Czy pralka pomimo wibracji stoi na swoim miejscu czy przesuwa się? Jeśli nie występują stuki, trzaski i inne hałasy to serwis nie będzie miał podstaw do jakiś działań. Pralka raczej stoi na miejscu, jedynie co to bardzo nierówna praca bębna tak jak pisałem wyżej i stuki są takie jak na filmiku, który wysłałem. I mocne wibracje których wcześniej nie...
Jeżeli coś wali przy wirowaniu to są poluzowane śruby od przeciwwagi. Jedna przeciwwaga z góry,druga przód z dołu.
Trzeba odkręcić 2 górne śruby i zdjąć górną pokrywę/blat pralki, i tam jest blokada bębna trzeba poluzować śruby i wyjąć, przechylić pralkę do przodu i od dołu wyjąc styropianowe blokady.
Mogę tylko zgadywać że albo to ciała obce w bębnie albo poluzowanie śrub mocujących silnik do bębna.
Także nie starać się jej dobijać by bardziej do środka weszła? Ogólnie jak śruba jest poluzowana to beben się kręci ok. Ale nie mogę przecież zostawić bęben z poluzowana śrubą..
Witaj. Prawdopodobnie coś (gumowego) podczas prania spadło na grzałkę i teraz się wulkanizuje. Nie znam tego modelu, ale przeważnie grzałki wyjmuje się od tyłu bębna. Wystarczy poluzować śrubę, co znajduje się między złączami grzałki i grzałkę można wyszarpać. Pamiętaj o odłączeniu zasilania prądu i wody!
Miałem ostatnio podobny przypadek ale z inną pralką. W moim przypadku poluzowaniu uległy betonowe obciążenia które montowane są zazwyczaj na górze bębna piorącego. Poluzowanie ich objawia się właśnie takim "waleniem". Proponuje abyś zdemontował górną obudowę pralki i sprawdził czy te obciążenia są poprawnie zamocowane. W moim przypadku poluzowani uległy...
łożyska wymienione Wcześniej wymieniłem amortyzatory ale to też nie to. Pralka ogólnie stabilna jest, nie przesuwa się ale tłucze się na wirowaniu przeokrutnie. A przeciwwagi sprawdziłeś czy przypadkiem śruby mocujące się nie poluzował?
Witam. Gdy lekko odkręcisz śrubę mocującą koło, zastosuj ściągacz do łożysk trójramienny opierając go właśnie na tej poluzowanej śrubie i powinno Ci koło zeskoczyć z ośki bębna. Jeśli masz simering tzw. z kominkiem to masz już w zasadzie wszystko, tylko chęci, siły i do roboty byle przed świętami zdążyć. :x-mas:
Lepiej nowy , to są tanie rzeczy . Nie musisz szukać serwisu AGD wystarczy dobry sklep motoryzacyjny aby kupić pasek . Sprawdź mocowanie silnika (mógł się poluzować na śrubach) może to byc powodem spadnięcia paska .
Ten film powinien Ci pomóc przy demontażu grzałki: https://youtu.be/HdCcFsrzWYk Grzałka nie jest wklejana, ale nie zawsze idzie tak gładko jak na filmie i warto się wspomóc płaskim śrubokrętem podważając grzałkę po bokach. W większości przypadków wystarcza latarka z mocnym strumieniem światła. Jeśli zdecydujesz się na demontaż węża zbiornik-pompa: https://north.pl/karta/waz-polaczeniowy-...
Jejku tyle gadania w tak prostej sprawie. 1. Silnik i bęben kręcą się lekko bez paska, tak? Ustaw programator na końcówkę wirowania, może da się włączyć wirowanie bez marnowania wody, oczywiście bez paska. Włącz - jeśli silnik się kręci i zbytnio nie hałasuje to łożyska są OK. Uszkodzone łożysko słychać nawet przy ręcznym kręceniu silnikiem - jest głośne...
