Zrób pomiar ciśnienia na każdym cylindrze na sucho i z próbą olejowa jeżeli będzie na którymś słabe ciśnienie to bez do zbierania silnika może Ci z całego serca polecić ceramizer do silnika sprawdzony produkt
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Hm... różnica na dawkach wskazuje na uszkodzenie silnika lub wtrysków, wyciek nie jest tak ważny, teraz musisz wykonać pomiar ciśnienie w cylindrach, lub sprawdzić wtryski, będzie wiadomo czy to brak kompresji czy wtryski leją.
najpierw zmierz ciśnienie sprężania w cylindrach jeżeli wyjdzie ci inne ciśnienie niż zalecenie przez producenta to ten cylinder który będzie miał inne ciśnienie niż zalecane powtórz pomiar ciśnienia w cylindrze lub cylindrach tylko że do tego musisz zrobić próbę olejową. Poczytaj na tej stronie http://www.ceramizer.pl/content/view/37/
Zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Możliwość nadpalenia grzybka zaworu na którymś cylindrze. Poza tym świece wyglądają zbyt czysto. Powinny być troszkę w barwie kawy z mlekiem. Jeżeli pomiar ciśnienia w cylindrach wyjdzie poprawnie, to może lewe powietrze gdzieś zaciąga.
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Sterownik silnika nie pokazuje żadnych błędów, pomiar ciśnienia na cylindrach wykazał na trzech cylindrach 24 atmosfery, a na jednym 19. Masz już napisane gdzie problem. Do tego opisałeś problem bez jakiegokolwiek podania danych i diagnozy. Podstawa jak ciśnienie na CR i czy widzi obroty gdzie?
Nie wiem czy był przeprowadzony pomiar ciśnienia przed naprawą ? Zrób to przynajmniej teraz ,zmierz ciśnienie na cylindrach na ciepłym silniku potem ponownie tylko nalej z 1 cm ³ oleju do cylindra ,jeżeli ciśnienie wzrośnie masz uszkodzone pierścienie.Kiedyś opłacało się wstawiać tuleje z łady 1300 i nowe pierścienie do starych tłoków wszystko...
Sprawdzaliśmy uszczelkę pod głowica tez bez zarzutu Jak to "sprawdziliśmy"? Jak się sprawdza uszczelkę? Uszczelkę pod głowicą można jedynie wymienić, jest jednorazowa. Każde zdemontowanie głowicy, to nowa uszczelka. Odnośnie awarii, to na początek zrób pomiar ciśnienia w cylindrach.
Witam,jeżeli mogę coś zasugerować miałem kiedyś przypadek,że prąd na świeczkach był prawidłowy a przyczyną była uszczelka dmuchnięta pod głowicą między cylindrami Dodano po 1 pomiar ciśnienia na cylindrach jak najbardziej wskazany
A więc wbrew wrogiej internetowej propagandzie, graniczny luz zamków wszystkich pierścieni 1mm, średnica nominalna tłoka 79.47mm, 1 wymiar naprawczy 79.72mm, 2 79.97mm. Średnice cylindra: nominalna 79.51mm, naprawcze -1 79.76mm, 2 80.01mm. Więc luz nominalny masz 0.04mm, dopuszczalny musi mieścić się przed kolejnym wymiarem naprawczym, czyli daleko...
Silnik był ciepły podczas pomiaru,ale przepustnica nie była max otwarta,może być przez to błędny pomiar?
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
Według zdjęcia które wstawiłeś wygląda to tak, że na 3 cylindrze spalane są za duże ilości resztek oleju. Więc oczywiście na początku pomiar ciśnienia na wszystkich cylindrach przy wykręconych wszystkich świecach. Jeżeli pomiar wyjdzie dobry na wszystkich cylindrach no to trzeba będzie sprawdzić uszczelniacze na zaworach a następnie ( o ile nie będzie...
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, pomiar na zimnym i ciepłym silniku z próbą olejowa.
Witam ! Z tego co wyczytałem masz problem z silnikiem wysokoprężnym. Więc jest tak - nie chcę cię straszyć ale może być coś z pierścionkami ale żeby się upewnić trzeba zrobić pomiar ciśnienia w cylindrach, a pomiar taki robi się po długim postoju, najlepiej po nocy - silnik musi być całkowicie zimny i powiedzmy uspokojony. Nawet stojąc w miejscu mocno...
