Właśnie sam odpowiedziałeś sobie na pytanie.Nie wyrównałeś(splanowałeś) głowicy, i jest tego efekt.Na 100% wywalona uszczelka pod głowicą.
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
Nie puchną węże tylko sie podnosi stan chlodziwa w zbiorniku wyrownawczym , czyli uszczelka pod glowica jest trafiona :/ ale teraz pytanie dolna czy gorna :/ Dla jasności ta górna tp pokrywa zaworów,a padła Ci uszczelka pomiędzy blokiem a głowicą.
przykra sprawa uszczelka pod głowicą ten typ silnika mial ten problem ,zbyt wąska scianka między 1i2 -3i4 cylindrem ,to jest stały problem tego silnika
Zaraz się zdenerwuję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/-font-c...
Ubytek płynu chłodzącego może wskazywać na uszczelkę pod głowicą. Sprawdź czy płyn chłodzący nie jest pomieszany z olejem. Jakby odało się Tobie odpalić, to sprawdź czy płyn chłodzący mocno gazuje. Zgaśnięcie może być spowodowane zapowietrzonym układem chłodzenia, który grzeje parownik (reduktor) Jak odczekasz chwilkę powiedzmy 10 min i znowu odpali...
Stara uszczelka będzie raczej wżarta w obudowy termostatu również przeczyść najpierw zeskrob ostrym nożykiem tak żeby nie porobić zacięć na obudowie następnie polerką na mokro na przykład kładziesz papier na prostym stole i delikatnie szlifuj dociskając całą powierzchnią.Napisz jak rozwiążesz już problem.
Dolałem w domu 2 litry i było mało
No tak się sklada ze jestem mechanikiem i widze jak te instalacje powoduja szkodu gaz po prostu jest za suchy jak braknie ci paliwa to wiekszosc osob włącza pompy paliwowe bo sa zle zapezpieczpne . Przykladow moge ci dac mnostwo jakie szkody to robi a jak ktos robi 10 tys rocznie to oszczednosc jest niewielka i kiedy zaczniesz zarabiac skoro gaz leci...
Bez problemu dostępna: [url=https://www.google.pl/search?q=polo...
(at)gimak Czasem puszczają broki ale częściej nagrzewnice/chłodnice korodują, puszczają uszczelki czy pękają węże.
badz uszczelka pod glowica
Mój masła nie ma. A co do odpowietrzenia, niedługo wymienię termostat i płyn w chłodnicy, to się okaże, czy jest dobrze. Oczywiście odpowietrzę. Dodano po 1 Upg. Uszczelka pod głowicą. Dodano po 1 Wymienię na nowy dla świętego spokoju. Auto bardziej rekreacyjne. Więc się mi nie spieszy. Dodano po 1 Choć był taki czas, że nowoczesna motoryzacja zawiodła...
Witam. Sprawdź kolego kompresje na cylindrach miałem do niedawna dwa poldki i w obu podobny przypadek wypalona uszczelka pod głowicą między cylindrami wiele wymieniałem i doszedłem do uszczelki. Pozdrawiam
Zero reakcji Dodano po 1 Znajomy mowi ze to może byc uszczelka pod glowica, prawda?
Samochód juz jest podczas naprawy.Wina to uszczelka pod głowicą i sonda.Dziękuję za pomoc pozdrawiam
Jeżeli świece są mokre to uszczelka pod głowicą uszkodzona.
No jest wiele rzeczy, bo niestety Polonez nie należał do auto dobre jakości. Mogę napisać Ci co mi się psuło ale pewnie też ktoś by się przydał że sprzętem, żeby to sprawdzić. Pod koniec żywotności miałem bardzo niskie ciśnienie na cylindrach, prawidłowe koło 12 atmosfer a u mnie nawet na ostatnim nie było 2 atmosfer na reszcie koło 7, lecz może być...
olej jest ok. a uszczelka trzyma
podejrzewam uszczelkę pod głowicą że jest uszkodzona bo w odmie zauważyłem biały śluz to już oznaki tak mi się zdaje ze to uszczelka
Witam, czy silnik pracuje równomiernie, czy do układu chłodzenia nie przedostają się spaliny. Polonezy tak mają, że po przegrzaniu leci uszczelka pod głowicą.
Jeżeli to Rover to uszczelka pod głowicą.
Pewnie wytarcze gumowe odbojniki ( albo za bardzo wkręcone), albo zużyta uszczelka okienna.
Uszczelka pod głowicą.
Niestety czeka Cię znów wymiana uszczelki pod głowicą lub głowicy jeżeli po rewizji okaże się że uszczelka była dobra.Przy wymianie uszczelki koniecznie nowe szpilki.Wymiana rozrządu prosta na znakach.
Czarna wersja wobec tego uszczelka pod głowicą.
W polonezie została wymieniona uszczelka pod głowicą i od tego czasu nie można go odpalić. Pompa paliwa jest sprawna (wymieniona na nową), ciśnienie paliwa odpowiednie. Komputer i świece też sprawne. Nawet wtrysk został cały wymieniony. Po polaniu benzyny pod wtrysk, odpalił trochę, pochodził i zgasł, po ponownym polaniu znowu odpalił i zgasł. Już nie...
w polonezach uszczelka pod glowica dlugo daje znac o awarii, ale czesto zanim rozwali sie do konca mozna jeszcze jezdzic nawet i rok! nalezy pamietac ze w glowicy na skutek reakcji chemicznych z czesto zuzytym plynem chlodniczym (kto pamieta o terminowej wymianie na plyn dobrej klasy?????!!) w glowicy na stuku z plaszczem wodnym uszczelki pojawiaja...
