Przekaźnik znajduje się pod deską rozdzielczą patrz rys. Zmostkuj go i zobacz jaki płynie prąd ( posłuchaj czy słychać pompę ). Możesz sprawdzić ciśnienie paliwa po zmostkowaniu na listwie ( 0.8-1.2 bara ). Pozdrawiam Jack PS Sam pomiar napięcia bez obciązenia układu nic ci nie da.
Nie wiem jakie powinno być ale niektórzy piszą ze pompka jest na 1 bar, ja napisałem to co mnie pokazuje i mierzyłem na dwóch pompkach i wartości były te same ,ciśnienie mierzyłem bezpośrednio przed filtrem na zgaszonym silniku a nie z trójnikiem jeżeli zastosujesz trójnik i zapalisz silnik to ciśnienie będzie spadać wprosproporcjonalnie do wysokości...
no to kolejną rzeczą którą należałoby wykonać, aby się dowiedzieć czy usterka nie leży po stronie zasilania paliwem pompowtryskiwaczy jest pomiar paliwa... pomiar ten wykonuje się na pompie umieszczonej z tyłu głowicy silnika... tzw. "tandem pompa" ciśnienie to jest potrzebne do zasilania paliwem pomowtryskiwaczy jak również do Ich chłodzenia... samego...
Termostat do wymiany to raz. Dwa podaj oznaczenie silnika, oraz numery pompowtrysków. Następnie trzeba by sprawdzić czy do układu paliwowego nie dostają się spaliny, oraz sprawdzić ciśnienie paliwa pompy tandemowej oraz pompy elektrycznej zbiornika. Jak wygląda kanał 23 na wolnych obrotach i przy 2,5 tys obrotów?
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Czy Kolega na pewno wie,że ten silnik ma turbo doładowanie? Szukać w zasilaniu paliwem , jeszcze raz dobry pomiar ciśnienia paliwa i regulator ciśnienia. Wtryski nie przesączają?
To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Witam! Problem jest następujący może ktoś pomoże: Auto podczas przyspieszania szarpie tzn ma takie zdławienia charakterystyczne gdy nie dostaje paliwa. Błędy wskazują na czujnik ciśnienia niewiarygodny sygnał. Pomiary online podczas jazdy pokazują, że wysokie ciśnienie na biegu jałowym to między 40-50bar, po dodaniu gazu rośnie lecz gdy ruszam i "depnę"...
Witam wszystkich.Problem jak w temacie,mianowicie, Passat na ciepłym silniku pali od strzała,natomiast jak jest zimnym(postój przez noc)wygląda to tak jakby silnik się rozpędzał,łapie od samego początku kręcenia,ale praca silnika bez pomocy rozrusznika jest dopiero po 6-8 sekundach,jak już zaskoczy walnie dużą chmurę czarnego dymu.Wymieniony został...
Ciśnienie raz.Dwa spadki napięcia przy kręceniu.I pomiar na wstępnej by wykluczyć problemy z dostarczaniem paliwa.
Sprawdzono pompę w warsztacie i stwierdzono poprawność ciśnienia. Wymieniono 2 wężyki w baku, ponieważ guma była taka jakby rozpuszczona. Kazano wyjeździć do końca benzynę i zatankować świeżej. Zrobiłem to i póki co nie obserwuję żadnej dziwnej pracy silnika na benzynie. No i tego mogłem się spodziewać - auto jakiś czas pochodziło i zaczęło znowu źle...
Silnik pracuje na 4-ry cylindry tylko nie równo, widać to w grupie 13 skrajne cylindry dostają "minimum" paliwa, środkowe "maximum" nie wiem tylko z jakiej przyczyny dlatego proponowałem pomiar ciśnienia sprężania.
I nadal Kolego nie wiemy jakie Masz ciśnienie na pompie paliwa Bez badania nie da się postawić diagnozy można tylko dywagować, pozdro ps. jeśli sam jest zgazowany a pompa paliwa nie jest odłączana przy pracy na gazie to po prostu szybciej się kończy i ma nierówne obroty Czasami można to stwierdzić (czy ma równe obroty)przykładając ucho w okolicy baku....
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Zacząłbym od pomiaru ciśnienia sprężania bo z tego co piszesz wynika że cylinder paliwo dostaje tylko nie przepala, druga ewentualność to zła praca pompowtryskiwacza- to dwie rzeczy które pierwsze mi przyszły do głowy.
Na początek znajdź "mechanika" który wie co robi bo jeśli 8-śmiu rozkładała ręce nie mierząc ciśnienia sprężania to powinni buraki na rynku sprzedawać a nie naprawiać samochody. Do sprawdzenia: - ciśnienie sprężania - synchronizacja wałka rozrządu (VAG) - czy paliwo się nie cofa - pompa paliwa w zbiorniku czy pompuje po przekręceniu kluczyka (fizycznie...