Analiza spalin nie jest tak dobrym sposobem jak pomiar ciśnienia w cylindrach , bo wynik może zależeć od wielu innych czynników . Jakość paliwa , zwłaszcza jego zanieczyszczenie ropą może dawać podobne objawy lecz byłoby to odczuwalne i widoczne na wszystkich cylindrach . Należy zatem jednak zacząć od pomiaru ciśnienia i dopiero po tym szukać ewentualnie...
Do kolegi adad485 : wykonać pomiar ciśnienia w cylindrach na zimnym silniku ( najlepiej na drugi dzień ) - nie odpalać, tylko wykręcić wszystkie świece i zmierzyć. Według zamieszczonego filmiku masz za niskie ciśnienie w cylindrach.
Zmierzyłem ponownie ciśnienie sprężania tym razem przyrządem lepszej jakości. Okazało się że poprzedni pomiar był niedokładny, ciśnienie sprężania na jednym cylindrze było dużo niższe niż na pozostałych, i ogólne zużycie silnika było już spore co stało się przyczyną problemu z odpalaniem. Dziękuję za podpowiedzi i pszepraszam za wprowadzanie w błąd...
Witam! Ma może ktoś dostęp do danych o silniku 1000.3A montowanym min. w ciągniku Lamborghini plus 660f. Robiłem pomiar ciśnienia na cylindrach i nie wiem jakie powinno być zalecane ciśnienie przez producenta. bardzo proszę o pomoc.
Ciśnienie 5 Bar to za mało. Tak jak pisałem zrobić trzeba jeszcze pomiar z próbą olejową , jak po nalaniu oleju na tłok ciśnienie podskoczy to znaczy ze problem jest po stronie tłoka , pierścieni , gładzi na cylindrze. Jeżeli nie ulegnie zmianie , tudzież zmieni się minimalnie na wyższe , to problem jest z którymś z zaworów.
Mogl przeskoczyc pasek na rozrzadzie i dlatego nie pali. Jak rozrzad ok to pomiar cisnienia w cylindrach. Rozrzad był niedawno wymieniany Tymbardziej do sprawdzenia
Dolanie oleju zmniejsza objętość komory spalania więc oczywiste że ciśnienie wzrośnie. Taki pomiar się robi na wszystkich cylindrach i z jednakową dawką oleju.
To po co w takim razie stosuje się próbę olejową? Nie da się idealnie wlać olej pomiędzy roboczą powiechnię tłoka a cylindra w celu "uszczelnienia". Im więcej wleje oleju, tym wyższe ciśnienie, teoretycznie nawet przy szczelności układu tłok-cylinder(albo nowe auto) ciśnienie tak czy inaczej teoretycznie wzrośnie?!
Witam. Jeżeli wydmuchuje spod korka oznacza to zużycie pierścieni oraz tłoków. Może nawet znacznemu zużyciu uległy cylindry. Podejrzewam, że ciśnienie spreżania jest za małe i dlatego ciężko odpala. Tak jak napisał (at)1 Marcin, pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni sprawę.
Tak jak wyżej , pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach, możliwe duże zużycie silnika.Filtr paliwa / gazu - czysty ? Konkretna odpowiedż byłaby gdybym znał typ silnika / numer/ wtrysk mono czy wielopunktowy, jaki sterownik / ECU/?
W tym samochodzie nie ma pompy paliwa w zbiorniku. Sytuacja z powietrzem w paliwie opanowana. Wyciągnąłem 3 wtryski, które za dużo paliwa puściły na przelew. Po rozebraniu całych wtrysków i umyciu w myjce, dwa się udało naprawić, trzeci praktycznie jest taki sam jak był. Po tym zabiegu ładnie zapala i ładnie pracuje, ale nic to nie zmieniło jeśli chodzi...
Ten błąd wcale tego nie oznacza. Odepnij cewkę a zobaczysz że będzie inny błąd. Wypadanie zapłonu jest sprawdzane na podstawie czasu pomiędzy pracą poszczególnych cylindrów. DIS to nazwa z Opla. Oczywiście że ta cewka jest z modułem który idzie wymienić ale nie jest osiągalny w sklepach. Cewka taka sama jak w Golfie IV. Teraz dopiero patrzałem na zdjęcia...
Czyli wsadziłeś uszczelkę grubszą na pałę a to błąd. Typowo powinna zostać taka uszczelka jak była bo wystawanie tłoków z bloku nie zmieniło się a to do tego dobiera się uszczelkę i tak się ja powinno dobierać przez pomiar wystawania tłoków i wtedy z tabeli dobór uszczelki.
