Z tą odmą to może i tak być faktycznie bo jak ostatnio zdejmowałem obudowe filtra powietrza zeby termostat zamontować to w odmie się masełka nazbierało. Przedmuchałem ja ale może znowu sie trochę zebrało. Jutro wezmę i ją przeczyszczę. A tak ogólnie to doradzcie czy jest sens inwestować w drogiego Castrola czy Shela czy dalej lać Lotos mineralny
:) to raczej niemozliwe Jest możliwe, różne rzeczy widziałem z dolotem. A termostat powietrza sprawdzałeś?
Może to banalne ale zobacz jeszcze termostat powietrza czy działa ja kiedyś tak miałem że mi to nie działało i mi głupiały obroty - raz były wysokie a raz spadały
Jejku ludzie ale namieszaliście, po to jest termostat żeby automatycznie ustawiał temperaturę zasysanego powietrza, niema tu mowy o blokowaniu wkrętem czy zaklejaniu taśmą. Możliwe że plastikowa przesłona wypięła się z uchwytu, można to naprawić, ale bardziej prawdopodobne jest że termostat trzeba będzie kupić. Kupuje się cały termostat z obudową którą...
Moduł jak siadał to kichał i prychał... Miałem trochę podobny objaw stojąc w korkach - zaczynało się po pewnym czasie falowanie obrotów, zadławianie, próby gaśnięcia. Okazało się, że termostat powietrza zamontowany na obudowie filtra powietrza się skiepścił i nie zamykał dolotu gorącego powietrza znad kolektorów wydechowych. Gaźnik zadławiał się gorącym...
Kolego, czy wina nie jest po stronie termostatu na wlocie powietrza - możesz sprawdzić, odłączając na chwilę wąż ssący ciepłe powietrze z nad kolektora wydechowego. Pewnie nie uwierzysz, ale różne takie przypadki z podwyższonymi obrotami silnika w losowych momentach miałem w Abimexie, gdy okazało się, że padł regulator napięcia ładowania przy alternatorze....
witam wiec został wymieniony przekaznik odłanczania paliwa był walnięty i paliwo ciągle płyneło wymieniłem filtr powietrza oraz nowy termostat restatr kompotera pare zl i autko jedzi ze hej dziękuje wszystkim wiec zamykam temat
rozio , nic nie piszesz co to za instalacja. Ja w polonezie miałem instalację Lavato I gen (bez komputera). Ale po kolei: 1. Warunek - silnik tylko na benzynie (zakręcony gaz na butli) powinien pracować bez zarzutu. Układ z termostatem i rurą od kolektora wydechowego, którego nie jak piszesz nie masz, ja miałem sprawny i wcale to nie przeszkadzało...
I co zdjęcie rury ciepłego powietrza pomogło? (może zacioł się termostat w na dolocie powietrza-lubi się zacinać w pozycji "ciepłe"). Mi termostat powietrza działał, a miałem identyczne objawy, wpierw gasł tylko w bardzo upalane dni, (choć nie zawsze), potem zaczynał gasnąć nawet w chłodne nocki. W pierwszej kolejności wymieniłem filtr gazu i powietrza...
termostat powietrza ma bardzo duży wpływ na działanie instalacji lpg. Generalnie gaz nie lubi ciepłego powitrza. Kup nowy termostat albo całkiem odłącz rurkę od ciepłego powietrza. Jak masz tester lambda to sobie bez problemu ustawisz instalację. Jak będziesz ustawiał to ustawiaj tak żeby lambda wyszło 1 zresztą jak ustawić instalację masz dokładnie...
Witam. W kultowym pojeździe mojego ojca dopatrzyłem się braku rurki ciepłego powietrza, zaznaczonej na rysunku numerem 9. (na rysunku wersja gaźnikowa GLE, ale układ rurek powietrza taki sam jak w owym GLI). http://obrazki.elektroda.pl/5855131300_1... Została ona zdjęta po zamontowaniu instalacji zasilania gazem LPG. Polonez całkiem ładnie...
