termostat .
Witam. Kolego założenie tej rurki poprawi pracę silnika, zwłaszcza teraz zimą. Za sterowanie pobieraniem powietrza ciepłe/zimne odpowiada element oznaczony nr 4, jest to coś (nie znam fachowej nazwy) w rodzaju zaworu sterowanego termostatem.
Czyli zacząc od wymiany termostatu
jak patrzysz na silnik od przodu to widzisz pompę wodną,a po prawej masz termostat dochodzą do niego dwa grube węże,oraz przewód elektryczny od czujnika temperatury.-
Na 99%winny termostat.
Rozwiązaniem problemu była wymiana termostatu.
To sprawdź układ chłodzenia, w szczególności termostat.
Najprawdopodobniej masz uszkodzony -zacinający się termostat.
Jak dmuchawa działa to termostat do wymiany. Jak wszystkie przewody stopniowo się nagrzewają równomiernie to na 100% termostat
Sprawdź uszczelkę pod głowicą. Do układu nie dolewa się wody tylko płyn w proporcjach. Sprawdź też termostat.
polonez dalej mi sie nie dogrzewa 70 stopni i stoi i co my z tym zrobimy???????????? :) mam jeszcze cierpliwość.... kup i wymień termostat.
Buduję coś takiego wykorzystałem sposób budowy Panelu w/g schematu zrób to sam resztę troszkę zmodernizowałem dodaję to w załącznikach proszę o opinie fachowców w tej dziedzinie całość myślę podłączyć do bojlera płaszczowego 150 litrów dodatkowo zrobiłem zabezpieczenie przed zagotowaniem wody z termostatu z poloneza który w razie wyższej temperatury...
Powstawanie masła spowodowane jest niedogrzaniem silnika. Skoki temperatury mogą być spowodowane zapowietrzeniem układu chłodzenia, miałem tak w 1,6 GLI.
Witam mam problem nawalił termostat wymieniłem na nowy, a ten nowy zapuzno sie otwiera wiec zaniosłem go do sklepu i oddałem wten sposób odwiedziłem cztery sklepy i ciągle sie dzieje tak samo cena tych termostatów to około 30zł dowiedziałem sie o jakimś oreginalnym termostacie który kosztóje 120zł boje sie utopie 120zł i nic to nie da prosze o pomoc...
Jeśli wystepuje to tylko na gazie to powodem jest prawdopodobnie zamarznięcie reduktora. Zanim płyn zacznie podgrzewać reduktor upłynie troche czasu (szczegulnie gdy masz uszkodzony termostat i układ hłodzenia startuje na pełnym obiegu- czyli przez hłodnice). Zapalaj albo na benzynie -szczególnie gdy jest zimno i sprawdź termostat.
Witam! Trzeba sprawdzić szczelność kolektora pod wtryskiem (często wciąga uszczelkę) i termostat! Pozdrawiam!
termostat jest nowy działa prawidłowo
a nie wymieniales niedawno plynu chlodzacego?jezeli tak to ci powiem jaka jest przyczyna
Rekin , a polonezy tez mialy wtryskiwacze bosch'a? Z tym wtryskiwaczem to mi zabiles cwieka :D Ja juz mam w swoim golfie termostat od poloneza :D
Raz miałem taki przypadek .Okazało się ,że zamulony był kolektor i płyn nie ogrzewał czujnika. To chyba w motocyklu m-ki WSK miałeś ten przypadek, bo na pewno nie w Polonezie. Czujnik temperatury jest w obudowie termostatu.
iecznie sie grzeje Normalne , a jak wiecznie się grzeje? Może chłodnica zamiast płynu widziałą wodę . Nie wyciągaj termostatu bo jest dwustronny.
własnie silnik sie hiba przegrzewa , sprawdz termostat :) czesto padają:)
Reduktor powinien być zamontowany poniżej zbiornika wyrównawczego tak żeby poziom płynu był wyżej niż reduktor. Nie zawsze jest to możliwe. Jeśli odparowalnik jest wyżej niż zbiorniczek wyrównawczy to odpowietrza sie go podczas pracy silnika, reszta się zgadza. Co do gwałtownych skoków temperatur - być może masz uszkodzony termostat i za późno się...
A może winny jest temu termostat w filtrze powieterza?
Mam też starego poloneza i miałem podobny problem. Winien był termostat. Po wymianie auto jak nowe.