Chcesz zwiększyć v-max? Zmień zębatkę łańcuchową z przodu na większą :) . Powinien osiągnąć nieco większą prędkość kosztem przyśpieszenia, druga sprawa że u ciebie to przyśpieszenie już jest słabe. Jednak moja YBR 125 osiąga tą setkę w miarę bezproblemowo. Więc wychodzi na to, że twoje moto po prostu ma zajechany silnik. Spróbuj ogarnąć pomiar ciśnienia...
Napocztek płukanka jak zrobi na YouTubie. Pomiar ciśnienia na cylindrach. Jeśli po pluka nce się poprawi ciśnienie idziemy dalej. Dajemy ceramizer i sprawdzamy ciśnienie Myjemy silnik sprawdzamy czy niema wycieków. Miska olejowa szelnosc poladzen miska dół silnika Pokrywa Górna walkow blok. Blok silnika dół silnika na uszczelce. Kolekror wydechowy blok....
Właśnie w tym samym dniu wymieniałem filtry oleju powietrza oraz sam olej I co wlałeś zamiast oleju?..... Ten sam, Czy inny?, i ile tego wlałeś? - niezależnie, dalej obstaję przy uszczelce pod Gł. Zbyt 'rzadki' (niskiej lepkośći) olej dawałby odgłos 'klekotu' zaworów. Tu raczej wyrażnie słychać wrażenie braku zapłonu na jednym lub dwóch cylindrach....
(...)Pomiar ciśnienia sprężania w tym przypadku swiadczy jedynie o szczelności zaworów.Cylindry dmuchają sobie ciśnienie nawzajem.Ciśnienie w cylindrze jest ale nie wtedy kiedy ma nastąpić zapłon bo w sasiednim cylindrze akurat zawory są otwarte i ciśnienie ucieka.(...) Chyba, że pomiar wykona się prawidłowo, tj. wykręcając na czas pomiaru świece nie...
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Można by sprawdzić sam ten pompowtrysk czy jest sprawny oraz ciśnienie w cylindrach manometrem lub oscyloskopem poprzez pomiar przebiegu prądu rozrusznika.
Witaj! Skoro masz problem z linką gazu to bym się zastanowił o remoncie silnika. Przy tym pomiarze mogą być pierścienie - gładź w cylindrach - zawory. Przy wykręconych świecach kamerką można zobaczyć w środku cylindrów. Najprościej wyjąć głowicę i będziesz widział jak wyglądają cylindry no i zawory. Pozdrawiam Miro.Nasz
Pomiar ciśnienia cylindrów, do sprawdzenia słupki kopułki aparatu zapłonowego - są aluminiowe, w zestawieniu z mosiężnymi czy miedzianymi stykami przewodów szybko korodują pod wpływem wilgoci.
Zrób próbę szczelności cylindrów lub pomiar ciśnienia w cylindrach.
Ciśnienie oleju nie jest wykładnikiem kompresji. Sprawdź ciśnienie pompy zasilającej. Jeżeli z odmy nie wydostaje się smród i opary przedmuchów, to pomiar ciśnienia w cylindrach możesz sobie darować. Regulacja była zrobiona? kto to wymieniał? Czujnik ciśnienia turbo sprawdzony/podmieniony? Czy nie ma na pewno nieszczelności w intercolerze i w układzie...
Może jakiś pomiar ciśnienia w cylindrze. Czy zapłon jest ustawiony dobrze?
Sprawdź ciśnienie w cylindrach a następnie do każdego z nich przed pomiarem wstrzyknij po 50 ml.oleju silnikowego.Jeśli drugi pomiar wskaże wyższe wartości to leżą pierścienie jeśli wzrost będzie minimalny zawory.
Pomiar ciśnienia w cylindrach, sprawdzenie czujnika położenia wałka rozrządu i wału, sprawdzenie ustawienia rozrządu,to na początek. podlaczalem go do komputera i nie pokazuje zadnych bledow.. Co to za komputer ?
Ciśnienie jest w porządku w cylindrach czy oleju?pomiar ciśnienia świeżego oleju zrób na zimno i gorąco
Wykonaj pomiar ciśnienia sprężania ,jeżeli na niepalących sąsiednich cylindrach ciśnienie jest niskie i takie samo co do wartości ,to masz dmuchniętą uszczelkę pomiędzy cylindrami .