Witam Gdy odkręcisz z tyłu osłonę zobaczysz u dołu zbiornika silnik.Jest on przykręcony do zbiornika śrubą wystarczy ją poluzować z czuciem pchnąc silnik ku dołowi dokręcić nakrętkę.Powodzenia
Może śruby przeciwwagi bębna się poluzowały.
Jak się da obracać bębnem lekko, a kołem pasowym nie, to może masz poluzowaną śrubę zabezpieczającą.
Pralka bosch maxx6 WAE20160PL/14 po wymianie łożysk bęben pralki cofa się w stronę drzwiczek i spada pasek Bęben przesuwa się w sronę drzwiczek, a koło pasowe w przeciwnym kierunku, "uciekając" z ustalonej wspólnej płaszczyzny z kołem na silniku. Na taką usterkę jest relatywnie proste wyjaśnienie: Zbyt słabo dokręcona/poluzowana śruba zabezpieczająca...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam Sprawdźcie tarcze pozycjonera bębna (jest to tarcza z magnesem) czasami potrafi śruba się poluzować i tarcza się nie obraca razem z bębnem i moduł nie widzi obrotów bębna
Sprawdziłem mocowanie drzwi,wąż,sitko były ok.Zdjołem pokrywę pralki i okazało się że spadł pasek,gdy go założyłem pralka pobiera wode i oczywiście kręci sie bęben.Pasek spadł bo poluzowała się śruba mocująca koło napędzające bęben.Dzięki za zainteresowanie moim postem i podpowiedzi
Witam. Może poluzowała się śruba tórą jest przykręcony bęben pralki do wałka biernego (śruba w bębnie zakryta plastikową zaślepką)
Musisz odnaleźć i poluzować śrubę na obręczy o numerze części 11 8922. Jak się domyślam chcesz otworzyć zbiornik by wyjąć bęben z krzyżakiem?
Jak zdejmiesz trzy śruby na obwodzie krzyżaka oraz poluzujesz trzy śruby w części środkowej krzyżaka to będziesz mógł odsunąć bęben do tyłu.Wtedy wchodzą palce między płaszcz przeciwwagi i bęben i można założyc oring.
Dzień dobry, miałem identyczny problem. Wcześniej zdarzało się też, że pralka (po zakończeniu cyklu) ustawiała luk załadunkowy bębna w jakiejś dziwnej pozycji. Trzeba było ręcznie obrócić bęben i dopiero wtedy wyjąć z niego pranie. Po demontażu obudowy pralki okazało się, że przyczyna leży po stronie niewłaściwych odczytów czujnika obrotów bębna. Śruba...
Problem rozwiązany. Okazało się że śruba mocująca duże koło pasowe do bębna jest poluzowana. Wówczas pasek razem z dużym kołem się kręcił a bęben stał w miejscu. Wystarczyło tylko dokręcić śrubę i całość działa jak należy. Zamierzam jeszcze zabezpieczyć gwint specjalnym klejem aby się nie odkręcał. Więc wszystko jest ok. Temat do zamknięcia.
Być może poluzowała się śruba koła zamachowego bebna na wieloklinie i przeskakuje, kiedyś miałem podobnie.....
nie wiem czy ci to pomoże ale spotkałem sie z takim przypadkiem ale w urząrzeniu ricoh. Objaw był taki sam jak u ciebie też matryca nie nawijała się na bęben. Powód tego był prozaiczny - w zespole bębna poluzowały się dwie śruby mocujące odpowiadające za pozycjonowanie kątowe bębna. I poprostu klamra która powinna łapać matrycę ustawiała sie nieco w...
Witam. W końcu wziąłem wolne i znalazłem czas na nią. Szczerze powiedziawszy nie wiem jak ściągnąć pasek. Czy użyć siły czy raczej powinienem go w jakiś sposób poluzować. W każdym bądź razie jest to na pewno łożyska silnika, którego też nie udaje mi się zdemontować po odkręceniu dwóch śrub torx. Czy jest ktoś w posiadaniu jakiś instrukcji jak dokonać...