Zgadzam się z przedmówcą zatkaj ręką ujście w zbiorniczku wyrównawczym i pościskaj przewód ten gruby (górny) od chłodnicy patrząc od przodu samochodu z prawej, tylko termostat musi być otwarty
witam mam poloneza atu z 2000 roku i skubaniec nie grzeje termostat wymieniony na nowy, nagrzewnice przedmuchałem powietrzem pod ciśnieniem, dojście do nagrzewnicy gorący przewód powrót także gorący. Co może być nie tak
:) to raczej niemozliwe Jest możliwe, różne rzeczy widziałem z dolotem. A termostat powietrza sprawdzałeś?
A moze poprostu termostat sie nie otwiera?
felka ma to do siebie, że w korku dochodzi pod 100 stopni i tak pracuję skodowskie termostaty. Bodajże szło wpakowac którys termostat od poloneza i wówczas sie ładnie na 90 trzyma. Sprawdź czy na postoju wskazówka ne wejdzie na czerwone pole, jak nie to jest ok i nie ma co sie pastwic nad autkiem
A gdzie on się znajduje ? Chyba nie chodzi o ten koło termostatu z pojedyńczym kabelkiem?
Witam, mam kłopot z układem chłodzenia. Wczoraj podjechałem pod dom i coś zaczęło sie kopcić z pod maski, otworzyłem ja i okazało sie ze z chłodnicy buchała para wiec nie zastanawiając sie dziś zakupiłem nową chłodnicę. Zamontowałem ja i chciałem przetestować, układ okazał sie szczelny nic nie kapało...ale woda zaczęła sie gotować a z korka na zbiorniku...
Witam. Panowie a ten silnik to ma ""elektrycznie sterowany termostat""??? Kolega Polonez napisał że pokazuje mu temperaturę 70 stopni a realna zmierzona w zbiorniczku to 68 stopni. Po wymianie czujnika temperatura jest OK ale gdzie? na zegarze czy pod maską. Co z dolnym wężem jest ciepły po wymianie czujnika temperatury? Jakieś dziwne to.
Ni z gruszki ni z pitruszki tak się stało? 130stopni? Niebywałe, sprawdź termostat w polonezie, a nawet jest lato, to możesz pokusić się o wymontowanie... do jesieni. Czy na benzynie występują te same objawy? Najlepiej pod analizator spalin podjechać, a gdy śmierdzi, to nawet wypada. Widzę, że twój samochód potzrebuje niejednej diagnozy, więc radzę...
a gdzie jest ten termostat dokladnie w polonezie caro plus? nie znam sie na tym za bardzo i czy musze spuszczac wode (borygo) czy moge wyjac ten termostat bez spuszczania borygo? Dodano po 2 a i jeszcze zapomnialem dodac ze jak jezdze mam wylaczone nawiewy to w sordku robi sie goraco jakby troche cieple powietrze lecialo nawiewami, jak wlacze nawiewy...
zrob test w postaci zatkania dolotu powietrza (termostat) i wtedy zapal
"Pan serwisant BMW" ma doświadczenie z takimi przypadkami na codzień... Zatem poproszę o zdjęcia przewodu z termostatu do zbiornika wyrównawczego przy prawym nadkolu.
Jak z nawiweu ;eci ci zimne powietrze to znaczy ze to wina plynu chlodniczego. Albo za malo albo zapowietrzony albo termostat non stop otwarty.
Sprawdz czy drożna chłodnica załóż termostat, bo bez niego nie zamknięty jest mały obieg. Termostat zamyka mały obieg???
Czujnik temperatury ( czyli termostat) i syrena nawet od poloneza od alarmu. Może być klakson samochodowy.
A jeszcze jedna sprawa, uszczelkę pod głowicą montować na silikon czy na sucho? Na sucho. Ludzie się nauczyli montować wszystko na sylikon a ten potem się odlepia i zatyka kanały olejowe lub doprowadza do uszkodzeń elementów. Tylko jak ten termostat zamontować? Może plastikowy kawałek rurki i w niej osadzić termostat i całość wstawić w rurkę dolotową...
Wydaje się wszystko super teraz juz wymieniony: -termostat z poloneza super się grzeje teraz 5 minut - węże dwa na wtrysku bo były rozwalone całe w poprzek - chłodnica odpowietrzona - wymienione świece - bak od góry rozszczelniony ale to wcześniej już chodź napewno troszkę pomógł ale nie zawiele. Bak uno (Ocynk) ~150zł Termostat ~30 zł Świece ~40 zł...