" Sprawdziłem ciśnienie oleju na cylindrach " takiego czegoś jeszcze nie widziałem ale chętnie bym zerkną :). Z Twojego opisu wynika iż przeprowadziłeś pomiar ciśnienie sprężania oraz tzw. próbę olejową.Wniosek z tego jeden: na pewno masz nieszczelność w układzie tłok cylinder. Bez rozkręcania się nie obejdzie.
Skoda Octavia 2001 1.4 16V Silnik nierówno pracuje nie ma siły, przygasa. Vag pokazuje błąd: 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal Pomiar ciśnienia pokazał: cylinder 1 - 8,5 cylinder 2 - 14 cylinder 3 - 14 cylinder 4 - 14 po prubie olejowej: cylinder 1 - 9,5 cylinder 2 - 15 cylinder 3 - 15 cylinder - 15 Wymieniłem...
Co to znaczy "kompresja dobra"? Użyłeś manometru? Bo to że wykręcisz świecę i nie możesz utrzymać palca na otworze, to jest normalne. Wystarczy że będzie ze 3 bary i już nie utrzymasz palca na otworze pod świecę :P . A silnik może mieć nawet i 14 barów. Poniżej 9 bar powoli kwalifikuje się do remontu. Więc mierzysz ciśnienie na cylindrze. Wychodzi np...
Wszystkie te błędy mogą być spowodowane brakiem ciśnienia oleju więc pierwsze co to pomiar manometrem tego ciśnienia, po drugie jak widzisz masz wypadanie zapłonu na 3 cylindrze dlatego może kuleć na jałowym.
Dokładnie jaki kod błędu? Pomiar ciśnienia w cylindrach robiłeś?
Witam, mam problem z autem Audi A4 B6 1.8T BFB 163KM LPG, auto odpala normalnie lecz nie równo pracuje gdy jest zimne jak silnik się rozgrzeje to chodzi równo po podłączeniu pod komputer wyświetla się błąd wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze sporadyczny, wymieniłem świece na nowe, zamieniałem cewki, wymieniłem zaworek na oryginał od odpowietrzenia...
Witam Zrób próbę olejową, tzn wstrzyknij traszkę oleju silnikowego w cylinder ten co ma słabe ciśnienie i dokonaj pomiaru. Jeżeli ciśnienie wzrośnie dość znacznie to pierścienie, jeżeli nie to wypalony zawór.
Mechanik stwierdził że w jednym cylindrze jest słabe ciśnienie 4 bary To jest słabe ciśnienie? To jest totalna kaplica. Mogłeś np. uszkodzić gwint świecy krzywo ją wkręcając albo pomiar źle wykonany. Przy takim ciśnieniu ten cylinder by w ogóle nie pracował.
Nie kręci się 8 czy 15 razy, tylko do momentu aż ciśnienie przestanie rosnąć. Po drugie pomiar sprężania nie wiele ma wspólnego z diagnozą brania oleju.
Jak był podparty zawór to mogło wypalić zawór i gniazdo. Pierwsze pomiar kompresji. Miernik kosztuje 50 pln. Dwa jak pomiar wyjdzie słabo można zablokować wał w GMP tego cylindra miedzy suwem sprężania a pracy podać ciśnienie powietrza z kompresora i nasłuchiwać skąd wylatuje czy odmą. Czy przez dolot czy wydech. Ale moim zdaniem masz do poprawy gniazdo...
A tego, że na 2 cylindrze świece mają kompletnie stopione elektrody to nikt nie zauważył ? Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach, to tak na początek
Objawy przy pomiarze oporności, które kolega opisał, wskazują na uszkodzenie cewki. Zwiększony opór cewki pierwotnej (NN), powoduje, że przez nią płynie mniejszy prąd i wytwarza mniejsze pole magnetyczne i to powoduje, że na cewce wtórnej (WN), wytwarzane jest za niskie napięcie, konieczne do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie)....
Miałem tak z tłokiem w Nisanie /dizel/ został korbowód ze sworzniem a tłok w kawałkach wpadł do misy. Raczej słychać wyraźnie takie atrakcje w silniku a tu tylko zgasł , Pomiar ciśnienia cylindrów powinien cos powiedzieć pozdro
Ja tu czegoś nie rozumiem. To jest prosty silnik benzynowy. Ma być paliwo, powietrze i iskra. To jest niby wszystko. A motor nie pali. Albo masz zwyczajnie dyszę zabitą w gaźniku.Albo nie masz odpowiedniego stopnia sprężania. Zatem gaźnik na stół, wykręcamy dysze i przedmuchujemy. Każda dysza ma być czysta. Czasem wpadnie wiór albo kawałek paprocha...