Dobra wszystko już jest w porządku. Okazało sie ze jak za mocno się dokręci bęben to gdzieś powstaje jakieś naprężenie i nie paca. Jak poluzowałem śrubę jest ok. Zamykam temat.
Witam ! Nie wiem jak w Twojej pralce , ale chyba masz ścięty klin na wale bębna , lub coś z mechanicznym połączeniu bębna z dużym kołem. Zdejmij pasek i duże koło i zobacz, może też nie ma połączenia wału z bębnem , połączenie zazwyczaj nitowane. Choć po namyśle tam nie będzie klin-a , tylko połączenie metal-metal na stożek , może po prostu poluzowała...
Jeśli to są podkładki tzw. gwiazdki to jak najbardziej należy je zastosować bo one zapewnią to, że śruby się nie poluzują. Należy zeszlifować nie łebki śrub a same śruby jeśli będą wystawały ponad nakrętkę. Śruby nie mogą wystawać bo będą obcierały o zbiornik w najlepszym przypadku lub bęben zablokuje się w zbiorniku po jego skręceniu.
Wydaje mi się, że są tam bębny, ale sprawdzę. Udało mi się przesunąć auto o jakieś dwa metry, ale nie puściło. Patrząc na szybko to trzyma lewy, ale nie mam pewności. I jak na złość w lewym jeszcze powietrza poniżej 1 bar, czyli muszę dopompować. Pompką w łapkę i od czegoś trzeba zacząć.. Są tam bębny, linka wchodzi do środka. Niestety muszę poluzować...
http://obrazki.elektroda.net/38_12780238... Regulację linki od ręcznego zaczynaj od..jej poluzowania :D Podnosisz tył samochodu,zdejmujesz koła,Bęben mocujesz 3 śrubami od kół podkładając pod nie podkładki/nakrętki grubości mniej więcej grubości felgi(wkręcenie samych śrub .bez podkładek,spowoduje że ich końce będą ocierać o szczęki,sprężyny lub...
Ja bym stawiał na poluzowany element przeciwwagi. Sprawdź wszystkie śruby mocujące te betonowe elementy do zbiornika.
Na bębnie pod przewodem nie ma żadnych śrub/ nitów/ zatrzasków? Może ścianka nie chce wyjść bo przewód trzyma, i zdało by się go poluzować?
Nie widzę tej pralki więc pewności nie mam. Ma zdjęciu widać że na dole jest "panel serwisowy" - to blacha o wysokości kilkunastu cm na samum dole pralki. Na boku powinna być przykręcona jedną lub dwoma śrubami. Odkręcasz z obu stron i ściągasz. Jak będzie oporna pomóż sobie płaskim srubokrętem. Grzałka jest centralnie pod bębnem. Zwykle jest tam śruba...
wydaje mi się, że to już robiłem ale linka była naciągnięta kluczem już przy dźwigi i kręciłem samoregulatorem na tym słabszym kole no ale teraz: 1) oczyszczę jeszcze dokładniej wszystko 2) poluzuję linkę 3) założę bębny i będę regulował przez otwór śruby samoregulator
Spory luz na osi krzyżaka, zobacz czy śruba na kole pasowym nie jest poluzowana, jeśli nie jest, to zdalnie nie pomogę. Dodano po 2 Widzę że bęben od Hotpoint Aqualtis, a tam krzyżaki lubiły pękać.
Witam Zdejmij obudowę po lewej stronie, jest tam tarcza z magnesem(poluzowała się śruba i tarcza luźno się obraca), ustaw ją tak żeby magnes był do dołu a drzwiczki bębna do góry.
Witam ponownie. Sprawa jest już zakończona, ale opiszę co i jak. Nie była to wina hydrostatu ani zasyfionych przewodów. Przyczyną (a raczej objawem) był ten ciężej kręcacy się bęben. Niestety nie doszedłem do tego sam i kosztowało mnie to "parę złotych", ale trudno :) Bęben kręcił się ciężej, ponieważ poluzowały się śruby na krzyżaku, co powodowało...
