Właśnie sam odpowiedziałeś sobie na pytanie.Nie wyrównałeś(splanowałeś) głowicy, i jest tego efekt.Na 100% wywalona uszczelka pod głowicą.
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
Nie puchną węże tylko sie podnosi stan chlodziwa w zbiorniku wyrownawczym , czyli uszczelka pod glowica jest trafiona :/ ale teraz pytanie dolna czy gorna :/ Dla jasności ta górna tp pokrywa zaworów,a padła Ci uszczelka pomiędzy blokiem a głowicą.
przykra sprawa uszczelka pod głowicą ten typ silnika mial ten problem ,zbyt wąska scianka między 1i2 -3i4 cylindrem ,to jest stały problem tego silnika
Ubytek płynu chłodzącego może wskazywać na uszczelkę pod głowicą. Sprawdź czy płyn chłodzący nie jest pomieszany z olejem. Jakby odało się Tobie odpalić, to sprawdź czy płyn chłodzący mocno gazuje. Zgaśnięcie może być spowodowane zapowietrzonym układem chłodzenia, który grzeje parownik (reduktor) Jak odczekasz chwilkę powiedzmy 10 min i znowu odpali...
Stara uszczelka będzie raczej wżarta w obudowy termostatu również przeczyść najpierw zeskrob ostrym nożykiem tak żeby nie porobić zacięć na obudowie następnie polerką na mokro na przykład kładziesz papier na prostym stole i delikatnie szlifuj dociskając całą powierzchnią.Napisz jak rozwiążesz już problem.
Zaraz się zdenerwuję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/-font-c...
No tak się sklada ze jestem mechanikiem i widze jak te instalacje powoduja szkodu gaz po prostu jest za suchy jak braknie ci paliwa to wiekszosc osob włącza pompy paliwowe bo sa zle zapezpieczpne . Przykladow moge ci dac mnostwo jakie szkody to robi a jak ktos robi 10 tys rocznie to oszczednosc jest niewielka i kiedy zaczniesz zarabiac skoro gaz leci...
Dolałem w domu 2 litry i było mało
(at)gimak Czasem puszczają broki ale częściej nagrzewnice/chłodnice korodują, puszczają uszczelki czy pękają węże.
Bez problemu dostępna: [url=https://www.google.pl/search?q=polo...
badz uszczelka pod glowica
Witam. Sprawdź kolego kompresje na cylindrach miałem do niedawna dwa poldki i w obu podobny przypadek wypalona uszczelka pod głowicą między cylindrami wiele wymieniałem i doszedłem do uszczelki. Pozdrawiam
podejrzewam uszczelkę pod głowicą że jest uszkodzona bo w odmie zauważyłem biały śluz to już oznaki tak mi się zdaje ze to uszczelka
olej jest ok. a uszczelka trzyma
Zero reakcji Dodano po 1 Znajomy mowi ze to może byc uszczelka pod glowica, prawda?
Jeżeli świece są mokre to uszczelka pod głowicą uszkodzona.
Mój masła nie ma. A co do odpowietrzenia, niedługo wymienię termostat i płyn w chłodnicy, to się okaże, czy jest dobrze. Oczywiście odpowietrzę. Dodano po 1 Upg. Uszczelka pod głowicą. Dodano po 1 Wymienię na nowy dla świętego spokoju. Auto bardziej rekreacyjne. Więc się mi nie spieszy. Dodano po 1 Choć był taki czas, że nowoczesna motoryzacja zawiodła...
Pewnie wytarcze gumowe odbojniki ( albo za bardzo wkręcone), albo zużyta uszczelka okienna.
Samochód juz jest podczas naprawy.Wina to uszczelka pod głowicą i sonda.Dziękuję za pomoc pozdrawiam
Jeżeli to Rover to uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą.
Czarna wersja wobec tego uszczelka pod głowicą.
No jest wiele rzeczy, bo niestety Polonez nie należał do auto dobre jakości. Mogę napisać Ci co mi się psuło ale pewnie też ktoś by się przydał że sprzętem, żeby to sprawdzić. Pod koniec żywotności miałem bardzo niskie ciśnienie na cylindrach, prawidłowe koło 12 atmosfer a u mnie nawet na ostatnim nie było 2 atmosfer na reszcie koło 7, lecz może być...
Jak ze sprężaniem , czy jest cala uszczelka pod glowicą?
Witam, czy silnik pracuje równomiernie, czy do układu chłodzenia nie przedostają się spaliny. Polonezy tak mają, że po przegrzaniu leci uszczelka pod głowicą.
Samochod oddany do serwisu. Dalem sobie z nim spokoj. Powiedzieli ze to uszczelka pod glowica.
Niestety czeka Cię znów wymiana uszczelki pod głowicą lub głowicy jeżeli po rewizji okaże się że uszczelka była dobra.Przy wymianie uszczelki koniecznie nowe szpilki.Wymiana rozrządu prosta na znakach.
Polonez truck plus po 5 minutach gotuje płyn chłodnica zimna parownik ciepły nagrzewnica ciepła. Pomóżcie co to może być. Termostat, pompa, uszczelka pod głowicą? Po odkręceniu korka zbiornika wyrównawczego widać przepływający płyn więc pompa wg mnie odpada. Czy jeśli jest uszkodzona uszczelka to chłodnica będzie lodowata? Pytam ponieważ nie mam garażu...