A diagnostyka komputerowa robiona? Pomiar ciśnienia na cylindrach?
To całkiem inna bajka niż w samochodach, pomiar robi się przy pomocy przyrządu z manometrem ale nie kręcąc wałem, tylko ustawiając tłok w GMP i podając odpowiednie ciśnienie (około 5 atm) do cylindra przez otwór świecy. Oczywiście wał musi być zablokowany, silnik rozgrzany a wlew oleju dobrze uszczelniony. Obserwuje się czy są przecieki powietrza przez...
Pomiar ciśnienia w cylindrach, był robiony? Może przy eksperymentach z rozrządem, ugiąłeś któryś z zaworów... Vag wystarczy, a nawet wskazany :D
a powiedzcie jak wy sprawdzaliście czy zaworki są idealnie proste?? pożycze od kogoś manometr i sprawdze jakie jest siśnienie na cylindrach. e tak się zapytam jakie powinno być dokładne ciśnienie na cylindrze?? Próba szczelności zdjętej głowicy, pomiar ciśnienia sprężania silnika. Ewentualnie w szlifierce do zaworów przy użyciu czujnika zegarowego....
masz pomiar ciśnienia sprężania każdego cylindra czyli 18 18 10 10 i robisz tak tam gdzie jest niższe tam wlewasz około 5 ml lub troche więcej oleju silnikowego odczekaj chwile i zrub pomiar jeszcze raz jesli ciśnienie wzrośnie jest to uszkodzenie pierścieni tłokowych jeśli nie to uszczelka lub głowica W twoim przypadku powiem tak jeśli ciśnienie 2...
A robił próbę olejową do pomiaru ciśnienia w cylindrach?
Trochę za mało informacji żeby cokolwiek sensownego odpowiedzieć. Jedyna sensowna rada to podjedź gdzieś i zobacz co pokazuje komputer. Jeżeli nie będzie żadnych błędów to pomiar ciśnienia cylindrach może coś powie. Jeżeli z pod maski dobiega charakterystyczne terkotanie to może być problem z wariatorem. No i jeszcze z typowych rzeczy to padają przepływomierze.
Witam, przeszukałem za pomocą wyszukiwarki Google i niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie a brzmi ono tak: Czy ciśnienie na listwie comon rail powinno się utrzymywać gdy auto jest na postoju. Po podłączeniu kompa kiedy auto jest w spoczynku pokazuje 2-4 Bar kiedy kręcę rozrusznikiem skacze w przedziale 280 do 480 Bar i niewiem czy dane te...
Jeśli wszystko sprawdziłeś to pozostaje wykonać pomiar ciśnienia na cylindrach.
Podsumowując. Rozbiórka, oględziny, głowica do warsztatu planowanie itd., nowe pierścienie i honowanie - wiertarką (w garażu). Taki mam plan... Dobry plan? Powoli nie tak szybko. Honowanie sobie daruj. Bo zamiast polepszyć , tylko pogorszysz. Cylinder który jest używany będzie miał kształt niewielkiego owalu. Cylindry honuje się dopiero po ich wytoczeniu....
Dziękuję za odpowiedz. Mam pytanie, czy problemy z prowadnicami zaworowymi nie powinny się odbijać na kompresji? Przy niedomykających się lub nieszczelnych zaworach pomiar ciśnienia na cylindrze nie powinien być prawidłowy.
Witam. Pomiar ciśnienia na wszystkich cylindrach zrobiony?
Przecież odrazu widać czy to wina układu zapłonowego. Sztuka naprawy jest bardzo podobna. Pomiar ciśnienia na cylindrach od tego zacznij. Ustal które cylinder nie pracuje. Potem czy masz paliwo i iskrę.
Przyrząd kłamie - 17 kg/cm2 ciśnienia to prawie diesel, nie benzyniak. W dodatku pomiar zafałszowany prawdopodobnie nie zgarniętym ze ścianek cylindra olejem.
macie rację z korbowodem, ale najpierw ciśnienie na cylindrach do pomiaru. tak pro forma.