Jak ze sprężaniem , czy jest cala uszczelka pod glowicą?
mam cholerny problem!!!nie wiem jak ale Qmpel przy otwieraniu wybil mi szybe z tylu <prawwe drzwi>!!naszczescie okazalo sie ze kumpel ma dzwi od takigo poloneza i wszystko by bylo pieknie gdyby nie to ze nie umiem szyby zdemontowac a tymbardziej zamontowac!!!prosze pomocy!!!bo jak starszy sie dowie to mnie chyba zabije!!
Zostalo cos zle poskladane - kiepski mechanik. Dodano po 2 tak jak kolega mowi lewe powietrze. Czesto np uszczelka pod kolektorem ssacym jest nowa ale pozostalosci starej sa niedoczyszczone.
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
Samochod oddany do serwisu. Dalem sobie z nim spokoj. Powiedzieli ze to uszczelka pod glowica.
linka od regulacji jest na swoim miejscu, przewody podciśnieniowe też są na swoim miejscu. No chyba że to jest uszczelka pod głowica, tyle ze rok temu była robiona ale niema oznak ze to znowu ona.
Pierwsze co zrob to wymien filtr gazu potem wypada wyregulowac instalacje LPG. Odczytaj kody bledow z ECU . Obstawiam niski poziom sygnalu z sondy lambda kod 44. Moze byc problem rowniez z uszczelka pod glowica . Nie ubywa plynu w chlodnicy?
Polonez truck plus po 5 minutach gotuje płyn chłodnica zimna parownik ciepły nagrzewnica ciepła. Pomóżcie co to może być. Termostat, pompa, uszczelka pod głowicą? Po odkręceniu korka zbiornika wyrównawczego widać przepływający płyn więc pompa wg mnie odpada. Czy jeśli jest uszkodzona uszczelka to chłodnica będzie lodowata? Pytam ponieważ nie mam garażu...
miałem coś podobnego w fiacie,była to uszczelka pod głowicą,ale wtedy troche kopcił
Skoro wymieniana byla uszczelka to wyregulowac zawory trza- uszczelka siadla luzy sie wykasowaly .To OHV- ka wiec luzy po nagrzaniu sie zwiekszaja - przez to odpala bez problemu jak sie nagrzeje.
hej. poszła uszczelka pod głowica między 2 a 3 tłokiem...
Dokładnie korek i trzeba przepłukać układ chłodzenia szczególnie nagrzewnice i dam ci dobrą radę płynu nie lej więcej jak do kreski minimum, miałem tego poloneza siedem lat, bardzo szybko można go przegrzać i zaraz leci uszczelka pod głowicą a nie jest to mały koszt.
uszczelka pod glowica prawdopodobnie nie przybywa wody w oleju ??
Sprawdź przewód podciśnienia między kolektorem a serwem, lubi sparcieć i ssie lewe powietrze, przewód do podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu od gaźnika a w końcu szczelność całego kolektora, może gdzieś uszczelka poszła?. R.
byc moze uszczelka pod glowica? ale nie jestem tego pewien na 100%
Na pewno nie cewka bo są na 1-4 i 2-3 , moduł podobnie. Moze być uszczelka między cylindrami. Sprawdź ciśnienie na tłokach.
Uszczelka pod głowicą do wymiany,nowe śruby,nie polecam amatorom.
Ok wymontowalem przepustnice, ciezko cos stwierdzic na oko jutro kupie uszczelki, dziwi mnie jedna sprawa miedzy przepustnica a kolektorem uszczelka byla Natomiast miedzy wtryskiwaczem a przepustnica nie czy tak ma byc? Dodano po 2 Niestety wymina uszczelki nic nie dala objawy pozostaly , wkreca sie do 5tys , strzela, s slychac swist przy dodawaniu...
Tak sobie myślę czy wszystkiemu nie jest winna uszczelka pod głowicą, tyle że w mojej okolicy nikt sie nie zajmuje planowaniem głowic... W sobotę sprawdze ten wałek. Chyba na wiosne pomyśle nad wymianą silnika bo coś czuje że tak będzie prościej i taniej... Dziękuje i pozdrawiam.
Czyli tak jak wcześniej pisałem - wersja pesymistyczna. Definitywnie uszczelka pod głowicą. Po wymianie układ chłodzenia przestanie się zapowietrzać. Pozdrawiam
Samo to że mówisz że Ci płyn paruje,to jest 100% uszczelka pod głowicą,a jeśli chodzi o olej to nawet nie próbuj.
Oj ale ekranowi tam się nie działo nic, urywał się jeden z przewodów, zazyczaj biały, kontaktował tylko dlatego, że trzymała go izolacja. Gaźnik nie, już prędzej uszczelka pod gaźnikiem albo pod kolektorem.
witam mialem problem z poldkiem , w ukladzie chlodzenia byl olej, mechanik wymienil uszczelke pod glowica zplanowal ja i gotowe . Przejechalem pare metrow i zaczelo sie gotowac , okazalo sie ze do ukladu dostaje sie podcisnienie , co moze byc uszczelka ? czy cos innego??
uszczelka polonez uszczelka głowicy polonez uszczelka głowicę polonez
uszkodzenia skrzyni conica beretta dioda centrali
samsung wd0804w8e politechnika poznańska
Wszystkie 8-cyfrowe kombinacje binarne: 0 i 1 Sterownik WIA dla Brother DCP-7010 - Instalacja i Problemy