Pierwsze co zrob to wymien filtr gazu potem wypada wyregulowac instalacje LPG. Odczytaj kody bledow z ECU . Obstawiam niski poziom sygnalu z sondy lambda kod 44. Moze byc problem rowniez z uszczelka pod glowica . Nie ubywa plynu w chlodnicy?
Sprawdź przewód podciśnienia między kolektorem a serwem, lubi sparcieć i ssie lewe powietrze, przewód do podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu od gaźnika a w końcu szczelność całego kolektora, może gdzieś uszczelka poszła?. R.
linka od regulacji jest na swoim miejscu, przewody podciśnieniowe też są na swoim miejscu. No chyba że to jest uszczelka pod głowica, tyle ze rok temu była robiona ale niema oznak ze to znowu ona.
miałem coś podobnego w fiacie,była to uszczelka pod głowicą,ale wtedy troche kopcił
W polonezie została wymieniona uszczelka pod głowicą i od tego czasu nie można go odpalić. Pompa paliwa jest sprawna (wymieniona na nową), ciśnienie paliwa odpowiednie. Komputer i świece też sprawne. Nawet wtrysk został cały wymieniony. Po polaniu benzyny pod wtrysk, odpalił trochę, pochodził i zgasł, po ponownym polaniu znowu odpalił i zgasł. Już nie...
Zostalo cos zle poskladane - kiepski mechanik. Dodano po 2 tak jak kolega mowi lewe powietrze. Czesto np uszczelka pod kolektorem ssacym jest nowa ale pozostalosci starej sa niedoczyszczone.
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
hej. poszła uszczelka pod głowica między 2 a 3 tłokiem...
uszczelka pod glowica prawdopodobnie nie przybywa wody w oleju ??
Na pewno nie cewka bo są na 1-4 i 2-3 , moduł podobnie. Moze być uszczelka między cylindrami. Sprawdź ciśnienie na tłokach.
Czy odpowietrzałeś po włączeniu nagrzewnicy,jak będzie przedmuch to będzie się podnosił płyn w zbiorniku wyrównawczym ,a uszczelka jest metalowa.
byc moze uszczelka pod glowica? ale nie jestem tego pewien na 100%
Skoro wymieniana byla uszczelka to wyregulowac zawory trza- uszczelka siadla luzy sie wykasowaly .To OHV- ka wiec luzy po nagrzaniu sie zwiekszaja - przez to odpala bez problemu jak sie nagrzeje.
Uszczelka pod głowicą do wymiany,nowe śruby,nie polecam amatorom.
Oj ale ekranowi tam się nie działo nic, urywał się jeden z przewodów, zazyczaj biały, kontaktował tylko dlatego, że trzymała go izolacja. Gaźnik nie, już prędzej uszczelka pod gaźnikiem albo pod kolektorem.
witam mialem problem z poldkiem , w ukladzie chlodzenia byl olej, mechanik wymienil uszczelke pod glowica zplanowal ja i gotowe . Przejechalem pare metrow i zaczelo sie gotowac , okazalo sie ze do ukladu dostaje sie podcisnienie , co moze byc uszczelka ? czy cos innego??
Ok wymontowalem przepustnice, ciezko cos stwierdzic na oko jutro kupie uszczelki, dziwi mnie jedna sprawa miedzy przepustnica a kolektorem uszczelka byla Natomiast miedzy wtryskiwaczem a przepustnica nie czy tak ma byc? Dodano po 2 Niestety wymina uszczelki nic nie dala objawy pozostaly , wkreca sie do 5tys , strzela, s slychac swist przy dodawaniu...
W plusach nie ma zaworu przed nagrzewnicą więc ten problem (często występujący we wcześniejszych modelach odpada). Faktycznie kolega ma najpewniej zapowietrzoną nagrzewnicę ale przyczyną nie jest wymiana płynu tylko zapewne uszczelka pod głowicą. Układ chłodzenia w Polonezie jest "samoodpowietrzalny" jeśli się nie da odpowietrzyć to pewnie cały czas...
Czyli tak jak wcześniej pisałem - wersja pesymistyczna. Definitywnie uszczelka pod głowicą. Po wymianie układ chłodzenia przestanie się zapowietrzać. Pozdrawiam
Samo to że mówisz że Ci płyn paruje,to jest 100% uszczelka pod głowicą,a jeśli chodzi o olej to nawet nie próbuj.
Dobra.Ostatnie pytanie i konczymy temat. 1-w zbiorniczku wyrównawczym żadnych bąbelek niema 2-stan oleju dobry(zaden majonez) i utrzymuje sie (nic nie ubywa i nic nie przybywa) Pytanie: W jaki sposób można się jeszcze upewnić,ze to uszczelka pod głowicą?
polonez uszczelka uszczelka głowicy polonez uszczelka głowicę polonez
obliczanie filtrów górnoprzepustowych akumulator wózek melex włącznik termiczny wentylator
pompa ciepła przepływ ciśnienie samsung wd0804w8e
Zatarte koło taczki - jak naprawić? Schemat elektryczny spawarki Magnum SNAKE 220 PROFI