Pomiar ciśnienia paliwa był robiony? Manometrem i z poziomu testera? Następnie szczelność dolotu do sprawdzenia. Błędy się kasują? Wracają od razu czy po chwili?
Wykręć sondę lambada i zobaczysz, czy sie poprawi, jeśli to wina katalizatora. Druga metoda to pomiar vaccu - na biegu jałowym ma być w okolicach 350mBar. Jeśli będzie wartość wyższa, to chyba wiadomo. Chociaż ja bym jeszcze ciśnienie paliwa sprawdził...
Wysoka korekcja, nierówna praca oznacza o złym spalaniu w komorze cyl 1 do tego problem z odpalaniem to pewnie padnięte uszczelnienie pompki 1 (z tym wyrobieniem gniazd to trochę mechanik przesadził choć nie wykluczam), jak dymi na niebiesko to bierze olej, może przez gniazdo pompki? Na początek pomiar ciśnienia na cylindrach, wyjęcie pompki 1 i ocena...
Pompki na reklamacje, albo wsadzili Ci za duże końcówki albo źle ustawili, one leją paliwo jak z konewki. Dodatkowo, odepnij złącze pompo wtryskiwaczy na głowicy i dokonaj pomiaru kompresji. Dodano po 3 ąt synchronizacji w pobliżu zera. Gdy kąt przestawiłem w okolice -6 stopni silnik zacząl równiej chodzić i ciszej korekcje były wtedy w pobliżu zera....
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem plus przezroczysty wężyk od pompy tandem do filtra na powrocie i zasilaniu. Ciśnienia na pompie tandem min 2 bary powinno rosnąć do 6-8 przy przyttzymaniu na 2200 rpm . A paliwo w wężykach bez bąbli powietrza.
Silnik na złom, ew. przynajmniej do gruntownego remontu - powypalane zawory, 9 barów to poniżej dopuszczalnej granicy, poniżej 10-11 atm już jest słabo. Chyba że ciśnienie sprężania było mierzone tak samo jak ciśnienie paliwa: Też wydaje mi się, że za duże ciśnienie paliwa. Wychodzi 7 bar przy każdym pomiarze. Tak wygląda listwa z regulatorem ciśnienia....
Witam Mam takie pytanie , jakie ciśnienie powinna zrobić sama pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku. Specyfikacja podaje Ciśnienie systemu 4.0 bar, Ciśnienie regulacji z podciśnieniem 3.5 bar. Czyli gdybym wpiął miernik ciśnienia paliwa po między pompę a listwę takie ciśnienia powinienem uzyskać. Przy zapalaniu ok 4.0 bar bo podciśnienie jeszcze nie...
to status pompy wymuszającej obieg płynu chłodzącego przez chłodnicę paliwa Dokładnie tak. AJM posiada osobny układ chłodzenia powrotu paliwa do baku. Właśnie sprawdzałem 2 AJMy z pompami w baku. Pompa działa cały czas. Obie około 1 bar ciśnienia (w tym jedna nowa). Sądząc po ciśnieniu to sama tandem pompa z uszk. pompą w baku bez problemu pociągnie...
Kopcenie na wolnych to raczej układ paliwowy. Standard AWX to stan pompek , uszczelnienia pompek, wałka rozrzadu i szklanek ,pompy tandem. Na początek przezroczysty wąz paliwa z tandem pompy do filtra lub oba i czy nie latają w nich bąble. Dwa pomiar ciśnienia na tandem pompie. Trzy dekiel zaworów do góry i oględziny. Jak tu bedzie ok to do wyrwania...
Korekty na pierwszym screenie dramat. Na drugim już ok. Wygląda to na brak paliwa do pompek. Jak pojawi się problem zgaś silnik i zajrzyj do filtra. Wystarczy zdjąć zawleczkę i do góry wyjąć przewód paliwowy. Poziom paliwa ma być ponad materiałem filtrujacym. Możesz sobie porównać z poziomem jak silnik jest rozgrzany i nie ma problemu. Jak tu będzie...
Odpinaj po kolei wtryski i próbuj odpalać, stawiam na zwartą cewkę wtryskiwacza, błędu nie będzie. Dodano po 2 Ropa była w sumie jakaś dziwna ciemna jakby grafitowa jak na moje chyba że to jakaś werwa czy coś To przez uszkodzoną pompę tandemową oraz delikatnie przez gumki wtryskiwaczy, olej dostaje się do paliwa. Dodano po 5 Zaciskałem, ale skoro też...
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
pomiar ciśnienie paliwo ciśnienie wtrysk paliwo passat ciśnienie pompa paliwo passat
migacz naprzemienny zmiana dawek paliwa wgranie języka polskiego
falownik pompy głębinowej zasilacz chieftec
Piec De Dietrich działa mimo programu P3 - przyczyny Porównanie sterowników Salus WQ610RF i Viessmann BSOP