Np przepalona między cylindrami uszczelka, sprawdź kompresję
Numer fabryczny podstawy 4144918.
Właśnie sam odpowiedziałeś sobie na pytanie.Nie wyrównałeś(splanowałeś) głowicy, i jest tego efekt.Na 100% wywalona uszczelka pod głowicą.
Wyciąg kombajn wyczyść nagrzewnice i dobrze uszczelnij gąbkowymi uszczelkami.
pod monowtryskiem odkręć od kolektora sprawdz uszczelki
jak polonez to pewno z gazem. Zrób od nowa regulacje po wymianie uszczelki.
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
podejrzewam uszczelkę pod głowicą że jest uszkodzona bo w odmie zauważyłem biały śluz to już oznaki tak mi się zdaje ze to uszczelka
no to jesli brak kompresji a auto na gazie jezdzi od dawna to jest duze prawdopodobienstwo ze zawory sie przepalily za dwóch cylindrach na raz a na pozostałych nie ? Chcociaż kto wie. Jeśli brak kompresji na cylindrach 1 i 2 lub 3 i 4 to wiadome o co chodzi. Przebicie na uszczelce pomiędzy cylindrami.
Jak bym dorabiał uszczelkę pod głowicę do poloneza to bym poprawił kanały wodne. Oryginalna uszczelka ma wszystkie kanały duże i jednakowe a powinny być stopniowane. Od strony pompy wody małe otworki i stopniowo coraz większe na końcu zostawiłbym oryginalne.
Nie puchną węże tylko sie podnosi stan chlodziwa w zbiorniku wyrownawczym , czyli uszczelka pod glowica jest trafiona :/ ale teraz pytanie dolna czy gorna :/ Dla jasności ta górna tp pokrywa zaworów,a padła Ci uszczelka pomiędzy blokiem a głowicą.
Po pierwsze nie ma potrzeby zasłaniania chłodnicy jeżeli termostat jest sprawny, kiedyś tak zrobiłem i po 4 km zagotował się. Po drugie w Atu/Caro plus nie ma zaworu na wężu, nagrzewnica jest cały czas gorąca. Jeżeli nie jest zakamieniona i wszystko sprawne to masz w polcie jak w piekarniku :-) Ja tak miałem, he he. Atu plus 1.6gli 1998r. Kilka lat...
olej jest ok. a uszczelka trzyma
Prawdopodobnie termostat zamknięty i nie otwiera przepływu na chłodnicę. Mały obieg cieczy działa a duży nie.Jaką temperaturę pokazuje w tym czasie wskaźnik na desce? Zacznij od termostatu- wymontuj, skontroluj w garnku z gorącą wodą czy się otworzy.Wysokie ciśnienie w przewodach chłodniczych? Jeśli nie to raczej nie będzie uszczelka.
Jakim cudem ? uszczelki są nowe
Pewnie wytarcze gumowe odbojniki ( albo za bardzo wkręcone), albo zużyta uszczelka okienna.
badz uszczelka pod glowica
Sprawdź czy masz iskrę na tej świecy jeżeli nie to spróbuj podmienić na np. świece z 1 cylindra jeżeli to nie pomoże to podmień przewód WN (jeżeli nie pomoże to prawdopodobnie cewka zapłonowa lub moduł) Mam nadzieje że choć trochę pomogę...
Zaraz się zdenerwuję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/-font-c...
Witam. Sprawdź kolego kompresje na cylindrach miałem do niedawna dwa poldki i w obu podobny przypadek wypalona uszczelka pod głowicą między cylindrami wiele wymieniałem i doszedłem do uszczelki. Pozdrawiam
Kup używaną przepustnice. POzatym do tego silnika stosuje sie ze skutkiem 100% tylko orginalne uszczelki roverka.
Jeżeli to Rover to uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą.
Wyjmij radio, włóż w powstały otwór dłoń, wymacaj tył pokrętła "ciepło zimno" Wychodzi z niego linka w pancerzu, idź wzdłuż linki, aż trafisz na mały, biały zatrzask, trzeba go wcisnąć w otwór który bez problemu znajdziesz. Linka nie przebiega tak jak powinna i poprostu nie zamyka do końca klapy, miałem to samo, roboty na 10 minut, ale ja grzebałem...
(at)gimak Czasem puszczają broki ale częściej nagrzewnice/chłodnice korodują, puszczają uszczelki czy pękają węże.
