie. Tam masz dwa moduły w jednym. Iskra jest parami tak jak masz napisane na cewkach. Obydwa raczej nie padły. Jest od tego bezpiecznik obok tego od pompy. Możesz okręcić wszystkie świece i położyć je na obudowie silnika by sprawdzić iskrę. Kostka stacyjki sprawna? Pozdrawiam.
To jest Polonez z układem wtryskowym Abimex.Prawdopodobnie iskra jest na 1 i na 4 cylindrze a nie ma na 2 i 3.Jeśli tak jest to jest uszkodzony moduł znajdujący się pod cewkami wysokiego napięcia.
Witam Mam problem z polonezem. Silnik 1.6 GSI KOMBI 2001r. Samochód na początku zaczął słabo odpalać lub trzeba było go brać na hola, aż w końcu przestał w ogóle odpalać. Również nie miał za bardzo mocy. Paliwo podawałem bezpośrednio na tłoki lub do kolektora dolotowego, ale nadal nie pali. Sprawdzając iskrę na świecach które są w polonezie, to raz...
Znalazlem drugi alternator z własnym regulatorem, iskra 65a, d+ podlaczone pod akumulator, a b+ przez kontrolke pod stacyjke, kontrolka swieci, ładowania brak, co moze byc nie tak?
Witam! Jeśli posiadasz wersję 1,6 GLI, to nie masz aparatu. w tym typie najczęściej wysiadał moduł zapłonu. Dlatego sprawdź czy jest iskra na wszystkich świecach.
Pasek rozrządu cały? Iskra jest?-sprawdź! Pozdrawiam.
Jeżeli jest iskra na 3,czyli dwa obwody pierwotne są kluczowane.I to juz nam defintywnie wykreśla z listy "podejzanych "ten czujnik.Dalej-dwa obwody są kluczowane-czyli obwód pierwotny jest ok.A za tym sie skupiamy na wtórnym.
Witam, Usterka wyglądała tak ze jadę spokojnie i nagle gwałtownie zgasł. Sprawdzone: - moduł wymieniony - niebieski kabelek wymieniony (ten co leci z modułu na kopułkę) - cewka jest zasilana - całkowity brak iskry na świecach, żeby wykluczyć winę kopuli sprawdziłem tez czy będzie iskra miedzy kablem WN z cewki a masą - nie było iskry (podobno jeśli...
W tym przypadku nic wspólnego nie ma iskra ani imobilaizer. Jak by jej nie było to by miał problem z odpaleniem auta na zaciąg -a gdy szarpnął to zapalił .Za mało napisałeś czy rozrusznik kręci , kontrolki przygasają coś więcej. Dodano po 7 Z tego co przypuszczam to jest 1.6 wtrysk jedno punktowy i instalacja gazowa zwykła z registrem , czy silniczkiem...
A gdzie może być zlokalizowana usterka. Iskra między elektrodami przeskakuje, czyli zapłon jest. Co prawda paliwo z baku jeszcze nie doszło do gaźnika, bo za małe obroty na rozruszniku. Odpalałem w ten sposób, że wlałem paliwo do buleleczki po leku w rospylaczu i psikałem w gardziel gaźnika i nic - nawet nie zakaszlał? I co z tym fantem zrobić. A jeszcze...
Mam Poloneza Gli 1600 z 1997, monowtrysk Bosch.Problem polega na tym ze silnik na malych obrotach pracuje nierowno.Sprawdzilem swiece i wyglada ze na pierwszym cylindrze iskra zanika.Raz jest raz nie jej nie ma.Wymienilem swiece, przewody,podmienialem cewke i nic.Na wysokich obrotach normalnie.Jak sobie z tym poradzic.
Iskra jest, ale czy w odpowiednim momencie ?
Sprawdź czy pompka podaje paliwo i czy jest iskra na świecach, to podstawa.
dobra cewke wloz w miejsce uszkodzonej, jak bedzie iskra to modul dobry,pozdrawiam
poskładane jest dobrze na pewno Musi coś być źle ustawione, a paliwo przed świecemi jest i iskra jest.. Pozdrawiam.
przewody po kolei, pasek prawie nowy niedawno wymieniany. świece po zakreceniu rozrusznikiem są suche a iskra się pojawia
iskra polonez polonez słaby iskra iskra cylindrze polonez
matrix alarm zamek drzwi bocznych zmywarka zanussi grzałka
Honda Accord 1.8i LS 1998 - Silnik gaśnie na wolnych obrotach Napięcie warikapowe w tunerze Polonez Diora