Przyczyny mogą być następujące: - gaz nie lubi ciepłego powietrza i może być uszkodzony termostat we filtrze powietrza, dla pewnośći możana zablokować klapkę w pozycji dolotu tylko zimnego powietrza - za mało gazu jest wyciągane z reduktora i kwestia regulacji (lub też gaźnik łapie fałszywe powietrze) Warunek jest jeden że samochód chodzi bez problemu...
Witam, nie mam już siły do tego samochodu. Ale pomijając to, zaczne wszystko od początku. Polonez 1,5 na gaźniku, Caro. Rocznik 94. Problemy były na początku takie, że samochód gasł na wolnych obrotach kiedy silnik był zimny. Kiedy doszedł do ~90 stopni, wszystko było w normie, trzymał obroty, chodził jak należy. Do tego doszło koszmarne spalanie ponad...
1. silnik rozgrzany (do temp. termostatu około 80'C) 2. gdy auto jedzie po wrzuceniu na luz obroty spadają do 1,8tys. i tak się trzymają tak długo jak auto się toczy. 3. gdy auto się zatrzyma powoli spadają (3-4sek) do 1,0 tys. Problem występuje zarówno na PB jak i LPG (Instalacja STAG 2L) Wymieniony na nowy: silnik krokowy i termostat chłodnicy mały/duży...
Dziekuje bardzo za sugestie, wiec spiesze się z odpisywaniem: Pokolei: 1. Termostat w filtrze powietrza myślę,że jest dobry ponieważ odpalilem zimny silnik i sprawdzałem którędy pobiera powietrze, z kolektora, choć przyznam się że nie wiem jak jest na gorącym, jutro sprawdzę. 2. Dziękuję za informację na temat tej wtyczki na kablu od gazu. 3. W alarm...
Ja na polonezie przejeździłem na gazie ponad 100tys.km i nie stwierdziłem jakiegoś negatywnego wpływu wynikającego z działania termostatu na wlocie powietrza. Oczywiście sprawnego.
jesli na zatkanym powietrzu pali lepiej a przyjmuje ze zapalasz na gazie to nic nieszukaj przy silniku tylko wyreguluj parownik,sprawdz czy nie mrozi go przy zapalaniu ,sprawdz stan plynu chlodzacego,musi byc full,filterek od gazu ?? nie wiem jak chcesz to zrobic bo w roverze przy zatkaniu wlotu powietrza nie powinnes wogole miec mozliwosci odpalenia...
Uszkodzony termostat (cały czas otwarty) . Podczas jazdy pęd powietrza wychładza płyn w układzie.
sprawdz termostat w filtrze powietrza, oraz drorzność układu wydechowego
witam mam poloneza atu z 2000 roku i skubaniec nie grzeje termostat wymieniony na nowy, nagrzewnice przedmuchałem powietrzem pod ciśnieniem, dojście do nagrzewnicy gorący przewód powrót także gorący. Co może być nie tak
Polonezy UWIELBIAJĄ GAZ. Za cenę Atu można mieć naprawdę niezły ZŁOM z zachodu. A co do tematu. 1.Sonda lambda, najprawdopodobniej padnięta. Jednak nie ma potrzeby wymiany, gazownik może ustawić komputerek na stałe wartości - ja tak mam i spalanie w mieście 11, na trasie 9. 2. Sprawdz termostat powietrza czy nie bierze cały czas gorącego powietrza....