Sprawdź szczelność uszczelki pod wtryskiem
Czarna wersja wobec tego uszczelka pod głowicą.
Jak ze sprężaniem , czy jest cala uszczelka pod glowicą?
Dolałem w domu 2 litry i było mało
Samochod oddany do serwisu. Dalem sobie z nim spokoj. Powiedzieli ze to uszczelka pod glowica.
Może lewizna w dolocie,uszczelka pod obudową wtrysku?
Luz zaworowy na popychaczach hydraulicznych 0,05 jeśli jest większy to brak krzywek na wałku
Jeżeli świece są mokre to uszczelka pod głowicą uszkodzona.
Bez problemu dostępna: [url=https://www.google.pl/search?q=polo...
Nie wiem na ile sprawa moze być podobna.. u mnie w Polonezie była identyczna historia. Po wymianie uszczelki pod głowicą zaczęły stukać zawory. Mechanik spytał się mnie, czy tak było przed wymianą. Po moim zaprzeczeniu zdecydował się na ponowne zdjecie głowicy.. i co się okazało: przy składaniu pomylił kolejność popychaczy (czy czegoś podobnego - nie...
Witam, czy silnik pracuje równomiernie, czy do układu chłodzenia nie przedostają się spaliny. Polonezy tak mają, że po przegrzaniu leci uszczelka pod głowicą.
Drodzy internauci przeczytałem wszystkie posty na tym i innych portalach ale nadal nie wiem jakie szczeliny powinny być na zaworach z samoregulatorami . Piszecie że się nie reguluje zrobiłem tak i silnik nie odpala ,później ustawiłem na 0,20 i 0,25 silnik przebiera, zaś ustawiłem na 0,15 i 0,20 już było lepiej ale autko nie zbiera się na obroty. Pomocy!...
że twórcy poloneza 1600 zmienili tylko średnice cylindra z 77 na 80 mm To akurat bywa przyczyną pękania bloku "do kanału wodnego" a nie uszkodzeń uszczelki pod głowicą.
Witam wspominałem o płynie ponieważ bardzo czesto w tym silniku odkształceniu ulega powierzchnia bloku w wyniku czego płyn dostaje sie do 2 lub 3 cylindra poprostu siadają tuleje .Sprawdż dokładnie na zimnym silniku czy na świecach nie ma płynu.Osobiście kiedyś walczyłem z takim polonezem dopiero wymiana uszczelki+patent pomogła i samochód jeżdzi już...
Zero reakcji Dodano po 1 Znajomy mowi ze to może byc uszczelka pod glowica, prawda?
Sprawdzałeś stan płynu w chłodnicy, podejrzewam walniętą uszczelkę pod głowicą. Pozdrawiam.
moze bc uszkodzona uszczelka pod glowica
Jak chcesz rovera, to chcij coś innego (ze względu na padające jak muchy uszczelki pod głowicą) - ja przerobiłem cztery silniki 1.4 14K4F (w pewnym okresie taniej było kupić całego Poloneza 1.4 niż sam silnik i niewiele drożej niż wymiana uszczelki po bożemu). Dwa Roverki (silniki) 1.4 14K4F wymagające wymiany uszczelki podgłowicowej straszą jeszcze...
Miałem podobny problem w fiacie uno. Okazało się że w pompie uszczelka się ścięła (przecięła) i kawałek gumki blokował tłoczek. Po wymianie uszczelek wszystko jest ok.
Witam! Trzeba sprawdzić szczelność kolektora pod wtryskiem (często wciąga uszczelkę) i termostat! Pozdrawiam!
Ubytek płynu chłodzącego może wskazywać na uszczelkę pod głowicą. Sprawdź czy płyn chłodzący nie jest pomieszany z olejem. Jakby odało się Tobie odpalić, to sprawdź czy płyn chłodzący mocno gazuje. Zgaśnięcie może być spowodowane zapowietrzonym układem chłodzenia, który grzeje parownik (reduktor) Jak odczekasz chwilkę powiedzmy 10 min i znowu odpali...
silnik praktycznie ten sam co w polonezie, uszczelka glowicy, to wrazliwa czesc, ale zrobiona prawdlowo trzyma. przy kupnie sprawdz czy w zbiorniczku wyrownawczym nie jest "rosol" i czy na bagnecie od oleju nie ma smietany, jak nie to uszczelka jest ok. co do deszczu wpadajacego przez szyby, to zalozylem owiewki i po problemie. moim zdaniem samochod...