Ja na polonezie przejeździłem na gazie ponad 100tys.km i nie stwierdziłem jakiegoś negatywnego wpływu wynikającego z działania termostatu na wlocie powietrza. Oczywiście sprawnego.
Ten z termostatu silnika , 1 kabelkowy.
Do tego gaźnikowego silnika przekręcasz obudowę paska rozrządu z wersji wtryskowej razem z kołami na których pracuje pasek rozrządu( w zasadzie te jedno większe oraz te na które mocuje się pasek klinowy), w każdym razie te z takimi wycięciami (wycięcia są po to aby czujnik mógł zliczać impulsy), następnie musisz wyciągnąć odkręcić z bloku pompę paliwa,...
A może termostat ci padł.
Witam serdecznie. Otóż dzisiaj kupiłem po dosyć taniej cenie poloneza z silnikiem 1.5 na pasku lecz przy silniku jest trochę brakujących części takich jak cewka, wszystkie przewody gumowe(od układu chłodzącego), gaźnika itp. Większość części już skompletowałem lecz nie mogę nigdzie znaleźć informacji gdzie powinien iść ten wężyk wychodzący od termostatu...
Od pewnego czasu po przejechaniu 3-4 kilometrów temperatura na wskaźniku przekracza 90 stopni. Wcześniej nigdy tak nie było, wskazówka zatrzymywała się troszkę przed 90 po nagrzaniu silnika. Wymieniłem termostat i nic się nie zmieniło, wymieniłem czujnik włączający wentylator i też nic się nie zmieniło (sądziłem, że wentylator zbyt późno się włącza)....
Nic dodać nic ująć.
To na korku to opary oleju i wilgoci z poeietrza, uruchom silnik na postoju aż do osiągnięcia temperatury {wskażnik,reduktor,nagrzewnica} i zrób jazdę testową jeśli w trakcie jazdy temperatura będzie malała to chyba termostat się nie zamyka .
Z tego co pamiętam, to obydwa są na obudowie termostatu. Od wiatraków jest w chłodnicy.
Moze masz uszkodzony termostat? Temperatura silnika utrzymuje sie w normie?
To trochę zmienia sytuację. Sprawdź, czy nie masz "bąbelków" w zbiorniczku wyrównawczym, i czy z oleju w silniku nie zrobił się "majonez" jeśli tak -głowica w górę, jeśli nie - zajrzyj do termostatu. Pozdrawiam
ten czujnik jest na dwa przewody, ten co jest na jeden jest do wskaźnika, nie pamiętam dokladnie w co jest wkręcony bo swojego poldorovera sprzedalem dwa lata temu, ale chyba w obudowe termostatu. Nie latwo go dojrzeć.
mam problem z wskaznikiem temperatury. niedawno wymienilem termostat i od tej pory wskaznik temperatury oszalam, po krotkim czasie jazdy wskakuje mi na okolo 90 stopni a pozniej szybko spada szczegolnie gdy bujnie autem np na zakrecie. prosze o porade
sprawdz termostat w filtrze powietrza, oraz drorzność układu wydechowego
Uszczelkę spod głowicy jak by co możesz łatwo sprawdzić robiąc test chemiczny na zbiorniczku wyrównawczym. Uważam jednak że to termostat lub zamarznięta woda jest przyczyną twojej usterki.
Panowie znalazłem genialne w swojej prostocie rozwiązanie a mianowicie pompa od poloneza jest calutka z aluminium(korpus) zaś pompa z fiata 125p ma korpus z aluminium oraz dekielek(ten od strony silnika) z blachy. Rozwiązanie polegało na przełożeniu dekielka stalowego z pompy od fiata który ma grubość jakieś 4-5mm do pompy poloneza której to dekiel...
Witam, niedawno stałem się posiadaczem Fiata Uno 1.0 Fire (rocznik 1997) i mam w związku z tym kilka pytań. Dodam jeszcze że jest to mój pierwszy samochód. 1. Płyn chłodniczy jest poniżej stanu minimum ale nie widzę jaki tam jest kolor czy mogę wlać obojętnie jaki? Bo różne opinie na ten temat słyszałem i sam już nie wiem. 2. W moim Unie (z resztą podobno...
Witam, Z podobnym problemem spotkałem się w Polonezie z 97 roku, wtrysk jednopunktowy Boscha, chłodnica także z dwoma czujnikami. Objawy były takie, że podczas upałów grzał się niesamowicie (od ciśnienia pękł zbiorniczek wyrównawczy i nagrzewnica puściła). Podejrzewałem pompę wodną lecz źródłem problemów okazał się termostat. Zablokował się w pozycji...