A probowales go zdiagnozowac "blyskowo"??? Czasami tam moga pojawic sie jakies bledy. A tak na marginesie, skoro masz go bardzo mulastego, to sprawdz czy termostat od powietrza przed filtrem sie nie zacial w pozycji 'powietrz znad kolektora'. Pozdrawiam :-)
Cieczy? Nie. Jest na czapce termostatu (dwa, do ecu i zegara). Powietrza jest w innym miejscu.
cięgna są ok. kilka dni temu zaczął wywalać płyn ze zbiorniczka przy nagrzanym silniku w bloku słychać bulgotanie płynu.czy może to być wadliwy termostat.czy siadła uszczelka pod głowicą. olej w silniku jest czysty. jutro zmienie jeszcze termostat.powietrze leciało jusz bardzo ciepłe
Olej jest 'czysty'. Ngdy nie ubywało go czy przybywało. Silnik nigdy nie brał oleju. Ponad rok temu wymieniany był termostat. Teraz wymieniane były świece, filtr powietrza i gazu.
Ile razy ci się wylał płyn ze zbiorniczka wyrównawczego?? Nie powinno się tak dziać. Weź odkręć korek od zbiornika wyrownawczego i na postoju pogazuj torochę silnikiem, najlepiej gdyby silnik był termostat otwarty. Jeśi w zbiornikczku wyrównawczym bedą pojawiać się pęcherzyki powietrza to prawdopodobnie jest wydmuchnięta uszczelka pod głowicą. Możliwe...
Jezeli po wlaczeniu nagrzewnicy i pelnego przeplywu powietrza ci temperatura spada to napewno masz zwalony termostat. Moze jeszcze sie calkowicie nie zablokowal ale nie dziala tak jak powinien. U mnie po wymianie nawet ostatnio przy -10 nic sie z temp. silnika nie dzieje. Gorzej jest z nagrzewnica - im szybciej sie jedzie tym zimniejsze powietrze w...
Właśnie tego węża ma nie być i rura tak pozostawiona też nie może być . Ale za to możesz przysłonić tak do połowy te rure dolotową. Może ci jeszcze działać termostat w dolocie i jak się rozgrzeje to zmienia miejsce poboru powietrza.
ja myślę że jest dobrze poskładane ponieważ jest nadmuch chłodnego powietrza dobry i gdy włączam obieg zamknięty ogrzewania to wieje ciepłe powietrze . idzie z kolektora na górny przewód do parownika dolny przewód z parownika dochodzi do węza przy termostacie a nagrzewnica jest podłączona orginalnie
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Zaczynam zabawę dopiero z palnikami na olej opałowy/ przepracowany to nie moja branża pracuję w chłodnictwie. Po przeczytaniu całego tematu od samego początku postanowiłem przerobić mój nie używany od 2 lat palnik na olej opałowy tak aby móc w nim palić olejem zużytym. A więc zanim zacznę chciałbym się zorientować...
ja zawsze wyłączam na luz z górki. Auto więcej pali i kończysz hamulce. Jak często zmieniasz klocki? Założyłem rurę żeby szło zimne powietrze Polonez ma "termostat" na dolocie i sam sobie pobiera zimne/ciepłe z nad wydechu jak mu potrzeba. Wlot zimnego powietrza stosuje się w autach bez LPG, gwałtownie wpadające powietrze, miesza się z gazem, jest...
Sprawdź przy zapalonym silniku czy przy wlewie do chłodnicy nie unoszą sie drobne pęcherzyki powietrza jeśli tak to musisz wymienić uszczelkę pod głowicą ponieważ są przedmuchy do układu chłodzenia. Przy okazji jak ogrzewanie w samochodzie jeśli słabe to w pośredni sposób też wskazuje na w/w usterkę. Miałem to samo do tego jeszcze gaz mi później zamarzał...
Jeśli nie ma w płynie "bombli" powietrza to raczej uszczelka w porządku, dwie opcje wg mnie, Nie otwarł się termostat, lub płyn "ochrzczony" wodą ( dziś w nocy było -11) i zrobił się korek lodowy w chłodnicy.
1. Posiadam Poloneza Cargo 96` ale jest on zrobiony na bazie Caro więc rozwiązania powinny być podobne. Chodzi o to, że nie działa w nim ogrzewanie. Wieje letnie powietrze, gdy przymykam wlot powietrza (niebieska wajcha) i otwieram wlot ciepłego (czerwona wajcha). Co tu może nie grać. Mój tata mówi, że to jest wada fabryczna i "ten typ tak ma", a mi...