Sprawdź przewód podciśnienia między kolektorem a serwem, lubi sparcieć i ssie lewe powietrze, przewód do podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu od gaźnika a w końcu szczelność całego kolektora, może gdzieś uszczelka poszła?. R.
do filtra powinny dochodzic trzy rury jedna gabczasta od czola obudowy filtra druga z blachy na kolektorem wydechowym a trzecia od spodu filtra z dekla zaworowego krutka gumowa rurka jak patrzysz od przodu to na koncu silnika.a moze poprostu źle masz polozona uszczelke oddzielajaca komore silnika od plastikowego podszybia ta co znajdue sie na cienkiej...
Czy to ten sam silnik co w polonezie?
Samochód juz jest podczas naprawy.Wina to uszczelka pod głowicą i sonda.Dziękuję za pomoc pozdrawiam
No to się zaczyna klarować, uszczelka lub wężyk.
Ale nie odpala :/
W polonezie została wymieniona uszczelka pod głowicą i od tego czasu nie można go odpalić. Pompa paliwa jest sprawna (wymieniona na nową), ciśnienie paliwa odpowiednie. Komputer i świece też sprawne. Nawet wtrysk został cały wymieniony. Po polaniu benzyny pod wtrysk, odpalił trochę, pochodził i zgasł, po ponownym polaniu znowu odpalił i zgasł. Już nie...
Można sprawdzić po prostu też wydatek pompki paliwowej, w ciągu ok 30 sek ma na powrocie pojawić min 0,5L paliwa. A może masz nieszczelną uszczelkę pod wtryskiem i wtedy mieszanka też będzie uboga!!!!!!!!!!!!!
Zostalo cos zle poskladane - kiepski mechanik. Dodano po 2 tak jak kolega mowi lewe powietrze. Czesto np uszczelka pod kolektorem ssacym jest nowa ale pozostalosci starej sa niedoczyszczone.
Żeby wymienić cały elektrozawór to musisz jednocześnie wymienić wielozawór butli bo on jest zintegrowany/jednolity, tylko należy wymienić od razu uszczelkę i zrobić test na szczelność. Nie wiem jaką masz dokładnie butle bo typów jest kilka jak nie więcej.
czasami .Ale nie zawsze zamarza a jak by to byla uszczelka to by caly czas marzl?
Witam ,sprawdź silniczek krokowy jeśli takowy posiada (nie określiłeś jaki model ),jeśli jest w porządku to stawiam na uszczelkę pod głowica, łatwo sprawdzić : -stan płynu zmniejsza sie -węże od chłodnicy są napęczniałe zbyt mocno na gorącym silniku
Podmień korek, bo może być uszkodzony zaworek.Po jeżdzie na wyższych obrotach sprawdż czy węże robią się twarde,jeśli tak to wychodzi,że uszczelka.
1,4 16v do fiata jak cię mogę, mniejsza skorupa, będzie śmigać. W polonezie w tych silnikach to uszczelki pod głowicą nagminnie strzelały, za duży wysiłek dla tego motorka przy karoserii od poloneza. 1.6 16v to rzadka wersja poloneza, chyba nie do zdobycia.
miałem coś podobnego w fiacie,była to uszczelka pod głowicą,ale wtedy troche kopcił
Przy okazji sprawdzić regulator odśrodkowy wyprzedzenia zapłonu/jest pod palcem rożdzielacza.Sprawdzić czy ciężarki się nie zacinają i stan sprężynek.Sprawdzić też uszczelkę między filtrem a gażnikiem i drożność kanału podciśnienia w obudowie filtra powietrza/ta cienka rurka połączona z gażnikiem.
Zawory to różne szkoły są, najprościej 0,2mm wszystkie i tak zaleca chyba Morawski, niektórzy zalecają dolotowe ciaśniej, słyszałem o 0,15 i 0,17. Wszystko na zimnym oczywiście. Co do pływaka, cytat z morawskiego: Położenie pływaka względem pokrywy bez uszczelki 8+-0,25mm
A wyregulowałeś teraz tak jak potrzeba?
a i jeszcze jedna czy pod pompa wody jest uszczelka czy moze3 byc sam sylikon?
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
A na postoju sprawdzałeś czy parownik jest zimny?? jeśli tak to parownik do czyszczenia i najlepiej filterek z gazu tez wymienić.Ja miałem jeszcze taka przyczyne ze od gaznika przewód powrotny benzyny mi wypadł i sie dusił.Z tym lewym powietrzem też może być. Otwórz klape włącz silnik i jak bedziesz słyszał takie syczenie to bierze lewe powietrze.wymiana...