Ile bierze oleju?
Kolego, moje auto ma webasto. I chyba tak się dzieje tylko w audi. Bo miałem juz mnóstwo samochodów i ogrzewanie nie zabierało ciepłą na tyle, żeby wychładzać silnik. Takie rzeczy mogły się dziać w polonezie ale nie w aucie z 2011r. Od tego jest termostat, że ma otwierać krótki i długi obieg wtedy kiedy to konieczne, żeby utrzymać optymalną temperaturę...
nawiązując do tematu chcialem zadac pytanie na temat poloneza z 1-pkt wtryskiem boscha z 1997 roku - w jaki sposob w tym samochodzie odpowietrza sie uklad chlodzenia? tez mam jakies dziwny problem z przegrzewaniem sie silnika - dzisiaj mam zamiar wymienic termostat ale nie wiem czy to cos pomoze - dzisiaj jak jechalem to po 4 km wybilo mi cala wode...
Uszkodzony termostat (cały czas otwarty) . Podczas jazdy pęd powietrza wychładza płyn w układzie.
Samochód wyzionął ducha - problem był do jego końca, aczkolwiek pomogła wymiana termostatu i chłodnicy (która na skutek zalewnia wodą była całą w kamieniu).
W samochodach, z którymi miałem do czynienia były dwa czujniki. Jeden odpowiadał za wskazania temperatury na desce, korzystał z niego również sterownik benzynowy i on był umieszczony w bloku silnika w rejonie termostatu. Drugi sterował wentylatorem na chłodnicy i w FSO (Duży Fiat) i Polonezie umieszczony był na chłodnicy, ale już megance znajdował się...
Cieczy? Nie. Jest na czapce termostatu (dwa, do ecu i zegara). Powietrza jest w innym miejscu.
O właśnie temat na czasie,mianowicie kolega w polonezie 1.9 diesel ma taką sytuację,że na postoju na wolnych nagrzewnica jest gorąca,a tylko ruszy samochodem to nagrzewnica robi się zimna,wymieniono juz termostat na nowy,i problem nie ustąpił.
Być może zeby do linki się dostać to wystarczy rozkręcić same zegary ale nie wiem dokładnie bo nie sprawdzałem. Ja jak rozręcałem to wyjmowałem odrazu całą deskę ale nie po to żeby się do linki dostać tylko po to żeby nagrzewnicę wymienić. A co do nagrzewania to żeczywiście polonez dosyć szybko łapie temperaturę ja osobiście miałem okazję porównać to...
Czujnik moźe być w dwóch miejscach .Na obudowie termostatu lub na kolektorze ssącym ztyłu silnika.Zasymuluj 4kOm-5kOm.
Witam. Miałem to samo co ty w 125p z silnikiem poloneza. Podejrzewałem: -mała ilość płynu, -uszkodzony termostat, -zapchany parownik, -nieprawidłowe podłączenie parownika, a była walnięta głowica i ciśnienie z silnika zapowietrzało układ chłodzenia. Nara.
Więc nie jesteś pewien czy czy nie ma nic między cylindrami,dawno zmieniałem uszczelkę i przy okazji wyciągnąłem duże kawałki gumy ,z rozwarstwionego przewodu.Skoro nie masz termostatu,mam wątpliwości co do sprawności pompy płynu.
I po kłopocie. Wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego - 39zł (ten który idzie do komputera) przy okazji też termostat -20zł i wyczyściłem obudowę termostatu strasznie dużo syfu się w środku nazbierało. musiałem dokupić litr płynu chłodzącego bo mi wyciekł przy odkręceniu obudowy termostatu - 12zł i uszczelkę 1,50zł. Auto odpala jak nowe Dzięki...
Najlepiej wyrabować na szrocie zestaw od jakiegoś samochodu (jakiegokolwiek), Polonez, Fiet, Zuk, Mercedes, Opel, itd, itp. I zamontować w jego samochodzie. Czujnik ze wskażnikiem, podłączyć zgodnie ze schematem "+", "-" i szygnał z czujnika. A u twego kolegi może być jedna z usterek: termostat lub nagrzewnica. Wymieńcie termostat ( jakieś 20 PLN),...