Poluzuj jak najwięcej można te dokręcone śruby i wtedy może założysz te po drugiej stronie. Gdy uda Ci się założyć wszystkie śruby dokręcaj stopniowo po kolei po trochu każdą śrubę i sprawdzaj czy bęben się lekko obraca jak dokręcasz śruby.
Rura zużytego toneru znajduje się z przodu zespołu bębna pod pokrywą w kolorzye kopiarki. Poluzuj śrubę dociskającą pokrywę to czasem pomaga. A najlepiej sprawdź samo ułożenie sprężyny w ruże i czy nie ma widocznych oznak uszkodzenia wewnątrz rurki.
no wreszcie zachciało mi się popatrzeć samemu do tej pralki i myślę, że znalazłem rozwiązanie. Skrajne śruby na krzyżaku są poluzowane. Poodkręcam i powinno być. Wybaczcie moje niedopatrzenie i dziękuje wszytkom za porady.
Ja jestem żoną :) dzięki za porady, zrobiłam to wszytsko plus sprawdziłam grzałkę. Rozwiązaniem problemu okazało się dokręcenie śruby bębna z tyłu pralki (nie wiem jak profesjonalnie nazwać). Coś się poluzowało, choć byłam już świecie przekonana, że coś wpadło do środka.
Odkręć prawy bok , zdejmij pasek jeśli nie jest zerwany. poluzuj śrubę przy grzałce i wciśnij ją trochę do środka następnie wyciagnij czujnik temperatury z grzałki . Wsadż srybokręt do środka otworu i podważaj klapki do góry jednoczesnie obracaj bęben. Powodzenia
witaj a nie lepiej samemu naprawić , masz albo poluzowane amortyzatory na śrubach ,albo firzbiny w pralce,szkoda kaski.Pozdrawiam
Dalej trzeba zdjąć krzyżak: poluzować śruby, ewentualnie odpiąć sprężyny mocujace do bębna, ostrożnie opukać krzyżak młotkiem tak aby nie uszkodzić przy tym drucika kapilary od termostatu. Po ściągnięciu krzyżaka wybijasz łozyska i simering, np. kawałkiem rury i młotkiem. I powtarzasz cały proces w drugą stronę: montujesz nowe łozyska i nowy simering...
Do Kolegi marbecia. Jeśli chodzi o czapki to powiem że ich tam nie widzę wcale. Widoczne śruby na zdjęciach służą (chyba bo słabej jakości zdjęcia są) do mocowania bezpośrednio na bębnie noża tnącego. Czapka jest to taki element który dociska nóż tnący do bębna. Wówczas w nożu nie ma otworów pod śruby a wymiana i regulacja dokonywana jest poprzez poluzowanie...
po pierwsze wyczyść elektrody, po drugie wyjmij zespół elektrody transferowej (dolnej) i zobaczysz tam listwę prowadzącą papier pod bębnem, zamocowana jest na dwóch śrubach, poluzuj śruby i opuść ją do samego dołu, następnie dokręć śruby i zmontuj całość. W 99% pomaga, oczywiście developer jeśli ma 45 tysięcy kopii też warto wymienić
A może jest to wina paska klinowego? Może jest krzywo osadzony na kole albo na silniku? Proszę sprawdzić czy sprężyny (jeśli takowe są) zapewniające amortyzację bębna są w dobrym stanie, proszę obserwować ich zachowanie podczas pracy pralki, a czy próbował Pan uruchomić pranie bez wsadu na samej wodzie? Może to kwestia wyważenia bębna. A czy odważniki...
Jeśli tak jest na pewno, to można poluzować tą śrubę o np. 1/4 obrotu w prawo. A jak nie pójdzie to w lewo.
śruby bębna śruby bębna pralki samsung śruby bębna pralki bosch
fałszywy płomień celeron pentium toyocie yaris
pilot cosmo zmywarka whirpool mruga start
Błąd CE na płycie indukcyjnej Samsung - jak naprawić? Domowe kwasy do lutowania: kalafonia, aspiryna, kwas cytrynowy, ocet – co wybrać?