Niestety czeka Cię znów wymiana uszczelki pod głowicą lub głowicy jeżeli po rewizji okaże się że uszczelka była dobra.Przy wymianie uszczelki koniecznie nowe szpilki.Wymiana rozrządu prosta na znakach.
hej. poszła uszczelka pod głowica między 2 a 3 tłokiem...
Wątpię, czy GSI ma A i B w gnieździe tak samo, jak oplowski GLI. Sprawdź szczelność dolotu (uszczelki kol. ssącego, serwo hamulców).
sprawdz rozrzad pasek moze byc caly a przeskoczy i nie zapali wtedy cuda sie dzeja cisnie nie jest ok ale prycha w gaznik, na niektorych kolach byly dwa punkty do ustawienia rozrzadu, nie pomyl sie, sprawdz jeszcze jak przeskoczyl rozrzad to czy nie pogielo popychaczy, widzalem takie cudo i nie zapalalo, sprawdz jeszcze czy nie wywalilo uszczelki miedzy...
uszczelka pod glowica prawdopodobnie nie przybywa wody w oleju ??
Oj ale ekranowi tam się nie działo nic, urywał się jeden z przewodów, zazyczaj biały, kontaktował tylko dlatego, że trzymała go izolacja. Gaźnik nie, już prędzej uszczelka pod gaźnikiem albo pod kolektorem.
Dzięki wymienie korek. Wygląda już bardzo kiepsko i uszczelki to nie ma wcale juz chyba.
byc moze uszczelka pod glowica? ale nie jestem tego pewien na 100%
Uszczelka pod głowicą do wymiany,nowe śruby,nie polecam amatorom.
Uszczelka pod głowicą ,brak płynu w chłodnicy, awaria pompy wodnej -to twojego auta minusy.
Na pewno nie cewka bo są na 1-4 i 2-3 , moduł podobnie. Moze być uszczelka między cylindrami. Sprawdź ciśnienie na tłokach.
Dam ci dobrą rade. Kup se lepiej omege z takim silnikiem, bo koszt przerobienia poloneza na taki silnik to będą 3 omegi. Zawsze tu braknie podkładka, tam uszczelka, a na koniec padnie ci zawieszenie bo nie jest do takiego ciezaru przystosowane
Lepszy do uturbienia byłby 1,5 lub 1,3 . Kłopot jest np w grubości ścianek pomiędzy cylindrami. Już w silniku 1,5 są one małe i bez doładowania potrafi wydmuchiwać uszczelkę głowicy pomiędzy cylindrami. W 1,6 tłoki są większe, a ścianki cylindrów cieńsze, więc prawdopodobieństwo wydmuchania uszczelki jest większe.
Tak mi się przypomniało.Odkręć korek od zbiornika wyrównawczego, zapal silnik,zrób kilka przygazówek, jednocześnie obserwuj płyn w zbiorniku wyrównawczym. Jak wychodzą bąble, buzuje, lub jego stan nagle się podnosi, to do układu chłodzenia dostaje się ''jakiś'' gaz. Albo z reduktora ( jak słusznie zauważył kol. ''robokop'' ), albo z pod uszczelki głowicy....
Mam go dotknąć czy cos? Można dotknąć, ale ostrożnie. Zamarzający parownik zazwyczaj jest oszroniony, gdy silnik zaczyna przerywać - gasnąć na lpg. Zwykle wiąże się to z zapowietrzeniem układu chłodzenia. Najczęściej na skutek a)optymistycznie - za niskiego poziomu płynu b)pesymistycznie - wydmuchanej uszczelki pod głowicą Pozdrawiam
witam mialem problem z poldkiem , w ukladzie chlodzenia byl olej, mechanik wymienil uszczelke pod glowica zplanowal ja i gotowe . Przejechalem pare metrow i zaczelo sie gotowac , okazalo sie ze do ukladu dostaje sie podcisnienie , co moze byc uszczelka ? czy cos innego??
Jeśli układ był odpowietrzany i zapowietrzył się ponownie, a wszystko na to wskazuje, to może "skończyła" się uszczelka pod głowicą. Kiedyś u mnie w Polonezie takie właśnie objawy były zawsze początkiem końca żywota uszelki czego Tobie nie życzę.