Nie we wszystkich przypadkach trzeba odrazu wymieniac czujnik wystarczy go tylko przeczyścić a najlepiej cały układ chłodzący ze zbierającego się mułu.O włączniku w kabinie mam odrębne zdanie.Niezbyt wygodne i trzeba pilnować temperatury.Wymiana termostatu jest jak najbardziej wskazana przy szybko nagrzewającym się silniku.
Polonezy UWIELBIAJĄ GAZ. Za cenę Atu można mieć naprawdę niezły ZŁOM z zachodu. A co do tematu. 1.Sonda lambda, najprawdopodobniej padnięta. Jednak nie ma potrzeby wymiany, gazownik może ustawić komputerek na stałe wartości - ja tak mam i spalanie w mieście 11, na trasie 9. 2. Sprawdz termostat powietrza czy nie bierze cały czas gorącego powietrza....
Jak chcesz rovera, to chcij coś innego (ze względu na padające jak muchy uszczelki pod głowicą Jak się pałuje na zimnym to tak się dzieje . Albo jak się ukłąd zapowietrzy albo termostat zatnie albo jak jest mało płynu.
Kolego diesel1473 termostat do wymiany. Pieniądze w błoto. Seat to nie Polonez :D
Nie wymieniaj dysz bo stacisz na osiagach,wyreguluj wszystko co sie da i nie gnieć mocno gazu, to pomoże.sprawdż termostat bo jak bedzie nie dogrzany to też będzie więcej palił.
Nie.Trzeba odkręcić termostat,wlew oleju,rurę do termostatu i linkę gazu ze wspornikiem.Po takich czynnościach człowiek wygląda jak biały inaczej(Murzyn nie wolno pisać)
powodem zaświecania lampki na pewno nie jest zepsuty termostat jeżeli chodzi o sondę to były na początku egzemplarze bez takowej
ja zawsze wyłączam na luz z górki. Auto więcej pali i kończysz hamulce. Jak często zmieniasz klocki? Założyłem rurę żeby szło zimne powietrze Polonez ma "termostat" na dolocie i sam sobie pobiera zimne/ciepłe z nad wydechu jak mu potrzeba. Wlot zimnego powietrza stosuje się w autach bez LPG, gwałtownie wpadające powietrze, miesza się z gazem, jest...
Jak jarasz kapocha to sobie bypass termostatu założ , przed jaraniem włączasz bypass i wentylatory ręcznie i masz duży zapas bezpieczeństwa wysadzenia silnika.
A probowales go zdiagnozowac "blyskowo"??? Czasami tam moga pojawic sie jakies bledy. A tak na marginesie, skoro masz go bardzo mulastego, to sprawdz czy termostat od powietrza przed filtrem sie nie zacial w pozycji 'powietrz znad kolektora'. Pozdrawiam :-)
Niby czujka z przesyłka to koszt do 40zł, ale lubię sam majsterkować. Zakładasz czujnik od poloneza za nędzne 12 zł, ja nie wiem co z ciebie za fachura. A tak ciężko zewrzeć dwa kable aby zobaczyć czy fena ruszy, no i istotne-czy sprawdzić czy chłdnica w okolicy czujnika jest gorąca? Moze pompa nie kręci, może termostat nie puszcza?
Witam czy ktoś mógłby mi pomóc w zidentyfikowaniu czujnika w polonezie z jedno punktem bosch'a. Dwa czujniki temperatury znajdują się z przodu na obudowie termostatu ok., ale jest jeszcze jeden czujnik, który znajduje się, stojąc od przodu samochodu, z prawej strony silnika pod kolektorem ssącym, w bloku silnika, wychodzi z niego jeden przewód z wsuwką...
W zasdazie w tytule wszystko zawarłem. Termometr pokazuje temperaturę po nagrzaniu silnika max 50-60°, góra 70! Wiatrak(na postoju) włącza się przy 90°. To samochód taty i uważa on, że termometr źle pokazuje i jeździ. Ale ogrzewanie pod psem! Raz w Polonezie tak miałem i po wymianie termostatu wszystko OK. A tu? Co bardziej prawdopodobne?
Kolego może tobie termostat tez już się wypracował i jest ciągle otwarty (nie zamyka się gdy jest zimny)
Jeśli zamarza reduktor to nie ma dobrego obiegu cieczy chłodzącej. Może to termostat bo dlaczego po nagrzaniu ? Lub reduktor jest źle podpięty do układu chłodzenia.
