http://obrazki.elektroda.pl/5379830000_1... Witam! Chciałem zaprezentować mój zestaw do piaskowania wykonany całkowicie samodzielnie. Składa się on z dwóch urządzeń tj. kompresor i piaskarka. Sprzęt wykonałem na własny użytek - posiadam kilka zabytkowych pojazdów do remontu. 1. Piaskarka. Piaskarka to nic innego jak urządzenie wykonane...
hm lepiej kupic inny niz pchac sie w remont musze sie jeszce dowiedziec ile byy wyniusl calkowity koszt naprawy
Kupujesz XUD9, w jak najstarszej odmianie z jakiegoś Citroena, skrzynię od Poloneza diesla można jeszcze bez problemu znaleźć i w ogłoszeniach, i na złomowiskach. Znacznie prościej będzie jednak wyszarpać kpl. powerpack z jakiegoś starego Mercedesa/VW LT - ze starego, tylnonapędowego "elteka" można wziąć skrzynię, silnik 1.6/1.9 z jakiegoś starego...
Włożyłem kartkę z nr telefonu i popytałem trochę i jest szansa że będzie chciał go sprzedać bardzo szybko, bo robią remont tej drogi i tak musi go z tej drogi usunąć do 1 maja. Dodano po 1 Na razie czekam na telefon.
I pierwszy właściciel zrobił generalny remont samochodu bo miał na jego punkcie bzika – fanatyk , ale musiał go sprzedać .Polonez chodził jak żyletka ,ale od 2 miesięcy zaczął cos nawalać
Koledzy jeśli było przepraszam. Mam problem z moim poldkiem. Od dłuższego czasu temperatura cieczy chłodzącej w moim polonezie jest wyższa niż kiedyś. Autko bardzo szybko nagrzewa się do temperatury przekraczającej 90st. a w korku potrafi czasem podejść blisko czerwonego pola. Wentylator oczywiście się włącza. ten problem trapi mnie od dłuższego czasu...
to czyli juz masz rozebrane wszystko? sprawdz stan gładzi cylindrowej i przyjrzyj sie calej powierzchni cylindra jesli jest dobra i nie ma duzych progów to mozna bylo by sie skusic na sprawdzenie i remont samej glowicy
Wiatm Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem poloneza :D autko ma przebieg 200tys. mam pytanie jaki remont na starcie byście zrobili (mam na myśli silnik) oraz ewentualny koszt tych napraw. dzięki Pozdrawiam
Raczej wyboru dużego mieć nie będziesz, resory w osobówkach to już powoli zabytek, szukaj z jakiegoś polonez bo dość sporo tego stoi po szrotach.
tak wszystko jest ok jak chodzi o sprawy medhaniczne Dodano po 1 remont zrobilem 2 miesiace temu
Jestes jego pierwszym wlascicielem bo jesli nie to nie wierz w to ze silnik w oplu wytrzymal tylko ponad 100 tys km i trzeba bylo remont robic - polonez to czy co. Jesli nie jestes jedynym wlascicielem to mysle ze autko ma duzo wiecej przejechane - mysle ze taki silnik powinien przejechac ponad 400 tys km no chyba ze ktos go zatarl a to inna sprawa...
Jedyną sensowną poradą jaką Ci moge dać to taka żeby Twój znajomy rozebrał motor i przygotował sie na szlif cylindrów (poprostu remont silnika) Jezeli był pchany i nie chciał obrócić wałem to lepiej by było dać korbowody do sprawdzenia (równoległośćw osi łożysk i prostopadłość do osi korby) !!! Lepiej poprostu oddac motor do kapitalki !!! Szczerze nie...
Dla poldolota wszystkie obroty są zawysokie . Wytrzymałość silnika to Max 100 000 km. Potem remont wszystko do wymiany. Walenie to tłoki latają na panewkach bo otwory są centrowanie na oko plus minus 4mm na boki masakra motodoktor i ognia radio na max i latac bokami dopuki chmura oleju z rury nie bedzie jak z trabanta ps. Tylny dyfer nie potrzebuje...
Witam wszystkich! jestem posiadzaczem fiata 125p, miałem okropne broblemy ze silnikiem,oczywiscie nie był on w wesołym stanie(miedzy cylinder a tłok wsadzałem srubokręt:))ale jeździł dopuki nie "żygnoł"olejem ze wszystkich mozliwych dziur:( zakupiłem silnik od poloneza 1500, zrobiłem generalny remont szlif cylindrów, nowe tłoki,pierscienie,panewki,simerinigi,...