Jak nie dokręcisz korka to będziesz gotować wodę .Chyba że masz walnięty termostat.A zdarza się w "Poldku"że blokują się gumy odwadniające pod kratką wlotu powietrza.Trzeba spróbować czy te krople co wiszą są słodkawe.Jak tak to zmień nagrzewnicę to się często zdarza w tych nowszych modelach. Te krople to napewno płyn z chłodnicy ale o korku nie wiedziałem...
To znaczy co masz na myśli mówiąc o sterowaniu podciśnieniowym nadmuchu? Czy masz tak od jakiegoś czasu czy tak zawsze było? Moim zdaniem taka sytuacja jest normalna że masz mniejszą siłę wylotu ciepłego powietrza. Jaką masz tempertaturę silnikna? może coś się dzieje z termostatem jest np. cały czas otwary i dlatego silnik nie osiąga właściwej temperatury.Sprawdź...
W polonezie kombi plus 1,6 GSi wielopunktowy wtrysk Delphi z 2001 roku po jezdzie ok. 10 minut zapala się kontrolka check engine. Byłem w serwisie podpieli go pod komputer i stwierdzili błąd 63. Wymienili czujnik temperatury (ten od wentylatora), termostat, świece i czujnik filtra powietrza. Przeczyścili cały wlot powietrza do wtrysku (to metalowe srebrne),...
Odpowietrzałem dzsiaj układ powietrza i nadal czujnik od wentylatora sie załącza przy większej temperaturze. tak jak pisaliście kupiłem czujnik od poloneza ale na nim jest napisane 90/80 a nie 82/87 i podobno innych nie ma. a do tego wejście na wtyczke jest inne.będzie dobry?.A do tego termostat sie zepsuł. nagrzewa się od razu od odpalenia silnika...
tak jak wszyscy tutaj napisali, pewnie zgnity jest i maty na podłodze masz przesiąkniete wodą, sprawdź czy termostat masz sprawny, czy masz w ogóel tą rurę która powinna ciepło doprowadzać, Jest jeszcze sposób, że z tyłu auta w tym srodkowym tunelu robisz otwór tam wkładało się puszkę i od góry przykręcało się jakiś wylot powietrza np z poloneza, zeby...
Gdybyś napisał wcześniej, że z mixerem czy bez masz te problemy z gaśnięciem silnika, uniknąłbyś wiele niepotrzebnych pytań. Takie informacje podaje się zaraz na początku tematu. Trzeba szukać dalej. Odnośnie pytania zaślepionego wężyka od termostatu-mam zaślepiony, pomimo tego, że i tak mam zdjętą rurę która od osłony kolektora podaje ciepłe powietrze....
Witam, niedawno stałem się posiadaczem Fiata Uno 1.0 Fire (rocznik 1997) i mam w związku z tym kilka pytań. Dodam jeszcze że jest to mój pierwszy samochód. 1. Płyn chłodniczy jest poniżej stanu minimum ale nie widzę jaki tam jest kolor czy mogę wlać obojętnie jaki? Bo różne opinie na ten temat słyszałem i sam już nie wiem. 2. W moim Unie (z resztą podobno...
jak pisali poprzednicy przeczyść nagrzewnice powietrzem lub wodą pod ciśnieniem wez kogo Dodano po 11 jak pisali poprzednicy przeczyść nagrzewnice powietrzem lub wodą pod ciśnieniem wez kogoś do pomocy i jeden niech patrzy na zawór czy się otwiera a drugi niech rusza przełącznikiem ogrzewanie ciepłe-zimne w samochodzie. Wtedy bedziesz miał pewność ze...
Witam Jedna tylko uwaga - przekrecenie pokretla na czerwone pole (ogrzewanie max) nie powoduje tego ze plyn leci bardziej lub mniej przez nagrzewnice - Panowie to nie polonez ktory ma zawor na wezu i reguluje przeplyw plynu. Tmperatura jest regulowan mieszaniem powietrza zimnego i cieplego a plyn leci caly czas tak samo przez nagrzewnice. Ja ostatnio...