Witam posiadam Poloneza Caro 1.6 Abimex,a problem mam taki. Obroty silnika na rozgrzanym silniku klarują się na poziomie 1000/1200 obr.nin podczas podjeżdżania do świateł jak wcisne sprzęgło obroty wskakują na 2000 tys i tak się utrzymuje dopòki się nie zatrzymam. Byłem na analizatorze spalin wychodzi bogata mieszanka na niskich obrotach ,na wysokich...
czujnik jest na obudowie termostatu (ten z prostokątną wtyczką) do diagnostyki bosch potrzebny jest kabelek i komputer. Program i schemat znajdziesz na forum.
Właśnie tego węża ma nie być i rura tak pozostawiona też nie może być . Ale za to możesz przysłonić tak do połowy te rure dolotową. Może ci jeszcze działać termostat w dolocie i jak się rozgrzeje to zmienia miejsce poboru powietrza.
No to już nie wiem jak ci pomóc. Gdzieś jest ukryty chochlik. Termostat prawidłowo zamontowany i sprawny nie może zachowywać się inaczej niż w tym garnku.Musi otwierać się przy tej samej temperaturze. Problem musi tkwić gdzie indziej.Co do termostatów na 92*C to montowałem kiedyś taki do poloneza, więc chyba znajdziesz taki do lanosa, chociaż uważam...
Ot.....ja już emeryt ale jak patrzę na ten budżet....lata temu dostaję zlecenie na produkt, technologię (łącznie z maszynami, produkt namacalny) opanowuję w pół roku, zaczynam dostawy dla klientów, jeden z nich po kilku miesiącach staje na głowie aby mu odstąpić technologię, proponuje 30mln, w tym czasie dał zarobić brutto 65mln, dla porównania nowy...
sprawdz napiecie ladowania jesli wieksze od 14,5 wymien regulator sprawdz czy po zdjeciu przewodu przelewowego z korpusu przepustnicy ,przy silniku pracujacym paliwo dosyc dobrze leci , . jesli tylko kapie lub wcale nie leci sprawdz filtr paliwa, ewentualnie pompe paliwa a co do grzania ,jakie masz wskazania na wskazniku temp. jesli w okolicach 90 stopno...
Jeśli się wącza ale za późno ( ale czy napewno zapóżno i termostat otwiera drugi obieg cieczy na chlodnicę)) to odpowiedzialny za to jest wyącznik termiczny w chodnicy
proponowal bym sprawdzenie termostatu ,przy niesprawnie dzialajacym wentylator sie nie wlaczy gdyz nie ma obiegu ,a narasta cisnienie w bloku silnika wowczas przez cisnienie woda z bloku zostaje wypychana spowrotem do zbiorniczka i po przekroczeniu cis. 1 at wyleci przez zawor nadcisnieniowy,dzieje sie to nie tylko w matizach mialem to w seacie ibiza...
Wrócę do pierwszego (swojego) postu. Obecnie, po naprawie gazu, objaw się nasilił, do tego stopnia, że po przełączeniu na benzynę, nie chce chodzić w ogóle, chyba że po wyciągnięciu ssania. Gazownicy stwierdzili przepuszczający elektrozawór, podejrzewam, że to jest przyczyna - razem z benzyną idzie też niewielka ilość gazu. Jak sądzicie?? Cóż, na razie...
Jak w prosty sposób sprawdzić czujnik temperatury, ponieważ wskaźnik pokazuje tak mi sie wydaje zawyżoną temperature, chłodnica załącza sie dopiero jak wskazówka na wskaźniku wskazuje czerwone pole, wymieniłem termostat na silniku, termostat w chłodnicy i dalej to samo stąd podejżenie że czujnik źle wskazuje lub wskaźnik, Może ktoś wie jakie powinny...
Witam. Odkryłem dziwny problem z moim Polonezem. Otóż gdy silnik jest zimny i go odpalę pracuje on normalnie. Jednak gdy temperatura dojdzie mniej więcej do około 70-80 stopni obroty silnika zaczynają spadać i falować. Zauważyłem wtedy też że wskaźnik temperatury także faluje. Po jakimś czasie obroty wracają do normalnego poziomu.Z ciekawości zajrzałem...
polonez termostat termostat powietrza polonez polonez termostat powietrza
zerwana plomba wymiana modułu pralki candy zawór dwubarowy krups
master klima krups napełnianie
Solid State Systems SSS6692-BE, Toshiba 983C98B37672 NAND, GoodRam 32GB USB: Controller & Recovery Schemat elektryczny żarówki LED z powerbankiem, ładowanie Li-Ion, driver AL8860, USB MT3608