Dobra.Ostatnie pytanie i konczymy temat. 1-w zbiorniczku wyrównawczym żadnych bąbelek niema 2-stan oleju dobry(zaden majonez) i utrzymuje sie (nic nie ubywa i nic nie przybywa) Pytanie: W jaki sposób można się jeszcze upewnić,ze to uszczelka pod głowicą?
witam wczoraj miałem podobny przypadek Czujnik ciśnienia w kolektorze(MAP) miał być uszkodzony ,okazało sie że kanał wejściowy (w kolektorze)był zapchany do tego stopnia że musiałem tam wiercieć objawiało sie to właśnie takim zachowaniem sinika tylko nie jestem bewny czy mono motronic to ma przyczyną może być lambda ,czujnik temp,wtryskiwacz lub nawet...
Sprawdzałeś zapłon i jego ustawienie?
witam albo masz wycieki z uszczelek , uszczelnień wału albo silnik do remontu Pozdrawiam
Skoro wymieniana byla uszczelka to wyregulowac zawory trza- uszczelka siadla luzy sie wykasowaly .To OHV- ka wiec luzy po nagrzaniu sie zwiekszaja - przez to odpala bez problemu jak sie nagrzeje.
Odkręcasz pompkę i wyciągasz popychacz - pręt średnicy bodajże 5 mm. Można próbować z podkładkami/uszczelkami pod bakelitową podstawka pompy, im cieńsze, tym więcej popychacza wystaje. Co do regeneracji gaźnika , to kup ośkę wraz przepustnica ( ale tylko wtedy gdy są problemy z wyregulowaniem biegu jałowego). A to że żre olej, to tylko Polonez, mało...
W sumie rozważałem uszczelkę. Jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to proszę pisać.
W plusach nie ma zaworu przed nagrzewnicą więc ten problem (często występujący we wcześniejszych modelach odpada). Faktycznie kolega ma najpewniej zapowietrzoną nagrzewnicę ale przyczyną nie jest wymiana płynu tylko zapewne uszczelka pod głowicą. Układ chłodzenia w Polonezie jest "samoodpowietrzalny" jeśli się nie da odpowietrzyć to pewnie cały czas...
Samo to że mówisz że Ci płyn paruje,to jest 100% uszczelka pod głowicą,a jeśli chodzi o olej to nawet nie próbuj.
Co temat jest stary, aly podpowiedź na przyszłość nie zawadzi. Ów element od pochłaniania par paliwa ma ch**** mocowanie-pasek skórzany. Ów pasek długo nie wytrzymuje co skutkuje opadnięciem ustrojstwa i dotykaniem do nadkola. To z kolei powoduje, że element nadkola rezonuje i słyszymy upierdliwy dźwięk. Lekarstwem jest kupienie tegoż paska lub... gumowej...
Witam .Czy masz jakieś inne objawy złej pracy silnika np. spadek mocy ,znikanie płynu chłodzącego .Czy chłodnica jest goraca ? Czujnik temp. ten od wskazika jest w silniku a od właczania wiatraka w chłodnicy . Pozdrawiam
Witam<br> mam problem z polonezem caro 1.6 po wymianie uszczelki od dekla zawworów niechce zapali. Silnik łapie ale zaraz potem gasnie. A z filtra powietrza wydobywaja sie spaliny prosze o pomoc
Pierwsze co zrob to wymien filtr gazu potem wypada wyregulowac instalacje LPG. Odczytaj kody bledow z ECU . Obstawiam niski poziom sygnalu z sondy lambda kod 44. Moze byc problem rowniez z uszczelka pod glowica . Nie ubywa plynu w chlodnicy?
Falowanie obrotów wcale nie musi oznacza konieczności wymiany silniczka krokowego. A co do uszczelki, to jesteś w stanie zrobić jakieś fotki?
NAJCZĘŚCIEJ TO WYPALONE GNIAZDA ZAWORÓW kłania się remont głowicy szlif zaworów - 90 zł planowanie - 30zł nowa uszczelka 70zł można to sprawdzić pomiarem szczelności polonez musi coś palić, jak ma za mało paliwa (małę obroty) to pali zawory :)
polonez uszczelka uszczelka głowicę polonez polonez uszczelka głowica
podmiana kanały mikroprocesorowe ładowanie akumulatora grzanie laminatu
karcher odkurzacz karcher odkurzacz
Kod do pilota 8w1 dla Technika 32-278AW15 Żółty wykrzyknik w trójkącie VW - co oznacza?