180tys z usterka sie uporalem, nie drozne przewody paliwowe, pompa za bakiem dawala ponad 1bar a pod obciazeniem do 2bar, podpialem nowy waz bezposrednio bak - gaznik i wszystko super kreci na maxa, uklad paliwowy przedmuchalem powietrzem wystrzelil mega syf i na orygnalnym zasilaniu wszytsko wrocilo do normy. Dzieki za pomoc duzo mi to pomoglo, na...
Dzięki za liczne odpowiedzi A wracając do kupna cc to ojciec ma cc 700 aisan i dzięki za taką jazdę, nie mogę zdzierżyć tego silnika i lewarka biegów -Gumki na świecach pozakładane -klapka termostatu ładnie sie domyka -rura metalowa którą idzie powietrze Dodano po 1 Mam w domu nagrzewnicę od żuka ale gdzie zmieszczę takiego kolosa
Czujnik temperatury sa dwa lub jeden zalerzy od rodzaju wtrysku. Jeden to czujnik do którego podpinany jest tylko jeden przewód na zwykłą wsówke i jest on odpowiedzialny za wskazania temperatury na desce drugi to czujnik dający informacje do kompa sterujacego wtryskiem podpinany na złączke z dwoma przewodami oba są umieszczone przy termostacie nad pompa...
Co do głowicy 125P<->Polonez to głowy nie dam sobie uciąć ale powinna być taka sama, może się różnić np. w miejscu mocowania termostatu. W sumie dlaczego miała by być inna skoro wszystkie poldki miały takie same głowice(1500 i 1600 bez różnicy), dopiero GSI ma nieco zmodyfikowaną. Jeżeli ta, którą teraz masz na silniku jest faktycznie od 125P...
Witam. mam poldka ATU plus 1.6 GSI. 1999r nie odpala jak jest zimny na benzynie. Ma on komputer DELCO GM i zrobiłem mu wywołanie kodów usterek Sprawdziłem: 1. Czujnik temperatury na termostacie obok czujnika temperatury wskazań zegara. 2. Czujnik temperatury powietrza znajdujący się w obudowie filtra powietrza. 3. Silnik krokowy. 4. Czujnik położenia...
Jestem zdania ze nie jesli uszczelka to woda sie gotuje i nie chlodzi tak szybko ,co do zapowietrzonego uklado jestem w stanie sie przychylic . mimo ze wymieniles na inny sprubuj mojego sposobu tak mi kiedys podpowiedzial mechanik nie ktore silniki nie moga pracowac na szybkim termostacie . Dodano po 11 A jesli to uszczelka to po nagrzaniu sie silnika...
mam fiata tipo takze 1.4 gaźnik . u mnie problemem bylo wysokie falowanie silnika na wolnych obrotach i czasami w efekcie gasniecie silnika . to wszystko na jałowych. teraz silnik chodzi idealnie. okazalo sie ze zawor elektromagnetyczny nie byl sprawny i caly czas byl wysuniety, nie cofal sie. zablokowalem go sam tak zeby byl ciagle schowany i wmontowalem...
Witam. 1) Jakiś czas temu pojawił się problem polegający na tym, że przy temp. silnika powyżej 100 st. auto lubi zgasnąć i potem nie chce odpalić przez jakieś 2-3 min. Na benzynie takich objawów nie zaobserwowałem. Czy przyczyną może być źle wyregulowany reduktor (wydatek czy może wolne obroty za małe?).Dodam że auto nie jest zmulone i przy temp. 90...
termostat powietrza polonez polonez termostat termostat polonez
zmywarka płukanie awaria krups 24vac 12vdc
głowica canon obcinarka przewodów
Invalid format przy przenoszeniu zdjęć na telefon Problem z otwieraniem zdjęć JPG na starym telefonie z klapką