To masło zapewnię się wytrąciły związki z płynu kamień, rdza, itp: ktoś mógł wcześniej zwykłą wodę zalać + koncentrat chłodniczy. Musisz cały układ wypłukać z tego syfu. Jak by był olej to kolor masła był by SZARY. A 110% Pewności że to oby na pewno nie olej da ci pomiar ciśnienia cylindrów, przy okazji dowiesz się w jakiej kondycji jest motor.
Jeśli krople maja smak płynu to możliwa uszczelka. Pomiar ciśnienia w cylindrach powie. Jeśli jest podgrzewany kolektor ssący może nieszczelność i wtedy płyn dostaje się z powietrzem do cylindra. Ubywa płynu?
Witam. Pacjent Clio II ph1 1.9D (F8Q). Temat "rozkminki" - przedmuchy silnika. Jak odkręcę korek wlewu oleju, to z otworu dość dziarsko "dmucha" powietrzem, w którym jest rozpylona znaczna ilość oleju. Podobnie po wyciągnięciu bagnetu, również otworem znacznie "syfi" olejem. W piątek robiłem pomiar kompresji - ciśnienie na cylindrach jest od 26 do 29...
Dziś diagnozowałem silnik podczas jazdy i znów komp wyrzucił wypadanie zapłonu . Wadliwym cylindrem okazał się być środkowy a pomiar ciśnienia to 12 bar na wszystkich cylindrach. Wężyki przejrzałem i nie znalazłem uszkodzeń.
Przez internet tylko Kaszpirowski :) Pomiar ciśnienia w cylindrach, czy ubywa Ci płynu chłodzącego?? Może to koniec turbiny.
Witam! Przerabiałem ten temat trzykrotnie. Za pierwszym razem straciłem dwa dni na różne testy. W każdym przypadku wina nieszczelnego zaworu wydechowego na kulejącym cylindrze. Co dziwne pomiar ciśnienia sprężania nie wykazał dużej różnicy.Dopiero zalanie komór spalania potwierdziło nieszczelność zaworu. Niestety głowicę trzeba zdjąć:cry:
Proponowałbym pomiar ciśnienia w cylindrach. Być może zawór ssący jest nieszczelny , a cykanie to uciekająca kompresja.
Zwracam się z prośbą o pomoc i radę. Mam problem z silnikiem 2.0 TDI BMN o mocy 170 km. Auto ciężko pali, a po odpaleniu rzuca silnikiem. Wyraźnie nie pracuje na wszystkie cylindry. Kopci gęstym dymem na biało. W aucie była ściągana głowica (olej mieszał się z płynem chłodniczym). Głowica została sprawdzona, zrobiona, auto złożone. Pompowtryski Siemens'a...
Proszę napisać jaki wyjdzie pomiar ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Powinno się wtedy wszystko wyjaśnić.
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Witam. Szanownych. Dokonałem pomiarów na silniku Perkinsa ww ciągnika i wyszły 24 23 23 23 bary na cylindrach. Dziś jeszcze zrobię próbę olejowa i pomiar innym manometrem. Zastanawia mnie to słabe ciśnienie i co z tym fantem zrobić. Czy klient ma trzymać ten sprzęt.
Właśnie nie wiem jak sprawdzić uszczelkę pod głowicą bez demątarzu głowicy bo jeśli faktyczne Jednym ze sposobów sprawdzenia jest pomiar ciśnienia w cylindrach...
Jeśli jesteś pewien drożności odmy (odm), to pozostaje pewnie do sprawdzenia stan kondycji silnika. Może silnik jest dość zużyty, więc pozostaje wykonać pomiar ciśnienia w cylindrach .
Kolego Robert 29 Jedynie możesz to sprawdzić przez pomiar ciśnienia w cylindrach. Nie potrzebnie cokolwiek kupowałeś bo trzeba było najpierw rozebrać a dopiero wtedy kupić. Jak już masz to wymień już. Pozdrawiam
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
Pomiar ciśnienia w cylindrze raczej niezbędny. Jak się zagrzeje, cylinder rozszerzy to kompresja mu spada. A wtedy wymiana pierścieni a i tłoka czasami także.