NAJCZĘŚCIEJ TO WYPALONE GNIAZDA ZAWORÓW kłania się remont głowicy szlif zaworów - 90 zł planowanie - 30zł nowa uszczelka 70zł można to sprawdzić pomiarem szczelności polonez musi coś palić, jak ma za mało paliwa (małę obroty) to pali zawory :)
Witam! Witam. Całkiem możliwe . Bez wyjęcia i rozbiórki nic więcej nie da się powiedzieć. Nic dodać, nic ująć. Przygotuj sobie tulejki i najlepiej szczotki i zrób remont rozrusznika. Zajmie Ci to góra 2 godziny i 2 puszki p.wa. :D Cześć!
Nie wiem dlaczego koledzy piszą nie pal na gazie itd mój polonez prędzej odppalał na gazie na mrozie niż na paliwie.Fakt zużycie menbran w odparowniku jast dużo większe ale jeżeli zawodowiec który zakładał mi instalace mówi że na niej przejade ok250 tys km a mój poldek ma juz 100tys to czy remont sie opłaca.Zman z autopsji że w polonezach instalacje...
Jeśli chodzi o spawarkę to mam takiego dziada Pirotec se150/1 Prąd spawania 45-100 może coś tym pospawam jak nie to będę dawał do mechanika. Prace trochę stanęły ponieważ mam sporo wydatków remont w domu itd. toku74 myślałem nad takim mostem ale nie jest już praktycznie dostępny więc jeśli skończą mi się te 2 polonezowskie co mam to będę myślał nad...
poldek wg mnie to złom jak i większość aut polskiego pomyślunku jak np żuk... i nic tego nie zmieni... A ja się z tym stanowczo nie zgodzę. Polonez był nowoczesna konstrukcją a to że produkowali go do 2000r. przemawia dodatkowo na korzyść tej konstrukcji. Zawieszenie wytrzymywało spokojnie koło 100000 km na naszych drogach gdzie po tym przebiegu jego...
remont nieopłacalny i mało kto go zrobi poprawnie-regulacja naprężenia łozysk przekladni jest tam realizowana spręzystością obudowy; potrzebny jest specjalny przyrząd do ustawiania wstępnego naprężenia. Więc trzeba kupic inny most i to będzie bardziej uzasadnione.
moze wirnik masz przypalony zrub remont rozrusznika i popraw masy na silnkiu Dodano po 1 aha sprawdz czy niemasz zwarcia w akumlatorze i gestosc elektrolitu pozdro
remont generalny - najlepiej się człowiek uczy, jak wszystko od środka ogląda. rozebrałem cały układ i przeczyściłem jescze konserwacja i sprzęt odpala na gazie jak szalony nawet w największe mrozy - oczywiście te co występują na dolnym sląsku :) serdeczne dzięki za pomoc
Kolego robokop ja z pierwszego postu nie kumam ni hu hu. Autor coś haotycznie opisał sam chyba nie wie co. Ja po przeczytaniu pierwszego wiem napewno, że mu pedał nisko bierze i dedukuje sobie że grzebał i przy tylnych zaciskach. Pisze że remont kapitalny robił, klocki nowe dawał i giętkie przewody z tyłu zmieniał. Nie ma się co do serwa moim zdaniem...
Witam, Dzięki za pomoc, z niecierpliwością czekam na szczegółowe rady, a teraz nadmienie tylko (bo coś nawiązujesz do silnika) że poldus miał remont silniczka (planowanie głowicy i takie tam jeszcze dziwne naprawy) w maju 2004 roku (po tym jak poszedł pasek rozrzadu), wymiane wtryskiwaczy, a ostatnio miał wymianę alternatora, więc mam nadzieje że to...
Sprawdzaliśmy czy na ściankach obudowy filtra powietrza nie ma śladów oleju albo benzyny. Nie było jeżeli o to chodzi. A jeżeli to nie odma to sprawdzę w ciągu kilku najbliższych dni Dodano po 4 Z góry dziękuję wszystkim za pomoc. Prawdę mówiąc myślałem że to może będzie jakaś błahostka która wskrzesi Poldka. Widzę jednak że chyba trzeba składać kasę...
Jest kilka przyczyn. Prawdopodobnie silnik ma już spory przebieg. Luz na panewkach jest już pewnie duży i pompa nie daje przez to odpowiedzniego ciśnienia. CO do pompy to też może być ale to raczej nie jest główną przyczyną, chyba że ktoś nie zmieniał oleju na czas. Spawdź też zawór ciśnieniowy. Jest on zamocowany w pompie olejowej. To jest taka sporra...
Dziękuje za podpowiedzi. Ale skoro wszystko jest dobrze to dlaczego z trudem rozpędza sie do 120 a 130 to prędkość maksymalna i buczy przy tym jak głodna krowa. Dodam że silnik po remoncie i remont przyniósł ledwo wyczuwalną poprawę. Ten system ma czujnik spalania stukowego i widocznie jego działanie to powoduje Niestety to nie ten model fakt, że pracuje...
rozwiazanie jest proste tak mi sie wydaje bo mialem podobny przypadek jakis mechanik zaproponowal mi remont glowicy czy silnika nie pamietam w kazdym badz razie moj polduś po przejechaniu 120 tys zaczął palic gaz ze hej dochodzilo do 17 litrow. pojechalem do salonu daewoo wjechalem na kanal mechanik popatrzyl zapytal czy bylo cos robione ja tak krecilem...
Jeśli robiłeś remont kapitalny 40 kkm temu to i pasek powinni Ci wymienić. Trudności z odpalaniem i utratą mocy taki jak piszą koledzy mogą być spowodowane zużyciem uszczelnienia tłok/cylinder ale jest też możliwe przeskoczenie paska rozrządu. Ustaw tłok na 1 cylindrze w ZZ (punkty na kole pasowy silnika i znak na obudowie rozrządu), zdejmij kopułkę...
mam cholerny problem!!!nie wiem jak ale Qmpel przy otwieraniu wybil mi szybe z tylu <prawwe drzwi>!!naszczescie okazalo sie ze kumpel ma dzwi od takigo poloneza i wszystko by bylo pieknie gdyby nie to ze nie umiem szyby zdemontowac a tymbardziej zamontowac!!!prosze pomocy!!!bo jak starszy sie dowie to mnie chyba zabije!!
Polonez 1.9 D 450 tys (przy 400 padła pompa -cóż polskie paliwo) skutkiem awarii pompy była ( z niewyjaŚnionych przyczyn) awaria uszczelki pod głowicą. Mimo białego obłoku za plecami przejechałem jeszcze 50 tys i ... sprzedałęm bo korozja go zjadała pękł przewód hamulcowy. (facet zrobił uszczelkę i smiga dalej na silniku) Od początku na elf exelium...
jezdzilem kiedys troche maluchem (rok czasu do szkoly) z zewnatzr byl to w 100% oryginalny maluch zadnego z ******* :sm31: sylwetki np zaszpachlowana klapa, czy naklejaka "PIONEER" itp. wyroznial sie tylko kolami 205/50/13 (tyl) a przod nie pamietam juz ale chyba 155/50/13. Z silnika to zostal praktycznie oryginalny blok (choc nie dokonca) glowica byla...
Najpier musi zadziałać automat rozrusznik może być dobry i nie porównujcie poloneza z nissanem. Dodano po 3 A tak na marginesie to remont wyjdzie drożej od kupna używki, ale najpierw sprawdż automat .
Ma ktoś może pomysł, lub zna dobre środki na czyszczenie bloku silnika?Czeka mnie remont poloneza i jak widze ten olej na silniku to aż mi sie nie dobrze robi.Trzeba to jakoś w końcu usunąć. Za porady z góry dzięki
Oddam za darmo na części Poloneza TRUCK LB rocznik '97. Jeżeli ktoś chce pobawić się w remont, to mam trochę części blacharskich (drzwi, podłoga, progi). Lokalizacja: 05-800
Mam 240 000 km bez remontu. Cały czas właśnie ma lotosie mineralnym. Hydraulika klepie, ale nie ma tragedii Szczerze mówie: jestem pod wrażeniem przebiegu twojego silnika. Mało jest takich rodzynków które tyle wytrzymują, chyba że non stop na długich odcinkach śmigały.
Witaj ponownie nie kupuj naj tańszego bo co sie okaże remont silnika wyniesie cie co 2 maluchy w dobrym stanie !!! A z polonezem to musiałbyś skrócic wał napędowy
A co to nie wolno wieźć krawężnika na remont obejścia wokół domu? Przecież właśnie po to go wieziesz!
a jeśli można wiedzieć jaki jest tytuł tej książki?. Na chwile obecna posiadam książke napraw dostęoną w księgarniach ale to nie jest to co potrzebuje. Nie ma w niej dokładnej budowy silnika, momentów dokręcania śrub itp. Jest w niej natomiast kupa śmieci typu jak zminic klocki czy też płyn w układzie chłodzenia i to wszystko jest na dodatek niedokładnie...
Przestań pieprzyć, bo silnik Wankla jest i co? I nic, dla producenta kapitalny remont silnika takiego co 60 tys. km to normalna rzecz. Cofamy się do czasów Poloneza i dużego Fiata z trwałością. 3.1.5-3.1.7 Rozpowszechnianie treści sprzecznych z zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami. 3.1.9. Rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych...