Sprawdź ustawienie zaworów bo maja duży wpływ na spalanie i pomierz ciśnienia w cylindrach, jeśli ciśnienie nie wzrośnie zrób próbę olejową i ponownie zrób pomiar ciśnienia, jeśli wzrośnie pierścienie do wymiany, jeśli nie wypalone zawory lub gniazda, co się zdarza jak jeździ się na gazie i nie reguluje zaworów
Sprawdziłeś w katalogu typ świec i przewodów W/N ? Denso to producent bardzo przecyzyjnego i niezawodnego osprzętu. Co do doboru świec przewodów cewek... pisałem korzystając z informacji technicznych producentów. Jest wiele informacji na temat budowy zasilania i parametrów podzespołów układu W/N. PS. Sprawdź jeszcze ciśnienie w cylindrach. Jakiego rzędu...
Witam, mam problem z Citroenem c5 2.0 16v. Tydzień temu wymieniłem w nim świece i cewkę. Samochód działał ale dalej wyczuwalne było minimalne falowanie obrotów (jestem pewien, że pracował jeszcze na wszystkie cylindry). Postanowiłem zmierzyć ciśnienie na cylindrach co uczyniłem wczoraj. Wszystkie wartości okazały się prawidłowe (14). Odkręciłem do pomiaru...
Jeśli uszczelka to na zimnym silniku to samo. Sprawdzisz przez pomiar ciśnienia w cylindrach. Jak chłodnica ciepła na dole po jeździe to termostat się otwiera. Po jeździe wszystkie węże od termostatu ciepłe?
Hmm pomiar ciśnień na cylindrach , pomiar na hamowni świadczy o wypadkowej stanu silnika. Poszczególne elementy trzeba sprawdzać po kolei. Kolor dumy na jałowym rozgrzanym jałowym zimnym. Brak komunikatów na desce. Stare silniki latają nawet do 0,5mlkkm bez zdjecia głowicy nowe od 2010r o połowę mniej.
Witam mam pytanie posiadam asterke 1.6 benz. 92r. Mam już dość długo z nią problemy silnik cały czas przerywa nie da się praktycznie jezdzić miałem robiony pomiar ciśnienia w cylindrach i jest ok. Wymienione jest już prawie wszystko i dalej to samo.Ale inny mechanik powiedział że mogę mieć uszkodzone zawory a ciśnienie może być ok. gdy odkręcam korek...
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Właśnie wróciłem od mechanika oczywiście byłem już u normalnego:D pomiar ciśnienia w cylindrach wykazał 1 cylinder 28,5 atm 2 cylinder 29,3 atm 3 cylinder 28,0 atm 4 cylinder 28,5 atm Mechanik stwierdził że jeszcze tragedii nie ma, Pomiar ciśnienia zrobiono w rejonowej stacji kontroli pojazdów Rewelacji nie ma ,dlatego jest słabszy i dużo pali ,zakres...
Zrobić test na CO(at) w zbiorniczku wyrównawczym a jeszcze można podłączyć manometr do ukł. chłodzenia. Nie powinno przekroczyć 1.3 pod obciążeniem. Trzeba też zwrócić uwagę, na włączonym ogrzewaniu, czy nie ma przerw w grzaniu i nie słychać bulgotania. Jak była wyjęta głowica to można było sprawdzić uszczelki głowicy i pomierzyć wystawanie kołnierzy...
Witam, pacjent Senda Derbi 50 cm³, niskie ciśnienie sprężania 5 bar, przebieg 5500 km, wszystko w oryginale, nic nie było modzone. Kupiłem oryginalny zestaw komplet Airsal 50 cm³, wszystko poskładane. Po dotarciu pomiar ciśnienia pokazał niecałe 7 barów. Zauważyłem, że ten zestaw Airsal aluminiowy na nicasilu też ma spory luz tłoka w cylindrze, bardzo...
Witam ostatnimi czasu próbuje wykryć przyczynę dlaczego moje auto w porównaniu z innym autem o tym samym silniku lepiej się wkręca( dotyczy Audi A4 B6 1,9TDI 130KM AVF), robiłem logi i wszystko było okej, więc wykonałem pomiar ciśnienia i wyszedł następująco 1 cylinder 30 bar 2 cylinder 30 bar 3 cylinder 30 bar 4 cylinder 24 bar nie pokoi mi ten czwarty...
pomiar cylinder ciśnienie sprężać cylinder megane ciśnienie cylinder
czujnik wzorcowy cylindra falownik sterować moment ciepły silnik problemy rozruchem
korad ka3005d elektrownia wiatrowa
Trudności z wciskaniem zaworu czasowego pisuaru Programowanie sensora Airbag w Fiacie Ducato