Jak dobrze wykona sie remont,dobry olej,nie meczy sie silnika na niskich obrotach(nagminna rzecz wsrod kierowcow tych samochodow,nigdy ponizej 2tys.),przy zimnym silniku delikatnie obchodzi sie z gazem itp. spokojnie osiagnac mozna 200-250tys.Potwierdzone na kilku egz.
Jej usuniecie to też nie jest rozwiazanie. Jest to rozwiązanie i to najlepsze.Zadnych niewiadomych tam nie ma,wsztstko jest jasne i klarowne,zechciej tylko posłuchać rad,ew. rozważyć argumenty.W normalnych samochodach miski są przeważnie gołe od wewnatrz,nit tam się nie łuszczy ani nie koroduje.Blok ,wał i cylindry też pomalujesz żeby nie korodowały?...
witam, koledzy nie wiem czy wiecie ale w latach 70 japończycy opracowali i wdrożyli do testów silnik ceramiczny, były to proszki metali z dodatkiem kwarcu i spiekli to pod ciśnieniem w matrycach , silnik pracował bez potrzeby chłodzenia i smarowania czynnikami zewnetrznymi wystarczł zwykły przepływ powietrza, podobna zasada choć w innym wymiarze jest...
nie koniecznie musza sie grzac, moze ci samochod przyhamowywac przy ruszaniu/rozpedzaniu (jak przysiada samochod) a podczas jazy ze stala predkoscia lub zwalnianiu (hamujac silnikiem) juz nie... wiec: ruszasz -to sie grzeja, jedziesz -wtedy juz nie i nawet lekko przestygna, jak zahamujesz -wyjdziesz i stwierdzisz ze wszystkie kola sa tej samej temp....
Witam! Mam problem z silnikiem w poldku z gaźnikiem z 92 roku. Silnik nie dawno przeszedł kapitalny remont. Problem polega na tym, że po odpaleniu z zimnego pracuje bardzo nie równo, tak jak by jeden cylinder nie pracował, po rozgrzaniu pracuje już normalnie. Co może być tego przyczyną ? Dodam jeszcze, że kiedy było ciepło wszystko było dobrze, problemy...
Witam. Dość dawno temu mój c330 przeszedł remont. Został założony alternator od żuka, - na masie, itd. Jakiś tydzień temu owy alternator od żuka uległ awarii. Mianowicie zatarły się łożyska. Jako że miałem 2 alternator, założyłem go. Wszystko podpiąłem tak jak na schemacie poniżej. Regulator jaki zastosowałem to regulator od Poloneza (taki by założony...
Każde auto za 2 tys to worek bez dna dlatego jest tani, co byś nie chciał zrobić np rdze czy remont silnika to przekracza to wartość auta Może nie każde, bo takie polonezy, fiaty 125/126 itp po prostu już są tyle warte i można je za tą cenę trafić w spoko stanie. A rdza, jak ktoś zakłada, że auto ma pojeździć tylko ze 2-3 lata to też nie jest wielki...
Stary silnik to większe luzy wszędzie, i na panewkach i na tłokach i w pompie. Czemu ma go dobić gęstszy olej lepiej wypełniający zużyte powierzchnie? Nie to że się upieram przy swoim ale liczę na jakieś merytoryczne argumenty przeciw. Takie rzeczy się wzięły za czasów polonezów, że im więcej przejechanych km to trzeba gestszy olej lać a co 50 tys...
Zacznij myśleć, tymczasem jesteś kolejnym wylewającym żale. Widzę, że kolega ma patent na nieomylność, a jego opinie są jak wyrocznia. Otóż po pierwsze nigdzie nie wylewam żalu, w żadnym miejscu. Po drugie: to nie jest tylko moja opinia, że małe, zdecydowanie wyżyłowane silniczki ze skomplikowanym osprzętem żyją krócej, niż chociażby te z lat dziewięćdziesiątych....
Mam Poloneza Caro Plus 1.6 GLI i przejechałem nim 156tys. km na gazie. Jak dotąd nie mam kłopotów z układem paliwowym. Stosuję się jednak do kilku zasad: 1. w zbiorniku musi być zawsze paliwo, 2. silnik musi osiągnąć swoje parametry i sam musi przejść na gaz, 3. filtr powietrza - wymiana co 10tys. km, 4. wymiana oleju co 10 tys. km, 5. wymiana świec...
do hydruliki nie zalewa się silnika mineralnym olejem minimum półsyntetyk wiem z praktyki ,kilka remontów silnika już robiłem po takich olejach
remont silnik polonez remont silnika polonez koszt remont silnik polonez
fałszywy płomień instalacja azart przewody magnetofon stary
traktorek elektryczny traktorek elektryczny
Wskazania czujnika MAP w Opel Astra K 1.4 Turbo Wzrost poziomu oleju w Skoda Fabia 1 po wymianie pompowtrysku